Surf-Store.com Anmeldelser 137

TrustScore 2 ud af 5

2,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I made an order during Nov 2025 and selected 2 days shipping with extra cost but unfortunately they are fooling me with there reply by texting there number also no reply in the email. Very bad experi... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pas op dit zijn bedriegers. In november 2025 heb ik een bladder voor Duotone-wing besteld en tot op vandaag is die nog niet geleverd. Na de bestelling en betaling krijg je correct een betaalbewijs... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Took my money, advised a fake shipping / tracking address, then admitted the item was never available or sent. Have subsequently refused to process my refund despite over a dozen attempts from me to g... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered some DTK kite spare parts, ION accesories and 2023 ION wetsuit. Order got delayed 2 weeks due to Ion supply problem, the order missed one acccesory and the wetsuit got the wrong zip loca... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Dragebutik
  2. Butik med udstyr til udendørssport
  3. Butik med windsurfingudstyr

Skrevet af virksomheden

Surf-Store.com is an esteemed online hub for water sports enthusiasts, offering an impressive catalog of over 2000 products catering to kitesurfing, windsurfing, stand-up paddleboarding (SUP), and the exhilarating sport of wingsurfing. Our extensive range includes everything from boards, sails, wings, and foils to wetsuits and a variety of essential accessories. Born from a genuine passion for the ocean and surfing, our store is not just about selling high-quality equipment; we are dedicated to providing expert advice and fostering a supportive community. We pride ourselves on our commitment to customer satisfaction, ensuring a seamless and efficient shopping experience. With a promise of quick delivery, ranging from 1 to 7 working days, and personalized customer service, we cater to both beginners and seasoned water sports enthusiasts alike. Surf-Store.com is your reliable source for all your water sports needs, ready to ship your next adventure to your doorstep.


Kontaktoplysninger

2,1

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

137 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 42 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst store ever

Worst store ever! 3 months now I’ve been waiting and asking for a tracking number however they are not able to provide. Starting to believe this is a fraudulent site.

15. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

We're very sorry about your experience.

It appears that your package was unfortunately lost in transit. We understand how frustrating this must have been, especially with the delay in updates. Please note that a full refund has already been issued.

We are not a fraudulent site and always aim to resolve issues quickly and fairly. If there’s anything else we can assist you with, feel free to reach out.

Thank you for your patience and understanding.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Produit pas livré

12 jours après une commande qui devait être livrée en 3 jours, aucune nouvelle et aucune livraison.
Produit finalement livré. Je n'ai pas apprécié le fait que ça ne soit pas en stock, et qu'on n'ait pas de prévision de délai Duotont, mais honnètement, ils ont répondu à mon msg sur leur site. C'est correct.

12. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Dear sir! Package shipped out today. Surf-store

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Professionelle Reaktion auf Reklamation

Es ging leider sehr lange von Bestellung bis zur Lieferung und zwischendurch habe ich keine nützlichen und verbindlichen Infos zur Lieferung erhalten. Ich habe dann reklamiert und dann wurde sehr schnell und professionell reagiert und die Lieferung kam nach 3d mit ubs

11. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Thank you for review. Surf-store.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

misleading sale and bad communication

Bad communication , send the wrong parts and blame someone else , and make silly excuses , and still waiting for the correct parts.
I'm totally done with this shop , do not buy there!!!!
2nd part: it is 12 June now , and still no solution or refund , and still making excuses, Sh.t-Store.com , what can i do....

12. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Hello,
We’re sorry for the frustration. We shipped the item exactly as received from Duotone, sealed in original packaging. If any screws were missing, we unfortunately couldn’t have known, as we don’t open factory-sealed items. We're happy to send replacements or find a solution — just let us know directly. Thank you for your understanding.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Paid but nothing received

Part 2: Canceled the order two weeks ago. Still no refund received.

Ordered on April 28 with a 2 day delivery time. Nothing received yet (Mai 14) after a few times contact over the chat on their website. I filed a complain by Paypal and hope for a refund. To be continued....

28. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Hello!
We spoke via live chat regarding this item — as mentioned, we are waiting to get it from Pryde. If you prefer to cancel the order, just send us an email and we’ll process the cancellation right away. Thank you for your patience and understanding! Refund was done.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Commande jamais livrée

Bonjour,
J'ai commandé un bladder le 25/04/2025. Il était en stock, et livrable en quelques jours.
Le status de la commande est toujours "confirmed", il n'a jamais été envoyé. J'ai contacté le support sans réponse.

25. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Hello Théo,
Thank you for your message and sorry for the delay. As we mentioned via email, Duotone is currently facing a supply issue with the material used to produce bladders. These are made-to-order directly at their facility in Austria, and all dealers are affected.

Unfortunately, no orders placed in the last two months have been shipped quickly due to this delay from Duotone. We hope to receive them this week and ship your order as soon as they arrive.
Shipped UPS express 15.5. Delivery will be 16.5.

Thank you for your patience!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Lengthy process of order refund

My initial order of a foilset was at 9th of April (almost a month ago), before my order was shipped I called them with the question if they could change one part. After one time calling they stopped picking up the phone, I had to sent 10+ e-mails to ask about the status of the new part and they kept delaying. Now almost one month later they come with an alternative order, which I decided not to proceed with. Now I asked for a cancellation + refund for the order I didn't get and it's taking a long time.. I hope that the refund will get processed.

7. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

We’re sorry to hear about your experience and truly appreciate your feedback.

To clarify: we accepted the special price you requested and tried to accommodate your change request. After you later decided to cancel the order, we forwarded your case to our refund department right away.

Your refund has already been processed and should return to your card within 1–5 working days. We’ve responded to every one of your emails within 6–24 hours, even during a national holiday week, which we clearly communicated.

We regret any inconvenience and appreciate your patience as we work to resolve this.

– The Surf-Store Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I bought a Duotone foil on March 3

Update: May 29th, finally today they sent the money back to my account.
Update: May 27, I'm still waiting for my money.
I bought a Duotone foil on March 3, 2025. The website advertised a 3-day shipping period. For a month, they gave me false promises about the product's delivery, until I decided to cancel the purchase. It's been over a month, and they say they've already canceled and that the money should be on my card. I'm still waiting for my money at surf-store.com.

New clarification: On April 9, they offered to send me the foil because it had just arrived (a month later). I had canceled the purchase on March 28. My cancellation was because you didn't have the foil after several promises.

3. marts 2025
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

We’re sorry for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.

To clarify: we offered you free shipping to Mexico and informed you that the Duotone foil had to be reordered in order to secure the best possible price. Once the product arrived, you decided to cancel the order.

Your cancellation was accepted and the refund has already been processed by our accounting department. It should appear back on your card within 1–7 working days, depending on your bank’s processing time.

Refund was send and you should receive it as you confirmed us on whatsapp...

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My delivery

My delivery, which should have taken ~3 days, took 6 weeks to arrive. When I asked to cancel my order, I kept getting promises of delivery dates that were not met.

4. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Hi Alistair,

We're truly sorry for the delay and the frustration this caused. You're absolutely right — your order should have arrived much sooner. Unfortunately, the bar was mistakenly shipped to the wrong location due to a warehouse error. Once we identified the issue, we recovered the item and shipped it back to you as quickly as possible.

We understand your disappointment and sincerely apologize. We're continuously improving our logistics to prevent this in the future.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I am in Australia and like to support…

I am in Australia and like to support my local shop however sometimes we struggle to get different products. I was very surprised when my fuse arrived about 2 weeks after my order. Thanks very much guys much appreciated. King regards Darren

1. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Thank you very much for review!

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

My order had a long delivery time

My order had a long delivery time. However, the team was very responsive and gave me explanations about the delay. They offered me a 10% discount on my next order. So, despite the delay, a good experience for me.

4. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Thank you so much for your honest review and for giving us the opportunity to make things right. We're glad we could clarify the situation and offer you a small gesture in return. We truly appreciate your understanding and patience, and we look forward to serving you again — with faster delivery next time!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

je vous remercie des 10%de réduction…

je vous remercie des 10%de réduction sur une commande a venir mais je ne sais toujours pas quand je vais être livré de ma 1ére commande du 10 04 alors une autre !

10. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Bonjour,

Merci pour votre message et votre patience.

Nous comprenons parfaitement votre frustration concernant le retard de votre première commande du 10/04. Le délai est malheureusement dû à une fermeture temporaire de l’entrepôt Gaastra pendant les jours fériés, ce qui a impacté nos délais de traitement.

Soyez assuré(e) que votre commande est bien en préparation et sera expédiée dès que possible.
Nous vous remercions sincèrement pour votre compréhension et votre confiance.

L’équipe Surf-Store

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very Poor Experience – Would Not Recommend

I ordered an item in early January, and it took over two months to arrive. Despite repeated promises of shipping “next week,” the delivery was endlessly delayed. I had to contact my credit card provider to get any response from the seller.

Communication was poor and unreliable throughout. Although the item finally arrived, the overall experience was extremely frustrating. I would not recommend this store based on my experience.

20. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry for the long delay you experienced.

To clarify, your order included two separate items—the harness, which was shipped and delivered quickly, and the Duotone wing tube, which unfortunately took much longer. Most wing tubes are built to order directly by Duotone, and while we placed the order with them as soon as you ordered, we were not given a clear explanation for the extended delay.

We fully understand that this isn’t your fault, and we agree that communication on our side should have been better while you waited. We truly regret the frustration this caused you and appreciate your patience in the meantime.

If there’s anything we can do to make up for this experience, please don’t hesitate to reach out directly.

Thank you again for your honest review—it helps us improve.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have ordered 3 pieces of windsurf…

I have ordered 3 pieces of windsurf equipment with an estimated shipment days of 3, 2 weeks ago. There is no any information, no answer for my email.

12. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Hello! We send you refund for your order. Thank you

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Immacculate service

Immacculate service. Efficient B2B discourse and instant action. Top recommendation!!!

7. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Thank you so much for the fantastic feedback!
We’re thrilled to hear you had such a smooth B2B experience with us. Efficiency and fast action are exactly what we strive for—so it means a lot to know it made an impact. Looking forward to working together again soon!

Best regards, Surf-store.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not in stock, long waiting, no updates

Early January I specifically asked if a sail was in stock. They told me if the website says in stock it is. So I ordered, and... it was not in stock. The would reorder and deliver mid March. I have send many emails to ask about the status, no reply . They promise to get back with info the same day, never happens..

Edit May 16: Then after posting the review above, they came back to me with the offer of a 2025 version. Off course they also did not deliver this. I cancelled my order and now I am waiting for weeks for the refund of the payment that I made.
Nightmare!!!

28. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Hi Stefan,

We're truly sorry for the experience you've had and for the frustration caused by the lack of stock updates and communication. We completely understand how disappointing it must have been to place an order expecting timely delivery, only to be met with delays and silence.

Unfortunately, we encountered a stock synchronization issue between our warehouse and online system earlier this year, which caused several items to appear available when they were not. We’ve since taken steps to correct this error and improve our internal coordination and communication process.

As a gesture of goodwill for the time you’ve waited and the inconvenience caused, we will be upgrading your order and shipping the 2025 model of the sail you originally ordered at no additional cost. You will receive an email shortly with updated tracking and confirmation.

Again, we sincerely apologize and appreciate your patience. Your feedback is incredibly valuable and helps us get better.

Best regards,Surf-store.com

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered a Wingfoil set from Duotone.As…

Ordered a Wingfoil set from Duotone.As a beginner, I really appreciated the helpful support from the team. The ordering process was smooth and easy. Everything went perfectly. Thank you!

10. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Surf-Store.com-logo

Besvarelse fra Surf-Store.com

Thank you for review!

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere