Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zeer teleurgesteld over de dienstverlening. Na maanden wachten op de goedkeuring van mijn dossier wacht ik nog steeds op mijn uitkering, ondanks dat ik mijn documenten tijdig heb ingediend. Toen... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Heb een goeie ervaring en goeie medewerking gehad met nathalie.vingerhoets van het abvv super dame zo zouden ze allemaal moeten zijn vriendelijk simpathiek een dame die haar job in hart en nieren doet... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Op de website staat dat ze telefonisch bereikbaar zijn van 13:00 tot 16:00 uur. Wanneer je echter belt, krijg je altijd het antwoordapparaat met de melding: ‘wegens technische redenen zijn wij niet... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik probeer al 6 maanden, JAWEL: 6 MAANDEN, om mijn dossier in orde te krijgen. Telkens per mail mijn gegevens bezorgd, toch blijven ze zeggen dat ze een document NIET hebben terwijl ze het al 3 kee... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

64 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zeer teleurgesteld over de…

Zeer teleurgesteld over de dienstverlening. Na maanden wachten op de goedkeuring van mijn dossier wacht ik nog steeds op mijn uitkering, ondanks dat ik mijn documenten tijdig heb ingediend.

Toen ik vandaag contact opnam om informatie te vragen, werd ik niet geholpen en kreeg ik zelfs te horen dat ik mij maar moest uitschrijven bij de vakbond als ik niet tevreden was. Een dergelijke houding tegenover leden die gewoon een correct antwoord zoeken, is onprofessioneel en respectloos.

Ik verwacht een betere dienstverlening en meer respect voor mensen die afhankelijk zijn van een correcte en tijdige behandeling van hun dossier.

10. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

⭐ 0 ster

⭐ 0 ster – Zeer slechte ervaring met ABVV, VDAB en CVO

Sinds ik een klacht heb ingediend over discriminatie, is mijn situatie volledig geëscaleerd in plaats van opgelost.

In plaats van mijn klacht ernstig te nemen en te onderzoeken:

* werd mijn opleiding plots stopgezet zonder duidelijke reden of schriftelijke motivering
* werd mijn klacht nooit inhoudelijk behandeld
* verschoof de focus volledig naar mijn zogezegde “houding”
* en werd ik uiteindelijk zelf benadeeld en verantwoordelijk gesteld

Daarnaast heb ik ook bij het ABVV hulp gevraagd, maar ook daar werd mijn dossier niet eens behandeld. Ondanks eerdere meldingen en een formele klacht, heb ik geen degelijke ondersteuning gekregen. Integendeel: ik heb hierdoor zelfs financieel verlies geleden (minder uitkering).

Wat mij het meest stoort is:

* geen transparantie
* geen objectief onderzoek
* geen bescherming als melder
* en totaal gebrek aan communicatie

Het voelt alsof je gestraft wordt omdat je een klacht durft indienen.

👉 Heeft iemand anders dit ook meegemaakt bij:

* ABVV
* VDAB
* of CVO

Ik hoor het graag, want dit kan toch niet de bedoeling zijn van deze instanties.

5. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

moest ik geen enkele ster kunnen geven…

moest ik geen enkele ster kunnen geven deed ik dat
Je kan deze mensen telefonische helemaal niet bereiken
na 15 minuten gooien ze gewoon de lijn dicht leuk
en dit al zeker 10 keer hoe kan dit nu ?
maar lidgeld betalen dat mag je wel gewoon op tijd doen ik vraag mij af waarom ik betaal want geholpen wordt je hier toch niet wat een organisatie is dit seg

20. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Je had lang met u c4,inschrijven…

Je had lang met u c4,inschrijven bewijs,ontslag, loonbrief vanaf dat je werkzoekende bent en plots krijg je een mail 1 maand later ,kun je u c4 en inschrijving brengen dan reageren wij en staan we daar 4 maand later door dat ze zij steeds zijden je moeten wachten tot 14 april en stel mijn de vraag wat is het juiste want duidelijk is het niet meer want ik ben al sinds begin maart /april 2026 zonder loon ,hoe zullen we leven en eten,drinken, facturen betalen zonder inkomsten zeker als we niet direct werk vinden ?

21. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Na 6 maanden nog NIETS in orde

Ik probeer al 6 maanden, JAWEL: 6 MAANDEN, om mijn dossier in orde te krijgen.
Telkens per mail mijn gegevens bezorgd, toch blijven ze zeggen dat ze een document NIET hebben terwijl ze het al 3 keer hebben ontvangen.
Ze zouden beter wat doen aan hun eigen werking ipv op te roepen tot staken en de regering te zeggen wat niet kan.
ABVV: KIJK IN EIGEN BOEZEM!

19. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bereikbaarheid

Op de website staat dat ze telefonisch bereikbaar zijn van 13:00 tot 16:00 uur. Wanneer je echter belt, krijg je altijd het antwoordapparaat met de melding: ‘wegens technische redenen zijn wij niet bereikbaar’. Ook de e-mails die je ontvangt komen onprofessioneel over. Je betaalt voor een lidmaatschap, maar in plaats van service levert het vooral veel frustratie en gedoe op. Doe er wat mee!!!

16. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ABVV Antwerpen

Van 1997 klant bij ABVV en zolang je ze niet nodig hebt is alles ok maar een keer je ze nodig hebt is het een heel gedoe . Ze antwoorden op geen enkele vraag , je kan ze nauwlijks bereiken en ze sturen ze van het kaske naar de muur . Als je je wil aansluiten bij een vakbond denk dan twee keer na en zoek uit de welke wel goed is . Deze allersinds niet

23. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Oplichters

20 jaar "klant" en heb wat antwoorden en informatie nodig. Ze sturen na een week wachten een zeer korte email dat helemaal onvolledig is. Ik antwoord met de vraag om alles te beantwoorden. Ik krijg geen antwoord, niets.

20jaar lidgeld, 1x hulp nodig en ze zijn er niet.. oplichters

28. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Totaal geen service van ABVV!! Slechte communicatie

Ik was al jaren lid van ABVV. Wanneer je ze nodig hebt, laten ze je gewoon in de kou staan. Geen respons. Wanneer je hen telefonisch wil bereiken, (als werknemer) dan lukt dit niet, aangezien ze maar open zijn wanneer de gewone werknemer werkt.. dus je kan ze op 1 manier bereiken en dat is via mail. Helaas krijg je gewoon geen respons of als ze respons geven, is het heel beperkt (na lang wachten) of zelf gewoon foutief!! En dan betaal je maandelijks voor dit! Het is gewoon weggesmeten geld! Hun communicatie trekt op niks! Ik vraag me af of ABVV de mensen wel willen helpen of er enkel willen geld uitslaan.. helaas totaal niet klantgericht en geen service!

15. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Geen sterren waard

Geen sterren waard. Een ondermaatse dienstverlening en ze gaan direct op de achterste poten staan als ze daar feedback over krijgen. Ze draaien het scenario dan ook gelijk om. En als je iets te veel weerstand geeft of hun oordelen niet zomaar slikt, dan dreigen ze je nog buiten te gooien ook. (Ik zou zelf politie gebeld hebben als de dat had doorgevoerd) Als betalende klant heb ik al veel geslikt, maar dat gaat mij toch een brug te ver. Mijn dossier sleept al sinds eind juli aan. (Bijna een half jaar) Hun communicatie daarin laat te wensen over. Ze vragen informatie en als je die bezorgt, dan vragen ze die de week nadien wederom. (Zelfs als ze die aangetekend krijgen) En dat enkele keren over hetzelfde stukje informatie. Ze beloven bepaalde deadlines te respecteren en houden zich er vervolgens niet aan. Waardoor in mijn geval, mijn dossier dan verjaart is en ik dus de gevolgen kan dragen. Ik krijg te horen: "je moet dat hier fysiek bezorgen". Maar toen ik daar een maand eerder voor hun neus stond, is mij dat niet meegedeeld. En ja zoals ze zelf zei aan het loket: "als het u niet zint, ga dan op een ander". Awel dat is exact wat ik iedereen aanraad. ABVV schuift verantwoordelijkheid van zich af. Voor een sociale instelling te zijn, gedragen ze zich niet als dusdanig. Ze behandelen mensen onrespectvol en zijn niet duidelijk in hun communicatie, als die al plaatsvindt.

15. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ze gijzelen mijn uitbetaling

Ze gijzelen mijn werkloosheidsuitbetaling met als excuus dat ik mijn lidgelden niet heb betaald, wanneer ik met bewijs aantoon dat ik inorde ben met men betalingen, komen ze af met je moet nog een papiertje tekenen om u dosier inorde te maken ?

Mijn dosier is inorde en de betaling is vrijgegeven door de RVA dus welke recht hebben jullie om mijn geld tegen te houden ?

Mafia praktijken en niets anders!

11. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Beoordeling van de vakbonden

Beoordeling van de vakbonden

De vakbonden beweren aan je zijde te staan en je nooit in de kou te laten staan, maar in de praktijk merk ik daar weinig van. Laat me niet lachen: ze lijken zelf meer achterban te zijn van de partijen die het Arizona-akkoord hebben ondertekend. En dan zouden ze nu ineens gaan staken tegen hun eigen achterban? Het voelt allemaal als een show of theater, niet als echte vertegenwoordiging van de leden.

Als je informatie vraagt over uitkeringen of andere belangrijke zaken, krijg je nauwelijks antwoord. In tegendeel: ze zijn erg geheimzinnig en ontwijkend. Dit zou "aan je zijde staan" moeten voorstellen, maar zo komt het totaal niet over. Als lid voel je je niet geholpen, niet geïnformeerd en zeker niet gesteund.

Mijn beoordeling:
De vakbonden laten in mijn ervaring een grote kloof zien tussen wat ze zeggen en wat ze doen. Transparantie en echte ondersteuning ontbreken. Hierdoor voelt hun rol meer symbolisch dan praktisch.

28. november 2025
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere