Maximum Anmeldelser 259

TrustScore 2 ud af 5

1,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 65 anmeldelser, de fleste anmeldere var utilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder oplevede dårlig service, hvor personalet ofte var uengageret, uhøfligt og manglede et smil, hvilket gjorde det svært at få hjælp eller information. Derudover var der hyppige problemer med produktkvaliteten, herunder defekte aktiviteter, udstyr der ikke virkede, og generel dårlig vedligeholdelse af faciliteterne. Maden blev ofte beskrevet som kold, tør, kedelig og af dårlig kvalitet, med manglende skilte og utilstrækkeligt udvalg. Nogle mennesker var dog tilfredse med deres oplevelse, især takket være venligt, opmærksomt og hjælpsomt personale, der gjorde en ekstra indsats for at sikre en god dag. Disse kunder fremhævede god service, lækker mad og en generelt positiv atmosfære, hvilket resulterede i en meget tilfredsstillende oplevelse for dem.

Det, folk taler mest om

Staff

Kunder noterer konsekvent tvetydig oplevelser med personalet, hvor nogle roser medarbejderne for at være... Se mere

Service

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med servicen, især i restauranten, hvor mange rapporterer om dårlig... Se mere

Product

Anmeldere fremhæver negative aspekter af produktet, hvor mange rapporterer om defekte eller ikke-fungerende... Se mere

Quality

Brugere beskriver negativ interaktioner med kvalitet, hvor mange rapporterer, at maden var kold, tør, eller... Se mere

Facilities

Kunder udtrykker stor utilfredshed med faciliteterne, som de finder slidte og mangelfulde. Mange rapporterer... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var inde og prøvet et Escape Room i dag og var meget skuffet. Har prøvet en del Escape Rooms før og vi havde glædet os. Men vi fik først en utrolig uengageret medarbejder og fik meget lidt information... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Egentlig et rigtig fint sted med mange sjove aktiviteter… MEN hvor er det dog ringe, at der intet ammerum er. Et så stort sted (altså Nordjyllands største oplevelsescenter !!) BØR være ammevenligt, fo... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg var sammen med mine voksne børn i Maximum Odense, for at fejre min fødselsdag med grillbuffet, minigolf og bowling. De to sidstnævnte var der ikke noget galt med, men grillbuffeten... Alt det... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Forlystelsescenter
  2. Bowlinghal
  3. Buffetrestaurant
  4. Legeland
  5. Escape room

Skrevet af virksomheden

Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.


Kontaktoplysninger


1,9

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

259 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sikke da en FRYGTELIG “oplevelse” at…

Sikke da en FRYGTELIG “oplevelse” at besøge Deres Viborg afd.
Dagens besøg den 28/12-24 var bestemt en dårlig oplevelse.
Forretter var nogle lunde.
Men Deres hoved buffet var SÅ dårlig.
Big Time grill buffet, ja okay hvis en gamle for stegt kalkun, og en ribbenssteg ( ingen rødkål heller som har kostet en 5er for en spand hele december) skærebuffet er BIG TIME så vil jeg med det samme fraråde at man vælger at spise der.
I bliver SÅ skuffet.
Vi var 25 personer, og der var bestilt på forhånd så de viste vi kom.
Men der var kylling nuggets.
Meeeeen så havde vi nok valgt en happy meal fra Mac D, der ville nuggets da i det mindste være varme, og vi havde fået hvad vi betale for ved at have valgt en happy meal.
Virkelig en rigtig dårlig oplevelse, og nej vi kommer IKKE igen.
En motorvejs café levere en væsenlig højre kvalitet.
Men i fik da det ud af det, at vi valgte ikke at købe bowling baner efter maden.
Kaffe kom der også først på kanden da vi havde rykket i en time.
Så træt af man skal gi en stjerne for at kunne anmelde.
Der var ikke engang en stjerne værd.
BIG TIME skuffet.
Hold jer laaaangt væk.

28. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Michael,

Tak for din anmeldelse og for at tage dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi er kede af at høre, at jeres besøg i Viborg-afdelingen ikke levede op til jeres forventninger, og at I var skuffede over buffeten og den generelle service.

Vi tager din feedback alvorligt og vil dele den med centerlederen for at sikre, at der bliver fulgt op på de nævnte områder. Det er vores mål, at alle gæster skal have en god oplevelse, og det er naturligvis meget beklageligt, hvis det ikke har været tilfældet.

Vi håber, at vi kan få mulighed for at vise jer en forbedret oplevelse i fremtiden.

Med Venlig Hilsen,
Tanja, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig fødselsdag til børn

Jeg bestilte en fødselsdag og det bliver også den sidste. Jeg fik ikke lov til at lave ændringer trods Jeg svarede på beskeden herom, jeg ville have pizza uden kød på, til nogle af gæsterne men fik at vide at kun en type pizza var mulig, peperoni! Jeg havde bestilt til 10 børn, der var færre børn, forældrene måtte ikke spise af bordet så maden blev bare smidt ud! Ingen balloner, ingen underholdning, ingen informationen om bowlingbaner, vi skulle selv rydde af bordet for at kunne spise kagen, uden bestik eller tallerkener. Alt i alt stor skuffelse , i Odense

12. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Melixsa,

Tak for din feedback. Vi er naturligvis kede af at høre, at oplevelsen ikke levede op til dine forventninger. Det er vigtigt for os, at fødselsdage bliver en god oplevelse for både børn og voksne, og vi beklager, hvis der har været misforståelser i kommunikationen omkring arrangementet.

Vi vil gerne understrege, at vi på dagen gjorde vores bedste for at imødekomme særlige ønsker – herunder at lave pizza uden kød, som blev serveret til de gæster, der havde behov for det. Derudover tillod vi medbragt kage uden ekstra omkostninger. Vi havde ikke modtaget information om et fald i børneantallet forud for arrangementet, men vi gjorde vores bedste for at være fleksible og imødekommende med hensyn til sammensætningen af børn og voksne.

Din oplevelse er vigtig for os, og vi tager naturligvis din feedback med videre for at se, hvor vi kan forbedre os i fremtiden.

Med Venlig Hilsen,
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Odense

Hej, vi var inviteret til fødselsdag og alt var dårligt organiseret, meget dårlig behandling fra personalet.

12. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Ingrid,

Tak fordi du har delt din oplevelse med os. Vi er oprigtigt kede af at høre, at I havde en dårlig oplevelse og ikke følte jer godt behandlet af vores personale. Det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores gæster.

For at vi kan følge op og forbedre os, vil vi meget gerne vide, hvilket center I besøgte. Din feedback er vigtig for os, og vi ønsker at tage hånd om det internt.

Vi ser frem til at høre fra dig, og vi håber på at kunne give dig en langt bedre oplevelse i fremtiden.

Med Venlig Hilsen,
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi var i Maximum ( Aalborg) vi har en…

Vi var i Maximum ( Aalborg) vi har en datter som har fået madforgiftning pg af deres laks.

30. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Pia,

Vi er meget kede af at høre om din datters oplevelse efter jeres besøg hos os i Maximum Aalborg. Madkvalitet og fødevaresikkerhed er noget, vi tager ekstremt alvorligt, og vi ønsker straks at undersøge sagen nærmere.

For at hjælpe os med dette, vil vi meget gerne have flere oplysninger, såsom:

Dato og tidspunkt for jeres besøg.
Jeres bookingnummer, hvis I har et.
Eventuelle andre detaljer, der kan være relevante.
Du er meget velkommen til at kontakte os direkte på booking@bowlnfun.dk, så vi kan få afklaret situationen og finde en løsning.

Vi håber, din datter hurtigt kommer sig, og vi beklager dybt de gener, dette har medført.

Med Venlig Hilsen,
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kold og dyr oplevelse

Vi holdt fødselsdag i dag på maximum i Sønderborg med besøg i happies legeland samt på the grill.
Det var en rigtig kold og dyr oplevelse.
Der var koldt overalt inde i legelandet og i restauranten og alle udenomssrealerne.
Der var klistrede og fedtede gulve ingen pladser at side på, det flød med tomme flasker slush ice glas på borderne og chips overalt så vi måtte gå ud igen mens børnene legede og min gamle mor sad og frøs.
legelandet koster 129 kr pr barn i weekenden i modsætning til feks. Nyform i Kruså som koster 30 kr pr. Barn her er varmt og rent.
Vi spiste inde på the grill, der var lange køer til kødbuffetten og der var ingen rosastegt tyksteg og den kom heller ikke foreløbig fortalte køkken chefen. Så man måtte nøjes med ribbensteg med brusk og nogle kødben her til i aften lørdag, prisen er over 300 kr pr kuvert. Der var koldt inde i restauranten. Maden, prisen og kvaliteten generelt hænger slet ikke samme. Vi kommer desværre ikke igen, det var alle gæster enige om i aften ved vores bord.Hvis man ikke gør noget ved disse forhold og mismatch i forhold til de alt alt for dyre priser og det lave niveau så kan jeg ikke se hvordan det skal gå på sigt, hvilket jeg syntes er ærgerligt for en by som Sønderborg.

30. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Martin,

Tak fordi du tager dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi er oprigtigt kede af at høre, at jeres besøg på Maximum Sønderborg og The Grill ikke levede op til forventningerne – især på en dag, hvor I havde samlet familie og venner til at fejre en fødselsdag.

Det er en vigtig prioritet for os at levere en positiv og komfortabel oplevelse, både i forhold til mad og omgivelser.

Vi tager din feedback meget seriøst og vil straks undersøge de forhold, du nævner, for at sikre, at dette ikke gentager sig.

Vi håber, at vi i fremtiden kan få mulighed for at give jer en langt bedre oplevelse, hvis I vælger at besøge os igen.

Med Venlig Hilsen,
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Priser 4 gange højere end konkurrenten

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, efter Maximum har overtaget, og det ikke længere er Bowl'n'fun er konceptet jo knust. Det må være et firma der i forvejen er i rygende underskud, for de kan da kun kulegrave deres egen økonomi yderligere. Lad mig ridse priserne sammenlignet med andre steder op:

MAXIMUM Bowling 55 min 349 kroner < City Bowling Odense 245 kroner, difference 104 kroner

MAXIMUM Escape room 850 kroner < LOCKED Escape Room Odense 200 kroner, Difference - 650 kroner !!!!!!!!!!!

MAXIMUM Dart 30 minutter 100 kroner < Dart Proud Mary 1 krone pr. min. Difference for 30 minutter, 70 kroner.

MAXIMUM Skydesimulator 1 time 700 kroner < FUNHALL Skydesimulator 1 time 170 kroner, difference 530 kroner!!!!!!!!!!!!

Konklusion, hvis du har lommen fuld af Cryptovaluta der skal brændes af og du synes det er fedt at hænge ud i udkanten af Bolbro med mad serveret der er dårligere end Jensens Bøfhus, baner der har ca. samme garanti for at virke som letbanen, og et personale der giver dig den om noget ringeste kundeoplevelse du kan få, ja, så er MAXIMUM noget for dig. Hvis du derimod er dødelig, og på et normalt budget, så er prisen desværre det eneste som er MAXIMUM ved den oplevelse.

Et godt koncept for unge og familier er ødelagt.

14. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Søren,

Vi er kede af at høre, at din oplevelse med os ikke levede op til dine forventninger. Tak for at tage dig tid til at dele dine tanker og sammenligninger – det giver os værdifuld indsigt.

Vi vil gerne understrege, at selvom navnet nu er ændret til Maximum, er vores koncepter og værdier de samme som tidligere. Vi stræber fortsat efter at tilbyde en helhedsoplevelse, hvor kvalitet, aktiviteter og service går hånd i hånd.

Vi beklager, hvis det ikke har været tilfældet ved dit seneste besøg. Din feedback omkring prisstrukturen og kundeoplevelsen er vigtig, og vi tager den til os i vores bestræbelser på at forbedre os.

Vi håber, at du på et tidspunkt vil give os en ny chance til at vise, hvad vi står for, og give dig og din familie en bedre oplevelse.

Med Venlig Hilsen,
Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SKUFFENDE OPLEVELSE

SKUFFENDE OPLEVELSE
Havde glædet mig til at holde min fødselsdag sammen med min familie fra 7 år til 77 år med en gang bowling og derefter spisning. Havde talt med en sød personale omkring bestilling og aktivitet. Hun oplyste bl.a. en pris på kr 40, hvis de mindste børn ville i legeland istedet for bowling.
Det ville de og prisen var så 4 dobbelt!!!!!
Ingen forståelse🤨 de bowlede så.
Mit barnebarn vandt et gavekort til bowli room. Vi forespurgte, om vi kunne bruge det til betaling af laser hero. Blev lovet at chefen Simon ville ringe op mandag!
Har nu selv kontaktet ham torsdag og en meget arrogant person, fortalte mig, at det kunne ikke lade sig gøre. Jeg protesterede så lidt og spurgte, om han ikke skulle leve af sine kunder og være lidt imødekommende, han lagde røret på🙈
Utroligt, at han kan have så venlige unge mennesker under sig. 👏 til dem.

10. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Jette,

Vi er oprigtigt kede af at læse om dine oplevelser hos os, især i forbindelse med en så vigtig anledning som din fødselsdag. Det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores gæster.

Vi beklager, at der opstod misforståelser omkring priserne, og at din oplevelse med kommunikationen efterfølgende ikke levede op til vores standarder. Din ros til vores øvrige personale vil vi naturligvis dele med dem, da det er vigtigt for os at anerkende deres indsats.

Vi vil meget gerne undersøge sagen nærmere og lære af din feedback, så vi kan forbedre os. Derfor kontakter vi dig direkte for at få yderligere detaljer.

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til os – din feedback er værdifuld for os.

Med Venlig Hilsen,
Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En virkelig dårlig oplevelse

Bowl'n fun kolding.
En virkelig dårlig oplevelse. Vi kom ind uden at have bestilt, og spurgte efter en times bowling. Det kunne vi sagtens få. Kl. 13.08 betalte jeg.
Banen ville ikke starte da vi kom der ned og der gik yderlig tid med at vente. Vi startede op og nåede akurrat en kamp. (5 personer) og så lukkede banen ned. Så vi fik MAX. 40 min. Effektiv bowling.
Da vi konfronterede personalet beklagede de, at de havde " glemt" at oplyse os om at vi ikke kunne få en hel time da alle baner var booket Kl. 14. Vi har dog stadig betalt fuld pris. Så ikke noget ros herfra.
Vh. Dagmar

9. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Dagmar,

Vi er oprigtigt kede af at læse om dine oplevelser hos Maximum Kolding. Det er naturligvis ikke i orden, at I ikke blev oplyst om begrænsningen i jeres bowlingtid, og at dette ikke blev afspejlet i prisen. Vi beklager den manglende kommunikation og de gener, det har medført.

Vi vil meget gerne vide mere, så vi kontakter jer direkte for at undersøge sagen nærmere. Din feedback er vigtig for os, og vi vil gøre, hvad vi kan for at rette op på situationen og sikre en bedre oplevelse fremover.

Med Venlig Hilsen
Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg må nok sige at jeg er noget skuffe…

Jeg må nok sige at jeg er noget skuffe med jeres måde at behandle jeres kunder på.
Havde nogle gave kort som desværre var ved at udløbe, så jeg forsøgte at lave datoen om. Dette var ikke i jeres politik. så nej ingen hjælp/forståelse hos jer.
SÅ LAD DOG VÆRE MED AT UD STEDE GAVEKORT. NÅR I IKKE ØNSKER AT HJÆLPE, SÅ FOLK KAN NÅ AT BRUGE DEM.
VH Allan

1. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Allan,

Tak for din henvendelse og feedback. Vi beklager, at du har haft en skuffende oplevelse med vores politikker omkring gavebeviser. Vi forstår godt, at det kan være frustrerende, når tidsbegrænsninger påvirker muligheden for at benytte et gavebevis.

Vi gør opmærksom på gyldighedsperioden både på vores webshop og direkte på gavebeviserne. Dette skyldes den væsentlige besparelse, der følger med, og de gældende regler for gavekort og deals – herunder en 14-dages fortrydelsesret. For at være fair over for alle vores gæster er vi nødt til at holde fast i de samme retningslinjer for alle.

Vi beklager, at vi ikke kunne imødekomme din forespørgsel denne gang, men vi håber, at du forstår vores begrænsninger.

Med Venlig Hilsen,
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeres mad er ikke imponerende i Aalborg

Jeg var på maximum og spise forleden dag...om jeg var skuffet ...JA MEGET !!!

Maden smagte af ingenting eller også var det krydderet (salt eller peber) så meget at det ikke var til at spise. Deres skinke var en stor sene man fik i munden og hele dessert bordet var ting som kunne købes i netto.
Tallerkenerne var møg beskidte...fik fat i en med remulade på hele bagsiden. Der var ingen til at skære kød og når han var der, var han møj sur.

Men søde tjener...den ros skal de da have.

Jeg var der sidste gang for 4 år siden og elskede deres mad...men nu...jeg vil ikke gi penge for den slattende omgang igen.

Beklager maximum...men det er godt nok en fallit erklæring. Der var heller ikke engang halvt fyldt op ...på en fredag. Er selv tjener og ved desværre godt hvad det betyder !!!

26. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Diana,

Tak fordi du har delt din oplevelse med os. Vi er kede af at høre, at dit seneste besøg hos os ikke levede op til dine forventninger, især da du tidligere har haft gode oplevelser her. Din feedback omkring maden og servicestandarden er meget værdifuld for os, og vi beklager, at det ikke har levet op til den kvalitet, vi ønsker at levere.

Vi sætter pris på din ros til vores tjener og vil tage din kritik til os for at sikre, at vi forbedrer de områder, du nævner. Vi håber, at du vil overveje at besøge os igen i fremtiden, så vi kan give dig en bedre oplevelse.

Med Venlig Hilsen
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Madforgiftning fra Maximum Aalborg

Søndag den 20.oktober 2024
Vi er en gruppe på 6 mennesker som bestille aftensmaden på the Grill i Maximum Aalborg efter en god start med aktiviterne - vi ligger alle hjemme dagen efter med diarre og opkast.

20. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Ami,

Vi er kede af at høre om din oplevelse efter jeres besøg hos os og beklager virkelig, at det har været sådan for jer. Henvendelser som disse tager vi meget seriøst, og vi ønsker at undersøge sagen grundigt.

For at kunne følge op på din feedback, vil vi bede om nogle flere oplysninger, herunder bookingdetaljer som dato, tidspunkt og kundenummer. Dette hjælper os med at tage sagen videre og sikre, at vi kan foretage en grundig undersøgelse - du må derfor meget gerne vende tilbage på booking@bowlnfun.dk

Tak fordi du gjorde os opmærksom på situationen.

Med Venlig Hilsen
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ufleksibel gavekortpolitik (Sønderborg)

Stor skuffelse over ufleksibel gavekortpolitik. Vi købte gavekort til vores børn i julegave, men desværre udløb gavekortet for 14 dage siden, lige inden vi ville bruge det i efterårsferien.

Jeg kontaktede hovedkontoret i håb om en løsning, men fik et afvisende svar med henvisning til deres betingelser. Det er selvfølgelig jeres ret at have en sådan politik, men det efterlader en dårlig smag i munden, at I ikke viser mere fleksibilitet i en situation som denne, hvor der kun er tale om 14 dage.

Resultatet er, at I mister vores omsætning, da vi nu vælger at bruge vores penge et andet sted. Det er ærgerligt, at en ellers god oplevelse hos jer bliver overskygget af en ufleksibel politik, der i sidste ende straffer både jer og jeres kunder.

14. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Jesper,

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din feedback. Vi er kede af at høre, at du er skuffet over vores gavekortpolitik, og vi forstår, at det kan være frustrerende, når et gavekort udløber lige før, man havde planlagt at bruge det.

Selvom vi bestræber os på at være fleksible, har vi også nogle faste retningslinjer for gyldighedsperioder, som vi desværre ikke kan afvige fra. Disse regler er nødvendige for at sikre, at vi kan behandle alle kunder lige.

Vi værdsætter dog din feedback og vil tage den til efterretning, når vi evaluerer vores politikker fremover. Vi håber, at I på trods af denne oplevelse vil overveje at besøge os igen i fremtiden.

Med Venlig Hilsen,
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Dejlig oplevelse I maximum Aalborg

Dejlig oplevelse I maximum Aalborg , sødt og hjælpsomt personale , både da vi kom og var inde at spise i restauranten , dejligt mad , der blev løbende fyldt op med nyt mad varmt og lige som det skulle være ,dessert bordet var også lækkert . Legelandet var et kæmpe hit både for børn og voksne . Vi kommer helt sikkert igen .

10. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nej tak til Maximum i Aalborg

Nej tak til Maximum i Aalborg
Min kæreste og jeg og vores søn var på Maximum i Aalborg for at fejre min fødselsdag.fra 16:30-20. Vi startede med grillbuffet. efterfulgt af legeland
Da vi så sætter os til at spise og gik igennem buffeten var der de “normale” retter dog kun endestykkerne af de 3-4 forskellige kød ved grillen. Men der var dog frisk lavet spareribs!
Meget fedt. Kartoflerne var ubagt og risen har stået så længe at det var knastørt. Pomfritter var kolde og bløde. Da vi skulle til desserten kaffe smagt af mug og var lige så tynd som the. Isen kunne vi ikke. Vi spurgte en om der ingen is var med det beskidte svar. Jo Den står hvor den altid har stået. (Det var vores første besøg )
Så fik smeltet chokolade med meget bløde og dej agtige stænger (kan ikke huske navnet på dem). Da vi skulle betale vores drikkevarer havde de blandet vores og et andet bords regning sammen. Vi havde betalt for maden ved ankomsten men skulle kun betale for drikkevarer
En børne cola 1 mellem cola og en kilde vand blev til næsten 400 kr.

Det eneste positive ved vores besøg var legelandet.
Så dette er både første og sidste gang vi sætter vores ben der.

20. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Zitta,

Tak for din feedback. Vi er kede af at høre, at jeres besøg ikke levede op til forventningerne, især når I kom for at fejre en særlig anledning. Vi beklager, at maden og servicen ikke har været, som den burde, og at oplevelsen derfor blev skuffende.

Vi sætter stor pris på, at du deler din oplevelse, da det giver os mulighed for at forbedre os. Vi tager hvert et ord med videre til forbedringer!

Med Venlig Hilsen,
Tanja, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

FIND ET ANDET AT SPISE ..vi kom da…

Lever ikke op til Prisen ....vi kom da resturant LIGE HAVDE åbnet og pommes frites var bløde og kolde frikkedellerne smagte af billigt halvgamlet fars .de .gryde ratter de havde lavet SKULLE MAN TRO EN 1 DAGS PRAKTIKKANT HAVDE LAVET GRYNET ..KLAM OG SMAGEN IKKE PÅ PLADS..kaffen smagte af mudder og jord ( gammle bønner) 560 kr lige i skraldespanden kommer der aldrig mere ...og finder så lige ud af på vejen ud at ISEN ER I ET ANDET LOKALE som vi intet fik afvide om TOTALT RINGE SERVICE opdatering (har haft tynd mave i 3 dage efter besøget !!!)

20. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Jesper,

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse hos os. Vi beklager meget, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Hos os er det vores højeste prioritet at levere mad og service af høj kvalitet, og vi er kede af, hvis vi ikke har formået at leve op til dette ved dit besøg.

Vi vil meget gerne tage fat i de punkter, du har nævnt, for at sikre, at vi forbedrer os fremover. For at kunne følge op og undersøge det nærmere, vil vi sætte stor pris på, hvis du kunne fortælle os, hvilket af vores centre du besøgte.

Med Venlig Hilsen
Tanja, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nej tak til Maximum i Sønderborg

Min kæreste og jeg var på Maximum i Sønderborg fra 17:30-20. Vi prøvede battle box i 1.5 efterfulgt af grillbuffet.
Efter mange forsøg på at åbne diverse bokse som tog omkring 1 time finder vi ud af at de “havde glemt” at tænde for elektriciteten. Der kom så en medarbejder og tændte det efter vi tilkaldte ham også havde vi en lille god halv time på at indhente tabt tid på de opgaver vi gentagende gange forsøgte at åbne (uden held grundet uden strøm).
Da vi så sætter os til at spise og gik igennem buffeten var der de “normale” retter dog kun endestykkerne af de 3-4 forskellige kød ved grillen. Men der var dog frisk lavet spareribs! (Uden kød på). Kartoflerne var ubagt og risen har stået så længe at det var knastørt.
Maden var stort set uspiseligt.
Der røg 912,30kr ud af vinduet.

30. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Jomaine,

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi er virkelig kede af at høre, at din tid hos os ikke levede op til dine forventninger.

Vi vil gerne udtrykke vores oprigtige beklagelse for de problemer, du oplevede med både battle Box og Grillbuffeten. Det er absolut ikke den standard, vi stræber efter at levere, og jeg er meget ked af at høre, at elektriciteten ikke var tændt, og at maden ikke var i den kvalitet, du burde kunne forvente.

Din feedback er meget vigtig for os, og vi vil straks videregive dine kommentarer til vores team for at sikre, at vi kan tage de nødvendige skridt for at undgå lignende problemer i fremtiden.

Med venlig hilsen,
Tanja / Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Magen til inkompetent og ekstremt langsomt personale

Jøsses en oplevelse vi havde weekenden i Maximum, Magen til inkompetent og ekstremt langsomt personale.
Først skal vi bestille bord til og spise derude, samtidig med vi skal i legeland. Hold da kæft en proces man skal igennem, det er jo lige før i også skal bruge CPR nummer for og reservere et bord, det er da klar der kommer flere meter kø hvis i skal bruge så meget information på samtlige personer der besøger jeres sted???

De 2 vi skal derind med er allerede kommet og deres to børn under 4, har allerede købt adgang til legeland. Derfor siger ham bag ved kassen at så kan jeg bare købe ”nye” billetter/buffet til dem, og så kan de komme op og få pengene retur for deres legeland. Det er helt fint det gør vi så..

Først skal vi vente i 15 min på og få hjælp ved kassen, da personalet jo bruger en evighed på og skal lave EN drink og snack kurv til en kunde, så får vi så endelig hjælp, og han kan ikke engang huske han lige har ekspederet os og havde sagt de nok skulle få pengene retur, så jeg skal så forklare ham situationen 10 gange inden 10 øren ligesom falder… og han forstå det så stadig ikke, og trækker 30% fra det hun skulle have retur, så må jeg så forklare ham det igen, og sige ”Nu stopper du simpelthen, det er sku ikke så indviklet det her” hun skal jo bare have det fulde beløb tilbage, jeg har jo lige købt adgang for dem til buffet og legeland. Hvor han så siger ”kan se der er sat flere børn på til buffet end vi egentlig er, hvor jeg så siger ”det er igen ikke mit problem + der er jo bare et barn hvilket koster 0 Kr. Come on… så siger han ”ja, men nu er de jo også allerede ved og gøre et kæmpe bord klar til jer inde i restauranten, jamen det vil ingen ende tage, ikke en skid de er gang med og gøre bordet klar. Vi fik så heller ikke det rigtige sodavand som vi havde bestille, og hørte også at et andet bord heller ikke fik det rigtige, så det var bare super service i går.

Så overordnet bare en rigtig dårlig service af personalet både ved indgang, ved ”baren” og i restauranten…

Utroligt man skal bruge så lang tid på så lidt…

11. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Sanne,

Først og fremmest tak for din anmeldelse og din tid til at skrive til os.
Det er meget beklageligt den oplevelse du har været udsat for og bestemt ikke den service vi ønsker at levere til vores gæster.
Vi skal desværre have nogen oplysninger i vores system for at kunne booke vores gæster ind, så det er beklageligt, du har oplevet det negativt her.
For at vi kan tjekke op, vil jeg meget gerne høre, hvilket center du besøgte og hvornår.
Igen beklager jeg meget for din oplevelse, da vi altid gerne vil have vores gæster får en god service og går glade herfra. Derfor tager vi det alvorligt.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rigtig dårlig oplevelse

Vi var den 24/7 8 personer på maximum i Sønderborg. Dét er bestemt ikke noget vi gør igen !!! Der blev ikke fyldt op og maden var tør og kedelig. Da vi rettede henvendelse til personalet blev vi bare affejet med at det ville de da gerne give videre til køkkenet. Knap 1800 ud af vinduet. I behøver egentlig ikke svare herinde da jeg kender jeres standardsvar. Kan ikke anbefales !

24. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Diana,

Først og fremmest tak for din anmeldelse og din tid til at skrive til os.

Jeg er selvfølgelig meget ked af den oplevelse I har haft hos os i Sønderborg, og det er noget vi bestemt tager alvorligt og går videre med. Vi vil gerne sikre os at kvaliteten er i orden og at vores gæster kan gå herfra med en god oplevelse.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dyr fornøjelse i svendborg

Dyr fornøjelse i svendborg.
Der er noget af en ekstra regning man får for at besøge dem.
Deres gratis parkering er så først gratis efter at man har betalt parkeringsgebyr på 910,-

chefen attitude og humør er til at brække sig over.. ingen smil, alle virker til at være i dårligt humør.jeg blev skældt ud fordi jeg gik ind på restauranten da jeg ikke forstod hvor vi skulle spørge om parkeringsgebyr Man kunne komme ned og sige vi skulle gå op til baren og spørge om det men man bliver skældt ud som var man et barn. Respektløs!

29. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Morten,

Tak for din tid til at skrive til os.
Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse i vores center. Det er vores højsæde at alle gæster går herfra med en god oplevelse, hvorfor din henvendelse selvfølgelig vil blive taget alvorligt.

Det er korrekt, at vi har et parkeringsselskab til at kontrollere p-pladserne. Dette er indført for at sikre, at der altid er tilgængelige parkeringspladser til vores gæster.

Vi tilbyder gratis parkering i 4 timer, som fremgår på hjemmesiden, i den bekræftelse som I modtager og ved skiltningen på parkeringspladsen. Det er gældende så længe gæster registrerer deres nummerplader ved indtjekning.

Vi undskylder for eventuelle misforståelser eller gener vedrørende parkeringen.

Med venlig hilsen
Freja, Bowl'n'fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sløseri

Hej. Vi har været 6 voksne (3 par med 1 barn hver) i happies for at lege med vores børn. På jeres hjemmeside står der at det alle dage koster 49kr pr voksen og børn under 1 år er gratis. Da vi kommer 3 par med hvert vores barn skal vi betale for det ene barn (selvom alle børnene ikke er fyldt 1 år, da jeres personale ikke mener at 6 voksne skal kunne komme ind for blot det anviste beløb. Det kan jeg leve med at vi er blevet snydt for det ene barn.
MEN efter et par timer i legelandet er vi og ungerne blevet sultne og tænkte straks at vi vil have en bid mad, og forhåbningen om at få vores mad den samme dag som vi bestilte den, var i troen tæt på at lykkedes da vi 6 og ungerne var de eneste spisende gæster i restauranten på daværende tidspunkt. Vi skulle have 4x maximum burgereog 2x ribbensandwich. De to der skulle have ribbensandwich var færdige med at spise 25 min før vi overhovedet fik vores mad, og efter 55 stive min med sultne og utålmodige unger kommer maden endelig ind. Personalets undskyldning var at de var underbemandet, og det er i grund fair nok. Men at vente næsten en time på 2 Lune hvedeboller med en mac d. Papbøf og en gang salat, det er imponerende at det kan lade sig gøre. Men det værste ved ventetiden var dog at både burgerbolle og bøf var koldt!
Vi fik en pommesfrites på huset til børnene 5 min før vores mad kom, og ikke nogen form for afslag på prisen.

En kulinarisk og gennemført dårlig oplevelse,.

28. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Morten,

Tak for din tid til at skrive til os.
Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse i vores center. Det er vores højsæde at alle gæster går herfra med en god oplevelse, hvorfor din henvendelse selvfølgelig vil blive taget alvorligt.

Jeg vil meget gerne høre, hvilket center du besøgt, så vi kan videregive information til rette vedkommende.

Med venlig hilsen
Freja, Bowl'n'fun & Maximum

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere