Maximum Anmeldelser 259

TrustScore 2 ud af 5

1,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 65 anmeldelser, de fleste anmeldere var utilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder oplevede dårlig service, hvor personalet ofte var uengageret, uhøfligt og manglede et smil, hvilket gjorde det svært at få hjælp eller information. Derudover var der hyppige problemer med produktkvaliteten, herunder defekte aktiviteter, udstyr der ikke virkede, og generel dårlig vedligeholdelse af faciliteterne. Maden blev ofte beskrevet som kold, tør, kedelig og af dårlig kvalitet, med manglende skilte og utilstrækkeligt udvalg. Nogle mennesker var dog tilfredse med deres oplevelse, især takket være venligt, opmærksomt og hjælpsomt personale, der gjorde en ekstra indsats for at sikre en god dag. Disse kunder fremhævede god service, lækker mad og en generelt positiv atmosfære, hvilket resulterede i en meget tilfredsstillende oplevelse for dem.

Det, folk taler mest om

Staff

Kunder noterer konsekvent tvetydig oplevelser med personalet, hvor nogle roser medarbejderne for at være... Se mere

Service

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med servicen, især i restauranten, hvor mange rapporterer om dårlig... Se mere

Product

Anmeldere fremhæver negative aspekter af produktet, hvor mange rapporterer om defekte eller ikke-fungerende... Se mere

Quality

Brugere beskriver negativ interaktioner med kvalitet, hvor mange rapporterer, at maden var kold, tør, eller... Se mere

Facilities

Kunder udtrykker stor utilfredshed med faciliteterne, som de finder slidte og mangelfulde. Mange rapporterer... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde set banerne online - billederne vat åbenbart ike blevet opdateret i længere tid. Temaet omkring banerne var rigtig godt, men selve banerne var ikke særligt godt gennemtænkt - det var ik... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var inde og prøvet et Escape Room i dag og var meget skuffet. Har prøvet en del Escape Rooms før og vi havde glædet os. Men vi fik først en utrolig uengageret medarbejder og fik meget lidt information... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Egentlig et rigtig fint sted med mange sjove aktiviteter… MEN hvor er det dog ringe, at der intet ammerum er. Et så stort sted (altså Nordjyllands største oplevelsescenter !!) BØR være ammevenligt, fo... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg var sammen med mine voksne børn i Maximum Odense, for at fejre min fødselsdag med grillbuffet, minigolf og bowling. De to sidstnævnte var der ikke noget galt med, men grillbuffeten... Alt det... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Forlystelsescenter
  2. Bowlinghal
  3. Buffetrestaurant
  4. Legeland
  5. Escape room

Skrevet af virksomheden

Maximum er i familie med Bowl'n'Fun, som begge er forlystelsescentre med underholdning for alle aldre. Her finder du bowling, lasergame, minigolf, escape roomes, klatrepark, trampolinpark, ar dart og meget mere. De 20 centre er fordelt ud over Danmark.


Kontaktoplysninger


1,9

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

259 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Ved godt i nok er ligeglade men...

Hej.

Vi har 4 mennesker idag d.15/4 22 været i jeres break-in room. Vi kommer ind i hallen og er meget overrasket over hvor nyt og spændende alt ting ser ud, og alle de forskellige ting og sager man kan kaste sig ud i!

Den ansatte leder os ind i den hjemsøgte lejlighed (eller hus) hvor vi for præsenteret en meget uengageret historie som på ingenvis var nødvendig da den intet godt gjorde for selve rummet. Så går han ud, og vi går i gang med at løse gåder. Alt går godt, vi løser rummene efter bedste evne, men flere steder var der ting som ikke var klargjort ordentligt, såsom en lås som ikke var sat på så vi bare kunne åbne skuffen, og små labels med skeer og gafler som ikke gav mening da der ikke faldt noget ud for at skræmme os. Men ellers fin oplevelse derudover.

Så kommer vi ud efter at have løst mysteriet, der er ingen der imødekommer os da vi er færdige, andre folk som var inde i pirat rummet stod også og ventede på personale for hjælp, Den orange lampe stod og blinkede men ingen kom der. 5 minutter (som er rimelig lang tid i et escape room som er PÅ TID) måtte de vente på hjælp, men så kom der en gående i sløvt tempo over for at hjælpe dem i pirat rummet. Vi prøver derefter at høre med vores tid og generelt bare søgte en form for afslutning da vi ALLE andre steder lige slutter af med at snakke med personalet om oplevelsen, og de også virker engageret omkring vores run. MEN her midt under en meget akavet samtale stopper han den brat og går fra os for at snakke med en pige han kendte da hun nok var mere spændende end vores oplevelse i break-in rummet.

Umiddelbart den værste service jeg og mine venner har fået i den her forbindelse, og jeg håber sku jeres medarbejdere får noget træning i kundeservice for de virker pisse ligeglade for at sige det mildt.

6/10 for faciliteter

2/10 for kundeservice

15. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Mads,

Tak for din anmeldelse.

Vi er bestemt ikke ligeglade og sætter pris på du skriver til os.
Vi tager det selvfølgelig med rette personer, så der bliver taget hånd om det.

Mvh
Maximum

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kære Bowl’n’Fun - Supervoplevelse

Kære Bowl’n’Fun

Vi har i dag holdt fødselsdag for vores dreng og hans drenge klasse kammerater.

Vi havde en rigtig god oplevelse, med super god service, lige fra sokker som skulle være større, navne på bowling baner som skulle slette osv.. Super med vogn til alle jakker, sko osv det var skænt til overblikket. Alle var søde og imøde kommende, trods der var virkelig mange gæster i centeret i dag.
Vi kommer helt sikkert igen og nød at kunne nyde dagen uden stress.

Bh fra Majbritt B. Riis

26. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kære personale hos Maximum

Kære personale hos Maximum
Vi havde fornøjelsen af, at besøge jeres nye center i går og sågar hilse på jeres spritnye centerchef, som meget på meget inspirerende vis, fortalte om centerets historie.
Det var en rigtig hyggelig aften, fyldt med smil og gode oplevelser.
Det er tydeligt at der er noget at arbejde med, men Centeret får topkarakter af mig, for at gøre det så godt som de kan, under de svære begyndelses udfordringer de, qua Coronaen, har haft.
Jeg glæder mig til at besøge jer igen på et senere tidspunkt, og ønsker jer god vind i sejlene :-)
mvh
Anja Ahm Nørgaard

3. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Maximum Aalborg

Fuldstændigt uprofessionelt personale i the grill! Personalet står og gaber åbenlyst inde i restauranten. Der bliver ikke fyldt op med rene tallerkener og dem der endelig kommer ud er ikke rene! Buffet bliver ikke fyldt op og er Tom flere steder, der mangler skilte på halvdelen af tingene i buffet og gulvet er slet ikke rent for specielt oppe ved isbaren er der krymmel på hele gulvet jeg var ved at glide i. Så flere gange at personalet kom ud inde fra køkkenet og kiggede rundt men gjorde ikke noget ved det hverken opfyld eller oprydning. Ved bordende blev der ikke fjernet beskidt service! Er så skuffet for havde hørt godt om det men det levede slet ikke op til det

25. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Anne,

Tak for din anmeldelse.

Vi er selvfølgelig meget kede af den negative oplevelse du har haft i vores restaurant, men sætter pris på du tager dig tid til at give os feedback. Hos Bowl’n’Fun tager vi anmeldelser meget alvorlig, da det er vores højsæde at sikre at alle gæster går herfra med en god og positiv oplevelse.

God dag.

Med venlig hilsen
Maximum

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Magen til arrogant og højrøvet…

Magen til arrogant og højrøvet "centerchef" skal man lede længe efter. Er lige blevet smidt ud af hallen, uden varsel. Havde ikke set at man skulle have ledsagerarmbånd, for at tage sit barnebarn med ind. Jeg havde da gerne købt den billet, hvis han kunne finde ud af at tale ordentligt til folk.
Ufatteligt at man kan have en lederstilling med den attitude

24. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Brian,

Tak for din anmeldelse.

Vi er selvfølgelig meget kede af den negative oplevelse du har haft i vores center, men sætter pris på du tager dig tid til at give os feedback. Hos Bowl’n’Fun tager vi anmeldelser meget alvorlig, da det er vores højsæde at sikre at alle gæster går herfra med en god og positiv oplevelse.

Den er taget med videre til rette personer.

God dag.

Med venlig hilsen
Bowl’n’Fun

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hmm ja

Hmm ja, hvor skal man næsten starte.
Vi har i dag været ude at bowle i Aalborg afdelingen, det var super hyggeligt. Men da bowlingen er færdig kl 19 skal vi ind og spise jeres grill buffet(kl 19.30 dog kom vi ind 15 min før). Vi har været der en gang før og glædet os, men det stoppede vi hurtigt med. Vi bliver vist hent til vores bor og den kvindelige tjener siger de kommer om et par min for at tage imod vores bestilling på drikkevare, der kommer først en tjener ned til vires bord fordi jeg selv henvender mig i baren efter 15 min. Da vi så skal til at have mad er det som om de kun har fokuseret på forretterne for de var fuldt om. Alt det “varmemad” som egentlig var halv koldt, var ikke fuldt op, der var to endestykker af en flæskesteg og en hel kalvesteg fremme da vi kom. Kalvestegen nåede min mand og jeg at få en skive af hver før der ikke var mere. I de 40 min vi ente med at sidde der kom der ikke mere steg/kød ind. Hvis man tager så stor et beløb for buffen så har jeg en klar forventning om at der er mere end to slags kød samt mere af det så man kan spise sig mæt.
Det var bestemt heller ikke fordi at personalet havde vildt travlt, da personalet som er i buffen tit stod og hygge snakkede, det havde de faktisk mere travlt med, end at fortælle hvilket stykke steg de havde.
Med min egen køkken/restaurant erfaring, vil jeg mene at der er nogle ting der måske skal op at vende samt lige vurdere om det er i orden at tage fuld pris kl 19.30 om aften når det ikke kan leve om til det som i reklamere med.
Havde der ikke sider gæster tæt på buffen, ville jeg have taget billeder af både maden men også af hvordan personalet stod og “ hang” oppe i buffen. Jeg fik taget et billede af nogle kolde rynket champignoner som var kold og tørre i kanten.
Det er det hurtigste restaurantbesøg jeg har været på samt det dyreste når man tænker på hvad vi ikke fik for vores penge

12. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Natasja

Tak for en god snak og dejligt vi kunne finde en god løsning.

Rigtig god dag til dig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fødselsdag

Vi holdt en børnefødselsdag for 13 børn. Selve trampolinlandet var rigtig godt og alle havde det sjovt, men alt andet fungerede dårligt! Vi havde lejet rodeotyren, hvor der ikke fulgte personale med, og den virkede ikke. Der var ingen instruktioner i, hvordan vi skulle få den til at virke el. lign. Da vi kom nedenunder til at spise, var der ikke dækket op til nok børn. Buffetten var stort set tom for mad og vi måtte gøre personalet opmærksom på, at der manglede tallerkerer. Maden var ringe (kold, tør pizza og pomfritter) og burde virkelig gennemgå en opgradering. Personalet var uopmærksomt og kom farende efter et kvarter og mente, at vores time ved bordet var gået. Det måtte vi så gøre dem opmærksom på, at det var den ikke. Rigtig ærgeligt - for selve legelandet var sjovt for børnene.

5. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Karen
Tak for din henvendelse til os i Maximum.
Jeg har nu været rundt og forhørt mig ved de respektive forlystelser samt køkkenet, ud fra din beskrivelse af jeres oplevelse i forbindelse med afholdelse af fødselsdag hos os.
Først og fremmest skønt at i nød jeres tur i Jump´n´Fun og havde det skægt i trampolinerne.
Hvor er det beklageligt med oplevelsen i WILT, hvilket bestemt ikke er normal kutyme. Det er naturligvis meningen at alle forlystelser er bemandet og der vil være en instruktør koblet til. Hvis dette ikke var tilfældet er det dybt beklageligt og naturligvis ikke i orden.
Jeg kan dog ikke helt forstå oplevelsen mht. maden – da børnebuffeten hele dagen er under opsyn og skiftes konstant qua mange dejlige fødselsdagsbørn.
Vi dækker bordene efter antal bookinger pr. selskab og der skrives på skiltet for enden af bordet, hvilket tidsrum (den omtalte time) bordet er reserveret i.
Jeg har talt med den ansvarlige for dagen, som bekræfter at dette også var tilfældet hos jer 😊
Men naturligvis beklager jeg jeres oplevelse, da vi altid bestræber os på at sende alle gæster glade og tilfredse ud af døren.
Du er velkommen til at rette henvendelse til mig på mail – Aalborg1@maximum.dk – så vi sammen kan finde en løsning på oplevelsen i WILT.
Rigtig god dag herfra.

Med venlig hilsen
Centerchef, Janni

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mit ansvar at i ikke vedligeholder??

Min søn var til 12 års fødselsdag i maximum Aalborg og var i den forbindelse i trampolinlandet. Her stikker et søm/skrue op ved forhindringsbanen og han får lavet et 5 cm stort hul bag på bukserne, og i boxershorts og sår i huden. Da vi ikke selv henter fra fødselsdag, kontakter jeg jer dagen efter dels for at gøre obs på den manglende vedligeholdelse af banen dels for at efterspørge mulig kompensation for jeres manglende vedligehold. Får at vide der er underskrevet en ansvarserklæring så i fralægger jer ethvert ansvar.. What? Kan man det? Er med på at i ikke kan stilles ansvarlig for et uheld men det her er jeres manglende vedligehold!!

Opdateret 6 december 2021
Kontaktede maximum som beskrevet nedenfor d 4 december pr mail. Lagde igen mine kontaktoplysninger hos både medarbejder og i mailen. Havde også lagt mine kontaktoplysninger før jeg skrev på trustpilot netop for at blive kontaktet. Har endnu ikke hørt fra dig, selvom din medarbejder sagde du ville kontakte mig i går. Ser frem til du kontakter mig!

2. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Kristina

Tak for din henvendelse til os vedr. vores trampolinpark.
Vi har nu været igennem hver en lille del af vores forlystelse, omkring vores forhindringsbane i Jump´n´Fun og har simpelthen måtte opgive at finde den omtalte skrue/søm.
Vi vil selvfølgelig rigtig gerne hvis du eller din søn kan fortælle os mere specifikt, hvor denne skulle befinde sig – således der ikke er andre der kommer til skade.
Vi har ikke hørt om andre tilfælde og ej heller kunne finde frem til det omtalte.
Du er velkommen til at kontakte mig igen.

Mvh. Janni, Centerchef

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Julefrokost i viborg

vi er en folk kollegaer der skal hold julefrokost og vi glæde os til at kunne hygge med mad og drikke samt en omgang bowling. vi havde set på hjemmeside at i tilbyder forskellige pakker som man kan vælge i mellem. de fleste vælge at de gerne vil have all incluset men da der er nogle stykker er ikke drikke øl og vin vælger de selvfølgelig pakken uden drikkevare (dette er der 3 der ikke skal have ud af en gruppe på 13) og vil derfor købe spiritus ed siden af. da vi så skal booke denne aften, kommer vi i den situation at det kan man ikke. vi ringer til jer og i oplyser om at man ikke kan blande pakkerne, hvilket ikke står skrevet nogen steder, der spørger om dem der har drikke vare med ikke får et armbånd og at de så på den måde kan se det hvilket de gør. men det gør forsat ikke at man kan side samlet fordi de mener ikke og kan styre det. der spørges så om der ikke kan laves et lille bord i enden hvor de 3 andre kan side og skrive i bookingen at de to borde skal stå sammen. dette er heller ikke en mulighed. det spørges ind til hvordan de så styre det resten aften hvis man ikke må blande sige med hinanden hvor til svaret er at det er for at de har deres på der rene i forhold til at styre at der ikke tages drikkevarer med ned til bordet til dem der ikke har drikkevarer med i prisen men at de ikke kan styre det hele aften. hvor til der igen stilles spørgsmåls tegn ved at vi ikke kan side sammen og de ved at det alligevel går galt med at hold folk adskilt i løbet aften. og at de ikke skriver det nogen stedet at man ikke kan blande pakkerne. vi finder ikke en løsning og da vi finder ud af det med booking er det for sent at ændre stedet fordi der ikke er muligt at få bord andre steder. vi må derfor ændre vores booking til at der ingen der får drikkevarer med i prisen. vi stiller os meget uforstående over at der ikke kunne findes en løsning når i faktisk sælger et produkt på jeres hjemmeside som i faktisk ikke sælger da man ikke kan blande pakkerne, som ikke står beskrevet.

18. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Helene,

Tak for din anmeldelse.
Det er korrekt at man skal vælge samme pakke, da det er vores koncept på kædeplan.
Vi lytter selvfølgelig til hvad det er du skriver og vi tager det med videre.
Derudover sørger vi for at få opdateret vores hjemmeside, hvis dette ikke fremstår tydeligt nok.

Vi håber at I får en god aften alligevel, selvom det ikke var alle ønsker der blev opfyldt.

Mvh
Mille
Bowl'n'Fun & Restaurant The Grill

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har været ude at spise på deres…

Har været ude at spise på deres Restaurant i Ålborg
to gang og fået buffe begge gang
Men var ikke klar over at man skulle betale for drikkevarer ind ved siden af
Da vi ikke har fået det at vide af Tjeneren som tog imod vores bestilling
Så nu har jeg fået 2 regninger på Drikkevarene og et faktureringsgebyr på 75 kr
Ringede ud til dem for der står ingen steder at der ikke er drikkevarer med i buffe
Den uge mand jeg snakkede med sag at vores tjeneren skulle have oplyst os om dette men det gjorde de ikke nogen af gangen For der står heller ikke nogen på bordet om hvad drikkevarerne koster Derfor troede vi at det var med i prisen
Ville have dem til at slette faktureringsgebyr da det jo er deres fejl Kom endda til at snakke med chefen der ude men nej det kunne ikke lade sig gør
For selvfølgelig vil jeg betale for de drikkevarer vi har drukket også selvom vi ikke er blevet oplyst om det Ja så synes jeg ikke at det er ok at de ikke selv fjerner faktureringsgebyr Siste gang de se os der ude

12. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Lene
Tak for din anmeldelse på Trustpilot vedr. manglende betaling af drikkevarer.
Det er naturligvis beklageligt at du har antaget at I frit kunne vælge drikkevarer til Jeres mad i vores Restaurant The Grill, uden at skulle betale ekstra for det.
Jeg har tilladt mig at sætte vores direkte link ind her https://bowlnfun.dk/the-grill/big-time-grillbuffet/ hvor du nederst kan se pakke løsningerne, som netop indeholder drikkevarer.
Når vi oplever gæster der ikke får betalt ved check ud fra Restauranten, er kutymen at vi pålægger et administrationsgebyr på 75 kr.
At det desværre er sket for Jer 2 gange, er jeg naturligvis ked af at høre.
Rigtig god dag herfra.

Med venlig hilsen
Janni Selmer
Centerchef - Aalborg

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig information og uengageret medarbejder

Vi var en gruppe på 8, der var på besøg hos jer lørdag, den 6/11, og vi besøgte blandt andet et af jeres escape rooms - Atlantis. Det var en mildt sagt skuffende oplevelse. Nogle af os har været i andre escape rooms før, en enkelt havde endda været i et af jeres andre rum, og for andre var det første gang. Vi fik ingen vejledning, ingen forhistorie eller noget som helst, som vi har oplevet andre steder. Jeres medarbejder spurgt bare, om vi havde prøvet det før, og svarede så - "Nå det er nok en fordel, nogen har prøvet det før. I skal finde noget, der kan sidde i den der, og så siger den noget - god fornøjelse", og så gik han. Det gik fint i første rum, men da vi kom til næste rum, var det en anden snak. Vi skulle sætte nogle pinde i nogle huller, og vi kunne se, at den ene pind, havde et stykke metal/en magnet i den ene ende, men der skete intet, uanset hvilket hul, vi satte den i. Vi søgte hints, men de hjalp ikke, da vi havde regnet ud, at pindene skulle i, så hullerne passede, men der skete intet, når vi satte pindene i. Der var en rist, som vi kunne gå over ind i det næste rum, så det gjorde nogle af os. På et tidspunkt, får vi fat i en medarbejder, da der intet sker i rum nr. 2, uanset hvad vi gør med de pinde. Medarbejderen siger så, at os, der er gået videre skal gå tilbage, og det gør vi så. Så tænder han et vandfald, som man åbenbart havde glemt at tænde i første omgang. Der sker stadig ikke noget med de pinde, så vi henter hjælp hos en medarbejder, som siger, at vi bare skal springe rummet over og gå videre, og så slukker han for vandet igen. I det næste rum går vi så igang, men fordi vi har sprunget rum 2 over, er det ikke muligt at få ledetråde på skærmen for rum nr. 3, så vi må igen have fat i en medarbejder, der så oplyser os om, at man skal gå tilbage til rum nr. 1, mens resten bliver i rum nr. 3, og hvad vi skal gøre med de brikker, vi har fundet i en kasse. De andre escape rooms, vi har besøgt, har det været således, at når man var igennem et rum, så skulle man ikke tilbage, så det ville have været meget hjælpsomt, hvis medarbejderen fra starten havde sagt, at vi skulle arbejde i alle rum hele vejen igennem. Vi fik ingen information om, hvad "missionen" var, så vi måtte selv gætte os til, at vi skulle ud samme vej, som vi var kommet ind til trods for, at der også var en dør ud i rum nr. 3. Det var en udsædvanlig uengageret medarbejder, vi kom i kontakt med, og vi må konkludere, at rum nr. 2 var defekt, idet der åbenbart skulle være kommet en laser frem, men den så vi ikke noget til, og den burde jo være gået igang uagtet om alle pinde var korrekt i eller ej, idet det kun var den ene pind, der havde en stykke metal i den ene ende. Vi når ikke ud, inden tiden er gået, men der kommer ingen medarbejder, så vi fortsætter, og efter nogle minutter, kommer vi så igennem og får løst den sidste opgave, så vi kan komme ud. Da vi kommer ud siger en anden medarbejder - nå da det klarede I da helt uden hjælp??? Det var en virkelig flad fornemmelse og en ret skuffende oplevelse alt i alt, at man ikke bliver sat ordenligt igang, at jeres medarbejder var overordentlig uengageret i sit job og i at give jeres kunder en god oplevelse, og endelig at rummet så oven i købet er defekt, gør det jo ikke bedre. Vi kommer ikke til at bruge jeres escape rooms igen, og vil bestemt heller ikke anbefale dem til andre.

Tak for svaret fra Maximum, hvor de refererer til noget med nogle bowlingbaner og noget rengøring, så de har da tydeligvis læst hele anmeldelsen 😂

10. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Helle,

Tak for din anmeldelse af vores EscapeRoom Atlantis.
Jeg kan kun beklage at I havde denne oplevelse af netop dette rum, at I ikke fik vejledning eller hjælp nok – for at gennemføre rummet.
Vi har ikke haft problemer med Atlantis – da jeg nu har forhørt mig hos andre selskaber og kolleger om rummet, netop denne lørdag den 6/11.
Der er ikke nogen regel i vores Escaperooms omkring at man ikke skal gå ”tilbage” i rummene 😊 blot fordi det har været sådan i andre Escaperooms i har oplevet.
Men jeg takker for jeres feedback og vil naturligvis lade den gå videre, således vi kan benytte den konstruktivt og være med OBS på at tilbyde hjælp og måske en bedre/andet introduktion, fremover.

Rigtig god dag herfra.


Med venlig hilsen
Janni Selmer
Centerchef - Aalborg

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Denne besked sendte jeg til jer i…

Denne besked sendte jeg til jer i privat besked på facebook. I ser beskeden men giver ingen respons.

Hej, vi har været ude ved jer idag fra ca 19-20.30. Vi var i happies legeland. I al den tid vi var der så vi ikke én ansat i legelandet. Først da vi var ved at gøre os klar til at gå kommer der en og tørre en stor pøl op der var spildt midt på gulvet foran skoreolerne. Viskestykket hun bruger kan ikke suge det hele, resten fik lov at blive liggende. Jeg har optaget en video af hvor beskidt og direkte klamt der var på gulvene. Vi var afsted med 2 børn på 1år og en 4årig. Dem på 1 år kravler rundt og det er altså simpelthen bare klamt når der er SÅ beskidt. Der blev ikke taget af bordene på noget tidspunkt imens vi var der, som skrevet så vi ikke én ansat. Da vi gik var vi forbi baren og gøre opmærksom på det, der var nok en 5-6 mand og 0 kunder i baren. De ville lige kigge på det… det burde i kunne gøre bedre???

6. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Stine

Tak for din anmeldelse.

Det er ikke altid at jeg når at svarer, men bestræber mig på at der kommer et svar 😊
Jeg er ked af Jeres oplevelse i vores legeland, som du har observeret. Dog ved jeg at der mange gange i løbet af både dag og aften har været personale i legelandet, for at rydde efter gæster.
Det er det en meget stor opgave, at komme til at rengøre gulvet, imens der er flere hundrede gæster inde – men gulvet vaskes hver aften, efter lukketid.
Vi gør alt hvad vi kan for at komme ud i alle hjørner – men tager din feedback med videre, således vi selvfølgelig strammer op på den del også.

Tak for dit skriv – rigtig god dag herfra.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nu prøver jeg lykke for 3

Nu prøver jeg lykke for 3. gang på tre mdr.
Prøver igen at book via hjemmesiden, forsat inaktiv og kan ikke komme videre.
Griber igen telefonen som de andre gange og vil ringe til Aalborg, kommer som de andre gange ikke igennem.
Denne gang ville jeg se om min stædighed kom mig til undsætning. Så lod telefonen ringe i 1.22 time men nej forsat ikke nogen i den anden ende.
Fjerne dog det telefon nummer, hvis der ikke er ønske om at besvar henvendelser.
Så igen skal jeg starte bilen for at køre til Aalborg for fysisk at møde op, for at kunne booke tid.
I behøver ikke at svar I vil sende det videre, det har I også skrevet de andre to gange, tilsyneladende er det ikke løst.
Håber min søn får en god oplevelse af en fødselsdag, trods den forsatte dårlige servide.

5. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Louise
Tak for din henvendelse vedr. vores booking side, samt telefon opkald.
Jeg har valgt at gå videre med din henvendelse til de respektive afdelinger – samt taget aktion på din henvendelse vedr. manglende svar på telefonen.
Telefonerne åbner til vores callcenter fra kl. 12.00 hver dag – og tages naturligvis også fysisk i Maximum, når vi åbner mandag – tirsdag fra kl. 15.00 og de andre hverdage fra kl. 12.00.
Der er altid mest tryk på telefonerne fra åbning – samtidig med at det er der de glade gæster kommer ind af døren 😊 Vi bestræber os på at tage så mange opkald som muligt og bliver også bedre og bedre, for hver uge der går. Håber din søn får en dejlig og sjov oplevelse her i centret, vi vil i hvert fald gøre vores til det.

Tak igen for din feedback – god dag herfra.

Med venlig hilsen
Janni Selmer
Centerchef - Aalborg

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Børnefødselsdag i maximum Aalborg.

Børnefødselsdag i maximum Aalborg.

Faciliteterne i Aalborg fejler ikke noget, lækre store lokaler, fedt lege land og trampolin park her er der intet at klage over.

Service niveauet er detsværre en helt anden snak.
Vi kommer med en børneflok og har betalt de små 2500kr for fødselsdagsarrangementet, men vi føler os ret hurtigt overladt til os selv.
Der er ikke én fra personale gruppen som træder i karakter som vært, det samme gør sig gældende med simple forespørgsler resten af dagen, eks da vi Beder om en sprittusch til at skrive navn på slushiceen, en ret simpelt forespørgsel, dette kan personalet ikke imødekomme, og vi må istedet låne en tusch af en gæst i restauranten, eller da en af børnene spilder sin slushice, jeg henvender mig og spørger om vi kan løse det lille uheld, hvorefter personalet giver mig en klud og lader mig kravle rundt på alle 4 midt i restauranten, jeg bytter kluden 3 gange men på intet tidspunkt falder det dem ind at finde en gulvmoppe frem.
Det handler ikke om en dårlig personale gruppe, men det er tydeligt at der mangler ledelse, og at det unge personale har fået en meget sparsom oplæring.
Faciliteterne fejler som nævnt intet, men serviceniveauet er katastrofalt lavt, og decideret amatør agtig, det virker som om at man fra topniveau har besluttet sig for at man ikke gider investere i ordentlig oplæring, eller mellemledelse, og det betyder at ingen tager ansvar for noget som helst, og det smadre oplevelsen for kunden, hvilket er enormt ærgerligt.

Jimmi og Elisa.

31. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum


Hej Jimmi & Elisa

Tusind tak for Jeres rating på Trustpilot, samt jeres feedback – den del er altid vigtig for os, således vi kan blive bedre.
Dejligt at I er vilde med stedet og vores aktiviteter – det gør mig glad at høre, samt at jeg naturligvis bringer denne information videre til personalet.
Jeg er dog ked af at høre om Jeres oplevelse vedr. service niveauet til jeres børnefødselsdag.
Først vil jeg gerne tage det ene punkt, helt på mine skuldre – da vi ikke har sprittuscher bag baren til gæsterne og slush ice rørene. Af den årsag kunne mine kollegaer ikke hjælpe Jer, da vi simpelthen ikke har den del, men et fint punkt, til en evt. forbedring.
At i er så uheldige at et barn taber sin slush ice og har brug for en klud, er jeg ked af at høre. Beklager naturligvis at vi ikke har været obs på at få hjulpet jer, med en spand og en moppe, hvilket selvfølgelig tages til efterretning. Slutteligt vil jeg gerne nævne at vi naturligvis i ledelsen ønsker at oplære vores medarbejdere på bedste vis, således både i og alle andre gæster kan få den bedste service, ved hvert besøg i Maximum.
Håber at se jer igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Janni Selmer
Centerchef - Aalborg

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sønderborg afdeling

Aldrig har jeg oplevet så dårlig service fra personale og generelt utrolig dårlig hygiejne.

Ingen smilende eller servicemindet personale, der lå mad overalt på gulvet i buffet.
Toiletterne var der toiletpapir over alt og lugtede meget! Skraldespandene var så proppet, alt der ikke kunne komme mere i, både på toilettet og ved baren.

Ismaskinen gik i stykker, og vi fik af vide at vi bare skulle vente 5 minutter, og efter 30 minutter, var der stadig ikke sket noget, og det eneste vi fik af vide, var at der kom senere.

Da vi så skulle bowle, gik banen i stykker, og efter 15 minutter, stod personalet stadig nede i baren og kiggede. Da han så endelig kom en med “løsning”, var tilbuddet kun at vi kunne vente på en teknikker. Nej tak til det.

Der mangler virkelig overblik og nogle mennesker der kan tage ansvar.

Vi kommer aldrig der igen, spild af tid og penge.

30. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig bowlingbane

Dårlig bowlingbane, hvor den tæller forkert ift hvad man rammer

24. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Emilie,

Tak for din anmeldelse og din tid til at skrive til os.

Jeg beklager selvfølgelig meget den oplevelse du har haft med vores baner.
Vi vil altid gerne have vores gæster får en god og positiv oplevelse. Jeg er derfor gået videre med det til rette personer, så der bliver kigget på det.

Mvh
Mille
Bowl'n'Fun & Restaurant The Grill

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Super ringe bowlingbane

24. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Martin.

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager selvfølgelig den oplevelse du har haft.
Hvilket center har du besøgt, så kan jeg gå videre med dette til rette personer, så der bliver rettet op på banerne.

Mvh
Mille
Bowl'n'Fun & Restaurant The Grill

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En tom buffet med kold mad !!

Det skulle være en hyggelig aften med venner, vi var 8 Pers og betalte lige omkring 2000 kr. ialt. 1 times bowling og grillbuffet var aftenens plan. Jo vist der er lidt knas i bowlingsystemet, det går i sort flere gange, keglerne bliver ikke sat op, efter henvendelse hos personalet 3 gang, bliver vi tilbudt 2 nye baner og får lidt ekstra spilletid.
Så langt så godt. Vi var stadig i godt humør.
Så står den på grillbuffet.!!
Der er ingen tallerkner ved buffeten og vi venter pænt sammen med flere andre familier. Efter 5-10 kommer der så endelig tallerkner. Næste problem opstår, en halvtom buffet. Store dele af forret buffeten står tom hvilket vi påpeger for 3 forskellige medarbejdere. Det gør flere andre familier også. Der dukker lidt mad op i langsom tempo, vi opgiver og tager en smule af det der er. Salat baren er ikke fyldt op og flere fade er helt tomme, hvilket vi påpeger igen.
Det samme gør sig gældende ved kød/kartofler og tilbehør til alt det varme mad. Hvilket er lidt en joke, for næsten alt maden er kold. Kolde kartofler, kolde frikadeller, kolde grønsager. Osv.
Flere af desserterne mangler og vi får efter endnu en henvendelse til personalet af vide at de desværre er løbet tør.
Da regningen skal betales, får vi sagt til medarbejder ved kassen at det er vores første, sidste og eneste besøg i maximum Aalborg, og at deres buffet er under al kritik. Svaret er at så skulle vi ha’ sagt til. Øh jo, men så må der tilsyneladende være en del medarbejdere med meget dårlig hørelse.

20. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Maximum-logo

Besvarelse fra Maximum

Hej Rikke

Tak for jeres anmeldelse af vores Restaurant, selvom det naturligvis ikke er hvad vi ønsker at høre – ej heller den oplevelse vi ønsker at give.
Jeg vil gerne om du kontakter mig på min mail aalborg@maximum.dk

Med venlig hilsen
Centerchef, Janni

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere