Da jeg er ledsager til en voksen kvinde med downs / udviklingshæmmet og måtte akut stoppe for toiletbesøg for hende i industriområde på Amager, glemte jeg i farten at sætte parkerings skiven. D... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Absolut nul stjerner. Danske private parkeringsselskabers brancheforening anbefaler en observationstid på 3-6 min. Kbhpark anvender lavest mulig observationstid. Glemte rigtig nok at sætte p skive. Ko... Se mere
Desværre meget dårlig oplevelse. Da vi bedt vagt om forklaring, kom der umiddelbar meget aggressive tone og ingen fornuft. Mine børn var rigtig bange da vi ikke møder sådan "person" ofte. Efter klage... Se mere
Klager over en række p-bøder, som min datter havde fået da hun lånte bilen og parkerede ved fitness world i Viborg omkring skift fra Vintertid til normaltid. En helt igennem dårlig behandling og en ko... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Effektiv parkeringsløsning
Vi var udsatte for at ubudne gæster som ikke havde nogen ærinde hos os parkerede uhensigtsmæssigt på vores parkeringsplads.
Dette blev nok for os. Vi tog derfor kontakt til KBH Park som optegnede parkeringsbåsene for os uden beregning, hvilket har medført struktur på vores parkeringsareal. Vi har idag sjældent uvedkommende besøg og folk parkere nu hensigtsmæssigt.
En effektiv parkeringsløsning der medfører fuld tilfredshed.
Unfair Behandling
Unfair behandling. Holdt kort tid ved Søborg Møbler, da jeg skulle bytte noget i Harald Nyborg og der ikke var plads. Min kone sad og ventede i bilen med vores lille datter. På denne korte tid, kom der en P vagt forbi, går direkte forbi vores bil og hen til " nabobilen" lidt længere henne og udsteder en bøde. Senere får vi så en rykker på en bøde vi aldrig har modtaget. P vagten har altså i smug taget et par billeder af vores bil. Min kone observerer at p vagten ikke på noget tidspunkt prøver skrive nogen bøde ud for at lægge den i vores forrude. Har klaget over deres uetiske behandling, men de truer blot med sagsanlæg og at man skal være glad for at man ikke er meldt til politiet, for så ville man få en bøde fra dem istedet. Fatter ikke at Søborg Møbler bruger dette fuskerfirma til at udstede bøder på uretfærdig vis. Og fatter heller ikke Søborg møblers "smålighed" med hensyn til deres parkeringspladser. Der var ikke engang halvt fyldt på deres parkeringsplads
Elendig skiltning
Placering af skiltning skandalløs, man skal vel ikke ud af bilen for, at orientere sig om de har sat et skilt, og løbe hele arealet rundt, lige til Klods Hans
Helt uacceptabel adfærd !
Min datter klagede til Kbh Park via mail ang. situation ved Søborg Møbler lørdag d. 11. oktober 2014. I retur svar nægter firmaet parkerings vagtens ekstreme & helt urimelige opførsel & mangel på samme.
Kbh Park skriver endda i retur svar mail til min 20 årige datter, at De har vundet flere "sager" i retten og der´inddirekte skriver til hende at de ikke mener det´er " besværet værd" , da De ALTID har ret !!!
Total uacceptabel adfærd at "true" en 20 årig med dette på skrift !!!
Tænker at Kbh Park burde sætte sig ind i almen kommunikation & lære noget om "kundeservice" ...
" Den der ler sidst ler bedst" !
Lad os se hvad de sociale medier som Facebook tænker & synes om den måde KBh Park klarer deres klager på !
Kb
Svineri!
Episode ved Søborg møbler d. 11/10-14.
Elendig optræden af p-vagt. Dårlig opførsel. Uretfærdigt behandlet.
Usteder p-bøder selvom man sidder i bilen, istedet for at orientere om ulovlig parkering.
Vi gjorde heldigvis andre bilister opmærksomme på episoden, som straks flyttede deres biler.
Super flexible og godt parkeringsselskab
Som grundejer er Kbhpark det bedste valg indenfor parkeringsbranchen.
Vi har i længere tid haft et samarbejde med Kbhpark, som vi er meget glade for.
De er MEGET hurtigt ude ved vores grund, når vi ringer til dem og viser fleksibilitet i forhold til vores ønsker.
Professionelt
Vi er yderst tilfredse med den parkeringsservice KbhPark tilbyder os. De holder opsyn med vores parkeringsplads flere gange om dagen. Det har resulteret i at vores kunder altid kan finde en ledig parkeringsplads.
Vi var i starten ikke meget for at indgå en aftale med et parkeringsselskab, eftersom vi var bange for det ville gå ud over vores kunder. Det har dog vist sig at have den modsatte effekt, vi er idag meget glade for at have indgået et samarbejde med KbhPark.
De bedste af det ondeste
Bryder mig generelt ikke om parkeringsfirmaer, da det aldrig er sjovt at modtage en parkeringsbøde på 650 kr.
Jeg modtog en parkeringsbøde på en af kbhparks parkeringspladser, efter at have parkeret uden p-tilladelse. P-bøden betalte jeg samme dag for at få det ude af verden. Efter 2 dage blev jeg ringet op af en medarbejder fra kbhpark, der gjorde mig opmærksom på at jeg havde betalt 6.500 kr. og ikke 650 kr. Hvorefter jeg fik overført det resterende beløb tilbage.
En dårlig oplevelse der blev vendt til mindre dårlig.
Løgnere og bedragere
Parkerede foran T-Hansen for at købe en ny p-skive da min elektroniske var i stykker. Er inde i butikken 3-4 minutter og kommer ud med min nye p-skive da jeg møder en p-vagt fra KBHPARK som har udskrevet en bøde til mig. Jeg brokker mig og han forstår tilsyneladende det groteske i situationen, da han tager bøden med tilbage og lover at annullere den.
3 uger senere får jeg så en rykker med trussel om diverse sanktioner. Jeg klager til KBHPARK og får et svar tilbage hvor de fuldstændig benægter at p-vagten skulle have lovet at annullere bøden - vel ikke så underligt eftersom hans løn garanteret udbetales som provision af udstedte p-afgifter. Helt igennem et fuskerforetagende uden moral, som jeg ikke kan forstå at butikker vil samarbejde med.
Uprofessionel adfærd
Jeg fik for nylig en P-bøde hos virksomheden. Det foregik ved at jeg blev antastet af en ophidset P-vagt fra firmaet i den butik, jeg besøgte, hvor vedkommende iført hættetrøje fremsatte en række beskyldninger, om at jeg var en svindler.
Til forskel fra andre private parkeringsselskaber benytter man ikke den typiske praksis med at sætte en billet / kvittering i vinduet som dokumentation for at man er gæst på adressen. Deres p-vagter gennemsøger derimod butikken og udspørger besøgende. Meget speciel adfærd.
Ved den efterfølgende indsigelse fik jeg et temmelig nedladende svar med en række personlige betragtninger og en temmelig fornærmet tone.
Firmaet er tilsyneladende en enkeltmandsvirksomhed drevet fra et kontorhotel på Vestegnen og under en række forskellige navne som KbhPark og Friparkering, Scandicpark (hvorfor mon det? se andres erfaringer herinde under navnet ScandicPark). Det er i sandhed en broget branche.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








