Als werknemer van een Nederlands bedrijf werd mij gevraagd om een vacature aan te maken voor een nieuwe collega voor onze Belgische branche. Mijn baas had al een rijksregisternummer maar ik niet... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
When you lose your job, you must inform them within 8 days and that's not working days!!! Then in the system, you cannot choose a date even if it is within 8 past days from now!!! They basically cut 8... Se mere
Na enige tijd werkzoekende te zijn ben ik bij Judith op gesprek gekomen en ben ik open en eerlijk geweest over mijn ervaringen, competenties en zwakke punten. Hierdoor ben ik doorverwezen naar Ann van... Se mere
Meeste nuteloze hulpdienst voor werkzoekende, duurt maand ongeveer voor een afspraak Had gevraagd voor aangepast werk omdat ik een beperking heb, ging allemaal in orde komen Na 2 maand weten z... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Verspilling van belastingsgeld om…
Verspilling van belastingsgeld om statistieken en cijfers op te smukken, 0 waarde, 0 efficiëntie, 0 hulp in tegendeel! Weg ermee!
Tis mo tusn de twee mn punten door de…
Tis mo tusn de twee mn punten door de entrée.
Ben enorm goed geholpen daar op de vdab.
Jaren geleden was dat ook in Kortrijk zo.
Maar de dag van vandaag.
Zo typische jeugd met moustache of wijde broek en dan van vdab security.
Ze mixen alles van vroeger en hebben ook geen eigen stijl nu de jeugd.
Ik heb 1 klach dus daar.
De security of buitensmijter staat niet aan de deur.
Zelf ik als pure Vlaming al was t waal of ander land.
Dat je de machine uitlegt ok.in kliniekbis ook zo.
Maar afstand jongen.
Hoef niet dat je blijft naast me staan om te zeggen hoe je id kaart insteekt.
Dat gaat overal zo.
Steroide en fitness brengen geen brains.
En je haar en moustache is slechter dan mn hond gedaan.
Ik zou zeggen ventje sta aan de deur.
En ook al breng je ns hulp.
Wat blijf jij hangen bij die afspraakauromaat met id om ook maar mijn naam te kunnen zien?
Ik zeg die heeft me holpen ok.
Maar wtf.
Privacy.
Volgende keer ga je wel begrijpen hoe ik ben en hopleijk heb je goed mn naam gezien op automaat en verken je me.
Mn naam staat hier nu ook.
Maar doe nog eens zo kleverig als n no life en ik neem je mee naar buiten.
En kzal je daar voor de keus stellen ook of dat normaal is dat jij iedereen die daar komt stiekem zn naam en gegevens wil meechecken.
Te veel moeite voor het aanmaken van een simpele vacature
Als werknemer van een Nederlands bedrijf werd mij gevraagd om een vacature aan te maken voor een nieuwe collega voor onze Belgische branche.
Mijn baas had al een rijksregisternummer maar ik niet, dus toen moest dit geregeld worden. Toen werkte kreeg ik meermalig op 1 dag een foutmelding terwijl ik hetzelfde ondernemersnummer invoerde.
Al met al een onnodig omslachtig proces voor het aanmaken van een vacature.
Terrible organization
When you lose your job, you must inform them within 8 days and that's not working days!!! Then in the system, you cannot choose a date even if it is within 8 past days from now!!! They basically cut 8 days from your unemployment benefits and their logic is your employer will pay you something so you wouldn't need unemployment benefits starting from the same date you lost your job. Thieves! They steal your unemployment insurance payments but make it very difficult for you to get the insurance when you need it.
Na 2 jaar in samenwerking met een coach…
Na 2 jaar in samenwerking met een coach was het enige dat ze kunnen doen is kostbare tijd verdoen en ze denken ook dat je ongelimiteerde naft tanken heb bij je thuis om naar de jobs te rijden. het gaat online ook maar dat willen ze niet en als ze een job na een maand doorsturen is het altijd meer dan 1 uur rijden terwijl ik vraag voor in de buurt.
slechte site
slechte site, valt steeds weg en vacatures willen niet laden.
VDAB suckt
Super vriendelijke personen ter plaatse…
Super vriendelijke personen ter plaatse en bij telefonisch contact bij VDAB Aalst
Niets als LOF !
Na enige tijd werkzoekende te zijn ben ik bij Judith op gesprek gekomen en ben ik open en eerlijk geweest over mijn ervaringen, competenties en zwakke punten. Hierdoor ben ik doorverwezen naar Ann van het GTB en heb hier ook verschillende dingen aangekaart. Als je eerlijk bent tegen deze mensen halen ze alles uit de kast om je op een correcte en vriendelijke manier te begeleiden en te helpen. Ze hebben mij GEWELDIG goed begrepen op elk vlak! Zeer goed van VDAB
Meeste nuteloze hulp
Meeste nuteloze hulpdienst voor werkzoekende, duurt maand ongeveer voor een afspraak
Had gevraagd voor aangepast werk omdat ik een beperking heb, ging allemaal in orde komen
Na 2 maand weten ze me te vertellen dat ik niet in aanmerking kom door een foutje met papieren (dat ik zelf niet in de hand heb)
Al 2 maal werk proberen te zoeken via vdab en al 2 maal met veel frustraties het toch maar zelf opgelost
hevige rant
vandaag nieuwe afspraak omdat ik nog steeds na 4 maanden geen job heb omdat ik ten eerste op hun antwoord wachtte om een opleiding te volgen (afgewezen) en geen/weinig mails terugkreeg waar ik op had gesolliciteerd. volgens hem kon ik absoluut gaan werken, en ik weet niet hoe vaak ik moet herhalen dat vacatures waar ik WEL ervaring in heb, me afwijzen. anyways dit is mijn tweede keer dat ik een rdv heb met dezelfde persoon, ik vroeg voor dat ik langskwam om een telefonisch gesprek te houden (want elke keer dat ik langs ben gekomen hebben ze toch niks opgelost). zei van niet want elke EERSTE rdv is fysiek. weten deze mensen zelf wel wie ze op afspraak roepen? moving on, ik heb gevraagd of actiris een optie is, maar mocht niet omdat ik perfect nederlands kan. dus maw ik kan geen opleiding volgen die IK wil, mogelijks mijn frans verbeteren en zomaar doei zeggen tegen een mogelijke future job? 'omdat wij moeten betalen daarvoor' ok wij betalen ook tax? dat geld komt toch niet uit zijn eigen zak? meerdere keren gewoon stil gebleven naar elkaar of in het niets zitten kijken en letterlijk niks weten te zeggen omdat hij 'niet kan helpen met retail' en 'me moet doorwijzen naar een andere collega omdat dit niet echt iets is waar hij verder mee kan helpen'. ik word hier moeeeee van
wow geef ajb jullie baan nooit op
Er wordt gezegd dat ik enkel advies kan…
Er wordt gezegd dat ik enkel advies kan krijgen voor een opleiding te volgen erkend door de vdab als ik mijn baan opzeg. Wat moet ik dan doen zonder die zekerheid.
Dan bel ik opnieuw en zeggen ze dat ik geen opleiding kan volgen als ik mijn baan opzeg.
Het is een cirkel van onzekerheid met iedereen die ik aan de lijn krijg. Veel zin hebben ze ook niet, ze beginnen al met een zucht.
Website trekt op niks
Website trekt op niks
Ik geef aan in de filters dat ik geen diploma heb, ik krijg allemaal vacatures waar je geen diploma voor nodig hebt. Als je dan de vacature leest staat er ineens dat je wel een diploma nodig hebt in de beschrijving.
In 1800 konden ze bouwwerken maken die…
In 1800 konden ze bouwwerken maken die de dag van vandaag nog staan: oerdegelijk.
In 2025 kunnen ze nog geen website bouwen die tegoei werkt: dat is de site van VDAB.
Verspringt als ik een vacature open meteen terug naar pagina 1. Inloggen moet je een telefoonnr, maar aangezien ik een ander nr heb gaat dat niet meer.
Of zou het liggen dat daar geen aandacht aan besteedt wordt want dat kost extra moeite om iets voor de gebruikers te doen. Oja gebruikers zijn stront, daar doen we geen moeite voor, die moeten maar zich frustreren.
VDAB... Very Dumb Administrative Body
- Villains Disguised As Bureaucrats
- Very Delayed Actual Benefits
- Vast Documentation, Almost Beneficial
- Visits, Deadlines, Absolutely Broken
- Very Dead After Benefits
- Vague Directions, Always Bureaucracy
- Very Demanding, Actually Bluffing
- Virtual Door, Always Blocked
- Vague Deadlines, Automatic Blame
- ....
advies gevraagd
Ik heb advies en orientatie gevraagd bij een bemiddelaar van de vdab/ gtb aangezien het feit :-wat te doen gelet mijn medische beperkingen .
een collega van mevrouw Seyssens tine , mijn vorige bemiddelaar (zeer bekwaam en professioneel)melde me omreden ik nog steeds invalide ben door de jammerlijk aanhoudende medische problematiek ik vooraf een goedkeuring moet verkrijgen van de adviserende geneesheer mutualiteit voor ik kon opstarten met een traject
De Bemiddelaar was zeer vriendelijk en melde me wat mijn mogelijkheden waren maar eerst moet ik dus de goedkeuring verkrijgen van mijn mutualiteit om te kunnen opstarten , ik volgde correct de procedure en werd opnieuw uitgeschreven door de bemiddelaar tot ik groen licht krijg
mijn ervaring- vdab heeft zeer aangename en uiterst professionele bemiddelaars in dienst
de medewerksters van gtb doen echt hun best voor mensen die oprecht vooruit willen ondanks hun beperkingen
It's beyond ridiculous how this…
It's beyond ridiculous how this "governmental" led platform works. No security, no privacy, no care whatsoever about the data of the incumbent. My data was stolen, shared, and God knows what after applying through this platform.
If you can't ensure the security of the data of the registered people and do not have serious companies and serious entities shared in your platform, better do not cheat people at all!!! Serious issues
VDAB
heb mij ingeschreven bij VDAB met de verwachting ondersteuning te krijgen bij mijn zoektocht naar werk. Tijdens het gesprek met mijn bemiddelaar voelde ik mij echter niet serieus genomen. Ik werd uitgelachen door mijn bemiddelaar en ik kreeg nauwelijks ruimte om vragen te stellen, ik zou alleen maar moeten luisteren.
Daarnaast had ik niet het gevoel dat er effectieve hulp werd aangeboden. Het gesprek bleef beperkt tot een bespreking van mijn zoektocht, zonder concrete begeleiding of ondersteuning.
Skillbuilders stuurde mij een e-mail…
Skillbuilders stuurde mij een e-mail nadat ik er al 3 jaar weg ben, zijn die daar nog normaal??????
Source de dépression, plutôt que d’épanouissement professionnel
Tout est fait pour punir, embêter, causer du stress, de la dépression plutôt que d’aider, encourager, laisser l’autonomie nécessaire à la recherche d’emploi dans un contexte sain. Le coaching intensif par des sociétés partenaires est une horreur. En tant que mère d’un tout petit, mon temps est tellement compté. L’État veut faire des économies, qu’on supprime tout ça en ne laissant que les formations facultatives. Même les formations, le VDAB les refuse aisément.
De plus, ça n’a pas de sens à l’heure actuelle d’interdire les demandeurs d’emploi de voyager car on peut très bien chercher tout en habitant temporairement à l’étranger
Teleurstellende ervaring in Genk
Enkele jaren geleden zocht ik via de VDAB een nieuwe uitdaging na het faillissement van mijn vorige werkgever. Ik wilde graag een opleiding tot secretaresse volgen, maar kreeg rood licht van een medewerker omwille van de proeven. Toen ik vertelde dat ik me ook had ingeschreven voor een opleiding Fotografie aan de universiteit, werd ook dat afgeraden, volgens haar zou ik dat niveau niet aankunnen. Dat gesprek heeft mijn zelfvertrouwen toen sterk aangetast. Gelukkig hebben de mensen rond mij wél in mij geloofd, en ik heb intussen mijn master in de fotografie behaald en ondertussen ook een leuke job in deze sector gevonden.
Ik had van VDAB verwacht dat ze mensen aanmoedigen om hun talenten te ontwikkelen, niet dat ze hen onzeker maken.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








