Onbeschoft personeel ,niet klantvriendelijk, kom er nooit meer Bij veel drukte bij de kassa,s mijn vraag om met een onsje sperziebonen af te kunnen rekenin bij de klanteservice waarbij 2 medewerkers... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Waardeloos management! Elke mnd ander personeel. Wat er stond 3 jr was goed nu teveel gerommel Kassiere slaat 50 euro teveel aan, en ik als klant moet wederom terug na vomar dit is al meerdere kere... Se mere
Kom ik met tas vol lege flessen zijn beide inleverautomaten kapot. 2 kratten Hertog gekocht, aanbieding voor € 14,99 op de kassabon staat berekend € 19,99. Dus € 5,- per krat teveel betaald. Wel terug... Se mere
2 dingen die mij vreselijk storen: 1. Mosselen (vers, klasse M) zijn zeer klein. De eerste keer, enkele maanden, geleden dacht ik dat het toeval was. Nu weer erin getrapt. 2. Kortingsvouchers. Syst... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Slechtste buiten speelgoed ooit
Ik wil vandaag mijn €8,99 terug want mijn elektrische water pistool is nu al kapot en ik heb hem gister gekocht en ik heb geen bonnetje meer
Vomar houd mensen voor de gek
Niet dat Deen nu mijn ideale supermarkt was maar ik denk met weemoed terug aan de tijd dat Deen de supermarkt runde waar nu de Vomar zit. en ik denk dat het personeel, dat door de Vomar is overgenomen van Deen, dat ook doet. Op trustpilot scoort Vomar het slechts bij de supermarketen. Dat komt mede doordat Vomar mensen voor de gek houd en ze verlangt van het personeel dat die daar aan meedoet. Ik begrijp nu waarom het personeel niet meer zo vrolijk werkt bij Vomar. Vandaag stond ik als vierde man in de rij bij de enige kassa die open was. Boven de kassa bij Vomar hangt een bord waarop staat dat je de boodschappen gratis krijgt als je als vierde in de rij staat. Ik heb geroepen naar de kassiere dat ik als vierde in de rij stond. Het antwoord was dat de kassa naast open ging en dat dat was omgeroepen. Dat heb ik niet gehoord hoor, maar dat doet er niet toe. Feit is dat ik als vierde in de rij stond en er op dat moment geen ander kassa open was. Ach.. Het meisje dat de kassa ging openen was er wel snel bij hoor. Ik heb wel eens gezien dat dat een stuk langer duurde en mensen die als vierde en zelfs vijfde persoon in de rij stonden en naar een ander kassa werden verwezen, langer moesten wachten.
zo lang dat, als ze in de eerste rij hadden blijven staan, eerder geholpen zouden zijn. Evengoed moesten ze de boodschappen afrekenen , want ja.. er was omgeroepen dat er een extra kassa open ging. Schandalig hoe Vomar de klanten voor de gek houd en het personeel vraagt om daar aan mee te doen. Het meisje dat de extra kassa opende, vond dat ik niet zo moest schreeuwen naar hun want zij hadden het ook niet bedacht. Ze vondt het ook een rare regeling. Tja, het is een natuurlijke reactie van mensen dat ze hun stem verheffen als ze voor de gek gehouden worden.
Waardeloos management
Waardeloos management! Elke mnd ander personeel. Wat er stond 3 jr was goed nu teveel gerommel
Kassiere slaat 50 euro teveel aan, en ik als klant moet wederom terug na vomar dit is al meerdere keren gebeurd. Dan lever ik 3 weken geleden blikjes in geen probleem met n andere sticker, omdat deze blikjes uit Duitsland komen zeggen ze, maar is gewoon statiegeld over betaald gister automaat pakt deze blikjes niet meer, manager kotste mij bijna uit. Liep daarna magazijn in. Ben dit echt niet gewend. Mish moet die ff tegen n bezem pissen. 1 supermarkt in noorderplassen, dan mag je wel wat aardiger vd klant zijn. Als je producten al wederom niet aanwezig zijn wat in folder staat. Ik rij nu wel naar appie. Betaal wel 10 ct meer.
Beste Vomar,
Beste Vomar,
Vandaag ben ik in uw winkel geweest om brood te halen echter zag ik aantal producten met actie. Dacht mooi meegenomen maar moest eerst een app downloaden en registreren om te profiteren van de kortingen. Ik heb bij de kassa tijdens scannen van de producten ook de voucher gescand. Ik kreeg een van de kassa medewerker en zie helemaal geen korting! De medewerker geeft aan de producten eerst activeren en dan kunt u van de korting profiteren. Producten in de app geactiveerd maar dat werkt niet dat moest voor af? Al en al Vomar sluit hier mee een grote groep die niet overweg kunnen met de digitale wereld. Hierdoor heb ik besloten om geen klant te worden van Vomar.
Hier is een nette en duidelijke versie van je bericht:
Onderwerp: Teleurstellende ervaring met actieproducten en de Vomar-app
Beste Vomar,
Vandaag bezocht ik uw winkel om brood te halen. Tijdens mijn bezoek zag ik verschillende producten met aantrekkelijke aanbiedingen. Ik dacht: mooi meegenomen. Tot mijn verbazing bleek echter dat ik eerst een app moest downloaden en mij moest registreren om van deze kortingen gebruik te kunnen maken.
Bij de kassa heb ik tijdens het scannen van de producten ook een voucher gescand die ik van een kassamedewerker had gekregen. Tot mijn teleurstelling werd er geen enkele korting verrekend. De medewerker gaf vervolgens aan dat de producten eerst in de app geactiveerd moesten worden voordat de korting kon worden toegepast.
Dit was mij vooraf niet duidelijk. Nadat ik de producten alsnog in de app had geactiveerd, bleek dat de korting niet meer kon worden verwerkt omdat dit kennelijk vóór het afrekenen had moeten gebeuren.
Ik vind deze werkwijze onnodig ingewikkeld en weinig klantvriendelijk. Bovendien sluit u hiermee een grote groep mensen uit die minder digitaal vaardig zijn of die niet beschikken over een smartphone. Aanbiedingen zouden voor alle klanten eenvoudig toegankelijk moeten zijn.
Deze ervaring heeft bij mij een negatieve indruk achtergelaten. Daarom heb ik besloten om geen klant van Vomar te worden.
Met vriendelijke groet,
M Amari el
Onbeschoft personeel ,
Onbeschoft personeel ,niet klantvriendelijk, kom er nooit meer
Bij veel drukte bij de kassa,s mijn vraag om met een onsje sperziebonen af te kunnen rekenin bij de klanteservice waarbij 2 medewerkers over de balie hangen blijkt dit onmogelijk te zijn .wat een rot zaak kwam er jaren nu nooit meer
Vomar Bankrashof in Amstelveen
Vomar Bankrashof in Amstelveen. Waarom spreekt het personeel op de werkvloer Arabisch? Er loopt geen kader op de vloer voor vragen, klachten etc. Vieze winkel. Doen niet aan houdbaarheids datum vh vlees. De dame achter de kassa groet niet. Praat zacht. Afijn blijft iedere keer dat ik hier kom verbazingwekkend dat de Vomar hiermee akkoord gaat. Neem een voorbeeld aan de vomar in Weesp. Zo moet het!!!
2 kratten Hertog gekocht
Kom ik met tas vol lege flessen zijn beide inleverautomaten kapot. 2 kratten Hertog gekocht, aanbieding voor € 14,99 op de kassabon staat berekend € 19,99. Dus € 5,- per krat teveel betaald. Wel teruggekregen maar je moet echt elke bon goed nakijken. En geen excuses van het personeel, ook een beetje jammer. Laatst 1 pakje boter gekocht, stonden er 2 op de bon. Ijsjes met slappe taaie koek, zoo jammer. Teruggebracht en zei die mijnheer misschien komt het wel door jezelf:( Wel nieuwe gekregen maar deze cornetto's waren net zo taai.Heel jammer. Dit was allemaal bij de Vomar in de Vredehofstraat in Hoorn.
De actie '4e in de rij
De actie '4e in de rij, boodschappen gratis' voelt als een scam. Ondanks duidelijk bewijs werd de claim afgewezen. Erg teleurstellend.
Ik kom al niet graag bij deze keten
Ik kom al niet graag bij deze keten, maar soms kan ik niet anders. Er zitten 3 vomars rond mijn huis. Wanneer in alle rijen bij de kassa 5 mensen staan, en je hier iets van zegt wordt je vies aangekeken en soms wordt er niet eens meer tegen je gesproken, compleet genegeerd. Als je een medewerker in de winkel wijst op een doosje eieren die al een maand over datum is krijg je ook een koude behandeling. Ik zeg niks meer zonder wat gevraagd te worden tegen welke medewerker van de Vomar dan ook. De leiding moet zich schamen, zij creëren deze werkomgeving.
In de vomar koningdwarsstraat in den…
In de vomar koningdwarsstraat in den helder €1,99 voor een liter melk van Melkunie dat is meer dan 2 keer zo duur als veel andere merken melk.Hebben de koeien van Melkunie soms gouden uiers? Ik vind deze prijs niet uit te leggen. Ga wel naar een andere super.
Vomar is achteloos met producten en klanten
Vomar is achteloos met de artikelen die het verkoopt. Groenten en fruit worden ruw behandeld en veel te koud bewaard. Dat veel te koud bewaren leidt ertoe dat het vlug bederft of niet te eten is. Ook met ingevroren artikelen zijn ze achteloos. Heb er een paar keer perenijsjes gekocht die volledig gesmolten en herbevroren waren. Stokjes waren niet meer te vinden in de gesmolten derrie.
Sommige personeelsleden zijn heel aardig en klantvriendelijk, maar over zijn geheel genomen is Vomar bezoeken geen feestje. Er zijn maar een paar artikelen waarvoor ik soms nog naar Vomar ga.
vomar
vomar, zeewolde
rotzooi winkel, begint al bij gft en koelvers, veel al tegen UTH aan, soms zelfs al verlept in de verpakking of schap, non food aanbiedingen, altijd rommelig, ide weg stand, vulploeg veel al jonge jeugd die meer emt elkaar bezig is dan te werken, 4de in de rij doen ze ook niet aan altijd snel melden dat er al iemand aan komt om extra kassa te openen, laagste prijsgarantie , puur gelul, dit jaar al zeker 50 artikelen gemeld die in andere supermarkten goedkoper is edoch prijs wordt nooit aangepast, flessenautomaat weigerd meer statiegeld flessen dan dat ie aan neemt, zgn managers sturen niks aan zitten liefst in hun eigen hok, planten gaan dood van of geen water of ze verzuipen en de kwaliteit vd de planten is ook al niet om naar huis te schrijven, winkel kan beter sluiten zelfs aldi en lidl presenteren nog beter dan filiaal zeewolde
2 dingen die mij vreselijk storen:
2 dingen die mij vreselijk storen:
1. Mosselen (vers, klasse M) zijn zeer klein. De eerste keer, enkele maanden, geleden dacht ik dat het toeval was. Nu weer erin getrapt.
2. Kortingsvouchers. Systeem is veel te ingewikkeld en volgens mij bedoeld om vooral géén korting te hoeven geven.
Vandaag weer een vervelende ervaring…
Vandaag weer een vervelende ervaring bij Vomar in Heerhugowaard. Tijdens het afrekenen had ik al het gevoel dat de kortingen niet goed verwerkt waren. Bij de servicebalie werd alles nagekeken en volgens de medewerker klopte de bon volledig.
Eenmaal thuis ontdekte ik dat de planten die €4,00 zouden kosten, gewoon voor €9,99 per stuk op de rekening stonden — en dat zelfs twee keer. Helaas is dit niet de eerste keer dat dit gebeurt. Het lijkt vaker mis te gaan dan goed.
Wat het extra frustrerend maakt, is de manier waarop er mee omgegaan wordt. Geen excuses, geen begrip, maar vooral geïrriteerde blikken alsof je lastig bent wanneer je het aankaart. Dat is echt jammer, want een klant serieus nemen kost niets.
Ik hoop dat Vomar hier iets mee doet, want dit zorgt ervoor dat boodschappen doen eerder frustrerend dan prettig wordt.
Geniale geldnakkers
Ik heb zo lang (6 maanden zitten te sparen met mijn KIK kaart en daarna wil ik het verzilveren en komt ie pleuris tyfusding dat ik m’n pincode heb vergeten terwijl ik niet eens de kans had om een pincode in te vullen en die gierige Vomar die zegt dat ik naar de klantenservice moet en dan een nieuwe aanvraag moet doen maar daarna in die aanvraag willen ze een ID foto van mij en die € 30 gaat sowieso naar de pleuris nu en ja geniaal dat ze dit gewoon doen heeft mij zo lang laten sparen en wanneer ik het eindelijk wil verzilveren, willen ze een idee nu van mij en doen ze nog ook 20 dagen om het terug te doen en ja, ik heb nooit een pincode Ingevuld
Vomar Wormer 1 GROOT DRAMA
Vomar Wormer is sinds begin 2026 een drama. ze hebben oudere mensen ontslag gegeven en een paar middelbare die nu een beetje denken dat ze de chef zijn. Maar ze kunnen zelf niets bedienen Drama bij wachten slijterij , drama bij wachten bij de balie en helemaal een drama bij de kassa's . Ik ben blij dat Wormer nog een Deka heeft en ik zie echt heel veel mensen naar de deka gaan volrig jaar was het er nooit vol met parkeren nu is het er stampvol...misschien wat beter personeel dan de Vomar. wat is dat slecht geworden sinds ze bigbazar erbij hebben genomen. Ze zouden eens een voorbeeld aam de verbouwing van EN mensen van de deka moeten kijken . Ik ben benieuwd wat de omzet zal worden de Vomar , maar zeker NIET hoger dan alle jaren er voor(kijkt u maar naar de sterren)
Vaak goede aanbiedingen,
Vaak goede aanbiedingen,
Erg tevreden over vomar,
Asperges ho maar
Lekker die aanbieding van asperges . Gaat in op 23-04. Nou nee, Almere Filmwijk alleen bruine zooi, Almere Noorderplassen alleen een lege bodem in het kratje. De aanbieding ging vandaag in. Helemaal niets te vinden. Het is gewoon een publiekstrekker, service nul. Wat een waardeloze winkel.
Vomar plantage beverwijk
Vomar plantage beverwijk
4e in de rij bord word genegeerd
Kassiere kijkt je aan
Je zegt dat je 4e bent
Dan zegt ze ik heb het niet gezien!!
Haal dan bord weg!
Alle 3 de kassa s hadden 4 klanten
Echt zo slecht
Over datum!!
Vomar mosplein
Bijna elke keer na het boodschappen doen is er van alles over de datum! Gisteren was het vak van de liefmans perzik biertjes op, vandaag bijgevuld. Dus dan verwacht je dat er in de vracht nieuwe zijn gekomen.. ik drink een biertje, proefde niet oké.
Oktober 2025..
Verschrikkelijk.
Meestal check ik altijd datums maar als consument zou je niet hoeven verwachten dat je alles altijd 1000x checkt.
Bah.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








