Sensory Toy Warehouse Anmeldelser 167

TrustScore 3.5 ud af 5

3,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I was sceptical at first as lots of sensory companies charge the earth and fail to deliver. Having used Sensory Toy Warehouse on more than one occasion I can say they charge a fair price for good qual... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Absolutely amazing company! Purchased a fantastic bubble tube for my son which is very well made & brings him hours of fun watching the bubbles and fish Bob up and down. Very relaxing and would purcha... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered and have not received 5 shatterproof mirrors for my autistic grandsons birthday. The order invoice stated 5-7 day delivery. I have tried calling, however the phone line is not answered, call... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Ordered an assortment of sensory/autism toys, can’t remember the exact item name but it was a variety of about 10 items. Super fast delivery, reasonable price. Only minor issue is ‘variety’ I got a... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Skoleartikelbutik
  2. Butik med skoleartikler

Skrevet af virksomheden

Welcome to your Multi Award Winning Sensory Toys Online Shop. We stock all types of Sensory, Special Needs & Disability Toys, Tools, & Equipment - Available to both the Public and Trade at unbeatable prices.


Kontaktoplysninger

3,5

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

167 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 71 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID: Do not order from this comapany. No goods received and unable to contact them

I ordered and have not received 5 shatterproof mirrors for my autistic grandsons birthday. The order invoice stated 5-7 day delivery. I have tried calling, however the phone line is not answered, calls are not returned. I do not recommend this company.

13. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Sensory Toy Warehouse-logo

Besvarelse fra Sensory Toy Warehouse

Hi Dawn,

We are very sorry to read your review and understand your frustration.

We were closed over the Easter period, and we had advised on our website that there would be delays to orders during this time. However, we recognise that our communication could have been clearer, particularly on our phone line, and we are addressing this going forward.

Your order has now been delivered, and we hope everything is in order.

Feel free to get in contact if we can be of any assistance!

Kind regards,
David Toron

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I will not recommend Sensory toy…

I will not recommend Sensory toy warehouse . They have poor communication as a company.
I purchased a couple of items and paid for next day delivery since 21/03/2026. Till date (05/04/2026) I haven't received my order or a refund and all attempts to get to Sensory toy warehouse via phone call, email and website has proved abortive as they have literally ignored me and I have asked for them to refund me now since I can't get my order nor speak with a representative, still no words from them.

21. marts 2026
Sensory Toy Warehouse-logo

Besvarelse fra Sensory Toy Warehouse

Hi Josephine,

Thank you for your feedback, and we are sorry for the delay and the difficulty you experienced in reaching us.

During the Easter closure, order delays were clearly communicated on our website. We do, however, recognise that our phone communication should have been clearer, and we are improving this going forward.

Your order has now been delivered, and we hope everything is in order.

If we can be of any assistance, please don't hesitate to get in contact!

Kind regards,
David Toron

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great sensory toys for a good price!

I was sceptical at first as lots of sensory companies charge the earth and fail to deliver. Having used Sensory Toy Warehouse on more than one occasion I can say they charge a fair price for good quality items which arrive in good time as promises.

17. februar 2026
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great sensory equipment & service

I order items on a very regular basis, they are great quality for both children and adults. I run a sensory room and work with children and adults with additional needs and disabilities, the resources I have brought have been engaging for many, I would highly recommend buying from STW, many of my customers have. I can also say if on the odd occasion I have had an issue, I have emailed them and either they have given me instructions or replaced the item immediately, many companies fail but they don't. I only have positive comments and experiences.

19. februar 2026
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic customer service dealing with a faulty item

Fantastic customer service. We had an issue with a B stock infinity mirror and it unfortunately being broken cosmetically but also functionally. This was a big disappointment as it was a Christmas present and we didn't realise until Christmas Eve that it did not work. However, the level of service dealing with our situation was fantastic. They did an investigation and after looking at the photos we sent they were extremely apologetic and rectified the situation by sending out a replacement mirror, no questions asked. The mirror they sent has been fantastic and our daughter loves it. This mirror is a fraction of the price of others we have seen, great value!

10. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Outstanding company!

We had an issue with the item we ordered and they sorted it out with no fuss. Fantastic customer service and thrilled with the product for my son's new sensory room! Cheapest price too! 5 stars!

19. december 2025
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I ordered on 20th December and paid…

I ordered on 20th December and paid extra for next day delivery. It is now 3rd January and I have still not received it.
Edit: 5th of January I received a full refund and a voucher to spend on their site. Product has still not arrived though. Increase of stars from 1 to 3 to reflect customer service trying to make things right. If product arrives soon I will increase to 4 stars.

20. december 2025
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really great experience

I was nervous to place an order after seeing the reviews but honestly this was such a positive experience. Everything arrived and was great quality. Customer support were responsive on the phone and over email when I needed to make a change to my order. I also sent one item back as it wasnt quite right and was refunded. Will definitley shop again!

20. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not even worth 1 star

Not even worth 1 star. Shocking customer service and poor communication.

9. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Sensory Toy Warehouse-logo

Besvarelse fra Sensory Toy Warehouse

Hello Heidi,

We are genuinely sorry to hear about your disappointment. However, after reviewing our customer records, we are unable to identify an order or prior communication linked to your name or this review.

We take customer service and communication very seriously, and if we have fallen short, we would like the opportunity to understand what happened and resolve it directly.

Please feel free to contact me personally at david@sensorytoywarehouse.com with any order details or information that may help us locate your purchase, and I will be happy to assist.

We are always open to constructive dialogue and fair resolution.

Kind regards,
David

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I made a purchase of an expensive item…

I made a purchase of an expensive item on the 1st December and I was concerned with some of the negative comments on here. I was on the chat before ordering as this was a xmas present I was worried it wouldn't get here on time. I was assured it would be and it was delivered within 7 days so I had no reason to worry. I have nothing negative to say about Sensorywarehouse and it went smoothly. Not been able to see the product as its a Xmas present and wont be opened until Xmas day, but a very good experience for me.

1. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Christmas gift fail

This company used to be brilliant, and so useful for getting presents for my disabled Daughter. I found a lovely light up blanket for her Christmas present this year. I ordered it early November. It never arrived ed, and the company are not responding to my communications

5. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Sensory Toy Warehouse-logo

Besvarelse fra Sensory Toy Warehouse

Dear Jackie,

We’re genuinely very sorry for this and completely understand your disappointment.

This order should never have been missed. Unfortunately, during a very busy pre-Christmas period, it failed on our side and never left our warehouse. That is entirely our responsibility, and we have no excuse for it.

We’re especially sorry knowing this was meant as a Christmas present for your daughter. We appreciate how upsetting that must have been, particularly given your past positive experiences with us.

A full refund has already been issued. While we no longer have this item in stock, we would really like the opportunity to make this right by offering a goodwill voucher for future use, should you be willing to give us another chance.

Please contact me directly at david@sensorytoywarehouse.com with your order number, and I will personally ensure this is dealt with properly.

We’re very sorry that we let you down.

Best Regards,

David

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner
Sensory Toy Warehouse-logo

Besvarelse fra Sensory Toy Warehouse

Dear Tracy,

Thank you for your feedback, and we’re really sorry for the confusion here.

Our customer service team has been in touch with you to explain that the item you ordered is currently out of stock, and you kindly confirmed that you were happy to wait until it comes back in. Unfortunately, an automated system update mistakenly marked the order as completed, which triggered the review request even though the item hasn’t been dispatched yet. We apologise for that error.

As soon as the product is back in stock, your order will be sent out immediately.

If you feel your experience has been accurately reflected, we completely understand — but if this clarification helps and you’d like to update your review once the item arrives, we’d really appreciate it.

Thanks again for your patience and for bearing with us.

David

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They own me over £1000 for order that never arrived

I made an order for our not for profit buisness so that we could provide a sensory space for dysregulated children. The order never arrived. The company have ignored around 15-20 attempts at communication. The only 2 times they did respond they told me that they had used two different chipping companies. They tell me that they are following it up but they have stopped answering my emails.

27. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I posted a review here on 5th September…

I posted a review here on 5th September although it seems to have been removed.
I complained about the extremely poor customer service concerning an order I placed on 22nd August that had never been received.
A refund was requested which I have still not received despite numerous emails chasing them .
The only emails I have re received ask for same information order number and address which I have given. I have also left telephone messages either done third party but still nothing.
They have been absolutely useless and I have now started a complaint either my credit card company in the hood I can get my money back.

5. september 2025
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere