Als ze een aktie hebben is bij dag 1 al iets er niet en bij aanbiedingen als je extra spullen koopt krijg je bijv gratis wk hoedje maar dan krijg je geen hoedje maar je hebt wel extra producten gekoc... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Het is ongelooflijk om nu voor de derde keer te moeten ervaren dat Deka niet in staat is om gedane beloften waar te maken. Het gaat hierbij om acties die soms al 2 á 3 weken voor de einddatum van die... Se mere
Alhoewel de Dekamarkt moet/wil aangemerkt worden als "buurtwinkel", wil ik toch wat opmerkingen plaatsen. * het komt veelvuldig voor, dat bijvoorbeeld. Brood op de d... Se mere
In elke Dekamarkt waar ik ooit geweest ben ligt het gekoeld fruit al jaren standaard beschimmeld in het schap. Misschien andere koelingen nemen of ooit kijken wat er in je schappen ligt. Geldt voor ve... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
DekaMarkt is a Dutch retail company which operates a chain of supermarkets in the country.
Kontaktoplysninger
Nagelpoelweg 2, 7333 NZ, Apeldoorn, Holland
- dekamarkt.nl
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Vandaag paar flessen bier gekocht bij…
Vandaag paar flessen bier gekocht bij Dekamarkt VAASSEN,enige type product wat ik wilde kopen (ivm diefstal bij zelfscan) zeer wantrouwig op zelfscan dus bij 1 type product ga ik naar zelfscan ( om geen fouten te maken of onbedoeld ook als verdacht te worden gezien), ga naar de kassa lange rij, daarop naar de zelfscan staat een klant met twee kinderen waarvan de oudste staat te scannen bij zo zelfscan terwijl moeders met flinke omvang pontificaal voor een vrije zelfscan op telefoon en een ander handscan ding zit te prutsen terwijl er veel mensen waren die wachten pure egoïsme. Staat geen personeelslid op deze drukke tijdstip +/- 15:00 op vrijdagmiddag met een drukte door toeristen, overwoog zelfs de mand te laten staan om bij andere winkel te kopen maar door drukte kon ik er niet langs en uiteraard zonder die bon kon dat poortje niet open, dus toch gewacht eindelijk kon ik die dingen scannen en wilde pinnen, moest wachten op assistentie dus pakte ik de boodschappen tas in, en het duurde even, waarop ik een jonge vakkenvuller vroeg of hij kon helpen, hij was niet bevoegd ofzo dat kan ik begrijpen, waarop er zo'n casiere van oudere leeftijd zelf nooit eerder gezien met een arrogante houding aankomt stampen en zegt kreeg net de melding!! Ik zei zeker vertraging op de lijn. Zij gaat zonder te vragen nog ff in die tas kijken wat vreemd is je dient dit te vragen, nouja ik heb niets te verbergen omdat ik 1 product type had en ik nog wel kan tellen, mevrouw deed er lang over en was niet het visitekaartje, verdient geen respect, ze bromde wat waarop ik haar heb gezegd geen wonder dat men gefrustreerd en/of agressief wordt je hebt immers een onbeschofte houding en je zorgt hiermee dat klanten geen respect tonen, het is een tijdelijke pand en er is weinig bekende oud vertrouwd personeel wat nog over is, het is gewoon puur onbeschoft volk wat er nog bijgekomen is, dit is me ook al opgevallen in andere vestigingen en bij de reviews zie ik dat ik niet enige ben, wat een afgang dit bedrijf zitten ze in financiële nood? Het lijkt er sterk op, voor mij geen Dekamarkt meer!!! Eerder melding gemaakt en toen wel het bedrijf gevraagd contact op te nemen is twee jaar geleden maar het bedrijfscultuur is eerder slechter dan beter dus dit niet meer!!
Klantenservice ervaring
Deka klantenservice gebeld, op aanraden
van de dames in de supermarkt, mijn vraag
was of er nog weer badlakens binnenkomen
geen moeilijke vraag denk ik, krijg gelijk
weer een muziekje, en na 10 minuten nog geen
antwoord, zeer onbeschoft en klant onvriendelijk.
In 3 maanden tijd al 11 keer keer iets…
In 3 maanden tijd al 11 keer keer iets gehad een product dat niet meer goed was. Je krijgt ook je geld niet terug of mag wat anders uitkiezen.
Deka betrapt op sluwe trucjes
Maandelijks betrap ik de Deka op een kortings-trucje. Als je niet oplet trap je erin. Neem dus je leesbril mee! Aanbiedingen vermelden vaak een in het groot geschreven prijs. Bijvoorbeeld staat op de verpakking 2 stuks cakejes €1.37. Leuk denk je dan! Meepakkertje!
In mini lettertjes staat dan op de plakker van het display dat prijs per stuk is. Zonder bril onmogelijk te lezen.
Hoe vaak ik al belazerd ben in ontelbaar. Verder vraag ik mij af
of het personeel niet wat professioneler kan?!
Jammer Deka!
Deka castricum
Deka castricum. Wat een onvriendelijk personeel. Bha. En ook de prijzen kloppen niet. Vervolgens had ik geen zin meer om in discussie te gaan .toen naar de sigaretten afdeling, daar het zelfde geval. Ik vroeg een pakje met 50 stuks. Vervolgens kreeg ik heel wat anders.dus gemeld en die vrouw zei dat ik maar ergens anders heen moest gaan. Ik kom hier nooit weer . Schaam je deka castricum
Voor de zoveelste keer is het produkt…
Voor de zoveelste keer is het produkt uit de folder niet aanwezig, filiaal Veenendaal.
Vanmorgen zouden diepvriesblauwe bessen met 50% korting bij aankoop van 2 zakken, aanwezig moeten zijn. Er waren idd zakken blauwebessen aanwezig in de vriezer, het eigen merk wat er gewoonlijk ook is. Blijkt dat de aanbieding gaat over een merk wat ze normaliter niet hebben en mogelijk pas morgenmiddag zou kunnen komen.
Betere manager is aangesteld die hard…
Betere manager is aangesteld die hard werkt.
Personeel niet meer luidruchtig.
Winkel is netjes en klantvriendelijk geworden.
Dekamarkt Slachthuisbuurt
Controle zelf scan
Bij de zelfscan controle gekregen. De medewerkster dook ongevraagd mijn handtas in. Dat je tas gecontroleerd wordt vind ik prima maar dan kan je dit wel even van te voren vragen. Dit is gewoon onbeschoft.
Voor de zoveelste keer controle bij de…
Voor de zoveelste keer controle bij de snel kassa, geen personeel aanwezig, waardeloos.
Polderbruin eruit Polderwit erin: Lekker gezond bezig Dekamarkt!
Wij genieten altijd van uw Polderbruin brood en mijn man moet altijd moeite doen om deze te krijgen bij de Dekamarkt op de Eglantier want er is veel vraag naar.
Nu vanochtend krijgt hij ineens te horen dat deze uit het assortiment gehaald is? Huh? en dan wordt het vervangen door Polderwit? Echt onbegrijpelijk! Kan dit niet terug gedraaid worden?
Let goed op bij de Dekamarkt selfscan…
Let goed op bij de Dekamarkt selfscan prijs artikel klopt niet. Heb je dat zelf niet geconstateerd in de winkel dan heb je pech. Natuurlijk is het bedrijf dekamarkt zelf verantwoordelijk! Een paar euro hier en daar verschil heel normaal. Vandaag een prijsverschil van 31 euro. Dat komt dagelijks voor ..aldus medewerkster. De klant mag zelf scannen en ook nog checken of de prijs wel klopt met aanbieding oid. Dan kan ik beter een baantje bij de Dekamarkt gaan zoeken.
Dekamarkt weet reeds 1 week dat de prijzen niet kloppen. het is de omgekeerde wereld. Controleer en vraag altijd om een bon want je wordt geflest en dat is intern bekend!
Dekamarkt wilt dat je de boodschappen afrekent anders diefstal maar heeft zelf boter op de kop.
Racist employees
On the 25th of April around 14.30-15.00 Purmerend DekaMarkt (1442PX), when I was shopping with my family I couldn't find anything to buy and we wanted to exit without shopping.
We had a bag from Lidl , a different shop and we had two products from Kruidvat. For Kruidvat products, I didn't receive a receipt.
When we wanted to exit, an employee stopped us and she was very rude without asking(!?) and started checking our bags without any explanation, so she called her colleague. A different employee checked our products and barcodes and she did anons to her manager. Finally they understood, products belong to us. They were very rude, very racist to us. They blamed us without any questions to me and to my family. Their behaviour was unacceptable.
Please train your employee's acting. They have to be polite. Being racist actions are unacceptable!!! Educate your employees! Select your employees.
No one can blame us. No one can check our bags without asking. No one can act to anyone being racist.
From now on; I will not shop from your store.
hierbij wil ik een klact in dienen over…personeel
hierbij wil ik een klact in dienen over 2 medewerkrs bij filiaal beatrix plein ik kreeg een harde klap met een krat van de medewerker ik zei je moet ook wel een beetje op letten en daar begint ze te schreewen dat hoef ik niet te pikken een andere klant was ook al met haar in conflict beland of ze loopt te schreewen of ze zit op haar telefoon niet erg klant vriendelijk ze is de enige die daar een hoofddoek graagt toen ging ze naar de balie en daar kwam een marokaanse naar me toe en die zal wel even zeggen u krijgt een verbod om hier te komen het moet niet gekker worden er moet hier echt iets aan gedaan worden heb veel klachten van klanten gehoord over deze dames laten ze hun werk maar beter doen en wat aardiger tegen de klanten zijn.De rest van het personeel is aardig Maar ik laat me niet door deze dames af bekken
Mijn gekochte fles whiskey die al…
Mijn gekochte fles whiskey die al betaald was uit de aparte drankstore van Dekamarkt ,op de band bij de kassaboodschappen gelegd.
Waarop ik later grapte naar de kassa medewerkster " je slaat de fles toch niet aan he" . Waar op een zeer onbeschofte toon geantwoord werd . " WAT DENK JE NOU, HALLO".
Heb het gepikt, maar dacht later, had ik er maar wat van gezegd, dus bij deze!!
Dekamarkt world of food , Vlijtseweg Apeldoorn.
Vrijdagmorgen 12-4-2024 om 7,45 uur…
Vrijdagmorgen 12-4-2024 om 7,45 uur bij de Dekamarkt.. Ik kon na Lang zoeken een paar dingen niet vinden.. staan 3 dames van de Dekemarkt gezellig te kletsen bij de brood afdeling samen, incl de bedrijf leidster.. dus ik stel mijn vragen.. werd ik afgewimpeld daar staat het ergens... daarna stel ik mijn 2 de vraag reactie idem de eerste.. en ze kletsten gezellig verder..
ik kon de producten niet vinden dus ben maar naar een andere winkel gegaan waar ze je wel fatsoenlijk helpen.. Dus dikke duim voor de service van de Dekamarkt.. top.
Schimmel op product
Normal gesproken ben ik tevreden over de producten van Dekamarkt, maar wat ik vandaag meemaakte maakt dat ik niet meer hier zal winkelen. Totaal niet klantvriendelijk. Ik ben tijdens het maken van tortillas ,wat ik bijna aan me kind zou geven, dat er schimmel op was. Gelukkig was ik de enige die een hap had genomen. Maar daar ging wel een hele gerookte kip doorheen en geschimmelde tortillas. Aangekomen bij de winkel en verzoek om zowel de kipfilet en tortillas geld voor terug te krijgen, werd ik snel afgewimpeld met sorry alleen voor de tortillas krijg je geld terug. Besef dat er een inflatie op alles en ook eetswaren. Alles is duur geworden en alle centjes tellen. We gooien niet zomaar eten weg meer en geven ook niet meer zo snel uit. Nou ben ik niet de armste, maar het gaat puur om het principe en het begrip. Waarom hebben jullie producten met schimmel die eigenlijk nog tot juni 2024 geldig zijn? Waarom wordt er geen kwaliteitscontrole gedaan? De impact had veel groter kunnen zijn, elk mens reageert anders op bedorven producten. Ga hier serieus mee om, want je bent wel een trouwe klant hierdoor kwijt!
Inmiddels zijn we paar uur verder en heb ik de 2u lang op de pot gezeten en ik weet zeker dat het iets te maken heeft met de schimmel tortilla die ik helaas vanmiddag van de Dekamarkt gegeten heb!
Pas op met de reclames!
Ik voel me altijd vreselijk genaaid met de reclames: óf het is er niet, óf er zitten artikelen in het schap van het reclamebordje die helemaal niet in de reclame zijn. Altijd die eeuwige uitzonderingen, je moet zó oppassen! Vandaag de reclame van de notenmelange, in dat schap alleen bakjes die in de uitzonderingen zitten. Super misleidend! Het personeel is top, maar de reclames waardeloos. Ik stap over naar AH
Kots winkel....het is ongelooflijk hoe…
Kots winkel....het is ongelooflijk hoe jullie misbruik maken....4.69 voor een bloemkool? Jullie zijn evil en kwaadaardig om dat te durven vragen...🤮🤮🤮
Het brood is vreselijk
Het brood is vreselijk , kan de helft aldoor weggooien omdat er enorme gaten inzitten, als je dit aangeeft krijg je botte reactie en men loopt weg. Daarnaast kloppen de prijzen op de schap vaak niet met wat je er voor betaald , als reactie , heeft hoofdkantoor prijzen aangepast en hebben wij nog niet kunnen aanpassen . Het scheelde mij 4 euro wat ik mer moest betalen .
Je wordt zwaar voor de gek gehouden.
Deka uit zijn jasje gegroeid
Sinds Deen weg is gaan er veel mensen naar de Dekamarkt en nu een aantal jaren later zijn ze uit hun jasje gegroeid.
Een puntje ter verbetering is wachttijd bij verschillende punten in de supermarkt.
Weinig mensen hebben tegenwoordig tijd en geduld om te wachten. De lege flessen inname is een punt.
De (kleine)ruimte aan de voorkant blijkt een probleem om dit soepel te laten verlopen.
De slijterij voor mij geen probleem om te wachten;-) maar ook daar kan het wel eens even duren.
Bij piekuren kan het bij de kassa's druk zijn wat ik begrijp.
Over de producten en prijs/kwaliteit ben ik over het algemeen tevreden.
Het liefst zou ik zien dat de Deka switched met het pand van de AH (daar komt toch geen hond)en daarmee zijn de "problemen" opgelost.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








