Aunt Betty Anmeldelser 92

TrustScore 1.5 ud af 5

1,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Broen Esbjerg ved Aunt Betty lørdag eftermiddag. - Jeg bestilte en bland selv salat, og da den unge pige skulle blande den fik jeg næsten ingenting i min skål. F.eks. fik jeg 4 kylling strimler i og... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Esbjerg Storcenter. Beskidt, uhygiejnisk tilberedning af salat og sandwich, pomfritter alt alt for salte, da jeg ville have nye, sagde hun at hun havde smagt dem og de var fine nok. 3 unge piger på jo... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aunt Betty - Esbjerg Storcenter På ingen måde pengene værd. Bestilte en stor salat og en bagel. Der mangler ganske enkelt ingredienser eller kvalitet for at kunne berettige de høje priser En næri... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har inden for en uge været hos Broen og Storcenteret, og begge steder fik vi serveret en salat og bagel. (Takaway og spisning på stedet). Personalet var imødekommende og serviceminded. Kunne sær... Se mere


Kontaktoplysninger

1,7

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

92 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Købte i februar en sweetdeal med udløb…

Købte i februar en sweetdeal med udløb 30.4 hos Aunt Betty i Varde.
I forbindelse med corona nedlukning kontaktede vi dem, og fik besked på at udløb var forlænget til udgangen af juli.
Da vi ville bruge den i går, var meldingen at den kun var forlænget med 6 uger, og derfor nu var ugyldig.
RIGTIG GOD SERVICE - I ser os aldrig mere.

23. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Den kedeligste

Den kedeligste varme bagel jeg nogensinde har fået. Gummiagtigt brød, BBQ kylling uden smag, et lille stykke bacon og så fyldt op med masser af trist rødløg og det meste af et rødløg i skiver.

14. juni 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Kedelige bagels.

Jeg købte for lidt tid siden bagels til at lave hjemme, da vi nyder selv at bestemme fyldet til vores bagels, men brødet er blevet virkelig kedeligt, og gummiagtigt, det er slet ikke lækkert og luftigt som tidligere...hvorfor ændre på et koncept der fungere 100% man undre sig:(

1. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Intet at klage over

Bestilte bagels via. deres webside til afhentning, da vi var flere der bestilte samlet skrev vi og spurgte om de kunne skrive på de forskellige bagels hvad der var i. Vi fik det bestilte og de havde lavet numre på alle bagels indpakningerne og på kvitteringen så vi let kunne se hvad der var hvad. De smagte oveni dette fantastisk godt. Kan kun sige tak for mad og god service :-)

4. september 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bordene er fyldt med madrester og…

Bordene er fyldt med madrester og tallerkner fra tidligere gæster. Der bliver ikke ryddet af, det må de næste gæster selv gøre.

Jeg beder om en lille salat og så er der frit valg fra salat baren men da jeg vælger tun og æg skal jeg betale en 5er ekstra for at få æg...
servetrisen er flabet og ubehøvlet. Total ringe service...

4. juli 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service og mad...

Ærligt, det er virkelig dårlig service! I starten da Aunt Betty kom til Broen var der både god service god mad som var ordenligt lavet. Har lige være inde i Broen og spist Aunt Betty, det var så dårlig service, hun kigge ikke engang op, Samt når hun spurgte om noget bliver der kigget op men til siden i stedet??? Jeg lavede en byg selv bagel, når hun havde lavet den var den bare helt sjusket lavet samt var brødet halv brandt. Har taget billede af hvordan maden ser ud men kunne ikke uploade et billede her, hvorfor ved jeg ikke

29. april 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Personalemangel? Aunt Betty, Broen Esbjerg

Har været der flere gange, men denne gang var den sidste. Som altid når man kommer til restauranten er alle ledige borde udenfor ikke ryddet. Deres Favoritsalat var for mit vedkommende en tør og hård omgang, pladret til med mandler og croutoner. Kyllingen var klam og gummiagtig. Derudover var der alt for lang ventetid, både ved kassen og bordene.

2. januar 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dårlig kundeservice

Jeg er normalt rigtig glad for Aunt Betty, men hold op en ringe kundeservice jeg oplevede i dag. Jeg kom ind kl. 16:42 og bad om 2 bagels to go, men det ville ekspedienten ikke lave, da køkkenet lukker kl. 16:45. Jeg siger så til ekspedienten at der er 3 minutter til og om hun ikke kan nå det. Det kunne hun i hvert fald ikke, og så vendte hun sig om og gik sin vej. Der står INGEN STEDER, at køkkenet lukket et kvarter før cafeen lukker. Enormt dårlig kundeservice.

7. oktober 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Ikke et besøgt værd.

For mange år tilbage da Aunt Betty åbnede over for Føtex i en side gade til gågaden i Esbjerg var det ofte stedet jeg tog hen for at spise frokost i Esbjerg. Jeg har idag fået en Bagel fra deres butik/cafe i storcenter 'Broen', hvor en oplevelse af kædekoncept virkelig er trumfet igennem. En bagel har nu fået en begrænset udgave af grøntsager/salat og hvis du vil have mere skal du betale hele 5 kr pr. ekstra fyld. Foruden dette var deres bagel helt fugtig (ligget 10 min i indpakning før den blev spist). Den var ikke skåret helt igennem hvorved der med besværet håndtering måtte rives over.

21. september 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ikke anbefalingsværdigt

Jeg bestilte en salat ved Aunt Betty i Esbjerg. Gul/brun iceberg salat. Kyllingen fyldt med brusk. Dressingen smagte surt. Salatindholdet generelt virkelig kedeligt. Alt i alt en ulækker salat. Jeg vil aldrig købe der igen, eller anbefale stedet til nogen.

30. august 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Optøet og rå bøf.

Var i går på Aunt Betty, Broen, hvor jeg bestilte en Chili burger. Da burgeren kom,smagte bøffen dårligt og var rå indeni. Ved forespørgelse, fik jeg at vide at bøffen var taget ud af fryseren aftenen før for at tø op. Virkeligt uheldigt at bøffen så ikke bliver gennemstegt og ærgerligt at kødet er fra frost, da salaten og brødet jo ellers er friskt.

20. juli 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aunt Betty, Broen Esbjerg

Vi havde i slutningen af april en helt igennem dårlig oplevelse!
Ventede i 35 min på vores mad og da det så endelig kom var det forkert og halvdelen manglede. Vi havde bestilt nachos med kylling og 3 dip samt et stjerneskud. Efter 35 min fik vi en skål nachos med 2 forkerte dip og intet til mig. Jeg måtte vente yderligere 12 min på mit stjerneskud. Da det kom fik jeg to tørre og seje fiskefiler.
Ville ønske jeg ikke havde betalt forud for min mad!

7. maj 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Var på Aunt Betty i storcenter Esbjerg…

Var på Aunt Betty i storcenter Esbjerg onsdag den 28/3 2018. Må sige det længe siden jeg er blevet så skuffet over noget mad, som på denne måde. Der blev bestilt en bagel og morgenmad brunch. Bagel blev lavet med det samme, mens det gik små 45 min inden brunch dukkede op. Da den endelig blev serveret, hvor der iøvrigt blev glemt bestik, var pandekage tør som en kiks, bagel var ikke skåret over, oste skiven var tør i kanter og næsten gennemsigtig og den bløde ost så også ud til at have lagt længe skåret, de sagde endda at ventetiden skyldes det var frisk lavet. På den ene pakke smør er der noget Hvidt indtørret stads, som om den har været på et bord før. Da jeg påpeger det står der en servitricer og ser undrende ud, efter en tid tilbyder hun dog at hente en ny stk ost, god service for mig ville have været hurtigt at sige, jeg henter noget nyt og så taget en frisk kop kaffe med. En skuffende oplevelser, som man også kan læse andre har haft i de andre restauranter.

30. marts 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vammel oplevelse på Aunt Betty Broen

Jeg har her til aften (13/2-18) spist på Aunt Betty på Broen.
Mine to børn fik en børnetallerken med bl.a. kold, pumpet og struktur- og smagsløs kyllinge”kød”. En halv - ikke sprød men halvtør bagle... (og så vidt vi ved, skal man koge en bagle inden den bages - og det var den forvøvrigt ikke).
Jeg fik et glas cola med madrester på indersiden af glasset.
Det var ikke en positiv oplevelse at komme med to børn som ikke kunne lide maden, på trods af at de normalt spiser stort set alt! Min mand og jeg delte et fad med svedne nachos med pumpet kylling. Og det klamme glas - ja det forstår jeg ikke at man ikke har fanget enten i opvasken eller da colaen blev hældt op. Jeg havde siddet og drukket af colaen da madresterne på indersiden af glasset dukkede op - en virkelig dårlig oplevelse. Ikke et sted vi vil anbefale andre, og ikke et sted vi har lyst til at komme igen!

Sætter ikke mine ben der igen!

14. februar 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har haft en super dårlig oplevelse med Aunt Betty

Har haft en super dårlig oplevelse med aunt betty.

Jeg har købt to sweetdeal til brændte bagels. Først kommer jeg derned omkring 12.30, og de kan så først hentes efter kl 14 - fint nok, jeg går igen, men synes dog det er lidt mærkeligt at man ikke bare giver dem med, og så beder mig tjekke afhentningstidspunktet en anden gang, men fair nok, hvis de ikke har lyst til at udvise god service, så skal de da også helt selv om det.
Men jeg får så endelig hentet de bagels, og det var simpelhent ikke engang de 64 kr. værd.. De var helt brændte i kanterne og bestemt ikke noget jeg nogensinde vil investere i igen.

12. januar 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fik i dag en bagel fra jer i Esbjerg …

Fik i dag en bagel fra jer i Esbjerg til 74 kr take away. Det var en mega skuffelse. Brødet tørt og hårdt, creamcheese i bunden, laks, ovenpå slatten og våd salat det ikke var sprødt, og ovenpå igen en stor skive brie ost, og vist nok noget pesto m.m. Det smagte ikke godt. Hvad er der sket med jeres kvalitet? Prisen fejler ikke noget?
Kom nu ind i kampen før vi får Street food! også mennesker der ved hvordan tingene skal smage køber gerne fastfood ind i mellem, men kun en gang hvis ikke smagen og konsistens er i orden. Kan se i får megen kritik herinde, vil i den til livs? Det håber jeg,for i har en gang været super gode - kommer tilbage når i igen har varer der matcher prisen

18. december 2017
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere