Da jeg er ledsager til en voksen kvinde med downs / udviklingshæmmet og måtte akut stoppe for toiletbesøg for hende i industriområde på Amager, glemte jeg i farten at sætte parkerings skiven. D... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Absolut nul stjerner. Danske private parkeringsselskabers brancheforening anbefaler en observationstid på 3-6 min. Kbhpark anvender lavest mulig observationstid. Glemte rigtig nok at sætte p skive. Ko... Se mere
Desværre meget dårlig oplevelse. Da vi bedt vagt om forklaring, kom der umiddelbar meget aggressive tone og ingen fornuft. Mine børn var rigtig bange da vi ikke møder sådan "person" ofte. Efter klage... Se mere
Klager over en række p-bøder, som min datter havde fået da hun lånte bilen og parkerede ved fitness world i Viborg omkring skift fra Vintertid til normaltid. En helt igennem dårlig behandling og en ko... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Meget meget nidkært parkeringsselskab
Meget meget nidkært parkeringsselskab. Uret på min automatiske p-Skive var desværre 7 min foran - så skiven satte sig til 14:45 da jeg parkerede kl 14:24. Kan se på afgiften, at p-vagten observerede fra 14:25:26 til 14:28:52. Havde han ventet 1 minut og 8 sekunder ville min parkering være ok!! Det er godt nok små små sko det firma går i…
Absolut nul stjerner
Absolut nul stjerner. Danske private parkeringsselskabers brancheforening anbefaler en observationstid på 3-6 min. Kbhpark anvender lavest mulig observationstid. Glemte rigtig nok at sætte p skive. Kom meget hurtigt i tanke om det og vendte meget hurtigt tilbage til bilen. Efter 3 min og 11 sek sad der en p bøde. Total dårlig stil. Føj for en forretningsstil. Tænker at jeres p vagter får en meget dårlig grundløn og så kun tjener ekstra når de skriver p bøder ud. Æv til jer.
De mest usle og kyniske…
De mest usle og kyniske forretningsmetoder jeg nogensinde er stødt på. Fik en p-afgift for at parkere ved min lille frisør i Hvidovre. Jeg formastede mig til at lade min kofanger rage ca. 10 cm ind over kantstenen. Bilen var fotograferet fra alle mulige og umulige vinkler og ellers holdt jeg præcis midt i båsen. Ikke nok med det men selve afgiften er udskrevet på en gul strimmel papir skrevet med meget lille skrift så det er tæt på ulæseligt. Afgiften er udformet i meget truende vendinger om hvad der sker hvis man ikke betaler indenfor 10 dage. De forstår sandelig at intimidere folk til bare at betale. Tydeligt at p vagter er provisions aflønnet. Kan ikke forstå nogen kan have sådan et job og stadig se sig selv i øjnene. De får uden tvivl jaget kunderne væk fra de små erhvervsdrivende i kvarteret for der sætter jeg ikke mine ben (og bil) igen.
Virkelig aggressiv tilgang til at…
Virkelig aggressiv tilgang til at udskrive bøder.
Jeg parkerer ved SuperBrugsen på Amager og får desværre sat min p-Skive en time ved siden af (den forkerte vej ) da jeg står og fumler med kundevogn og barn. Men bruger faktisk tid på at sætte den da jeg er kommet ud af bilen, så ret synligt for hvem der nu måtte skue. Dumt ja og selvfølgelig en total “brain fart”!
Jeg er sammenlagt i butikken i 8 min... min bøde er udskrevet 3 min før tidspunktet på min bon fra forretningen, dvs man har startet observationtidspunket straks jeg har forladt min bil. Så tænker den parkeringsvagt har ligget på lur og rent faktisk set mig stille min p-Skive. Ret vildt at man måske så ikke lige kalder på mig eller lige giver den lidt mere tid. dårlig stil. Føles jo næsten som et overgreb!!! Blev nogle dyre rammer sodavand jeg fik hentet (trods tilbud) og egentlig blot det jeg kom forbi for.
Tak for den - er jeres p vagters løn bygget op efter hvor mange bøder de kan udskrive mon?
Har fået en bøde
Har fået en bøde, de skriver et ukendt køretøj, de kan åbenbart ikke kender forskel på en knallerter og bil. Jeg er handicap og holdt tæt på forretning, da jeg ikke kan gå så langt. Desværre kan man ikke klage over tlf. Min ven som har fået bøden kan ikke finde ud af at skrive på en computer. Hvad tænker de på når det er ældre som få en bøde. Jeg synes at i er meget penge grisk
Jeg var væk i 5 min på en søndag..
Jeg var væk i 5 min på en søndag... bum så var det en parkeringsbøde på 795kr til en studerende i København!
Vand og havergryn resten af måneden🙁
Synes sku det er ærgerligt
De er pengegriske og de sidder og…
De er pengegriske og de sidder og venter på man går, for derefter at slå til
Giver et indtryk af gribbe der ligger…
Giver et indtryk af gribbe der ligger på lur, og ren pengemaskine. Jeg fik en afgift ved Netto og Petworld i Glostrup pga. P-skive manglede batteri. Vi ankom samtidig med ham i bilen på polske nummerplader ved siden af, min datter sad i bilen mens jeg var meget kort i Netto under 10 min. og så sad afgiften der da jeg kom ud igen og han var allerede kørt sin vej. Øv! Efter klage over metoden siger de også at de intet kender til det polske køretøj!
Firmaet lukrerer på at ikke have…
Firmaet lukrerer på at ikke have ordentlig markering af deres parkeringsbåse. Og de ved det endda, når man klager til dem, over opmærkningen af deres båse.
Ukompentente mennesker længe leve
Ukompentente mennesker længe leve !
Jeg forstår virkelig ikke at når jeg sender en klage på en bøde så sender i mig noget tilbage ang en gammel parkerings bøde som er fra før jeg overtog bilen. I sender mig billeder af sagen og domstole osv. som jeg har skrevet 10 gange til jer så er det ikke noget med mig at gøre men evt en tidligere ejer af bilen! Dette forstår i tilsyneladende ikke ! Følg dog op på tingene og hold fokus på den bøde jeg faktisk skriver ang !!! Synd at jeres medarbejder er kompensation lønnet og skal snyde andre mennesker for at få penge i kassen ! Usselt firma og usle medarbejdere ! Hvis jeg kunne give jer 0 stjerner havde i fået det !
Luskede rotter !!
Luskede rotter !!! Man får lidt på fornemmelsen at de ligger på lur et eller andet sted og så snart man er ude af syne .... ikke engang et handicapskilt holder dem tilbage !!
Vær opmærksom ude ved T.Hansen i Rødovre.
Dårlig skiltning i Viborg
Fuldstændig ligeglade med andre mennesker!
Klager over en række p-bøder, som min datter havde fået da hun lånte bilen og parkerede ved fitness world i Viborg omkring skift fra Vintertid til normaltid. En helt igennem dårlig behandling og en kommunikationsform præget af mistro og griskhed. Disse firmaer burde stoppes ved lov. Deres fremgangsmåde er uetisk og de er helt ligeglade med andre mennesker.
Jeg tror ikke i læser dette alligevel
Jeg tror ikke i læser dette alligevel, men har akut behov for at manifestere min utilfredshed.
Hele jeres forretningskoncept, oser af “cool business”, som om i ved at folk ikke orker at tage kampen med jer, så derfor kan i uimodsagt benytte jer af, ud fra en etisk betragtning, ufine metoder.
Det være sig jeres (provisionslønnede, antager jeg) p-vagter, der har et bredt ry i befolkninger for at “stå på lur” for at fælde folk.
Det være sig at kaste afgørelser fra parkeringsklagenævnet, i hovedet på jeres indfangede ofre, på en måde, at al mulighed for egentlig dialog, virker udelukket.
I mit tilfælde har jeg, allerede før d. 6-11-2020, afmonteret den defekte elektroniske p-skive, som det tydeligt ses på p-vagtens billeder, ligger løst i forruden, og af den årsag ikke benyttes, den manuelle p-skive er korrekt indstillet, som ligeledes fremgår af føromtalte billeder.
Hvis i ønskede det, fra jeres side, kunne i jo udvise, lidt konduite, og se om forseelsen er gjort med fortættelighed/ond vilje, eller ej.
Ja, jeg orker heller ikke, at tage sagen videre, da jeg er alvorligt syg.
Nu har jeg også bidraget til jeres usle forretning, og betalt de 795 kr.
UnoPark/Kbh park udfører deres arbejde…
UnoPark/Kbh park udfører deres arbejde GRUNDIGT. Boligforeningen har bestilt dem til at holde øje med vores parkeringspladser. Det er alt sammen meget fint indtil man skal bruge deres fysiske gæste parkeringssystem. De har været på pletten i 2 måneder hos os.
Vi for ikke tilbudt 24timers gæste parkeringsbiletter. Et eksempel, vi for gæster kl 17 og sætter en billet kan vi være sikker på en bøde kl 5 hvis man glemmer at være ude med en ny. Deres fysiske og 100% ens billetter må ikke have det mindste aftryk fra andre tal eller bogstaver. For dem er det lige meget for tydeligt du har skrevet dato og tid med kuglepen(blyant er heller ikke accepteret) de sætter gerne det hele under mikroskop for at skrive en bøde.
Der er ingen forståelse for at man skal have en tilvendingsfase til at lære aller deres ekstreme regler.
Vi fik en bøde på 800 kr fordi de kunne se aftegninger. Vi havde ikke brugt den billet hvis vi i almindelig dagslys havde været synlig. Lad mig slå fast alle billeterne er en vi kan få flere helt gratis hvorfor skulle man genbruge dem plus du kan ikke genbruge dem når man har skrevet på dem med kuglepen.
Hvis i for dem tilbud til at holde øje med jeres parkering, så hold dem for guds skyld væk.
"Fleksibel, professionel og tryg parkeringskontrol"
Jeg forlader min bil, ser p vagten gå over til min bil. Jeg går over mod butikken og er inden få tale afstand da han kigger på min elektroniske p-skive. Jeg går ind i butikken og 4 minutter senere kommer jeg ud til at han står og tager billeder af min bil. Jeg spørger om hvad der sker. Han siger min p-skive virker ikke og løber sin vej. Fleksibel, professionel og tryg parkeringskontrol er deres motto, men de ord stemmer overhovedet ikke ens med den oplevelse jeg havde. Ikke et ord om at der var noget galt med min P-skive trods rig mulighed for at udvise lidt personlig situationsfornemmelse og konduite.
Jeg vil ikke længere benytte denne p-plads så længe de har deres gang der, og dermed ikke længere bruge Netto og Petworld.
Lusket p-vagt i sort mercedes sidder på lur
Mine kone og jeg skulle i Netto og parkerede på parkeringspladsen foran butikken. Vi forlader bilen og da vi når til indgangen erindrer vi, at vi har glemt vores bundmind i bilen - vi går derefter straks tilbage til bilen hvor en lusket p-vagt allerede er igang med at tage billeder af vores bil. Tænk en gang - vi har været væk fra bilen i godt 30 sekunder og KbhPark / unopark står straks på lur for at straffe glemsomme handlede i netto. Godt vi havde glemt vores mundbind, for p-vagten måtte opgive sit foretage og satte sig ind i sin sorte mercedes og ventede på at den næste rotte gik i fælden. Tænk en gang at Netto samarbejder med sådan et firma der sidder på lur og venter dagen lang. Vi finder et andet sted at handle her efterdags.
Totalt misbrug af sommertid
Det er tydeligt at de godt ved at på dagen når sommertid slutter, der er folk der ikke liiiige får ændret uret om morgenen... Fik en bøde hvor den var sat en time frem i en relativ tom parkeringsplads, på dagen hvor sommertid sluttede.
Men det ved de godt og de er ligeglade, tydeligvis. Det handler bare om penge og at malke folk. Hvis det handlede om sund fornuft og ikke at misbruge 2 timers parkering, ville de være til at tale med og ikke have 1 stjerne gennemsnit på trustpilot.
KbhPark er ligeglade
KbhPark er ligeglade. Når vi skifter mellem sommertid/normaltid, ved de udemærket godt, at folk glemmer det/ikke stiller deres elektroniske p-skive det første døgns tid. Jeg har sågar taget en vagt i at vente på p-pladsen (ved Netto i Brøndby ud til hovedvejen). Han venter til folk er tilpas langt væk fra deres bil, til de ikke ser ham - han kontrollerer p-skiven, tager billeder og skriver bøden ud, inden kunden når indgangen til Netto. INGEN service eller påmindelse om, at man skal huske p-skiven. De tjener deres beskidte penge på, at mennesker er mennesker og glemmer små ting fra tid til anden. Der er ingen samfundssind i den forretningsmodel.
Røvere og banditter
Kom ud til den kære P-vagt som lige var gået igang med at tage billeder af min bil, hvor han bedte mig lade ham tage dem... Dum som jeg er lod jeg ham færdiggøre, da den gule seddel var printet...
Han giver mig info om hvor jeg kan klage over bøden.
Jeg kommer hjem og laver en anmeldelse hvor de direkte skriver:
P-vagten bestemmer jo ikke, hvor du
skal stå. Man kunne blot have stillet sig ind, så man stod med på billederne, inden det blev
dokumenteret, at der var gået minimum 3 minutter, men det er ikke tifældet.
Med andre Ord - Vi må godt stille os i vejen så de ikke kan dokumentere nummerpladen.
Røvere!!!
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








