Maximum Anmeldelser 259

TrustScore 2 ud af 5

1,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 65 anmeldelser, de fleste anmeldere var utilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder oplevede dårlig service, hvor personalet ofte var uengageret, uhøfligt og manglede et smil, hvilket gjorde det svært at få hjælp eller information. Derudover var der hyppige problemer med produktkvaliteten, herunder defekte aktiviteter, udstyr der ikke virkede, og generel dårlig vedligeholdelse af faciliteterne. Maden blev ofte beskrevet som kold, tør, kedelig og af dårlig kvalitet, med manglende skilte og utilstrækkeligt udvalg. Nogle mennesker var dog tilfredse med deres oplevelse, især takket være venligt, opmærksomt og hjælpsomt personale, der gjorde en ekstra indsats for at sikre en god dag. Disse kunder fremhævede god service, lækker mad og en generelt positiv atmosfære, hvilket resulterede i en meget tilfredsstillende oplevelse for dem.

Det, folk taler mest om

Staff

Kunder noterer konsekvent tvetydig oplevelser med personalet, hvor nogle roser medarbejderne for at være... Se mere

Service

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med servicen, især i restauranten, hvor mange rapporterer om dårlig... Se mere

Product

Anmeldere fremhæver negative aspekter af produktet, hvor mange rapporterer om defekte eller ikke-fungerende... Se mere

Quality

Brugere beskriver negativ interaktioner med kvalitet, hvor mange rapporterer, at maden var kold, tør, eller... Se mere

Facilities

Kunder udtrykker stor utilfredshed med faciliteterne, som de finder slidte og mangelfulde. Mange rapporterer... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var inde og prøvet et Escape Room i dag og var meget skuffet. Har prøvet en del Escape Rooms før og vi havde glædet os. Men vi fik først en utrolig uengageret medarbejder og fik meget lidt information... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Egentlig et rigtig fint sted med mange sjove aktiviteter… MEN hvor er det dog ringe, at der intet ammerum er. Et så stort sted (altså Nordjyllands største oplevelsescenter !!) BØR være ammevenligt, fo... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg var sammen med mine voksne børn i Maximum Odense, for at fejre min fødselsdag med grillbuffet, minigolf og bowling. De to sidstnævnte var der ikke noget galt med, men grillbuffeten... Alt det... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Forlystelsescenter
  2. Bowlinghal
  3. Buffetrestaurant
  4. Legeland
  5. Escape room

Skrevet af virksomheden

Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.


Kontaktoplysninger


1,9

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

259 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fra Kold til frossen

Jeg har skrevet flere mails til Maximum, men desværre uden svar, så håbede det trods alt var blevet bedre og derfor bestilte vi bord på Maximum i Kolding i går d.31/1-26. For det første skule vi betale maden INDEN vi spiste og drikkevarende bagefter. Det har vi aldrig oplevet før, nå men vi kom ned til vores bord, hvor der lå maste pomfritter under bordet og bordlampen var så støvet, at vi satte den ud til kanten af bordet, så vi ikke fik støvfnug i maden. Forretterne var helt perfekte, det smagte godt, men da vi kom til hovedretten var kødet tørt. Jeg smagte 3 forskellige slags, det ene var ok, det andet tørt og det 3. var fuld af fedt. Flødekartoflerne og pastaen var kold, det var burgerne også og kartoffelmosen var knastør.. ØV. Vi gik til desserten og isen smagte godt, men donuts og daim tærte var direkte frossent, så det måtte vi lade stå. Jeg har som sagt prøvet, at skrive til dem sidst vi var der, for der var det nogenlunde det samme, men over 6 måneder senere, har jeg ikke modtaget et svar, så forstår ikke helt konceptet med, at sende mail ud, om vi var tilfredse med besøget. Syntes vi har smidt pengene ud af vinduet for 2. gang nu. Har ikke noget imod, at betale en god pris, men så skal maden altså også være i orden. Desuden trak det så meget, at 2 af os i dag har hold i nakken. Vi spurgte ellers pænt en medarbejder, om hun ville undersøge, hvor det trak fra, men intet skete. Håber de på et tidspunkt besvare mine mails og giver mig pengene retur.

31. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Trine,

Tusind tak for, at du har taget dig tid til at dele din oplevelse – det er klart ikke den standard, vi ønsker at levere. Vi beklager meget, at I har oplevet både rengørings- og temperaturproblemer, samt at hovedretter og desserter ikke levede op til forventningerne. Det er selvfølgelig uacceptabelt, at maden ikke var frisk og varm, og at bordets rengøring ikke var i orden.

Vi er også kede af, at jeres tidligere henvendelser ikke er blevet besvaret – det skal selvfølgelig ikke ske. For at vi kan tjekke op på jeres tidligere mails, må du meget gerne oplyse, hvilken mailadresse du har sendt fra, samt hvornår, så vi kan følge op internt.

Endnu en gang tak for din feedback – vi tager det meget alvorligt og arbejder på at sikre, at det ikke gentager sig.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

For få ansatte til alle de folk som…

For få ansatte til alle de folk som skal tjekkes ind i legeland osv. på en lørdag. Ikke godkendt. Kæmpe kø.

24. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Janni,

Tak for din feedback. Vi beklager meget ventetiden og oplevelsen med kø – især på en travl lørdag, hvor det selvfølgelig skal glide bedre. Vi er opmærksomme på bemandingen i spidsbelastninger og tager din kommentar med i vores videre planlægning, så vi kan sikre en bedre oplevelse fremover.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bookinger gælder ikke altid hos dem?

Mine to veninder og jeg havde booket til at skulle prøve kræfter i en battlebox i dag kl. 17. Da vi ankommer får vi at vide, at vi desværre har en udfordring, da dem der er derinde nu, “ikke er i nærheden af at være færdige, og så skal vi også rydde op og gøre klar efter dem”. Vi er alle tre lidt uforstående overfor, hvordan det kan være at vi skal vente - vi har jo booket en tid, det skal vare en time. Hvorfor stopper de ikke spillet, hvis de ikke er færdige efter en time? Nå men vi bliver tilbudt minigolf og en snackkurv i ventetiden. Vi forklarer at vi skal være på en restaurant en time og et kvarter senere og derfor gerne lige vil snakke om hvad vi skal gøre. Vi snakker sammen i et minut. Bagefter kan vi så ikke få fat i medarbejderen igen - enten travlhed eller glemt, men da vi har ventet i små ti minutter, ender vi med at få det annulleret ved en anden og går. Og således har vi både brugt tid på at køre ud til jer, vente, og nu gået tomhændet derfra og skulle håbe at vi kunne komme før på restaurant. Jeg syntes sgu det dårlig stil at jeg har booket en tid og det bliver der ikke taget hensyn til. Vi sgu kørt langt og havde glædet os. Kommer ikke igen, hvis I nu havde tilbudt noget prissvarende, havde gjort noget for at vi kunne komme til, til tiden. 1/10, kommer sgu ikke igen. Øv for en ødelagt lørdags aktivitet :(

17. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Mette,

Tak fordi du tog dig tid til at skrive – og først og fremmest undskyld for den oplevelse, I havde hos os. Det er helt forståeligt, at I blev frustrerede, og vi er kede af, at jeres planlagte lørdagsaktivitet ikke blev, som I havde glædet jer til.

Du har helt ret i, at når man booker en tid, skal man kunne regne med at komme til tiden. I dette tilfælde håndterede vi desværre overgangen mellem to bookings forkert, og det er vores ansvar. At I både skulle vente, manglede klar besked og til sidst ikke kunne få fat i en medarbejder igen, er bestemt ikke den service, vi ønsker at levere.

Vi forsøgte at kompensere ventetiden med minigolf og snacks, men vi kan godt se, at det ikke var en tilstrækkelig eller passende løsning – især når I havde en efterfølgende reservation at nå. Det beklager vi oprigtigt.

Jeres feedback er taget alvorligt, og vi har allerede kigget på vores procedurer, så vi fremover sikrer, at bookede tider overholdes, og at vores gæster får tydelig og nærværende kommunikation, hvis der opstår udfordringer.

Hvis I på et tidspunkt har lyst til at give os en ny chance, vil vi meget gerne gøre det godt igen. I er velkomne til at kontakte mig på mille@bowlnfun.dk, så finder vi en løsning, der matcher jeres oplevelse og den tid, I brugte forgæves.

Endnu en gang undskyld – og tak for at gøre os opmærksomme på, hvor vi kan blive bedre.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Der var alt for få personaler i dag

Der var alt for få personaler i dag. De skulle rende stærkt og var tydeligt stressede. Der var mega beskidt på gulve ved bowling banerne. Med de priser forventes bedre service.

11. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Heidi,

Tak for din feedback. Vi beklager meget, at dit besøg ikke levede op til dine forventninger. Desværre kan der i sjældne tilfælde opstå sygdom blandt personalet med kort varsel, hvilket den pågældende dag medførte lavere bemanding end planlagt. Det er naturligvis ikke en undskyldning, men en forklaring, og vi beklager, at det har resulteret i stresset personale og mangelfuld rengøring ved bowlingbanerne.

Vi håber, du vil give os muligheden for at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Virkelig dårlig oplevelse

Virkelig dårlig oplevelse. Vi havde købt 6 deals. Mine forældre vil tage vores børn med i hoppeland til 2 timers hop. De er så udløbet, vi har ikke brugt dem og finder ud af vi kun kunne bruge dem i 6 uger (hvilket ikke er lovligt) men maximum vil ikke tage ansvar og hellere ej deal.dk. Så nu har vi købt 6 deals som ikke kan bruges. Virkelig dårlig stil. Vi kommer der aldrig igen.

22. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Simone,

Det er vi selvfølgelig kede af at høre, at I har haft en dårlig oplevelse.

Når man køber deals via eksterne udbydere som Deal.dk, fremgår gyldighedsperioden og betingelserne tydeligt i forbindelse med købet. Det er derfor købers eget ansvar at sætte sig ind i disse vilkår, inden handlen gennemføres.

I dette tilfælde har vi fulgt de betingelser, som var gældende for de pågældende deals, og som Deal.dk har formidlet. Derfor er det desværre ikke muligt for os at forlænge eller genaktivere deals, der er udløbet.

Vi forstår godt, at det er frustrerende, når en deal ikke når at blive brugt, men ansvaret for at anvende den inden for gyldighedsperioden ligger hos køberen.

Vi håber alligevel, at I på et andet tidspunkt får lyst til at besøge os igen.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig buffet og fuldstændig…

Elendig buffet og fuldstændig fraværende service – ødelagde min runde fødselsdag

Vi spiste buffet hos Maximum Kolding i forbindelse med min runde fødselsdag, og det var uden tvivl den værste restaurantoplevelse, jeg nogensinde har haft.

I de 2,5 timer vi havde bordet, kom der ikke én eneste tjener forbi. Ingen service, ingen opfølgning, intet. For en buffet er det helt uacceptabelt, for da vi endelig selv gik op, var halvdelen af maden kold, og den anden halvdel manglede fuldstændigt. Fade stod tomme, og de blev ikke fyldt op igen.

Der var ingen information, ingen undskyldning og ingen interesse i gæsterne. At betale for buffet og så opleve tomme fade og kold mad er direkte useriøst – især når det er en fødselsdag, som burde have været en god oplevelse.

Det her var spild af penge og tid. Vi kommer aldrig igen og kan på ingen måde anbefale Maximum Kolding til andre.

3. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Sophia,

Tak fordi du deler din oplevelse med os. Det er vi oprigtigt kede af at høre – særligt fordi besøget var i forbindelse med en rund fødselsdag, som naturligvis burde have været en god og mindeværdig oplevelse.

Vi er bekendt med, at I på aftenen gjorde opmærksom på manglende service, og vores personale forsøgte at imødekomme jer ved blandt andet at forlænge jeres bowlingtid med 15 minutter. Da I forlod os, gav I samtidig udtryk for, at maden var dejlig, men det ændrer naturligvis ikke på, hvis helhedsoplevelsen ikke har levet op til jeres forventninger.

Hvis der har været perioder med tomme fade, kold mad eller utilstrækkelig opmærksomhed fra personalet, lever det ikke op til den standard, vi ønsker at tilbyde vores gæster, og det beklager vi oprigtigt.

Vi tager jeres feedback alvorligt og bruger den konstruktivt i vores arbejde med at forbedre både service og buffetoplevelse fremadrettet.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vr med ubrugelige briller

Vi havde købt 25 minutters VR - vi var 4 afsted. To havde konstante problemer, og måtte få skiftet briller ud, oprette nye brugere.
Hvilket betyde at vi ikke kunne deltage i konkurrencerne og også gik ind i hinanden, da vores skærme gik i sort eller vi slet ikke bare fremme.

Vi fik ikke forlænget vores tid, vi fik heller ikke noget som helst andet.
Alt i alt spild af penge og ligegyldig oplevelse.

4. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Henriette,

Tak fordi du deler jeres oplevelse med VR-aktiviteten. Det er vi meget kede af at høre, at jeres tid blev præget af tekniske problemer, og at det gik ud over både oplevelsen og konkurrencerne.

Det er naturligvis ikke acceptabelt, at gentagne fejl, skift af udstyr og afbrydelser har betydet, at I ikke har fået den fulde oplevelse af de 25 minutter, I havde købt. Vi beklager også, at der ikke blev tilbudt forlængelse eller anden kompensation på dagen – det burde der være blevet taget hånd om.

Din feedback er videregivet til den ansvarlige ledelse, så vi kan gennemgå både udstyr, opsætning og procedurer, så lignende situationer undgås fremover.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold jer væk fra Kolding afdelingen de…

Hold jer væk fra Kolding afdelingen de forstår at tage r…. På en.

Vi bestilte bord i dag d6/12 da vi får vores bord skal vi bestille hvad vi skal have vi bestilte bare buffet som vi har gjort før til 2 voksne og 2 børn med sodavand
Da vi får hentet noget mad er det meste koldt og kæresten fandt et langt hår i maden virkeligt lækkert
Det næste er da vi skal betale får vi en regning på 1200 hvor de så siger er fordi det er jule mad med musik ok flot intet har de sagt om det. Normalt kommer vi af med ca 700 for os 4
Musikken startede kl 19 lige efter vi tog hjem så vi har betalt for noget vi ikke har fået.
Sætter aldrig mine ben der igen

6. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Jesper,

Tak for din anmeldelse. Vi har læst dine ord, alle de steder du har skrevet, og sætter pris på den tid du har brugt på at fortælle os om din oplevelse.

Vi er kede af at jeres besøg ikke levede op til jeres forventninger. Vi tager det selvfølgelig alvorligt og går videre med det. Vi tager med videre at du ikke synes det er reklameret godt nok, at prisen er en anden i julefrokostperioden.

Vi håber dog alligevel at du ønsker at give os en chance igen.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rigtig dårlig oplevelse til vores søns…

Rigtig dårlig oplevelse til vores søns fødselsdag! Dagen efter skrev jeg en mail til dem omkring de ting som ikke vare i orden og det eneste svar jeg fik tilbage var, at vi bare kunne komme og hente gaven til vores søn, som vi i øvrigt heller ikke fik. Stedet har bevist at de kun tænker på penge og er fuldstændig ligeglad med tilbagemeldinger fra besøgende. Virkelig dårlig stil! Især når det omhandler børn!

15. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Burcin,

Det er vi oprigtigt kede af at høre, at jeres oplevelse i forbindelse med jeres søns fødselsdag ikke levede op til forventningerne. Det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker, at hverken børn eller forældre skal have hos os.

Vi beklager også, hvis vores opfølgning på din mail har virket utilstrækkelig eller ikke har givet jer en følelse af at blive taget alvorligt. Det tager vi til os og vil bruge jeres tilbagemelding til at forbedre både vores service og kommunikation fremadrettet.

Fødselsdage – og især børnefødselsdage – betyder meget for os, og vi er meget ærgerlige over, at vi ikke levede op til det ansvar denne dag indebærer. Jeg vil meget gerne høre, hvilken dato i afholdte fødselsdagen.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Manglende vedligeholdelse i Happies legelandet i maximum

Vi besøgte Happies i Maximum Aalborg med store forventninger, men desværre blev oplevelsen markant påvirket af den meget dårlige vedligeholdelse. Det er tydeligt, at centeret trænger til en grundig gennemgang, hvis gæsterne skal blive ved med at komme.

Flere ting virkede slet ikke:
• Alle deres legetandhjul var ude af funktion.
• Lydsystemet på væggen med lys-knapperne var i uorden, og lyden lød som om bassen var gået i stykker.
• Ingen af luftpistolerne med bolde fungerede.
• Maskinen der skal få bolde til at svæve i luften, var også i stykker.

Derudover bar hele området præg af tydelig og gennemgående slid, som ikke længere fremstår acceptabelt for et legeland i denne prisklasse.

Hvis Happies ønsker, at gæster fortsat skal vælge dem, er det nødvendigt med en omfattende vedligeholdelsestjek og reparation af de defekte aktiviteter. Som det er nu, er vi desværre nødt til at sige, at vi ikke kommer igen, før der er sket en mærkbar forbedring.

6. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Mark,

Tak fordi du tog dig tid til at dele jeres oplevelse hos Happies i Maximum Aalborg. Det er vi oprigtigt kede af at høre, at besøget ikke levede op til jeres forventninger.

Det er naturligvis ikke acceptabelt, at så mange af vores aktiviteter var ude af drift på samme tid. Jeres detaljerede tilbagemelding er meget værdifuld for os og giver os et klart billede af, hvor vi ikke har levet op til vores ansvar. Vi tager både de tekniske fejl og det generelle slid meget alvorligt og har allerede videregivet det til vores drifts- og vedligeholdelsesteam.

Happies skal være et sted, hvor børn kan lege frit og sikkert, og hvor kvalitet og funktionalitet er i orden.
Vi håber, at I på et tidspunkt vil give os en ny chance.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi var en gruppe tidligere Aalborg…

Vi var en gruppe tidligere Aalborg taxafolk som holdt julefrokost. Super skøn oplevelse, sødt, venligt og smilende personale, maden var lækker og meget at vælge imellem. Vi kommer igen næste år, tak for en skøn aften 🌹

27. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Anne,

Tusind tak for den dejlige anmeldelse 🌹

Hvor er det skønt at høre, at I havde en rigtig god julefrokost hos os. Vi er glade for, at både maden og udvalget faldt i jeres smag, og at vores personale kunne være med til at skabe en hyggelig og god stemning for jer.

Vi glæder os allerede til at byde jer velkommen igen næste år – tak fordi I valgte at fejre aftenen hos os, og for de pæne ord. 🎄✨

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Maximum/bowlnfun Kolding

Først og fremmest vil jeg sige tak. Tusind tak til Elias fra bowlnfun/Maximum Kolding for at gøre vores 6årig datters fødselsdagen helt uforglemmelig. Den var fantastisk og Elias gjorde alt i sin magt for at gøre den helt vidunderlig, sikke en succes!
Elias fortjener en stor cadeau og al hjertens tak for alt hvad han gjorde. Alt var til tiden en stor forståelse for os og for børnene. Ja oplevelsen siger mere end tusind ord, helt uforglemmelig. Tusind tak Elias.
Det er bestemt ikke den sidste gang vi kommer ved ham.
Sikke en kompetent ung mand der lige ved hvad der skal til for at gøre sine kunder tilfredse. Ingen stress og jag, mad til tiden, hvis vi eller spurgte om hjælp så var han der, og tilfredsstilte hvert et ønske. et guldkorn i en stor kæde, han fortjener virkelig en stor tak. Hvis folk hsr haft dårlige oplevelser med Maximum eller bowlnfun, så har de hvertfald ikke haft Elias som vært.
Helt fortræffeligt, Mik datter kunne ikke have ønsket sig mere. Tusind tak til Elias, vi ses bestemt igen.

27. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Andrew,

Tusind tak for jeres helt fantastiske anmeldelse! 🌟

Vi er enormt glade for at høre, at jeres 6-årige datters fødselsdag blev en uforglemmelig oplevelse. Elias bliver uden tvivl meget rørt og stolt over jeres varme ord – han gør sig virkelig umage, og det betyder alverden for os at få bekræftet, at det mærkes.

Tak fordi I fremhæver hans engagement, ro, overblik og store forståelse for både børn og voksne.

Vi glæder os allerede til at byde jer velkommen igen, og siger endnu en gang tusind tak fordi I tog jer tid til at dele jeres oplevelse. 🎳🎉

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Lever ikke op til det de lover

Vi holdte børnefødselsdag i Maximum i Kolding, hvor børnene skulle spise, have skattejagt og i Lasergame, derudover havde vi købt kage som børnene skulle slutte af med.
Da børnene skulle ind til Lasergame, var der en vest der ikke virkede, hvilket de først fandt ud af da de var gået i gang og derudover havde flere af børnene problemer med vesten under legen. Det var svært at få hjælp fra en medarbejder når der opstod problemer, fordi de var i gang med andre ting, så det gjorde at nogle af børnene mistede omkring 5 minutter af de 20 minutter de skulle være derind.

Derudover så var de 2 kager vi havde bestilt, uspiselige. De var så tørre og hårde at de ikke kunne spises.

Jeg har været i kontakt med Maximums distrikschef som blot beklager oplevelsen, men vi står og har betalt over 4000 kr. for denne fødselsdag og føler egentlig ikke vi har fået det fulde ud af det og specielt ikke de kager vi har betalt for, dem burde de slet ikke have taget penge for.

Lidt ærgerligt at man ikke er mere til stede under fødselsdagen og ikke imødekommer en kompensation når man ikke kan levere det man er blevet lovet.

22. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Louise.

Vi har jo allerede været i dialog med dig, hvor vi fortæller dig at vi har taget dine oplevelser til os, og har benyttet dine oplevelser til at kigge på, om der er steder hvor vi kan blive bedre. Men endnu en gang tak for dine ord, også herinde.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bowl n fun svendborg…

Var ude at bowle med buffet i Svendborg og det var mangelfuldt især til de priser da forventer man en bedre service
Maden var delvist kun lunken og en del af fadene var stortset tomme
Noget af kødet havde en harsk og overdøvende smag fra grillen som bærmest gave en bismag lignende petroleum bestilling af deikke vare er digital og heller ikke særlig logisk på siden og man kan ikke betale ved bestilling så man skal ha fat i personalet som i forevejen er undemæbemandet

Bowling forløb ok ca det halve af tiden da vi var midt i spillet ville den ene børne bande ikke gå ned igen henvendte mig til personalet han ville komm ned men kom aldrig så vi måtte spille med defekt bane resten af tiden de høje drikkevare priser gjorde også vi ikke bestilte flere til selve bowling summa summarum havde vi da en ok hyggelig aften men dog ikke tilfredsstillende og 1300,-kr fattiger for lidt over 2 timers utilfredsstillende service

15. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Falko,

Tak for din anmeldelse.

Vi er virkelig kede af at høre, at jeres besøg i Svendborg ikke levede op til forventningerne, hverken i buffeten, servicen eller på bowlingbanen. Den oplevelse, du beskriver, er langt fra den standard, vi ønsker at levere.

Det er selvfølgelig helt uacceptabelt, at buffeten var mangelfuld, at maden kun var lunken, og at nogle fade stort set var tomme. Det følger vi op på med det samme. Det gælder også bestillingssystemet, som tydeligvis ikke har været intuitivt nok for jer – det skal være nemt og logisk at bestille, og vi tager din feedback med i arbejdet på at forbedre det.

Vi beklager også, at I oplevede mangel på personale, og at der ikke blev fulgt op på problemet med børnebanden. I skal kunne regne med, at tekniske problemer bliver håndteret hurtigt, så I kan få den fulde oplevelse for den tid og de penge, I betaler for.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg skriver denne anmeldelse mest pga

Jeg skriver denne anmeldelse mest pga. At man kun skriver negative anmeldelser.
MEN jeg vil gerne skrive en meget positiv anmeldelse om min oplevelse ved Maximum i Skalborg.
Jeg hol fødselsdag for 18 personer. De gange jeg måtte ændre noget på min booking var personalet så søde. Det hele klappede til punk og prikke.👏👏.
Og personalet i restauranten var ligeledes utrolig søde. Så stor tak til dem alle👌.
Vh Birgith

9. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Tusind tak for din skønne anmeldelse – og fordi du tog dig tid til at dele en positiv oplevelse! 💫
Vi er rigtig glade for at høre, at din fødselsdag hos os i Maximum Skalborg forløb, som du ønskede, og at både planlægningen og dagen gik som smurt.
Din ros bliver selvfølgelig givet videre til hele teamet – det betyder meget for os alle. 🙏
Vi håber at få lov til at fejre mange flere gode stunder sammen med dig fremover! 🎉

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk oplevelse hos Maximum…

Vi holdt et dobbelt fødselsdagsarrangement hos Maximum Sønderborg – og det blev en rigtig god oplevelse! 🍽️🎉
En særlig stor tak skal lyde til Sarah, som med sit smil, sin opmærksomhed og sin super service gjorde dagen ekstra hyggelig. Hun sørgede for, at vi intet manglede og følte os rigtig godt taget imod. Og ikke mindst også en stor tak til Sebastian.
Vi kan kun give vores varmeste anbefalinger til Maximum Sønderborg – både for mad, stemning og service i topklasse. Vi glæder os allerede til næste gang! 💫

9. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Dennis,

Tusind tak for jeres fantastiske anmeldelse og de fine ord! ❤️
Vi er virkelig glade for at høre, at jeres dobbelt fødselsdagsfejring hos os blev en succes, og at både Sarah og Sebastian var med til at gøre dagen ekstra god. Vi giver naturligvis rosen videre til dem – det vil de sætte stor pris på!
Vi glæder os allerede til at byde jer velkommen igen til endnu en hyggelig oplevelse hos Maximum Sønderborg. 🎉

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig oplevelse


Lørdag d. 1 November havde vi planlagt en hyggelig aften sammen med et sæt venner hvor vi havde bestilt buffet og bowling.
Da vi ankom blev vi anvist vores bord og blev spurgt om vi ville bestille drikkelse på QR koden som var vist på et skilt ved bordet.
Dermed gjort men vi havde spist forretten og måtte gå op for at høre hvor vores drikkevarer blev af, de havde ikke fået læst at der var kommet en bestilling 🙁
vi måtte hele tiden havde fat i dem med drikkelsen 🙁de havde slet ikke styr på det.
Maden blev ikke fyldt op og det der var tilbage var koldt.
Efter bowling satte vi os for at få lidt flere drinks men der måtte vi sande, at der var de løbet tør for noget sprut 🥃
Og havde lige bestilt en omgang og betalt, kunne så igen igen vente på at de skulle komme med dem og måtte igen gå til baren for at høre hvor det blev af, men fik at vide at de lukkede om 5 min ( kl var 22.55 ) og at vi kunne få drikkevarerne med i et plastikkrus.
Vi spurte hvor det stod at de lukkede kl 23 hvor svaret var i vores mail ( der stod det ikke ) vi viste mailen, ( så stod det på døren blev der sagt ) det gjorde det heller ikke.
Det er synd at der ikke er nogle der har styr på det.
Der mangler en voksen til at havde overblikket og styre sådan et sted

Besøg Trustpilot l Support l Trustpilots persondatapolitik

31. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Pia

Mange tak for din ærlige anmeldelse – og fordi du tog dig tid til at dele jeres oplevelse med os.
Det lyder desværre som en aften, der ikke levede op til de forventninger, I med rette kunne have, og det er vi oprigtigt kede af.

Der skal naturligvis være styr på både bestillinger, service og opfyldning af buffet, og det er helt forståeligt, at I blev skuffede over ventetiden på drikkevarer og de misforståelser, der opstod omkring lukketid. Det er bestemt ikke den standard, vi ønsker at levere.

Vi har allerede taget oplevelser som jeres op med både køkken- og serveringspersonale, så vi kan sikre, at kommunikationen og servicen bliver langt bedre fremover – både i forhold til bestillinger via QR og tydelig information om åbningstider.

Vi håber, I vil give os en ny chance til at vise, at vi kan gøre det meget bedre

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Tør og hård mad, ringe service!

Maden var tør, hård og kedelig. Vi kom lige da de åbnede til brunch, men man skulle tro maden havde stået i flere timer. Mega ringe service da vi skulle betale. Servitricen kunne ikke finde ud af det og slukke ringe til sin chef imens vi ventede. Vi skulle også betale for vores veninde, der blev syg på dagen. For man ved jo at man bliver syg 2 døgn før! Jeg kommer ikke igen!

1. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Diana,

Tak for din anmeldelse. Vi er meget kede af at høre, at jeres oplevelse ikke levede op til forventningerne – det er bestemt ikke den standard, vi ønsker at levere.

Maden skal selvfølgelig være frisk og velsmagende, også lige når vi åbner, så vi tager din kommentar til os og følger op med køkkenet for at sikre, at det ikke sker igen. Vi beklager også forvirringen i forbindelse med betalingen – det burde være håndteret mere professionelt og med bedre kommunikation.

Angående betalingen for jeres veninde, så følger vi som udgangspunkt vores almindelige retningslinjer, men vi forstår godt, at situationen var uheldig, og vi tager din feedback med i vores overvejelser.

Vi håber, du vil give os en ny chance en anden gang, så vi kan give dig den gode oplevelse, vi normalt er kendt for.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Skuffende og frustrerende oplevelse, men ros for at sende penge retur for den dårlige oplevelse

Vi besøgte Maximum i Aalborg i dag – 3 voksne og 3 børn – og havde booket 1,5 time i Cube-aktiviteten. Desværre blev det en dybt skuffende og utilfredsstillende oplevelse, hvor fejl og mangler i rummene ødelagde det meste af aktiviteten.
• I golf-rummet var golfkøllen i stykker.
• I slangebøsse-rummet var elastikken defekt på 3 ud af 5 slangebøsser.
• I CARGO-rummet kunne døren ikke åbnes, selvom skærmen viste, at den var åben.
• I rummet med spillekort på væggen var skærmen helt sort.
• I rummet med røde reb og “ure” virkede den ene enhed ikke.
• Og der var flere lignende fejl i andre rum.
Vi gjorde personalet opmærksomme på problemerne, men fik blot en beklagelse og besked om, at “det nok virker næste gang”. Det er ikke acceptabelt, når man har betalt for en oplevelse her og nu, og halvdelen af rummene ikke fungerer.
Der blev ikke tilbudt nogen form for kompensation eller refundering, hvilket gør det hele endnu mere frustrerende.
Vi kommer ikke igen. Det var dårlig kvalitet, dårlig service og spild af penge.

Opdatering:
Jeg blev kontaktet telefonisk af Maximum Aalborg, som beklagede den dårlige oplevelse i Cube og de har sendt pengene, vi betalte for vores tur i CUBE, retur.
Jeg fastholder at oplevelsen i CUBE ikke var god og at vi ikke vil prøve den igen, men jeg vil gerne rose Maximum for at reagere på kritikken.
Derfor ændrer jeg min anmeldelse fra 1 stjerne til 2.

2. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Laila,

Tak for din anmeldelse og vi er meget kede af den oplevelse I har haft hos os, da det bestemt ikke er den standard vi ønsker at give vores gæster. Vi tager det meget alvorligt og sørger for at kigge det hele igennem.
Vi vil meget gerne i dialog med dig - Du må derfor gerne sende en mail til mig, med din anmeldelse, samt telefonnummer så vi kan ringe til dig.
Du må skrive til mille@bowlnfun.dk

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rigtig dårlig oplevelse

Rigtig dårlig oplevelse, i Aalborg. Vi havde købt 2 timer i hoppeland og det vat en forfærdelig oplevelse med alt for lidt på arbejde og flabet pationale i baren. Med nogen vandvittige priser. Dårlig oplevelse

2. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Henrik,

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse. Vi er virkelig kede af at høre, at jeres besøg i Hoppeland i Aalborg ikke levede op til forventningerne. Det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker, at vores gæster skal have.

Vi beklager både, hvis servicen i baren blev opfattet som uvenlig, og hvis bemandingen ikke var tilstrækkelig. Det er noget, vi tager meget alvorligt, og vi vil følge op internt for at sikre, at alle gæster bliver mødt med et smil og en god oplevelse – hver gang.

Vi håber, at I vil give os en ny chance en anden gang.

Med venlig hilsen
Mille, Bowl'n'Fun & Maximum

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere