Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.
Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 48 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Hvorfor vælger man at lukke kl. 23 på en fredag? Det er da totalt hul i hovedet, hvis man som virksomhed gerne vil tjene penge. Og så er banerne blevet så langsomme, så man i løbet af en time bruger mere tid på at vente på, at man kan sende næste kugle afsted, end man gør på at spille. Det er sgu en ommer!!!!

Besvarelse fra Maximum
Vi har idag holdt børnefødselsdag i Maximum i Aalborg.
Det var så elendigt service der var da børnene skulle spise. Vi brugte over 4.000 kr. derude, og børnene fik i deres buffet tilbudt en slushice, men vi havde et par enkelte som ikke kan hverken lide eller tåle sukker. Jeg konfronterer personalet da de egentlig gerne bare vil have vand, det kunne nærmest ikke lade sig gøre, jo du kan købe en kande vand til 25 kr. Hvad foregår der?! Vi betaler flere tusinde for at være der i 4 timer. Og så må børnene ikke få vand i stedet for slushice!? Virkelig dårlig kommunikation og service. Børnene var snot forvirret og personalet var pisse ligeglade. 👎
Sidste gang jeg har tænkt mig at holde noget som helst fødselsdag der.

Besvarelse fra Maximum
Vores søn fyldte 4 år, og vi ønskede at fejre det med Brunch Buffet samt Happie's Legeland d. 28/1. Vi var 14 personer afsted, men havde bestilt brunch buffet for 15 mennesker, hvor den sidste meldte afbud i sidste øjeblik. Vi betalte for den ekstra buffet plads uden brok, og gik ellers glade ind i restauranten.
Desværre opdagede vi at restaurant delen slet ikke var gearet til dens funktion. Der var ingen vært eller klargøring til vores ankomst. Der manglede altid kopper og glas til juice og kaffe. Og når der var kopper og glas så manglede der juice og kaffe. Fint udvalg af mad i restauranten ift. brunch. Dog var det under alt kritik at servicen ikke var blevet vasket ordentligt, så mange tallerkner og skåle havde størknede madrester på dem, og det påpegede flere af de andre i selskabet også. Herudover var det ikke muligt at få nyt bestik til buffeten, uden at skulle hive fat i en tjener hver gang man skulle op og fylde tallerken på igen.
Efter vi havde spist op, gik de voksne op i lounge området over Happies, og børnene gik ned i happies. Igen blev vi desværre skuffet over at vi havde betalt for entre til happies, men fandt desværre ud af at alle - betalende såvel som ikke-betalende, havde adgang til Happies. Så vi stod der med lang næse, hvor vi havde betalt for alle børn på en spidsbelastningsdag som en lørdag.
Der var ekstremt mange børn derinde, og vores søn endte også med at ville hjem før tid, da han oplevede flere løb ind i ham eller faldt over ham grundet den manglende plads og vilde lege. Vi kunne som voksne, derfor heller ikke slappe af, da vi ikke bare kunne slippe børnene fri derinde uden altid at have et øje skarpt rettet mod dem.
Det sluttede dyrt af med at min yngste søster og hendes kæreste tog tilbage ind i brunch buffeten for at få en crossaint og en amerikansk pandekage. Da de havde spist blev de overfuset af en tjener, der beskyldte dem for ikke at have betalt, og så troede han ikke på dem ift. at de/vi havde betalt for Brunch Buffet for dem og ikke børnefødselsdagsbuffet. Han jog dem derfor meget irriteret op til kassen, og min søsters kæreste var nødsaget til at betale Brunch buffet for 2 personer - selvom vi allerede havde betalt for dem, og ovenikøbet for en ekstra person, der ikke dukkede op. For at gøre det værre, så smed han dem derefter ud af restauranten efter de havde betalt, for i selv samme klokkeslæt sluttede Brunch Buffeten, og restauranten var dermed lukket indtil aftenbuffet.
Vi havde glædet os ekstremt meget til vores dag hos Maximum, og vi havde snakket godt om stedet op til dagen, men desværre forlod vi alle stedet med et ærgeligt og frustreret udgangspunkt.

Besvarelse fra Maximum
Vi var i ude og spille minifgolf i Aalborg i forbindelse med en fødselsdag. Efterfølgende bestemte vi os for at spise i jeres restaurent. Det fortrød vi virkelig.
Maden var ganske enkelt ikke værd at spise. Alt stod med skorper og hinder på, fordi det havde stået urørt i flere timer. Maden i den varme buffet var kold og intetsigende og dessertbuffeten var optøede frostvarer, som smagte gammelt.
Det var virkelig bare en gennemført dårlig oplevelse og på ingen måde pengene værd.
Det er ærgeligt, at så fedt et familiested, og med så gode og flotte lokaler, ikke formår noget så enkelt, som at lave en god buffet.
Da vi kom, undrede vi os over, at der ikke var flere gæster i restaurenten. Det gjorde vi ikke efter vi havde spist... for man kan på ingen måde anbefale det til andre, og jeg tænker også, at meget få mennesker kommer igen.
Det er synd og en skam. For der er rigtig meget potentiale i stedet. Men kvaliteten skal godt nok løftes.

Besvarelse fra Maximum
Ingen bowlroom, på trods af det blev lovet over telefonen…
Det var den 30/12.

Besvarelse fra Maximum
Aldrig, har vi oplevet noget lignede før! Har været kunder hos Maximum i nogle år. Helt fra starten har der været udfordringer med uprofessionelt personale,ventetider, bowling baner der ikke virkede, manglende mad i Grillen, forkerte regninger, børn som blev dårligt behandlet af Jump n fun personale m.m. Men problemstillinger, kunne ikke uden bøvl og nerver, løses. Men efter Maximum havde fået ny meget arrogant Chef, som burde ikke have noget med mennesker at gøre, så er de gået så langt, at efter gentagne klage over deres, elendig service, har deres ny arrogante Chef valgt at bortvise vores familie, ved hjælp af politiet, samtidig med at deres medarbejde havde løjet om at vi havde truet dem!? Pengene kunne vi hellere får retur! Vi er i chok! I burde skamme Jer Maximum.Får styr på Jeres ledelse og personale i stedet for at afreagere på jeres kunder. For det er dem I lever af! Tænk Jer om, nye Maximum kunder! Inden I vælger at investere i denne forretning, for når problemer melder sig, så er der ingen hjælp at hente, ikke engang fra politiet!!!!!

Besvarelse fra Maximum
Hermed sendes en klager over forfærdelig behandling/oplevelse i Aalborg ) d.15.09.22
Vi kom ved ca 17 tiden ( børnene efter skole og mig og min mand efter arbejde) og troede vi skulle have en hyggelig aften hos jer ( spiser, samt spiller).
Men det ende med at være en marrerid. Min ældste søn var på vej hjem, da han -, terariseret/ mobbet os i 45 minutter! Og vi var alle MEGA sultne!
Vi kom og sagde ar vi vil gerne spise og at vi har fået en mail ( vi er medlem af Max klub) at prisen er 169kr for voksne og alle der spiser får 30 min dart med i købet!
Vi spørger om vi kan gå og spise, nej det får vi ikke lov til før jeg betaler. Det undrer jeg mig over, da vi har spist mange gange og afregnet altid til sidst. Men ok. Så får jeg en regning 4x169kr, jeg gør ham opmærksom på at vi har 2 børn med, som er under 12 år og de spiser til 1/2 pris. Det nægter han at acceptere, da det er intet står i mailen ( at børnene spiser til 1/2 pris). Det står vi og diskuterer i et stykke tid!
Jeg henviser til hjemmesiden hvor det står at børnene spiser til 1/2 pris, men derover står selfølgelig jeres alm. pris ikke det tilbud pris, som vi fik tilsendt pr. Mail.
Så siger Maximum medarbejder S. til os at han kan godt ændre prisen til børn til de 99,5kr/barn, som står på hjemmesiden, men børnene får ikke lov til at spille dart!
Vores tålmodighed var ved at være brugt.
Jeg har spurgt ham flere gange under dette forløb om min mand med mine børn kan få lov til at begynde at spise, da de er mega sultne og børnene er ved at græde. Men det nægtede S. at give dem lov, da jeg har stadig ikke betalt pga uenigheder i prisen og 30 min gratis dart spil, som I har annonceret!
Samt sagde han at vi skal afregner for drinks med det samme når vi bestille, og ikke som vi plejer til sidst, når vi er færdig med at spise!
Jeg endte med at betale det alm pris for børn 99,5kr/barn og ikke det tilbud pris 84,5kr/barn, samt fik vi mindre end 30 min i dart. Da han startet på tiden og så begynde at forklare regler til os.
Alt i alt MEGA dårlig oplevelse og i stedet for en rolig og hyggelig aften sammen med familien fik vi en hovedpine og en ødelagt aften og ødelagt humør.
Det er sådan oplevelser der er med til at vægte at næste gang vi skal hygge os, tænker vi godt om det skal være Maximum!
Og MEGET arrogant ny chef i Maximum, som kun tænke på profitten og lige glad med kunderne !

Besvarelse fra Maximum
Vi var i Cube Challenge, efter en time havde vi prøvet alle - 7 virkede ikke ( var gået i stykker før på dagen) det virkelig mange. Jeg sagde jeg synes det var virkelig træls at vi har betale for 2,5 time og 7 ikke virker. Får svaret tilbage at de tjekker det inden de har fri og beklager. Men synes bestemt man burde have sagt , det forstår vi virkelig godt, og give tilgodebevis eller bare et eller andet så man vil komme igen. Eller give den tid tilbage man ikke bruger nu hvor så mange er i stykker. Synes virkelig det var spild af penge når 7 ikke virker.

Besvarelse fra Maximum
Kold og dyr fornøjelse
Vi havde bestilt bord til kl. 19.30 til spisning efter bowling, hvor reservationen lød 19.30 til 22.30. Det resultere så i kold og indtørret kød i grillen, kold friture mad, fluer i hele dessert bordet, tarteletter og sovs hvor skindet og indtørringen var tykt.
Ydermere kommer der personale ned og fortæller at de lukker kl.21, så vi skal forlade bordet trods for en reservation til kl.22.30.
Generelt en rigtig træls oplevelse i jeres restaurant.

Besvarelse fra Maximum
Attitude problemer
Personalets attitude og humør er til at brække sig over.. ingen smil, alle virker til at være i dårligt humør. Vi blev skældt ud fordi vi gik ind på restauranten da vi ikke forstod hvor vi skulle melde vores ankomst. Man kunne komme ned og sige vi skulle gå op til baren og melde vores ankomst, men man bliver skældt ud som var man et barn. Respektløs!

Besvarelse fra Maximum
vi går ind ved baren for at bestille drikkevare og tage ind i Happies. Jeres medarbejder kommer med en virkelig negativ attitude at vi ikke må tage drikkevare ind, vi fortæller dem at på skiltet stå der at der ikke må nydes snack og mad. Vi nævner også at andre drikker, hun bliver irreteret/sur og fortæller hvad andre gøre kan jeg ikke tage ansvar for.
Undskyld mig hvad med at lade være med at sætte skilte op og behandle alle ens!!

Besvarelse fra Maximum
Til Maximum
I dag d. 07-09-2022 var vi to voksne og et barn i Happies Aalborg.
Besøget startede godt i legelandet, men da vi kom til maden vente besøget sig til noget mindre godt.
Vi havde bord 13 som har lige ud for dessert bordet, vi lagde hurtigt mærke til at der var en del små fluer.
Kontaktede en ung mandlig medarbejder, han kommenterede at det var meget træls med fluer i maden men gjorde ikke yderlig ved dette.
Efter noget tid rettede jeg henvendelse til en kvindelig medarbejder og fik her beskeden, at dette kunne de ikke gøre noget ved da maden skulle ud inden fordi de havde noget at sprøjte med imod fluer.
Besluttede at spise og undlade at tage noget fra det bord der var fluer ved, både mig og min bedre halvdel havde der taget et par desserter.
Efter at have spist en del af det, kom vi til at se på hindbærrene derpå og til vores store overraskelse var de rødne på det meste af undersiden.
Vi stoppede med det samme med at spise mere, da vi rejste os fra bordet henvendte jeg mig med det samme ved kassen som tager imod gæsterne og fortalte om vores erfaring med rødne hindbær og havde et af bærrene med til kassen for at vise hvad der blev serveret.
Eneste kommentar der kom vedr. dette, ”Det var meget uheldigt” og ”Tak fordi du informerede om det”.
Jeg satte mig i forhallen og lagde mærke til om køkkenet eller lign. blev informeret eller om der skete noget efter henvendelsen.
Der skete ikke noget og alle lod bare som om ingenting var hændt selvom 3 forskellige medarbejdere fik besked om både fluer og de rødne bær.
Her til aften har min bedre halvdel ladt sig med dårlig mave, om det er pga. maden eller omgangssyge vides ikke.
Men da hun havde spist en af desserterne inden vi opdagede de dårlige bær, så er der en meget stor risiko for at det er maden som er skyld i dette.
Vil gerne vide hvordan i forholder jer med hensyn til dette forløb?
Med venlig hilsen
Meget ugideligt personale.
Og når man så har en bane med tilhørende svævebane, hvor der så står man minimum skal være 140cm og barnet så er over 140cm, men alligevel bliver afvist, med den begrundelse, 'at du må gerne lige være lidt højere' - Så gir det absolut ingen mening.

Besvarelse fra Maximum
Ugidelig personale.. både ved bar og ved de forskellige stationer i "hoppeland".
Alt for få til at hjælpe alle børnene ved de forskellige "stationer".
Jeg ville ønske jeg havde brugt pengene på noget andet - jeg kommer hvertfald ikke igen. Til maximum - i behøver ikke sende mig den samme standard besked som ved de andre - i gør ikke noget ved jeres service alligevel.

Besvarelse fra Maximum

Besvarelse fra Maximum
Der manglede mad i buffen hele tiden. Man skulle tro at det kom som en overraskelse, at folk gerne vil have frokost kl. 12.30, men af en eller anden grund, så var tempoet i køkkenet så lavt, at der ikke kom nye spareribs ind, I den time vi var der. Der manglede pomfritter, som er det nemmeste i verden at lave og ingen rene tallerkener til is og maden.
En buffet der hele tiden var spist i bund, på nær de helt indtørret bøffer der lignede nogen fra sidste uge, alt til trods for at restauranten kun var en 1/4 fyldt.
Desværre en dårlig oplevelse pga. et for presset personale, der kun bestod af to piger, som skulle servicere gæster, tage sig af drikkevarer og imod bestillinger. En køkken der ikke havde skiftet til det høje gear og et udvalg, hvor der hele tiden manglede noget, vores drikkevarer kom da vi var færdige med at spise.
Vi gik til lederen i centeret der nærmest var ligeglad.

Besvarelse fra Maximum
En sommerferie med for lidt personale - sådan skal titlen på min anmeldelse være.
Det er hvertfald vores antagelse, at der ikke har været nok folk i køkkenet eller på gulvet. Der manglede mad i buffen hele tiden. Man skulle tro at det kom som en overraskelse, at folk gerne vil have frokost kl. 13.00, men af en eller anden grund, så var tempoet i køkkenet så lavt, at der ikke kom nye spareribs ind, I den time vi var der. Der manglede pomfritter, som er det nemmeste i verden at lave og folk stod i kø for tallerkener til is og maden.
En buffet der hele tiden var spist i bund, til trods for at restauranten kun var en 1/4 fyldt.
Desværre en dårlig oplevelse pga. et for presset personale, der kun bestod af to piger, som skulle servicere gæster, tage sig af drikkevarer og imod bestillinger. En køkken der ikke havde skiftet til det høje gear og et udvalg, hvor der hele tiden manglede noget.
Der er en personale ledelse, der har fejlet her. Det er tarveligt overfor personalet, at de er så presset, så de ikke kan give kunderne en ordentligt service.

Besvarelse fra Maximum
Har 2 gange idag siddet i telefon kø!!! Både ved 16 tiden og ved 20 tiden. Der er absolut ingen der tager telefonen, plus jeres booking system er ikke nemt at finde ud af.

Besvarelse fra Maximum
Thor er focking Nice, bedste service nogensinde
Jeres hjemmeside er vanvittig uoverskuelig og nærmest umulig, at booke noget fra.
Samtidig forstår jeg ikke jeres navne og hvor man skal hen. Så hedder i Maximum, så hedder i Bowl'n Fun - Når man ringer siger han velkommen til Maximum og når man trykker 3 siger han velkommen til Bowl'n fun. Hjemmesiden hedder Maximum og jeres URL hedder Bowl'n Fun. Tænker der ligger en opdatering af markedsføring.
Derudover så har jeg forsøgt, at ringe til jer i 3 dage og sidder konsekvent 30 min i kø uden, at komme igennem. Samtidig er jeres speaker vanvittig irriterende. Han snakker 100 gange om jeres utrolige nemme hjemmeside og man kan booke der inde. JEG HAR IKKE SPØRGSMÅL TIL BOOKING.......
Så siger han man har ringet uden for åbningstiden og nævner ikke tiderne, men derimod IGEN " Har du besøgt vores hjemmeside, hvor du nemt og hurtig kan booke"....
Efterfølgende modtager man en faktura for besøget, samtidig med man har betalt der inde og det er umuligt, at komme igennem.
Derudover fik vi en medarbejder til at booke det korrekte, med korrekte tider. Da vi så kommer der ind, så kan de ikke finde bookingen og medarbejderen bruger 20 min på, at lave en ny booking for 2 voksne og 1 barn.. Samtidig med, at køen bare bliver længere og længere.

Besvarelse fra Maximum
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.