Maximum Anmeldelser 259

TrustScore 2 ud af 5

1,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 65 anmeldelser, de fleste anmeldere var utilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder oplevede dårlig service, hvor personalet ofte var uengageret, uhøfligt og manglede et smil, hvilket gjorde det svært at få hjælp eller information. Derudover var der hyppige problemer med produktkvaliteten, herunder defekte aktiviteter, udstyr der ikke virkede, og generel dårlig vedligeholdelse af faciliteterne. Maden blev ofte beskrevet som kold, tør, kedelig og af dårlig kvalitet, med manglende skilte og utilstrækkeligt udvalg. Nogle mennesker var dog tilfredse med deres oplevelse, især takket være venligt, opmærksomt og hjælpsomt personale, der gjorde en ekstra indsats for at sikre en god dag. Disse kunder fremhævede god service, lækker mad og en generelt positiv atmosfære, hvilket resulterede i en meget tilfredsstillende oplevelse for dem.

Det, folk taler mest om

Staff

Kunder noterer konsekvent tvetydig oplevelser med personalet, hvor nogle roser medarbejderne for at være... Se mere

Service

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med servicen, især i restauranten, hvor mange rapporterer om dårlig... Se mere

Product

Anmeldere fremhæver negative aspekter af produktet, hvor mange rapporterer om defekte eller ikke-fungerende... Se mere

Quality

Brugere beskriver negativ interaktioner med kvalitet, hvor mange rapporterer, at maden var kold, tør, eller... Se mere

Facilities

Kunder udtrykker stor utilfredshed med faciliteterne, som de finder slidte og mangelfulde. Mange rapporterer... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var inde og prøvet et Escape Room i dag og var meget skuffet. Har prøvet en del Escape Rooms før og vi havde glædet os. Men vi fik først en utrolig uengageret medarbejder og fik meget lidt information... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Egentlig et rigtig fint sted med mange sjove aktiviteter… MEN hvor er det dog ringe, at der intet ammerum er. Et så stort sted (altså Nordjyllands største oplevelsescenter !!) BØR være ammevenligt, fo... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg var sammen med mine voksne børn i Maximum Odense, for at fejre min fødselsdag med grillbuffet, minigolf og bowling. De to sidstnævnte var der ikke noget galt med, men grillbuffeten... Alt det... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Forlystelsescenter
  2. Bowlinghal
  3. Buffetrestaurant
  4. Legeland
  5. Escape room

Skrevet af virksomheden

Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.


Kontaktoplysninger


1,9

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

259 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service

Dårlig service, skulle betale for en der var blevet syg på dagen, fordi man åbenbart skal vide at man er syg 2 dage før og melde afbud. Selvom personen blev syg på dagen.

1. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Carsten,

Tak fordi du har delt din oplevelse. Vi er kede af at høre, at du er skuffet over vores afbestillingsregler – det er naturligvis aldrig rart, når sygdom opstår pludseligt, og vi forstår din frustration.

Vores politik om afbud senest 2 dage før er til for at sikre, at vi kan planlægge bemanding, mad og aktiviteter bedst muligt. Vi beklager dog, hvis dette ikke blev tydeligt nok oplyst ved booking, og vi tager din feedback med videre, så vi kan blive bedre til at kommunikere det fremover.

Vi håber, at I trods alt havde en god dag, og at vi får mulighed for at byde jer velkommen igen under bedre omstændigheder.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

UMULIGT at komme igennem på telefon eller booke online

Har siddet i 45 minutter lyttet på den mest forfærdelige ventetids telefon sang / mand der snakker. Var ved at blive så syg i hovedet jeg begyndte at svare ham når han sagde jeg kunne booke online.... hvem end der sidder og laver jeres frontend så fyr dem.
kunne hverken taste noget ind i forhold til lokation og tid. Hvis jeg så søgte præcis hvorhen på google kunne jeg heller ikke komme videre derfra: HTTP req. fejler :)))))
Måske få jeres søde medarbejdere som ikke er skyld i dette til at tage telefonen inden for en times tid når jeres f***ing hjemmeside ikke virker. ELLER lav en callback funktion så man ikke får lyst til at gøre skøre ting efter man har lyttet på det l.o.r.t. der kører i telefonen mens man venter (:
Det gør mig ked af det når jeg bare gerne vil bowle med mit nye arbejde og drikke øl på seaport aalborg >:'(

22. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej August

Tak fordi du tog dig tid til at skrive – også selvom oplevelsen helt tydeligt har været frustrerende. Det beklager vi oprigtigt. Vores hjemmeside har desværre været nede, og det har også påvirket både booking‐flow og telefonkø. Vi arbejder på at få det løst så hurtigt som muligt, så man igen kan booke uden problemer.

Vi er kede af, at du endte i en så lang ventetid og at ventemusikken gjorde oplevelsen endnu værre. Det tager vi også med videre internt – både ift. telefonhåndtering og muligheden for callback, så ventetiden føles mere tålelig.

Hvis du stadig ønsker at booke bowling til Bowl'n'Fun Aalborg, sidder vi klar til at hjælpe dig manuelt, så du ikke skal igennem det samme igen. Skriv gerne en mail til mille@bowlnfun.dk, med center, dato, tid, telefonnummer og adresse, så hjælper jeg med at booke.

Tak igen fordi du gjorde os opmærksom på problemet – og vi håber at kunne byde dig og dine nye kollegaer velkommen til bowling og øl snarest.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det var lige som det skulle være

Det var lige som det skulle være. I var 3 personer der skulle bowle i Aalborg og personalet var mega nice! Kan 100 % anbefales

4. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Jozefine,

Mange tak for din fine anmeldelse.

Det er så dejligt at høre, at I havde en dejlig dag hos os.
Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Hunters Lodge

Vi var 4 voksne som ikke havde prøvet mange escape rooms før. At vi brugte 35 min ud af de 50 min, var både en sejr efterfulgt af skuffelse. 850 kr for noget der kan gøres så hurtigt af amatører er lige pebret nok. Selve gåderne var ok, men lidt ensformet at størstedelen var hængelåse. At det kun var et rum gjorde også oplevelsen lidt kedelig. I henhold til bestilling på hjemmesiden skal man betale ved bestilling og kan ikke afbestille bagefter. Man skal også gøre opmærksom på hvis man vil på The Grill, skal i bestille the grill og tilføje escape room bagefter, så får i 30 % rabat på aktiviteten. For det kan nemlig ikke laves om, hvis man har bestilt aktiviteten først.
Men servicepersonalet var smilende og imødekommende. Og oplevelsen var ok men al for dyrt tiden taget i betragtning

4. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Marianne,

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse hos os – og for din ærlige feedback. Vi er glade for at høre, at I blev taget godt imod af vores personale, og at I havde en god oplevelse med gåderne, selvom I kom hurtigt igennem.

Vi forstår godt, at det kan føles ærgerligt, når spillet slutter før tid, især første gang man prøver et escape room. Vores rum er designet, så både nye og erfarne deltagere kan få en udfordring, men vi tager din kommentar om sværhedsgraden og variationen af opgaver med i vores videre udvikling.

Angående pris og booking – tak for at gøre opmærksom på sammenhængen mellem The Grill og escape room-rabatten. Vi vil sørge for, at dette fremgår endnu tydeligere på hjemmesiden, så det bliver lettere at udnytte tilbuddet korrekt.

Vi håber, I har lyst til at komme igen og prøve et af vores andre rum, som byder på nye temaer og lidt mere variation i opgaverne.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Simpelthen det ringeste sted

Simpelthen det ringeste sted. Der er så gode muligheder for at Maximum Svendborg kunne være det fedeste sted at hænge ud. Men nu har vi efterhånden været her en del gange. Og hver eneste gang er der stort set INGEN på arbejde. I dag hvis man ikke lige tæller restauranten med. 3 mand. Der bliver ikke ryddet af i legelandet, man venter urimeligt lang tid på at blive ekspederet når man kommer. Hvis man senere hen vil købe noget har de ofte udsolgt, eller lige glemt at få fyldt op til slush ice. Vil man så vælge noget andet kan man bare se en kilometer lang kø og én til at få dem allesammen igennem. Det er så ustruktureret, og det er vildt synd. For stedet har masser at byde på hvis man gad og gøre lidt mere for det. Og en start ville være, at have nok personale på

4. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Mads,

Tusind tak for din ærlige anmeldelse og for at tage dig tid til at dele jeres oplevelser hos Maximum Svendborg. Vi er virkelig kede af at høre, at I flere gange har oplevet manglende bemanding og ventetid – det er langt fra den oplevelse, vi ønsker, at vores gæster skal have.

Vi sætter stor pris på, at du også fremhæver stedets potentiale – vi er helt enige i, at der er mange muligheder, og vi arbejder løbende på at skabe en bedre oplevelse for alle besøgende. Din feedback er delt med ledelsen, så vi kan se nærmere på bemandingsniveau, struktur og driftsrutiner – herunder oprydning og forsyning i caféområdet.

Vi håber, du vil give os en ny chance til at vise, at vi kan gøre det bedre – for det kan og skal vi.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Var i Escape room Næstved Maximum den…

Var i Escape room Næstved Maximum den 27/9-25 kl 14.15
I Pad i stykker- travlt personale- ventede ustandselig for at komme videre.
Ingen hjælp- var ude flere gange for at opsøge manglende personale-fuld pris 850 kr

27. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Inge,

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse hos os. Vi er virkelig kede af at høre, at jeres besøg hos Escape Room Næstved ikke levede op til forventningerne.

Det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker, at vores gæster skal have – hverken med udstyr, ventetid eller service. Vi beklager meget, at iPaden ikke fungerede korrekt, og at der gik for lang tid, før I fik hjælp.

Vi tager din feedback alvorligt og har allerede taget hånd om problemet med udstyret samt set på vores bemanding, så vi kan sikre hurtigere assistance fremover.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Mangel på ammevenligt rum

Egentlig et rigtig fint sted med mange sjove aktiviteter… MEN hvor er det dog ringe, at der intet ammerum er. Et så stort sted (altså Nordjyllands største oplevelsescenter !!) BØR være ammevenligt, for ellers er det umuligt at komme med småbørn. Jeg måtte sætte mig ud i egen bil for at amme… det sgu for dårligt.

27. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Louise,

Mange tak for din feedback – og for de pæne ord om vores aktiviteter og sted.
Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt at du havde den oplevelse af at der mangler ammevenlig rum/sted, så du blev nødt til at gå ud i bilen for at amme.
Din tilbagemelding tager vi med videre.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Skuffende oplevelse!

Selve centret fremstår pænt og indbydende, men desværre var vores oplevelse ikke særlig god. Alt det, vi forsøgte at bruge, fungerede ikke som forventet. Spillemaskinerne og lazer-game virkede ikke, poolbordet manglede kugler, og da vi skulle spille bowling, virkede banen heller ikke. Det tog syv minutter, før personalet fik den i gang, men de mistede minutter blev ikke kompenseret i den anden ende.

Det eneste, der fungerede upåklageligt, var minigolfbanen – den var til gengæld rigtig fin.

Alt i alt et super fint center, men en meget skuffende oplevelse på grund af de mange tekniske problemer.

13. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Lucas,

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi er glade for at høre, at du syntes godt om vores center og minigolfbane – men vi er samtidig meget kede af at læse, at jeres besøg ikke levede op til forventningerne på grund af de tekniske problemer.

Det er bestemt ikke den standard, vi ønsker at levere. Vi arbejder hele tiden på at sikre, at vores faciliteter fungerer optimalt, og din feedback hjælper os med at blive bedre. Vi beklager især, at jeres bowlingtid blev forkortet uden kompensation – det tager vi til os, så vi fremover kan håndtere situationer som denne mere tilfredsstillende.

Vi håber, at vi får muligheden for at give jer en langt bedre oplevelse næste gang.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi holdt vores søns barnedåb hos…

Vi holdt vores søns barnedåb hos Maximum Odense, og det blev desværre en katastrofal oplevelse.

Lokalet var så varmt, at gæsterne måtte gå udenfor igen og igen, fordi det var umuligt at holde ud at være der. Sveden løb af folk, og vores dåbsbarn var fuldstændig utrøstelig hele dagen. Da vi bad om at få åbnet vinduer eller døre, fik vi bare at vide, at det ikke var tilladt. Først i den allersidste time af festen blev der sat én enkelt blæser op, hvilket naturligvis ikke ændrede noget.

Samtidig stod der konstant beskidt service på bordene, selvom vi fik at vide, at det ville blive ryddet løbende. Det gjorde oplevelsen endnu mere kaotisk og ubehagelig.

Jeg har efterfølgende klaget skriftligt til centerchefen, men svaret var, at de “ikke kunne gøre for vejret” – og at vi derfor ikke kunne få nogen form for kompensation. Det efterlader os med følelsen af, at vores store dag er blevet ødelagt, uden at virksomheden tager ansvar.

En barnedåb er en begivenhed, man kun har én gang i livet, og vi sidder tilbage med minder, der burde have været fyldt med glæde – men som i stedet er præget af frustration og skuffelse.

Jeg kan på ingen måde anbefale Maximum Odense til andre, der overvejer at holde et vigtigt arrangement her.

30. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Charlotte,

Tak for din anmeldelse.
Jeg ved du har været i dialog med os over mail.

God dag

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service


Vi var i maximum, da vi havde 5 deal der skulle bruges inden den 30 september.
Da vi ankommer bliver vi vist hen til bord 7, og får at vide at vi skal scanne QR koden på bordet for at bestille drikkevarer, vi få dem bestilt kl 18.30 og går derefter op for at finde lidt lækkert mad.
Da vi vil starte med tarteletter er hønsekødet koldt, men vi kan jo godt se at der er travlt, så bliver enige om at vi finder noget andet , vores drikkevarer er stadigvæk ikke kommet. Vi går til buffeten, og vil gerne have flæskesteg, men det var desværre udsolgt, og det andet kød der ligger er der kun endeskiver, vi spørger om han ikke har mere kød, og han kommer ind med et lille stykke kalkun og et stykke oksekød, som desværre også var koldt, vil gerne indrømme at min tålmodighed er ved at være brugt,da vi igen kommer ned til bordet er der stadigvæk ikke kommet drikkevarer, og en fra selskabet går op og spørger til vores drikkevarer. Han får bare en besked, at der hele tiden kommer nogen og henter drikkevarer, så derfor bliver vores forsinket. Efter 40 minutter kommer vores drikkevarer endelig 2 Special øl, 1 stor cola, og en stor flaske Ramløse.
Den unge mand må dog beklage at der ikke er flere kolde Ramløse, men vi kan få 2 isterninger i glasset.
Vi gør undervejs opmærksom på de forskellige ting, men møder ikke noget venlighed hos personalet. Da jeg skal afregne, fortælle jeg igen, at det har været under alt kritik, Rasmus tilbyder at trække 15 % fra maden, men finde ud af det ikke kan lade sig gøre, da vi har deal. , og drikkevarer har vi jo betalt ved bordet, Rasmus beklager at han desværre ikke har nogen mulighed for at hjælpe og.

6. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Maj-Brit,

Tak for din anmeldelse og din tid til at skrive til os.

Vi er meget kede af jeres oplevelse hos os, da det selvfølgelig ikke er den standard vi ønsker. Derfor er den sendt videre til rette personer, som kontakter dig.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Skuffende oplevelse

Hej...

Vi har flere gange benyttet os af maximum, haft mange hyggelige stunder, men i aften d. 28/8 har det været skuffende.
Vi startede med pool, som vi har spillet flere gange, men de sidste mange gange også i aften sidder kuglerne fast, og vi skal HVER gang opsøge en medarbejder. 40 kr. for et spil, for et halvt år siden kostede det 1 kr. det er da en vild prisstigning der vil noget.
Vi kommer så tilbage og betaler for et spil dart, betaler for 1 time, under spillet har vi mange problemer med at skiven ikke vil registrere pilene, uanset hvor hårdt det bliver kastet, irritationen stiger, og vi kontakter igen personalet.
Det er ene unge mennesker, som ikke virker særlig service minded. Den unge mand vender tilbage efter at have vendt det med hans kollegaer, og siger det er ikke nogen der har forstand på det. Hvor efter vi bliver nødt til at komme med ideer for at løse problemet, og spørger om vi kan få en anden bane, han vender sig om og går fra stedet, ingen svar. Han kommer tilbage lidt tid efter, hvor han siger vi kan få banen til højre, men koden virkede til den til venstre. Efter vores andet kast på den nye bane, registrerer skiven så heller ikke pilene der. Vi ender med at gå, efter at have spillet en halv time!
noget må der kunne gøres, vi betalte 269 kr. for en halv time! Vi må få kompensation, for den halve time.
Derudover har maskinerne virkelig brug for en kærlig hånd, boksemaskinen er defekt, puden er ved at falde af, og bliver ikke trykket op hver gang der bliver slået. Sparkemaskinen og en af "klomaskinerne" har stået med et "virker ikke skilt" de sidste par gange vi har været der.
Maximum er virkelig ved at have at dårligt billede ud af til, virkelig skuffet over i aften.

Håber i tager denne feedback til jer, og vi finder en løsning. Tak på forhånd

28. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Emma,

Tak for din anmeldelse og din tid til at skrive til os.

Vi er meget kede af den oplevelse I har haft, og det er bestemt ikke den service og standard vi ønsker at give vores gæster.
Vi er allerede i dialog med dig over mail.

Med venlig hilsen
Mille - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Minigolf: pæn udseende - ikke særlig gennemtænkt - ikke særlig venlig betjening

Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid.
Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ikke muligt at se en rød tråd på måden, det skulle gennemføres på.
Derudover var betjeningen ikke særlig god - intet smil, men en afvisende attitude.
Pludselig begyndte han bare at gå efter vi havde betalt uden at sige noget.
Vi havde ikke fået udlevere bolde eller køller.
Vi spurgte om vi skulle følge med, hvorefter han vrissent sagde "ja"

7. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Morten

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede helt op til dine forventninger.

Vi har noteret os din feedback omkring både banerne og servicen, og vi sørger for at tage det med videre til de rette personer, så det kan blive fulgt op internt.

Tak fordi du tog dig tid til at dele dine oplevelser med os.

Med venlig hilsen
Mille - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Min famile og jeg var 01-08 på besøg i…


Min famile og jeg var 01-08 på besøg i jeres center i Kolding for at prøve kræfter med Templet.

Det var en oplevelse, der mildest talt kunne have været bedre.

Rummet var ikke gjort klart, og tabletten skulle genstartes, der manglede effekter nødvendige for at komme videre og en anden opgave fungerede teknisk ikke.

Alt sammen ting, der afbryder legen og kræver tid på hjælp fra personalet, og ting der ødelægger helhedsoplevelsen.

Vi blev tilbudt en lille sodavand som kompensation af den ellers høflige unge medarbejder, og den rigtig dårlige oplevelse, som vi forlod stedet med, er på ingen måde hans skyld.

At vi måske havde gabt over mere end vi skulle ift sværhedsgrad er ikke centrets skyld, men når man betaler 850 kroner for en oplevelse, er det mindste vi må kunne forvente, at vi ankommer til et rum, som er gjort klart, hvor alle ting er på plads, og hvor alle ting teknisk er operationelle.

Vi havde set frem til en hyggelig familie aktivitet, og der blev vi i den grad skuffet .

1. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej,

Du har helt ret i, at både teknik og klargøring skal være i orden fra start – det beklager vi meget ikke var tilfældet. Hos os skal et tur i Escape Room ikke være en frustrerende oplevelse, men udfordrende, sjov og hyggeligt.

Vi tager din feedback med videre internt, for at sikre, at klargøringen af rummene bliver gennemgået endnu grundigere fremadrettet.

Tak fordi du hjælper os med at blive bedre. Vi sætter stor pris på din feedback.

Med venlig hilsen
Catharina - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Godt, men ikke særlig god info for nye

Kan desværre ikke give mere end 3 stjerner, kom fra sjælland for at prøve jeres center. Det var ikke super info, vi tog 3 kamp ( minigolf, bowling og laserhero) inden vi alle 5 var færdige med 12 hul i minigolf, kom en med arbejder og sagde om vi godt viste at vores bowling tid var startet for 5 min. Siden 🙈
Men ellers et godt center med mange aktiviteter ☺️ lidt bedre info for os nye, havde været lækkert

Plus cola slushice smager af ren citron

Laver den om til 4 stjerner pga den søde medarbejder vi havde de sidste 2 timer der. Han sød, opmærksom og meget hjælpsom

28. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Michaela

Tak for din positive anmeldelse og for at dele dine oplevelser!

Vi tager din feedback til os og håber at gøre det helt perfekt næste gang.

Med venlig hilsen
Catharina - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Skuffende børnefødselsdag – udstyr virkede ikke

Vi bookede en festpakke hos Bowl’n’Fun/Maximum i Odense til min søns fødselsdag, men desværre blev det en meget skuffende oplevelse. Det VR-udstyr, som børnene havde glædet sig mest til, virkede ikke, og vi blev i stedet henvist til laserhallen – men heller ikke den fungerede som den skulle pga. tekniske problemer.
Endvidere var gulvet vådt og på trods af vores advarsler blev det ikke tørret op og det endte med flere fald blandt deltagerne.

Det betød, at børnene aldrig rigtig fik de aktiviteter, vi havde betalt for, og stemningen blev derefter. Vi henvendte os naturligvis til personalet på stedet, der gjorde deres allerbedste - og senere skriftligt, men har ikke fået en tilfredsstillende kompensation eller en imødekommende håndtering af vores klage.

Når man vælger en færdig festpakke, forventer man, at teknikken fungerer – og at virksomheden tager ansvar, når det ikke gør. Desværre har vi hverken fået en god oplevelse eller en rimelig løsning efterfølgende.

24. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Ann-Katrine

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, at jeres børnefødselsdag ikke levede op til forventningerne.

Desværre er vi ikke altid herre over teknikken, som af og til kan drille af uvisse årsager. Det er selvfølgelig drøn ærgerligt at det slet ikke var muligt at få gang i VR som ønsket. Men vi håber dog alligevel at I kunne mærke, at vores medarbejdere forsøgte at løse det bedst muligt, ved bl.a. at tilbyde en anden aktivitet, der forhåbentligt gav smil på deltagerne alligevel.

Jeg vil meget gerne i dialog med dig, så vi kan drøfte den manglende imødekommende håndtering af din klage. Du må derfor gerne sende mig en mail på booking@bowlnfun.dk.

Med venlig hilsen
Catharina - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget skuffende oplevelse til rund fødselsdag hos Maximum i Kolding den 21/7/2025

Vi var en gruppe på omkring 30-40 personer samlet for at fejre en rund fødselsdag, men desværre levede oplevelsen på ingen måde op til forventningerne.

Allerede under bowling og spisning blev det tydeligt, at lokalerne var alt for varme. Vi var nødt til at gå udenfor flere gange blot for at få noget frisk luft – det var nærmest ulideligt. Til spisningen blev vi placeret i et lille rum uden ordentlig ventilation, kun med en enkelt lille blæser til at forsøge at køle os alle ned. Mange måtte ud og trække luft mellem turene til buffeten.

Da vi gik i gang med at spise, havde vi bestilt drikkevarer, som først blev bragt ca. 20 minutter senere – og det var efter, at flere allerede var i gang med deres anden tallerken.

Man kunne tydeligt mærke på fødselaren, at han var rigtig skuffet over arrangementet, hvilket naturligvis smittede af på stemningen. Alt i alt en dårlig oplevelse, og jeg tror ærligt talt, at de fleste af os vil holde os langt væk fra Maximum Kolding fremover.

20. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Zayin

Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser med os. Vi sætter pris på din ærlige tilbagemelding, som hjælper os med at blive bedre.

Vi beklager, at indeklimaet har haft en negativ indvirkning på jeres oplevelse. Det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores gæster. Vi gør alt, hvad vi kan for at sikre et behageligt indeklima, også på de ekstra varme dage, og vi er kede af, at det ikke lykkedes denne gang.

Vi tager din feedback meget seriøst og har allerede videregivet dine bemærkninger til de ansvarlige afdelinger.

Vi håber, I vil give os en ny chance en anden gang.

Med venlig hilsen
Catharina - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Opleverlser for 2500,-

Jeg ønsker at udtrykke min store skuffelse over vores besøg hos jer d.13/7, som desværre ikke levede op til de forventninger, man med rette kan have til en oplevelse hos jer, især til den pris.

1. Escape Room Atlantis:
Oplevelsen blev forstyrret af tekniske problemer, da pumpen til vandfaldet ikke fungerede korrekt og dermed afbrød spillet. Kort efter blev vi igen afbrudt, denne gang af en medarbejder, som fyldte vand på anlægget imens vi var i gang. To forstyrrelser i træk i det, der skulle være en fordybende og sammenhængende oplevelse, er langt fra tilfredsstillende.

2. The Cube:
Her blev vi mødt af flere rum, der enten var under ombygning eller havde tekniske fejl. Flere af rummene, vi gik ind i, havde direkte defekte installationer, som enten ikke virkede eller fungerede forkert, det gik ud over både spilforløb og oplevelse. De aktive rum bar desuden præg af slid og manglende vedligehold, hvilket trak helhedsindtrykket markant ned.

3. The Grill:
Aftenen afsluttedes med et restaurantbesøg, hvor der var urimeligt lang ventetid på drikkevarer på grund af en systemfejl. Senere samme aften blev vi ringet op og spurgt, om vi havde glemt at betale, selvom vi kunne fremvise kvittering for, at drikkevarerne var betalt via QR-koden på bordet. Det var både uprofessionelt og unødigt stressende.

Samlet set var oplevelsen præget af tekniske fejl, manglende vedligehold og dårlig service. Det efterlod os med en følelse af, at faciliteterne er slidte og ikke lever op til den kvalitet og standard, man burde kunne forvente.

Vi håber, at I vil tage denne feedback alvorligt og vende tilbage med en passende kompensation for den samlede oplevelse, som på ingen måde levede op til jeres normale standard eller vores forventninger.

13. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Michelle

Først og fremmest vil vi gerne sige tak, fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse – Vi beklager meget at den ikke levede op til hverken jeres forventninger eller vores egne standarder.

Desværre kan teknik drille fra tid til anden – og selvom vi gør os umage for at undgå det, kan vi ikke altid forhindre det.

I Cube arbejder vi løbende på vedligehold og opgradering af rummene, men din feedback viser, at vi skal gøre det endnu bedre.

Jeg vil meget gerne høre mere om forløbet, så send mig meget gerne en mail booking@bowlnfun.dk

Med venlig hilsen
Catharina - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Positiv anden oplevelse..

Så kom vi tilbage efter at have fået et gavekort af lederen af Maximus Aalborg.. Og jeg må da ærligt indrømme at det var en helt anderledes oplevelse.. Ingen arrogance, men kun rent høflighed.. Høflig og venlig betjening i trampolin parken, dog lidt hamper pris på en mellem sodavand..😅 Vi er alle overbevist om at vi kommer igen en anden dag..

14. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Martin

Tusind tak for din anmeldelse – og hvor er det dejligt at høre, at I havde en helt anderledes og positiv oplevelse denne gang! Vi sætter stor pris på, at I gav os en ny chance, og det glæder os at høre, at både høfligheden og stemningen sad lige i skabet denne gang 🎯

Vi glæder os allerede til at byde jer velkommen igen!

Med venlig hilsen
Catharina - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Anden gang jeg er til polterabend hos…

Anden gang jeg er til polterabend hos Maximum.
Desværre var oplevelsen igen skuffende. Escape room’et manglede en rød tråd, det føltes ustruktureret og forvirrende. Måske var det bare os, men jeg har prøvet omkring 10 forskellige escape rooms før, og dette var det første, der virkede så rodet.

Flere dele af deres Cube var direkte ubrugelige, selvom de var åbne. Der var flade basketball, ingen golfbolde i et andet rum, og et rum med lysknapper, hvor nogle ikke virkede, alligevel blev man “straffet”, og fejlede rummet selv om ingen lyste. Det gjorde oplevelsen mere frustrerende frem for sjov.

Bagefter kom vi over til lasergame, som vi havde fået at vide kunne rumme op til 20 personer. Vi blev sat sammen med otte personer fra et andet hold, så vi var 16 i alt, hvilket vi i første omgang tænkte var fint. Men rummet er slet ikke gearet til så mange. Man stod som sild i en tønde og måtte bogstaveligt talt bare gå ud og dø, hvis man ville frem. Der var simpelthen ikke nok steder at gemme sig med så mange deltagere, Det var mere kaos end underholdende.
Sidst så føler jeg den var meget sensitiv jeg opdagede flere gange jeg døde ved friendly fire selv om jeg ikke direkte skød på mine venner.

Alt i alt. Måske er maximum billigt, men man får ofte heller ikke meget for pengene.

5. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Dan,

Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser med os – vi er kede af at høre, at dit besøg hos os ikke levede op til forventningerne.

Vi tager din feedback meget seriøst og har allerede videregivet dine bemærkninger til de ansvarlige afdelinger, så vi kan gennemgå både vores escape room og Cube-aktiviteter for fejl, mangler og forbedringsmuligheder. Det er vigtigt for os, at alt fungerer som det skal – både teknisk og oplevelsesmæssigt – og det beklager vi, hvis ikke var tilfældet under jeres besøg.

Vedrørende lasergame forstår vi godt, at det kan føles intenst med mange spillere. Vi forsøger altid at finde en god balance, men din oplevelse viser, at vi skal være endnu mere opmærksomme på både antallet og sammensætningen af hold.

Vi sætter pris på din ærlige tilbagemelding – det er netop den slags input, der hjælper os med at blive bedre. Vi håber, at du måske en dag vil give os en ny chance for at vise, at vi kan gøre det bedre.

Med venlig hilsen
Mille - Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stedet trænger til en…

Stedet trænger til en opfriskning/fornyelse. De ansatte burde også minde gæsterne om at registrere parkering for at undgå p bøde. Priserne er stukket helt af. Indgang for forældrene burde ikke koste noget, eller i hvertfald et symbolsk beløb.

10. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej E.R

Tak for din anmeldelse og den tid du tager dig for at skrive til os.

Jeg er ked af at høre, dit besøg ikke levede op til dine forventninger. Vi tager det selvfølgelig til os, og evalurere på, hvad vi kan gøre for at forbedre os.

Vi håber på at du vil komme igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Mille - Bowl'n'Fun & Maximum

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere