Ben onlangs onterecht ontslagen geweest, ben al bijna 20 jaar lid bij de vakbond A.c.v. en is de eerste keer sindsdien dat ik hun hulp nodig had.Toen ik iemand aan de lijn kreeg was dit dik tegen zijn... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Pas na 40min. iemand aan de lijn die pas na een maand een afspraak wil maken en dan zien ze dat je terug lid moet worden en willen ze zelfs het gesprek niet meer verderzetten... nog nooit meegemaakt.... Se mere
ACV Contactcenter Antwerpen is echt een ramp, die reviews hier zijn jammer genoeg waar. Na switch telefoon geraak ik met mijn 2FA account niet meer op ACV website, meteen alle details gedeeld incl... Se mere
Gisteren naar Nationalestraat geweest , 3UUR ! zitten wachten om geholpen te worden , 2 personen die actief bezig waren .. Blonde vrouw achter de balie had meer streken dan Jenifer Lopez . Neerk... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Helpen u niet!
Ben onlangs onterecht ontslagen geweest, ben al bijna 20 jaar lid bij de vakbond A.c.v. en is de eerste keer sindsdien dat ik hun hulp nodig had.Toen ik iemand aan de lijn kreeg was dit dik tegen zijn zin en wou mij amper een afspraak geven . Na beetje aandringen van mijn kant kreeg ik dan toch een afspraak , na een paar keer zuchten van die persoon kreeg ik een afspraak een dikke maand later. Toen ik naar de afspraak ben geweest was ik letterlijk na 3 minuten terug buiten, zonder echt geholpen te zijn. Dit vindt ik zeker geen 23 euro per maand waard!
tijd om stakingen te organiseren hebben…
tijd om stakingen te organiseren hebben ze wel, maar om iemand zijn tijdelijke werkloosheid uit te betalen blijkbaar niet , na 3 maand nog geen cent gezien
Pas na 40min
Pas na 40min. iemand aan de lijn die pas na een maand een afspraak wil maken en dan zien ze dat je terug lid moet worden en willen ze zelfs het gesprek niet meer verderzetten... nog nooit meegemaakt. Waar is de goede en empathische dienstverlening naartoe?? Ik krijg zelfs geen uitnodiging om langs te komen zodat ik een lidmaatschap in orde kan brengen én tegelijkertijd mijn dringende vragen stellen . Teleurstellend en triest.
Afschuwelijke dienst
Afschuwelijke dienst! Ze laten me te veel lidmaatschap betalen, ik ben betaal voor een fulltimer maar heb dit nog nooit gedaan, ik werk altijd maar parttime en ben al een lange tijd ziek ook voor dit zou ik minder moeten betalen maar ze halen gewoon het duurste van je rekening. Heel mijn dossier is ook fout opgemaakt. Een syndicale premie is bij nog nooit van toepassing geweest maar ze betalen niks terug dat ouder is als een jaar echt schandalig. Zij maken de fouten, laten me meer betalen en toch kunnen ze hun job niet. Geven me een foute uitkering waar ik drie maanden heb op moeten wachten maar het meteen rechtzetten kunnen ze ook niet. Als je ze wilt bellen zeggen ze altijd op de algemene nummer dat je fout bent dan “sturen” ze je door en wordt er vaak opgehangen of hang je terug aan het wachtmuziekje. Ik raad deze dienst aan niemand aan want je krijgt er alleen maar meer stress van! Ze zouden zich moeten schamen!
Kom van het abvv altijd problemen met…
Kom van het abvv altijd problemen met swt heel onvriendelijk nu acv een verademing dag en nacht verschil
Betaal gewoon maandelijks je premie en…
Betaal gewoon maandelijks je premie en verwacht verder geen hulp als je in een arbeidsconflict zit met je werkgever kort en krachtig samen gevat.
Als je belt hang je uren aan de…
Als je belt hang je uren aan de lijn,voor 1 vraagje,wat een service en we betalen daar veel lidgeld voor,dit moet is aangepakt worden .triestig
Heel slechte vakbond !
Heel slechte vakbond !! Nooit bereikbaar ! Ik zit hier ondertussen al 4 maanden op mijn uitkering te wachten rva zegt dat er niet eens een aanvraag is gebeurd ! Achteraf wel maar met de verkeerde documenten ! Ze doen niks van hun werk en als je bel nemen ze nooit op ! Afspraak op bureau pas na 2 maanden ! Vreselijk ervaring met deze oplichters !!
Het is vreselijk als je belt !!!!!!!!
Het is vreselijk als je belt volgens mij zijn ze allemaal van thuis uit aan werken en geluid op stil of zo we vragen even u geduld na 112 minuten heb je geen geduld meer en nog minder begrip
Awel daar zouden ze mensen met invaliditeit nog kunnen laten werken
Ene of gene telefoon per dag lukt me ook nog wel
En de datum van voorval is elke dag
Rampzalig
Rampzalig, als jij moet betalen zijn ze niet snel genoeg, maar als jij een terugbetaling moet krijgen zet je dan maar schrap. 3 weken ondertussen al, nog geen euro gezien. Telkens als je belt, mailtje verstuurd of langsgaat op een kantoor, we zijn ermee bezig, dat is het enigste antwoord die je krijgt.
man man als ik moet betalen binne dit…
man man als ik moet betalen binne dit en dat
moeten hun mij betalen daar begint de shit altijd drame dit en dan
vanaf nu word hier ook zo gedaan!!!
schijf bedrijf
Na 4 maanden proberen om mijn…
Na 4 maanden proberen om mijn huwelijkspremie aan te vragen nog steeds zelfs geen enkele reactie, 6 mails, 8 keer proberen te bellen waarna gewoon wordt neergelegd, 3 terugbelverzoeken waarna beloofd wordt het in orde te maken zonder enig gevolg, het doc fysiek in de brievenbus gestoken met begeleidende brief, acv ombudsdienst gecontacteerd + algemene ombudsdienst , geen enkele reactie.. echt beschamend en respectloos naar hun cliënteel, wel maandelijks premiebedrag afhouden, bij mijn vrouw was het in precies 1 week afgehandeld (BBTK), slechtste service die ik ooit gehad heb.
Geen dienstverlening
Ik weet niet of het zin heeft om er nog een slecht interview over te schrijven. Als je een probleem hebt word je niet geholpen. Als je geluk heb krijg je een medewerker aan de lijn die niet gefrustreerd of onvriendelijk is. Als je werkloos bent sluit je dan aan bij de Hulpkas voor werkloosheidsuitkeringen, dat is gratis. Als je werknemer bent en je lid wil worden van de vakbond verwacht hier geen hulp van.
Heel onbeschofte mensen aan de lijn
Heel onbeschofte mensen aan de lijn. Doen niets om te helpen. Het enigste waar ze zich druk om make is uw lidgeld of u dit hebt betaald. Voor de rest zijn ze voor niets goed.
Had online een telefonische afspraak…
Had online een telefonische afspraak geboekt. Precies binnen de aangegeven tijd EN zeer vriendelijke dame die me heeft verder geholpen.
Onmogelijk om een afspraak te maken
Onmogelijk om een afspraak te maken. Bellen naar de nummers welke op hun site staan zijn niet mogelijk. Een computerstem welke zegt: the number you have dialed is not availlable krijg je als antwoord. Zowel voor Vlaanderen als BHV. Een afspraak maken om je terug te laten bellen is niet mogelijk, geen tijden beschikbaar om aan te duiden. Dan maar tot Willebroek gereden, zelfde telefoonnummers staan op de deur. Aangebeld en via de parlefoon de melding gekregen om de telefoonnummers op de deur te contacteren, wat ik al verschillende malen gedaan had (nummer bestaat niet).
Het is gemakkelijk om u achter de telefoon te verbergen, om klanten enkel te bedienen wanneer het jullie zelf uitkomt, om jullie te verschuilen achter allerhande onzin zoals jullie site die voor geen meter werkt. Tijd om naar een andere vakbond over te schakelen. Misschien zal het daar idem zijn maar als meerdere misnoegde personen dit zouden doen zullen jullie eindelijk beseffen dat jullie dienstverlening een dikke nul is.
Zonder dank, Pieter Lenart.
Slecht service
Ik heb mijn aanvraag ingediend, maar ik moest erg lang wachten op een antwoord. Daarna bleek dat er een fout was gemaakt, waardoor ik opnieuw moest wachten. Ik heb meerdere keren telefonisch en via e-mail contact opgenomen om te informeren naar de stand van zaken, maar ik kreeg geen reactie.
Vandaag heb ik opnieuw gebeld. Helaas was de service zeer teleurstellend. De medewerker liet mij niet uitspreken, gaf geen antwoord op mijn vraag en bleef voortdurend doorpraten. Toen ik probeerde mijn uitleg te geven, werd ik onderbroken en vervolgens werd de verbinding zelfs beëindigd. Dit vind ik schandalig en onvriendelijk.
Dit is voor mij een reden om mijn lidmaatschap op te zeggen.
Het Beste myra,klantvriendelijk ver te zoeken
Het Beste myra,
Vandaag het belmoment van ACV.
Mevrouw begon vriendelijk maar na een paar seconden begon ze arrogant te doen en liet me niet uitspreken .
Zei moest constant het woord hebben en gaf me geen antwoord op mijn vragen .
Het enige wat ze zei dat ik naar Tongeren moest gaan en daar zouden me dan gaan helpen met mijn vragen ??
Een beetje klantvriendelijker had ik toch wel verwacht maar ga bij deze mijn lidmaatschap opzeggen …..dit is trouwens niet de eerste keer dat ze zo klantonvriendelijkheid zijn .
Zeer slechte vakbond
Zeer slechte vakbond. Ik wacht al meer van 4 maand op mijn tijdelijke werkloosheid wegens medische overmacht. Ik bel elke dag om een andere uitleg te krijgen. Ik ga elke week naar het kantoor ik beloofd te worden dat dit zo snel mogelijk word opgelost. Ik ben dit zooo beuuu!!!!
Beleefdheid en fatsoen kennen ze daar…
Beleefdheid en fatsoen kennen ze daar niet... En iets begrijpen ook niet. wat een vervelend mens van grensarbeid
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







