Maximum Anmeldelser 259

TrustScore 2 ud af 5

1,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 65 anmeldelser, de fleste anmeldere var utilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder oplevede dårlig service, hvor personalet ofte var uengageret, uhøfligt og manglede et smil, hvilket gjorde det svært at få hjælp eller information. Derudover var der hyppige problemer med produktkvaliteten, herunder defekte aktiviteter, udstyr der ikke virkede, og generel dårlig vedligeholdelse af faciliteterne. Maden blev ofte beskrevet som kold, tør, kedelig og af dårlig kvalitet, med manglende skilte og utilstrækkeligt udvalg. Nogle mennesker var dog tilfredse med deres oplevelse, især takket være venligt, opmærksomt og hjælpsomt personale, der gjorde en ekstra indsats for at sikre en god dag. Disse kunder fremhævede god service, lækker mad og en generelt positiv atmosfære, hvilket resulterede i en meget tilfredsstillende oplevelse for dem.

Det, folk taler mest om

Staff

Kunder noterer konsekvent tvetydig oplevelser med personalet, hvor nogle roser medarbejderne for at være... Se mere

Service

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med servicen, især i restauranten, hvor mange rapporterer om dårlig... Se mere

Product

Anmeldere fremhæver negative aspekter af produktet, hvor mange rapporterer om defekte eller ikke-fungerende... Se mere

Quality

Brugere beskriver negativ interaktioner med kvalitet, hvor mange rapporterer, at maden var kold, tør, eller... Se mere

Facilities

Kunder udtrykker stor utilfredshed med faciliteterne, som de finder slidte og mangelfulde. Mange rapporterer... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var inde og prøvet et Escape Room i dag og var meget skuffet. Har prøvet en del Escape Rooms før og vi havde glædet os. Men vi fik først en utrolig uengageret medarbejder og fik meget lidt information... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Egentlig et rigtig fint sted med mange sjove aktiviteter… MEN hvor er det dog ringe, at der intet ammerum er. Et så stort sted (altså Nordjyllands største oplevelsescenter !!) BØR være ammevenligt, fo... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg var sammen med mine voksne børn i Maximum Odense, for at fejre min fødselsdag med grillbuffet, minigolf og bowling. De to sidstnævnte var der ikke noget galt med, men grillbuffeten... Alt det... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Forlystelsescenter
  2. Bowlinghal
  3. Buffetrestaurant
  4. Legeland
  5. Escape room

Skrevet af virksomheden

Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.


Kontaktoplysninger


1,9

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

259 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horribelt!

Hej

Jeg skriver på vegne af virksomheden Erling Høi-Nielsen A/S Sønderborg og Rødekro.

Vi havde arrangeret et personalearrangement i jeres ellers så fine center i Sønderborg.. Det var mildest en KÆMPE skuffelse. Ikke en af de 20 deltager, der var med havde en god oplevelse – og det er selvfølgelig super træls og ærgerligt, især taget betragtning af den store sum af penge, vi har valgt at ligge ved jer.. Som vi kunne have valgt at gøre mange andre steder i byen – og få langt mere for færre penge.. Vi valgte faktisk at kører ud i Fun Bowling (det gamle center) efter få timer ved jer..

Da vi ankommer virker det slet ikke, som at personalet er klar over der kommer 20 mennesker til arrangement.. Vi får betalt – og bestiller noget at drikke. Jeg får så et øl glas, hvor glasset er lidt i stykker og derfor drypper det på gulvet.. Det er selvfølgelig super uheldigt, det er hvad der kan ske. Men der hvor jeg spærrer øjnene op og kigger forundrende, er da en kvindelig ansat stikker mig våd karklud og beder mig om at tørre op…. HOLD NU OP… Nok om det, vi går så ind i Battle Box lokalet, som er super varmt, lummert og uden nogen som helst form for klima til at trække vejret.. Vi skal vel og mærke have ilt til hovedet, så vi kan løse gåder som i øvrigt var rimelig gode (svære). Det skal i have ros for.

Det skal lige siges, at princippet i Battle Box er super godt – og helt sikkert noget en masse kunne have interessere i. HVIS det fungerede optimalt!! Op til flere bokse var mangelfulde, manglede nøgler, man skulle fiske en møtrik op af et hul med en magnet, men det viste sig at møtrikken slet ikke er magnetisk… Så skal vi bare fortsæt til næste boks – og ingen andre kan så prøve den pågældende boks.. Vi fik ikke en introduktion eller igangsætning før vi selv spurgte ind til det..

Der hænger et rigtig fint skilt ind i Batte Box lokalet, hvorpå der står ”Ring på klokken, hvis du har brug for hjælp eller forfriskninger” vi ringer på klokken – og der sker ingenting. Vi ringer på klokken igen – og stadig sker der intet. Da vi så ringer 3 – og 4. gang får vi at vide, at vi behøver ikke blive ved med, at ringe de har hørt os første gang. Men prøv lige hør her, vi er i en konkurrence, hvor det gælder om at vinde og hvem der har den bedste tid, så vi kan ikke stå og bruge 10 min på, at vente på hjælp? En af mine kollegaer spørger, om han vil hente en øl, og der bliver svaret: NÆ!.. Jeg er målløs.. Jeg kommer fra en servicevirksomhed – og har været det igennem hele mit liv. Magen til elendig service og arrogance har jeg ALDRIG oplevet…

Der da var gået 1,5 time – og vores tid var gået, bliver vi kaldt til spisning.. Jeg tænker skal vi slet ikke have opsummeret konkurrencen vi lige har været i? Ingen afslutning? Ingen High score? Hvem er bedst, hvem har vundet?... Det finder vi nok aldrig ud af..

Vi satte os til bords og så kommer J (jeres medarbejder) fortæller hvad der er på menuen – og henviser os til buffeten. (J var i øvrigt ham, som fulgte os det meste af aftenen – og ham der sagde NÆ! Til at hente en øl..)

Der var stort set ingen mad/kød tilbage – og vi får at vide at der bliver ikke produceret mere mad efter kl. 19, VI HAR ALTSÅ BESTILT TIL kl. 19.30!!! Ingen af os fik rigtig noget at spise.. For at gøre slemt værre, så ryger der en ulækker klump et eller andet grønt ned i ølglasset, da en af mine kollegaer aftapper den første øl fra et at tårnene.. (det bliver medarbejderne gjort opmærksom på med det samme)

14.130 kr. af personalets penge lige ud af vinduet!

Jeg ser spændt frem til en tilbagemelding fra jer – og håber i kan kompensere os og vores personale for det horrible arrangement i har budt os!

28. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Samer

Tak for din henvendelse.
Vi sætter pris på du har taget dig tid til at fortælle om jeres oplevelse og beklager selvfølgelig for den oplevelse i havde.

Vil du sende dit telefonnummer samt mailadresse til booksoenderborg@maximum.dk?
Så vil jeg sørge for du bliver kontaktet af den rette vedkommende.

Med venlig hilsen,
Sandra, kædekontoret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi havde booket 4 aktiviteter til en…

Vi havde booket 4 aktiviteter til en polterabend, til 9 personer. 2 at aktiviteterne var det kun halvdelen det kunne deltage i, lasergame virkede vestene ikke og 3 af os måtte forlade banen. Personalet mente ikke der var et problem med deres udstyr men fakta var at halvdelen af det ikke virkede. Til racing simulator var der flere simulatore der ikke virkede og gik ud under løbet. Personaler sagde at det var fordi vi skulle deles op i hold, og det var derfor der kun var få der virkede af gangene. Selv om der ikke var nogle der havde fået det afvise inden start, og da vi kom ud var der ikke noget personale til at tage i mod os og løse problemet. Personalet vil ikke gøre noget for at løse problemer og sagde at der var videoovervågning så deres hænder var bundet. Undertegnet forsøgte at løse problemet med personalet og lave en aftale om evt. få en breezer eller ligne istedet for øl som vi havde tilkøbt på all in. Vi havde give over 7.000kr for arrangement + vi havde bruge over 3.000kr på shots og drinks ved siden af. Men det kunne personalet ikke imødekomme. Undertegnet udtrykte også over får Personalet at vi ikke var tilfreds med arrangement og vil have refunderet pengene for de aktiviteter som ikke virkede. Men det kunne personalet heller ikke imødekomme.

Alt i alt en skuffende oplevelse

20. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Jonas,

Tak for din anmeldelse og feedback.
Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse i vores center. Det er vores højsæde at alle gæster går herfra med en god oplevelse, hvorfor din henvendelse selvfølgelig vil blive taget til efterretning.

Jeg videregiver informationen til den rette vedkommende.

Med venlig hilsen,
Sandra, kædekontoret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Giv medarbejderne et klap på skulderen!

I dag inviterede jeg min familie på en tur til Bowl’n’Fun i Kolding, hvor vi skulle spille minigolf, bowling og lasertag som en del af en tre-kamp med 10 personer. Dagen inden besluttede jeg dog at droppe lasertag, selvom jeg vidste, at det ikke ville påvirke prisen, da det var en del af en pakkeløsning, som jeg havde godkendt.

Da vi ankom til centeret, blev jeg mødt af en utrolig serviceminded medarbejder ved skranken. Han valgte at ændre min bestilling og reducere prisen, eftersom vi ikke skulle spille lasertag. Det var en enestående service, og jeg var meget imponeret over, at han, selvom han havde sin gode ret til at lade være, alligevel valgte at give os rabatten.

Desværre fik jeg ikke hans navn, men hvis I læser denne anmeldelse, så giv de medarbejdere, der arbejdede mellem kl. 13:30 og 16:00 den 18/07, et stort klap på skulderen fra en meget glad kunde! Vi kommer helt sikkert igen.

En lille ting: iPad’en ved bowlingbanen fungerede ikke helt 10/4, men det havde ikke den store betydning for vores oplevelse.

18. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Niklas,

Et stort tak for at du har taget dig tiden til at fortælle om din gode oplevelse ude hos os.
Vi sætter stort pris på dine rosende ord.

Jeg skal selvfølgelig nok sørge for at få sendt dine fine ord til medarbejderen som betjente jer.

Med venlig hilsen,
Sandra, kædekontoret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Minigolf i maximum i Aalborg



Vi ville ind og spille minigolf på min fødselsdag. Da vi ankommer og tjekker ind fortæller personalet at der er 12 huller og at bane 12 sluger bolden, så den skal vi tage til sidst.
Vi går ind til banen og det ligner noget hjemmelavet skrammel. Græsplænen buler flere steder på banerne fordi det falske græs ligger løst.

Da vi går i gang og vi kommer til hul 4, hvor der står et stillads ovenpå, kommer en tømrer hen til os og fortæller at vi ikke må spille på banen.

Vi spiller videre på de andre baner og tømrerne går i gang med at borre, så det larmer så meget vi på ingen måder kan høre hinanden. Herefter kommer en af Maximums medarbejdere og lukker dobbeltdørene mellem minigolflokalet og resten af Maximum, da de godt selv ved at tømrerne larmer.

Vi vælger at gå ud for at klage efter vi har taget de sidste huller og får at vide der ikke er noget at gøre.
Medarbejderen går dog alligevel hen og spørger en overordnet til råds og får at vide hun må give os en snackkurv som undskyldning.

Det synes vi bestemt ikke er nok, da vi har betalt en del for en træls oplevelse uden at vi er blevet advaret.

12. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Amanda,

Først og fremmest tak for din tid til at skrive til os.

Jeg beklager dybt de problemer du oplevede under jeres besøg. Det er bestemt ikke den standard, vi ønsker at vores gæster skal opleve.
Jeg går videre med det til rette personer, således at vi kan tjekke op på baner og service.

Endnu en gang tak for din feedback. Det er vigtig for os at forbedre vores service og sikre, at vores gæster har en positiv oplevelse.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bolw'n'fun Silkeborg.

Bolw'n'fun Silkeborg.
Virkelig dårlig vedligehold af banerne.
Meget langsom personale.
Meget varm lokale.
Sodavand uden brus. 😱

10. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Carsten,

Tak for din feedback om din oplevelse hos Bowl'n'Fun Silkeborg. Vi beklager dybt, at dit besøg ikke levede op til dine forventninger.
Vi tager dine kommentarer meget alvorligt og har straks taget hånd om det for at forbedre vores service og baner.

Vi har selvfølgelig kigget på banerne, og vores sodavandsanlæg, hvor det er rettet op med kulsyren.

Vi beklager endnu engang at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Escape Room

Flad oplevelse i et ringe vedligeholdt rum, hvor helt essentielle mekanismer ikke virker. Et produkt man derfor ikke bør sælge, som kompensation blev vi tilbudt yderligere tid i rummet, men til hvilket formål dog? Stemningen som er grund essensen i escape rooms var længe væk.

10. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Steffen,

Tak for din tid til at skrive til os.
Vi tager det meget alvorligt, og vil derfor også gå rummene igennem, således at vores gæster ikke oplever dette.

Jeg vil meget gerne høre, hvilket center du besøgt, samt dato.

Med venlig hilsen
Mille, Maximum & Bowl'n'Fun

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen tallerkener og ingen mad

6. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Mads,

Tak for din feedback og din tid.

Vi tager alle vores anmeldelser seriøse og vil derfor meget gerne vide, hvilket center du har besøgt, således at vi kan tjekke op og rette op.

Vi ønsker altid at alle vores gæster skal gå glade herfra.

Med venlig hilsen
Mille, Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen tallerkener og ingen til at skære…

Ingen tallerkener og ingen til at skære kød ud. Vi måtte vente i 5 minutter på at få kød. Ydermere fyldte de ikke ordentligt op i buffeten, selvom vi spiste kl. 19.
Halvdelen af maskinerne virkede ikke. Samtidig skulle vi betale fuld pris for minigolf selvom de sagde der ikke var mere end 3 baner tilgængelig.
Der var ingen alkohol i drinksene selvom vi betalte for en dobbelt drink.

6. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Søren,

Tak for dit skriv og din tid til at skrive til os.
Det er vigtigt for os at alle vores gæster får en god oplevelse og vi tager derfor din kommentarer meget alvorligt og med videre.
Vi vil selvfølgelig gerne kunne undersøge tingene godt. Derfor vil jeg meget gerne høre, hvilket center I besøgte, så vi kan gå videre til rette personer.

Vi forstår den frustration du har med at skulle vente på kød og at der ikke blev fyldt ordenligt op i buffeten.

Med venlig hilsen
Mille, Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sød personale og sjove aktiviteter

Sød personale og sjove aktiviteter. Sebastian gjorde det til en fed oplevelse!

23. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Emil,

Tak for din anmeldelse og din tid til at skrive til os. Det betyder meget.

Jeg er glad for at høre at du havde en god dag hos os, med sjove forlystelser og god service.

Vi håber at se dig snart igen :)

Med venlig hilsen
Mille, Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cube er i stykker

Cube er i stykker. Modtager retur bevis på jeg kan prøve cube igen, men vi skal komme 6 personer, ellers er resterende pladser spildt.

23. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Charlotte,

Tak for din anmeldelse og din tid til at skrive til os.

Du er velkommen til at sende mail en mail på mille@bowlnfun.dk.

Med venlig hilsen
Mille, Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Ingen anbefaling til maximum Odense her i sommermånederne

Jeg kan ikke anbefale maximum i Odense i sommermånederne. Vi var 12 mennesker til polterabend, hvor der både skulle bowles, spilles minigolf og escaperoom, og spisning. Der var SÅ varmt, specielt i minigolf området, vi kunne næsten ikke være i os selv, der mangler helt klart noget udluftning/aircon, ventilator eller noget i den stil. Vi endte med bare at skynde os igennem så vi kunne komme væk derfra. Det var ulideligt. Det samme inde i restauranten, det var virkelig også varmt. Derfor giver jeg kun 2 stjerne, selvom jeg faktisk synes at både personale, faciliteter og maden var rigtig god.

1. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Kamilla,

Først og fremmest mange tak for din feedback og din tid til at skrive til os.

Jeg er glad for at høre du trods varmen, synes at personalet, forlystelser og maden var god, det er jeg bestemt glad for at høre.

Vi tager selvfølgelig din feedback alvorligt og kigger på temperaturen i centeret, da vi selvfølgelig skal have at vores gæster kan holde ud at være der.

Endnu engang tak for dit skriv og vi håber at kunne byde jer velkommen en anden god gang igen :)

Mvh
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Virkelig dårlig service

Virkelig dårlig service , ventede 10 min på extra cola til trods for at der næsten ingen gæster var og fik den først efter 2. Forespørgsel , spurgte ang mælk til kaffen , men fik at vide af 2 medarbejdere i baren som bare stod og underholdt hinanden at de var gået på dato , men jeg kunne gå i receptionen og høre om de havde nogle ! Jeg håber servicen er bedre når jeg vil invitere min familie til brunch hos jer den 23 juni . Vi var i
Maximum Svendborg

29. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Hanne,

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse hos os. Vi beklager meget, at din seneste oplevelse hos Maximum Svendborg ikke levede op til dine forventninger.

Vi sætter en ære i at levere god service, og det er tydeligt, at vi denne gang ikke har levet op til dette. Din feedback er uvurderlig for os, og vi vil straks tage hånd om de nævnte problemer. Vi vil sørge for at rette op på vores service og sikre, at vi altid har de nødvendige varer til rådighed.

Endnu en gang tak for din feedback. Vi håber at kunne byde dig og din familie velkommen en anden god gang.

Med venlig hilsen,
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mindst serviceminded sted jeg har brugt…

Mindst serviceminded sted jeg har brugt mine penge.

Jeg holder Polterabend for min søster og beslutter derfor bl.a. at bestille en pakkeløsning hos Maximum i Aalborg. Vi kom 5 min for sent til vores første aktivitet, hvilket vi selvfølglig ikke mener Maximum skal kompensere for. Dog er der INGEN til at tage imod os, vi skal op i deres Wilt action park, ingen fortæller hvor det er henne eller hvad der kommer til at foregå. Det var godt vi havde en 15 årig med i gruppen som kunne vise vejen.

Jeg vil for en god ordensskyld understrege at vi alle er ædru og dette foregår en torsdag aften hvor der er ca. 2 familier udover os i hele Maximum.

Vi kommer op til aktiviteten, hvor vi på vejen går fordi to medarbejdere der fuldkommen ignorerer os. Vi står oppe ved aktiviteten i 10 min før de to drenge Markus og Emil, valgte at komme op. Ikke et eneste smil kom der ud af deres medarbejdere, ingen form for service, hvis man spørger efter at få taget et billede vil de knap gøre det, og vores egne gæster måtte hoppe ud af aktiviteten for at forevige mindet.

Næste aktivitet var CUBE Challenge hvor der igen ingen introduktion er. Vi bliver forladt i Wilt actionpark hvor vores 15 årig gæst igen må lege medarbejder for dem, og vise os hvor vi skulle hen. Vi støder igen på Markus og Emil som peger og siger “I skal derind”. Vi går ind til rummet hvor CUBE foregår, hvorefter der bliver sagt “nej nej, I skal komme tilbage og hente armbånd”. Igen fejler deres kommunikation fuldstændig. Jeg er med på drengene ikke er super gamle, og spørger derfor indtil om tiden ikke først starter når de har scannet os alle ind. Jeg får et meget flabet svar “tiden starter til når I har bestilt den” også vil de ikke tale mere om det. Medarbejderne vil derfor ikke nulstille siden på de 15 min det har taget dem at trille tommelfingre og tro vi har vores egen guide med.

Vi kommer over til vores sidste aktivitet som er bowling.. Jeg spørger en anden (lidt ældre) med arbejder om vi kan få nulstillet vores tid i bowlingen da deres kollegaer ikke har været klar til aftalte tid ved 2. Aktivitet. Jeg har aldrig I mit liv oplevet et svar som hende pigen bag kassen, jeg fik desværre ikke hendes navn. Men efter at have brugt 2500kr for 2 timer i Maximum får jeg af vide det ikke er deres skyld at vi kommer 5 min forsent så derfor kan de tillade sig ikke at være klar selv. Derudover kan jeg bruge nogle flere penge og købe extra tid hvis jeg altså har lyst til det. Jeg forklarer jeres medarbejder i baren at pengene ikke er problemet men at hendes kollegaer ikke guider og er klar. Det ender med en stor diskussion hvor hun til sidst ender med at nulstille tiden til bowlingen, men ikke på et eneste tidspunkt giver udtryk for at det er noget hun har lyst til.

Jeg vil i hvertfald ikke anbefale polterabend hos dem jo mindre man kender stedet så godt at man selv kan finde rundt.

18. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Kære Pxz,

Først og fremmest tak for din anmeldelse og for at dele din oplevelse med os. Vi er meget kede af at høre, at din Polterabend hos Maximum i Aalborg ikke levede op til forventningerne, og vi beklager de udfordringer, du og din gruppe oplevede.

Det er selvfølgelig ikke acceptabelt, at I ikke blev taget godt imod ved ankomsten, og at der manglede klar kommunikation og service under jeres besøg. Det er bestemt ikke den standard, vi stræber efter at levere. Vi tager derfor din feedback meget seriøst og vil arbejde med vores team for at forbedre både service og kommunikation, så sådanne situationer ikke opstår fremover.

Vi vil selvfølgelig gerne have at alle vores medarbejder er imødekommende og smilene, hvilket vi sætter meget højt. Derfor tager vi dette op, så der bliver rettet op på det.

Vi forstår også din frustration over håndteringen af tiden for jeres forlystelser, især når det gælder nulstilling af tiden for bowling. Vi vil se nærmere på vores procedurer for at sikre, at alle gæster får den tid og opmærksomhed, de har betalt for og fortjener.

Vi beklager igen dybt, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger, og vi håber, at du vil give os en chance til at rette op på det.

Endnu engang tak for din feedback, og vi håber at kunne byde dig velkommen igen under bedre omstændigheder.

Med venlig hilsen,
Mille, Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Børnefødselsdag i Aalborg

Vi holdte fødselsdag for 15 drenge på 6-7 år i går i Maximum, hvor de både skulle lege i legelandet og klatre. Derudover fik de pizza og pommes, og fri slush ice og softice. En af børnene havde allergi, og det fik vi først besked om aftenen før, men det var intet problem, og han fik nuggets og en valgfri is i stedet.

Drengene larmede selvfølgelig og spildte mad på gulvet, og det var ikke noget problem.

Det var den sødeste medarbejder, der var til stede til at informere og hjælpe, og vi vil gerne sige mange tak for at være med til at gøre det til en rigtig god oplevelse.

Drengene hyggede sig så meget og havde virkelig en fest. Det er første gang vi prøver at holde sådan en slags fødselsdag, og det kunne ikke være gået bedre. Det var en torsdag efter skole, og vi havde næsten det hele for os selv. Kan kun anbefale at holde fødselsdag derude - og på en hverdag 👍

23. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Cecilia,

Tusinde tak for din fine anmeldelse og din tid til at skrive til os. Det sætter vi utrolig meget pris på!

Vi er så glade for at høre at I havde en dejlig dag hos os, og at drengene bare hyggede dig. Det er for os meget vigtigt at alle føler sig velkommen og godt tilpas, og selvfølgelig får en fantastisk oplevelse.

Vi håber at vi snart kan byde jer velkommen igen :)

Med venlig hilsen
Mille, Maximum og The Grill

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Odense - blandet oplevelse

Odense:
Blandet oplevelse.

Et fint arrangement med bowling og spisning. Bowling fungerede og maden var god til prisen - stort udvalg. Dog kunne jeres cheeros godt fjernes eller blive lavet sprøde :)

Et fint legeland børnene brugte fint men da jeg gik en tur rundt opdagede jeg et MEGET beskidt legeområde rundt omkring. Det trak desværre lidt ned på den samlede oplevelse. Men resten var godt som altid :)

9. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Henrik,

Tak for din anmeldelse og for din tid til at skrive til os. Det sætter vi pris på.

Jeg er glad for at høre, I havde en god oplevelse hos os, maden smagte jer og børnene hyggede sig. Det er for os meget vigtigt at alle aldre kan hygge sig, og få en god dag/aften ud af besøget.
Jeg tager selvfølgelig dine betragtninger med videre til rette personer, således at vi kan følge op og få det kigget igennem.

Vi håber at kunne byde Jer velkommen igen snart.

Med venlig hilsen
Mille, Maximum og The Grill

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Cube Challenge Aalborg

Cube Challenge d. 11/05
Vi var 5 personer i Cube Challenge en lørdag formiddag.
Vi konstaterer hurtigt at tre rum er under ombygning og fortsætter til andre rum. Her kan vi konstatere at teknikken med armbåndene driller lidt men vi tager det ikke så tungt, selvom skærmen både kommer med beskeder om, at én ikke tilhører gruppen og bare ikke registrer armbåndet når det skannes. Sproget skifter mellem dansk og engelsk og rækkefølgen anvisningerne står i skifter mellem rum og der er underlige vendinger som at ”rummet er besluttet” når det er optaget. Der er en del uoverensstemmelser i mellem rummene, hvor man i nogle får klar besked om at rummet er gennemført og antal point man vinder mens musikken bare stopper i andre rum. En del af spillet er, at arbejde sammen men akustikken er så dårlig at men næsten ikke kan høre hinanden, hverken på gangen eller inde i rummene i kombination med den høje musik. Dette gør sig også gældende under briefingen inden spillet.
Udover de tre spil der er under ombygning, kan vi konstatere et en vigtig knap i et af rummene ikke virker, hvorfor spillet ikke kan gennemføres, i to andre rum går vi også ind i og opdager at de skærme, der skal bruges i spillet heller ikke virker. Der er yderligere et rum, der bliver ved at stå som ”besluttet” og vi ser en tekniker gå ind i det. Ham oplyser vi også om rummene med skærmene, der ikke virker. I løbet af den næste timer vi er i Cube Challenge kommer ingen af de rum til at virke. Derudover er der så proppet at der ikke er ledige rum nogen steder. Man skal simpelthen stå i kø uanset hvad. Her har vi allerede været der i 30 min så vi har allerede prøvet en del rum, hvilket udtømmer mængden af rum vi er interesseret i.
Da vi er færdige og forklarer personalet at vi ikke synes det er tilfredsstillende med syv rum ude at drift kombineret med så fyldt kapacitet, siger medarbejderen først at han er ked af, at det har været en ærgerlig oplevelse og vil vide hvilke rum der er problemer med. Vi prøver efter bedste evne at fortælle og huske navnene, her siger han selv at der er en tekniker på et at rummene. Her understreger jeg, at jeg synes den ærgerlige oplevelse bunder i, at hvert fald syv rum er ude af drift, og at vi bruger en del tid på at konstatere at rummene ikke virker og finde en medarbejder at sige det til samt at de accepterer så mange bookinger når de har tre rum under ombygning da det giver meget kø. Medarbejderen forklarer at vi også er midt peak-perioden, så det forklarer presset. Det er ikke en særlig god forklaring, at de vælger at acceptere så mange bookinger, at kundeoplevelsen bliver ringere. Medarbejderen forklarer også at de har 25 rum og at de garanterer min. 18-19 rum og hvis de ikke kunne levere det, kunne de giver en gavekort til en ny tur eller nogle snacks, men der var vi jo ikke helt. Her står jeg som kunde og spørger om ikke syv minus 25 giver 18, hvor til han siger at vi er velkommen til at gå ind og tælle de rum der ikke virker og så skal de teste om det passer at det ikke virker og så kan vi se på det. Det føles som en rigtig ærgerlig afslutning, at vi kommer og fortæller om vores oplevelse, hvor vi kan konstatere at syv rum er ude af drift i de to timer vi har booket, at der er så fyldt at der ikke er ledige rum uden ventetid, hvor til svaret er, at vi skal blive og bevise og vente på at de gennemfører tests for at se om vi lyver. Medarbejderen siger selv, at de garanterer 18-19 rum ellers giver de en form for kompensation, men vil ikke være ved, at vi faktisk lander på max 18 tilgængelige rum + lidt for fyldt kapacitet til de mange manglende rum, drillende teknik etc. Jeg står som kunde og er uforstående overfor hvad budskabet fra Maximums side er. De har politikker for at sikre god oplevelse ellers bliver man kompenseret, men de håndhæver dem ikke, hvis man insisterer så kan man selv få lov til at indlede undersøgelsen og vente på dom. Jeg er egentlig vild med konceptet og har prøvet lignende andre steder men jeg må nok indrømme at jeg har svært ved at se os komme igen når de tillader så meget pres på rummene og, i min optik mangel på god kundeservice.

11. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Tina,

Mange tak for din anmeldelse og din tid til at skrive til os, efter dit sidste besøg.

Det er selvfølgelig meget meget beklageligt, at jeres oplevelse ikke levede op til jeres forventninger, og I oplevede nogen tekniske udfordringer.
Vi vil gerne sikre os alle vores gæster får en positiv oplevelse hos os, og går derfra med et smil og ikke en mere øv-følelse, som I desværre har følt.
Jeg har taget det videre til rette person, så tjekker vi op på rummene.

Igen er jeg meget ked af jeres oplevelse, men sætte pris på at du skriver til os, så vi netop kan tjekke det.

Vi håber selvfølgelig I vil komme igen en anden gang, trods jeres oplevelse med Cube.

Med venlig hilsen
Mille, Maximum & The Grill

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Maximum Sønderborg

Maximum Sønderborg

Det var en mega god service og lækkert mad, Kevin var meget hjælpsom og rigtig sød

Kæmpe krammer

26. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Emma,

Tak for din anmeldelse og din tid til at skrive til os.
Vi er utrolig glade for at høre du havde en god dag hos os.

Vi glæder os til at se dig igen.

Med venlig hilsen
Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Maximum Aalborg

Så har vi lige holdt børnefødselsdag med 10 unge piger. Det var mere skuffelse end fornøjelse.

1. Buffeten var under alt kritik! Smagte dårligt og var så tørt og intetsigende.

2. Havde bestilt kagemand/kegle. Man skulle tro de lige havde taget den ud af fryseren og lyn varmet den. Hele kanten kunnen knække tænderne på og midt iskold. Forfærdelig.

3. Utrolig dårlig service fra personale, der var ikke nogen der vidste en skid og man skulle hele tiden selv rende efter personale og minde dem om alt.

4. Til en børnefødselsdag betaler man derudover for en gave til barnet. Igen skulle vi rende hele centret rundt til sidst for at få den gave man har betalt for, som var blevet lovet at personalet kom med under maden.

Absolut ikke en god anbefaling herfra, og vi kommer ikke igen! Ikke pengene værd.

Eneste positive var fri slush-ice og aktiviteterne var gode.

21. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Stephanie,

Tak for at tage dig tid til at dele din feedback med os efter din seneste oplevelse hos Maximum Aalborg. Vi sætter pris på din ærlighed og vil gerne forsikre dig om, at vi tager din feedback alvorligt for at forbedre vores service.

Vi ønsker altid, at vores gæster skal have en fantastisk oplevelse hos os, og det er beklageligt at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Vi vil gerne forsikre dig om, at vi tager din feedback meget alvorligt, og vi vil straks gennemgå vores processer og procedurer for at sikre, at lignende fejl ikke gentager sig i fremtiden. Det er vores mål at levere en førsteklasses oplevelse for alle vores gæster, og vi beklager oprigtigt, at vi ikke levede op til dette i dit tilfælde.

Vi er glade for at høre, at du nød vores slush-ice og vores aktiviteter!

Endnu en gang tak for din feedback.

Med venlig hilsen,
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget utilfreds.

Meget utilfreds.
Vi sidder som en stor familie og har bokket bord til klokken 18.
Allerede klokken 19:30, bliver der ikke fyldt op på hverken frugt, eller andet dessert, og det er helt tomt til slut.

Køkkenet/restauranten lukker klokken 21, men dette fik vi ingen til af vide om, musikken blev bare skruet op på fuld volume, så måtte vi selv begynde at gå.

Personalet meget arrogant, og ikke serviceminded.

19. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Julie,

Først mange tak for din anmeldelse.

Vi er meget kede af den oplevelse I har haft hos os. Det er bestemt ikke det vi ønsker og vi tager det med videre så vi kan følge op på det.
Jeg vil derfor meget gerne vide, hvilket center I besøgte, så vi kan tag hånd om det.

Med venlig hilsen
Mille, Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Mega god kundeservice, forståelse og imødekommenhed

Bowl’n’Fun Odense
Igen den bedste oplevelse. Fantastisk imødekommenhed og service. Vi har et familiemedlem med specielle behov, og centret i Odense hjælper altid til med, at det overhovedet kan lade sig gøre at komme afsted og få gode oplevelser med hjem. I er kæmpe gode. Stor respekt og tak fra Inge og familie 🏁🏎️ 🎳

15. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Inge Marie,

Tusinde tak for din fine anmeldelse. Det gør os super glade at læse at du havde en god oplevelse hos os.

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Mille, Maximum

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere