DekaMarkt Anmeldelser 316

TrustScore 1.5 ud af 5

1,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Als ze een aktie hebben is bij dag 1 al iets er niet en bij aanbiedingen als je extra spullen koopt krijg je bijv gratis wk hoedje maar dan krijg je geen hoedje maar je hebt wel extra producten gekoc... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Het is ongelooflijk om nu voor de derde keer te moeten ervaren dat Deka niet in staat is om gedane beloften waar te maken. Het gaat hierbij om acties die soms al 2 á 3 weken voor de einddatum van die... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Alhoewel de Dekamarkt moet/wil aangemerkt worden als "buurtwinkel", wil ik toch wat opmerkingen plaatsen. * het komt veelvuldig voor, dat bijvoorbeeld. Brood op de d... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

In elke Dekamarkt waar ik ooit geweest ben ligt het gekoeld fruit al jaren standaard beschimmeld in het schap. Misschien andere koelingen nemen of ooit kijken wat er in je schappen ligt. Geldt voor ve... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Supermarked

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

DekaMarkt is a Dutch retail company which operates a chain of supermarkets in the country.


Kontaktoplysninger

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

316 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dekamarkt Lutjebroek

Sommige personeelslid zijn zeer onbeleefd in Lutjebroek, als je wat vraagd met vinger wijze ze het artikel ja daar ligt het. Ze vinden het vervelend dat ze je stoort als ze samen staan te praten. Zeldzaam wat op voorraad. Het is geen fijn winkel om te boodschappen doen!

3. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dekamarkt Almelo, met de week slechter

Kom al 10 jaar bij deze winkel en de kwaliteit wordt alsmaar minder. Budget producten gaan uit de schappen en worden vervangen door dure luxeproducten die niemand koopt. Schappen zijn vaak leeg. Het kattenvoer dat ik haal had vaak een kapotte verpakking waardoor de inhoud open en bloot lag. Bij het doorgeven van dit probleem zeiden ze dat het 'moedwillig gedaan' leek te zijn. Is het niemand opgevallen dat dit maandenlang zo was? Zo nee, letten jullie op de producten die jullie verkopen? Dit product is alsnog kapot aan mij verkocht trouwens, aangezien er nergens een verpakking te vinden was die niet kapot was.
Sinds vorige week is de senior versie van dit merk (Iams) niet meer te vinden en is er geen prijskaartje meer voor. Nergens werd gezegd dat dit product uit de schappen gehaald werd, maar het lijkt erop dat het ook niet meer terug komt.
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij de Dekamarkt, maar het wordt steeds minder aanlokkelijk om die kant op te gaan.Hoge prijzen, slechte kwaliteit.

8. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Alle lof voor... de Dekamarkt

Nou. Ik vond dat ik altijd vriendelijk word geholpen. En wij vinden altijd wat we zoeken. Ik kom bij alle Dekamarkten in Apeldoorn. Aan de Vlijtseweg zit het dicht bij Foenix, in de Maten ( op de Eglantier zijn er weet andere winkels in de buurt, in Zuid ben je weer dicht bij het station. Prima!!!
Vr. Gr. Chantal Ouwerkerk

8. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Actieprijzen niet bij kassa verwerkt

Ook vandaag weer 2 producten in de aanbieding maar gewone prijs afgerekend. Door zelf checken weer €2,40 teruggekregen. Zie ook andere reviews waar kortingen niet verwerkt worden. Waardeloos. Misschien een idee als de manager elke dag steekproefgewijs 10 aanbiedingen toetst en kijkt of klant ook daadwerkelijk de aanbieding krijgt.

2. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechte winkel en personeel

Zeker geen fijne winkel te noemen, kocht 2 zakken oliebollen, aanbieding was 2 voor 5 euro maar bij de kassa gewoon 3 euro per zak moeten betalen. Bij navraag bleek dat om 1 zal oliebollen en een pakje appelbeignets te gaan. Terug gelopen en het stond er niet bij.
Het personeel achter de kassa is gewoon onbeschoft soms, zijn bezig met ander personeel terwijl jij er als klant staat. Grapjes maken over andere klanten die daar ook hun boodschappen doen. Fruit en groente is van zeer slechte kwaliteit, of direct dezelfde avond gebruiken of weg gooien. Koekjes zijn heel vaak gebroken, krijg je als antwoord, kunt ze toch niet heel in je mond steken. Ze worden ook niet weg gehaald.
Laatst een brood gehaald, de binnenkant was v met gaten, ook manier om te bezuinigen.
Dit betreft locatie Zeist

27. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Koop je een aanbieding die op het…

Koop je een aanbieding die op het schapkaartje staat vermeld kijk dan goed uit bij de kassa. Ik betaalde de normale prijs. Een medewerker vertelt dat het de actie van vorige week betrof. Geen excuses en geen oplossing gewoon betalen dus. Ga zo door Dekamarkt Grote Beer in Hoorn😢😢

17. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

De nieuwe maaltijden van de Deka zijn veel té zout.

De nieuwe eigen merk maaltijden (450 gr) van de Deka én de maaltijden van Daily chef zijn veel té zout, hierdoor erg ongezond!
Nog even een andere tip over DekaMarkt XL op het Marloo terrein in Beverwijk.
Vraag en controleer altijd de kassabon, ik heb gemerkt dat er regelmatig fouten worden gemaakt zoals: artikel dubbel gescand en/of de aanbiedingen komen soms niet overeen met de actieprijs.

10. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dekamarkt teleurstellend

Ik ben al dagen op zoek naar sucadelapjes, zonder resultaat, jammer dat dit de enige supermarkt is in de buurt waar ik woon! Het zijn niet alleen de sucadelapjes maar zoveel andere artikelen die niet aanwezig zijn! Zeer slechte bevoorrading bij de Dekamarkt, Drielsewetering in Zaandam!

7. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechte kwaliteit artikelen

Slechte kwaliteit artikelen. Veel B en C merken die voor A kwaliteit prijzen worden verkocht. Zojuist weer pakje mascarpone gekocht om toetje te maken. Is van inferieure kwaliteit, in Nederland geproduceerd, chemisch en mag de naam eigenlijk niet dragen. Hiervoor kun je beter de authentieke mascarpone van de Lidl gebruiken, die goedkoper is en wel in Italië is geproduceerd. Dit geldt voor veel Deka artikelen. De amandelvulling in de speculaas en gevulde koeken zijn ook van hele lage kwaliteit, mag de naam amandelspijs niet dragen. Dit allemaal om zoveel mogelijk winst te pakken. Verder moet je op alle artikelen voordat je ze uit het schap haalt kijken op de houdbaarheidsdatum. Het komt nog wel eens voor dat deze al is verstreken, dit ook met het doel om toch nog even de winst te pakken. Links laten liggen deze winkel

4. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De witlofsalade van €3,35 bevatte…

De witlofsalade van €3,35 bevatte misschien 1 kleine stronk witlof met groene bladeren erbij en niet vers, de appel was rijk aanwezig, denk wel een halve en genoeg rozijnen + 2 halve walnoten,absoluut de prijs niet waard in vergelijking met AH waar ik normaal de salade haal en deze goed gevuld is!

3. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dekamarkt in Blokker Noord-Holland…

Dekamarkt in Blokker Noord-Holland maakt zich voor de zoveelste keer schuldig aan het de hele dag niet doorvoeren van een actie!
Of dat net de actiechips met de juiste grammen er helemaal niet tussenstaat. Het lijkt wel standaard.
Kijk je bon na want je wordt bestolen waar je bij staat.

28. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Alles is slecht daar

Alles is slecht daar. Ze hebben echt nooit alles op voorraad. Ook aanbiedingen altijd op. Het is gewoon meer als slecht. En personeel super shagarijnig. Winkel in tussen de vaarten Noord vreselijkste winkel die er is

17. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terugname bedorven voedsel

Vanochtend geprobeerd een koelkastproduct terug te brengen omdat het in de koelkast was gaan gisten. Kreeg het niet vergoed omdat het 'al' 2 weken geleden was gekocht terwijl er een tht op zat van 25 oktober. Ik heb gelezen dat je een product dat bedorven is binnen een week terug moet brengen maar mijn inziens geldt dat niet voor een product dat is gaan gisten .
Maar ik kreeg het niet vergoed. Deze mensen moeten maar eens een opfriscursus gaan doen over productkennis en zich niet zo halsstarrig houden aan een halfslachtig protocol. Neem dan de AH 'wilt u een nieuwe of uw geld terug?'
Dit gaat over het Deka filiaal in Egmond aan Zee wat hier al bekend staat onder de noemer 'campingwinkel'. Het assortiment is niet afgestemd op de plaatselijke clientèle, vaak lege vakken, producten die geadverteerd worden in de folder niet in huis hebben en vaak struikel je over de 12 en 13 jarigen die al ketend proberen de vakken te vullen, als ze die leeftijd al hebben.
Zelfs de toeristen jagen ze al weg.

7. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Veel bedorven vlees in de schappen.

Ik vind het akelig om nu een twee sterren review voor de DekaMarkt te schrijven.
Ik kom al heel lang bij de DeKa was altijd een zeer tevreden klant - maar nu het laatste half jaar is dat totaal veranderd. Hier in Santpoort-Noord liggen heelveel duidelijk bedorven producten/vlees en andere dierlijke eiwitproducten in de schappen - ook de eieren zijn helemaal niet vers - je moet steeds heel goed uitkijken als je iets pakt - het klopt de laatste tijd niet daar - er is duidelijk iets vreemds aan de hand daar. Nu ga/moet ik met de auto eindje verderop naar de PlusMarkt - daar is wel alles gegarandeerd vers.
Het spijt me DeKa - maar wat is er eigenlijk aan de hand.
Met vriendelijke groet,
Wim.

7. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dekamarkt

Dekamarkt, in dit geval Heerhugowaard, mag van mij genomineerd worden als meest klantonvriendelijke winkel. Tegenwoordig bijna altijd controle zelfscan, die nergens op slaat want ze controleren maar 1 artikel, ze geloven je niet als je zegt dat je al iets afgerekend hebt. Dus bij voorbaat ben je al een dief.De winkel staat at in een doodnormale wijk, maar het is denk ik "zo als de waard is vertrouwd ie zijn gasten".
Het is dat het bij mij om de hoek is, maar de Deka moet je eigenlijk gewoon mijden.

2. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

dekamarkt Eglantier onvriendelijk

Apeldoorn dekamarkt Eglantier zeer onvriendelijk. Ik wilde iets afrekenen bij de kassa, bleek het veel duurder te zijn dan op het prijskaartje stond. Het is hun fout, dus ik had het gewoon voor wat op het prijskaartje stond moeten krijgen. Maar nee hoor moest van hun toch volle mep betalen. Ben met lege handen, en boos weggegaan. En nou lees ik veel slechte ervaringen van anderen, dus voortaan maar geen dekamarkt meer

29. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

slechte klant benadering

Denk dat het verstandige is, om de een cursus klant vriendelijkheid aan te bieden aan het personeel. echt te bod. Filiaal Heemstede.

23. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Al diverse keren groente en fruit weg…

Al diverse keren groente en fruit weg kunnen gooien i.v.m. bederf en rot na enkele dagen en soms al na 1 dag. Diverse artikelen zoals druiven, boontjes, mandarijnen zijn soms al rot als ze in de winkel liggen. Voor mij geen artikelen meer uit deze categorie.
Het betreft hier de winkel in Eerbeek.

23. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Het gaat over Deka markt Bergen NH.

Het gaat over Deka markt Bergen NH.
Wat een klant onvriendelijke bezetting binnen dit filiaal.
Voorheen Deen nu Deka. Vanaf een warm bad naar een ijskoud bad.
Tip voor hetmanagement;
DE ENIGSTE BRON VAN INKOMSTEN ZIJN JE KLANTEN DE REST ZIJN KOSTEN.
-Onvriendelijke klantbediening.
-Slechte service
-Alleen de aanbiedingen zijn redelijk geprijst de rest van het assortiment is hoog geprijst.
Advies aan de directie:
Verkoop de Deka onderneming zo snel mogelijk aan een andere partij bv de Vomar de het wel begrijpt.

23. september 2024
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere