Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.
Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 48 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg har skrevet flere mails til Maximum, men desværre uden svar, så håbede det trods alt var blevet bedre og derfor bestilte vi bord på Maximum i Kolding i går d.31/1-26. For det første skule vi betale maden INDEN vi spiste og drikkevarende bagefter. Det har vi aldrig oplevet før, nå men vi kom ned til vores bord, hvor der lå maste pomfritter under bordet og bordlampen var så støvet, at vi satte den ud til kanten af bordet, så vi ikke fik støvfnug i maden. Forretterne var helt perfekte, det smagte godt, men da vi kom til hovedretten var kødet tørt. Jeg smagte 3 forskellige slags, det ene var ok, det andet tørt og det 3. var fuld af fedt. Flødekartoflerne og pastaen var kold, det var burgerne også og kartoffelmosen var knastør.. ØV. Vi gik til desserten og isen smagte godt, men donuts og daim tærte var direkte frossent, så det måtte vi lade stå. Jeg har som sagt prøvet, at skrive til dem sidst vi var der, for der var det nogenlunde det samme, men over 6 måneder senere, har jeg ikke modtaget et svar, så forstår ikke helt konceptet med, at sende mail ud, om vi var tilfredse med besøget. Syntes vi har smidt pengene ud af vinduet for 2. gang nu. Har ikke noget imod, at betale en god pris, men så skal maden altså også være i orden. Desuden trak det så meget, at 2 af os i dag har hold i nakken. Vi spurgte ellers pænt en medarbejder, om hun ville undersøge, hvor det trak fra, men intet skete. Håber de på et tidspunkt besvare mine mails og giver mig pengene retur.

Besvarelse fra Maximum
For få ansatte til alle de folk som skal tjekkes ind i legeland osv. på en lørdag. Ikke godkendt. Kæmpe kø.

Besvarelse fra Maximum
Mine to veninder og jeg havde booket til at skulle prøve kræfter i en battlebox i dag kl. 17. Da vi ankommer får vi at vide, at vi desværre har en udfordring, da dem der er derinde nu, “ikke er i nærheden af at være færdige, og så skal vi også rydde op og gøre klar efter dem”. Vi er alle tre lidt uforstående overfor, hvordan det kan være at vi skal vente - vi har jo booket en tid, det skal vare en time. Hvorfor stopper de ikke spillet, hvis de ikke er færdige efter en time? Nå men vi bliver tilbudt minigolf og en snackkurv i ventetiden. Vi forklarer at vi skal være på en restaurant en time og et kvarter senere og derfor gerne lige vil snakke om hvad vi skal gøre. Vi snakker sammen i et minut. Bagefter kan vi så ikke få fat i medarbejderen igen - enten travlhed eller glemt, men da vi har ventet i små ti minutter, ender vi med at få det annulleret ved en anden og går. Og således har vi både brugt tid på at køre ud til jer, vente, og nu gået tomhændet derfra og skulle håbe at vi kunne komme før på restaurant. Jeg syntes sgu det dårlig stil at jeg har booket en tid og det bliver der ikke taget hensyn til. Vi sgu kørt langt og havde glædet os. Kommer ikke igen, hvis I nu havde tilbudt noget prissvarende, havde gjort noget for at vi kunne komme til, til tiden. 1/10, kommer sgu ikke igen. Øv for en ødelagt lørdags aktivitet :(

Besvarelse fra Maximum
Der var alt for få personaler i dag. De skulle rende stærkt og var tydeligt stressede. Der var mega beskidt på gulve ved bowling banerne. Med de priser forventes bedre service.

Besvarelse fra Maximum
Virkelig dårlig oplevelse. Vi havde købt 6 deals. Mine forældre vil tage vores børn med i hoppeland til 2 timers hop. De er så udløbet, vi har ikke brugt dem og finder ud af vi kun kunne bruge dem i 6 uger (hvilket ikke er lovligt) men maximum vil ikke tage ansvar og hellere ej deal.dk. Så nu har vi købt 6 deals som ikke kan bruges. Virkelig dårlig stil. Vi kommer der aldrig igen.

Besvarelse fra Maximum
Elendig buffet og fuldstændig fraværende service – ødelagde min runde fødselsdag
Vi spiste buffet hos Maximum Kolding i forbindelse med min runde fødselsdag, og det var uden tvivl den værste restaurantoplevelse, jeg nogensinde har haft.
I de 2,5 timer vi havde bordet, kom der ikke én eneste tjener forbi. Ingen service, ingen opfølgning, intet. For en buffet er det helt uacceptabelt, for da vi endelig selv gik op, var halvdelen af maden kold, og den anden halvdel manglede fuldstændigt. Fade stod tomme, og de blev ikke fyldt op igen.
Der var ingen information, ingen undskyldning og ingen interesse i gæsterne. At betale for buffet og så opleve tomme fade og kold mad er direkte useriøst – især når det er en fødselsdag, som burde have været en god oplevelse.
Det her var spild af penge og tid. Vi kommer aldrig igen og kan på ingen måde anbefale Maximum Kolding til andre.

Besvarelse fra Maximum
Vi havde købt 25 minutters VR - vi var 4 afsted. To havde konstante problemer, og måtte få skiftet briller ud, oprette nye brugere.
Hvilket betyde at vi ikke kunne deltage i konkurrencerne og også gik ind i hinanden, da vores skærme gik i sort eller vi slet ikke bare fremme.
Vi fik ikke forlænget vores tid, vi fik heller ikke noget som helst andet.
Alt i alt spild af penge og ligegyldig oplevelse.

Besvarelse fra Maximum
Hold jer væk fra Kolding afdelingen de forstår at tage r…. På en.
Vi bestilte bord i dag d6/12 da vi får vores bord skal vi bestille hvad vi skal have vi bestilte bare buffet som vi har gjort før til 2 voksne og 2 børn med sodavand
Da vi får hentet noget mad er det meste koldt og kæresten fandt et langt hår i maden virkeligt lækkert
Det næste er da vi skal betale får vi en regning på 1200 hvor de så siger er fordi det er jule mad med musik ok flot intet har de sagt om det. Normalt kommer vi af med ca 700 for os 4
Musikken startede kl 19 lige efter vi tog hjem så vi har betalt for noget vi ikke har fået.
Sætter aldrig mine ben der igen

Besvarelse fra Maximum
Rigtig dårlig oplevelse til vores søns fødselsdag! Dagen efter skrev jeg en mail til dem omkring de ting som ikke vare i orden og det eneste svar jeg fik tilbage var, at vi bare kunne komme og hente gaven til vores søn, som vi i øvrigt heller ikke fik. Stedet har bevist at de kun tænker på penge og er fuldstændig ligeglad med tilbagemeldinger fra besøgende. Virkelig dårlig stil! Især når det omhandler børn!

Besvarelse fra Maximum
Vi besøgte Happies i Maximum Aalborg med store forventninger, men desværre blev oplevelsen markant påvirket af den meget dårlige vedligeholdelse. Det er tydeligt, at centeret trænger til en grundig gennemgang, hvis gæsterne skal blive ved med at komme.
Flere ting virkede slet ikke:
• Alle deres legetandhjul var ude af funktion.
• Lydsystemet på væggen med lys-knapperne var i uorden, og lyden lød som om bassen var gået i stykker.
• Ingen af luftpistolerne med bolde fungerede.
• Maskinen der skal få bolde til at svæve i luften, var også i stykker.
Derudover bar hele området præg af tydelig og gennemgående slid, som ikke længere fremstår acceptabelt for et legeland i denne prisklasse.
Hvis Happies ønsker, at gæster fortsat skal vælge dem, er det nødvendigt med en omfattende vedligeholdelsestjek og reparation af de defekte aktiviteter. Som det er nu, er vi desværre nødt til at sige, at vi ikke kommer igen, før der er sket en mærkbar forbedring.

Besvarelse fra Maximum
Vi var en gruppe tidligere Aalborg taxafolk som holdt julefrokost. Super skøn oplevelse, sødt, venligt og smilende personale, maden var lækker og meget at vælge imellem. Vi kommer igen næste år, tak for en skøn aften 🌹

Besvarelse fra Maximum
Først og fremmest vil jeg sige tak. Tusind tak til Elias fra bowlnfun/Maximum Kolding for at gøre vores 6årig datters fødselsdagen helt uforglemmelig. Den var fantastisk og Elias gjorde alt i sin magt for at gøre den helt vidunderlig, sikke en succes!
Elias fortjener en stor cadeau og al hjertens tak for alt hvad han gjorde. Alt var til tiden en stor forståelse for os og for børnene. Ja oplevelsen siger mere end tusind ord, helt uforglemmelig. Tusind tak Elias.
Det er bestemt ikke den sidste gang vi kommer ved ham.
Sikke en kompetent ung mand der lige ved hvad der skal til for at gøre sine kunder tilfredse. Ingen stress og jag, mad til tiden, hvis vi eller spurgte om hjælp så var han der, og tilfredsstilte hvert et ønske. et guldkorn i en stor kæde, han fortjener virkelig en stor tak. Hvis folk hsr haft dårlige oplevelser med Maximum eller bowlnfun, så har de hvertfald ikke haft Elias som vært.
Helt fortræffeligt, Mik datter kunne ikke have ønsket sig mere. Tusind tak til Elias, vi ses bestemt igen.

Besvarelse fra Maximum
Vi holdte børnefødselsdag i Maximum i Kolding, hvor børnene skulle spise, have skattejagt og i Lasergame, derudover havde vi købt kage som børnene skulle slutte af med.
Da børnene skulle ind til Lasergame, var der en vest der ikke virkede, hvilket de først fandt ud af da de var gået i gang og derudover havde flere af børnene problemer med vesten under legen. Det var svært at få hjælp fra en medarbejder når der opstod problemer, fordi de var i gang med andre ting, så det gjorde at nogle af børnene mistede omkring 5 minutter af de 20 minutter de skulle være derind.
Derudover så var de 2 kager vi havde bestilt, uspiselige. De var så tørre og hårde at de ikke kunne spises.
Jeg har været i kontakt med Maximums distrikschef som blot beklager oplevelsen, men vi står og har betalt over 4000 kr. for denne fødselsdag og føler egentlig ikke vi har fået det fulde ud af det og specielt ikke de kager vi har betalt for, dem burde de slet ikke have taget penge for.
Lidt ærgerligt at man ikke er mere til stede under fødselsdagen og ikke imødekommer en kompensation når man ikke kan levere det man er blevet lovet.

Besvarelse fra Maximum
Var ude at bowle med buffet i Svendborg og det var mangelfuldt især til de priser da forventer man en bedre service
Maden var delvist kun lunken og en del af fadene var stortset tomme
Noget af kødet havde en harsk og overdøvende smag fra grillen som bærmest gave en bismag lignende petroleum bestilling af deikke vare er digital og heller ikke særlig logisk på siden og man kan ikke betale ved bestilling så man skal ha fat i personalet som i forevejen er undemæbemandet
Bowling forløb ok ca det halve af tiden da vi var midt i spillet ville den ene børne bande ikke gå ned igen henvendte mig til personalet han ville komm ned men kom aldrig så vi måtte spille med defekt bane resten af tiden de høje drikkevare priser gjorde også vi ikke bestilte flere til selve bowling summa summarum havde vi da en ok hyggelig aften men dog ikke tilfredsstillende og 1300,-kr fattiger for lidt over 2 timers utilfredsstillende service

Besvarelse fra Maximum
Jeg skriver denne anmeldelse mest pga. At man kun skriver negative anmeldelser.
MEN jeg vil gerne skrive en meget positiv anmeldelse om min oplevelse ved Maximum i Skalborg.
Jeg hol fødselsdag for 18 personer. De gange jeg måtte ændre noget på min booking var personalet så søde. Det hele klappede til punk og prikke.👏👏.
Og personalet i restauranten var ligeledes utrolig søde. Så stor tak til dem alle👌.
Vh Birgith

Besvarelse fra Maximum
Vi holdt et dobbelt fødselsdagsarrangement hos Maximum Sønderborg – og det blev en rigtig god oplevelse! 🍽️🎉
En særlig stor tak skal lyde til Sarah, som med sit smil, sin opmærksomhed og sin super service gjorde dagen ekstra hyggelig. Hun sørgede for, at vi intet manglede og følte os rigtig godt taget imod. Og ikke mindst også en stor tak til Sebastian.
Vi kan kun give vores varmeste anbefalinger til Maximum Sønderborg – både for mad, stemning og service i topklasse. Vi glæder os allerede til næste gang! 💫

Besvarelse fra Maximum
Lørdag d. 1 November havde vi planlagt en hyggelig aften sammen med et sæt venner hvor vi havde bestilt buffet og bowling.
Da vi ankom blev vi anvist vores bord og blev spurgt om vi ville bestille drikkelse på QR koden som var vist på et skilt ved bordet.
Dermed gjort men vi havde spist forretten og måtte gå op for at høre hvor vores drikkevarer blev af, de havde ikke fået læst at der var kommet en bestilling 🙁
vi måtte hele tiden havde fat i dem med drikkelsen 🙁de havde slet ikke styr på det.
Maden blev ikke fyldt op og det der var tilbage var koldt.
Efter bowling satte vi os for at få lidt flere drinks men der måtte vi sande, at der var de løbet tør for noget sprut 🥃
Og havde lige bestilt en omgang og betalt, kunne så igen igen vente på at de skulle komme med dem og måtte igen gå til baren for at høre hvor det blev af, men fik at vide at de lukkede om 5 min ( kl var 22.55 ) og at vi kunne få drikkevarerne med i et plastikkrus.
Vi spurte hvor det stod at de lukkede kl 23 hvor svaret var i vores mail ( der stod det ikke ) vi viste mailen, ( så stod det på døren blev der sagt ) det gjorde det heller ikke.
Det er synd at der ikke er nogle der har styr på det.
Der mangler en voksen til at havde overblikket og styre sådan et sted
Besøg Trustpilot l Support l Trustpilots persondatapolitik

Besvarelse fra Maximum
Maden var tør, hård og kedelig. Vi kom lige da de åbnede til brunch, men man skulle tro maden havde stået i flere timer. Mega ringe service da vi skulle betale. Servitricen kunne ikke finde ud af det og slukke ringe til sin chef imens vi ventede. Vi skulle også betale for vores veninde, der blev syg på dagen. For man ved jo at man bliver syg 2 døgn før! Jeg kommer ikke igen!

Besvarelse fra Maximum
Vi besøgte Maximum i Aalborg i dag – 3 voksne og 3 børn – og havde booket 1,5 time i Cube-aktiviteten. Desværre blev det en dybt skuffende og utilfredsstillende oplevelse, hvor fejl og mangler i rummene ødelagde det meste af aktiviteten.
• I golf-rummet var golfkøllen i stykker.
• I slangebøsse-rummet var elastikken defekt på 3 ud af 5 slangebøsser.
• I CARGO-rummet kunne døren ikke åbnes, selvom skærmen viste, at den var åben.
• I rummet med spillekort på væggen var skærmen helt sort.
• I rummet med røde reb og “ure” virkede den ene enhed ikke.
• Og der var flere lignende fejl i andre rum.
Vi gjorde personalet opmærksomme på problemerne, men fik blot en beklagelse og besked om, at “det nok virker næste gang”. Det er ikke acceptabelt, når man har betalt for en oplevelse her og nu, og halvdelen af rummene ikke fungerer.
Der blev ikke tilbudt nogen form for kompensation eller refundering, hvilket gør det hele endnu mere frustrerende.
Vi kommer ikke igen. Det var dårlig kvalitet, dårlig service og spild af penge.
Opdatering:
Jeg blev kontaktet telefonisk af Maximum Aalborg, som beklagede den dårlige oplevelse i Cube og de har sendt pengene, vi betalte for vores tur i CUBE, retur.
Jeg fastholder at oplevelsen i CUBE ikke var god og at vi ikke vil prøve den igen, men jeg vil gerne rose Maximum for at reagere på kritikken.
Derfor ændrer jeg min anmeldelse fra 1 stjerne til 2.

Besvarelse fra Maximum
Rigtig dårlig oplevelse, i Aalborg. Vi havde købt 2 timer i hoppeland og det vat en forfærdelig oplevelse med alt for lidt på arbejde og flabet pationale i baren. Med nogen vandvittige priser. Dårlig oplevelse

Besvarelse fra Maximum
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.