Als ze een aktie hebben is bij dag 1 al iets er niet en bij aanbiedingen als je extra spullen koopt krijg je bijv gratis wk hoedje maar dan krijg je geen hoedje maar je hebt wel extra producten gekoc... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Het is ongelooflijk om nu voor de derde keer te moeten ervaren dat Deka niet in staat is om gedane beloften waar te maken. Het gaat hierbij om acties die soms al 2 á 3 weken voor de einddatum van die... Se mere
Alhoewel de Dekamarkt moet/wil aangemerkt worden als "buurtwinkel", wil ik toch wat opmerkingen plaatsen. * het komt veelvuldig voor, dat bijvoorbeeld. Brood op de d... Se mere
In elke Dekamarkt waar ik ooit geweest ben ligt het gekoeld fruit al jaren standaard beschimmeld in het schap. Misschien andere koelingen nemen of ooit kijken wat er in je schappen ligt. Geldt voor ve... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
DekaMarkt is a Dutch retail company which operates a chain of supermarkets in the country.
Kontaktoplysninger
Nagelpoelweg 2, 7333 NZ, Apeldoorn, Holland
- dekamarkt.nl
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Versproducten bij de groente in de…
Versproducten bij de groente in de vriesafdeling waren bijna allemaal op.
Doosje eieren gekocht: thuis bleken er maar 3 eieren in te zitten. Nog nooit meegemaakt!!
DekaMarkt Santpoort Noord.
DekaMarkt Santpoort Noord.
Altijd prettig boodschappen gedaan. De winkel en antourage geven een shabby indruk, sinds maanden slechts aangevulde schappen, slordige aanblik, etenswaren overdatum persapparaten en flesseninname apparaat veelvuldig defect.
Goed personeel is verdwenen,ongemotiveerd en onfatsoenlijk personeel, die onderuit gezakt zitten en met elkaar op afstand staan te kibbelen, terwijl je staat te wachten bij de zelfscsan. Kinderen rijden met fietsjes en rolschaatsen door die winkel !!!
Het spijt me echt maar de producten…
Het spijt me echt maar de producten zijn met heel hard hollen achter uit gegaan. Laat staan het vlees is echt een drama. En hier in velsen noord is maar een dorp met heel veel ouderen die geen kant op kunnen geen lijn bus hier. Aanbiedingen die er niet eens aanwezig zijn. En dat gaat al een paar jaar zo. Zo jammer weer. Maar ag er wordt toch niets aan gedaan of gelezen wat er geschreven wordt
Dagverse maaltijd vreselijk
Deka Schalkwijk.
Gister een maaltijd "uit eigen keuken" gegeten. Alstublieft, stop er mee!! Bami met kipsaté.....
Nog nooit zoiets smakeloos gegeten. Ik heb nog een maaltijd staan, maar durf er niet eens aan te beginnen, vreselijk wat smerig. Ik heb het minimum van 1 ster gegeven. Want minder was niet mogelijk.
Klantvriendelijkheid …
1) Ik heb 7 dagen geleden pruimen gekocht van 500 gram ,land van herkomst Italië van het merk Mazzoni. Kei en kei hard blijven ze.Slecht ingekocht. Wij hebben ze in de gft kliko gegooid.
2) Bij de zelfscan kwam een jongeman aankoopcontrole doen. Leeftijd denkelijk 13 jaar en een paar maanden.
Hij zei niets maar ik begreep dat hij kwam controleren . Kijkt je niet aan doet wat controle en loopt zonder te kijken weg. Dus vroeg ik “is de controle goed”? Kijkt achterom en loopt weg met zijn schouders ophalen .Dekamarkt geven jullie het personeel een klantvriendelijkheidscursus ??
Ik schat in van niet want ook bij de kassa’s doet men plichtmatig zijn / haar werk. ( uitzonderingen daar gelaten, want die zijn er zeker ook tussen jong en iets ouder) Ook als ik met andere klanten dit punt aanhaal krijg ik bijval.De filiaal manager die ik aansprak zei “ ja het is moeilijk om aan goed personeel te komen”. Graag bovenstaande opnemen bij de aanname van nieuw en bestaand personeel.Hetmaakt het winkelen aantrekkelijker als je als klant aandacht krijgt op een vriendelijke manier. Met name ook bij de zelfscan waar mensen toch het gevoel krijgen “ ze zien mij aan voor een dief” en als dan een vriendelijk woord hoort dan verdwijnt dat gevoel. Vriendelijke groet van Joop van Hinte.( het betreft filiaal Velserbroek)
Dekamarkt eglantier apeldoorn
Dekamarkt eglantier apeldoorn.
Jaren vaste klant Bij de zelfscan heel veel fouten producten worden duurder gescand dan dat ze kosten. Als je zelf niet oplet naaie ze je waar je bij staat. De producten zijn duurder geworden dan bvb AH plusmarkt. Deze winkel slaat ee echt een slaatje uit
Over de ruggen van klanten. Ik ga er niet meer heen.
Wat zijn alle Deka winkels in Almere slecht …
Wat zijn alle Deka winkels in Almere slecht,geef mij de Deen maar terug.alle versproducten leeg ,koeling gevuld met bier wijn enz ,een paar keer Deka bericht,ik moet de bedrijfsleider maar benaderen,dit helpt ook niet .Jammer
Let op!
Let op!
Deka Markt Vaassen. Let op! De zelfscan scant niet de aanbiedingsprijs. Dit is me al meerdere keren overkomen dat je de volle prijs betaalt ipv de aanbiedingsprijs. Heb dit een paar keer vermeld bij het personeel en de manager. Excuus blijft dat ze op de hoogte zijn dat het misgaat. Het antwoord luidt steeds "Hoofdkantoor is ermee bezig." Aangezien dit al enige maanden loopt en het nog niet opgelost is vond ik het belangrijk dit te melden.
Wat ging er mis
Wat ging er mis? Zelfde als elke keer bij de zelfscan. Elke keer de melding 'wacht op assistentie' want kennelijk vertrouwt DEKA geen van haar klanten. Elke keer raak. Zie maar dat je assistentie kan vinden, want die is nergens te bekennen. Je kan beter een half uur in de rij gaan staan bij de kassa, ben je veel sneller klaar. Deka managers, DOE hier iets aan. Tenzij je graag van je klanten af wilt????
Goede prijzen en altijd fijne service…
Goede prijzen en altijd fijne service in de winkel 👍🏼
Voedselverspilling
Dekamarkt Havikstraat Apeldoorn doet aan voedsel- en (eigen) geldverspilling.
Vorige week een personeelslid erop gewezen, dat er verkeerd 'gespiegeld' wordt. Verse producten staan vooraan en oudere staan erachter. Het personeelslid heb ik gevraagd om het door te geven aan zijn leidinggevende. Vandaag was ik weer boodschappen doen en constateerde, dat de pakken yoghurt, die ik wilde allemaal over de datum waren. Die 5 pakken yoghurt (houdbaar tot 18-09), waren dezelfde pakken die er vorige week ook stonden, achter de pakken die houdbaar waren tot 25-09. En verse (verkoopbare) yoghurt hadden ze niet op voorraad. Die 5 pakken waren al 4 dagen over de datum en horen niet meer in de koelvitrine te staan (overtreding van de Voedsel- en Warenwet) en moeten nu dus weggegooid worden. Zonde!!!
Dit is niet de eerste keer, dat oudere producten achter de versere staan bij Dekamarkt Havikstraat Apeldoorn.
Vandaag heb ik onderweg naar werk een…
Vandaag heb ik onderweg naar werk een pak kaas gekocht.
Toen ik thuiskwam zag ik aan de achterkant dat de kaas gewoon beschimmeld is. En niet zo een beetje ook!
Schaam jullie!!!
dekamarkt brink
extreem slechte winkel, slecht personeel, Slecht behandelde vulploegmedewerkers, vakken altijd leeg
Elk witbrood wat ik al sinds een jaar…
Elk witbrood wat ik al sinds een jaar koop zit letterlijk vol met grote gaten Niet alleen superirritand met smeren maar ik koop een HEEL brood en krijg ongeveer 50% LUCHT Dit is niet eenmalig maar STRUCTUEEL derhalve ga ik vanaf nu naar de PLUS of ALDI de ervaring heeft mij geleerd deze verkopen WEL een heel brood ik ben klaar met Deka markt
Schappen zijn vaak leeg.
Schappen zijn vaak leeg.
Brood vol met gaten,echt slecht.
Erg duur geworden soms nog duurder dan Albert Hein.
En die onzin kras en win.
Ook bedrog.
Krijg steeds het zelfde korting bonnen, maar weer een addertje onder het gras je moet wel voor een betaald bedrag kopen dan krijg je korting.
Maar niks gratis ook geen boodschappen.
Bij Albert Hein krijg je wel gratis boodschappen met de zelfde aktie.
Deka markt Koog aan de Zaan,
Deka markt Koog aan de Zaan,
Vroeger mijn favoriete winkel, maar ben nu toch geswitches naar de Vomar wat een verademing ..
Waarom: Prijzen zijn bijna altijd duurder dan de AH en Vomar, vb. was magere melk die hier 1,15 euro was en overal al was bijgesteld naar 0,85 Euro, en bij aangeven van dit, krijg je als antwoord dat bepaald het hoofd kantoor en kunnen wij niks aan doen.
Verder weinig gemotiveerde medewerkers, te jong en kleppen meer over hun uitgaan leven dan helpen.
Manager is er nooit en vakken worden slecht bijgehouden op voorraad, vaak grijp je mis.
Als je dit vergelijkt met een Dekamarkt winkel in Wormerveer is dit 200% beter.
Net weer zo iets had 2 pakjes boter in de aanbieding gekocht maar de verkeerde uitvoering gezouten ipv zonder, al eerder van de week willen ruilen maar toen was deze niet op voorraad .Nu vandaag wel dus weer heen, grote board met aanbieding van 2 halen hagt er nog, maar bij de kassa geeft het jonge meisje aan dat dit de aanbieding is van gisteren en ik dus niet kan ruilen..nog wat argumenten aangevoerd dat het haar probleem is dat de reclame er nog hangt, maar uiteindelijk weg gegaan zonder ruil en laatste keer dat ik hier nog wat haal..
Als laatste de kaas issue's leuk zo'n scan kassa maar vaak stuk, of geen medewerker om hem vrij te geven..
EN bij de gewone kassa altijd veeel te lange rijen, bij Vomar bij de 3e aan een kassa gelijk een extra open
Tijd voor nieuw/aanwezig management en gemotiveerde medewerkers
Wat een ongemotiveerd waardeloos…
Wat een ongemotiveerd waardeloos personeel in een smerige winkel waar de karretjes stinken. De parkeerplaats is een vuilnisbelt en de produkten zijn vaak over datum
Hoi Dekamarkt kan veel beter
Hoi Dekamarkt,
Een ding, wat op mijn boodschappen lijst heb ik gevonden, na lang zoeken.
Alle acties van de huidige week stonden niet meer in de actieplek. 11 uur s'ochtends. Beschamend, in de folder staat echt heel iets anders.
Daarna door de winkel zoeken, uiteindelijk gevonden. Hoe frusterend is dit voor de klant?
Duurder uit door hun verkeerde bolletjes
120 broodjes besteld voor 14.90. Komen we zaterdag in de middag ophalen. Mevr we hebben die witte broodjes niet wat u heeft besteld. We hebben wel andere broodjes weggelegd. Maar wel ruim 10 euro duurder. Ja wat moet je op zaterdagmiddag als je ze nodig heb voor een feest. Ik zei dan zekers wel voor bestelde prijs mee. Neeee dat kan niet. Had helaas geen keuze had ze graag laten liggen. Ze hadden notabene mijn telefoonnummer. Ze hadden ook even kunnen bellen van excuses er zijn andere u bent duurder uit. Dan had ik nog keuze gehad.
Ze willen aan geen aansteker mee geven…
Ze willen aan geen aansteker mee geven aan een 16 jarige terwijl ik hem nodig heb voor de kaarsjes van me moeder
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








