EasyPark Danmark Anmeldelser 4.900

TrustScore 2 ud af 5

2,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 146 anmeldelser, de fleste anmeldere var utilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder oplever problemer med appen, herunder at den ændrer zone, stopper parkering for tidligt, eller ikke genkender nummerplader, hvilket ofte resulterer i parkeringsbøder. Derudover rapporterer brugere om dobbeltbetalinger og uventede opkrævninger for parkeringer, de ikke har foretaget, eller abonnementer, de ikke var klar over. Priserne i appen kritiseres ofte for at være højere end forventet, især når der er gratis parkering, eller for at opkræve ekstra gebyrer, som gør parkering dyrere end ved automater. Kundeservicen beskrives som uhjælpsom, med standardiserede svar og vanskeligheder med at komme igennem til en medarbejder, hvilket forværrer frustrationen over appens fejl. Dog er der nogle, der har haft positive oplevelser med kundeservice, hvor problemer som tekniske fejl eller refusioner blev løst effektivt. Enkelte kunder fremhæver også appens brugervenlighed og effektivitet, især i udlandet, og sætter pris på dens evne til hurtigt at finde parkering.

Det, folk taler mest om

Application

Anmeldere fremhæver negative aspekter af appen, hvor mange rapporterer, at den er dårlig og kan give indtryk... Se mere

Payment

Mennesker rapporterer negative oplevelser med betaling, hvor mange kunder oplever uventede opkrævninger og... Se mere

Location

Forbrugere finder lokationen tvetydig, da mange oplever problemer med appens lokalisering og zonevalg,... Se mere

Price

Kunder noterer konsekvent negative oplevelser med priser, hvor mange rapporterer om urimeligt høje... Se mere

Customer service

Kunder deler negativ meninger om kundeservice, idet mange rapporterer, at det er umuligt at komme i kontakt... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Som regel fungerer appen udmærket. Kun småfejl som forkert angivet tid tilbage af parkeringen. Men i dag parkerede jeg et sted med 2 timers gratis parkering, indstillede appen til lige over 2 timer,... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg har desværre flere gange oplevet, at app’en siger, at min nummerplade ikke findes. Sidste gang lykkedes det omsider alligevel, men app’en stoppede efter tre minutter. EasyPark mener, at det var mi... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dobbelt betaling ved kamera registrering Jeg parkerer i en Q-Park kælder med kamera genkendelse, Nørreport kbh. Da jeg har en rabat kupon fra Qpark fjerner jeg nummerpladen fra Q-Park... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Sætter parkering til 5 timer på Frederiksberg til ca 91. Forlænger med 30 minutter til 112kr. Når tilbage til oprindelig tid men nu skal jeg betale 98kr. Det er simpelthen for fesent. Overvejer seriøs... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Parkeringsplads

Skrevet af virksomheden

Lad os gøre parkering nemmere! EasyPark giver vores brugere fra hele verden mulighed for hurtigt og nemt at administrere deres parkering eller opladning via deres smartphone. Med tilstedeværelse i de fleste danske byer med betalingsparkering tillader vores app dig at håndtere parkering hurtigt og nemt, hvilket sparer vores brugere for en værdifuld tid. Med blot få klik kan du justere parkeringens varighed uden at skulle være i nærheden af køretøjet. Vores mål er at gøre byerne mere beboelige og dit liv lettere med mindre tid på parkering, mere tid til dit private liv.


Kontaktoplysninger

2,0

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

5 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 88 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

9:38 startede jeg lovlig parkering med…

9:38 startede jeg lovlig parkering med EasyPark app og betalte kr. 53,19 for parkering indtil kl. 11:29. Q-Park påberåber sig en kr. 895, - kontrolafgift for tidsrummet 09:49:42 til 10:00:07.

- Gad godt vide om EasyPark allerede har betalt en del af kr 53,19 til Q-Park for min lovlige parkering.

- Gad godt vide om EasyPark vil tilbagebetale min lovlige parkering i tidsrummet 9:49:42 10:00:07, når jeg til Q-Park skal betale kr. 895,00

Mine advokat omkostninger ved at retfærdiggøre min lovlige parkering vil langt overstige kr. 895,00. Med udsigt til at 78 % taber sager mod P-selskabers advokater og fordi jeg allerede har brugt tid for >kr. 1.000,- heri er kun indregnet ren tid på at undersøge mine muligheder for retfærdighed så opgiver jeg nok en retfærdig rettergang.

Jeg kan formentlig ikke engang politianmelde Q-Park for ulovlig kontrolafgift. Q-Park er sikret ved at kunne dække sig under det er en civiretssag.

Q-Park i Danmark med overskud på kr. 7.700.000,- ejes 100 % af det hollandske moderselskab Q-Park Operations Holding B.V. D

Jeg forstår godt at Q-Park i aktionærernes forretningsmodel elsker ulovlige kontrolafgifter og fortsætter med at tryne Q-Park's samarbejdspartnere som eksempelvis EasyPark.

19. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Niels,

Tak for din anmeldelse.

Det lyder som en utrolig frustrerende situation at stå i, og vi kan godt forstå, at du er vred over at modtage en kontrolafgift, når du har startet og betalt for en parkering i appen.

Da du primært beskriver din sag med Q-Park, vil vi blot starte med at præcisere, at EasyPark og Q-Park er to helt separate virksomheder. EasyPark er en betalingsapp, og det er ikke os, der udsteder kontrolafgifter eller har parkeringsvagter på pladserne. Derfor har vi desværre heller ikke mulighed for at annullere en afgift på vegne af Q-Park. Vi håber derfor, at du vil vurdere din oplevelse på Trustpilot ud fra selve brugen af EasyPark-appen.

I forhold til din betaling på 53,19 kr., så bliver beløbet overført til pladsejeren for den tid, din parkering var aktiv i appen. Vi vil utrolig gerne hjælpe dig med at undersøge, hvorfor afgiften overhovedet er blevet udstedt.

Når man modtager en afgift på trods af en aktiv app, skyldes det ofte en uoverensstemmelse i data – f.eks. at bilen har holdt på en anden zone end den, du valgte i appen, eller en mindre tastefejl i nummerpladen. Hvis du ønsker, at vi skal dykke ned i dataene på din parkering for at give dig et klart svar på, hvad der udløste afgiften, er du meget velkommen til at sende en e-mail til info@easypark.net med emnefeltet "Trustpilot L.M. Jensen".

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har betalt for parkering

Jeg har betalt for parkering, men fået en bøde...

6. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Henrik,

Det er vi rigtig kede af at høre. Det er altid en super ærgerlig oplevelse at vende tilbage til en kontrolafgift, når man har betalt for sin parkering.

Når man modtager en afgift på trods af en betaling i appen, skyldes det desværre ofte en mindre fejl i registreringen – det kan f.eks. være, at parkeringen er startet på et forkert zonenummer i forhold til det sted, bilen reelt holdt, eller at der er indtastet en tastefejl i nummerpladen.

Vi vil meget gerne hjælpe dig med at undersøge dataene på din parkering, så vi kan finde ud af præcis, hvad der er gået galt. Vil du være så venlig at sende en e-mail til os på info@easypark.net og skrive "Trustpilot L.M. Jensen" i emnefeltet? Så kigger vi på sagen med det samme.

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Umuligt at få kontakt med en fysisk person

Umuligt at få kontakt med en fysisk person, både mail og telefon besvares af en AI assistent - ubrugeligt når man vil anmelde en fejl på EasyParks anlæg.
Dette er skrevet af en der bruger med EASYPARK’s app med automatisk nummerplade læsning.
I Slotarkaderne i Hillerød, afsluttes parkeringen ikke automatisk når man kører ud, derimod registreres en ny parkering - det kan blive dyrt for den enkelte hvis man ikke opdager det og få stoppet parkeringen manuelt!

11. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Karen,

Tak for din anmeldelse.

Vi kan godt forstå, det er frustrerende, hvis du har oplevet problemer med at komme igennem til os.

Det er korrekt, at den første kontakt sker via vores AI-assistent, men hvis den ikke kan løse problemet, skal du blot besvare den mail, du har modtaget (præcis som der står beskrevet i bunden af mailen). Så sendes din sag automatisk videre til en menneskelig medarbejder. Det samme gør sig gældende på telefonen, hvor du altid kan vælge at tale med en agent, når du ringer indenfor vores åbningstid.

Hvad angår Slotsarkaderne i Hillerød, tager vi din tilbagemelding meget seriøst. Hvis kameraanlægget fejlagtigt starter en ny parkering ved udkørsel i stedet for at afslutte den igangværende, skal vi naturligvis have undersøget og rettet det med det samme.

Hvis du ikke allerede har været i dialog med en af vores medarbejdere om dette, vil vi meget gerne have dig til at sende en e-mail til info@easypark.net med emnefeltet "Trustpilot L.M. Jensen". Oplys gerne dit registreringsnummer og tidspunktet for hændelsen, så vi kan få undersøgt fejlen på anlægget og sikret, at din betaling er helt korrekt.

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Var tilmeldt automatisk betaling uden…

Var tilmeldt automatisk betaling uden grund og uden eget tilvalg. Kunne ikke få penge tilbage. Hold jer langt væk!

8. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Rasmus,

Tak for din anmeldelse.

Vi kan forstå på din anmeldelse, at du har haft en rigtig ærgerlig oplevelse, og det beklager vi naturligvis. Vi vil dog gerne have lov til at nuancere situationen, da der ikke er tale om, at vi forsøger at snyde nogen.

Når man benytter vores app og tilmelder en bil til automatisk kameraparkering (ANPR), giver man appen tilladelse til automatisk at starte og betale for en parkering, når kameraet registrerer nummerpladen. Servicen Automatisk Kameraparkering aktiveres i appen af en selv. Det er ikke noget vi gør inde i kundeservice. Det betyder, at hvis servicen var aktiv, så var det et tilvalg, som du har valgt i appen på den pågældende nummerplade.

Vi har fuld forståelse for, at det er en super frustrerende situation at stå i som tidligere ejer, men opkrævningen sker automatisk baseret på de oplysninger og tilladelser, der aktivt var registreret på din profil på tidspunktet.

Med venlig hilsen,
L.M Jensen
EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fuldstændig elendig kundeservice!

Fuldstændig elendig kundeservice!

Jeg ringede til kundeservice kl. 14:30 og blev mødt af en telefonsvarer, der påstod, at medarbejderne stadig var til frokost indtil kl. 12:35. Hvordan er det overhovedet muligt? Enten er systemet så amatøragtigt sat op, at ingen har opdaget fejlen, eller også er der simpelthen ingen, der gider vedligeholde det.

Det er ærligt talt til grin. Når kunder kontakter jer i åbningstiden, forventer de hjælp – ikke absurde og misvisende beskeder, der får virksomheden til at fremstå komplet uprofessionel.

Hvis I ikke engang kan få noget så basalt som en telefonsvarer til at fungere korrekt, giver det ikke ligefrem tillid til, at resten af virksomheden er bedre organiseret. Det her er noget af den mest skadet og useriøse kundeservice, jeg længe har oplevet.

Spild af tid. Skuffende fra start til slut

6. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Victor,

Du har fuldstændig ret. Det er en klar fejl fra vores side, og vi forstår godt din frustration over den misvisende besked.

Søndag den 7/6 havde vores kundeservice lukket, og du skulle have været mødt af en besked om vores normale åbningstider. Desværre fik vi ikke skiftet systemet korrekt over fra vores frokost-telefonsvarer til vores lukkesvarer op til weekenden, hvorfor den forkerte besked kørte.

Hvis du stadig har brug for hjælp til din oprindelige henvendelse, er du velkommen til at sende en e-mail til info@easypark.net med emnefeltet "Trustpilot L.M. Jensen". Så sørger vi for, at en medarbejder tager hånd om din sag.

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mangel på personlig service.

Jeg har behov for personlig service.

Firmaets chatBot har nu afsluttet sine ualmindelige lange lister af løsningsforslag, gentagne gange - med sætningen: "en medarbejder vil tage over. Vent venligst". Det har jeg nu gjort 2 dage i træk. Hver gang i ca. 2 timer... i dag RINGEDE jeg så, og igen har jeg brugt min tid på at vente - i 39 minutter! Stadig ingen kontakt! Skal jeg ringe som erhvervskunde for at få svar? Medarbejdere til tryk på afsendelse af fakturaer er der ingen mangel på.

29. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Joan,

Det gør os oprigtigt ondt at læse om din oplevelse. 39 minutters ventetid i telefonen ovenpå to dages forgæves forsøg via chatten er på ingen måde acceptabelt, og vi forstår fuldt ud din frustration. Det er bestemt ikke den service, vi ønsker at levere, og vi er kede af, at du har skullet bruge så meget af din tid på dette.

Vi vil meget gerne hjælpe dig med at få løst den sag, du har forsøgt at få fat i os omkring. Da vi ikke kan identificere dig ud fra din anmeldelse her, vil vi bede dig kontakte os direkte, så vi kan prioritere din henvendelse:

Ring til os: Du er velkommen til at ringe på 70 22 12 08.

Send en e-mail: Alternativt kan du sende en mail til info@easypark.net med emnefeltet "Trustpilot L.M. Jensen".

Når du bruger det emnefelt, sørger vi for at prioritere din henvendelse med det samme, så du ikke skal vente yderligere.

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ikke en brugervenlig app

En ikke særlig brugvenlig app som kan få en til at tro man har betalt. Men det har man bare ikke. Så der venter en bøde når du kommer tilbage til bilen.

29. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Michael,

Det er vi rigtig ærgerlige over at høre. Det er bestemt ikke meningen, at appen skal føles uoverskuelig, og det er altid en super kedelig oplevelse at vende tilbage til en kontrolafgift.

Hvis du har brug for hjælp til, hvordan appen fungerer, eller hvis du vil have os til at guide dig igennem, hvordan du sikrer dig, at parkeringen er gået rigtigt igennem fremover, er du altid mere end velkommen til at kontakte os. Du kan ringe direkte til vores kundeservice på 70 22 12 08, eller du kan sende en mail til info@easypark.net med emnefeltet "Trustpilot L.M. Jensen", så vil vi meget gerne hjælpe dig.

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig kundeservice og umulig at komme i kontakt med

Total elendig kundeservice og krop umulige at komme i kontakt med. Holder i Bruuns Galleri på 7. døgn, selv om jeg har parkeret i Fields og flere andre steder i København denne uge.

21. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Jan,

Det beklager vi mange gange! Det lyder som en utrolig frustrerende situation, og vi beklager meget den lange ventetid på at komme i kontakt med os – det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker at give dig.

Når den automatiske kameraparkering (ANPR) ikke har fået registreret din udkørsel fra Bruuns Galleri korrekt, skal vi naturligvis have stoppet parkeringen manuelt og reguleret din betaling med det samme, så du kun betaler for den tid, du reelt holdt der.

Vi vil meget gerne have løst det her for dig lige nu. Vil du være så venlig at sende en e-mail til info@easypark.net og skrive "Trustpilot L.M. Jensen" i emnefeltet? Oplys gerne dit telefonnummer eller registreringsnummer i mailen, så lover jeg at gå ind i systemet og få afsluttet parkeringen manuelt med det samme, så der kommer styr på sagen.

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fik parkerings bøde i weekenden

Fik parkerings bøde i weekenden, fordi jeg havde lavet en tastefejl da jeg skulle opdatere min nummerplade ( helt min egen skyld) men skrev til dem at det var en tastefejl og vupti efter en arbejdsdag var den amulet, det er sku god service 👍

26. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Bill,

Tusind tak for din rigtig fine anmeldelse og de 4 stjerner!

Mange tak for de pæne ord om vores service – det giver altid et smil på læben hos teamet.

Rigtig god dag og god parkering fremover!

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Useriøst firma!

Har brugt EasyPark i flere år. Har anvendt nummerpladeregistrering uden problemer indtil sidste gang, jeg var i Slotsarkaderne i Hillerød. Dagen efter fik jeg en opkrævning fra 'Sikkerparkering' på 190,- kr., fordi jeg "vist" havde glemt at betale. Sikkerparkering eksisterer tilsyneladende, og man tør jo ikke lade være med at betale, da der åbenbart er fuldstændig anarki på det område.
Jeg ringede herefter til EasyPark og talte med en venlig AI robot ... Skrev herefter en mail til dem, og 1 sekund efter modtog jeg svar fra en AI robot. I går fik jeg en opfordring til at vurdere dem - på engelsk! Hvad har de gang i? Er der slet ingen lovgivning på det område? Har firmaet kun ansat robotter?

Jf. nedenstående svar skal jeg "blot" henvende mig igen for at få et svar fra et menneske ...
Hvor svært kan det være at læse de mails, der er indkommet og blot besvare dem?

21. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Ingrid,

Tak for din anmeldelse.

Vi kan godt forstå, det er frustrerende at stå med en uforudset opkrævning fra en parkeringsplads, og vi vil meget gerne hjælpe dig med at få opklaret, hvorfor den automatiske kameraparkering i Slotsarkaderne ikke fangede dit besøg denne gang.

Vi vil dog rigtig gerne have lov til at forklare, hvordan vores kundeservice fungerer, da vi bestemt ikke kun har robotter ansat. Det er korrekt, at den allerførste mail, du modtager fra os, er genereret af vores AI-assistent. Det gør vi for at kunne give vores kunder lynhurtige svar på de mest gængse spørgsmål.

Hvis AI-assistentens svar dog ikke løser dit problem – som i dette tilfælde – skal du blot besvare den mail, du fik (præcis som der står beskrevet i bunden af mailen). Så snart du svarer på den, bliver din sag automatisk sendt direkte videre til en rigtig, menneskelig medarbejder i vores kundeservice, som kigger manuelt på din sag.

Vi vil utrolig gerne hjælpe dig med at undersøge sagen med Slotsarkaderne og Sikkerparkering. Hvis du sender en mail til os på info@easypark.net og skriver "Trustpilot L.M. Jensen" i emnefeltet, så lover jeg, at din sag lander direkte på et menneskes skrivebord med det samme.

Opdatering - du svarer blot på mailen du har fået fra vores AI, så kommer din mail ind til vores kundeservice agenter. :-)

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kundeservice ignorerer henvendelser

Jeg kontaktede kundeservice, fordi deres system ikke stoppede min parkering. De svarede ikke, men sendte dagen efter en mail omkring feedback på min henvendelse. Jeg skrev til dem, at de ikke har svaret mig. Der gik 6 dage, før de svarede og bad om de oplysninger, jeg allerede havde oplyst i min henvendelse. Nu er der gået 5 dage, og jeg har stadig ikke fået svar.

Det er 12 dage siden min henvendelse.

11. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Tine,

Det her lyder som et utrolig frustrerende forløb, og vi beklager meget den alt for lange svarperiode og de misforståelser, du har oplevet i kontakten med vores kundeservice. Det er slet ikke den standard, vi ønsker at levere, og vi kan godt forstå, at din tålmodighed er sat på en prøve efter 12 dage.

Vi håber meget, at der i mellemtiden er kommet styr på din sag, og at en medarbejder har fået løst problemet med din parkering.

Hvis sagen mod forventning ikke er løst endnu, vil vi meget gerne rette op på fejlen med det samme. I så fald beder vi dig sende en direkte e-mail til info@easypark.net og skrive "Trustpilot L.M. Jensen" i emnefeltet. Så vil jeg personligt sørge for, at din henvendelse bliver håndteret.

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har skrevet til Easyp angående en fejl…

Har skrevet til Easyp angående en fejl i lokalisering i deres app, som har medført at jeg har fået en bøde, trods at jeg altid overholder reglerne, og var i særdeles god tro! Deres lokalisering er ikke korrekt, men de ønsker åbenbart ikke at kende og rette fejlen, da de blot stikker mig et AI svar, så kan man jo lige så godt snakke med en dør. Nu sletter jeg deres app og råder alle jeg kender og støder på til at gøre det samme! Ekstrem (ikke eksisterende) dårlig kundeservice!!

19. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bøde fra Qpark trods korrekt…

Bøde fra Qpark trods korrekt registreret parkering gennem EasyPark

Hvis man kan tjene penge på at registrere parkeringer, kan man også være behjælpelig mod de store selskaber

22. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Ideal,

Hvis din parkering er registreret 100 % korrekt i appen, skal du naturligvis ikke have en kontrolafgift. Det er dog sådan, at hvis appen er startet korrekt på den rigtige zone og med den korrekte nummerplade, vil parkeringsvagten kunne se det i sit system, og så bliver der ikke udstedt en afgift.

Når der alligevel er udstedt en afgift fra Q-Park, skyldes det desværre ofte en lille fejl i registreringen – det kan f.eks. være en enkelt tastefejl i nummerpladen, eller at parkeringen er startet på et forkert zonenummer i forhold til det sted, bilen holdt parkeret.

Vi vil utrolig gerne hjælpe dig med at finde ud af præcis, hvad der er gået galt i denne situation.
Hvis du vil sende en e-mail til vores kundeservice på info@easypark.net med emnefeltet "Trustpilot L.M. Jensen" og et vedhæftet billede af afgiften, så vil vi dykke ned i dataene for din parkering og hjælpe dig med at få skabt klarhed over sagen.

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fejl i app

Jeg har foretaget en parkering 1. maj og er blevet pålagt et gebyr på kr. 150,- Ved henvendelse til Easypark får jeg kun et "robot" svar hvor de afviser min påstand om at det er en fejl i deres system. Nu har har svaret på den mail 2 gange og får stadig ikke noget var, så jeg synes det er ret tyndt.
"Jeg rykker hermed for svar på min henvendelse, da jeg fortsat ikke har modtaget nogen konkret behandling af sagen efter mit svar på jeres automatiske AI-besked.
Jeg forventer et manuelt behandlet svar på de spørgsmål, jeg har stillet vedrørende den manglende registrering af min bil i det automatiske nummerpladebaserede parkeringssystem."

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Niels,

Det beklager vi meget. Det er naturligvis ikke meningen, at du skal sidde tilbage med en følelse af ikke at blive hørt, eller at du må vente så længe på et konkret og manuelt svar på din sag.

Vi vil rigtig gerne have en medarbejder til at kigge manuelt på din parkering fra den 1. maj og undersøge, hvad der er sket med den manglende registrering i det automatiske system.

Vil du være så venlig at sende en ny e-mail til os på info@easypark.net? For at vi hurtigt kan fange din henvendelse i systemet og give dig den personlige behandling, du efterspørger, beder vi dig skrive "Trustpilot - L.M. Jensen" i emnefeltet.

Så lover vi at tage fat i din sag med det samme.

Med venlig hilsen,

L.M. Jensen, EasyPark DK

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Det er ofte let at parkere med E-park

Det er ofte let at parkere med E-park, hvis det er en del af pakken. Ellers skal jeg ud og finde det selskab der har parkeringen og det kan være meget besværligt. Jeg foretrækker de parkeringshuse, hvor der er kamera på, for så er det hele styret af elektronik og jeg skal ikke huske at afslutte parjeringen.

11. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Betina,

Mange tak for din fine anmeldelse og de 4 stjerner!

Det glæder os at høre, at du er glad for vores automatiske kameraparkering (ANPR). Vi er helt enige i, at det gør parkeringsoplevelsen utrolig nem og bekvem, når man bare kan køre ind og ud uden at skulle tænke på appen eller p-billetter.

Vi arbejder hele tiden på at udvide vores dækning, så du kan bruge vores app endnu flere steder og slippe for besværet med at skulle lede efter andre selskaber.

Rigtig god dag og god parkering fremover!

Med venlig hilsen
L.M. Jensen
EasyPark DK

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg parkerede i Hildursgade i går

Jeg parkerede i Hildursgade i går. EasyPark appen viste denne gade som værende i distrikt 3200, grøn zone, og pris pr time ca 50 kr. hvilket jeg synes var urimelig højt. Så jeg finder en parkeringsautomat og her står det at Hildursgade er blå zone og parkering koster ca 14 kr i timen. Desværre er automaten ubrugelig, men påpeger at fra kl 17 lørdag er det gratis at parkere. Så jeg har ikke andet valg end at starte appen lidt før kl 15.
Regningen her til morgen 205 kr for at parkere lidt over 2 timer i et ydre distrikt.
EasyPark appen tager hellere ikke hensyn til at nogle steder er der 2 timers gratis parkering. Når man f eks sætter appen til 4 timer, bliver man charmet for 4 timer og ikke 2. Dette er også urimeligt.
I det hele taget føles parkering rundt om i Danmark efterhånden som en stor bondefangeri.

9. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Peter,

Tak for din feedback. Det lyder som en forvirrende oplevelse med priserne og zonerne, og det vil vi rigtig gerne kigge nærmere på sammen med dig.

De takster og zoner, du beskriver, stemmer umiddelbart ikke overens med de gældende takster for området. EasyParks app afspejler altid de takster, som kommunen eller den private pladsejer har fastsat.

I forhold til dit punkt om gratis tid, vil vi gerne kort præcisere reglerne: Hvis en parkeringsplads f.eks. tilbyder 2 timers gratis parkering mod brug af p-skive, kan appen ikke automatisk modregne dette. I de tilfælde skal man i stedet stille sin fysiske p-skive i bilen under den gratis periode, og først starte EasyPark-appen, når den gratis tid udløber, hvis man ønsker at holde der længere.

Da de priser, du har oplevet i appen, dog lyder usædvanlige, vil vi meget gerne undersøge din specifikke sag for at se, om der skulle være sket en fejl med kortet eller priskonfigurationen.

Vil du sende en e-mail til vores kundeservice på info@easypark.net med emnefeltet "Trustpilot - Hildursgade". Vedhæft gerne din kvittering eller oplys det telefonnummer, din konto er oprettet med, så undersøger vi sagen med det samme.

Med venlig hilsen
L.M Jensen
EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har i marts måned her i 2026 modtaget…

Har i marts måned her i 2026 modtaget en p-afgift via foto ved Q park på Nørreport, problemet er at jeg ikke er hverken ejer, bruger eller fører af køretøjet. Min søn har ejet bilen, som jeg har brugt et problem gange, men blev solgt i august 2025, problemet er at jeg ikke havde fjernet bilen i min Easypark app og den var tilmeldt kamera.
Bilens nye ejer blev spottet ind og ud af qpark kamera på 1 min, ind og ud på 1 min og det blev trukket på min konto.
Enhver henvendelse med alibi på "gerningstidspunktet" bevis for at bil blev solgt i august 2025, intet bider på Easypark, så nu ryger sagen til FDM og Trafikministeriet for ulovlig opkrævning.
------ 50 Stjerner til Easypark, jeg er selvfølgelig ikke kunde på min egen bil.
Pas på dem, de afskyer ingen midler for at snyde folk.

5. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Ole,

Tak for din anmeldelse.

Vi kan forstå på din anmeldelse, at du har haft en rigtig ærgerlig oplevelse, og det beklager vi naturligvis. Vi vil dog gerne have lov til at nuancere situationen, da der ikke er tale om, at vi forsøger at snyde nogen.

Når man benytter vores app og tilmelder en bil til automatisk kameraparkering (ANPR), giver man appen tilladelse til automatisk at starte og betale for en parkering, når kameraet registrerer nummerpladen. Da vi af gode grunde ikke automatisk modtager besked fra Motorregistret, når en bil skifter ejer, er det altid brugerens eget ansvar at holde sine køretøjer og betalingsoplysninger opdateret i appen.

Hvis en bil bliver solgt, men ikke slettes fra profilen, vil systemet desværre fortsat registrere parkeringen på den tilknyttede konto, præcis som du har oplevet her.

Vi har fuld forståelse for, at det er en super frustrerende situation at stå i som tidligere ejer, men opkrævningen sker automatisk baseret på de oplysninger og tilladelser, der aktivt var registreret på din profil på tidspunktet.

Med venlig hilsen,
L.M Jensen
EasyPark DK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ustabil app.

Jeg har netop oplevet at jeg startede en parkering. Efter en time kl 10.12 forlænger jeg parkeringen korrekt. Da jeg tager telefonen op kl 10.50 er appen stoppet. Jeg starter parkeringen med det samme igen, men tænker da nok de har snydt mig. Ganske rigtigt kommer jeg ud til min bil der i den korte tid appen har været crashet selvfølgelig har fået en bøde.

Jeg ringer til easypark. Jeg spørger medarbejderen om han kan se log data. Han fortæller at deres data bare siger jeg har forlænget parketirngen kl 10:12 og at jeg så 10:14 har annuleret den. Han siger han godt kan se det ikke giver mening og selvom han anderkender at Easypark appen desværre lader til at have stoppet af sig selv da det jo ikke giver mening at jeg skulle stoppe parkeringen 2 min efter jeg lige har forlænget, kan han ikke gøre noget ved det.

Jeg har nyeste version af appen, på den nyeste Iphone. Der er ingen god grund til dette skulle ske på telefonen ud af det blå. Easypark fraskriver sig ansvaret for driften af egen app. også selvom de anerkender at der nok er sket en teknisk fejl, er forklaringen at jeg åbenbart hat taget min telefon op og annulleret parkeringen efter 2 minutter den de går med.

Jeg er med på at easypark selvfølgelig ikke kan tage ansvar for deres egne fejl, da det ville ruinere dem. Men når man leverer en service som skulle beskytte brugeren fra parasit parkeringselskaberne kunne en bedre fokus på stabilitet ønskes. 0 stjerner hvis det var muligt.

I øvrigt en høflig medarbejder, som bare har et tarveligt job. Han kunne dog ikke hjælp med hverken rådgivning eller ærlighed.

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
EasyPark Danmark-logo

Besvarelse fra EasyPark Danmark

Hej Blas,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre om din oplevelse. Vi har desværre ikke mulighed for at be- eller afkræfte forløbet alene ud fra denne anmeldelse. Hvis du ønsker, at vi undersøger sagen nærmere, beder vi dig sende os en mail med dokumentation – herunder et billede af afgiften.

Når vi har modtaget din henvendelse, vil vi gennemgå sagen og vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen
L.M Jensen
EasyPark DK

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere