DekaMarkt Anmeldelser 316

TrustScore 1.5 ud af 5

1,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Als ze een aktie hebben is bij dag 1 al iets er niet en bij aanbiedingen als je extra spullen koopt krijg je bijv gratis wk hoedje maar dan krijg je geen hoedje maar je hebt wel extra producten gekoc... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Het is ongelooflijk om nu voor de derde keer te moeten ervaren dat Deka niet in staat is om gedane beloften waar te maken. Het gaat hierbij om acties die soms al 2 á 3 weken voor de einddatum van die... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Alhoewel de Dekamarkt moet/wil aangemerkt worden als "buurtwinkel", wil ik toch wat opmerkingen plaatsen. * het komt veelvuldig voor, dat bijvoorbeeld. Brood op de d... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

In elke Dekamarkt waar ik ooit geweest ben ligt het gekoeld fruit al jaren standaard beschimmeld in het schap. Misschien andere koelingen nemen of ooit kijken wat er in je schappen ligt. Geldt voor ve... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Supermarked

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

DekaMarkt is a Dutch retail company which operates a chain of supermarkets in the country.


Kontaktoplysninger

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

316 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechte Sinaasappels en Service

Onlangs een net van 2 kg perssinaasappels, land van herkomst Egypte gekocht; deze zitten vol pitten en weinig sap. Een zeer slechte koop. Een WhatsApp naar klantenservice gestuurd maar géén reactie gekregen. Slechte "service" en niet klantvriendelijk!

1. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

4e klant gratis boodschappen. OnZin!!

Ik sluit aan in de enige rij die er staat bij de enige kassa die open was en toen ik zei dat ik de vierde was in de rij vertelde ze mij dat ik bij de tweede kassa kon gaan staan en dat haar collega eraan kwam. Dit is niet wat het bord aangeeft. Ik was de 4e klant in de rij bij de enige kassa die open was. ... Daarbij was ze erg onbeschoft toen ik zei dat het niet klopte wat ze beweerde. Ik zei kijk maar terug op de video.

1. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dekamarkt houd je voor de gek

Ik geef jaarlijks vele duizenden euro's uit aan boodschappen als klant van de Dekamarkt en spaar Artis-zegels voor mijn kinderen. Ik kocht daarom 2 pakken chocomel, omdat daar bij een grote stellage aan beide kanten van de stapel chocomelkpakken een gigagroot Artiszegel werd vermeld. (Foto's beschikbaar). Bij de kassa kreeg ik geen zegel. Chocomelk hoorde niet bij de artikelen waar je een zegel voor kreeg, werd me verteld. Ik voelde me enorm misleid! De klantenservicemevrouw gaf toe dat de presentatie inderdaad 'erg verwarrend' was voor klanten, maar weigerde een Artiszegel te geven. Ik voel me enorm voor de gek gehouden en denk dat ik mijn inkopen in het vervolg bij een andere supermarkt ga doen.

25. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik ben mosselen wezen halen filiaal…

Ik ben mosselen wezen halen filiaal amersfoort
Zaterdagochtend j. l
Gelijk naar huis en in de koelkast vandaag vijf minuten uit de koelkast opengemaakt en wat een stank. (verrot dus) heb ik nooit meegemaakt ook zaten er allerlei andere visdiertjes los in en veel kappotten mosselen hele keuken stinkt ernaar morgen naar Dekafiliaal.
Ik ben trouwens niet de enige ken nog een klant

4. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zegelactie

Vandaag boodschappen gedaan,Dekamarkt ijdoornlaa, ga afrekenen,betaal, krijg de bon maar geen zegels.De caissière zei
Die krijg je alleen bij bepaalde producten en kreeg een folder, ben die ingaan kijken,wat ik toen zag kon ik niet bevatten.
Alle producten waar je een zegel bij krijgt zit bomvol suikers ( hagelslag,dubbelfris,taksi,chocolade repen,ijs ect.)
Ik dacht dat we allemaal gezonder moeten eten, zelf ben ik suikerpatient en kan een heleboel van die producten niet nuttigen.
Misschien een idee om de gezonde producten een keer in zo een zegel actie te doen. Of bij elke 10 euro aan boodschappen.
Al met al koop ik zelf de kaarten wel voor een gezellig dagje artis met me kleinkind.

26. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De Dekamarkt aan de Pretoriusstraat…

De Dekamarkt aan de Pretoriusstraat blijft foutieve prijzen verkopen. Bij de kassa komt de prijs nooit overeen. Ik heb al een klacht over ingediend geen verandering. Kassieres zijn onvriendelijk en tonen weinig begrip. Je moet ruim een half uur wachten om een antwoordt te krijgen op t prijsverschil. Oudere dame aan de kassa werd fel tegen mij nadat ik 2x had herhaald dat ik t product niet wilde. Zeer slechte supermarkt. Laatste keer dat ik hier ben geweest.

18. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik ga er nooit meer heen!

Ik wilde deze supermarkt uitproberen, omdat deze dichter bij mijn dorp is, maar ben er halverwege mijn boodschappen uitgelopen. Te vol, matige producten, gedoe met wegen van groente en fruit, machine stuk. Geen personeel inde buurt dat het komt oplossen. Ik ga er nooit meer heen. Ik ben doorgereden naar mijn favoriete supermarkt: Dirk van den Broek.

12. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De bedrijfsleider is een onsympathieke…

De bedrijfsleider is een onsympathieke persoon. Hij straalt geen welkom uit maar meer van "pfff weer een klant" deze man van Dekamarkt Zeist is geen visitekaartje maar een afknapper. Personeel is perfect en aardig!!!!

9. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dekamarkt Vrede en Vrijheid den Helder…

Dekamarkt Vrede en Vrijheid den Helder verkocht oliebollen. Ik heb eerlijk gezegd bij geen enkele andere supermarkt ooit zulke heerlijke oliebollen gekocht. Fantastisch gevuld, goede structuur en ook de volgende dag nog steeds heerlijk. Top.

31. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

NIET goedkoop

Ik denk dat ik lang niet de enige ben die Dekamarkt altijd als een van de goedkopere supermarkten heb gezien. Dat imago heeft de keten zich dan ook zelf toebedeeld over de afgelopen jaren.

Sinds vandaag weet ik dat dit zeker niet meer het geval is. Ik koop altijd 6 pakjes Appel/Perzik smaak fruitdrank van het huismerk. AH, Plus, Vomar rekenen allemaal een prijs van 1,19 euro. Bij Dekamarkt betaal je sinds kort 1,49 euro!!! Wie weet gaan de andere supermarkten ook hun prijs verhogen maar daar mag Dekamarkt als goedkoop imago zijnde supermarkt dan zeker niet de eerste mee zijn!!

Het liefst wilde ik 1 ster geven maar ik lees hier ook reviews van mensen die de dagverse magnetron maaltijden (overgenomen van Deen) niet lekker vinden. Die mensen sporen niet want dit zijn juist de lekkerste magnetron maaltijden die je kan vinden tegen de beste prijs. Van dat laatste vraag ik me dan wel af voor hoe lang nog? Alleen dus vanwege deze magnetron maaltijden een tweede ster erbij.

27. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dekamarkt Doetinchem: Ontdek de ultieme winkelervaring met vriendelijk personeel, ruime opzet en een gezellige lunchroom!

De Dekamarkt in Doetinchem is echt een verademing voor ons! Het personeel, vooral de manager en assistent manager, zijn altijd super vriendelijk en maken graag een praatje. De ruime opzet van de winkel maakt het uniek in vergelijking met andere supermarkten in de buurt, waar smalle paadjes haast een Kruidvat-ervaring geven - iets waar ik persoonlijk claustrofobisch van word. Gelukkig hebben we daar bij de Dekamarkt geen last van!

Wat deze plek extra speciaal maakt, is de lunchroom. Het is een geweldige plek om even lekker te zitten en te genieten van een hapje. Hoewel parkeren soms een uitdaging kan zijn, is het de moeite waard om hier boodschappen te doen. Er is één klein minpuntje bij binnenkomst: die gistlucht door het plastic blikjes apparaat. Maar laten we eerlijk zijn, dat is snel vergeten zodra je de vriendelijke sfeer en ruimtelijke indeling van de winkel ervaart.

Mijn vriend en ik zijn hier graag en zijn inmiddels vaste klanten geworden. De Dekamarkt in Doetinchem heeft duidelijk begrepen hoe je een winkelervaring aangenaam maakt.

23. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

jaren toilet niet toegangelijk zogenaamd defect sinds corona

al sinds de corona staat er een briefje op het toilet defect wat het allang al niet meer is natuurlijk. er zijn zoveel mensen die rondlopen met blaasproblemen of iets anders en als ze dan echt moeten moeten ze ook. midden waard is heel groot en er is een openbaar toilet maar eer je daar bent moet je toch nog een stuk lopen. ook voor kinderen en slecht ter been zijnde mensen te ver weg.
nu werk ik in de zorg en spreek veel mensen die dit ook opvielen en zeiden gewoon een kul briefje om ons te neppen, ze willen gewoon die service niet verlenen. Dus dacht nu namens allen een briefje naar de deka te schrijven of ze hem weer open willen stellen en dit gewoon onzin is jaaaaaren w.c defect.
krijg ik als antwoord er is een openbaartoilet om de hoek door ene Janet.
Ja weet je wel hoeveel meters dat zijn ( 100 meter ofzo ) hoe moeilijk voor mensen die het niet op kunnen houden. hoe een schaamte als ze het toch half in hun broek doen. hoe moeilijk als ouder dat een kind die net zindelijk is staat te huilen omdat hij niet naar het toilet mag
Niet ingaan op het feit dat ze de boel belazeren en geen begrip tonen voor de situatie en geen respect voor de klanten. Gewoon schandalig voor woorden.
de boel voorliegen en dan ook nog eens niet het toilet heropenen. ik ga voortaan uit principe nu naar het berckheidelaan waar je gewoon bij nood naar het toilet kan gaan en nog een gezellig koppie koffie kan gaan drinken. ik raad het de mensen zeker aan om dit ook te gaan doen. ik hoop dat de persoon die die hier zo over denkt toilet sluiten dat die zelf een keer zo nodig moet en het niet meer kan houden na zo een eind lopen. dan is het een andere inleving voor mensen.

1. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Over de 10.000 Smaakmakerspunten heb ik…

Over de 10.000 Smaakmakerspunten heb ik en ik kan er niets mee. Dekamarkt gaat ermee stoppen en ik kan ze nu inwisselen voor producten waar (nog steeds) flink bijbetaald moet worden, alles is erg duur. Het gratis boek moest ik zelf downloaden, waardeloos dus.
Ook het assortiment in de winkel gaat snel achteruit, ben ik de enige die ziet dat alles precies zo wordt als bij de Vomar, behalve de prijzen die zijn gewoon duurder dan bij de Vomar.

1. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Grootebroek

Grootebroek: Kom je na je werk rond 17:00 een brood halen… lege schappen! Misschien moet even anders plannen? Mensen die werken willen ook graag wat boodschappen doen.

29. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aanbiedingen uitverkocht !!

Omdat ze 3 aanbiedingen hadden die ik wel wilde hebben dacht ik... nog nooit geweest maar ik ga er eens naartoe.
Maar helaas hadden ze 2 aanbiedingen niet!!! Een meisje ging nog wel even achter kijken of het was binnengekomen (vandaar die ene *) maar nee. Ook klopte de prijs niet bij mn 3de aanbieding niet.. pfff laat maar. Ik kom er niet meer!!
Het is er rommelig,niet overzichterlijk. Manager stootte per ongeluk iets om maar liep gewoon door. Nee daar ga ik mn tijd en km niet meer aan verspillen.

23. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

In de winkel op zondag door een jonge…

In de winkel op zondag door een jonge medewerkster aangehouden. Of ze in de tas mocht kijken. Net een zakje snoepjes aan de overkant bij de Action gekocht. Meisje zag het zakje snoep. Heeft u het hier gekocht ? Nee bij de Action . Heeft u dan een bonnetje ? Gelukkig na zoeken toch het bonnetje gevonden. Hoe vaak wel niet, koop ik iets kleins bij de Action en gooi het bonnetje meteen weg. Gelukkig was het bonnetje ook nog in de tas. Maar als het bonnetje er niet meer was: naar de bedrijfsleider gebracht of politie ? Schandalig! Komen al 30 jaar bij de Deen en Dekamarkt Blokker. 👎 👎. Dan door zo’n jong ding worden aangehouden alsof je een crimineel bent !! 👎 👎

19. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aanbiedingen Hertog Jan bier

Nu al diverse keren meegemaakt dat de reclame aanbieding van de Hertog Jan op de zaterdag al op was en niet meer werd bijgevuld.
Dit is nu de 3e keer kort achter elkaar, eerst in de Grote Beer in Hoorn, nu een paar weken later in de Middenwaard in HH Waard en ook in de Hortentialaan in HH Waard was alles op.
Dit lijkt mij zo langzamerhand een verkeerd inkoopbeleid of men gaat van een maximale hoeveelheid uit.

11. november 2023
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere