DekaMarkt Anmeldelser 316

TrustScore 1.5 ud af 5

1,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Als ze een aktie hebben is bij dag 1 al iets er niet en bij aanbiedingen als je extra spullen koopt krijg je bijv gratis wk hoedje maar dan krijg je geen hoedje maar je hebt wel extra producten gekoc... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Het is ongelooflijk om nu voor de derde keer te moeten ervaren dat Deka niet in staat is om gedane beloften waar te maken. Het gaat hierbij om acties die soms al 2 á 3 weken voor de einddatum van die... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Alhoewel de Dekamarkt moet/wil aangemerkt worden als "buurtwinkel", wil ik toch wat opmerkingen plaatsen. * het komt veelvuldig voor, dat bijvoorbeeld. Brood op de d... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

In elke Dekamarkt waar ik ooit geweest ben ligt het gekoeld fruit al jaren standaard beschimmeld in het schap. Misschien andere koelingen nemen of ooit kijken wat er in je schappen ligt. Geldt voor ve... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Supermarked

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

DekaMarkt is a Dutch retail company which operates a chain of supermarkets in the country.


Kontaktoplysninger

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

316 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Onvriendelijk personeel.

Weer een aanvaring Dekamarkt Beatrixplein in Haarlem.
Personeelslid met trolley wacht niet tot ik gangpad uitloop, trekt met trolley mijn schoudertas van schouder.
Hier zeg ik wat van, noemt ie me een …k.t wijf
Nu manager aangesproken, deze vertelde mij nooit problemen met hem te hebben. Nouja dit was niet de eerste keer met deze persoon.
Hij gooit er ook allerlei zware ziektes uit. Hier nooit wat van gezegd, maar nu wel.

19. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Ik doe al 14 jaar boodschappen bij de…

Ik doe al 14 jaar boodschappen bij de Deka in Andijk. Vriendelijk personeel, een schone winkel dus gewoon prettig winkelen. Het enige waar ik mij toch mateloos aan erger is dat de helft van de keren dat ik er kom de statiegeldmachine voor blikjes kapot is en ik deze dus weer mee naar huis kan nemen en de volgende keer, met dus weer meer blikjes, hoop wel te kunnen inleveren.

17. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Doet aan graaiflatie en besteelt haar…

Doet aan graaiflatie en besteelt haar klanten.
Laat klanten belachelijk veel betalen voor een plastic tas (om het milieu) maar verkoopt zelf geen producten die niet zijn ingepakt met plastic.
Veel producten zijn in het laatste jaar meer dan 100% duurder en dit terwijl vergelijkbare producten in het buitenland niet in prijs stijgen.
Alle producten worden kunstmatig duurder gemaakt.
Dit in samenwerking met andere supermarktketens.
Het is crimineel.

Ik Koop voortaan in het buitenland boodschappen.

16. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Waardeloos personeel …

Bij een steekproef bij de zelfscankassa werd mij verteld dat ik mijn boodschappen niet in mijn trolley (deze had ik aan de voorkant van mijn winkelwagen geplaatst) moest doen omdat ze anders geen overzicht heeft.
Wat is dan het nut van zelfscannen? Het is de bedoeling bij zelfscannen dat je alles in je tas kan doen lijkt mij. Bij geen één andere supermarkt heb ik hier last van.

6. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Korting discussie

Deka Heemstede stuurt brief met 5 euro korting op bos bloemen vanwege opening vernieuwde bloemen afdeling. Kom je met bos bloemen bij de kassa, staat er in kleine lettertjes bij de scancode dat het voor een boeket geldt. Na veel discussie met assistent bedrijfsleider Sam en bellen met het hoofdkantoor uiteindelijk de korting gekregen zoals in de brief beschreven.

4. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

fles inlevermachine weer defect

Weer de fles inlevermachine voor de zoveelste keer defect. Bij de klantenservice wordt je ook niet verder geholpen. Kijken je aan of je gek bent tot het onbeschofte aan toe. Service bij de Deka ver te zoeken.

4. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Klant niet helpen bij voldoende kletsend personeel

Stond een vrouw te wachten bij de drankverkoop achterin,vreageerde niemand op de zoemer die zij indrukte daar. Voorin wel 6 kletsende medewerkers. Op aanspreken geen aanstalten om de vrouw te helpen. Ik kom net van de pauze en ze ging weer kletsen. Vrouw is gewoon niet geholpen. Dekamarkt planetenlaan Haarlem Noord

21. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wat een stelletje imbecielen

Wat een stelletje imbecielen. Ik had wat cadeautjes over van sinterklaas dacht weet je wat die geef ik aan dat aardige meisje die bij dekamarkt bij mij einde van de straat is. Zij lachen, klaar? Nou nee paar dagen later dat ik er weer kom komt een streng kijkende mijnheer in pak naar me toe, kan ik u even spreken? Tuurlijk beste man zeg het eens. U heeft een permanent verbod hier ooit weer boodschappen te doen want u valt een medewerkster van ons lastig.
Ehh? u bedoelt dat ik die caissière een paar sinterklaas cadootjes heb gegeven? Ja juist en dat kan natuurlijk niet zo maar, het kind is 15 jaar. En wat interesseert mij haar leeftijd nou? Ik heb haar geen oneerbaar voorstel gedaan of zo (ik ben een ouwe man van 63). jammer einde verhaal
Oh het betreft de dekamarkt aan de lange vonder in amsterdam noord, scheelt jullie weer je het heen en weer zoeken als Uwe Maagdelijke Hoogheden van Dekamarkt zich verwaardigen hier op te reageren.
EN IK EIS EXCUSES OM ALS EEN PEDOFIEL BEHANDELD TE WORDEN BEL ME OP 06-23025424
MAFKETELS!
mvg superpete
UPDATE: Het irriteert me mateloos dat ik voor elk lullig klein boodschapje nu in de auto moet stappen naar Dirk. Ik had die vent nog gevraagd: kan ik misschien in de toekomst hier weer boodschappen doen? Nou dat wist hij niet maar voorlopig in elk geval niet want dit is tot in de hoogste regionen behandeld. Oh ja joh? Is er een speciale vergadering geweest van allemaal belangrijke dekamannetjes en misschien zelfs advocaten erbij? En die advocaten hebben toen gezucht en gezegd helaas hij heeft niets strafbaars gedaan, erg jammer. Nou ja dan maar een winkelverbod. En toen een echte bewaker op de loer laten liggen in de winkel dagenlang tot totdat ik eindelijk weer eens langskwam? En dat dus allemaal omdat ik een paar sinterklaas cadeautjes over had en in mijn grenzeloze naïviteit die aan die (dacht ik tenminste) aardige caissiere heb gegeven? Ik kan het nauwelijks geloven

7. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechtste winkel in Egmond aan zee

Het was een middag in egmond aan zee ik en mijn vriendin wouden wat mais Halen Toen we daar waren liepen we langs het fruit op het fruit liepen allemaal gore beesten Toen we verder liepen vroegen we aan de medewerkster waar de mais lach hij liep twintig kilometer per uur wij monster achter hem aan rennen Toen we daar waren bleek het mais drie Euro te zijn terwel we online zagen dat het 75 cent al die biologische prijzen Komen mijn strot uit. En omdat het zo duur was hadden we er ook maar 2 mee genomen Toen we bij de zelf scan kwamen keeken er gelijk al drie medewerkers naar ons Toen wij gingen afrekenen kwam er een medewerkster gelijk kijken of we Niks gingen stolen terwijl we apart gingen afrekenen nog geen drie stappen uit de winkel stonden was het eerste zakje al kapot en Toen we vroegen of we een nieuw zakje mochten kregen we een brutale nee naar ons hooft en zijden ze we kunnen er wel een plakbandje op doen terwijl er heel veel uit was gevallen we hadden ook lege blikjes ingeleverd het apparaat moest 3 keer geleegd Worden 1 uur later wouden we het geld wisselen en ze waren te gierig omdat het te wisselen en al die tijd dat we daar waren heb ik nog maar een doel alles er aan doen om de ze slechte winkel te sluiten wij Komen daar nooit meet🤬😡

9. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dekamarkt Almelo, geen service

Ik wilde 6 saucijzenbroodjes kopen voor de bouwvakkers die bij mij aan het werk zijn. Toen ik vroeg of ze ze even goed heet wilde opwarmen kreeg ik als antwoord,..."nee, wij warmen geen broodjes op".
Waarop ik heb aangegeven, dan hoef ik ze niet. Ik ben naar Bakker Leo gegaan die de saucijzenbroodjes wel opwarmen.
Wat een vreselijke chagrijnige medewerksters op de brood afdeling.

22. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vandaag naar de Dekamarkt in Santpoort…

Vandaag naar de Dekamarkt in Santpoort Noord binnen gegaan. Ik had net mijn bus naar Ijmuiden gemist en moest 15 minuten wachten dus ik dacht ik ga snel Deka binnen, beter dan in de kou wachten op de halte. Ik heb paar rondjes gemaakt terwijl ik de tijd in de gaten hield ivm bus. Toen ik naar buiten wilde werd ik gestopt door een lange, blonde medewerkster die circa 50 jaar oud was. Ze vond het vreemd dat ik niets kocht en wou in mijn tas kijken. Ik was verbaasd en deed mijn tas open waarin niets te zien was behalve mijn eigen troep. Ik was niet blij met haar actie maar ik vond bus halen belangrijker dan discussie met haar beginnen. Ik weet het zeker dat ze mij aangesproken had omdat ik donker ben. Ik word vaak door Turkse mensen in het Turks aangesproken terwijl ik niet Turks ben. Dit is trouwens niet de eerste keer dat het gebeurt is, etnisch profileren, maar het is wel de druppel die de emmer deed overlopen. Ik zat op de bushalte met de tranen in de ogen. Klinkt misschien zielig, maar als je het niet meegemaakt hebt je weet niet hoe het is. Een ding is zeker DekaMarkt, Santpoort Noord nooit meer.

21. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Schandalig behandeld bij Deka centrum Haarlem …

Ook ik heb een zeer slechte ervaring met de Dekamarkt Gedempte Oudegracht in Haarlem.Ik ben ten onrechte beschuldigd van een.pobing tot diefstal en zeer disrespectvol behandeld door een soort van beveiliger. Dat kan alleen bij de Dekamarkt bij de Albert Heijn was dit nooit gebeurd.

30. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zware vrachtauto's van Deka

Deka Cornelisstraat, Haarlem. Deze winkel wordt bevoorraad door vrachtwagens die veel te groot en zwaar zijn voor een woonbuurt. Met hun gewicht richten ze op den duur schade aan bij huizen. (Denk aan de grachten in Amsterdam, waar pas na miljoenenschade een verbod op vrachtverkeer werd ingesteld.) Vanmorgen 7:45 reed zo'n Deka vrachtauto tegen het inrijverbod in door mijn straat. Volgende keer leg ik een fiets op de weg en bel de politie. Schakel over op lichtere auto's, Deka!

15. januar 2025
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere