DekaMarkt Anmeldelser 316

TrustScore 1.5 ud af 5

1,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Als ze een aktie hebben is bij dag 1 al iets er niet en bij aanbiedingen als je extra spullen koopt krijg je bijv gratis wk hoedje maar dan krijg je geen hoedje maar je hebt wel extra producten gekoc... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Het is ongelooflijk om nu voor de derde keer te moeten ervaren dat Deka niet in staat is om gedane beloften waar te maken. Het gaat hierbij om acties die soms al 2 á 3 weken voor de einddatum van die... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Alhoewel de Dekamarkt moet/wil aangemerkt worden als "buurtwinkel", wil ik toch wat opmerkingen plaatsen. * het komt veelvuldig voor, dat bijvoorbeeld. Brood op de d... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

In elke Dekamarkt waar ik ooit geweest ben ligt het gekoeld fruit al jaren standaard beschimmeld in het schap. Misschien andere koelingen nemen of ooit kijken wat er in je schappen ligt. Geldt voor ve... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Supermarked

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

DekaMarkt is a Dutch retail company which operates a chain of supermarkets in the country.


Kontaktoplysninger

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

316 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Het is ongelooflijk om nu voor de derde…

Het is ongelooflijk om nu voor de derde keer te moeten ervaren dat Deka niet in staat is om gedane beloften waar te maken. Het gaat hierbij om acties die soms al 2 á 3 weken voor de einddatum van die actie niet meer aan de orde is. Ik heb dit nu al drie keer op rij bij dit bedrijf moeten ervaren. Thans gaat het om voetbalbuttons waarvan er er één zou moeten krijgen per € 10,- besteed aan boodschappen. Deze actie loopt officieel tot en met 6 juli 2016 maar al enige tijd kunnen de Deka-winkels deze buttons niet meer leveren. Ik sta dan voor niet te benijden taak mijn kleinkinderen te moeten uitleggen dat het gestand doen van beloften zeer belangrijk is maar dat dit niet geldt voor Deka. Drie keer op rij verzaken weerspiegelt falend management. De cassieres verwijzen onophoudelijk naar de klantenservice, echter deze klantenservice is een schande voor het bedrijf want structureel krijg je totaal geen antwoord op gestelde vragen en om het nog erger te maken doen ze beloften die ze vervolgens weer niet kunnen waarmaken. Gisteren en vandaag zouden de Deka-winkels weer buttons in voorraad hebben volgens deze "klantenservice", dat bleek echter ook weer een leugen te zijn. Het zou mij niet verbazen als de "klantenservice" van Deka bij een verkiezing van de slechtste klantenservice van Nederland dez verkiezing glansrijk zou winnen!
Voor mij is het nu klaar: tabé Deka, ik doe mijn boodschappen voortaan bij een supermarkt die zijn klanten serieus neemt!

25. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Alhoewel de Dekamarkt moet/wil…

Alhoewel de Dekamarkt moet/wil aangemerkt worden als "buurtwinkel", wil ik toch wat opmerkingen plaatsen.
* het komt veelvuldig voor, dat
bijvoorbeeld. Brood op de dag wordt
verkocht, danwel in het vak ligt. De datum
van dit product moet enkele dagen verder
liggen. Vers brood wordt nog even
achtergehouden
* aanbiedingen uit de folder zijn vaak niet
aanwezig. Volgens personeel is
bijvoorbeeld maar een doos geleverd of
helemaal niets. Dekamarkt levert geen
tegoedbon voor dat produkt.
* bij een spaaractie krijg je bijvoorbeeld. Bij
besteding van € 10,00 een spaarzegel of
sticker voor een plakboek. Wanneer je
meerdere keren per week boodschappen
doet en niet de € 10,00 besteedt, krijg je
niets. Zelfs niet bij besteding van €
9,85. €10,00 is €10,00 en geen € 9,85
* sommige producten worden slecht
aangevuld, die een supermarkt wel zou
moeten hebben
* ik blijf het onhygiënisch vinden, dat
klanten hun hond in een winkelwagen de
winkel in mogen meenemen. Personeel
zegt het niets van. Ook niet als je dat
aangeeft.
* winkelmandje of rolmandjes worden nooit
schoongemaakt

19. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Dekamarkt Limmen

Dekamarkt Limmen, makkelijk bereikbaar en groot parkeerterrein. Mooie schone winkel en alles aanwezig voor de dagelijkse boodschappen. Leuke weekaanbiedingen voordeliger vaak dan bij andere supermarkten. Personeel kan wat klantvriendelijker maar dat komt omdat ze vaak jong zijn en nog onervaren.
Maar wij zien elke week verbeteringen!

6. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechte service

Als ze een aktie hebben is bij dag 1 al iets er niet en bij aanbiedingen als je extra spullen koopt krijg je bijv gratis wk hoedje maar dan krijg je geen hoedje maar je hebt wel extra producten gekocht om die te kunnen krijgen.
En dan geen tegoedbon krijgen oid van compensatie

26. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

De producten worden niet gevuld

De producten worden niet gevuld. De chef is heel even en daarna zie je niet meer. Als hij er is wordt gewerkt.
Ik zou willen dat deze persoon werkt, want sommige medewerkers vertikt om achter de kassa te gaan. Ze voelen zich beter als een andere.
Graag toezicht houden. Is beter voor de winkel en de winkeliers

20. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Let op wat je pakt.

In elke Dekamarkt waar ik ooit geweest ben ligt het gekoeld fruit al jaren standaard beschimmeld in het schap. Misschien andere koelingen nemen of ooit kijken wat er in je schappen ligt. Geldt voor veel andere producten ook namelijk.

7. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Te kort gebak geleverd

Als je ruim van te voren gebak bestel en daar ook een bevestiging van krijg.
Vind ik het heel vreemd dat dan niet alles is geleverd en er dus te kort is. Een berichtje was toch wel heel fijn geweest maar dat ik blijkbaar te veel moeite. Ook op mijn mail waar ik vraag om een oplossing wordt gewoon niet gereageerd! Zeer slecht DekaMarkt

22. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bestelling van een artikel in de aanbieding, kenau van een manager

Had 6 flessen van mijn favoriete merk besteld in de slijterij in de aanbieding omdat deze op waren. Bleek allemaal heel lastig, maar na aandringen werd dit genoteerd. Toen ik ze op wilde halen werd net gedaan of ik ze niet besteld had. De manager deed heel moeilijk en was zeer klant onvriendelijk tegen een vaste klant. Niet van deze tijd. Biedt gewoon je excuses aan, ik heb ze online alweer goedkoper gezien. Vervolgens wel een klacht ingediend en die wordt ook niet serieus opgepakt. Er wordt simpelweg gezegd dat ik ze niet besteld heb. Geen excuses, niets.... Geen klets naar die klantonvriendelijke manager. Ben er wel klaar mee. Gelukkig een AH, LIDL, DIRK en Plus om de hoek.

17. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Waar zijn de asperges?

Staat voorop het wekelijkse reclame blaadje dat de asperges in de aanbieding zijn ,zijn ze op vrijdag en zaterdag niet te krijgen. Ik vind dit geen goed management. Wat mij betreft zou ik zeggen ,zet het niet in de reclame als de levering niet gegarandeerd wordt Zeker in deze aspergetijd is er veel vraag naar.

17. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Wel een prima winkel maar vandaag niet…

Wel een prima winkel maar vandaag niet ik betaalde met €50 en ze hadden geen wisselgeld dus ik werd naar een andere kassa gestuurd prima denk je dan maar nee ik moest achteraan aansluiten. Ik had al 10 minuten in de rij gewacht en daarna moest ik nog achteraan aansluiten. Dat duurde nog 10 min en ik moest snel eten maken dat is dus 20 min later geworden

23. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Gehoorschade oplopen door vakkenvullers die smijten

Heb al 4 keer per mail netjes aan Dekamarkt Hoogkarspel en in Blokker gevraagd of het personeel niet zo wil smijten met het opstapelen van kratten in de buurt van klanten tijdens het bijvullen van producten. Maar ze blijven regelmatig keiharde tikken veroorzaken vlak bij mijn gehoor, en bij die van andere klanten. Laats was het extreem hard; door een winkelchef, die zelf oorbescherming in had en daardoor geen goede oor-motoriek coördinatie kon hebben. Met een mega snelle armzwaai smeet hij kratjes op elkaar wat een keiharde felle tik maakte op 2 meter afstand van m’n gehoor! Dus, als je langzamerhand richting een gehoorapparaat wilt, doe dan je boodschappen bij de Dekamarkt. ‘s kijken of ik een arbeidsinspectie kan inschakelen. Want ook de jongeren die er werken lopen op gegeven mom. zelf gehoorschade op natuurlijk. Zucht….

17. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

'Klantenservice ' ver beneden de maat...

Kom hier omdat ik op het winkelcentrum soms naar de Primera moet. Je kunr bijna nooit iemand iets vragen, of je krijgt geen (serieus) antwoord op je vraag. Voorraad aanbiedingen is vaak beperkt en op maandag, de laatste dag van de folderaanbiedingen, is alle signing van de aanbiedingen al verdwenen en dat is lastig voor klanten. Er wordt niet goed op de THT gelet. Vandaag lange rijen bij de kassa's, daar wordt niet op gelet en men doet niet snel een extra kassa open. De jongere medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk, de oudere 'dame' vandaag aan de klantenbalie die ook kassa "moest" draaien, praatte tegen de klanten net als tegen haar vijftienjarige collega's. Ze was neerbuigend tegen de mensen die voor haar boterham zorgen, eigenlijk ronduit brutaal, had duidelijk niet begrepen dat je aan een klantenbalie klanten hoort te informeren en vriendelijk op hun vragen moet antwoorden en dat je de mensen niet zo behandelt dat ze liever naar een andere winkel gaan. Toen ik op haar toon inhaakte, kreeg ik te horen dat ik dan maar naar de winkel op het Zilverschoonplein moest gaan als haar toon me niet beviel. Beste leiding van de Dekamarkt , hoe jaag je je klanten naar een andere keten? Door deze dame niet terecht te wijzen en niet duidelijk te vertellen dat vriendelijkheid en niet arrogantie noodzakelijk zijn als ze haar baan wil houden.

14. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wordt als winkeldief behandeld.omdat…

Wordt als winkeldief behandeld.omdat het poortje niet openging.tetwijl ik al betaald heb.via mijn bankpas. Nieuwe medewerker zei tegen mij je weet maar nooit he. Als u al heeft betaald
Ik vertrouw het niet. Ik kom er al 8 jaar lang is gewoon fout in het systeem.ze zei uiteindelijk u heeft inderdaad betaald.maar ik werd wel apert genomen.miet zo slim personeel. Ze was ook pas ,17 . Onervaren dus.

4. februar 2026
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere