KbhPark Anmeldelser 137

TrustScore 1 ud af 5

1,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Da jeg er ledsager til en voksen kvinde med downs / udviklingshæmmet og måtte akut stoppe for toiletbesøg for hende i industriområde på Amager, glemte jeg i farten at sætte parkerings skiven. D... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolut nul stjerner. Danske private parkeringsselskabers brancheforening anbefaler en observationstid på 3-6 min. Kbhpark anvender lavest mulig observationstid. Glemte rigtig nok at sætte p skive. Ko... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Desværre meget dårlig oplevelse. Da vi bedt vagt om forklaring, kom der umiddelbar meget aggressive tone og ingen fornuft. Mine børn var rigtig bange da vi ikke møder sådan "person" ofte. Efter klage... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Klager over en række p-bøder, som min datter havde fået da hun lånte bilen og parkerede ved fitness world i Viborg omkring skift fra Vintertid til normaltid. En helt igennem dårlig behandling og en ko... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,1

Dårlig

TrustScore 1 ud af 5

137 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg må tilslutte mig majoriteten, ingen konduite KBHpark.

Jeg må tilslutte mig majoriteten. Det giver god mening, at de får de "stjerner" og anmeldelser som de gør her på Trustpilot. Der findes også parkerings firmaer der formår at yde en god kundeservice og vise forståelse.

Dette gøre sig desværre ikke gældene hos dette firma.

Jeg har en gyldig p-tilladelse og benytter mig ugentligt af parkeringspladsen ved mit arbejde i en forretning som detektiv.

Jeg har i en fart smidt den gyldige p-tilladelse i frontruden og smækkende døren i, da jeg har en butik at passe. Sedlen (p-tilladelsen) er fløjet på passagersædet og er stadig helt synlig fra frontruden (det ses på billederne som jeg har tilsendt pr. mail), jeg får stadigvæk en p-bøde, da det er mit ansvar at den ligger ved p-skiven / oppe i frontruden.

De viser ingen konduite og vagten er stilsyneladene blind, hehe.

Men et eller andet sted er det vel fint nok at være så "nazi", da det er deres eksistensgrundlag. Så de gøre vel alt for at give p-bøderne uanet om man har en gyldig p-tilladelse eller ej.

10. august 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Lad være med at få Kbh park ud og stå for jeres P-plads

Lad være med at få Kbh park ud, og stå for jeres virksomheds parkering.. de skider på jer og medarbejderne, og snakker grimt og ubehøvlet og ligegyldigt tilbage på mails, og truer med bål og brand.

Det eneste positive er, at deres telefonlinie for tilmelding for virksomheder er glade og imødekommende - men det er ikke dem, der kan gøre noget, når der er problemer.

6. august 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Uanstændig opførsel skræmmer kunder væk

Uanstændig opførsel skræmmer kunder væk
Jeg har nu fået to bøder ved T.Hansen - begge gange synes jeg det har været uanstændigt opførsel. Jeg har skulle købe noget i T. Hansen hurtigt og har i farten ikke fået stillet P-skiven.
Den første gang i nytåret, hvor kunder i flæng, som pga. de mange biler og traffik overså skiltningen og skulle købe fyrværkeri fik en bøde. Den anden gang på vej på ferie i juli, hvor jeg skulle købe en pære til mit lys. Jeg var væk i fire minutter og P-vagen skyndte sig at løbe væk, da han så mig komme løbende ud af butikken. Helt uanstændigt! Regler skal selvfølgelig følges men i dette tilfælde er det så tydeligt at P-vagten udemærket godt ved, at der er tale om en kunde og forglemmelse og ikke misbrug af p-pladserne. Og han ville ikke engang selv være ved det men skyndte sig at løbe væk,
Jeg handler ikke i P. Hansen mere i Valby.

4. august 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Trusler som skræmmeteknik

Jeg har modtaget en både som jeg er uenig i, jeg har derfor lavet en indsigelse. Denne er naturligvis afvist, med påskrift om at det kan koste mig 2100 kroner hvis jeg ikke betaler med det samme og ikke sender klagen videre til parkeringsnævnet inden for 7 dage. Desuden vedhæftet flere af deres vundne sager i civilretten. Bare lige for at slå fast at jeg altså ikke skal regne med at vinde og at det kun kommer til at koste mere at forsøge. Det skal sgu ikke holde mig fra at klage, til parkeringsnævnet heller ikke selvom det koster sølle 175kr i omkostninger. Det er ren mafioso i det svindler firma. Og deres medarbejder"Sebastian" har en direkte nedladende måde at svare folk på herinde. Han skulle skamme sig, men mon ikke karma rammer ham før eller siden.

26. juli 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kontakter dem i forbindelse med en…

Kontakter dem i forbindelse med en parkeringsbøde, som jeg ærligt og redeligt har fået. Jeg havde ikke stillet p-skiven, fordi jeg ikke havde opdaget deres skilte. Jeg beder dem flere gange om ikke de vil overveje at skilte noget bedre på den parkeringsplads, og bliver beskyldt for at "Sende billeder på selektiv vis" som klart og tydeligt viser den situation man ser som billist når man kommer til p-pladsen. På p-pladsen overfor skilter de klart og tydeligt, så jeg forstår ikke modvilligheden imod at skilte tydeligere på lige denne plads. Må skrive flere mails før det virker til at gå op for dem hvad det egentligt er jeg beder om, og jeg bliver koldt afvist med et "skiltene er den størrelse de lovmæssigt skal være" - hvilket ikke hjælper ret meget når de svæver 2 meter oppe i luften så man ikke kan se dem fra bilen.
Jeg henvendte mig ved godt mod, og tænkte at jeg ville sende en venlig opfordring, men måden der bliver svaret på er man slet ikke i tvivl om at det bare handler om at få flest muligt til at parkere ulovligt, så de kan få nogen penge ind.

19. juli 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Gebyr virksomhed!! U-smageligt!

d. 25/6 var jeg kort i T-Hansen i Valby, kom ud og der stod p-vagten og havde skrevet en afgift. Lagde mig fladt ned med min nyindkøbte elektroniske p-skive. Til min store overraskelse og begejstring tog p-vagten den gule seddel i lommen og ville annullere den. D. 8/7 modtog jeg brev fra KbhPark med 1 rykker?!?!?! Jeg sende en klage, hvilket de afslog ASAP med begrundelse på at en P-vagt ikke kan annullere på stedet og hvis alle skrev det ville alle jo klage! De valgte så lige, at smide endnu en rykker oven i, så p-afgiften nu var oppe på 995kr!!! Ringede til dem, men blev afvist med at man behandlede ikke klager pr. tlf. DYBT FORARGET over deres afpresningsmetoder!

16. juli 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig skiltning ved Tolboden i Viborg.

Dårlig skiltning ved Tolboden i Viborg.
Pas på ikke at køre ned i p-kælderen da det nogle steder dernede er betalingszone.
God skiltning fra one park der også kontrollere stedet. Vi endte med at få 2 p-bøder for det samme fra 2 forskellige firmaer.

16. juli 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Skulle p-kontrollants KPI nåes?

Skulle p-kontrollants KPI nåes?

Parkerer ved McD i Hvidovre på Netto p-plads ca. 19.05, sætter p skive til 19.15. Kommer ud cirka 19.30 og har fået en båøde. Årsagn min p skive var sat til 19.30. Reagere ikke og får så bøden med posten. Logger ind og ser billeder, alle billeder viser at p skive var sat til 19.15. Klager via pklage.dk og får efter 1,5 time medhold. det var kontrollantens fejl.
Jeg kan ikke se hvordan en p kontrollant kan stå og tage 8 billeder og skrive en bøde som er direkte forkert.
Det virker meget beregnenede og evt har personen nogle personlige KPI mål der skal nåes, Jeg gætter på der er en del som bare betaler uden at forholde sig til om bøden var berettiget.
Så vær obs på jeres bøder er reelle, især når man læser alle disse indlæg.

5. juli 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Holmegårdscentret - KBHPark - Grove metoder

Holmegårdscentret, Kokkedal

Skal afhente takeaway med min datter på 7 år - er på krykker grundet brækket fod. Afhentningen består af en luge, hvorfra maden udleveres. Vi stod 3 meter fra bilen og da vi vente os om stod der en p-kontrollant og sagde kækt "Det er dig der holder der i den sorte bil"
"Ja" siger jeg, hvortil han siger "Du har haft ryggen til din bil i mere end 3 min, så derfor giver jeg dig en bøde"

Vi kører inden jeg når at modtage min kontrolafgift.

Efter 3 dage i sommerhus ligger der så 2 (to) rykkere dateret hhv. 15. og 25. april.

Kontrolafgift er nu betalt.

Er rystet over deres metoder - og tænker samtidigt at ejerne af Holmegårdscentret (INNOVATER REC 1 A/S) har fået storhedsvandvid!

Har ikke fantasi til at forestille mig, at kunder med de begrænsede indkøbsmuligheder der forefindes, kan anvende mere end 20-30 min.

Har skrevet til INNOVATER REC 1 A/S, dog endnu intet svar.

3. maj 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget usmagelig forretnings gang de…

Meget usmagelig forretnings gang de benytter.
Fik en afgift for at parkere på en gæste parkering i min varevogn, var ikke vidne om at det krævede gæste kort, var af den overbevisning at det var 2 timers reglen der gjalt.
Efter følgende d. 3/3-19, modtager ejeren af firma bilen, en påmindelse om manglende indbetaling, med betalings frist d. 24/2-19, altså 8 dage før han modtog brevet?
D. 5/3-19 modtager han så rykker 1, nu med ekstra 100,- i rykkergebyr og 310,- i kompensations gebyr. Fristen på den er d.6/3-19, altså dagen efter? Klagede skriftligt over gebyret, men betalte afgiften.
Fik ikke medhold, og klager så stadig. Er der andre med samme oplevelse, med forsinkede breve, man ikke kan nå at reagere på, må i meget gerne give lyd, så vi samme kan få gjort noget ved den forretnings model.
Morten

22. april 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Uanstændigt!

Oplevelsen med KbhPark falder meget fint i hak med de øvrige anmeldelser her på siden. Vagten "står på lur", udsteder bøden på forkert grundlag, bliver konfronteret (med flere vidner), indrømmer fejlen, alligevel nægter firmaet at annulere bøden, eller gør sig den ulejlighed overhoved at høre om forløbet...
Jeg kommer ikke til at bruge Holmegårdscentret i Kokkedal igen.

2. april 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kbh Park er uanstændigt

Dårlig skiltning. Agressiv adfærd.Stod nogle få meter fra bilen da bøden på 795,- blev givet efter blot 4 minutters standsning. Firmaerne der bruger Kbh Park burde stoppe med at bruge dem

23. marts 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Snyder folk for penge

Snyder folk for penge.
Jeg holdte i deres parkeringskælder på Kanalvej, hvor at der var dårlig skiltning. Skiltene gav dog udtryk for at der var gratis parkering i weekenden. Jeg holdte der i 45 min og fik efterfølgende tilsendt en bøde på 212kr. Cph parks hjemmeside fuckede så jeg kunne ikke betale min bøde på trods af jeg ringede til dem og skrev det til dem i en email. Jeg endte derfor med at modtage en rykker jeg nu også må betale !

19. marts 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fupper sig til dine penge :(

Fupper sig til dine penge :(

Jeg havde betalt til tiden den 4/3 og allerede dagen efter den 5/3 sender de en rykkerskrivelse, selvfølgelig håber de på en dobbeltbetaling, det er ren fup til en ekstrabetaling, at de sender rykkere så tidligt.

Jeg var desværre i den kedelige situation, at min P-Skive uventet var slukket og da jeg kommer ud til P-vagten (efter 15 min, hvor jeg måtte holde i 2 timer) står han og fotograferer min slukkede P-Skive, jeg fik P-bøden på kr 795,-, men mærkeligt, at modtage en rykker dagen efter betalingsfristen, hvor jeg havde betalt. Det er ren fup til ekstra penge.
Hvem hyrer sådan et selskab ??? Det er dem der hyrer dem, der er helt gal på den 😡

8. marts 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pengemaskine!

Pengemaskine!
Efter at handle hos Flügger farver i Valby Gammel Køge Landevej 77, modtog vi den triste gule seddel med en regning på 795kr. Det som parkeringsvagten har noteret, kan vi se, at pågældende har set os parkere, og har efter maksimalt 5 minutter efter vi parkerede har givet bøden/afgiften. Vi handlede i maksimalt 25 minutter, og det er tilladt at parkere i en time.
Skiltningen ift. parkeringsområdet er meget sparsom, og det skriger ikke i øjnene, at man holder på et område med begrænset parkeringsperiode.

6. marts 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg opfordrer til boykot af butikker

Jeg opfordrer til boykot af butikker, der benytter kbhpark. I dette tilfælde, var der tale om en søndag (!) foran t hansen, hvor jeg var inde i få minutter for at købe en p-skive, frem for den, der var defekt. Hvorfor jeg fik en bøde for de få minutter. Og selvom betjenten, der i øvrigt selv ha... kbhpark, var helt enig i, at den burde han reelt aldrig have givet - var kbhpark naturligvis 100 ligeglade. Mage til firma uden gran af etik!

19. november 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Efter 20 år i den samme boligforening…

Efter 20 år i den samme boligforening med stor parkeringsproblemer, har vi i starten af sommer indgået et utrolig godt sammearbejde med KbhPark.
De har minimeret vores hovedpine med udefrakommende billister.
Vores problemer har været forretninger i nærområdet som stiller deres erhvervsbiler hos os og unge lømler der parker som de har lyst til.
Lømlerne er væk eller holder pænt. Erhvervsbilerne har vi ikke set og vores parkeringsplads er atter tilgængelig for beboer

17. oktober 2018
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere