Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.
Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 48 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Min mor havde bestilt bowlingbane til 5 mennesker og endte med at vi var 5 mennesker om en sofa da et selskab med 5 mennesker mere blev placeret på banen lige over for os på trods af at resten af bowlinghallen var tom. Derudover havde vi bestilt et par colaer som viste sig at være uden brus og smagte dårligt. Går op for at sige at de er flade og bliver mødt af en ung dame med en dårlig attitude der bare hælder en smule op i et glas og smager på det og siger det er fint. Hun hælder derefter en ny cola op som er ligeså flad som dem vi havde fået første gang og da vi siger det og spørger om hun er sikker på at hendes kulsyre på anlægget virker, kigger hun bare surt på os og siger ja. Uden at tjekke? Vi får derefter lov til at vælge noget andet som desværre er ligeså fladt men er bedre end flad cola og vi var på dette tidspunkt en smule trætte af at føle at vi var til besvær. Det blev desværre en skuffende oplevelse og vi vælger nok en anden bowlinghal næste gang.

Besvarelse fra Maximum
Har haft nogle gode timer i Maximum i dag, med lækker brunch og en tur i cube Challenge.
Må dog indrømme at min oplevelse er blevet lidt ødelagt, efter at jeg her til aften er blevet ringet op af en medarbejder og direkte anklaget for at være stukket af for regningen.
Var meget ubehageligt at blive anklaget for tyveri, og føler ikke at medarbejderen på nogen måde var lydhør for at vi havde betalt vores regning.
Håber da virkeligt ikke normalt at i ringer og anklager kunderne på den måde.
Og nej jeg har ikke været i dialog med jer. Så ved ikke hvilken dialog og løsning du hentyder til

Besvarelse fra Maximum
dårlig oplevelse… alle var ved at kradse af pga dårligt indeklima… måske man skulle investere i noget air condition??

Besvarelse fra Maximum
Café- maden var virkelig dårlig. Jeg bestilte en Buddha Bowl og fik en skål med broccoli og løg, intet med en Buddha bowl at gøre.
Burgere var heller ikke særlig lækker. Bollen var tør og hård med en bøf der var overstegt, virkelig dårlig i smagen. Øv øv!! “Max ringe”

Besvarelse fra Maximum
Vi har flere gange holdt fødselsdag for vores børn i Maximum og lagt mange penge hos Maximum. Denne gang vil vi gerne bestille et Grineren party i Odense. Problemet er dog at fødselsdagsbarnet ikke kan tåle mælk og dermed ikke kan tåle minipizza. Derfor kontakter jeg telefonisk Maximum for at se om vi kan finde en løsning. Efter meget lang ventetid telefonisk og en del opkald kommer jeg endelig igennem. Den løsning Maximum kan tilbyde er at vi opgradere fødselsdagen til et smovse party fordi så kan vi selv tilvælge at få en burger til menuen i stedet for minipizza. MEN.... Til smovseparty hører softice SOM BARNET IKKE KAN TÅLE. Dvs vi købe en fødselsdagsfest som er noget mere bekostelig end den anden og så kan mit barn stadig ikke tåle en del af menuen. Dette er Maximum ligeglade med og det er ikke deres problem. Jeg forslår selv at vi kan betale en smule mere for grineren party for at det økonomisk går op. Det er heller ikke en løsning som den unge mand kan hjælpe med. Jeg beder derefter om at tale med center chefen. Det kan ikke lade sig gøre telefonisk. Jeg skal derfor skrive en mail til hende.
NU STOPPER FESTEN! Maximum er ikke interesseret i gæster med allergier. De er interesseret i nemt tjente penge uden god service. For at citere den unge mand jeg talte med: Så kunne de ikke rende og tage den slags hensyn (allergier) De sælger et slags produkt og sådanne er det. Jeg må konstatere at den unge mand aldrig prøvet hvordan det er at have en fødevareallergi. For det er dagligt vi kæmper for at vores barn kan deltage i fødselsdage mm på lige vilkår med andre børn. Han kan altid stå på sidelinjen og se andre spise lækre ting som han ikke kan få. Vi vælger fremadrettet Maximum FRA da han skal have samme behandling som alle andre PÅ HANS FØDSELSDAG.
Og til Maximum: Vil I gerne have kunder, så skal man oppe sig lidt i forhold til kommunikationen med kunderne. Jeg skal ikke kommunikere frem og tilbage med jer via e-mail for at måske at kunne finde en løsning. Kan man kun kontakte centerchefen via mail, fortæller det mig at der kommer mange klager til centeret.

Besvarelse fra Maximum
Vi spiste på the grill til fars dag og har nu en mand og datter som er blevet noget så dårlige 🤢 kommer ikke igen

Besvarelse fra Maximum
Vi havde bestilt en bowling bane online med et gavekort.
Vi havde bestilt til klokken 19 og vi ankommer 18.54 til Maximum. Vi får at vide de ved check-in skranken er lukket men at vi skal gå i baren. Her er en fsmilie igang med hvad der virker som en MEGET lang ekspedition og hvor de ikke kan bestemme sig for hvad de vil osv. Jeg går tilbage til check-in og spørger om de ikke bare kan hjælpe med at give os vores bane der er betalt og nej de har lukket og jeg må vente i baren. Som klokken passerer 19 får vi endelig hjælp og vi spørger om vores tid først starter når vi har banen og svaret er “ja”. Vi bliver oprettet og vist til vores bane. Her ses vores navne dog ikke og personalet må hjælpe med at aktivere dette. Klokken er nu 19.07. 2 af spillerne skal have “børnebaner” men den ene side af dette virker ikke og vi må igen tilkalde personalet. De prøver at fikse det men kan ikke og vi skal nu flytte til en anden bane. Klokken 19.13 kan vi endelig spille og her 1/4 af vores tid gået. Vi spørger om vi får kompenseret tiden i den anden ende og får at vide at det vil medarbejderen undersøge men hun kan ikke love noget. Vi får aldrig et svar og vores tid løber ud som om vi havde spillet fra klokken 19. Virkelig elendig service og bestemt ikke noget der giver en lyst til at komme igen eller anbefale til andre.

Besvarelse fra Maximum
Vi var nede og spise i Maximum Sønderborg den 17/5 og må desværre sige det var da det mest tavlige mad! Det var så ringe at jeg ikke ville tage kød da det var sejt man ikke kunne spise det! Så sidste gang på Maximum her fra! Ud over det var der så varmt inde i centeret det slet ikke var til at være der!

Besvarelse fra Maximum
Var på besøg med vores familie, 22-personer Langfredag.Alt fungerede.Alle havde en rigtig fin dag og mødte kun venligt personale.Kommer gerne igen.Lidt dyre øller,men det bliver jo ikke tvunget i een.

Besvarelse fra Maximum
Alt for mange tekniske udfordringer, som gjorde at jeg til sidst fik refunderet pengene og tog hjem uden rigtig at have prøvet det. Det var mega øv og ved ikke om jeg “tør” tage derud igen - for hvad nu hvis det ikke virker.
Hvis ikke allerede de gør det, burde personalerne tage en dag om måneden hvor de går gennem alle forlystelser og sikrer sig at de virker.

Besvarelse fra Maximum
Medarbejderne har ikke styr på reglerne… det her sker nu 3. Gang…. Vi ringede til Maximum for at høre, om tilbuddet vedr en gratis bowlingbane i forbindelse med et fitzone abonnement også gælder i en ferieperiode og fik bekræftet, at det gælder og vi skal bare møde op. Vi kører til Maximum og får at vide, at dette tilbud ikke gælder i ferieperioder. Da jeg så spørger personalet, hvordan det kan være, at personale ikke har styr på, hvornår et tilbud gælder og hvornår ikke, får jeg som svar, at det er afhængig af , hvem der tager telefonen (og ved hans skilt stod der endda chefvært). Personale her har åbenbart ikke styr på arbejdspladsens regler!! Meget frustrerende, at man nu 3 gange på 6 måneder kører forgæves, SELVOM man har ringet først og informeret sig. Måske er det bevidst, at de vil lokke kunder til Maximum og der er nok nogle som betaler, når de nu er her alligevel. Vi vælger nok fremadrettet et andet sted at hygge os.

Besvarelse fra Maximum
Man bliver både mæt og i godt humør af at gæste restauranten Maximus i Vejle. Restauranten har en meget fin og velassorteret buffet, og så har de et meget gæstfrit, venligt og smilende personale. Gennemgående ordentlighed er den overordnede oplevelse af stedet.

Besvarelse fra Maximum
Nr. 1 vi ringede for at reservere plads, men da vi ikke kunne komme igennem på telefonen måtte vi kører derud, 4 personaler stod i baglokalet og snakkede, langsomt kom der betjening, vi fortalte vores oplevelse på telefon, men den preller af indtil vi gør opmærksom på at der måske er noget galt med deres forbindelse. I restauranten på selve dagen er servicen helt i bund, vi kan scanne en qr kode for bestilling af drikkevarer, vi har flere gæster der ikke drikke kaffe og the, plus flere børn, og da der ikke er juice i buffeten, kontakter vi personalet, som siger vi jo kan skal bruge QR koden eller se på dækkeservietterne, der står intet om juice på dækkeservietterne. Tjeneren indvilliger i at komme til bordet og modtage bestilling, han går til hver enkelt og får bestilling. Indtil en af vore gæster ser at andre borde har juicekander og glas, om vi ikke kan få det istedet for at børnene u. 4 år skal have en 1/2 l juce hver. Jow siger tjeneren det bliver også lidt billigere 🤬 jeg tæller til 10 trækker vejret og siger pænt til tjeneren at det jo er noget han skal sige, ellers ved vi det jo ikke.... Men siger tjeneren jeg har jo sagt i skal scanne QR koden 🤬
Vi står med et stort selskab 🤔 så når vi har bestilt brunch buffet så forventede vi ihvertfald at mælk, juice, kaffe og the var incl. Men vi fik ingen information udover at vi jo kunne scanne QR koden.
Heldigvis var vi et skønt selskab i aldersgruppen 3 til 90 og holdt humøret højt og havde en dejlig dag m. Brunch og minigolf for alle børn og voksne.

Besvarelse fra Maximum
Dårlig service og det er svært og bowle når der er skæve baner og feddet bowlingkugler

Besvarelse fra Maximum
Noget møg at spille bowling når musikken er alt for høj og diskolys der blænder

Besvarelse fra Maximum
Simpelthen det værste sted jeg skulle have penge tilbage for nogen øl som jeg var lovet var med alilibitum hvor jeg så troede jeg fik pengene retur og kom så til at betale for dem

Besvarelse fra Maximum
Rigtig godt sted masser af aktiviteter for børnene, dog stod vi og ventede 39 min på to hotdogs.

Besvarelse fra Maximum
Mingus fra Odense Maximum er en top service medarbejde. Den fyr fortjener mere i løn. Den unge mand satte sig virkelig ind i service og leveredx

Besvarelse fra Maximum
Stemningen var god, men kuglerne var helt fedtet og umulige at styre, det trak virkelig ned på oplevelsen. Deres snakkurv var heller ikke særlig spændende. Kan ikke anbefales, det er ikke pengene værd.

Besvarelse fra Maximum
Var på the grill og spise - det var spild af pengene og har prøvet om det bare var en uheldig gang. Det var det bestemt ikke!
Vil ikke anbefale det til nogen - SPILD AF PENGE!

Besvarelse fra Maximum
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.