Maximum Anmeldelser 259

TrustScore 2 ud af 5

1,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 65 anmeldelser, de fleste anmeldere var utilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder oplevede dårlig service, hvor personalet ofte var uengageret, uhøfligt og manglede et smil, hvilket gjorde det svært at få hjælp eller information. Derudover var der hyppige problemer med produktkvaliteten, herunder defekte aktiviteter, udstyr der ikke virkede, og generel dårlig vedligeholdelse af faciliteterne. Maden blev ofte beskrevet som kold, tør, kedelig og af dårlig kvalitet, med manglende skilte og utilstrækkeligt udvalg. Nogle mennesker var dog tilfredse med deres oplevelse, især takket være venligt, opmærksomt og hjælpsomt personale, der gjorde en ekstra indsats for at sikre en god dag. Disse kunder fremhævede god service, lækker mad og en generelt positiv atmosfære, hvilket resulterede i en meget tilfredsstillende oplevelse for dem.

Det, folk taler mest om

Staff

Kunder noterer konsekvent tvetydig oplevelser med personalet, hvor nogle roser medarbejderne for at være... Se mere

Service

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med servicen, især i restauranten, hvor mange rapporterer om dårlig... Se mere

Product

Anmeldere fremhæver negative aspekter af produktet, hvor mange rapporterer om defekte eller ikke-fungerende... Se mere

Quality

Brugere beskriver negativ interaktioner med kvalitet, hvor mange rapporterer, at maden var kold, tør, eller... Se mere

Facilities

Kunder udtrykker stor utilfredshed med faciliteterne, som de finder slidte og mangelfulde. Mange rapporterer... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var inde og prøvet et Escape Room i dag og var meget skuffet. Har prøvet en del Escape Rooms før og vi havde glædet os. Men vi fik først en utrolig uengageret medarbejder og fik meget lidt information... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Egentlig et rigtig fint sted med mange sjove aktiviteter… MEN hvor er det dog ringe, at der intet ammerum er. Et så stort sted (altså Nordjyllands største oplevelsescenter !!) BØR være ammevenligt, fo... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg var sammen med mine voksne børn i Maximum Odense, for at fejre min fødselsdag med grillbuffet, minigolf og bowling. De to sidstnævnte var der ikke noget galt med, men grillbuffeten... Alt det... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Forlystelsescenter
  2. Bowlinghal
  3. Buffetrestaurant
  4. Legeland
  5. Escape room

Skrevet af virksomheden

Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.


Kontaktoplysninger


1,9

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

259 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bowling Odense

Min mor havde bestilt bowlingbane til 5 mennesker og endte med at vi var 5 mennesker om en sofa da et selskab med 5 mennesker mere blev placeret på banen lige over for os på trods af at resten af bowlinghallen var tom. Derudover havde vi bestilt et par colaer som viste sig at være uden brus og smagte dårligt. Går op for at sige at de er flade og bliver mødt af en ung dame med en dårlig attitude der bare hælder en smule op i et glas og smager på det og siger det er fint. Hun hælder derefter en ny cola op som er ligeså flad som dem vi havde fået første gang og da vi siger det og spørger om hun er sikker på at hendes kulsyre på anlægget virker, kigger hun bare surt på os og siger ja. Uden at tjekke? Vi får derefter lov til at vælge noget andet som desværre er ligeså fladt men er bedre end flad cola og vi var på dette tidspunkt en smule trætte af at føle at vi var til besvær. Det blev desværre en skuffende oplevelse og vi vælger nok en anden bowlinghal næste gang.

7. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Line,

Tak for din anmeldelse og din tid til at skrive til os.
Jeg er meget ked af at høre, at jeres oplevelse ikke levede op til forventningerne og I gik der fra med en skuffende oplevelse. For at komme til bunds i sagen, vil vi meget gerne høre lidt mere. Derfor må du meget gerne skrive til odense@maximum.dk, med jeres oplevelse og vi kan fortsætte vores dialog der.

Med venlig hilsen
Mille - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En øv oplevelse

Har haft nogle gode timer i Maximum i dag, med lækker brunch og en tur i cube Challenge.
Må dog indrømme at min oplevelse er blevet lidt ødelagt, efter at jeg her til aften er blevet ringet op af en medarbejder og direkte anklaget for at være stukket af for regningen.
Var meget ubehageligt at blive anklaget for tyveri, og føler ikke at medarbejderen på nogen måde var lydhør for at vi havde betalt vores regning.

Håber da virkeligt ikke normalt at i ringer og anklager kunderne på den måde.

Og nej jeg har ikke været i dialog med jer. Så ved ikke hvilken dialog og løsning du hentyder til

6. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Joan,

Først, mange tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, I ellers havde en god dag hos os med lækker mad og hygge. Vi er selvfølgelig meget kede af den oplevelse du sluttede af med, da det bestemt ikke er sådan vi ønsker at afslutte jeres besøg hos os.
Jeg ved vi har været i dialog med din datter og vi har fundet en løsning og alt er ok.

Rigtig god dag til dig, og jeg håber vi ses en anden gang hos os.

Med venlig hilsen
Mille - Bowl´n´Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

dårlig oplevelse… alle var ved at…

dårlig oplevelse… alle var ved at kradse af pga dårligt indeklima… måske man skulle investere i noget air condition??

2. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Henrik,

Tak for din anmeldelse. Vi beklager, at indeklimaet har haft en negativ indvirkning på jeres oplevelse. Det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores gæster.

Vi gør alt, hvad vi kan for at sikre et behageligt indeklima, også på de ekstra varme dage, og vi er kede af, at det ikke lykkedes denne gang.

Vi håber, I vil give os en ny chance en anden gang.

Med venlig hilsen
Mille - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Caféens mad

Café- maden var virkelig dårlig. Jeg bestilte en Buddha Bowl og fik en skål med broccoli og løg, intet med en Buddha bowl at gøre.
Burgere var heller ikke særlig lækker. Bollen var tør og hård med en bøf der var overstegt, virkelig dårlig i smagen. Øv øv!! “Max ringe”

29. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Winnie,
Vi er kede af at høre, at maden ikke levede op til dine forventninger. Din feedback vil naturligvis blive taget til efterretning.

De bedste hilsner
Julie - Bowl'nFun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Intet serviceniveau og Maximum er ikke interesseret i at have kunder og slet ikke kunder med fødevareallergier

Vi har flere gange holdt fødselsdag for vores børn i Maximum og lagt mange penge hos Maximum. Denne gang vil vi gerne bestille et Grineren party i Odense. Problemet er dog at fødselsdagsbarnet ikke kan tåle mælk og dermed ikke kan tåle minipizza. Derfor kontakter jeg telefonisk Maximum for at se om vi kan finde en løsning. Efter meget lang ventetid telefonisk og en del opkald kommer jeg endelig igennem. Den løsning Maximum kan tilbyde er at vi opgradere fødselsdagen til et smovse party fordi så kan vi selv tilvælge at få en burger til menuen i stedet for minipizza. MEN.... Til smovseparty hører softice SOM BARNET IKKE KAN TÅLE. Dvs vi købe en fødselsdagsfest som er noget mere bekostelig end den anden og så kan mit barn stadig ikke tåle en del af menuen. Dette er Maximum ligeglade med og det er ikke deres problem. Jeg forslår selv at vi kan betale en smule mere for grineren party for at det økonomisk går op. Det er heller ikke en løsning som den unge mand kan hjælpe med. Jeg beder derefter om at tale med center chefen. Det kan ikke lade sig gøre telefonisk. Jeg skal derfor skrive en mail til hende.

NU STOPPER FESTEN! Maximum er ikke interesseret i gæster med allergier. De er interesseret i nemt tjente penge uden god service. For at citere den unge mand jeg talte med: Så kunne de ikke rende og tage den slags hensyn (allergier) De sælger et slags produkt og sådanne er det. Jeg må konstatere at den unge mand aldrig prøvet hvordan det er at have en fødevareallergi. For det er dagligt vi kæmper for at vores barn kan deltage i fødselsdage mm på lige vilkår med andre børn. Han kan altid stå på sidelinjen og se andre spise lækre ting som han ikke kan få. Vi vælger fremadrettet Maximum FRA da han skal have samme behandling som alle andre PÅ HANS FØDSELSDAG.

Og til Maximum: Vil I gerne have kunder, så skal man oppe sig lidt i forhold til kommunikationen med kunderne. Jeg skal ikke kommunikere frem og tilbage med jer via e-mail for at måske at kunne finde en løsning. Kan man kun kontakte centerchefen via mail, fortæller det mig at der kommer mange klager til centeret.

17. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Tascha,
Vi er kede af at høre om jeres oplevelse og ærgrer os over anmeldelsen, og at vi ikke fandt en løsning sammen, især når I tidligere har været glade for at fejre fødselsdage hos os.
Vi forstår, hvor vigtigt det er, at børn med fødevareallergier også føler sig inkluderet. I vores Grineren Party er menuen fast for hele selskabet, men vi tilbyder altid et alternativ til børn med fødevareallergi.
Det gælder også i det konkrete tilfælde, hvor en anden ret kunne være arrangeret til fødselsdagsbarnet. Hvis man ønsker, at hele selskabet får en anden menu, er dette muligt i vores Smovse eller Amok pakker, hvor man selv vælger menu.
Vi beklager, hvis samtalen i telefonen ikke levede op til dine forventninger. Vores centerchef havde fri den dag du ringede, og vi udleverer som udgangspunkt ikke direkte telefonnumre. Vi tilbyder dog altid, at man kan kontakte os via mail, så henvendelsen ender hos rette person. Og her er man selvfølgelig altid velkommen til at notere, at man ønsker at blive kontaktet telefonisk.
Du er meget velkommen til at kontakte os på booking@bowlnfun.dk, hvis du ønsker, at vi forsøger at finde en løsning sammen.

De bedste hilsner
Julie - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi spiste på the grill til fars dag og…

Vi spiste på the grill til fars dag og har nu en mand og datter som er blevet noget så dårlige 🤢 kommer ikke igen

5. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Linda,
Vi har desværre ikke kunnet finde dine oplysninger i vores bookingsystem.
Vi vil meget gerne i kontakt med dig, så du må meget gerne sende os en e-mail med dine oplysninger til booking@bowlnfun.dk.

De bedste hilsner
Julie - Bowl'n'Fun og Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bowling tid brugt op af diverse problemer

Vi havde bestilt en bowling bane online med et gavekort.
Vi havde bestilt til klokken 19 og vi ankommer 18.54 til Maximum. Vi får at vide de ved check-in skranken er lukket men at vi skal gå i baren. Her er en fsmilie igang med hvad der virker som en MEGET lang ekspedition og hvor de ikke kan bestemme sig for hvad de vil osv. Jeg går tilbage til check-in og spørger om de ikke bare kan hjælpe med at give os vores bane der er betalt og nej de har lukket og jeg må vente i baren. Som klokken passerer 19 får vi endelig hjælp og vi spørger om vores tid først starter når vi har banen og svaret er “ja”. Vi bliver oprettet og vist til vores bane. Her ses vores navne dog ikke og personalet må hjælpe med at aktivere dette. Klokken er nu 19.07. 2 af spillerne skal have “børnebaner” men den ene side af dette virker ikke og vi må igen tilkalde personalet. De prøver at fikse det men kan ikke og vi skal nu flytte til en anden bane. Klokken 19.13 kan vi endelig spille og her 1/4 af vores tid gået. Vi spørger om vi får kompenseret tiden i den anden ende og får at vide at det vil medarbejderen undersøge men hun kan ikke love noget. Vi får aldrig et svar og vores tid løber ud som om vi havde spillet fra klokken 19. Virkelig elendig service og bestemt ikke noget der giver en lyst til at komme igen eller anbefale til andre.

28. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Anne Sofie,
Tak for din anmeldelse og for at du tog dig tid til at dele din oplevelse hos os.
Vi er kede af at høre, at jeres besøg ikke levede op til forventningerne, og vi beklager de udfordringer, I stødte på undervejs.
Vi vil dog gerne gøre opmærksom på, at det fremgår tydeligt af bookingbekræftelsen, at man bedes ankomme 30 minutter før den reserverede tid. Dette er netop for at sikre, at der er tid til check-in, eventuelle spørgsmål og tekniske justeringer, så spillet kan starte til tiden.
Da I ankom meget tæt på jeres starttidspunkt, var det desværre ikke muligt at starte helt rettidigt. Da alle vores baner var booket i den efterfølgende time, havde vi heller ikke mulighed for at forlænge jeres spil.
Vi beklager selvfølgelig de tekniske problemer med børnebanderne, men vi er glade for, at det lykkedes personalet at finde en løsning ved at flytte jer til en anden bane.
Vi håber, at I trods alt hyggede jer sammen og vil overveje at besøge os igen en anden gang.

De bedste hilsner,
Julie - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi var nede og spise i Maximum…

Vi var nede og spise i Maximum Sønderborg den 17/5 og må desværre sige det var da det mest tavlige mad! Det var så ringe at jeg ikke ville tage kød da det var sejt man ikke kunne spise det! Så sidste gang på Maximum her fra! Ud over det var der så varmt inde i centeret det slet ikke var til at være der!

17. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Kasper,
Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at jeres oplevelse hos os ikke levede op til forventningerne. Det, du beskriver, er bestemt ikke den standard, vi stræber efter at levere.
Din feedback bliver taget til efterretning og delt med teamet, så vi kan bruge den konstruktivt fremadrettet.

De bedste hilsner
Julie, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Var på besøg med vores familie

Var på besøg med vores familie, 22-personer Langfredag.Alt fungerede.Alle havde en rigtig fin dag og mødte kun venligt personale.Kommer gerne igen.Lidt dyre øller,men det bliver jo ikke tvunget i een.

18. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Finn,
Tusind tak for din fine anmeldelse – hvor er det dejligt at høre, at hele familien havde en god dag hos os.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen en anden gang!

De bedste hilsner,
Julie, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Alt for mange tekniske udfordringer

Alt for mange tekniske udfordringer, som gjorde at jeg til sidst fik refunderet pengene og tog hjem uden rigtig at have prøvet det. Det var mega øv og ved ikke om jeg “tør” tage derud igen - for hvad nu hvis det ikke virker.
Hvis ikke allerede de gør det, burde personalerne tage en dag om måneden hvor de går gennem alle forlystelser og sikrer sig at de virker.

17. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Jonas,
Tak for din ærlige feedback – og hvor er det ærgerligt at høre, at dit besøg endte, som det gjorde. Det er selvfølgelig ikke sådan, det skal være.
Vores tekniske-team arbejder hver dag på at mindske de tekniske udfordringer, men vi er helt med på, at det skal fungere fra start – ellers ryger oplevelsen.
Vi håber, du vil give os en ny chance på et tidspunkt.

De bedste hilsner,
Julie, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Medarbejderne har ikke styr på…

Medarbejderne har ikke styr på reglerne… det her sker nu 3. Gang…. Vi ringede til Maximum for at høre, om tilbuddet vedr en gratis bowlingbane i forbindelse med et fitzone abonnement også gælder i en ferieperiode og fik bekræftet, at det gælder og vi skal bare møde op. Vi kører til Maximum og får at vide, at dette tilbud ikke gælder i ferieperioder. Da jeg så spørger personalet, hvordan det kan være, at personale ikke har styr på, hvornår et tilbud gælder og hvornår ikke, får jeg som svar, at det er afhængig af , hvem der tager telefonen (og ved hans skilt stod der endda chefvært). Personale her har åbenbart ikke styr på arbejdspladsens regler!! Meget frustrerende, at man nu 3 gange på 6 måneder kører forgæves, SELVOM man har ringet først og informeret sig. Måske er det bevidst, at de vil lokke kunder til Maximum og der er nok nogle som betaler, når de nu er her alligevel. Vi vælger nok fremadrettet et andet sted at hygge os.

17. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Tanja,
Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, at I har haft en frustrerende oplevelse – især når I har gjort jer umage med at ringe forud og få information.
Vi beklager, hvis der er blevet givet misvisende oplysninger i telefonen. Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere er opdaterede på gældende tilbud og regler, og vi følger naturligvis op internt for at undgå lignende situationer fremover.
Vi vil samtidig gerne gøre opmærksom på, at betingelserne for tilbuddet fremgår under FitZones vilkår på deres hjemmeside. Vi anbefaler derfor altid at tjekke der, hvis der er tvivl.

Vi håber, I alligevel vil overveje at give os en ny chance.

De bedste hilsner
Julie, Bowl’n’Fun & Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Et venligt og smilende personale.

Man bliver både mæt og i godt humør af at gæste restauranten Maximus i Vejle. Restauranten har en meget fin og velassorteret buffet, og så har de et meget gæstfrit, venligt og smilende personale. Gennemgående ordentlighed er den overordnede oplevelse af stedet.

9. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Frede,
Tusind tak for at dele din oplevelse. Vi er rigtig glade for at høre, at I blev mætte – og endnu mere glade for, at vi kunne bidrage til det gode humør!

De bedste hilsner
Julie, Bowl’n’Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi beder ikke om meget service også alligevel et smil og en venlig betjening m. God information

Nr. 1 vi ringede for at reservere plads, men da vi ikke kunne komme igennem på telefonen måtte vi kører derud, 4 personaler stod i baglokalet og snakkede, langsomt kom der betjening, vi fortalte vores oplevelse på telefon, men den preller af indtil vi gør opmærksom på at der måske er noget galt med deres forbindelse. I restauranten på selve dagen er servicen helt i bund, vi kan scanne en qr kode for bestilling af drikkevarer, vi har flere gæster der ikke drikke kaffe og the, plus flere børn, og da der ikke er juice i buffeten, kontakter vi personalet, som siger vi jo kan skal bruge QR koden eller se på dækkeservietterne, der står intet om juice på dækkeservietterne. Tjeneren indvilliger i at komme til bordet og modtage bestilling, han går til hver enkelt og får bestilling. Indtil en af vore gæster ser at andre borde har juicekander og glas, om vi ikke kan få det istedet for at børnene u. 4 år skal have en 1/2 l juce hver. Jow siger tjeneren det bliver også lidt billigere 🤬 jeg tæller til 10 trækker vejret og siger pænt til tjeneren at det jo er noget han skal sige, ellers ved vi det jo ikke.... Men siger tjeneren jeg har jo sagt i skal scanne QR koden 🤬
Vi står med et stort selskab 🤔 så når vi har bestilt brunch buffet så forventede vi ihvertfald at mælk, juice, kaffe og the var incl. Men vi fik ingen information udover at vi jo kunne scanne QR koden.
Heldigvis var vi et skønt selskab i aldersgruppen 3 til 90 og holdt humøret højt og havde en dejlig dag m. Brunch og minigolf for alle børn og voksne.

5. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Pia,
Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, at I hverken følte jer taget godt imod ved booking eller ankomst til restauranten. Det er absolut ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores gæster.
Kaffe og te er inkluderet i vores brunch, og vi tilbyder også mulighed for at tilkøbe andre drikkevarer via QR-koden eller via personalet. Vi beklager meget, hvis dette ikke blev gjort klart ved ankomst.
Vi er glade for at høre, at I trods alt havde en god dag sammen, og håber vi får mulighed for at byde jer velkommen igen en anden gang.

De bedste hilsner,
Julie, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service og det er svært og bowle…

Dårlig service og det er svært og bowle når der er skæve baner og feddet bowlingkugler

2. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Sebbi,
Tak for din feedback! Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse. Men vi må nok skuffe dig – vores baner er faktisk ikke skæve, selvom de måske føles sådan, når kuglerne tager en uventet drejning! 😄
Din feedback omkring bowlingkuglerne tager vi selvfølgelig til efterretning.

De bedste hilsner,
Julie, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

For høj musik og diskolys

Noget møg at spille bowling når musikken er alt for høj og diskolys der blænder

29. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Martin,
Tak for din feedback. Vi er kede af at høre, at musikken og lyset påvirkede din bowlingoplevelse negativt.
Vi bestræber os på at skabe en god stemning, men vi forstår, at lyd- og lysniveauet kan opleves forskelligt. Vi vil derfor tage dit input til efterretning.
Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os.

De bedste hilsner
Julie, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Simpelthen det værste sted jeg skulle…

Simpelthen det værste sted jeg skulle have penge tilbage for nogen øl som jeg var lovet var med alilibitum hvor jeg så troede jeg fik pengene retur og kom så til at betale for dem

22. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Nicklas,
Vi vil meget gerne i dialog med dig, hvis du mener der er sket en fejl ift. betaling af jeres drikkevarer. Du er velkommen til at skrive til os på booking@bowlnfun.dk, så vi kan undersøge sagen.

De bedste hilsner,
Julie, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Rigtig godt sted dårlig service i køkkenet

Rigtig godt sted masser af aktiviteter for børnene, dog stod vi og ventede 39 min på to hotdogs.

13. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Henrik,

Tak for din feedback. Vi er glade for at høre, at I synes godt om vores center og de forlystelser, vi tilbyder. Vi beklager dog ventetiden på jeres mad – det er naturligvis ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores gæster. Vi tager din feedback til efterretning og vil se nærmere på, hvordan vi kan optimere, så vi sikrer, at det ikke sker igen.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen snart!

De bedste hilsner
Julie, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Mingus fra Odense Maximum er en top…

Mingus fra Odense Maximum er en top service medarbejde. Den fyr fortjener mere i løn. Den unge mand satte sig virkelig ind i service og leveredx

7. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Jens,
Tak for din fine anmeldelse! Vi er glade for at høre, at I havde en god oplevelse i Maximum Odense. Vi sørger for, at din ros bliver videregivet til ham! 😊

De bedste hilsner
Julie, Bowl’n’Fun og Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dårlige kugler i BowlnFun Svendborg.

Stemningen var god, men kuglerne var helt fedtet og umulige at styre, det trak virkelig ned på oplevelsen. Deres snakkurv var heller ikke særlig spændende. Kan ikke anbefales, det er ikke pengene værd.

25. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Marcus
Tak for din feedback. Vi er glade for at høre, at stemningen var god, men selvfølgelig mindre glade for at høre, at vores bowlingkugler var fedtede. Vi tager det naturligvis til efterretning og sørger for at følge op.

Det er ærgerligt at høre, at snackkurven ikke faldt i din smag – vi bestræber os på at have et udvalg, der passer til de fleste.

De bedste hilsner
Julie, Bowl'n'Fun og Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Angående spisning på the grill -

Var på the grill og spise - det var spild af pengene og har prøvet om det bare var en uheldig gang. Det var det bestemt ikke!
Vil ikke anbefale det til nogen - SPILD AF PENGE!

13. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Rikke,
Vi er kede af at høre, at du har haft en skuffende oplevelse hos os, og at vi ikke har levet op til dine forventninger.
Hvis du har lyst til at uddybe jeres oplevelse, så må du meget gerne kontakte os direkte på booking@bowlnfun.dk.

De bedste hilsner
Julie, Bowl'n'Fun & Maximum

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere