Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.
Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 48 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Sikke da en FRYGTELIG “oplevelse” at besøge Deres Viborg afd.
Dagens besøg den 28/12-24 var bestemt en dårlig oplevelse.
Forretter var nogle lunde.
Men Deres hoved buffet var SÅ dårlig.
Big Time grill buffet, ja okay hvis en gamle for stegt kalkun, og en ribbenssteg ( ingen rødkål heller som har kostet en 5er for en spand hele december) skærebuffet er BIG TIME så vil jeg med det samme fraråde at man vælger at spise der.
I bliver SÅ skuffet.
Vi var 25 personer, og der var bestilt på forhånd så de viste vi kom.
Men der var kylling nuggets.
Meeeeen så havde vi nok valgt en happy meal fra Mac D, der ville nuggets da i det mindste være varme, og vi havde fået hvad vi betale for ved at have valgt en happy meal.
Virkelig en rigtig dårlig oplevelse, og nej vi kommer IKKE igen.
En motorvejs café levere en væsenlig højre kvalitet.
Men i fik da det ud af det, at vi valgte ikke at købe bowling baner efter maden.
Kaffe kom der også først på kanden da vi havde rykket i en time.
Så træt af man skal gi en stjerne for at kunne anmelde.
Der var ikke engang en stjerne værd.
BIG TIME skuffet.
Hold jer laaaangt væk.

Besvarelse fra Maximum
Jeg bestilte en fødselsdag og det bliver også den sidste. Jeg fik ikke lov til at lave ændringer trods Jeg svarede på beskeden herom, jeg ville have pizza uden kød på, til nogle af gæsterne men fik at vide at kun en type pizza var mulig, peperoni! Jeg havde bestilt til 10 børn, der var færre børn, forældrene måtte ikke spise af bordet så maden blev bare smidt ud! Ingen balloner, ingen underholdning, ingen informationen om bowlingbaner, vi skulle selv rydde af bordet for at kunne spise kagen, uden bestik eller tallerkener. Alt i alt stor skuffelse , i Odense

Besvarelse fra Maximum
Hej, vi var inviteret til fødselsdag og alt var dårligt organiseret, meget dårlig behandling fra personalet.

Besvarelse fra Maximum
Vi var i Maximum ( Aalborg) vi har en datter som har fået madforgiftning pg af deres laks.

Besvarelse fra Maximum
Vi holdt fødselsdag i dag på maximum i Sønderborg med besøg i happies legeland samt på the grill.
Det var en rigtig kold og dyr oplevelse.
Der var koldt overalt inde i legelandet og i restauranten og alle udenomssrealerne.
Der var klistrede og fedtede gulve ingen pladser at side på, det flød med tomme flasker slush ice glas på borderne og chips overalt så vi måtte gå ud igen mens børnene legede og min gamle mor sad og frøs.
legelandet koster 129 kr pr barn i weekenden i modsætning til feks. Nyform i Kruså som koster 30 kr pr. Barn her er varmt og rent.
Vi spiste inde på the grill, der var lange køer til kødbuffetten og der var ingen rosastegt tyksteg og den kom heller ikke foreløbig fortalte køkken chefen. Så man måtte nøjes med ribbensteg med brusk og nogle kødben her til i aften lørdag, prisen er over 300 kr pr kuvert. Der var koldt inde i restauranten. Maden, prisen og kvaliteten generelt hænger slet ikke samme. Vi kommer desværre ikke igen, det var alle gæster enige om i aften ved vores bord.Hvis man ikke gør noget ved disse forhold og mismatch i forhold til de alt alt for dyre priser og det lave niveau så kan jeg ikke se hvordan det skal gå på sigt, hvilket jeg syntes er ærgerligt for en by som Sønderborg.

Besvarelse fra Maximum
Ved slet ikke hvad jeg skal sige, efter Maximum har overtaget, og det ikke længere er Bowl'n'fun er konceptet jo knust. Det må være et firma der i forvejen er i rygende underskud, for de kan da kun kulegrave deres egen økonomi yderligere. Lad mig ridse priserne sammenlignet med andre steder op:
MAXIMUM Bowling 55 min 349 kroner < City Bowling Odense 245 kroner, difference 104 kroner
MAXIMUM Escape room 850 kroner < LOCKED Escape Room Odense 200 kroner, Difference - 650 kroner !!!!!!!!!!!
MAXIMUM Dart 30 minutter 100 kroner < Dart Proud Mary 1 krone pr. min. Difference for 30 minutter, 70 kroner.
MAXIMUM Skydesimulator 1 time 700 kroner < FUNHALL Skydesimulator 1 time 170 kroner, difference 530 kroner!!!!!!!!!!!!
Konklusion, hvis du har lommen fuld af Cryptovaluta der skal brændes af og du synes det er fedt at hænge ud i udkanten af Bolbro med mad serveret der er dårligere end Jensens Bøfhus, baner der har ca. samme garanti for at virke som letbanen, og et personale der giver dig den om noget ringeste kundeoplevelse du kan få, ja, så er MAXIMUM noget for dig. Hvis du derimod er dødelig, og på et normalt budget, så er prisen desværre det eneste som er MAXIMUM ved den oplevelse.
Et godt koncept for unge og familier er ødelagt.

Besvarelse fra Maximum
SKUFFENDE OPLEVELSE
Havde glædet mig til at holde min fødselsdag sammen med min familie fra 7 år til 77 år med en gang bowling og derefter spisning. Havde talt med en sød personale omkring bestilling og aktivitet. Hun oplyste bl.a. en pris på kr 40, hvis de mindste børn ville i legeland istedet for bowling.
Det ville de og prisen var så 4 dobbelt!!!!!
Ingen forståelse🤨 de bowlede så.
Mit barnebarn vandt et gavekort til bowli room. Vi forespurgte, om vi kunne bruge det til betaling af laser hero. Blev lovet at chefen Simon ville ringe op mandag!
Har nu selv kontaktet ham torsdag og en meget arrogant person, fortalte mig, at det kunne ikke lade sig gøre. Jeg protesterede så lidt og spurgte, om han ikke skulle leve af sine kunder og være lidt imødekommende, han lagde røret på🙈
Utroligt, at han kan have så venlige unge mennesker under sig. 👏 til dem.

Besvarelse fra Maximum
Bowl'n fun kolding.
En virkelig dårlig oplevelse. Vi kom ind uden at have bestilt, og spurgte efter en times bowling. Det kunne vi sagtens få. Kl. 13.08 betalte jeg.
Banen ville ikke starte da vi kom der ned og der gik yderlig tid med at vente. Vi startede op og nåede akurrat en kamp. (5 personer) og så lukkede banen ned. Så vi fik MAX. 40 min. Effektiv bowling.
Da vi konfronterede personalet beklagede de, at de havde " glemt" at oplyse os om at vi ikke kunne få en hel time da alle baner var booket Kl. 14. Vi har dog stadig betalt fuld pris. Så ikke noget ros herfra.
Vh. Dagmar

Besvarelse fra Maximum
Jeg må nok sige at jeg er noget skuffe med jeres måde at behandle jeres kunder på.
Havde nogle gave kort som desværre var ved at udløbe, så jeg forsøgte at lave datoen om. Dette var ikke i jeres politik. så nej ingen hjælp/forståelse hos jer.
SÅ LAD DOG VÆRE MED AT UD STEDE GAVEKORT. NÅR I IKKE ØNSKER AT HJÆLPE, SÅ FOLK KAN NÅ AT BRUGE DEM.
VH Allan

Besvarelse fra Maximum
Jeg var på maximum og spise forleden dag...om jeg var skuffet ...JA MEGET !!!
Maden smagte af ingenting eller også var det krydderet (salt eller peber) så meget at det ikke var til at spise. Deres skinke var en stor sene man fik i munden og hele dessert bordet var ting som kunne købes i netto.
Tallerkenerne var møg beskidte...fik fat i en med remulade på hele bagsiden. Der var ingen til at skære kød og når han var der, var han møj sur.
Men søde tjener...den ros skal de da have.
Jeg var der sidste gang for 4 år siden og elskede deres mad...men nu...jeg vil ikke gi penge for den slattende omgang igen.
Beklager maximum...men det er godt nok en fallit erklæring. Der var heller ikke engang halvt fyldt op ...på en fredag. Er selv tjener og ved desværre godt hvad det betyder !!!

Besvarelse fra Maximum
Søndag den 20.oktober 2024
Vi er en gruppe på 6 mennesker som bestille aftensmaden på the Grill i Maximum Aalborg efter en god start med aktiviterne - vi ligger alle hjemme dagen efter med diarre og opkast.

Besvarelse fra Maximum
Stor skuffelse over ufleksibel gavekortpolitik. Vi købte gavekort til vores børn i julegave, men desværre udløb gavekortet for 14 dage siden, lige inden vi ville bruge det i efterårsferien.
Jeg kontaktede hovedkontoret i håb om en løsning, men fik et afvisende svar med henvisning til deres betingelser. Det er selvfølgelig jeres ret at have en sådan politik, men det efterlader en dårlig smag i munden, at I ikke viser mere fleksibilitet i en situation som denne, hvor der kun er tale om 14 dage.
Resultatet er, at I mister vores omsætning, da vi nu vælger at bruge vores penge et andet sted. Det er ærgerligt, at en ellers god oplevelse hos jer bliver overskygget af en ufleksibel politik, der i sidste ende straffer både jer og jeres kunder.

Besvarelse fra Maximum
Dejlig oplevelse I maximum Aalborg , sødt og hjælpsomt personale , både da vi kom og var inde at spise i restauranten , dejligt mad , der blev løbende fyldt op med nyt mad varmt og lige som det skulle være ,dessert bordet var også lækkert . Legelandet var et kæmpe hit både for børn og voksne . Vi kommer helt sikkert igen .
Nej tak til Maximum i Aalborg
Min kæreste og jeg og vores søn var på Maximum i Aalborg for at fejre min fødselsdag.fra 16:30-20. Vi startede med grillbuffet. efterfulgt af legeland
Da vi så sætter os til at spise og gik igennem buffeten var der de “normale” retter dog kun endestykkerne af de 3-4 forskellige kød ved grillen. Men der var dog frisk lavet spareribs!
Meget fedt. Kartoflerne var ubagt og risen har stået så længe at det var knastørt. Pomfritter var kolde og bløde. Da vi skulle til desserten kaffe smagt af mug og var lige så tynd som the. Isen kunne vi ikke. Vi spurgte en om der ingen is var med det beskidte svar. Jo Den står hvor den altid har stået. (Det var vores første besøg )
Så fik smeltet chokolade med meget bløde og dej agtige stænger (kan ikke huske navnet på dem). Da vi skulle betale vores drikkevarer havde de blandet vores og et andet bords regning sammen. Vi havde betalt for maden ved ankomsten men skulle kun betale for drikkevarer
En børne cola 1 mellem cola og en kilde vand blev til næsten 400 kr.
Det eneste positive ved vores besøg var legelandet.
Så dette er både første og sidste gang vi sætter vores ben der.

Besvarelse fra Maximum
Lever ikke op til Prisen ....vi kom da resturant LIGE HAVDE åbnet og pommes frites var bløde og kolde frikkedellerne smagte af billigt halvgamlet fars .de .gryde ratter de havde lavet SKULLE MAN TRO EN 1 DAGS PRAKTIKKANT HAVDE LAVET GRYNET ..KLAM OG SMAGEN IKKE PÅ PLADS..kaffen smagte af mudder og jord ( gammle bønner) 560 kr lige i skraldespanden kommer der aldrig mere ...og finder så lige ud af på vejen ud at ISEN ER I ET ANDET LOKALE som vi intet fik afvide om TOTALT RINGE SERVICE opdatering (har haft tynd mave i 3 dage efter besøget !!!)

Besvarelse fra Maximum
Min kæreste og jeg var på Maximum i Sønderborg fra 17:30-20. Vi prøvede battle box i 1.5 efterfulgt af grillbuffet.
Efter mange forsøg på at åbne diverse bokse som tog omkring 1 time finder vi ud af at de “havde glemt” at tænde for elektriciteten. Der kom så en medarbejder og tændte det efter vi tilkaldte ham også havde vi en lille god halv time på at indhente tabt tid på de opgaver vi gentagende gange forsøgte at åbne (uden held grundet uden strøm).
Da vi så sætter os til at spise og gik igennem buffeten var der de “normale” retter dog kun endestykkerne af de 3-4 forskellige kød ved grillen. Men der var dog frisk lavet spareribs! (Uden kød på). Kartoflerne var ubagt og risen har stået så længe at det var knastørt.
Maden var stort set uspiseligt.
Der røg 912,30kr ud af vinduet.

Besvarelse fra Maximum
Jøsses en oplevelse vi havde weekenden i Maximum, Magen til inkompetent og ekstremt langsomt personale.
Først skal vi bestille bord til og spise derude, samtidig med vi skal i legeland. Hold da kæft en proces man skal igennem, det er jo lige før i også skal bruge CPR nummer for og reservere et bord, det er da klar der kommer flere meter kø hvis i skal bruge så meget information på samtlige personer der besøger jeres sted???
De 2 vi skal derind med er allerede kommet og deres to børn under 4, har allerede købt adgang til legeland. Derfor siger ham bag ved kassen at så kan jeg bare købe ”nye” billetter/buffet til dem, og så kan de komme op og få pengene retur for deres legeland. Det er helt fint det gør vi så..
Først skal vi vente i 15 min på og få hjælp ved kassen, da personalet jo bruger en evighed på og skal lave EN drink og snack kurv til en kunde, så får vi så endelig hjælp, og han kan ikke engang huske han lige har ekspederet os og havde sagt de nok skulle få pengene retur, så jeg skal så forklare ham situationen 10 gange inden 10 øren ligesom falder… og han forstå det så stadig ikke, og trækker 30% fra det hun skulle have retur, så må jeg så forklare ham det igen, og sige ”Nu stopper du simpelthen, det er sku ikke så indviklet det her” hun skal jo bare have det fulde beløb tilbage, jeg har jo lige købt adgang for dem til buffet og legeland. Hvor han så siger ”kan se der er sat flere børn på til buffet end vi egentlig er, hvor jeg så siger ”det er igen ikke mit problem + der er jo bare et barn hvilket koster 0 Kr. Come on… så siger han ”ja, men nu er de jo også allerede ved og gøre et kæmpe bord klar til jer inde i restauranten, jamen det vil ingen ende tage, ikke en skid de er gang med og gøre bordet klar. Vi fik så heller ikke det rigtige sodavand som vi havde bestille, og hørte også at et andet bord heller ikke fik det rigtige, så det var bare super service i går.
Så overordnet bare en rigtig dårlig service af personalet både ved indgang, ved ”baren” og i restauranten…
Utroligt man skal bruge så lang tid på så lidt…

Besvarelse fra Maximum
Vi var den 24/7 8 personer på maximum i Sønderborg. Dét er bestemt ikke noget vi gør igen !!! Der blev ikke fyldt op og maden var tør og kedelig. Da vi rettede henvendelse til personalet blev vi bare affejet med at det ville de da gerne give videre til køkkenet. Knap 1800 ud af vinduet. I behøver egentlig ikke svare herinde da jeg kender jeres standardsvar. Kan ikke anbefales !

Besvarelse fra Maximum
Dyr fornøjelse i svendborg.
Der er noget af en ekstra regning man får for at besøge dem.
Deres gratis parkering er så først gratis efter at man har betalt parkeringsgebyr på 910,-
chefen attitude og humør er til at brække sig over.. ingen smil, alle virker til at være i dårligt humør.jeg blev skældt ud fordi jeg gik ind på restauranten da jeg ikke forstod hvor vi skulle spørge om parkeringsgebyr Man kunne komme ned og sige vi skulle gå op til baren og spørge om det men man bliver skældt ud som var man et barn. Respektløs!

Besvarelse fra Maximum
Hej. Vi har været 6 voksne (3 par med 1 barn hver) i happies for at lege med vores børn. På jeres hjemmeside står der at det alle dage koster 49kr pr voksen og børn under 1 år er gratis. Da vi kommer 3 par med hvert vores barn skal vi betale for det ene barn (selvom alle børnene ikke er fyldt 1 år, da jeres personale ikke mener at 6 voksne skal kunne komme ind for blot det anviste beløb. Det kan jeg leve med at vi er blevet snydt for det ene barn.
MEN efter et par timer i legelandet er vi og ungerne blevet sultne og tænkte straks at vi vil have en bid mad, og forhåbningen om at få vores mad den samme dag som vi bestilte den, var i troen tæt på at lykkedes da vi 6 og ungerne var de eneste spisende gæster i restauranten på daværende tidspunkt. Vi skulle have 4x maximum burgereog 2x ribbensandwich. De to der skulle have ribbensandwich var færdige med at spise 25 min før vi overhovedet fik vores mad, og efter 55 stive min med sultne og utålmodige unger kommer maden endelig ind. Personalets undskyldning var at de var underbemandet, og det er i grund fair nok. Men at vente næsten en time på 2 Lune hvedeboller med en mac d. Papbøf og en gang salat, det er imponerende at det kan lade sig gøre. Men det værste ved ventetiden var dog at både burgerbolle og bøf var koldt!
Vi fik en pommesfrites på huset til børnene 5 min før vores mad kom, og ikke nogen form for afslag på prisen.
En kulinarisk og gennemført dårlig oplevelse,.

Besvarelse fra Maximum
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.