Als ze een aktie hebben is bij dag 1 al iets er niet en bij aanbiedingen als je extra spullen koopt krijg je bijv gratis wk hoedje maar dan krijg je geen hoedje maar je hebt wel extra producten gekoc... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Het is ongelooflijk om nu voor de derde keer te moeten ervaren dat Deka niet in staat is om gedane beloften waar te maken. Het gaat hierbij om acties die soms al 2 á 3 weken voor de einddatum van die... Se mere
Alhoewel de Dekamarkt moet/wil aangemerkt worden als "buurtwinkel", wil ik toch wat opmerkingen plaatsen. * het komt veelvuldig voor, dat bijvoorbeeld. Brood op de d... Se mere
In elke Dekamarkt waar ik ooit geweest ben ligt het gekoeld fruit al jaren standaard beschimmeld in het schap. Misschien andere koelingen nemen of ooit kijken wat er in je schappen ligt. Geldt voor ve... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
DekaMarkt is a Dutch retail company which operates a chain of supermarkets in the country.
Kontaktoplysninger
Nagelpoelweg 2, 7333 NZ, Apeldoorn, Holland
- dekamarkt.nl
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Geen lege kratten inleveren
Filiaal Eerbeek. De flesinleverautomaat was kapot en volgens het personeel kon ik mijn lege kratten daar daar niet inleveren. Ik kon dus weer vertrekken met mijn lege kratten.
Deka,let op de kritiek, slechte kwaliteit aanbiedingen, slecht fruit
Deka, let op de slechte beoordelingen, slechte kwaliteit akties koek, plakkerige oude appelflappen...slecht fruit...liften constant defect...slechte kassa bezetting, matig personeel..het is nogal wat...
Ik heb een klacht over twee dames die…
Ik heb een klacht over twee dames die bij de dekamarkt in Heemskerk werken. Het is heel duidelijk zichtbaar dat ze geen plezier in hun werk hebben.Wat een ongelofelijke chagrijnen!Als je iets vraagt krijg je nauwelijks antwoord.Ze zijn ontzettend onvriendelijk tegen de klanten.De rest van het personeel is wel vriendelijk.
Ik kan maar 1 datum invullen wanneer het voorgevallen is jammer genoeg want ik heb het regelmatig meegemaakt.Het gebeurt wel eens dat ik een muntje voor de kar vergeten ben en dan vraag ik vriendelijk bij de kassa of zij er een voor mij hebben en dan wordt het muntje je nog net niet toegesmeten maar dat zouden ze het liefst wel doen denk ik.
Blij dat ik als klant eerder dood ben
Ik heb een ernstige klacht over de winkel in Castricum in de Torenstraat waar ik wekelijkse meerdere keren kom. Er was erg weinig personeel in de winkel alleen een dame achter de kassa. De zelfscan-kassa gaf een verkeerd bedrag aan op een aanbieding. Ik heb minstens 5 minuten gewacht voordat er iemand zichtbaar werd. Een personeelslid (dame met donker haar) sprak ik aan met mijn hulpvraag. Ik kreeg als reactie dat zij pauze had en geen tijd voor mij had. Ik sprak haar aan op haar verantwoordelijkheid en dat ik een klant was. Deze dame was daar niet van gediend en liep van mij weg. Andere klanten die ook aan de zelfscan kassa stonden namen het voor mij op en vonden het onbehoorlijk gedrag, maar daar had deze dame maling aan. Toen kwam er een ogenschijnlijke cheffin of iets dergelijks met blond haar die NIET uitzocht wat er speelde en de de betreffende dame gelijk gaf en dat ze maar pauze moest gaan nemen met de mededeling dat ze maar extra pauze moest nemen. Ik was nog steeds niet geholpen. De op een cheffin lijkende dame heeft mij eindelijk geholpen. De winkeldame die ging pauzeren deelde ik mede dat ze zich volwassen moest gedragen waarop ik als reactie kreeg "DAT ZE BLIJ WAS DAT IK EERDER DOOD WAS DAN ZIJ" Dat klopt waarschijnlijk want ik ben 76 jaar. Kortom de omstanders waren net zo geschokt als ik. Conclusie zeer onbehoorlijk gedrag van twee personeelsleden. Ik hoop dat DEKA ze een beetje schaamt.
We zijn nu een maand verder en ondanks dat ik deze klacht ook naar de directie had gestuurd is een excuus nog steeds teveel gevraagd. Waarschijnlijk is onbeschoftheid een bedrijfscultuur binnen DEKA supermarkten.
Folder voor gesloten winkel
Dekamarkt Almelo, de enige Dekamarkt in Twente is vanaf 3 september ruim 2 weken gesloten wegens grote verbouwing.
Deze week zat er desondanks een weekfolder in de reclamefolders, die wekelijks worden bezorgd.
Kan gebeuren.
Tot mijn verrassing stond er vandaag een paginagrote reclame in het regionale deel van Dagblad Tubantia.
Waarschijnlijk weet men op het hoofdka toor van Dekamarkt in het westen van het land niet, dat Almelo in Twente ligt, het verspreidingsgebied van Dagblad Tubantia.
Jammer, deze kosten hadden beter besteed kunnen worden.
Dekamarkt in Sint Pancras is een top supermarkt.
Dekamarkt in Sint Pancras is een topwinkel. Uitgebreid assortiment, heel vriendelijk personeel en niet te druk.
Dekamarkt eerbeek.
Dekamarkt eerbeek.
Zo slecht. Helaas is de plus aan het verbouwen dus ik moest wel. Veel schappen leeg. Alleen jeugd aan het werk. Onderling hoor je ze harde gesprekken hebben over hoe brak ze nog zijn van het feest snachts.
Eieren gekocht. Helaas het allerduurste merk want rest was leeg. Ben niet gewend bij de plus te moeten letten op datums. Helaas meegenomen zonder te kijken om er thuis achter te komen dat ze gewoon 5!!!!! Dagen over de datum zijn!
Dit is echt zo een waardeloze winkel met waardeloos personeel.
Geen verkeerde winkel, slechte boter koek.
Geen verkeerde winkel, prima assortiment. Helaas regelmatig enkel erg rijpe bananen. En wat me drijft tot deze review… wat een vreselijke mini-boterkoeken van de bakkerij afdeling. Bij de Plus zijn ze heerlijk, worden ook daar afgebakken. Bij de Deka moeten ze de indruk wekken dat ze ter plekke worden afgebakken, maar het smaakt als lang houdbare droge kruimelkoek. Dit heeft niets te maken met boterkoek. Vier gekocht, drieënhalf linea recta de afvalbak in. Brrrrr….overigens staat dat het nog tot 27 aug houdbaar is. Vandaag is het 24-08-2025, dus dat bevestigde tijdens aankoop dat het verse koeken zouden zijn.
Gisteren in de Deka Arnhem zuid…
Gisteren in de Deka Arnhem zuid geweest. Wat ik daar merk is dat de schappen erg leeg zijn , en er ook halal producten zijn op zich heel goed, koop het zelf ook maar de andere producten mis ik daar door en ook weer schappen leeg . De schappen dieren benodigdheden ook leeg of bijna niets . Weet niet wat er mis is met de inkoop maar zorg de de producten aanwezig zijn
Kaas ook half leeg bruine bollen 1,35 maar zijn niet vers lijkt wel diepvries zo hard, ga zomaar door. Deka ga eens de winkels door of neem iemand in dienst die dit gaat bekijken want alle reviews zijn negatief, dit wil je niet als bedrijf . Kijk of je wat kan doen om je 1,6 omhoog te krikken .👍
Wat mij opvalt is dat Deka supermarkt zelf nooit reageert, wat eigenlijk raar is met zoveel klachten . Dit geeft aan geen gehoor te geven aan je klanten en deze niet echt serieus wilt nemen. .
Kom op Deka 👍
dekamarkt haarlem planetenlaan weer associaal
dekamarkt haarlem planetenlaan. Ik wil 1 product buj de zelfscan. Na her scannen zegt hij: wacht op assistentie. Ik wacht en er komt niemand. Ik denk: zoek het uit ik pak de volgende zelfscan. Hetzelfde verhaal. Komt een medewerker boos naar me toe: meneer ik zit u weg te drukken u kunt niet steeds naar een ander gaan. Waarop ik zeg : ik kan dat niet ruiken he. Want de melding bleef er gewoon. Maar niet toegeven en maar de klant de schuld geven. Onvriendelijk personeel.
Zeer klantonvriendelijke en Onbeschofte manager
Onbeleefd personeel, vooral de zgn manager (man in wit overhemd). Deze supermarkt is zeer klant onvriendelijk!, zeer slecht gesorteerd en vies. Vandaag weer een staaltje onbeleefde manager meegemaakt die ruzie uitlokt en zegt dat ze het te druk hebben om even in de slijterij te helpen in plaats dat hij de klant zelf even helpt, ik ben maar naar Gall & Gall gelopen daar werd ik wel netjes te woord gestaan en geholpen. Betreffende manager moet zich schamen zo tegen klanten te praten. Vroeger was de klant nog koning, ik doe/deed hier elke dag mijn boodschappen maar na deze ervaring kom ik hier dus nooit meer. Vooral zo doorgaan Dekamarkt. Jullie manager is absoluut niet geschikt om in een winkel te werken. Als je er geen zin in hebt, zoek dan een andere baan. Weer een trouwe klant kwijt.
Actie in het blad voor vandaag… hebben…
Actie in het blad voor vandaag… hebben ze alles al de dag ervoor verkocht.. dit vind ik niet normaal!!!!
Wat een onbeschoft personeel.Een vraag…
Wat een onbeschoft personeel.Een vraag stellen blijkt heel moeilijk te zijn,want de dames zijn met elkaar in gesprek over goede tijden slechte tijden
Na lang aandringen wordt mijn vraag beantwoord met een wijzende vinger.Daar kun je het vinden.Je? Ik ben geen schoolmeisje ,mij is geleerd om U te zeggen.Mij zie je niet meer in de Deka Castricum
Je voelt je hier geen klant
Helaas veel producten uit het assortiment gehaald. Onvriendelijk personeel! Vieze mat, stoep en entree.
Bij zelfscan staat in de avond vaak geen personeel en is er altijd controle.
Bloemen en planten zijn top. Vakkenvullers ook!
Jammer zo dichtbij, maar mis echt teveel voor smaakproevers en variatie in biologische vleesproducten. Indeling onlogisch en niet aan te wennen. De vakkenvullers weten vaak zelf niet waar het staat.
Weinig biologische groente en fruit
Fijne ruime winkel en vriendelijk personeel. Helaas weinig biologische producten met name verse groente en fruit. Op de parkeerplaats ligt vaak rommel.
Jaren lang hebben we een supermarkt in…
Jaren lang hebben we een supermarkt in Waarland gehad
Het familie bedrijf bestond zelfs 103 jaar
Op de huidige deka markt is er wel iets dat verbeterd kan worden!
De actie van DE koffie was erg scherp, maar als iemand met 15 pond pakken de deur uitloopt klopt niet
Max 5 per klant is de beste oplossing
Verder de wekelijkse aanbiedingen zijn er niet of zijn niet aangekomen
Een goede manager zou g v d naar het hoofdkantoor gaan , en eisen dat dezelfde dag het artikel geleverd moet worden
Dan krijg je tenminste tevreden klanten
Hopelijk wordt het snel beter in Waarland want de concurrentie van andere supermarkten zijn dichterbij
Vreselijk ik mocht niet eens met…
Vreselijk ik mocht niet eens met briefje van 50 betalen.
Nooit meer Dekamarkt voor ons…
Nooit meer Dekamarkt voor ons…
Allerlei lokkertjes in de folders en dan bij de kassa bleek het toch voor andere producten te gelden of de folder diverse data te hebben lekker onduidelijk.
Als ik ergens jeuk van krijg is het valse folders en toen we diverse artikelen niet konden vinden en personeel aanspraken werden we nogmaals 3x door de halve winkel geleid omdat het door hen niet eens te vinden was en 70% van de aanbiedingen uit de folder was er al niet meer. Kortom wij gaan hier niet meer heen terug… wat een nare bijsmaak…
Te weinig oog voor biologische…
Te weinig oog voor biologische producten, m'n groenten en fruit
Eigenlijk is Dekamarkt niet eens 1 ster…
Eigenlijk is Dekamarkt niet eens 1 ster waard.
Lokken met aanbiedingen, die er gewoon de hele week niet zijn. Wat een flutwinkel, ik ga er niet meer heen.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








