Da jeg er ledsager til en voksen kvinde med downs / udviklingshæmmet og måtte akut stoppe for toiletbesøg for hende i industriområde på Amager, glemte jeg i farten at sætte parkerings skiven. D... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Absolut nul stjerner. Danske private parkeringsselskabers brancheforening anbefaler en observationstid på 3-6 min. Kbhpark anvender lavest mulig observationstid. Glemte rigtig nok at sætte p skive. Ko... Se mere
Desværre meget dårlig oplevelse. Da vi bedt vagt om forklaring, kom der umiddelbar meget aggressive tone og ingen fornuft. Mine børn var rigtig bange da vi ikke møder sådan "person" ofte. Efter klage... Se mere
Klager over en række p-bøder, som min datter havde fået da hun lånte bilen og parkerede ved fitness world i Viborg omkring skift fra Vintertid til normaltid. En helt igennem dårlig behandling og en ko... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Skræmmende ubegavede personale
De har åbenbart et telt ved Thansen i Valby. Fik en bøde med min autotransporter, da jeg skulle ind og forespørge på en bil der holdt på P-pladsen. Jeg holder i en 12 T lastbil og får en bøde for ikke at have sat min P skive. Jeg ringer så og siger jeg var der i anledning af arbejde og der altså ikke er p Skive i en lastbil. Denne 16 årlige pige jeg taler med som ingen gang ville kunne castes til paradise hotel fatter ikke en skid. Jeg har aldrig været i kontakt med så dårligt et firma og det burde lukkes.
Efterfølgende har jeg tjekket firmaet på CVR og så kommer det ikke bag på mig de metoder man bruger. ØV at det desværre skal være sådan.
KbhPark
KbhPark - Plads 0167 Valby
Var gæst i boligområdet med 3 timers parkering.
Jeg ringede høfligt til KbhPark for at få klarhed på hvordan jeg skulle forholde mig da en MC ikke har en P-skive.
De fleste P selskaber oplyser klare retningslinjer, men KbhPark udmærkede sig med uvidenhed, var ubehøvlet, nægtede at oplyse navn og så de afbrød forbindelsen 😔
En smule anstændighed bør alle kunne stramme sig op til .... også KbhPark.
Dårligt og uprofessionelt arbejde i Valby
Hej KBHPark.
Det jeg syntes er for dårligt, er ikke det at jeg får en p-bøde, da jeg mener vi alle skal overholde love og regler, men den måde som bøden blev givet på er i min optik helt forkert i forhold i normal proceduren, hvor p-vagten ikke kommer kørende og observere fra sit eget køretøj på de parkeret biler, og klargøre p-bøden og køre væk, parker sin bil og kommer så listende med en p-bøde, placere den i min forrude, skynder sig med det klargjort kamera at tage billeder af bilens p-skive og skynder sig væk, og da prøver at konfrontere ham med, "jeg mente at en p-vagt skulle observere 4 minutter på køretøjet", hvortil han bare fortsatte væk fra mig, over mod T-hansen.
Hvorfor jeg kan være så præcis, er pga jeg var sammen med mine 3 drenge ude og spise (Den glade kok) mens vi ventede på deres mor skulle komme fra arbejde af og jeg holder som den eneste bil på p-pladsen ca 8 meter og vi alle 4 havde frit udsyn til bilen.
Klokken 14:18 ringer børnenes mor for at fortælle at jeg godt kan bestille mad til hende og der går hun lige omkring T-Hansen og går forbi min bil kl.14:21 hvor der ikke står nogen p-vagt og observer.
Er det i orden at udskrive p-bøder på denne måde??
En hvid Mercedes A160 regnr. BY 28 325
Jeg fik selvfølgelig IKKE medhold..
Køgevejens Farvehandel Gammel Køgelandevej.
Jeg kom kørende af Gammel Køgelandevej fra Hvidovre mod Valby, og skulle til at dreje til venstre ind til Køgevejens Farvehandel og holdt tilbage for modkørende trafik. Jeg holder i venstre side med bilen drejet mod venstre med blinklyset tændt, og venter på jeg kan komme ind. Ud af det blå kommer der en Hvid Mercedes (Af en mindre model) der kører lige ind foran mig i det moment jeg skulle til at sætte i gang. Denne Mercedes er kommet kørende ligeud af Gammel Køgelandevej og drejer lige ind foran min bil, frem for at vente bag min bil som færdselsreglerne foreskriver. Jeg markerer ikke overfor denne bilist med horn eller andre fagter, jeg ryster dog på hovedet af den hensynsløse kørsel, hvilket (jeg vil tro) chaufføren opdager. På parkeringspladsen, kan jeg se at der kommer en yngre mand ud, der har udenlandske gener der har omtrent samme højde som jeg, måske lige mindre (jeg er 1.78 cm). Jeg kan se at han har en trøje på fra KbhPark.
Jeg parkerer bilen på pladsen foran Køgevejens Farvehandel, for at se om de har åbent ved at tjekke hovedindgangen samt ved at gå til bagindgangen. Jeg holder der i 2 minutter. Da jeg kommer ud og skal til at køre igen opdager at jeg har fået en parkeringsafgift.
Jeg kan forstå at parkeringsafgiften ville være korrekt hvis jeg ville have holdt der i mere end 3 minutter ud fra skiltningen på pladsen, men jeg har holdt der under 3 minutter. Der var masser af andre ledige parkeringspladser uden tidsbegrænsning tæt på. Ligeledes så ser jeg et motiv fra parkeringsvagten til at give mig en afgift, fordi han har set sig sur på mig fordi jeg er tæt på at køre ind i hans bil, på grund af hans ulovlige kørsel.
Personligt syntes jeg det er problematisk at i har en parkeringsvagt, der udsteder bøder, fordi han har set sig sur på en (Dette er dog min egen teori). Ligeledes ville jeg som firma ikke være helt tilfreds med at have en medarbejder som repræsentant for denne, der ikke overholder færdselslovgivningen når man selv arbejder inden for færdselsområdet.
Naturligvis fik jeg ikke medhold i min klage. Hvis jeg i fremtiden ser et sted hvor KBHPark er ansvarlige for parkeringen, vil jeg vælge at andet sted at handle.

Besvarelse fra KbhPark
Som alle andre endnu en bøde foran…
Som alle andre endnu en bøde foran T-Hansen valby.
De prøver at komme tilbunds i folk der parkere der for at tage toget men det eneste de gør er at give butikkernes kunder en dårlig oplevelse, øv øv.

Besvarelse fra KbhPark
KbhPark bruger trusler
KbhPark bruger trusler for at afholde folk fra at klage over en urimeligt udstedt afgift - FØJ !!
Har fået en parkeringsafgift fordi jeg havde en elektronisk skive indstillet til kl. 13.15, og en gammeldags p-skive indstillet til kl. 13.00. Her påstår KbhPark så at den gammeldags skive var indstillet til kl. 11, idet der meget utydeligt står et spejlvendt 11 tal, der hvor pilen står, men kigger man på skiven som en urskive, så står tiden til kl 13, og dermed er der IKKE parkeret udenfor tidsbegrænsningen.
Men hvis man har det udgangspunkt i KbhPark, at alle mennesker er sat i verden for at snyde dem, så er det jo bare med at udskrive en afgift på ethvert grundlag, og derefter true til tavshed.
Hvor er jeg glad for at der er kommet et parkeringsklagenævn pr. 1.7.18, hvor man forhåbentlig bliver behandlet af en uvildig instans, så vi kan komme disse metoder til livs. Bare ærgerligt at min afgift blev udstedt 16.6.18 :-(
Vi benytter KBHPARK til…
Vi benytter KBHPARK til parkeringskontrol i Bybjerget, og møder udelukkende et meget servicemindet og reelt personale, både rent administrativt og de udsendte p-vagter.
Vil klart anbefale KbhPark.
KBHPARK RÅDNE MORAL...
Fik idag en bøde fra Kbhpark foran T Hansen i Valby, parkerede gik ind og trak nummer venter lidt, bliver obs på at man skal stille P skive, går ud og der står allerede en kontrollør, siger til ham jeg kun lige er kommet og maks har holdt 2 min. Han kigger på mig og siger 4 min. ( desværre står der ikke tidspunkt på t hansen kø nummer )
Så kontrolløren har simpelthen stået og ventet på, en som mig der glemmer for derefter at skynne sig og udskrive bøde.
FØJ HVOR ULÆKKERT, tror desværre slet ikke du har dårlig smag munden kontrollør nr. 00004 da det er tydeligt at det er noget du gør ofte på netop denne p plads
KBHPARK'S RÅDNE MORAL.
Den 10/10 2017 parkerede jeg i Vigerslevvænge ud for nr. 52.Omkring kl. 17.45 - 17.50 parkerer i sølvfarvet Mercedes foran indkørslen til ejendommen, et sted der er mærket med gule striber samt et parkering forbudt skilt, da det er en brandvej. Ud af bilen kommer en ung mand som til min FORARGELSE viser sig at være ( 0004 ) p-vagt som på denne kreative måde går på jagt efter bilister som enten har glemt at stille p-skiven eller har skrevet p-tilladelsen forkert.
Senere skal jeg køre og ser at jeg har fået en hilsen fra denne p-vagt. Jeg havde taget fejl af datoen og skrevet d. 12/10 istedet.
Normalt ville jeg betale for min fejltagelse, men ikke denne gang da p-vagten ( pragteksemplaret) selv parkerede ulovligt
Jeg klager over afgiften, og fortæller samtidig hvad jeg og nogle andre havde set.
I januar taler jeg med en anden af deres medarbejdere, som fortæller mig at den unge p-vagt har fået en henstilling, da han har parkeret på denne kreative måde flere gange.
Jeg fik ikke medhold i klagen, KBHPARK ville have deres penge og de kommenterede på intet tidspunkt deres medarbejders opførsel. ( Det er åbenbart normal opførsel hos KBHPARK ) penge frem for alt og så skide på hvordan.
Sagen er nu endt hos inkasso Gothia og de har valgt at sætte mig i RKI. Kontakter Gothia og fortæller dem at jeg på ingen måde agter at betale, men at jeg vil have sagen i retten, da jeg forventer at KBHPARK giver mig den samme henstilling som dette pragteksemplar af en p-vagt. Alt andet vil være urimeligt.
Så nu venter jeg svar fra dem.
Jeg kunne også bare vælge at betale, men ved at gøre dette acceptere jeg deres moral eller rettere rådne moral.
Så jeg vil istedet bruge min tid på at finde de andre beboere som også har klaget over p-vagten og så må jeg vente og se hvad der sker.
Så uprofessionelt som et firma kan være!
P-vagten indrømmer at havde set forkert på p-skiven efter at havde skrevet bøden, tage så selv bøden fra min rude, og går sin vej med den!
Fint, tænkte jeg så, endelig en p-vagt med samvittighed!
Men nej, fik en rykker en uge efter!
P-vagten tog selv bøden men blev ikke annulleret alligevel!
Ren pengemaskine uden den mindste menneskelig side!
Så trist at vi i Danmark er nået der til!!
Fik kontrolafgift på 510kr
Fik kontrolafgift på 510kr . for at holde 2t47min i en 3 timer zone i kbh. de sendte flot billede af skilt med 3 timer P min p-skive som stod på kl11 og et billede af deres ur som stod på 13,47 :-) Snakket med en meget sød dame - Antica- og den blev annulleret.
KbhPark har med deres gode service og …
KbhPark har med deres gode service og fleksibilitet, vist os en anden måde at føre parkeringskontrol. Efter at have fået dem ind over, kan kunderne nu finde parkeringer uden besvær. Tidligere har vi døjet med det problem at uvelkomne gæster har parkeret på p-pladser som er tilegnet vores kunder! Kbhpark kan helt klart anbefales til andre med lignende problemer.
KbhPark overholder på ingen måde loven …
KbhPark overholder på ingen måde loven om 5min inden der udstedes en bøde! var væk fra bilen under 2 min, og ser en p-vagt LØBE væk fra min bil da jeg kommer ud af maxizoo i valby.
Håber p-plads ejere stopper med at bruge dem - jeg stopper under alle omstændigheder med at handle i maxizoo valby efter den episode!
Gid kbhpark går konkurs

Besvarelse fra KbhPark
Stod 5 meter fra bilen!
Stod 5 meter fra bilen i 5 minutter da en p-vagt udstedte en afgift på bilen. Det er fuldstændig uhørt. P-vagten prøvede endda at annullere afgiften, da han så mig, men det kunne han ikke selv..
KbhPark vil selvfølgelig ikke gøre noget ved denne urimelighed.
Vi gjorde brug af parkeringen på …
Vi gjorde brug af parkeringen på skøjtevej inden afrejse til Malaga.
Utrolig fornuftige priser til 299 kr. pr uge, hvilket er meget billigere end vi er vant til. Det skal siges, at man ikke behøves at reservere på forhånd.
KbhPark har jo fuldstændig misforstået …
KbhPark har jo fuldstændig misforstået forstået konceptet!!!
Jeg forstår godt at deres parkeringsvagter ikke kan forholde sig til andet end de aftaleregler og lovgivninger der er på området, i det øjeblik de udsteder P-afgiften, men at deres administration totalt afviser at forholde sig til den konkrete situation nå der indsendes en klage, er mig fuldstændigt ubegribeligt, og jeg vil opfordrer enhver virksomhed der har valgt eller overvejer at entrere med KbhPark, om at lade være, da i med garanti sørge for at jeres kunder får en rigtig skidt oplevelse, og derfor ikke kommer tilbage og handler hos jer igen.
Jeg forsøgte at ringe til dem, for at ankre deres svar, men blev mødt af en ikke særlig kundeservicemindet person, der starter med at sige at alt kommunikation i forbindelse med klager skal gå via e-mail. Men da jeg insisterer og forsøger at tale min sag, bliver der lagt på. Dette sker 3 gange da jeg forøger at ringe op igen. Det er virkelig en mærkelig måde at håndterer kunder på.
Her er min henvendelse, til KbhPark, og deres svar.
-------------------------------------------------------------------
Fra: BO GRAVERSEN
Sendt: Sunday, April 30, 2017 1:02 PM
Til: Klager - KbhPark
Emne: uberrettiget parkeringsafgift - 202000002289656
Jeg skriver til jer da jeg mener at jeg uberettiget har mottaget en parkeringsafgift på parkeringspladsen ud for T-HANSEN på Gammel Køge Lande vej i Valby.
Årsagen til at i vælger at give mig en afgift er manglende brug af P-skive, hvilket paradokssalt er årsagen til at jeg holder på denne parkeringsplads, da jeg i tidsrummet hvori parkeringsafgiften er registreret, var inde i T-HANSEN for at købe nye klæbepuder til min Prak-ONE parkeringsskive, som ikke kunne side fast i ruden længere. Jeg havde derfor taget Park-ONE parkeringsskiven med mig ind i butikken for at sikre mig at jeg fik de helt rigtige klæbepuder, hvilket var årsagen til at jeg ikke havde en parkeringsskive siddende i bilruden .
Jeg har vedhæftet kvitteringen fra T-HANSEN som dokumentation for at mit erinde i butikken rent faktisk er som jeg beskriver det, og som bevis på at jeg faktisk var i gang med at sikre mig at jeg altid har en synlig parkeringsskive i min bilrude.
Jeg håber at i kan se at jeg årsagen til min manglende bruge af P-skive , hverken er på grund af forglemmelse eller sløsethed, men at jeg faktisk netop var igang med sikre en konsekvent brug af P-skive, og håber derfor også på at i vil være så venlige at annullerer denne afgift.
Jeg har også vedhæftet et billede taget lige efter jeg har monteret de indkøbte klæbepuder og gen-monteret P-skiven i ruden.
på forhånd tusind tak.
Med venlig hilsen / Best Regards
Bo Graversen
********************************************************************
Tak for din henvendelse.
KbhPark skal desværre meddele dig om fastholdelse af p-afgiften. Se venligst vedhæftede billeder (11 sider), som beviser forseelsen, at der ikke var nogen p-skive.
Hjemlen for pålæggelse af p-afgiften beror på rent aftalemæssige forhold. Det er således, at når man kører ind på en privat parkeringsplads, hvor der ved skiltningen er tilkendegivet begrænsninger og betingelser for parkeringen, anses man for at have accepteret ordlyden på skiltningen. Det er fast retspraksis, at overtrædelse af bestemmelserne medfører udstedelse af en p-afgift. Hjemlen for rent aftalemæssige forhold fremgår af Aftalelovens § 1. Derfor har det desværre intet at sige, hvad du lavede på adressen.
P-afgiften er udstedt på et berettiget grundlag og bedes derfor indbetalt senest 10 dage fra d.d.
Med venlig hilsen/Best regards
KbhPark ApS
Herstedøstervej 27-29, 2620 Albertslund
Cvr. nr. 36701781
Tlf: +45 25378362
Yderst tilfreds med deres priser på …
Yderst tilfreds med deres priser på lufthavnsparkering
Virkelig dårlig stil
Har i dag modtaget påmindelse om betaling af kontrolafgift - en kontrol afgift vi ikke aner noget som helst om, da der ikke har siddet en afgift på bilen. Den omhandler påbud om p-skive. Vi har holdt ved T-Hansen/ MaxiZoo Valby i max 5 min, hvor vi noget af tiden stod ved bilen med hunden. Har ikke set nogen i nærheden af bilen, så lidt mærkelig synes vi nu i bund og grund hele situationen er.

Besvarelse fra KbhPark
P-bøde i Søborg ved Søborg Møbler
Har oplevet fuldstændig samme som beskrevet i andre reviews ved Søborg Møbler i Søborg. KBHPark forretningsmodel er så usympatisk.
Dårligere end dårlig forretningsmetode
Også undertegnede har været udsat for KbhPark i forbindelse med meget dårligt beskrevne regler i forbindelse med parkering i Gyldenrisparken på Amager, som er privat område.
Jeg parkerede velvidende, at der var P-regler for området, hvilket skiltningen påpegede. Men modsat de mere professionelle og veletablerede P-selskaber, var disse regler overhovedet ikke klart og tydeligt beskrevet på skiltningen. Det eneste der står er, at der er regler, og man skal have en tilladelse. Men INTET om hvad disse regler består i, hvor denne tilladelse kan indhentes, hos hvem eller hvem der kan kontaktes for oplysninger ved tvivlsspørgsmål.
Forsøger derfor at finde en medarbejder på et kontor som ligger lige ved siden af P-pladsen, men her er låst. Går ind på området for at finde en person/medarbejder som måske kan hjælpe, men finder ingen. Skynder mig derfor at hente noget livsvigtigt medicin hos en beboer, som var mit ærinde, løber ned igen og finder en p-afgift i forruden. Da jeg kontakter KbhPark og forklarer ovenstående, samt det faktum, at familiemedlemmet adspurgt, helle ikke kunne svare på spørgsmålene, da der var sket ændringer under indlæggelsen. Herefter får jeg dette uredigerede og meget arrogante svar nogen sinde modtaget fra nogen virksomhed.
Citat:
"KbhPark skal hermed meddele dig om afslag. Det er i direkte strid med
sandheden, at der ikke står noget på skiltningen vedr. krav om
p-tilladelse. Der er et skilt lige ved siden af bilen, hvilket ses af
billederne. Her fremgår det tydeligt, at der er krav om
p-tilladelse/gæstekort og parkering inden for bås.
Ved at parkere på stedet går du med til denne aftale, som står på
skiltningen. Alt andet er irrelevant. Enten har du en tilladelse eller
ej. KbhPark har gjort sit mht. udlevering af p-tilladelse til
ejendommen. Finder du reglerne urimelige eller på anden måde ikke til at overholde skal du finde at sted at parkere, da stedet er orivat område.
FDM vil f. eks. fortælle dig det samme." Citat slut
Jeg skulle hente noget livsvigtig medicin for en beboer som var på et genoptræningsophold efter længere tids hospitalsindlæggelse.
For mig handlede det således og absolut ikke om, at jeg ikke ville efterleve reglerne, men der imod om at få oplyst HVOR jeg kunne indhente de nævnte tilladelser. Dette fremgår nemlig ikke af skiltene.
Der udover var jeg reelt ikke væk i længere tid end den som fremgår af afgiften, hvilket må betyde at P-vagten har siddet på "lur" fra jeg steg ud af min bil, og således ikke kunne undgå at se, at jeg forsøgte at få fat i en medarbejder.
Såfremt virksomheder, store som små hyrer KbhPark til at forvalte deres P-pladser, må det anbefales som kunde eller besøgende at holde sig LANGT VÆK. Det er muligt at de som indgår samarbejde med KbhPark er rigtig glade for dette, og KbhPark i denne forbindelse udfører et godt stykke arbejde. Men det må ved et blik ned over denne side konstateres, at det er på baggrund af lyssky og tvivlsomme metoder, som nok ikke alle deres kunder er vidende om.
Dette budskab vil blive delt på de sociale medier.
D.d.12/10 svarer Sebastian. 3,5 år senere. Flot!
Det er direkte usandt, at der har været de påståede informationer på det pågældende tidspunkt.
Men svaret dengang samt reaktionstiden på jeres reaktion, siger jo alt. USERIØST!!!
Sebastian, tænk at I overhovedet vil være bekendt først at svare 3,5 år senere, og så oven i købet fornærme andre på deres intelligens.
Det er jo ikke sådan, at jeg ikke så skiltene dengang, og jeg var - modsat dig selv med stor sandsynlighed - på stedet op til flere gange. Og der var IKKE skilte på hver lygtepæl. De stod med meget lange mellemrum, og tro mig, jeg forsøgte at få jer I tale, men det var umuligt.
Jeg står 100 % ved det jeg har skrevet, og kikker man igennem de andre ratings af jer, er min sag jo ikke enestående ligger pænt i tråd med andres oplevelser.
Men da jeg ikke kommer til at befinde mig på stedet længere, da vedkommende jeg hjalp for længst er afgået ved døden, afslutter jeg også hermed al yderligere dialog. Det er min tid for dyrebar til. Og for mig er sagen for længst lukket.

Besvarelse fra KbhPark
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







