KbhPark Anmeldelser 137

TrustScore 1 ud af 5

1,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Da jeg er ledsager til en voksen kvinde med downs / udviklingshæmmet og måtte akut stoppe for toiletbesøg for hende i industriområde på Amager, glemte jeg i farten at sætte parkerings skiven. D... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolut nul stjerner. Danske private parkeringsselskabers brancheforening anbefaler en observationstid på 3-6 min. Kbhpark anvender lavest mulig observationstid. Glemte rigtig nok at sætte p skive. Ko... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Desværre meget dårlig oplevelse. Da vi bedt vagt om forklaring, kom der umiddelbar meget aggressive tone og ingen fornuft. Mine børn var rigtig bange da vi ikke møder sådan "person" ofte. Efter klage... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Klager over en række p-bøder, som min datter havde fået da hun lånte bilen og parkerede ved fitness world i Viborg omkring skift fra Vintertid til normaltid. En helt igennem dårlig behandling og en ko... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,1

Dårlig

TrustScore 1 ud af 5

137 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De snyder folk

De snyder folk. Fjerner p. billet for at tjene 100 kr mere. Så usmageligt..

23. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
KbhPark-logo

Besvarelse fra KbhPark

Højesteret har afgjort, at p-selskaber ikke må starte med at sende en rykker med gebyr hjem til parkanter, hvorfor man blot modtager en påmindelse uden gebyr, hvis man ikke opdager kontrolgebyret, hvorfor vi ikke har noget ud af det beskrevne vedr. kontrolgebyr i forruden.

Mvh
Sebastian L.
KbhPark

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kom ikke i kløerne på KBHPark.....

Har idag også været i kløerne på KBHPark. Kan se mange andre end mig er røget i deres fælde med parkering ved Irma i Valby. Det er naturligvis deres måde at tjene penge på. Jeg har parkeret og har ikke været opmærksom på min betaling på easypark tog et andet område, hvilket jo er min fejl. Jeg synes bare deres meget truende adfærd, når man stiller spørgsmålstegn til deres skiltning og svar grænser til hvad der kan være god opførsel.

23. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Totalt useriøst

Totalt useriøst, og forhåbentligt en ulovlig måde at drive forretning på.750,-kr BØDE + Rykkergebyr 100,-kr Kompensationsgebyr (et ord der ikke en gang eksisterer) derfor 1160,-kr
Åbningstider på deres kontor er mellem 9:00-11:00 det er sku´da en joke................... Kan kun opfordre alle til at klage, der føler sig snydt af dette firma.

21. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har fået en afgift hvilket er ok da jeg…

Har fået en afgift hvilket er ok da jeg var parkeret ulovligt, men da jeg ikke forbetalt til tiden kommer der Kr. 100,00 i gebyr OG KR. 310,00 ekstra på i kompensationsgebyr??? Det handler jo ikke om at sikre ordentlige forhold på parkeringsområder, men KUN om at røve folk!

17. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig skiltning ved MAXI ZOO Lyngby

Dårlig skiltning ved MAXI ZOO Lyngby, men at stå på lur, istedet for pænt at oplyse om påbudt p-skilt, fy for pokker, vi ankom kl. 13:11, nøjagtig som vi stiger ud af bilen vi taler om 39 sek, er I på pletten, obsevere i 3.18 og derefter udskriver i bøde... I burde skamme jer, mage til dårlig opførsel skal man lede længe efter. Mere pengegrisk firma har jeg sjældent stødt på, vi kommer så aldrig til at handle i Valby igen, kan se på TRUSTPILOT, at I desværre har en meget uhensigtsmæssig behandling af bilister. Skam jer!!!

12. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

5 minutter var jeg i NETTO i Hvidovre…

5 minutter var jeg i NETTO i Hvidovre på Avedøre Holme.. FEM minutter..! Det er simpelthen ikke i orden. I gør ikke bare en uhæderlig forretning der sådan at stå på lur, for jeg har jo ikke brudt nogen parkeringsregler andet end lige glemme hurtigt at sætte en P-skive.
FEM MINUTTER !!!!!! -Med P-Skive må jeg holde der hvor længe? 3 timer?? Pladserne var tomme, det var på årets korteste og mørkeste dag.
Det er en ussel måde i tjener pengene på. Uanstændig. Og Netto? At I vil være det bekendt, for DER kommer jeg aldrig mere....

22. december 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Professionelle svindel firmaer på lovligvis!

Jeg har en November aften været i THansen Valby for at handle, da jeg kommer ud, kan jeg i vintermørket se 2 p-vagter løbe rundt og tager billeder af nogen biler, der holder på parkeringspladsen. Jeg observer at de begge har en gul seddel i hånden, som de sætter i bilernes forrude, hvorpå de så tager et billed. Straks tager de den gule seddel og løber hen til næste bil, hvor de gentager deres handlinger. Lige så snart der er gået over 3 minutter, udskriver p-vagten en afgift til bilisten, men til den tid er bilisten kørt og aner intet før afgiften ligger i deres Eboks. Jeg henvender mig til en af p-vagterne og spørg om billisterne ikke skal have en chance på 3 minutter, inden de udskriver afgiften? Med sur stemme, svare p-vagten, at jeg skal passe mig selv og ikke blande mig i hans arbejde. Jeg har venner/bekendte der er i Kbhpark/parkerings branchen og som praler med, at de tjener gode penge ved deres svindel nummer. Heldigvis, var jeg ikke en af dem, der fik afgift denne aften, men håber der kommer fokus på branchen og ryddet op i disse svindel firmaer.

19. december 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Holdt for en uge siden foran en Netto i…

Holdt for en uge siden foran en Netto i Glostrup, Tavleholmsvej, og på vej ud af butikken mødte hun en P vagt fra KbhPark. Hun spurgte om der var noget galt, men fik at vide alt var ok. Og så hørte vi ikke mere før idag. Her har vi så modtaget en rykker (for en bøde vi ikke har modtaget), med besked om at betale omgående.
I rykkeren fra firmaet står der at vi har parkeret i et tidsrum på 4 min, så bøden er jo fuldstændig hen i vejret.
KhbPark kan kun beskrive som et fuldstændigt useriøst firma.
Vi har naturligvis klaget til firmaet, og forventer at de indrømmer fejl, ellers går klagen videre.

13. december 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sikke et ubehageligt foretagende.

Sikke et ubehageligt foretagende.
Jeg rettede klage til KbhPark da jeg var meget forundret over at få en afgift ved Irma i Valby. Jeg brugte min app, men den havde så fanget en anden zone end der jeg åbenbart var.
Det ved jeg godt er min pligt at tjekke zonen, men personalet jeg havde sendt min klage til skrev nedladende og skrev at jeg "meget belejligt" havde taget foto af p-skilt og bevidst undladt at få zonen med. Jeg var slet ikke klar over der var to zoner på samme plads. Men det er der så fordi pladsen deles af København kommune og en privat. Som kunde på pladsen skal man virkelig bruge meget tid for at være sikker på man har gjort det korrekt. Hvor er rimeligheden i dette? Kan så også læse her at mange har samme udfordring. 795 kr kostede en kop kaffe.
Kunne man i det mindste lære dem der besvarer klager fra almindelige trafikanter at skrive ordentligt og ikke svine en til. Man er i forvejen ret trist over at have foræret så mange penge væk til ingenting.
Hilsen Charlotte

27. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mage til usmageligt selskab skal man…

Mage til usmageligt selskab skal man lede længe efter! Jeg parkerede i Valby ved Irma Valby Langgade og der står på skiltet 1 times parkering ved brug af p-Skive i tidsrummet 08.00-20.00. Klokken 20.01 havde jeg fået en bøde!! Færdig med at handle i Irma og kbhpark er mere end nederen, næste gang jeg er i nærheden af en af deres p-vagter får vagten min uforbeholdne og voldsomme reaktion. Dårlig dårlig stil kbhpark!

26. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Uforskammet p-vagt, som ikke kan tale dansk.

Har ikke fået en bøde, men spurgte pænt om reglerne vedr. parkering. Blev mødt at en uforskammet p vagt, med ordene: Hold din kæft og sæt dig ind i bilen.
Har bedt om en undskyldning af Kbh Park, som undlader at svare på min henvendelse.
Hvem er ejerkredsen bag dette firma ? for tænker at de må være ligeså uintelligente som deres p-vagter, som ikke engang forstår dansk.

26. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DE SKAL ANMELDES TIL POLITIET!

Jeg fik tilsendt et brev fra Kbh Park i dag. Jeg holdte ved Følager i Valby d. 23/10 hvor jeg var forbi thansen. Jeg fik et chok, da jeg så det brev i dag. Anede ikke at jeg havde fået en bøde for bare 4 min uden at der lå en gul seddel i min forrude på selve dagen.
Nu har jeg så fået en rykker for den. P-vagten har taget et billede af den gule seddel, hvor den hænger i forruden og så har han garanteret fjernet den derefter. Jeg kender de respektløse medarbejdere i det rådne firma. De gemmer sig og ligger på lur. Det er total uretfærdigt at blive behandlet på sådan en måde. 800 kr. ud af vinduet for ingenting. Jeg fangede en af dem i dag, og han sagde at jeg skulle gå ind på hjemmesiden og tjekke den gule seddel, som er utydelig. Man kan intet se på den seddel. Jeg prøvede på at forklar ham, at jeg ikke anede, at der lå en bøde for jeg havde som sagt ikke fået en gul seddel på selve dagen. Han insisterede på at han ikke kunne gøre noget ved det og at jeg bare skulle henvende mig over telefonen til selve firmaet. Jeg tog direkte over til firmaadressen, hvor der ikke var noget hjælp at hente. "Firmaet" havde nemlig kun en postadresse der hos et andet firma. Jeg indsender en klage, men jeg tror ikke at det kommer til at have noget gavn. Jeg synes at vi skal stå sammen og tage en snak med politiet om dette her, nu hvor vi er så mange om præcis de samme oplevelser. De fortjener 0 stjerner! Det værste "parkeringsfirma"

12. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Da jeg ankommer til p pladsen ser p…

Da jeg ankommer til p pladsen ser p vagten mig og går hen til min bil og ser min elektroniske pskive stadigværk står til sommertid og ikke vintertid og vælger så ikke og kalde mig tilbage når jeg stod 10m væk men siger intet og lader mig gå ind i butikken så han kunne skrive min bøde i fred. Super dårlig service

6. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pengemaskine

Alle firmaer, der benytter sig af virksomheden her, burde finde et andet. Det er også jeres ansvar, at kunderne behandles ordentligt. Det gør KbhPark bare ikke, som jeg og mange andre her har erfaret.

4. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forfærdeligt firma med forfærdelig forretningsmodel

Forfærdeligt firma, hvis forretningsmodel bygger på aggressivt at dele P-bøder ud til glemsomme borgere.
De tilbyder at kigge gratis efter diverse firmaers P-pladser, og ligger så mere eller mindre på lur, og håber på folk laver fejl, og glemmer at sætte P-skiven. Vi glemte det, og var i Silvan i mindre en 30 mins, og da vi kom ud sad der en hilsen.
Kan kun opfordre Virksomheder til ikke at bruge Kbh-Park, da der ikke kommer andet en dårlige oplvelser ud af det - Efter denne oplevelse handler vi ikke længere i Silvan, og vi fraråder alle at benytte Servicen, eller mange på samme, af Kbh-Park

27. oktober 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

T. Hansen Valby

Jeg var i T. Hansen for at købe klædepuder til montering af elektronisk p-skive. T. Hansen havde ikke puder til min model, hvorfor jeg gik ud og hentede min elektroniske p-skive, så vi hurtigt kunne se størrelse og form, og finde de klæbepuder, der passede bedst. Jeg kom ud og havde med det samme fået en p-bøde.
Jeg fandt p-vagten, som egentlig var forståelig og flink, men intet kunne gøre. Jeg oprettede en klage og vedhæftede selvfølgelig billede af både bøde, samt kvittering fra T. Hansen hvor der fremgik både varetekst og tidspunkt. Som - forventet - blev der ikke vist nogen form for sympati, og de fastholder derfor bøden. Ingen empati eller sympati, ren grådighed.

21. oktober 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kbh park

Kbh park.
Nok noget af det største platfirma der findes inden for denne Branche. Holder ved Følager i Valby og tror min p skive står rigitig, da jeg så kommer ind i den pågældende butik siger ekspedienten venligst til mig har du stillet p skive, ja men får en sikkerhedskyld går jeg ud igen og checker og ser at den ikke stod helt rigtigt, og stiller så min p skive rigtig jeg havde holdt der ca 5 min. Og der er ingen p afgift i forruden , ok tænker jeg så der var ingen p vagt. Så for jeg f.... en rykker 14 dage efter på at jeg ikke har betalt min p afgift. Så til min overraskelse så har p vagten skrevet mig for en bøde og taget foto for bevis med en lap i forruden og så fjernet den igen. Må bare sige at så er vi langt ude på snyderi og plat fra et Firma. Håber de rådner op i Helv.....

18. september 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Desværre meget dårlig oplevelse

Desværre meget dårlig oplevelse. Da vi bedt vagt om forklaring, kom der umiddelbar meget aggressive tone og ingen fornuft. Mine børn var rigtig bange da vi ikke møder sådan "person" ofte. Efter klage til KBHpark om opførelsen (altså IKKE om bøde) kom der påstand mod påstand, selvfølgeligt. Så KBHPark, vælg dine folk med omtanke. Det var ikke være end at finde foto frem på stedet at vise den.
P.S. Bøde 14:04 - kvittering fra butikken 14:04....tom parkeringsplads...

27. august 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg er simpelthen skuffet over jeres…

Jeg er simpelthen skuffet over jeres skod vagter jeg har en p-billet liggende synligt i forruden med dato og tid liggende og det hele (Biletten vare 24 timer) jeg komme så ned næste dag 23 timer efter jeg har lagt den der og så jeg har fået en bøde ca 1 time efter jeg havde lagt Biletten.. jeg er mildest talt rasende over at se at jeres pvagter ikke kan finde ud af se se der stod den 24-08-2019 17:57 og at jeg så får en p-bøde ca. 1 time efter

26. august 2019
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere