Rolawn Limited Anmeldelser 128

TrustScore 1.5 ud af 5

1,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful customer service. I purchased medallion landed which is not germinating and have raised this with rolawn uk over emails and phone calls and they ignoring my issue. It feels like they hope custom... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible company with zero service levels when you have a problem. Impossible to get hold of anyone despite requests for call backs and emails no one seems to care. Sadly living of a strong brand rep... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful customer service. A family member order enough turf for a small lawn with a small amount left over. The company sent 1sqm less than was ordered and when phoned to rectify the customer service... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I’m very pleased with my turf, the saying the grass is always greener on the other side is not true with this turf. My grass is far greener, than all my neighbours:) I’m assuming bad weathe... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Græstørvleverandør
  2. Havecenter

Skrevet af virksomheden

The UK’s leading turf grower and supplier of Britain’s Finest Turf and market leading high quality topsoils and barks.


Kontaktoplysninger

1,7

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

128 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 42 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Poor service / non delivery on the date given

I ordered 45 rolls of turf to be delivered on Wednesday. Rolawn would not give a time for delivery, not even am or pm. When they had not arrived by late afternoon I telephoned to be told that the order is out for delivery and would be with me by 6pm.They would try to get an ETA for me. Needless to say the delivery was not made that day. I telephoned at 8am the next day when the office opened and was eventually told that the lorry had left the depot at around 8:30 and would take 40 - 50 mins. At 9:40am I called to say it had not arrived but minutes later the driver himself called to say he was just leaving the depot! Eventually the turf arrived about 10:15. The whole experience was poor. Rolawn did not call me to let me know what was happening on Wednesday and I suspect the turf was not even loaded that day as they have offered no explanation as to why it was not delivered then. As Rolawn have commented elsewhere turf is a perishable product that needs prompt delivery and quick laying. I had a contractor waiting to lay the turf on standby on Wednesday and for 2 hrs on Thursday which was embarrassing. The quality of the turf when it arrived was acceptable but starting to yellow in parts. I would advise Rolawn to make sure they can contact the delivery driver directly and to be honest about anticipated delivery times rather than (I suspect) trying to 'manage customers expectations'. The customer should not have to keep contacting Rolawn for an update - they need to be more proactive. If the fault lies with their delivery contractors then they should consider alternative providers. A poor service all in all.

13. september 2018
Uopfordret anmeldelse
Rolawn Limited-logo

Besvarelse fra Rolawn Limited

We're very sorry for the delayed delivery, and for the lack of communication regarding your order. We were unaware that there was a delay and as such were not in a position to inform you that delivery would not be made on your preferred day. Had we known about the issue we would have been in touch with you straight away.

We have of course raised this with the haulier in question and are working closely with them to ensure this does not happen again, and to improve communication between drivers, their office, and Rolawn.

Please accept my apologies, on behalf of Rolawn and the delivering company, that the service you received was not up to our usual high standards. If you would like to discuss your concerns in more detail, please don't hesitate to contact me.

Emily

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Not great.

Not great.

Had an order of 75 rolls delivered in May and laid within two hours of delivery. Approx half of the delivery was great - lush green and rooted quickly. Unfortunately the other half was dying and patchy, with a high percentage of dead thatch. The whole thing is also littered with Annual Meadow Grass.

I raised this with Rolawn and to summarise they just told me to leave it a few months and it will sort itself out - not what you expect when buying turf. No offer of replacement or even overseed to fill the patches was made.

UPDATE Jan 2020: Lawn never recovered. Red thread disease slowly took over the whole lawn despite continued treatment with an appropriate fungicide. AMG also continues to cover the lawn.

25. juni 2018
Uopfordret anmeldelse
Rolawn Limited-logo

Besvarelse fra Rolawn Limited

Thank you for your updated feedback, I am sorry to see that you are still experiencing issues with your lawn. Both Red Thread and Annual Meadow Grass (AMG) are beyond our control and we cannot guarantee against them.

Red Thread generally occurs when a lawn is lacking in nutrients and the recent long spell of wet weather may have contributed to this. Advice on how to deal with Red Thread and Annual Meadow Grass along with all of our aftercare recommendations can be found on our website - https://www.rolawn.co.uk/information-centre.

If you would like to send us some photos and further information to info@rolawn.co.uk, we will be more than happy to offer personalised advice too.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dead grass product received.

Dead grass product received.
Informed me it would grow fine, even the gardener who laid the turf said it was dry, yellow and nearly dead at the root. It hasn’t and I’m now faced with the prospect of having to re-lay new turf if I can even find a gardener who can do it within my timescales. Very poor quality product & poor advice, despite the experienced opinion given to Rowlawn in the first place, I feel we have been fobbed off and time has been wasted in achieving our garden in time for summer.

21. juni 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointed and would not…

Very disappointed and would not recommend.
Poor customer service the way dealing with your matter and not being able to communicate with the drivers whilst on the phone.
Order ref 611276

11. maj 2018
Uopfordret anmeldelse
Rolawn Limited-logo

Besvarelse fra Rolawn Limited

I’m really sorry to hear that you are so disappointed with our service. I have investigated this fully and my findings are as follows.

After numerous calls and emails, between yourself, Rolawn, and the third party through which you had ordered our turf, we cancelled your order at your request at the last minute, as you informed us you were not ready for it.

You then contacted us later on to say that you had changed your mind and wanted to proceed with the order. My colleagues did everything they could to try and get the turf to you at incredibly short notice, however, it was too late in the day for us to do so. Turf is a highly perishable product that is harvest to order, which is why we request a few days notice for deliveries, amendments, and cancellations.

If you would like to discuss this in more detail, please don’t hesitate to contact me.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere