Som regel fungerer appen udmærket. Kun småfejl som forkert angivet tid tilbage af parkeringen. Men i dag parkerede jeg et sted med 2 timers gratis parkering, indstillede appen til lige over 2 timer,... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Lad os gøre parkering nemmere! EasyPark giver vores brugere fra hele verden mulighed for hurtigt og nemt at administrere deres parkering eller opladning via deres smartphone. Med tilstedeværelse i de fleste danske byer med betalingsparkering tillader vores app dig at håndtere parkering hurtigt og nemt, hvilket sparer vores brugere for en værdifuld tid. Med blot få klik kan du justere parkeringens varighed uden at skulle være i nærheden af køretøjet. Vores mål er at gøre byerne mere beboelige og dit liv lettere med mindre tid på parkering, mere tid til dit private liv.
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 88 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 2 uger
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
9:38 startede jeg lovlig parkering med EasyPark app og betalte kr. 53,19 for parkering indtil kl. 11:29. Q-Park påberåber sig en kr. 895, - kontrolafgift for tidsrummet 09:49:42 til 10:00:07.
- Gad godt vide om EasyPark allerede har betalt en del af kr 53,19 til Q-Park for min lovlige parkering.
- Gad godt vide om EasyPark vil tilbagebetale min lovlige parkering i tidsrummet 9:49:42 10:00:07, når jeg til Q-Park skal betale kr. 895,00
Mine advokat omkostninger ved at retfærdiggøre min lovlige parkering vil langt overstige kr. 895,00. Med udsigt til at 78 % taber sager mod P-selskabers advokater og fordi jeg allerede har brugt tid for >kr. 1.000,- heri er kun indregnet ren tid på at undersøge mine muligheder for retfærdighed så opgiver jeg nok en retfærdig rettergang.
Jeg kan formentlig ikke engang politianmelde Q-Park for ulovlig kontrolafgift. Q-Park er sikret ved at kunne dække sig under det er en civiretssag.
Q-Park i Danmark med overskud på kr. 7.700.000,- ejes 100 % af det hollandske moderselskab Q-Park Operations Holding B.V. D
Jeg forstår godt at Q-Park i aktionærernes forretningsmodel elsker ulovlige kontrolafgifter og fortsætter med at tryne Q-Park's samarbejdspartnere som eksempelvis EasyPark.

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Jeg har betalt for parkering, men fået en bøde...

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Umuligt at få kontakt med en fysisk person, både mail og telefon besvares af en AI assistent - ubrugeligt når man vil anmelde en fejl på EasyParks anlæg.
Dette er skrevet af en der bruger med EASYPARK’s app med automatisk nummerplade læsning.
I Slotarkaderne i Hillerød, afsluttes parkeringen ikke automatisk når man kører ud, derimod registreres en ny parkering - det kan blive dyrt for den enkelte hvis man ikke opdager det og få stoppet parkeringen manuelt!

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Var tilmeldt automatisk betaling uden grund og uden eget tilvalg. Kunne ikke få penge tilbage. Hold jer langt væk!

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Fuldstændig elendig kundeservice!
Jeg ringede til kundeservice kl. 14:30 og blev mødt af en telefonsvarer, der påstod, at medarbejderne stadig var til frokost indtil kl. 12:35. Hvordan er det overhovedet muligt? Enten er systemet så amatøragtigt sat op, at ingen har opdaget fejlen, eller også er der simpelthen ingen, der gider vedligeholde det.
Det er ærligt talt til grin. Når kunder kontakter jer i åbningstiden, forventer de hjælp – ikke absurde og misvisende beskeder, der får virksomheden til at fremstå komplet uprofessionel.
Hvis I ikke engang kan få noget så basalt som en telefonsvarer til at fungere korrekt, giver det ikke ligefrem tillid til, at resten af virksomheden er bedre organiseret. Det her er noget af den mest skadet og useriøse kundeservice, jeg længe har oplevet.
Spild af tid. Skuffende fra start til slut

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Jeg har behov for personlig service.
Firmaets chatBot har nu afsluttet sine ualmindelige lange lister af løsningsforslag, gentagne gange - med sætningen: "en medarbejder vil tage over. Vent venligst". Det har jeg nu gjort 2 dage i træk. Hver gang i ca. 2 timer... i dag RINGEDE jeg så, og igen har jeg brugt min tid på at vente - i 39 minutter! Stadig ingen kontakt! Skal jeg ringe som erhvervskunde for at få svar? Medarbejdere til tryk på afsendelse af fakturaer er der ingen mangel på.

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Har brugte i mange år. Jeg stopper fra dags dato
En ikke særlig brugvenlig app som kan få en til at tro man har betalt. Men det har man bare ikke. Så der venter en bøde når du kommer tilbage til bilen.

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Total elendig kundeservice og krop umulige at komme i kontakt med. Holder i Bruuns Galleri på 7. døgn, selv om jeg har parkeret i Fields og flere andre steder i København denne uge.

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Fik parkerings bøde i weekenden, fordi jeg havde lavet en tastefejl da jeg skulle opdatere min nummerplade ( helt min egen skyld) men skrev til dem at det var en tastefejl og vupti efter en arbejdsdag var den amulet, det er sku god service 👍

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Har brugt EasyPark i flere år. Har anvendt nummerpladeregistrering uden problemer indtil sidste gang, jeg var i Slotsarkaderne i Hillerød. Dagen efter fik jeg en opkrævning fra 'Sikkerparkering' på 190,- kr., fordi jeg "vist" havde glemt at betale. Sikkerparkering eksisterer tilsyneladende, og man tør jo ikke lade være med at betale, da der åbenbart er fuldstændig anarki på det område.
Jeg ringede herefter til EasyPark og talte med en venlig AI robot ... Skrev herefter en mail til dem, og 1 sekund efter modtog jeg svar fra en AI robot. I går fik jeg en opfordring til at vurdere dem - på engelsk! Hvad har de gang i? Er der slet ingen lovgivning på det område? Har firmaet kun ansat robotter?
Jf. nedenstående svar skal jeg "blot" henvende mig igen for at få et svar fra et menneske ...
Hvor svært kan det være at læse de mails, der er indkommet og blot besvare dem?

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Jeg kontaktede kundeservice, fordi deres system ikke stoppede min parkering. De svarede ikke, men sendte dagen efter en mail omkring feedback på min henvendelse. Jeg skrev til dem, at de ikke har svaret mig. Der gik 6 dage, før de svarede og bad om de oplysninger, jeg allerede havde oplyst i min henvendelse. Nu er der gået 5 dage, og jeg har stadig ikke fået svar.
Det er 12 dage siden min henvendelse.

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Har skrevet til Easyp angående en fejl i lokalisering i deres app, som har medført at jeg har fået en bøde, trods at jeg altid overholder reglerne, og var i særdeles god tro! Deres lokalisering er ikke korrekt, men de ønsker åbenbart ikke at kende og rette fejlen, da de blot stikker mig et AI svar, så kan man jo lige så godt snakke med en dør. Nu sletter jeg deres app og råder alle jeg kender og støder på til at gøre det samme! Ekstrem (ikke eksisterende) dårlig kundeservice!!
Bøde fra Qpark trods korrekt registreret parkering gennem EasyPark
Hvis man kan tjene penge på at registrere parkeringer, kan man også være behjælpelig mod de store selskaber

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Jeg har foretaget en parkering 1. maj og er blevet pålagt et gebyr på kr. 150,- Ved henvendelse til Easypark får jeg kun et "robot" svar hvor de afviser min påstand om at det er en fejl i deres system. Nu har har svaret på den mail 2 gange og får stadig ikke noget var, så jeg synes det er ret tyndt.
"Jeg rykker hermed for svar på min henvendelse, da jeg fortsat ikke har modtaget nogen konkret behandling af sagen efter mit svar på jeres automatiske AI-besked.
Jeg forventer et manuelt behandlet svar på de spørgsmål, jeg har stillet vedrørende den manglende registrering af min bil i det automatiske nummerpladebaserede parkeringssystem."

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Det er ofte let at parkere med E-park, hvis det er en del af pakken. Ellers skal jeg ud og finde det selskab der har parkeringen og det kan være meget besværligt. Jeg foretrækker de parkeringshuse, hvor der er kamera på, for så er det hele styret af elektronik og jeg skal ikke huske at afslutte parjeringen.

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Jeg parkerede i Hildursgade i går. EasyPark appen viste denne gade som værende i distrikt 3200, grøn zone, og pris pr time ca 50 kr. hvilket jeg synes var urimelig højt. Så jeg finder en parkeringsautomat og her står det at Hildursgade er blå zone og parkering koster ca 14 kr i timen. Desværre er automaten ubrugelig, men påpeger at fra kl 17 lørdag er det gratis at parkere. Så jeg har ikke andet valg end at starte appen lidt før kl 15.
Regningen her til morgen 205 kr for at parkere lidt over 2 timer i et ydre distrikt.
EasyPark appen tager hellere ikke hensyn til at nogle steder er der 2 timers gratis parkering. Når man f eks sætter appen til 4 timer, bliver man charmet for 4 timer og ikke 2. Dette er også urimeligt.
I det hele taget føles parkering rundt om i Danmark efterhånden som en stor bondefangeri.

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Har i marts måned her i 2026 modtaget en p-afgift via foto ved Q park på Nørreport, problemet er at jeg ikke er hverken ejer, bruger eller fører af køretøjet. Min søn har ejet bilen, som jeg har brugt et problem gange, men blev solgt i august 2025, problemet er at jeg ikke havde fjernet bilen i min Easypark app og den var tilmeldt kamera.
Bilens nye ejer blev spottet ind og ud af qpark kamera på 1 min, ind og ud på 1 min og det blev trukket på min konto.
Enhver henvendelse med alibi på "gerningstidspunktet" bevis for at bil blev solgt i august 2025, intet bider på Easypark, så nu ryger sagen til FDM og Trafikministeriet for ulovlig opkrævning.
------ 50 Stjerner til Easypark, jeg er selvfølgelig ikke kunde på min egen bil.
Pas på dem, de afskyer ingen midler for at snyde folk.

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Jeg har netop oplevet at jeg startede en parkering. Efter en time kl 10.12 forlænger jeg parkeringen korrekt. Da jeg tager telefonen op kl 10.50 er appen stoppet. Jeg starter parkeringen med det samme igen, men tænker da nok de har snydt mig. Ganske rigtigt kommer jeg ud til min bil der i den korte tid appen har været crashet selvfølgelig har fået en bøde.
Jeg ringer til easypark. Jeg spørger medarbejderen om han kan se log data. Han fortæller at deres data bare siger jeg har forlænget parketirngen kl 10:12 og at jeg så 10:14 har annuleret den. Han siger han godt kan se det ikke giver mening og selvom han anderkender at Easypark appen desværre lader til at have stoppet af sig selv da det jo ikke giver mening at jeg skulle stoppe parkeringen 2 min efter jeg lige har forlænget, kan han ikke gøre noget ved det.
Jeg har nyeste version af appen, på den nyeste Iphone. Der er ingen god grund til dette skulle ske på telefonen ud af det blå. Easypark fraskriver sig ansvaret for driften af egen app. også selvom de anerkender at der nok er sket en teknisk fejl, er forklaringen at jeg åbenbart hat taget min telefon op og annulleret parkeringen efter 2 minutter den de går med.
Jeg er med på at easypark selvfølgelig ikke kan tage ansvar for deres egne fejl, da det ville ruinere dem. Men når man leverer en service som skulle beskytte brugeren fra parasit parkeringselskaberne kunne en bedre fokus på stabilitet ønskes. 0 stjerner hvis det var muligt.
I øvrigt en høflig medarbejder, som bare har et tarveligt job. Han kunne dog ikke hjælp med hverken rådgivning eller ærlighed.

Besvarelse fra EasyPark Danmark
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.