KbhPark Anmeldelser 137

TrustScore 1 ud af 5

1,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Da jeg er ledsager til en voksen kvinde med downs / udviklingshæmmet og måtte akut stoppe for toiletbesøg for hende i industriområde på Amager, glemte jeg i farten at sætte parkerings skiven. D... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolut nul stjerner. Danske private parkeringsselskabers brancheforening anbefaler en observationstid på 3-6 min. Kbhpark anvender lavest mulig observationstid. Glemte rigtig nok at sætte p skive. Ko... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Desværre meget dårlig oplevelse. Da vi bedt vagt om forklaring, kom der umiddelbar meget aggressive tone og ingen fornuft. Mine børn var rigtig bange da vi ikke møder sådan "person" ofte. Efter klage... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Klager over en række p-bøder, som min datter havde fået da hun lånte bilen og parkerede ved fitness world i Viborg omkring skift fra Vintertid til normaltid. En helt igennem dårlig behandling og en ko... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,1

Dårlig

TrustScore 1 ud af 5

137 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Da jeg er ledsager til en voksen kvinde…

Da jeg er ledsager til en voksen kvinde med downs / udviklingshæmmet og måtte akut stoppe for toiletbesøg for hende i industriområde på Amager, glemte jeg i farten at sætte parkerings skiven. Da vi kom tilbage var der en hurtig parkeringsvagt der havde været forbi.

Jeg henvender mig til Unopark / KBH Park og fortæller om situationen, sender dem også dokumentation og kort på kvinden med handicap, men der er intet at gøre, jeg får bare beskeden om at de fastholder bøden og jeg vil få rykkergebyrer hvis jeg ikke betaler senest om 10 dage.

Der er ikke nogen menneskelighed bag dette firma.

875kr

12. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dummebøder fra KbhPark

Med kbhpark er man op imod en logik der kun tilgodeser deres forretning.
Ingen andre kræver p skive på en motorcykel, ingen andre kommuner, ingen andre p selskaber jeg har fået medhold i 3 bøder.
FDM siger også der ikke er p skive på en motorcykel. MCTC siger det samme?
Lad os så sige man klæber en p skive til en bil på sin motorcykel, og der kommer nogle drenge forbi og drejer på skiven? Man kan jo aldrig vide sig sikker når jeg handler/parkere på jeres grund.
Dvs jeg kan feks ikke handle hos thansen i Valby mere.
Eller andre steder i opererer/ejer.
Det ville jeg gøre mit bedste for at informere andre og thansen omkring.
Jeg ville mene i begrænser den frie bevægelighed for motorcyklister, det kan I simpelhen ikke være bekendt.

Hvorfor laver I ikke regler omkring hvide biler ikke må parkere der, det ville jo indbringe jer yderligere moneter. I kan vel lave de regler i føler for.

Trist man skal udsættes for disse dummebøder det er jo næsten i rocker regi.

29. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det føles som rent tyveri

Det føles som rent tyveri.
15,20-15,23 holdte jeg foran Netto tavleholmsvej
Jeg havde sat pakeringskiven, den var dog gledet ned
Det kostede lige 830 kr.
Tænker at de ligger på lur for at tjene afgift.
DET ER IKKE FAIR, og det var en mørk mand der var fuldstændig kold -NETTO mistede en kunde der ØV

14. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ubegribeligt dårligt firma.

Ubegribeligt dårligt firma.
De gav mig en bøde for at holde på en gammel forladt parkeringsplads der ikke bliver brugt til noget overhovedet. ca. 30 meter fra der hvor jeg havde parkeret var der et skilt men det var ikke nemt at vide at den del jeg parkerede på var omfattet af skiltet.
Da jeg klagede min nød indrømmede de at jeg ikke holdte i vejen for nogen eller noget men alligevel skulle betale bøden. Er ret sikker på at deres skiltning faktisk ikke ville gå i retten men magter ikke at tage kampen op over 830 dkk.. ufatterligt dårlig behandling og ingen medmenneskelighed. Synes de burde skamme sig.

1. september 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har fået at vide fra vores…

Jeg har fået at vide fra vores ejendomsmester at jeg må holde med venstre for og baghjul på den vide streg da der ikke holder nogen på min venstre side af min bil og alligevel har jeg fået en p bøde og det er noget svineri fra jeres side og så er der flere i vores bebyggelse der er meget imod det selskab

28. august 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Uretmæssig bøde - fusk og svindel

Jeg holder parkeret ved siden af Rema 1000 på Valbylanggade. Den første time er gratis. Det skal jeres parkeringssystem registrere. Jeg måtte holder der i en time gratis og da jeg skulle holde der i to, har jeg indstillet easypark til betaling for en time. Det er jeres system, der ikke tæller rigtigt. Den skal i appen vise, at den første time er gratis, ellers betaler man jo allerede fra første time - som er gratis.

I må sørge for at appen registrer korrekt, ligesom nedenstående (fremsendt eksempel), hvor den viser, at de to første timer er gratis og dermed ikke tæller, men at man STADIG skal sætte Easypark appen til for registrering af parkering. Ellers snyder I kunden ved at kræve betaling fra det første minut. Det er misvisende og jeres ansvar at det registreres korrekt efter jeres egne anvisninger.

Derudover sender i en opkrævning med forfald til dagen efter.

Når så jeg sender en klage, kan jeg ikke efterfølgende besvare mailen. Man kan kun skrive 500 tegn i sin klage. Min anbefaling er, at man skriver et dokument og vedhæfter som pdf.

6. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ugennemsigtig skiltning baseret på at forvirre

Hvem er KBHPARK eller Unopark som bor på en co/ adresse på et kontorhotel?

Får rykker nr.2 før brev.

Parkerede i kælder under Føtex på Østerbro, skiltningen var så lidt gennemskuelig at jeg kørte 4 rund for st finde ud af hvor jeg kunne parkerer medens jeg var i Føtex.

Dårligt uddannet personale tager telefonen hos KBHPARK eller unopark som kun henviser til “du kan klage her” da jeg spurgte om ejerforhold og om selskabet var dans ejet ville hun ikke fortælle, hverken hvem der står bag disse firmaer eller om de er dansk ejet.

Firmaet leverer både en p-afgift og et kontrolgebyr og på en Google søgning kan man også modtage en bøde fra bemeldte firmaer.

Vi er offer for grådige og krimilalle forretningsdrivende som systematisk ruller mennesker overalt.

11. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

0 STJERNER

Fik en afgift på 795 kr. efter 3 min. opsyn.
Min egen dumme fejl, da jeg i farten glemte, at stille P-skive. fik aldrig en seddel i ruden, men blev først gjort opmærksom på dette, da der lå brev i postkassen 3 uger efter.
Fik tastet forkert i netbank, da jeg skulle betale bøde. Så i stedet for, at taste 795 kr. for jeg tastet 775 kr. Det resulterer i, at jeg får en regning på 120 kr.
Kundeservice er ikke til at have dialog med, så håber Virksomheder boykotter disse privat ejet selskaber, der står udenfor normal lovgivning på dette område - eller forbruger boykotter de virksomheder, der hyrer disse selskaber. 0 STJERNER

6. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget meget nidkært parkeringsselskab

Meget meget nidkært parkeringsselskab. Uret på min automatiske p-Skive var desværre 7 min foran - så skiven satte sig til 14:00 da jeg parkerede kl 13:39 Kan se på afgiften, at p-vagten observerede fra 13:39:20 til 13:42:24. Havde han ventet 2 minut og 36 sekunder ville min parkering være ok!! Har formodentlig stået og set os parkere. Gad vide om man også får en kontrol afgift hvis ens p-skive er nogle minutter bagefter. Skal uret i p- skiven passe på sekund eller hvad er margenen. Forlod p-plads og var hjemme på bopæl hvor p-skive stillede sig på 14:15. Det et pengegrisk firma uden den mindste grad af af moral og sund fornuft.

17. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The Evil Empire

The Evil Empire
Sindsygt grisk firma. Giver dig gebyr på gebyret for regning de påstår at du har fået. Så alle ender med også at skulle betale et gebyr og hvis man er heldig også gebyr af gebyret.Inden de så truer dig med Inkasso.

17. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Parkerer ved thansen rødovre i…

Parkerer ved thansen rødovre i tidsrummet mellem 1552-1553. Ds jeg har en tid til dækskift kl 1600. Jeg går direkte op til kassen, med mig har jeg min elektroniske p-skive da jeg samtidig vil købe ny dobbelklæbende tape til denne.
Jeg går direkte til kassen ingen foran mig. Ekspedienten spørger efter mine nøgler for så vil de selv køre den over til porten. Han får nøglerne, og giver disse til en kollega. Kollegaen sætter nu kursen mod udgangen for at hente min bil. Her her nu gået mellem 2-3 min.
På vej mod udgangen spørger en kunde ang. Hvor han finder en være (hører ikke hvilken) Ekspedienten hjælper kunden, dette tager vel ca 30-60 sek.
Medarbejderen sætter nu kurset mod udgangen igen. Her møder han en p-vagt som er ved at udskrive en bøde.
Medarbejderen spørger p-vagten om han ikke kan annullere bøden da det ellers er ham der kommer til at hænge for den.
Dette nægter p-vagten.
Jeg har været I butikken Maks 4 minutter, har kvitteringer der kan bekræfte tiderne.
P-vagten har observeret min bil i nøjagtigt 3min og 19 sekunder og havde ikke engang sat kvitteringen i ruden da medarbejderen beder ham droppe den. Dvs de sekunder det tager ham at svare medarbejderen og skrive bøden færdig, formentlig er inkl i observationstiden.

Klage sendt til både p-Selskabet og thansen.
Da jeg mener jeg ingen reel chance havde for at undgå bøden i det jeg ikke engang havde nøglerne til min bil i ca 3 ud af de 4 min forløbet tog.

Ren pengemaskine!!

18. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pengemaskine uden lige!!!

Pengemaskine uden lige! Forfærdeligt firma og måde at tjene penge på! Jeg skulle handle ind i SuperBrugsen som altid, og holder på parkeringspladsen som altid, hvor der er en times gratis parkering. Et kvarters indkøb og en bøde i forruden. Begrundelse: min el p-Skive er i stykker! Korrekt jeg så efterfølgende, at den var gået ud, men de vidste jo, at jeg ikke har holdt der i over en time, for de holder øje konstant med bilerne. Jeg kan ikke så meget gøre andet end at betale, men super unfair da de reelt ved at jeg har holdt i kort tid.

27. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Under alt kritik

Under alt kritik! ren penge maskine!
Som håndværker var jeg i kbh og skulle kigge på en opgave og var herefter i city 2 i 15 minutter for at hente noget frokost. Jeg køre i en stor firmabil og kan aldrig rigtig finde p båse da jeg enten ikke kan svinge ind i båsene eller de simpelhen er for smalle!
Jeg vælger så her på city 2’s p plads at parkere i en bås op af et vognskur da der lige er 1 meters penge i mellem min bås og skuret. Her holder jeg så skævt ((for at kunne komme ind i båsen)) samt HVIS jeg kunne have holdt lige i båsen ville hverken jeg eller nabo bilen kunne have åbnet vores døre/komme ud af vores biler? Så tænker dette er den bedste løsning når jeg os tænker på mine medmennesker. Jeg kontakter firmaet med min uforståelse for deres valg? Dette er i mine øjne ren penge maskine og intet tegn på sundfornuft? Man må vel gerne tage en selvstændig beslutning ud fra omstændighederne og lige kigge sig omkring.

Men høre intet fra firmaet der istedet sender mig to rykkere (har ringet i mellemtiden) på henholdvis 300kr og 305kr så nu har min sandwich til 45kr kostet mig 45+1405kr = 1450,-

Skønt at være håndværker 👍🏻

22. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Holder foran thansen

Holder foran thansen i Valby, min auto p-skive mangler nye klæbe ophæng da den er faldet ned fra forruden. Jeg tager p-skiven med ind for at få de rette klæbeophæng. Går direkte til kassen, ingen kunder, køber for 40,- klæber og går direkte ud, her står nu en p-vagt ved min bil, som har nået at observere min bil i 3 min og som jeg ser tage billedet… Uheld eller på lur? Følelsen af at være væk i 4 min. og fordi jeg desværre tog p-skiven med gjorde at de klæbeophæng nu kostede mig 835,- At forsøge at tale med P-vagten, her kunne jeg lige så godt havde talt til en dør… Kære P-Vagter i forstår virkelig at sætte jer selv nederst på “like” skalaen. Selvom det måske er et for stort ønske, så kunne det være dejligt, hvis P-Vagter også kunne havde bare lidt empati.

15. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Uddannet personale????????????

Uddannet personale????????????
Det eneste personalet er uddannet i er at sidde på lur og spotte billister som har glemt at stille sin p-skive selv om det er helt tydeligt at alle som en har det ene ærinde at handle i de pågældende butikker.
Og man kan vel næppe kalde personalet uddannet når de dårligt kan tale dansk.

10. september 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kunne desværre ikke give 0 stjerner el…

Kunne desværre ikke give 0 stjerner el var det bestemt gjort
Fik en parkeringsafgift trods jeg havde stillet bilen kl 17:05 og derfor sat skriver til 17:20 de 15 min frem som lovligt , nu mener de den er nærmere 30 end 20
Det under mig at der på parkeringsafgiften står at bilen er obs 17:06-17:10 øh hvorfor dog det jeg må parkere til 17:20
Det vil de ikke svare på men sender mig det jeg anser som en trussel ved at sende en kopi af en anden sag hvor de har vundet
😡😡😡😡😡😡😡😡
Hvad er det dog for mennesker der sidder i dette firma , ud over at maile er de ikke kontakt bar

20. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ingen fornuft tilstede hos dem der modtager klager...

Fik en bøde for at have rettet på min p-billet, fair nok jeg havde fået skrevet et mærkeligt 8 tal da det gik lidt stærkt så tænkte jeg tegner det lige op så man kan se hvad det er .... Dumt i know men man kan se at der ikke kan ha stået andet end et 8 tal, men det vil man ikke godtage i den klage jeg sender ind, man forholder sig kun til at jeg har "rettet" på billetten og sender så to afgørelser fra retten hvor de har fået medhold i deres sag og hvor personen der har fået bøden får lov til at betale deres omkostninger ud over bøden... Hvis nu man ku ha set der havde stået noget andet kan jeg da godt se man skal ha en bøde. Men det her er bare ærgelige penge at skulle af med for lige at gøre det tydeligt hvad man havde skrevet!!!!!

16. august 2021
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere