Als ze een aktie hebben is bij dag 1 al iets er niet en bij aanbiedingen als je extra spullen koopt krijg je bijv gratis wk hoedje maar dan krijg je geen hoedje maar je hebt wel extra producten gekoc... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Het is ongelooflijk om nu voor de derde keer te moeten ervaren dat Deka niet in staat is om gedane beloften waar te maken. Het gaat hierbij om acties die soms al 2 á 3 weken voor de einddatum van die... Se mere
Alhoewel de Dekamarkt moet/wil aangemerkt worden als "buurtwinkel", wil ik toch wat opmerkingen plaatsen. * het komt veelvuldig voor, dat bijvoorbeeld. Brood op de d... Se mere
In elke Dekamarkt waar ik ooit geweest ben ligt het gekoeld fruit al jaren standaard beschimmeld in het schap. Misschien andere koelingen nemen of ooit kijken wat er in je schappen ligt. Geldt voor ve... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
DekaMarkt is a Dutch retail company which operates a chain of supermarkets in the country.
Kontaktoplysninger
Nagelpoelweg 2, 7333 NZ, Apeldoorn, Holland
- dekamarkt.nl
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Regelmatig klopt de bon niet met…
Regelmatig klopt de bon niet met gekochte produkten bij thuiskomst bon nagekeken produkt dubbel aangeslagen, lekker binnenlopen op deze manier, voor de eigenaar. LET OP BIJ DEKAMARKT KIJK DE BON NA
Producten over datum
Zoals vaker ook nu weer een product (Tilly Chinois) gekocht op 2 januari 2026 met een houdbaarheid tot 27-12-2025.
Helaas is dit niet de eerste keer. vaak zijn producten bij de Dekamarkt Wagenweg over de datum. Helaas kom je er altijd pas achter als je thuis bent en zoals Zoals vaker ook nu weer een product nu de kassabon niet meer hebt. Het is ons inmiddels zo vaak gebeurd dat ik een melding ga maken bij de NVWA, te meer omdat het ook regelmatig vleeswaren betreft.
Het is altijd hetzelfde
Het is altijd hetzelfde, elke dinsdag die de 25cl Coca-Cola in de aanbieding is kan je ze niet vinden. Je kunt er honderden varianten vinden van Cola Zero, vanillecola, pompoencola, frambozencola, cola met allerlei andere smaken, maar gewone Coca-Cola 25cl ontbreekt opvallend genoeg. ALTIJD!
Woensdag niet, donderdag niet en de rest van de week ook niet, maar de volgende dinsdag als het niet meer in de aanbieding is, verschijnen er duizenden Coca-Cola 25cl in de winkel.
En dat noemen we OPLICHTING!!!
Jammer genoeg moest ik 1 ster kiezen om deze commentaar te kunnen plaatsen.
Vandaag is 3 januari maar het gebeurt ALTIJD!
Wat een waardeloze supermarkt is dit…
Wat een waardeloze supermarkt is dit geworden, ik word als consument totaal niet serieus genomen. Ik kom een product terugbrengen wat niet aan de kwaliteit voldoet en ik word gewoon weggestuurd. Meneer u kunt ook naar een andere supermarkt gaan zegt de manager met droge ogen. Dekamarkt Berckheidelaan in Heerhugowaard, ik raad het iedereen af.
Klantvriendelijkheid kan beter…
Klantvriendelijkheid kan beter positieve overheerlijke oliebollen gegeten zeer luchtig van binnen met rozijnen en heerlijk krokant van buiten
Aan het personeel ligt het niet
Aan het personeel ligt het niet. Maar oh dear. Producten over datum of slecht voordat dit bereikt is.
Vaak genoeg gebeurd dat je een pan eten erg kon gooien. De top was het beschimmelde Turkse brood op kerstavond, tijdje terug alweer maar toch.
Voorraadbeheer is waardeloos, standaard zaken als aardappelen zijn soms gewoon op. Ik heb het gehad met een lijstje met 6 items waarvan er 5 niet waren. Brood is en blijft afwachten. Beetje Sovjet Unie light.
Nu zaterdag na de kerst. Pin storing, uitsluitend bij Deka.
En daar sta je. Te wachten, te hopen. Nope. De enige reden is om erheen te gaan is dat ze om de hoek zitten.
Anders? Stelletje prutsers die supermarktje spelen.
Ik gebruik ze al uitsluitend als buurtsuper voor die paar dingetjes die ik in de echte supermarkt was vergeten. Of dat broodje.
Verder? Doe maar niet.
Inmiddels zit ik nu thuis. Zonder boodschappen en mag ik nu de auto pakken om naar een ander te gaan.
Oh en ik krijg nu een tasje van jullie.
Gepruts met meestal aardige mensen op een goede locatie.
Maar ik hoop dat jullie snel overgenomen worden door een bedrijf dat in staat is om te doen wat ze zeggen te doen.
Slechtste service ooit Deka
Slechtste service ooit! Zowel Zandvoort, Driehuis en Ijmuiden zijn echt waardeloze winkels. Het lijkt wel of het personeel word aangenomen op hun onkunde en zijn anti klantvriendelijk! Geen Deka voor mij
Reclame
Er staat vanaf dinsdag jl in de advertentie Carpaccio of Vitello. Het is nu nog niet geleverd in Sint Pancras. Als het er niet is, moet je er ook geen reclame mee maken.
Aanbieding kaart hangt er gewoon maar…
Aanbieding kaart hangt er gewoon maar wordt bij zelfscan niet berekend, bij de receptie /bloemen krijg je alleen een sorry en een grote glimlach en zal het doorgeven aan de baas!! Ik doe hier dagelijks boodschappen het wordt tijd voor een ander supermarkt.
Vreselijk hoe je hier wordt behandeld door het personeel
Ceasarsalade is een miskoop
Ceasarsalade is een miskoop.
Een Ceasarsalade gekocht bij DekaMarkt is Bergen. Na openen blijkt dat je een bak sla hebt gekocht en je de kip moet zoeken. Ook de hoeveelheid aardappel is onder de maat. Verder geen ei te bekenen. Kortom een miskoop.
3 woorden die Dekamarkt niet kent: gezond - vegetarisch - biologisch
Voor alle duidelijkheid, het gaat om de Dekamarkt in Hippolytushoef een klein dorp in de kop van Noord-Holland. Daar zit een zelfstandige slager in, die zo'n beetje het assortiment bepaalt lijkt het, want de afdeling vegetarische producten wordt kleiner en kleiner! Ook lijkt het wel alsof iedereen hier elke dag AGV eet, want het assortiment voor wat betreft bijzondere (lees: buitenlandse) producten wordt ook steeds kleiner. Maar het ergste vind ik nog dat de landbouwlobby het goed lijkt te doen bij deze Dekamarkt, omdat ook de afdeling biologische verse producten steeds kleiner is geworden. Ik moest minimaal 1 ster geven, maar ik zou eigenlijk 0 sterren hebben willen geven. Dekamarkt, heel slecht! Ik laat mijn boodschappen dus bezorgen door Jumbo of Albert Heijn.
Meeste levensmiddelen over de datum
Meeste levensmiddelen over de datum
Ik heb op donderdag in Leiden boodschappen bij Deka op de Levendaal op 6 - 11 - 2025 en ik heb daar een koude schotel gekocht van merk Kleer nou ik wou hem op eten op 7 - 11- 25 kijk ik op de datum houdbaar tot 04 - 11 - 25 en dit is al de 3e keer al de 1e en de 2e keer was het bij de rundergehakt en nu dit weer ik ga nu twijfelen of ik daar blijft boodschappen blijft doen want ik heb geen zin in om straks met voedsel vergiftiging te liggen of wat anders in het ziekenhuis
slechte mandarijnen gekocht bij Dekamarkt
op 23-10-2025 mandarijnen gekocht bij de Dekamarkt in Grootebroek, dag later teruggegaan met klacht smaken waterig en nare smaak ik werd door balie medewerkster onderhand weggeblaft met de mededeling we geven geen geld terug als ze niet smaken dus beste mensen koop geen fruit meer bij de Dekamarkt maar bij o.a AH-Aldi-Lidl daar krijg je wel je geld terug als product niet goed is.
bij de Dekamarkt lege schappen in zeewijk ijmuiden…
bij de Dekamarkt in zeewijk ijmuiden was weer de groenten bijna op allemaal lege schappen en ook bij de zuivel rn dit op zondag. na 49 jaar gaan we een andere supermarkt zoeken.
De folder
De folder. Aanbiedingen liggen er dus al een dag eerder. Kom je op de dag dat het ingaat als de winkel opengaat is het uitverkocht. Personeel is echt te lui om wat te doen voor je
Echt een slechte winkel in de Clomp Zeist.
En weer korting niet berekend.
G woon nootjes in de aanbieding maar gewoon volle prijs berekend. En weer gaat het fout. Superslecht dat je bij Deka Putten altijd je bon moet controleren.
Dekamarkt is een slechte supermarkt…
Dekamarkt is een slechte supermarkt geworden. Karig assortiment en te duur.
Wel veel winkelruimte omdat zelfs tijdens spitstijden het lekker rustig winkelen is.
Personeelsleeftijd is hier naar beneden bijgesteld.. kinderen van 14 die de vakken vullen.
Zo blijven de loonkosten ook laag.
Zij moeten op kratjes staan om de bovenste schapruimte te kunnen vullen.
Als ik vraag waar de asperges liggen krijg ik de vraag terug wat asperges zijn.
Bij de snoep afdeling aan een jonge medewerker gevraagd waar de zakjes met doosjes rozijntjes liggen.
Als antwoord na grondig schappen onderzoek 'even een collega vragen',komt de volgende minderjarige ook een blik werpen op de zaak.
Beide kinderen lopen uiteindelijk weg zonder antwoord op mijn vraag.
Dan maar een leidinggevende vragen.
Die zoekt ook goed rond en komt tot de conclusie dat er geen snoep rozijntjes zijn.
Zo wordt boodschappen doen een vermakelijke klucht zoals die vroeger zaterdagavond op televisie uitgezonden werd.
Ik kom er voor bijzaken,het bulk komt bij de dozen supermarkten vandaan,waar het op de parkeerplaats wel altijd zoeken is naar een plekje.
Deze Dekamarkt kan beter afgebroken worden en bebouwd worden voor appartementen.
2 keer actiekorting niet berekend.
Voor de tweede keer in 2 weken heb ik een korting die doorberekend gekregen. DE eerste keer op 21-09-2025 ging het om een actie met roerbakgroenten 2 voor de prijs van 1, en de tweede keer op 02-10-2025 ging het om afgeprijsde oude kaas die niet was doorberekend. Bij elkaar gaat het om €7,10. Ik ga vanaf nu elke bon bij de kassa controleren, zodat ik direct mijn geld kan terugvragen zonder achteraf te moeten reclameren.
Haal 2 pakken dubbel vla
Haal 2 pakken dubbel vla, op het vak staat 2e gratis maar op de bon staan 2 artikelen. Dus 2 x1,59 . Gebeld, antwoord kom maar naar de winkel met de bon en met de 2 pakken. Dus ik moet reiskosten maken voor een fout in de computer van de deka. Dit gebeurt vaker. Dus kijk goed uit bij de deka. Ditmaal het filiaal molenwerf Koog aan de Zaan .
Dekamarkt Oostzijde Zaandam zijn de…
Dekamarkt Oostzijde Zaandam zijn de artikelen op de kassabon altijd een paar cent duurder dan wat het kaartje voor het schap zegt. Altijd 1 kassa open , rij tot halverwege de winkel, geen zelfscan. Blikjesautomaat altijd in storing. Oudere dame altijd strontchagerijnig achter de kassa. Parkeerterrein ligt doorlopend onder het glas en ga zo maar door. Wat een ballentent.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








