Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.
Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 48 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg har holdt børnefødselsdag flere gange hos Maximum Aalborg og vores børn har altid elsket komme her. Derfor finder jeg det rystende, at I hæver priserne på Eid dagen. Gør I også det på Hanukkah, og Diwali? Det er diskrimination og jeg undersøger mulighederne for anmelde dette, da det simpelthen ikke er i orden og jeg betvivler om det er lovligt.

Besvarelse fra Maximum
Usmageligt at I selektivt hæver priserne på Eid, som vel og mærke er en religiøs højtid og ikke en officiel helligdag. Har været glad for at komme i Maximum med familien, men at I kræver en ekstra pris, fordi I ved børn og familie skal hygge denne dag, er ikke kun diskriminerende, men også en ulækker virksomhedspraksis. Vi kommer aldrig igen, såfremt I fortsætter med dette.

Besvarelse fra Maximum
Dyr fornøjelse i svendborg.
Der er noget af en ekstra regning man får for at besøge dem.
Deres gratis parkering er så først gratis efter at man har betalt parkeringsgebyr på 910,-

Besvarelse fra Maximum
Se opslag nedenfor og kan sige, at for 14 dage siden, var der stadig ikke udbedret noget af dette. Oveni flyder der med affald og væltet soda m.m., som ikke bliver ryddet op og rengjort i løbet af dagen.
Anbefaler man tager et andet sted hen med de små poder indtil, man får repareret tingene og lærer og rydde op :-(
Ellers et fedt sted for de små, hvis man eller fik fixet tingene og kun 2 stjerner pga. potentiale.
Aalborg happie's legeland dårligt vedligeholdt
Aalborg Happies legeland er utroligt dårligt vedligeholdt.
-Væggen med blå knapper virker ikke
-En karrusel er fjernet
-Lille karrusel virker ikke
-Første "Lille tekopper" kan ikke drejes rundt da lejet er slidt
-Den anden "lille tekopper" er betrækket ødelagt og metal er blottet, så børnene kan slå/skære sig på det.
-4 automater i legelandet virker ikke
Dato for oplevelse: 28. januar 2024

Besvarelse fra Maximum
Kom til at bestille bord til junior buffet
Og kunne ikke få fat på maximum på telefonnummeret dertil. Så jeg valgte at spise et andet sted. Jeg blev ringet op 15min efter min bord reservering og snakkede med en ung gut og afbestilte bordet.
2 uger efter får jeg en mail om at jeg skal betale 300kr fordi jeg ikke mødte op til min bookning. Hvad er det for noget svineri. Og så skriver man en mail til dem og klager. Hvorefter de siger at afbestilling skal ske telefonisk. Hvilket det også gjorde. Dajeg på talte at det altså var gjort telefonisk. Blev jeg ghosted

Besvarelse fra Maximum
Vi har lige holdt 2x børnefødselsdag i Bowl’n fun Odense og vi var bestemt ikke tilfredse.
Vi starter med at komme ind i receptionen, hvor vi fint får at vide, hvad ‘programmet’ er for dagen, men herefter går det simpelthen galt.
For det første er vi 17 drenge fra 0. klasse, som alle kommer og ikke aner hvor de skal gøre af deres overtøj. Vi har ikke et område hvor vi kan være og hvor drengene kan pakke deres gaver op. Vi opdager selv en vogn, hvorpå man kan hænge overtøj, men det kunne man godt have fortalt ved ankomst.
Drengene skal så igang med en skattejagt, som vi forældre havde forestillet os var mere overskueligt for børn i den alder. De får en iPad hvorefter de skal rende rundt i hele Bowl’n fun for at finde svar på en masse spørgsmål. Både ind i restauranten hvor der er spisende gæster og på minigolfbanen, hvor der er også er gæster. Vi får desuden at vide, at drengene ikke må løbe, for ellers får de ikke skatten og så er skattejagten slut!!
Da vi så skal videre til Laser Heroes, bliver vi introduceret til hvad vi skal. Men herefter forlader den ansatte stedet, hvor vi selv skal være igang. Der er flere af vestene der undervejs ikke virker og hvor vi forsøger at få hjælp, men skal rende rundt og finde en personale!! Vi får at vide, at børnene simpelthen er for voldsomme med vestene, men det har de bestemt ikke været. Vi har været fire forældre inde sammen med børnene og der var ingen der var voldsomme!
Til slut får vi EN ENKELT gave. Jeg siger så, at vi jo har to børn de holder fødselsdag, men får at vide, at man får én gave pr. 9 personer…. Det er et gavekort til en bowlingtime, som man kan bruge mandag-torsdag inden kl. 18… og det virker ikke i ferierne… vi har skolebørn og går selv på arbejde, så det er da umuligt at få brugt.
Det er simpelthen under al kritik, når man tænker på hvor meget vi har betalt for 3 timer!!!
Det er sidste gang vi holder fødselsdag der igen.

Besvarelse fra Maximum
Dårlig service og vedligehold og beskidt.
Og forskellige regler afhængig af hvem man er.
Var engang godt. Men ikke mere.

Besvarelse fra Maximum
Møg beskidt og alt for mange ting der ikke virker i Happies og ikke har gjort i lang tid.

Besvarelse fra Maximum
Bestiller over jeres hjemmeside cube Challenge kl 18-20 og bestiller mad i The grill buffeten kl 20-22:15 for 7 personer. Får intet afvide da vi sætter os til bordet og bestiller drikkevarerne, men kl 20:45 får vi afvide at vi skal være ude af restauranten om 15 minutter altså kl 21. Det er simpelthen dårlig service ikke at informere om man skal være ude kl 21 når de kan se vi har bestilt mad til kl 22:15. Taler med 2 tjenere i lang tid om at de må give halvpris på maden så, når vi ikke engang har fået lov at sidde der og spise halvdelen af tiden eller give drikkevarerne gratis. Deres svar er at det vil de ikke og vi må betale for drikkevarerne ellers kommer der en regning med gebyr på mail. Så vi betaler. Men vi må selv ringe til hovedkontoret, da de siger de ikke har noget med deres hjemmeside og gøre selvom de i Aalborg er opmærksomme på at der er fejl i tiderne, når man bestiller online. Kan det virkelig være rigtigt at vi skal betale fuld pris!?

Besvarelse fra Maximum
Jeg var ude og prøve deres CUBE aktivitet i Aalborg og derefter på restaurant med nogle venner.
Vi havde booket cube aktivitet fra kl. 18:00-20:00 og efterfølgende spisning fra 20:00-22:15.
Vi kommer ind i restauranten kl. 20:10 og bestiller drikkevarer og begynder på buffeten kl. 20:15.
Kl. 20:45 kommer tjeneren og siger vi skal være ude om 15 minutter da de lukker kl. 21 på trods af vi har en reservation fra 20:00-22:15 på mail.
Vi er hverken halvt færdige med at spise eller drikke og beder derfor som minimum tjeneren om at slå halv skade eller ikke medregne drikkevarer, da vi jo IKKE har fået hvad vi har bestilt... vi bliver igen og igen mødt med at "De altså ikke har noget med deres hjemmeside at gøre".. og det er en kendt fejl for dem, men hvorfor så ikke rette det????
Og hvis ik de har noget med deres egen hjemmeside at gøre.. Jamen hvem i alverden tilhører deres hjemmeside så??
Til sidst spørger den stakkels restaurant chef os; "Jamen har i aldrig været her før eller hvad?" Helt ærligt..
Vi havde ikke bestilt buffet hvis vi vidste vi skulle skynde os sådan med at spise, men det var jo fuldstændigt umuligt at snakke med dem.. vi kunne vælge at betale nu eller få et girokort med rykker med posten, de er dygtige er de:) vi har lagt næsten 4.000kr. Og kan ik få 500kr. i afslag når vi ikke får hvad der står på vores ordre bekræftelse.
Det er sgu både småligt, sørgeligt og grund til aldrig at ligge 4.000kr. Der igen. Mage til ansvarsløshed.

Besvarelse fra Maximum
Vi havde booket en tur i Pirates Queen Anne’s Revenge og det var så dårligt jeg på ingen måde vil anbefale det til nogen. For det første er det hele meget slidt og ved at falde fra hinanden, for det andet så hang de ledetråde vi fik behov for slet ikke sammen, og dem vi fik var forkerte i flere tilfælde, vi fik skæld ud for angiveligt at have snydt derinde fordi vi havde fået fat i noget der skulle bruges som noget af det sidste - men kan altså ikke gøre for en af de første ledetråde kan læses på to måder og derved åbenbart løse flere gåder, og selvom historien var ok, så gav mange af tingene man skulle finde ikke mening og som om man bare skulle være heldig at gætte nogle tal.
Maden var heller ikke til at råbe hurra for, den var trist og smagsløs, og mindede meget om en forvokset børnebuffet og man skulle lede efter en ren tallerken mellem dem der angiveligt skulle være rene

Besvarelse fra Maximum
Vi var i Odense og spille minigolf. På gulvet sidder en flok unge som har en masse vinflasker med udefra og ligner nogle der har taget stoffer. De har tydeligvis ikke betalt for noget og er generende for os der spiller. Da vi går op til den ansvarlige og fortæller det, afviser han os og siger at det gør ikke noget og det er ligemeget. Syntes det er forkert håndtering.

Besvarelse fra Maximum
Vi har nu været ude og bowle to gange. Begge gange måtte vi rykke for de bestilte drikkevarer til den times bowling vi havde købt. Anden gang blev jeg forsikret om at drikkevarer og snackkurv ville komme ved begyndelsen.. det skete ikke og jeg måtte bruge min bowlingtid på at rykke for de bestilte varer. Det er simpelthen for dårligt!

Besvarelse fra Maximum
Virkelig god fleksibilitet og service! Mine veninder og jeg havde problemer med at nå vores tid pga. problemer med tog, men Jonas fra Kolding mødte os med god fleksibilitet og service, trods en del besvær fra min side.

Besvarelse fra Maximum
Caféen i happies legeland:
Vi bestilte 2 maximum burgere til 109 kr stk. og vi fik en kold burger, brødet var ikke ristet , osten var ikke smeltet , det var en meget blød og trist burger. Og bådekartoflerne kom først da jeg havde været oppe og spørge efter dem to gange , og de var så heller ikke færdige da de kom. En meget kedelig madoplevelse desværre.

Besvarelse fra Maximum
Kære Maximum / Happies legeland.
Nu skal i vist til at stramme op.... flere maskiner, anlæg osv er slidte, slukkede osv., men sjovt nok er prisen den samme (eller højere).
Nå ja, og nu også 20kr for at låse tøj ind = jakker og sko over alt i legelandet. Kikset, er jo ikke fordi det er billigt i forvejen.

Besvarelse fra Maximum
Aalborg Happies legeland er utroligt dårligt vedligeholdt.
-Væggen med blå knapper virker ikke
-En karrusel er fjernet
-Lille karrusel virker ikke
-Første "Lille tekopper" kan ikke drejes rundt da lejet er slidt
-Den anden "lille tekopper" er betrækket ødelagt og metal er blottet, så børnene kan slå/skære sig på det.
-4 automater i legelandet virker ikke

Besvarelse fra Maximum
Vi har lige været i Cube i Ålborg. Det er bestemt ikke et besøg værd. Der er en del ting i de forskellige rum som ikke virker. Man får en VIRKELIG dårlig intro, så man kommer til at spilde dyr tid på at finde ud af tingene når man er inde ved de forskellige rum. Da vi gjorde personalet opmærksomme på de udfordringer vi havde mødt, lovede de at tjekke op på det og kompencere os… det blev dog ikke gjort. Det er bestemt ikke et sted vi vil anbefale til nogen.

Besvarelse fra Maximum
Vi holdte idag fødselsdag for vores søn og det var under al kritik.... Vi havde bestilt buffet hvor der i buffeten konstant manglede mad.... ventetiden var uendelig lang...Vi fik lov til at vente med at få softice pga den lange ventetid men da vi så skulle have softice løb de tør for softice hvilket betød at 3 af børnene ikke fik desert.... Vi kommer uden tvivl ikke igen og de fortjener ikke engang 1 stjerne!

Besvarelse fra Maximum
Var på Maximus i Vejle. Vi var i escaperoom (medieval castle). Det var en super ærgerlig oplevelse var vi alle enige om. For det første virkede det ufærdigt. Flere ting var besværlige, ulogiske og slidte. Derudover var der sjældent hjælp at hente og personalet var svært at komme i kontakt med. Da tiden så var gået stod vi sådan helt akavede og vidste ikke om vi skulle blive eller om vi skulle gå. Vi valgte så at gå, men fik hverken et farvel eller en forklaring. Istedet ignorerede pigen os bare og lavede alt muligt andet, så også en ærgerlig afsked. Ovenstående finder vi især også ærgerligt taget i betragtning at vi betalte 850 og fik en elendig service. Vi valgte så at blive og tage fat i hende for at forklare om vores dårlige oplevelse. Her fik vi bare et “det er jeg ked af at høre, i nåede ellers rimelig langt ift. at der var børn med” og så fortsatte hun ellers med at hælde cola op, så igen ikke en ordentlig afsked. Jeg kan absolut IKKE anbefale folk at besøge Maximus Vejle for at tage i escaperooom

Besvarelse fra Maximum
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.