Da jeg er ledsager til en voksen kvinde med downs / udviklingshæmmet og måtte akut stoppe for toiletbesøg for hende i industriområde på Amager, glemte jeg i farten at sætte parkerings skiven. D... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Absolut nul stjerner. Danske private parkeringsselskabers brancheforening anbefaler en observationstid på 3-6 min. Kbhpark anvender lavest mulig observationstid. Glemte rigtig nok at sætte p skive. Ko... Se mere
Desværre meget dårlig oplevelse. Da vi bedt vagt om forklaring, kom der umiddelbar meget aggressive tone og ingen fornuft. Mine børn var rigtig bange da vi ikke møder sådan "person" ofte. Efter klage... Se mere
Klager over en række p-bøder, som min datter havde fået da hun lånte bilen og parkerede ved fitness world i Viborg omkring skift fra Vintertid til normaltid. En helt igennem dårlig behandling og en ko... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Værste firma I DK
Tror de ansætter kun parkeringsvagter som er: taber, ikke har noget liv, og er ikke istand til at tænke selv. Nu hvor jeg fik en parkeringsafgift af en pvagt som holdt øje med mig fra lang afstand. Mand jer lidt op og vis jer ansigt til ansigt, i stedet for gemme jer, som en lille HUND.
Handler ofte ved Netto/PET World i…
Handler ofte ved Netto/PET World i Glostrup, hvor jeg fik en p-bøde. Fik en bøde fordi min p-skives batteri, var gået ud, det er super ærgerligt, men ikke noget man kan klage over.
3 dage senere var jeg tilbage i Netto butikken. Jeg tjekkede flere gange om min p-skive nu også sad ordentlig fast, da klistrede ikke virkede så godt længere. Derfor kiggede jeg ud til p-pladsen for at tjekke min p-skive af og til. Her nåede jeg at observerer 3 p-vagter på kort tid. Én havde gemt sig bag en sten, og kom løbende da jeg gik ind i butikken. 3 minutter efter kom en anden p-vagt kørende i bil, og stoppede målrettet ved siden af min bil. En tredje p-vagt kom gående forbi, og blev hentet af en chauffør i bil. OMG de er aggressive. Jeg handler ikke i den Netto længere.
De snyder!
De snyder!
Vi har fået en p-bøde da vi har holdt på en parkeringsplads foran petworld i brøndby. Derefter kørte vi hen til netto i den anden ende af parkeringspladsen. Vi ser så ikke parkeringsbøden før dagen efter. Men ved vi kun har været på parkeringspladsen 10 min og de billeder de har taget er taget fra de 2 steder den har været parkeret. Så deres observations tid er ikke overholdt og de mener bestemt at billederne er taget fra samme p-bås så det er bare videre til klagenævnet.
Husk at tjek jeres billeder godt igennem hvis i har en mistanke om noget!
De dummeste svin i verden
De dummeste svin i verden, bortset lige fra Hitler, Pol Pot, Stalin.
Advarsel mod denne virksomhed!
Jeg fik for nyligt en afgift fra KbhPark efter at have handlet i T-Hansen Valby. Der var tidsbegrænsning på 1 time, og jeg glemte at sætte P-skiven.
P-vagten så mig køre ind på pladsen, og jeg så ham - så han øjnede muligheden for hurtigt at udnytte min glemsomhed ved at give mig en afgift ved mit hurtige ærinde til trods for han vidste, jeg kun havde holdt på pladsen i få minutter.
Da jeg konfronterede ham med det, fortalte han kortfattet, at han bare passede sit arbejde og forsvandt hurtigt væk.
Jeg klagede derefter over afgiften. I formularen får man kun stillet 500 tegn til rådighed, hvilket i mit tilfælde ikke var nok til at formulere en ordentlig klage.
Mit kritikpunkt var ikke det juridiske, da KbhPark med et billede af min bil og forkert indstillet P-skive, har retten på deres side - snarere det moralsk forkastelige i at stå på lur og give afgifter til glemsomme bilister og drive forretning på den baggrund.
Jeg fik da også få dage efter en copy-pasted standardskrive med afslag på klagen med henvisning til det juridiske i sagen samt regler for indstilling af P-skive.
Jeg skrev derfor endnu en klage til deres mail, hvor jeg meget tydeligt beskrev p-vagtens adfærd om at stå på lur samt spørgsmålet, om det var en forretningsmodel, de kunne tage afstand fra eller ej.
Jeg gjorde det også tydeligt, at jeg betragtede en fastholdelse af gebyret som en accept af denne fremgangsmetode.
Jeg gjorde dem også bekendt med, at min klage ikke angik det juriske men det moralske.
Ydermere gjorde jeg dem opmærksomme på, at jeg, hvis ikke jeg fik afgiften annulleret, ville gøre så mange folk som muligt bekendte med deres måde at udføre p-kontrol på, samt at jeg ville tage ophold på de p-pladser, hvor de 'patruljerer' og påminde bilister om, at de skal huske at indstille p-skiven, så andre ikke ryger i KbhPark's luskede, kyniske fælde som mig.
Svaret kom hurtigt pr. mail, at der intet nyt var i sagen ud over en masse trusler, de mente jeg kom med, hvorfor gebyret ikke ville blive annulleret.
Et svar, der bar præg af lige dele ligegyldighed og inkompetence. Der er her IKKE tale om nogen form for professionalisme.
Endnu fik jeg ikke svar på mit spørgsmål, om det at stå på lur var en del af deres forretningsmetode - men dog en fastholdelse af gebyret.
Jeg gav dem et sidste døgn til at genoverveje sagen, hvilket de ikke responderede på, hvorfor jeg betalte gebyret, da jeg vidste jeg ikke ville kunne vinde en sag.
I dag har jeg så selv befundet mig på samme parkeringsplads, hvor jeg så, at samme parkeringsvagt var til stede - delvist gemt bag en container.
Jeg fik bekræftet min mistanke:
Vagten står lidt gemt bag en container i forhold til parkeringspladsen. Cirka hver femte minut tager han en runde, når nye biler er kørt ind på pladsen, og sådan foregår det i meget lang tid (over 1 time).
Da der efter første kontrol vil gå en time, inden der reelt vil være nogle, der har overskredet tidsbegrænsningen på en 1 time, går man altså målrettet efter de bilister, der måtte have glemt p-skiven, eller hvor uret er indstillet forkert etc. Så udskrivning af afgifter vel vidende at folk ikke har overskredet tidsbegrænsningen men har begået fejl.
Dette er efter min mening en kynisk og beskidt måde at drive forretning på!
P-vagten noterede desuden en bil og nåede ikke at udskrive afgiften, før de var kommet ud og kørt. Derefter udskrev han bøden, krøllede den sammen og smed i en skraldespand. Hvad det så skal betyde, er jeg ikke klar over - men det virkede meget mærkeligt. I skraldespanden fandt jeg afgiften samt en anden afgift, der var smidt ud.
Den anden afgift var givet, fordi uret på p-skiven gik nogle få minutter for hurtigt. P-vagten har således kl. 13:44:14 givet en afgift, hvor p-skiven var sat til kl 14, så altså 46 sekunder før skiven reelt sad rigtigt, mens han formentlig kort forinden har set bilen køre ind på pladsen.
Det skal siges at jeg optog disse episoder på video og jeg har desuden gemt de to afgifter, der var blevet smidt ud, så jeg kan dokumentere min påstande.
P-vagten blev nok opmærksom på min tilstedeværelse, da han pludselig gik over i sin anonyme, sorte Mercedes A-klasse bil, der er registret til privat personkørsel (ifølge nummerpladen).
Han standsede op foran mig og tog et billede af mig, inden han kørte. Jeg er ikke tryg ved at dette firma har adgang til mine oplysninger!
Dette er altså måden KbhPark driver virksomhed på:
Råt, kynisk og uden hensyntagen til nogen form for moral og etik. Kun et spørgsmål om at udnytte folks glemsomhed til hurtigt at få taget et billede, så de har retten på deres side til at kunne udstede endnu en afgift - og næppe efter den hensigt, der var tænkt, da deres kunder ansatte dem til at kontrollere deres pladser for at undgå utilsigtede langtidsparkeringer.
KUNDER: Find et andet parkeringsselskab til at kontrollere jeres pladser!
Uprofessionel virksomhed så det basker
KBH Park fremstår som et af de typiske parkeringsvirksomheder, som opererer i nogle år, for så herefter at lukke ned igen. Det kan ses ud fra deres p-vagters uprofessionalisme.
Da jeg var på vej tilbage til min bil ved Mariendalshallen, stod vagten og tog billede af nummerpladen med sin telefon i den ene hånd og en cigarette i den anden. Jeg har ikke en digital p-skive, så tidspunktet kan fortolkes +/- et par minutter, men med en først-til-mølle attitude kommer deres vagter stormene og kaster sig desperat over de parkerede biler.
Usmageligt.
Stiller jeres p-vagter nogensinde op i…
Stiller jeres p-vagter nogensinde op i 100 meter-løb? Jeg afleverede vinterhjul hos THansen i Valby (af- og pålæsning), og hvordan jeres p-vagt fik udskrevet en kontrolafgift og derefter forsvandt igen er mig en gåde. Og det er mig en endnu større gåde, at der ikke sad nogen seddel under vinduesviskeren. Men det giver jer selvfølgelig mulighed for at pålægge en rykkergebyr, når man flere uger senere får et brev fra jer. Mage tilo svindelforetagende skal man da lede længe efter. Hvad THansen gider have med jer at gøre er mig en gåde.
Super dårlig oplevelse.
Super dårlig oplevelse.
Taberen som arbejder for Kbh Park står og gemmer sig
for så at springe frem og give en bøde. Jeg hentede en click collect hos T.Hansen i Rødovre og var væk i 4 minutter. Bøden var foldet sammen og skjult bag vinduesviskeren, så man ikke skal opdage den...
T.Hansen har åbenbart mange tilfælde med disse episoder...
Vi havde lejet en flyttebil og var i…
Vi havde lejet en flyttebil og var i fuld gang med at bære møbler og andre remedier ind og op på tredie sal. Det tog små 5-6 minutter at bære en seng op, og imellemtiden havde 2 kvinder set en p-vagt titte frem bag hjørnet på husmuren og åbenbart bare ventet på en lejlighed til at placere en p-afgift på bilen. De så ham bogstaveligt talt løbe væk. Det er så moralsk forkasteligt og lusket gjort. Havde vi lukket bilen og gået op for at drikke kaffe, vil jeg kunne forstå vi havde fået en afgift. Men det dér.....
— Har i dag modtaget en påmindelse på…
— Har i dag modtaget en påmindelse på en bøde jeg ikke har modtaget. Har ved Netto i Glostrup gjort et hold på 3 min og 2 sek. i følge loven må man lave ophold på 3 min uden nogen p- afgift. Syntes det er under alt kritik jeg hverken så eller hørte nogen P- vagt og ingen bøde i forruden. Så ikke nogle tydelige skilte med at man ikke måtte parkere på en parkeringsplads ud for en Netto. Det har jeg da aldrig oplevet før at man skal. Det må være meget skidt for forretningen tænker jeg da jeg jo i hvert fald ALDRIG sætter mine ben i den butik. Hilsen en meget vred kunde.
Tavleholmsvej Glostrup 24
Tavleholmsvej Glostrup 24. maj 2020
Tavleholms vej Glostrup ved Netto og Petworld.
Observationstid: kl 11.21.43 - 11.24.43
Bil fotograferet med p bøde i forruden kl 11.24 og kl 11.25.
Dankorttransaktion i Petworld kl 11.26.
Retur til bil senest kl 11. 27 og da er ingen p bøde at finde i forruden.
Forsvundet fra forruden på under 1,5 min.
Som så mange andre herinde kommer der en fin bøde med posten ca 14 dage senere.
Som jeg har forstået "tilbyder" kbh park uden beregning at holde øje med parkeringspladsen, dvs at såfremt man kontakter Netto og Petworld har de intet kendskab til den parkeringsplads som alle deres kunder benytter.
At Kbh park består af en flok sølle mennesker som ikke kunne finde et rigtigt arbejde kan vi alle være enige om. At Netto og Petworld byder deres kunder så ringe forhold er kritisabelt.
Jeg handler fremadrettet et andet sted.
Aggressiv parkeringsvagt overfusede mig
Hej KbhPark.
Jeg søgte ind på jeres side for at få indsigt i jeres regler og firma.
Jeg har dags dato modetaget en bøde af jer, men min mail er ikke en klage på denne, men en klage på jeres p-vagt.
Da jeg kommer ud til min bil har vagten lige lagt afgiften, hvilket undrede da jeg kun lige havde været inde i butikken i et par minutter før jeg vente tilbage til min bil.
Da jeg spørg ind til reglerne for bøden, bliver jeg overfuset af jeres parkering vagt der, meget aggressivt råber/informerer mig om noget med 3 minutter, mens han i hast forlader området.
Jeg synes ikke at denne behandling stemmer overens med jeres budskab om uddannet vagter der er trænet i at gå i dialog med bilisterne.
“Uddannede parkeringsvagter”
“Uddannede parkeringsvagter” men de holder ikke deres egen observationstid j.f. skiltene på stedet. Jeg glæder mig til sagen kommer for Parkeringsklagenævnet, da vi har alle beviserne på vores side.
Jeg tilslutter mig koret
Jeg tilslutter mig koret.
Til min store overraskelse er jeg ikke den eneste som har oplevet dette, kan jeg se udfra anmeldelserne,
Jeg har modtaget en parkeringafgift som jeg først opdager da jeg havde min bil til mekanikeren som tilfældigvis fandt den.
Det skyldes at parkeringsvagten har foldet afgiften og skjult den bag Vinduesviskeren.
Jeg kan se på de billeder han har taget, at afgiften ikke foldet. Det kan man undrer sig over hvorfor.
Jeg kan læse på andre anmeldelser at de har oplevet det samme som mig, men de har desværre måtte betale gebyrer. Nu har jeg skrevet en klage og nu må vi se hvad de svarer.
Parkeringsafgiften er udstedt på korrekt vis, men det er så useriøst og så beskidt den måde de håndterer det på.
En beskidt virksomhed
En beskidt virksomhed, der bygger på et beskidt fundament!
Jeg har i går modtaget en parkeringafgift som jeg først opdager i dag.
Det skyldes at parkeringsvagten har foldet afgiften og skjult den bag Vinduesviskeren. Det var helt tilfældigt jeg opdagede den i dag. Jeg kan se på de billeder han har taget at der er afgiften ikke foldet. Hvad er årsagen til at de gøre dette ?
Jeg kan læse på andre anmeldelser at de har oplevet det samme som mig, men de har desværre måtte betale gebyrer.
Parkeringsafgiften er udstedt på korrekt vis, men processen er håndteret med beskidte handlinger.
Bøde foldet sammen og lagt løst ved vinduevisker
Fandt bøden foldet sammen fire gange og lagt ved vindueviskeren, ikke under, hvilket undrede mig.
Jeg har dem mistænkt for, at det er en bevidst handling - bøden bliver væk og der skal betales ekstra gebyrer til Kbh Park. Dårlig stil!!!
Min p-skive var i vintertid (vi har nu sommertid), så bøden kan jeg desværre ikke klage over, selvom jeg kun holdt på p-pladsen i 5 min.
Vagtnr
Vagtnr: 1013 holder overhovedet ikke observations tid og skriver p skive ej indstillet korrekt, hvilket ikke er korrekt. P Skiven var indstillet som det korrekt hvor det skulle stå henne.
så når jeg kontaktede jeg KBHPark for at få tingene overstået men kbh park var slet ikke snaksagelig og begynder med at sende trusler med at hvis beløbet ikke bliver betalt tager de mig med i retten osv. hvilket slet slet ikke er iorden.
Jeg synes det er en af de største hustler virkersomhed som ikke hører på deres kunder
Der er ikke noget at sige
Der er ikke noget at sige, som ikke allerede er blevet sagt af dusinvis af folk her på siden. Jeg forstår ikke, at firmaer som disse har lov at operere frit.
Bøde ved Thansen på Følager. Ejendommen ejes af BilFakta APS. Firmaets adresse er Møllevej 55, 5260 Odense S. Det er dem som har ansat KBHPark til at udskrive bøder. Skriv til BilFakta eller holding selskabet Lindegaardens Holding A/S for at klage over metoderne på stedet!
Så er det igen en klage over opførslen…
Så er det igen en klage over dårlig opførsel af Kbh Park.
Citatet er hentet fra deres hjemmeside.
"Vores parkeringsvagter er uddannede til udførelsen af erhvervet som vagt, hvilket giver den bedste forudsætning for at imødegå de mulige konfrontationer med bilisterne i hverdagen. KbhPark lægger stor vægt på i parkeringskontrollen, at vores kunder oplever, at parkeringsvagter håndterer enhver tænkelig situation professionelt.
Nye parkeringsvagter hos KbhPark vil altid komme på en uddannelse for at tilegne sig de nødvendige kompetencer, inden de starter med at udføre parkeringskontrol for vores kunder."
Hvis dette er deres vision af hvad god service er, så burde de flytte til en anden planet. Opførslen af deres vagt er fuldstændigt i modsætning til hvad der beskrives. PINLIGT. Ord er ikke nok for dette.
SKAM JER!
Kbhpark
Firmaet, der uddeler bøder, for så at tage et billede - og så fjerne bøden igen. På den måde har folk ingen chance for at klage, før de modtager bøden med posten ca en måned efter.
Usmageligt og uvederhæftigt at drive forretning på den måde.
Kan sket ikke forstå, at det er lovligt. I burde skamme jer over jeres gangstermetoder
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








