Ben onlangs onterecht ontslagen geweest, ben al bijna 20 jaar lid bij de vakbond A.c.v. en is de eerste keer sindsdien dat ik hun hulp nodig had.Toen ik iemand aan de lijn kreeg was dit dik tegen zijn... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Pas na 40min. iemand aan de lijn die pas na een maand een afspraak wil maken en dan zien ze dat je terug lid moet worden en willen ze zelfs het gesprek niet meer verderzetten... nog nooit meegemaakt.... Se mere
ACV Contactcenter Antwerpen is echt een ramp, die reviews hier zijn jammer genoeg waar. Na switch telefoon geraak ik met mijn 2FA account niet meer op ACV website, meteen alle details gedeeld incl... Se mere
Gisteren naar Nationalestraat geweest , 3UUR ! zitten wachten om geholpen te worden , 2 personen die actief bezig waren .. Blonde vrouw achter de balie had meer streken dan Jenifer Lopez . Neerk... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
2 weken lig ik hier al te bellen steeds…
2 weken lig ik hier al te bellen steeds het zelfde liedje wachten wachten en nog eens wachten ik vind dat er over
Slechte dienstverlening
Verschrikkelijk slechte dienstverlening. Zelfs al betaal je al jaren als werkende mens trouw je lidgeld.
Amper deftige communicatie. Ze spelen documenten kwijt zelfs al dien je ze in via "je online dossier".
Mailen dan duurt het 2 weken voor ze reageren. En als je belt dan weten ze niks.
VERSPIL UW GELD HIER NIET AAN EN REGEL…
VERSPIL UW GELD HIER NIET AAN EN REGEL ALLES ZELF:
- ONTZETTEND TRAGE UITBETALING werkloosheid (stakingsdag 1 maart nog steeds niet uitbetaald).
- ONGELOOFLIJK TRAGE COMMUNICATIE.
- ROTSLECHTE, TRAGE SITE vatbaar voor FOUTMELDINGEN zowel op smartphone als op pc, en contactformulier met te weinig en onduidelijke opties, precies opzettelijk gedaan om u zoveel mogelijk op de stang te jagen
- OVERSCHRIJVING DIE ALLE OVERSCHRIJVINGEN VERVANGT. HUH? Na zelf nog geen geld ontvangen te hebben, krijg ik hier een mail waarbij ik een GROTE overschrijving moet doen die "ALLE ANDERE OVERSCHRIJVINGEN VERVANGT". Hoe zit dat dan met alles wat ik al betaald heb? Ik kan het niet eens nakijken op de site door hun foutmelding "The page cannot be displayed because an internal server error has occurred."
- Ik gun het juist die ene wel die me nog handige info gaf via mail, ondanks dat ik zo'n twee maanden op een anwoord moest wachten. Kan hij/zij er niet aan doen dat de organisatie ongelooflijk schijnheilig is. Het leven van een servicedeskmedewerker suckt.
Conclusie: GEEFT WEINIG HOOP IN DE TOEKOMST VAN DE MIDDENSTAND. Ik vrees dat het bij geen enkele vakbond beter is. Kweek bij het ACV alvast het geduld van een heilige, want je zal het nodig hebben. God sta me bij en stel me niet op de proef. Het duurt allemaal een eeuwigheid. Doe het jezelf niet aan.
Ben al maanden aan mailen bewijzen van…
Ben al maanden aan mailen bewijzen van betalingen aan doorsturen toch blijven ze erbij dat ik 6 maand achter sta , schandalig resultaat ze hebben me afgesloten . Maar goed ook ze reageren nergens op niks nada
Ik heb al enkele keren gebeld
Ik heb al enkele keren gebeld. Tot bijna 2u aan de lijn gewacht. Ongelooflijk. Ik begrijp dat druk is maar wanneer kan mijn probleem opgelost zijn.
ACV heeft mij nooit met iets geholpen
Bijna 2 maand aan het pushen voor mijn premie te kunnen ontvangen. Eerst werd mij vertrld dat ik mijn lidmaatschap moest betalen voor dat HET ACV mij mag betalen. Na 10 werkdagen en 20 telefoontjes per dag verder werd ik nog altijd niet geholpen. Mails worden niet beantwoord. Na een week niets meer te sturen ineens een vrouw die mij mailde dat ze mijn premie naar haar collega heeft gestuurd. Zegt haar collega “omdat u geen lid was toen moet dit worden uitbetaald door ACV-METEA. Dag erna mail van metea om te zeggen dat zij niet mijn premie kunnen uitbetalen voor dezelfde reden. Ik zit vast in een loop van LUIHEID, OMBEKWAAMHEID ETC. Tijd dat ik naar de roden ga zoals mijn baas daar kunnen ze normaal wel hun telefoon opnemen en u verder helpen in plaats van zo een miserabele vent die nooit antwoord of zo snel mogelijk van u afwil
word er iets aan gedaan?
Zelfde probleem als zovelen, gewoon niet bereikbaar.
Nu zou ik graag weten, word er überhaupt iets aan gedaan?
Altijd goed geholpen geweest!
Ik word altijd goed en duidelijk geïnformeerd door de medewerkers. Ik versta de frustratie dat mensen (ikzelf ook) lang moeten wachten op telefoon om een medewerker aan lijn te hebben maar jullie zijn niet de enige... heel veel mensen proberen hen te bereiken. Online staat alles duidelijk vermeld ook qua informatie.
Een zeer droevige organisatie.
Een zeer droevige organisatie.
Nooit bereikbaar of als ze bereikbaar zijn, wordt je van de telefoon gesmeten, omdat er te veel wachtenden zijn. Wil je zelf opgebeld worden, mag je 5 weken wachten !! Als ze de telefoon opnemen, is er altijd een andere medewerker. Deze moet dan een "interne nota" sturen, naar de collega die het dossier behandelt. Dit gebeurt blijkbaar niet. Zodanig is het dossier na twee maanden nog altijd niet in orde en kan niemand zeggen hoe dit komt !! Dit gaat om een werkloosheidsdossier, dus deze persoon heeft al twee maanden geen inkomen. Dit argument maakt echt geen indruk op de medewerker van het ACV. Zij vergeten dat ze werken met klanten en dat wij elke maand een bijdrage betalen. Ik vraag mij af waarvoor ??
Triestig.
Triestig.. dat ze nooit bereikbaar zijn omwille van drukke periodes kan ik inkomen. Respectloos gedrag (terwijl ik elke maand lidgeld betaal) kan ik niet goed aan inkomen. Ik werk zelf dagelijks met klanten en snap dat dit een uitdagende job is maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb nog nooit een slechte review achtergelaten maar wie weet, misschien helpt het andere.
Hoop dat de dame in kwestie snel ander werk zoekt, duidelijk geen job voor haar.
Bey , Bey ACV
Gisteren naar Nationalestraat geweest , 3UUR ! zitten wachten om geholpen te worden , 2 personen die actief bezig waren .. Blonde vrouw achter de balie had meer streken dan Jenifer Lopez .
Neerkijkend op iedereen alsof zij de grote beslisser was .
Alsook , beide balie medewerkers waren u liever kwijt dan rijk ...waren helemaal niet vriendelijk en behulpzaam .
ACV, ik ben al meer dan 40 jaar lid , nu is het wel geweest .
Die zijn gewoon onbereikbaar
Die zijn gewoon onbereikbaar, afspraak maken maand op voorhand,mail sturen en telefoneren is hopeloos.
Alleen maar betalen voor niets van hulp.
Dure en trage dienstverlening
Na meer dan 3 maanden is mijn probleem nog steeds niet volledig opgelost door ACV Puls Oost-Vlaanderen, zeer trage dienstverlening behalve als het aankomt op het sturen van het betalingsverzoek voor de ledenbijdrage.
Op het Infopunt van ACV Leuven kan het…
Op het Infopunt van ACV Leuven kan het wel even duren om te wachten maar dan ben je wel zeker dat je geholpen bent want ze doen super hard hun best om de mensen te helpen die dat er zelf een zooitje van gemaakt hebben met hun papierwerk. Dankuwel ACV
Heel onvriendelijk aan de telefoon
Heel onvriendelijk aan de telefoon. Ik krijg de kans niet eens om nog een vraag te stellen of ze hebben al afgelegd. Behulpzaamheid = 0
Slechte dienstverlening
Spijtig moet ik minimaal 1 ster geven. Niks kunnen ze te goei doen. Alles moet het hoofdkantoor doen en als je het hoofdkantoor belt dan wordt je gewoon van de lijn gewipt. Als je iets vraag aan een lokaal kantoor. Krijg je de uitleg sorry dat kunnen we niet bekijken. Stuur maar een mail wat ik al wel gedaan heb. 2 maanden geleden. Niks kunnen ze te goei doen.
Ramp in uitbetalingen
Ze nemen nooit op. Dan stuur je mailtje’s die vervolgens pas achter een aantal weken beantwoord word. Dan breng je al ruim op voorrand je papieren binnen geraken ze je papieren kwijt en dan achter aantal x maanden word je pas uitbetaalt. Dan praat ik nog maar over de collectieve sluitingen op werk.
e camera
e camera
als het nul was, had ik nul gegeven. Sinds januari wacht ik op mijn betaling voor de dagen dat ik niet heb gewerkt vanwege slechte weersomstandigheden en ik heb nog niets ontvangen, en ze weten hoe ze moeten vragen en nemen. geld voor lidmaatschap. Ze zullen het nooit meer ontvangen en ik zou niemand aanraden om lid te worden van deze organisatie.
Acv=een ramp
Mijn C4 online doorgestuurd, mail teruggekregen voor goede ontvangst ervan. Na 3 weken geen nieuws te krijgen bel ik en krijg ik te horen dat de mail verloren is gegaan. Ik heb hem nu met een bang hart in hun brievenbus gestopt. Resultaat, een veel te late betaling of nog erger Mijn C4 raakt opn. verloren. Alles kan met het acv.
Teleurstellende Service van ACV Klantenservice en CEO
Tot nu toe heeft 93% van de klanten hen een 1-ster beoordeling gegeven en 7% heeft hen een 2-sterren beoordeling gegeven. Interessant genoeg zijn er geen 3 , 4 of 5-sterren beoordelingen. Deze analyse biedt waardevolle inzichten in de werkwijze van deze organisatie.
Ik zou graag beginnen met te zeggen dat ik geen nul-sterren-icoon kon vinden, want deze organisatie en de CEO verdienen geen enkele ster, helemaal niets.
De afgelopen tien dagen heb ik herhaaldelijk contact opgenomen met hun klantenservice voor hulp, maar ik kreeg alleen maar niet nagekomen beloften en agressieve tonen te horen. Elke keer dat ik belde, verzekerden de vertegenwoordigers me dat iemand me terug zou bellen, maar dit gebeurde nooit. In plaats van de ondersteuning die ik nodig had, werd ik geconfronteerd met onbeleefd en onprofessioneel gedrag, wat mijn frustratie alleen maar vergrootte.
In een poging om het probleem te escaleren, nam ik contact op met de CEO via e-mail. Helaas was de reactie die ik kreeg even teleurstellend. Het antwoord van de CEO weerspiegelde de onbehulpzame houding van het klantenserviceteam en bood geen oplossing of zinvolle hulp.
Gezien deze ervaring adviseer ik anderen sterk om ACV te vermijden. Het gebrek aan professionaliteit, niet nagekomen beloften en slechte communicatie van zowel het klantenserviceteam als de CEO maken duidelijk dat deze organisatie haar klanten niet hoog in het vaandel heeft staan.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







