Maximum Anmeldelser 259

TrustScore 2 ud af 5

1,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 65 anmeldelser, de fleste anmeldere var utilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder oplevede dårlig service, hvor personalet ofte var uengageret, uhøfligt og manglede et smil, hvilket gjorde det svært at få hjælp eller information. Derudover var der hyppige problemer med produktkvaliteten, herunder defekte aktiviteter, udstyr der ikke virkede, og generel dårlig vedligeholdelse af faciliteterne. Maden blev ofte beskrevet som kold, tør, kedelig og af dårlig kvalitet, med manglende skilte og utilstrækkeligt udvalg. Nogle mennesker var dog tilfredse med deres oplevelse, især takket være venligt, opmærksomt og hjælpsomt personale, der gjorde en ekstra indsats for at sikre en god dag. Disse kunder fremhævede god service, lækker mad og en generelt positiv atmosfære, hvilket resulterede i en meget tilfredsstillende oplevelse for dem.

Det, folk taler mest om

Staff

Kunder noterer konsekvent tvetydig oplevelser med personalet, hvor nogle roser medarbejderne for at være... Se mere

Service

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med servicen, især i restauranten, hvor mange rapporterer om dårlig... Se mere

Product

Anmeldere fremhæver negative aspekter af produktet, hvor mange rapporterer om defekte eller ikke-fungerende... Se mere

Quality

Brugere beskriver negativ interaktioner med kvalitet, hvor mange rapporterer, at maden var kold, tør, eller... Se mere

Facilities

Kunder udtrykker stor utilfredshed med faciliteterne, som de finder slidte og mangelfulde. Mange rapporterer... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var inde og prøvet et Escape Room i dag og var meget skuffet. Har prøvet en del Escape Rooms før og vi havde glædet os. Men vi fik først en utrolig uengageret medarbejder og fik meget lidt information... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Egentlig et rigtig fint sted med mange sjove aktiviteter… MEN hvor er det dog ringe, at der intet ammerum er. Et så stort sted (altså Nordjyllands største oplevelsescenter !!) BØR være ammevenligt, fo... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg var sammen med mine voksne børn i Maximum Odense, for at fejre min fødselsdag med grillbuffet, minigolf og bowling. De to sidstnævnte var der ikke noget galt med, men grillbuffeten... Alt det... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Forlystelsescenter
  2. Bowlinghal
  3. Buffetrestaurant
  4. Legeland
  5. Escape room

Skrevet af virksomheden

Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.


Kontaktoplysninger


1,9

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

259 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forfærdelig madoplevelse

Vi kommer ofte i Maximum Aalborg - men dd. Er den værste MAD-oplevelse nogensinde.

Vi bestilte en pizza Bella Italia, 12 stk nuggets/pommes og en maximumbuger med pommes.

Da maden endelig er færdig efter 34 min, får vi en ISKOLD pizza, overdynget med gummi revet ost, pizzabunden smagte af gas (som om, bunden var blevet placeret på et gas plus) Pizzaen blev ikke spist!…
Derudover fik vi også en ISKOLD burger (Bollen var ikke tilberedt, baconen var gummi - burgeren var uspiselig).
Da vi gik ned og kommenterede på madens dårlige kvalitet - måtte vi argumentere det bedste vi havde lært, for at få serveret en ny burger…. Da den endelig kom, var den igen kold, baconen smagte forfærdeligt - pommes var så saltbelagte, at disse måtte tørre af bid og bid…..

Vi kommer aldrig til at spise i Maximum igen, og vi vil IKKE anbefale andre det!

Ps. Så er mcD gourmet ift. til denne oplevelse!

29. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Michelle,

Tak for din ærlige feedback, og vi beklager dybt den skuffende oplevelse, du har haft hos os. Det er beklageligt at høre, at dit seneste besøg hos Maximum Aalborg ikke levede op til dine forventninger, og vi takker for, at du deler dine oplevelser med os.

Vi beklager meget, at kvaliteten af din mad ikke var i top, og at du oplevede udfordringer med både pizzaen og burgeren. Det er ikke den standard, vi stræber efter, og vi beklager den frustration, dette har medført.

Vi tager din feedback yderst alvorligt, og dine kommentarer vil blive delt med vores køkkenpersonale og ledelse for at sikre, at vi forbedrer os. Vi håber, at du på et tidspunkt vil give os en chance mere for at vise, at vi kan levere den kvalitet, vi sætter os for.

Endnu en gang undskylder vi for oplevelsen, og vi sætter pris på din ærlige feedback.

Med venlig hilsen,
Dorte, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Overbegloet af ansat.

Svært at finde en der ville betjene os til en start og da det lykkedes havde de havde mest travlt med at fortælle om begrænsningerne ved at buffen lukkede 40 min efter vi ankom,men gjorde intet ud af at skynde sig ved disken så vi kunne komme igang med maden.
Og så er der en af de ansatte der overbegloet os og det var en meget ubehagelig oplevelse.

17. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Tak for din feedback og for at dele dine oplevelser med os. Vi beklager oprigtigt, at din seneste oplevelse hos os ikke levede op til dine forventninger, og vi værdsætter, at du har taget dig tid til at give os din feedback.

Vi beklager, hvis du oplevede udfordringer med at blive betjent og de begrænsninger, der blev kommunikeret ved buffeten. Det er vigtigt for os, at vores gæster føler sig velkomne og får en behagelig oplevelse fra start til slut. Vi tager din feedback alvorligt og vil arbejde på at forbedre vores service og kommunikation.

Vi håber, at du vil give os en chance mere i fremtiden for at vise, at vi kan levere den service og oplevelse, vi ønsker for vores gæster.

Endnu engang tak for din ærlige feedback.

Med venlig hilsen,
Dorte, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var til julefrokost på Maximum Odense i…

Var til julefrokost på Maximum Odense i fredags. Der var ca 30% så mange folk derinde som der var plads til. Hver gang en skulle ud, var resten af siden nød til at flytte sig ud. Der var utrolig meget støj. Tjenerne var ikke særlig gode til at komme med de vare vi bestilte.
Maden var ok, bandet var ok.

8. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Michael,

Tak for din feedback og for at dele dine oplevelser med os efter julefrokosten hos Maximum Odense. Vi værdsætter din ærlighed og tager din feedback seriøst.

Det glæder os at høre, at du fandt maden og bandet tilfredsstillende. Dog beklager vi, at din samlede oplevelse blev påvirket af støjniveauet og udfordringer med pladsen ved julefrokosten. Vi forstår, hvor vigtigt det er at skabe en behagelig atmosfære for vores gæster, og vi noterer os dine kommentarer for at forbedre os.

Vi beklager også, hvis serviceniveauet ikke var optimalt under dit besøg, og vi vil selvfølgelig tage din feedback til efterretning.

Vi håber, at du på trods af disse udfordringer vil overveje at besøge os igen, og vi vil stræbe efter at give dig en endnu bedre oplevelse næste gang.

Endnu engang tak for din feedback, og vi håber at byde dig velkommen igen i fremtiden.

Med venlig hilsen,
Dorte, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi havde igår planlagt en hyggeligt tur…

Vi havde igår planlagt en hyggeligt tur til jump and fun i Aalborg..
vi kom kl 12 hvor de åbner med den del åbnede så først kl 14.. fair nok vi bestilte minigolf for 2 voksne og 1 barn mens vi ventede 180 kr kostede det .. ret dyrt men fair nok .. vi venter så til det åbner . Vi betaler så 130 kr pr person for 1 time og 20 kr pr person for strømper .. da vi kommer til at skal sætte vores ting ind i skabene de har virker de ikke så vi putter vores ting ind i ikke aflåst skab . Da vi skal ind virker kun mit armbånd , så jeg skal lukke min kæreste og hendes dreng ind på mit. Da vi kommer ind vil min kæreste og hendes dreng op og klatre under taget som vi havde snakket om hjemmefra . Vi går til den ene medarbejder som var i hele Junp and fun og siger vi gerne vil prøve dette .. han fortæller at det desværre ikke er åbent idag. Jeg forklare at vi kommer stortset for at prøve dette og at det ikke er oplyst nogen steder at det ikke er åbent men det kan han selvfølgelig ikke gøre for.
Det skal siges der er mange børn og en hel fødselsdag derinde denne ene medarbejder skal kigge efter ..
så går vi til næste maskine som også skal betjenes af en medarbejder som drengen er vild for at prøve men endnu engang er der jo ingen til at ekspedere .
Vi får tiden til at gå men går ud efter 45 minutter meget skuffede over stedet .
Det skal så siges vi hopper over ud fordi armbåndene nu ikke virker til at komme ud. Vi vil så på vej ud have 3 flasker vand som så prikken over i’et bliver slået ind til 108 kr .. forkert skulle have kostet 75.
Jeg fortæller medarbejderen min frustration over stedet men virker lidt ligeglad og lidt som om det tit sker der .
Kan på ingen måde forstå der er så lidt medarbejdere til så stort et sted.
(Ingen voksne medarbejde)
Tænk dig grundigt om før du besluttet dig at tage hertil . Det er utrolig dyrt og du får ikke det du betaler for . Kan ikke anbefale dette sted og kommer der aldrig igen.

23. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Uacceptabelt

Jeg var i happies legeland i maximum Aalborg. Jeg havde en med på 2 år, og en med på 5 år, altså to små børn, da det bliver middagstid skal vi selvfølgelig gave noget at spise inden vi vil lege videre. Vi bliver nægtet at spise i caféen lige ved siden af legelandet, fordi der bliver holdt børnefødselsdag, og bliver henvist til restauranten i stedet for, det var også helt fint, hvis der ikke var plads. (Kunnr være rart at vide inden man betaler for indgangen derimod) vi går i restauranten og stiller os ved skiltet og venter på ekspedienten, de står og snakker og vi bliver stående i 5 min inden den ene kommer hen. Jeg beder om et bord til 4 personer, og får så afvide at jeg ikke kan få et men jeg kan booke et bord på deres hjemmeside. Jeg siger at jeg har to små børn med, om jeg ikke bare kan få et bord så de kan få noget at spise og de altså ikke kan vente ( Der var utallige af borde ledige derinde) dette bliver nægtet.. jeg går over til indgangen hvor jrg havde betalt og brokker mig og beder om at få mine penge retur fordi det ikke kan passe man betaler indgang til legeland og simpelthen bliver nægtet at spise der.. jeg kunne ikke få dem retur og endte med at forlade maximum for at børnene kunne få noget at spise et andet sted. Meget flabede ansatte, ubehøvlet og dårlig service. Jeg sætter ikke mine ben der igen, og jeg kommer til at fraråde alle jeg kender om at gøre det samme.

30. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej,

Tak for at dele din oplevelse med os, og vi beklager dybt for de udfordringer, du oplevede ved dit besøg i Happyies Legeland i Maximum Aalborg. Det er yderst beklageligt at høre om den manglende mulighed for at spise i caféen samt den efterfølgende oplevelse i restauranten, hvilket førte til en utilfredsstillende oplevelse for dig og dine børn.

Det er vores mål at sikre, at vores gæster føler sig velkomne og får en behagelig oplevelse, især når det involverer børnefamilier. Vi beklager dybt, at du blev nægtet muligheden for at spise i caféen, og vi forstår, at situationen i restauranten var en yderligere skuffelse. Det er ikke i overensstemmelse med den service, vi stræber efter at tilbyde.

Vi vil undersøge nærmere for at forstå, hvad der gik galt i kommunikationen og i ekspeditionen, da det er vores ønske at forbedre vores service og sikre, at lignende situationer ikke gentager sig.

Endnu en gang tak for din feedback.

Med venlig hilsen,
Dorte, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi var i Happies legeland i Maximum…

Vi var i Happies legeland i Maximum Aalborg og alt var godt, lige indtil vi skulle have lidt at drikke og en slikkepind til min datter.

Vi blev mødt af den mest uoplagte og ubehøvlet ansatte bag kassen, jeg adresserede hendes manglende serviceniveau ved at påpege at man godt må smile til kunden, da det er små børn de servicerer, og til det var hendes reaktion bare at være endnu mere ubehøvlet.

Jeg fik hendes navn og gik videre til deres restaurantchef på the Grill som sagde at hun bare havde en dårlig dag, og havde selv en vis attitude på overfor kritikken !

Simpelthen ikke i orden at behandle sine kunder på den måde, og så ovenikøbet ikke at tage en klage seriøst.

Vi finder et andet sted i fremtiden, da jeg ikke vil støtte et sted med det service niveau.

Uprofessionelt

21. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Morten,

Først og fremmest vil vi gerne takke dig for at have taget dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi er kede af at høre, at dit seneste besøg i Maximum Aalborg ikke levede op til standarden.

Det er vigtigt for os, at vores gæster får en positiv og mindeværdig oplevelse, især når børn er involveret. Vi undskylder dybt, at du oplevede dårlig service fra vores medarbejder og for eventuelle ubehagelige interaktioner.

Vi sætter pris på, at du gjorde os opmærksomme på dette, og vi vil tage dine kommentarer meget alvorligt. Det er vores mål at sikre, at vores personale altid leverer venlig og professionel service. Vi vil tage de nødvendige skridt for at forbedre vores servicekvalitet.

Vi forstår din beslutning om at søge andre steder i fremtiden, men vi håber, at du vil overveje at besøge os igen. Vi arbejder konstant på at forbedre og skabe positive oplevelser for vores gæster.

Endnu en gang tak for din feedback, og vi håber, at du vil give os en chance for at vise dig den ægte gæstfrihed og service, som vi ønsker at tilbyde.

Med venlig hilsen
Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ualmindelig dårlig/manglende kundeservice.

Vi har støttet Maximum under Corona, brugt dem til børnefødselsdage, blå mandage to gange og andre begivenheder. Hver gang har vi båret over med fejl og manglende service fra deres side. Dette kunne være: glemt at gøre klar til bestilt børnefødselsdag, manglende personale, forsinkelse af aktiviteter pga. overbookninger, diskussion med personale om aftaler som de ikke har skrevet i kalender (som vi har bestilt derude) og andre episoder. Vi har undskyldt dem med at de er et ungt personale som tydeligvis arbejder under dårlige forhold og ikke er oplært i hverken service eller organisering. Denne anmeldelse går udelukkende på ledelse og overansvarlige i kæden.
Vi købte til jul er gavekort på spisning i The grill til 4 personer og en gang bowling. Dette er gældende til og med 30 september. Dette opdager vi d. 29 sept. og ringer derud for at få booket. Vi forsøger flere gange forgæves (opkald op til 53 min) og lørdag kører vi derud. Desværre kan den unge medarbejder ikke hjælpe os, men ber os skrive en mail. Vi skriver en mail og får svar mandag. Der er desværre ikke noget de kan gøre, det er de kede af. De beklager vi ikke kunne få kontakt med dem.
Jeg er klar over at de juridisk har retten på deres side. Men egentlig synes jeg man som en stor kæde bør kunne have en smule kundeservice og fornemmelse for hvad der giver glade kunder og god omtale istedet for det modsatte.
Vi forsøgte at booke mens kortet stadig var gyldigt. Vi talte med dem på sidste dag og mailede uden de kan hjælpe.
Det er ikke god forretnings skik.
Når man selv er en virksomhed der laver utrolig mange fejl og kræver en vis fleksibilitet af sine kunder, så nær man give det samme den anden vej.

Igen er dette ikke en kritik af personalet, men mere af den overordnede ledelse der helt sikkert ikke ser hvad der sker på “gulvet” i Maximum Aalborg.

30. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Mette,

Først og fremmest vil vi gerne takke dig og din familie for at have valgt at besøge Maximum Aalborg og for den støtte, I har givet os gennem tiderne. Vi sætter stor pris på din ærlige feedback og ønsker at svare på dine bekymringer.

Vi er naturligvis kede af at høre, at du har oplevet udfordringer og fejl under dine tidligere besøg, og vi undskylder for de gener, dette har medført. Vi forstår din frustration og dine forventninger til en god oplevelse.

Når det kommer til dit gavekort, er vi nødt til at overholde vores politikker og gyldighedsperioder for at sikre en fair behandling af alle vores gæster. Vi er en del af en større kæde, og vores politikker gælder ensartet for alle vores besøgende. Vi er meget beklagelige over, at vi ikke kunne imødekomme din anmodning om forlængelse, da vi forstår, hvor vigtigt det er for vores gæster.

Din feedback om ledelsesmæssige forhold og organisatoriske udfordringer vil blive delt med vores øverste ledelse. Vi arbejder konstant på at forbedre vores service og kvalitet, og din feedback vil blive brugt som et værdifuldt redskab til dette formål.

Ift. booking i vores center, så er det altid muligt at booke online på bowlnfun.dk - såfremt vi oplever længere ventetid på telefon end forventet.

Med venlig hilsen
Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Børnefødselsdag

Vi har nu holdt 2 x børnefødselsdage i Maximum Aalborg. Den første forløb ganske fint, dette var i september 2022
Vi var derude igen i september 2023. Denne gang med en noget anden bedømmelse heraf.
Der var mangel på personale og dem der var der, var på ingen måde høflige eller smilende. De virkede ikke oplagte og kunne knap svare når man spurgte om noget.

Det haltede med, at få fyldt buffeten op til børnene, det samme med toppings til softice.

Gulvet oppe ved buffeten var ret ulækkert og børnene trådte i diverse madrester på gulvet.

Slushice maskinerne kunne på ingen måde følge med og mange af børnene fik ren saftevand når de tog slushice.

Til de priser de fører derude, er det bestemt også forventeligt, at kvaliteten følger med.

16. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej,

Først og fremmest vil vi gerne takke dig for at have valgt Maximum Aalborg som destination for dine børns fødselsdage og for at tage dig tid til at dele din feedback med os. Vi sætter pris på både din støtte og dine kommentarer.

Vi er dog dybt beklagende over at høre, at din anden oplevelse hos os ikke levede op til dine forventninger og ikke var i tråd med den tidligere oplevelse. Dette er ikke det indtryk, vi ønsker at efterlade hos vores gæster, især når det drejer sig om børnefødselsdage, der skal være særligt mindeværdige.

Din feedback om mangel på personale og kvaliteten af vores service er meget vigtig for os. Vi vil omgående tage disse bekymringer op med vores team for at forstå, hvad der gik galt og hvordan vi kan forbedre os. Vi sætter en ære i at have et højt serviceniveau, og det er klart, at vi skal arbejde på at levere en mere positiv oplevelse.

Vi er også opmærksomme på udfordringerne med buffeten. Disse punkter vil blive taget op med vores team for at sikre, at de forbedres.

Endnu en gang tak for din feedback og for at give os muligheden for at forbedre vores service.

Med venlig hilsen
Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi var på familie tur på Bowl og the…

Vi var på familie tur på Bowl og the grill, 10 voksne 4 børn
Bowlingbanerne fungere sådan ok, intet og sætte på det. De har deres skævheder.

Vi kommer ind i the grill, Maden er til og starte med fin og intet der, stadig varm osv, men i læbet af en halv times tid indtræffer de dårlig oplevelser på stribe

Personalet virkede ikke oplagte til og være der, var uhøflige og dovne.

Plastic i maden, vi gøre opmærksom på det og for svaret tilbage det beklager de, intet med og undskylde eller spørge hvilken ret, man følte sig faktisk til grin for og påtale det, appetitten forsvinder så.

Soft ICE maskinen er nede og vi henvises til caféen , hvor den står helt tom og en medarbejder ikke rigtig ved hvad han skal gøre, toppings osv havde der ikke været fra starten da alt var væk, de virker ikke oplagte .

Der manglede generellet opfyldning af samtlige ting som sker ved desserten og toppings ved soft icen,

Aalborg _ dags dato

17. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej,

Først og fremmest vil vi gerne takke dig for at besøge Bowl'n'Fun & Maximum og for at dele din feedback med os. Vi er oprigtigt kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til forventningerne, og vi beklager de udfordringer, du oplevede under dit besøg.

Vi tager din feedback meget alvorligt og vi vil omgående tage de nødvendige skridt for at forbedre oplevelsen og forhøje vores serviceniveau.

Med hensyn til den uheldige oplevelse med plastik i maden og den manglende opfyldning af toppings og dessertområdet, beklager vi dybt for dette. Det er absolut ikke standardpraksis, og vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at forhindre sådanne hændelser i fremtiden og sikre, at vores gæster kan nyde en problemfri spiseoplevelse.

Endnu en gang tak for din feedback

Med venlig hilsen
Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ringede 1 minut før lukketid og efter 5…

Ringede 1 minut før lukketid på en torsdag aften, og efter 5 minutter i kø blev telefonen svaret med et "BIP", og derefter lagde personen på! Det er simpelthen for dårlig kundeservice. Ej, altså!

31. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Arnold,

Vi er kede af at høre, at din oplevelse med vores telefonbetjening ikke var tilfredsstillende. Vi beklager dybt for den uventede afbrydelse, og det er bestemt ikke den standard, vi ønsker at opretholde.
Vi ønsker at forbedre vores service og sikre, at dette ikke gentager sig. Vi vil tage dine kommentarer til hjertet for at optimere, at vores telefonbetjening er tilgængelig, selv når vi nærmer os lukketid.

Med venlig hilsen,
Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bowl’n fin i Kolding er altid beskidt

Bowl’n fin i Kolding er altid beskidt, wc’erne er så beskidte og altid tømme for papir, så man ikke kan tørre hænder efter vask, gulvet er altid fyld af mad og møg beskidt. Legelandet er ulækkert, der klister flere steder og er gammel slik rester, mad rester, de lufter ikke ud i legelandet.
Dette er så rig. Nu har vi fået der flere gange da vi tænkte, “ de har nok travlt” men på en stille dag med næsten ingen gæster er der lige så beskidt. Ikke et sted man kan anbefalde. Føj siger jeg bare.

30. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Lea,

Vi takker for at dele dine observationer med os, og vi beklager dybt den dårlige oplevelse, du har haft hos os i Bowl'n'Fun Kolding. Din feedback er vigtig for os. Vi vil arbejde hårdt på at rette op på disse udfordringer og sikre, at vores faciliteter opretholder de høje standarder, som vores gæster fortjener.

Din ærlige mening betyder meget for os, og vi takker dig for at give os mulighed for at identificere områder, hvor vi kan forbedre os. Vi håber, at du vil overveje at give os en ny chance i fremtiden, hvor vi stræber efter at levere en mere positiv og tilfredsstillende oplevelse for dig. Tak for din feedback.

Med venlig hilsen,
Tanja, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mega dårlig service gang på gang....

Happies legeland er super godt til børnene, MEN....

9 ud af 10 gange vi har været herude er caféen med mad enten lukket på grund af personalemangel eller så kan man ikke få lov at bestille mad fordi personalet er for presset!! Det er så dårlig stil, at det bliver ved med at være et problem. Øv.

17. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Camilla
Tak for din anmeldelse.
Jeg er utrolig glad for at høre at i nyder at besøge vores legeland, og beklager selvfølgelig at i gentagende gange har oplevet, at det ikke har været muligt at bestille mad i caféen.
Vi tager bestemt din feedback til efterretning, for fremadrettet at kunne forbedre oplevelsen hos os.
Endnu en gang tak for din feedback, vi håber at se jer igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Julie, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Første gang havde jeg en rigtig god…

Første gang havde jeg en rigtig god oplevelse derinde, som kunne give 5 stjerner. Men nu skærper stjernerne sig mere ind. Især da jeg vil planlægge min 40 års fødselsdag til næste med bowling, minigolf og spisning for 20-30 personer. Man udfylder det på deres hjemmeside, og prisen er omkring 5000 kr. Det er okay. Men der står intet om det inklusiv bowling og minigolf, som jeg ellers havde udfyldt. Prøver at skrive til dem på facebook. Men der svare de hat og briller (Vil sige ingenting). Så må jeg se om jeg kan holde min 40 års fødselsdag i seaport eller noget andet

7. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Bjørn,

Tak for din anmeldelse.
Jeg beklager meget de problemer du oplevede da du prøvede at booke til din fødselsdag.
Vores hjemmeside er opsat sådan at du fx først vælger det antal Buffetgæster du ønsker, og når du så klikker videre kan du vælge hvilke forlyster samt antal du ønsker og herefter vil det samlede beløb fremgå ude til højre.
Men skulle du opleve problemer med dette er det altid muligt at sende en mail på booking@bowlnfun.dk eller giver os et kald, så hjælper vi altid med bookingen.

Med Venlig Hilsen,
Tanja, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig oplevelse fra start til slut.

Dårlig oplevelse fra start til slut.
Vi er en gruppe på 8 drenge der først skulle laser tag. her ved medarbejderen kun helt basalt hvordan man skyder, men melder ved første spørgsmål vi har om spillet og point bare at "jeg er helt ny, jeg ved ikke noget". og med kun 20 mins spil er det lidt træls ikke at vide hvordan man vinder.
Banen var vildt lille og smal, og meget lineær, så ikke ret interessant. Og heldigvis valgte vi kun 2 hold, for hvis man var 3 var det ene hold i midten af banen, og ville derfor være omringer af de to andre hold fra start til slut.

Minigolf var ok, men meget simpelt bygget.

"The Cube" fungerer helt vildt dårligt. Flere af rummene startede ikke, når man kom ind. Helt vildt dårlige touchskærme med fejlmeddelelser og nogle gange brug for 50+ tryk for den registrerede det.
Ved godt nogle af udfordringerne handlede om at man skulle "tænke" så derfor minimal forklaring, men andre gange virkede det bare dovent at der ikke stod mere.

1. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Alexander,

Vi beklager meget oplevelsen I har haft i vores center, da det på ingen måde lyder optimalt.
Vi sætter stor pris på at du tager dig tid til at lave en anmeldelse og give feedback, da vi hele tiden prøver at forbedre og optimere vores aktiviteter. Vi ønsker at alle vores gæster går herfra med en god og positiv oplevelse, så alt det feedback vi kan få er altid dejligt.

Vi beklager endnu en gang og takker for din tid.

Med venlig hilsen,
Tanja, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Emil, er en medarbejder i verdens KLASSE!

Vi var nogle stykker i maximum, for at prøve blandt andet, Escape room, Wilt bold og bowling mm. Vi blev mødt af en smilende imødekommende og alle tiders medarbejder. Emil var alletiders til at forklare hvordan escape rooms ovs hvordan det fungerede, hvis i vil have en god oplevese. så gik efter Emil.

6. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Maximum Aalborg

I går ville vi besøge Maximum Aalborg for første gang til en hyggelig familieaften, men oplevelsen på vej hjem af var ikke i top...
Børnene startede i legeland, det var som det skulle være. Vi havde booket 1 times bowling, hvor der var tilkøbt snackkurve.. Stiller mig ned til baren, for at ville have haft i en som kunne komme med dem til mig. Men der går hvert fald 5 min inden der nogen der siger om de kan hjælpe, selvom der er 5-6 medarbejder bag disken hvor de fleste bare går forbi en, eller snakker til hinanden. Det er ikke og være serviceminded.
Endvidere bestilte vi drikkevare oppe ved vores bane via computeren, der endte vi også med og måtte ned efter en 10 min tid, for at høre hvor de blev af, men den bestilling var ikke kommet til dem, selvom vi 5 min før havde fået den første bestilling via det system.
Efter endt bowling skulle vi ind og have grill buffet, det startede så fint. Hurtigt fik vi vores bord, og var klar til at gå i gang.
Fik af vide at når vi ville op og hente ny omgang, så skulle tallerknerne bare ned for enden af bordet. Det startede også fint med at de hentet, men sådan var det ikke til sidst. Der var der så mange tallerkner at børnene som sad for enden, ikke kunne være der..
Hvor er den service henne?? Måske tjenerne skulle være mere opmærksom, samt se om folk mangler drikkevare til maden, det vil jo mere mersalg til jer !!
Grill buffet er ikke noget og råbe hurra for! Mangler udvalg til salat, det var der rigtigt noget af.
Alt i alt er dette ikke et sted, som jeg vil hygge med familien igen, og vil heller ikke anbefale det!!

25. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Kære Louise,

Tusind tak for at dele din oplevelse med os på Maximum Aalborg.

Jeg vil gerne starte med at udtrykke min beklagelse over, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger, og at vores medarbejdere ikke formåede at tage hånd om dig og din familie på en tilfredsstillende måde.

Vi tager din feedback meget alvorligt og vil helt sikkert bruge den til at forbedre vores service og tilbud til vores gæster. Vi vil også sørge for at give din feedback videre til vores ledelse og medarbejdere, så vi kan tage de nødvendige skridt for at forbedre vores service og kvalitet.

Vi håber, at du vil give os en chance mere til at gøre det godt igen i fremtiden og vise dig den ægte Maximum-gæstfrihed.

Endnu en gang, tak for din feedback og din tid.

Med venlig hilsen
Tanja, Bowl'n'Fun & Maximum

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere