DekaMarkt Anmeldelser 316

TrustScore 1.5 ud af 5

1,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Als ze een aktie hebben is bij dag 1 al iets er niet en bij aanbiedingen als je extra spullen koopt krijg je bijv gratis wk hoedje maar dan krijg je geen hoedje maar je hebt wel extra producten gekoc... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Het is ongelooflijk om nu voor de derde keer te moeten ervaren dat Deka niet in staat is om gedane beloften waar te maken. Het gaat hierbij om acties die soms al 2 á 3 weken voor de einddatum van die... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Alhoewel de Dekamarkt moet/wil aangemerkt worden als "buurtwinkel", wil ik toch wat opmerkingen plaatsen. * het komt veelvuldig voor, dat bijvoorbeeld. Brood op de d... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

In elke Dekamarkt waar ik ooit geweest ben ligt het gekoeld fruit al jaren standaard beschimmeld in het schap. Misschien andere koelingen nemen of ooit kijken wat er in je schappen ligt. Geldt voor ve... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Supermarked

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

DekaMarkt is a Dutch retail company which operates a chain of supermarkets in the country.


Kontaktoplysninger

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

316 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Slecht personeel

Ik voel me slecht behandeld door sommige personeels leden ze zijn respectloos en voornamelijk chagrijnen ik ga voortaan maar gewoon naar de alberheijn

20. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik Wilde vandaag beefstuk

Ik Wilde vandaag beefstuk, lever, uitjesen pepper eten, dus gekocht in de Dekanarkt, kom ik thuis zij. Twee van de pepper beefstuk ok Maar de derde stonk naar azijn en iets anders... Get er... Zo smerig.. Ik had der helaas al in een pan dus kkon t weggooien.... Deen please... Vlees dat over datum is gooi het weg ipv te nanipuleren en te verkopen.... Was in Almere regeboogbuurt... Zo jammer, zo teleurgesteld zoo SMERIG!!!!
Ik doe hier dagelijks mijn boodschappen... Maar zie r elke keer slechter worden sinds het deka is ipv DEEN

14. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik kwam in de ochtend aan om warme…

Ik kwam in de ochtend aan om warme stokbrood te halen alleen de stokbrood in de schappen voelde een beetje koel aan omdat er tegenover een koelibg zit voor kaas etc dus ik zag tegenover mij naast de oven ook stokbrood liggen en vroeg netjes aan de mvr achter de toonbank natuurlijk eerst met goedemorgen mvr mag ik u wat vragen waar ik geen antwoord op kreeg alleen maar kijken zo van wat moet je dus ik vroeg of die stokbrood naast de oven warm was en voelde eraan en antwoordde nee ook koel dus ik dacht van oke en ze liep met een zure gezicht terug met doorgaan waar ze mee bezig was ik wilde nog wat vragen maar durfde niet meer en keek verder naar de pistoletjes en naast mij kwam een meneer die naar de broodjes zat te kijken en die werd wel verwelkomd en gevraagd of mnr ergens mee geholpen kan worden wat mij daarna raakte want ik heb netjes gegroet en toestemming gevraagd of ik wat mocht vragen en ik reageerde door teleurstelling van was je ook maar zo vrolijk tegen mij en ze zei ik heb je toch antwoord gegeven maar ik vroeg nog is er iets anders toevallig warm wat ze niet wilde horen blijkbaar! Daarna heb ik mijn boodschappen netjes teruggelegd in de schappen en bij de infobalie gevraagd naar de bedrijfsleider daar kwam een assistent bedrijfsleider aan en die keek me zo aan van ja boeie toen ben ik echt mezelf waardeloos gaan voelen in een winkel waar ik al 30 jaar kom en stage heb gelopen en waar mijn zus 13 jaar met plezier had gewerkt. Ik kon het er gewoon niet bij laten dus contact gehad met hoofdkantoor die zou dat verder oppakken en mij op ee hoogte houden maar helaas ze hebben er totaal schijt aan. Heel jammer voor een buurtsupermarkt!! Jammer dekamarkt berckheideplein Heerhugowaard super slechte zaak ik hoop dat er z.s.m. een andere winkel ervoor in de plaats gaat komen zodat ik weer vrolijk mijn boodschapoen kan doen!! Schandalig

23. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bos bloemen vergeten

Bergen NH....of all places🙈🙈🙈🙈Bos bloemen vergeten. Ergens in winkel of bij de stoep verloren. Had 2 grote tassen dus is gewoon asm aandacht ontsnapt. Camerabeelden erbij, pintransactie moeten tonen. Nee u heeft ze mee genomen. Camerabeelden erbij. Beschamend!! Waar is je mensenkennis. Sorry we moeten 1 lijn trekken. Snotneus van 16 blijft bij bedrijfsleider staan, vind t maar wat interessant.Schandalig. Kom er 8 jaar. Kennelijk bij fiets verloren. Wat een geneuzel om 6 euro. Dekamarkt...schaam je!!!!
Ben 57.....hoe dan.

7. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechte winkel

Wat een ellende, met name de Dekamarkt op de Hortensialaan in Heerhugowaard. Na genoeg elke dag lege schappen, personeel wat het wel prima vindt, tomaten vol met fruitvliegjes, aardbeien vol met schimmel. Winkel is ook uitgestorven. Weinig klanten. En niemand van personeel, inclusief
bedrijfsleider, ziet dit. Onvoorstelbaar

26. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechte zaak

Als je als Deka een aanbieding hebt zorg dan dat dat er dan aanwezig is,nu 3 dagen achter elkaar geweest en niets aanwezig.
ZEER SLECHT DEKA.
Het gaat om LURPAK BOTER.

14. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Deka kant en klaar maaltijd

Dekamarkt Blokker en omgeving. Kant en klaar maaltijden die overgenomen waren van Deen destijds. What happened. Ineens in een andere verpakking en niet te vreten meer. De spaghetti bolognese smaakt nog erger dan karton. Dit heeft niets meer met spaghetti te maken. En in stukjes gesneden als eten voor een klein kind. En daar betaal je maarliefst 6,50 euro voor! Dit is niet normaal. Haal dit alstublieft gauw uit de schappen, want geen goede reclame voor Deka. Ik ga ergens anders mijn spaghetti halen!

7. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dekamarkt Den oever en…

Dekamarkt Den oever en hippolytushoef
Alleen maar lege schappen begint een hele slechte winkel te worden. uitkijken naar een andere supermarkt
Ben het zat om te horen niet geleverd of niet voorradig en dat soort dingen

4. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dekamarkt Zaandam Prinsesnstraat

Ik ben waanzinnig blij met de bloemen en planten van de dekamarkt (Zaandam Prinenstraat) lief personeel en goed verzorgde planten.

Ik hoop snel nieuwe cactussen te kunnen kopen inmiddels heb ik allemaal al in bezit inclusief de terracotta pottena

31. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nep aanbiedingen Dekamarkt Santpoort Noord…

Wat ik niet van mijn eigen Dekamarkt in Santpoort Noord had verwacht is dat ik in de aanbiedings bak, dus niet de bak met artikelen die snel over de datum gaan,artikelen aantrof die exakt dezelfde prijs hebben als die in het schap.
Terwijl boodschappen toch al extreem duur zijn ben je geneigd hier iets uit mee te nemen. BELACHELIJK dit.

26. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wat een slechte supermarkt Deka Anthony fokker

Kom hier regelmatig maar veel producten gewoon niet in het schap en gewone dagelijkse producten , zeer korte houdbaarheidsdatum of er zelfs overheen meestal maar 1 kassa in gebruik met vervolgens klanten tot achter in de zaak , manager zeer klant onvriendelijk wat een verschil met plus of ah zeg dat zo’n zaak nog klanten trekt !!

20. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dekamarkt Egmond aan Zee

Zeer slechte service, personeel onbeschoft en niet behulpzaam
Lange rijen voor de kassa, je bent bijna verplicht om met de zelfscan te betalen
Rommelig en veel producten niet aanwezig
Komen al 28 jaar in Egmond en nog nooit zo n slechte supermarkt meegemaakt!
Albert Heijn, here we come!!

14. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Annemieke Filiaal Nassaulaan Haarlem centrum.

Filiaal Nassaulaan Haarlem centrum.
Ben geholpen door Annemieke bij de afdeling brood.
Deze medewerkerster geeft kundig advies en is zeer sociaal in de omgang. Heeft mij goed geadviseerd en geholpen bij het snijden en verpakken van het brood.
Annemieke bedankt!
Ook de overemedewerkers zijn zeer sociaal in de omgang en hulpvaardig.

15. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wat gaat er niet mis

Wat gaat er niet mis? Nooit iets op voorraad, zeker een aanbieding niet.
Ik koop gewoon met hth van gister!!! En geen geld of product terug.
Nu 59 procent korting bij totaal verkeerd schap.
Schreeuwende jeugd wat daar werkt. En vooral onbeleefd.
Dit is zovaak, helaas zit deze bij mij aan de overkant dus gauwdat je er toch naartoe gaat maar liever bestellen bij picnic

30. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aanbiedingen

Reeds meerdere keren meegemaakt dat aanbiedingen er niet zijn in filiaal Broek op Langedijk; vorige week bijvoorbeeld aardappelen en deze week houdbare volle melk.
Voor de houdbare volle melk ben ik ook nog naar het filiaal in Sint Pancras gegaan en ook daar was het er niet.
Bied het dan niet aan!

29. juni 2024
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere