Aunt Betty Anmeldelser 92

TrustScore 1.5 ud af 5

1,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Broen Esbjerg ved Aunt Betty lørdag eftermiddag. - Jeg bestilte en bland selv salat, og da den unge pige skulle blande den fik jeg næsten ingenting i min skål. F.eks. fik jeg 4 kylling strimler i og... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Esbjerg Storcenter. Beskidt, uhygiejnisk tilberedning af salat og sandwich, pomfritter alt alt for salte, da jeg ville have nye, sagde hun at hun havde smagt dem og de var fine nok. 3 unge piger på jo... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aunt Betty - Esbjerg Storcenter På ingen måde pengene værd. Bestilte en stor salat og en bagel. Der mangler ganske enkelt ingredienser eller kvalitet for at kunne berettige de høje priser En næri... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har inden for en uge været hos Broen og Storcenteret, og begge steder fik vi serveret en salat og bagel. (Takaway og spisning på stedet). Personalet var imødekommende og serviceminded. Kunne sær... Se mere


Kontaktoplysninger

1,7

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

92 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aunt Betty - Esbjerg Storcenter

Alt for unge, eller ihvertfald unge mennesker som desværre ikke formår at have overblik, hvilket resulterer i dårlig kundeservice.
Jeg havde bestilt på nettet, netop for at undgå kø og ventetid. Jeg skulle stå i 20(!!!) min med baby på armen. Der render 4 piger rundt, hvoraf 1 af dem har opgaven at lave online bestillingerne. Ikke på noget tidspunkt bliver der lige kigget op eller spurgt til om os, (5 stk) der står i kø, evt. havde bestilt online.
At jeg skal stå i så lang tid, er under al kritik.
Der burde være mindst 1 person som er kompetent nok til at holde et overblik. Uanset tid på dagen!!!
Kommer der aldrig igen.

14. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig mad...

Elendig mad...
Bestilte pomfritter og nuggets, som var kolde fordi de havde lagt det på vaflerne med is. Isen var smeltet fordi de lagde det ovenpå vafler, i stedet for separat. Så nu kan de ikke varmes op efter vi har spist selve maden. Det simpelthen det dummeste jeg længe har set.... Pomfritterne var slet slet ikke færdige og igen p**** kolde... derudover bestilte jeg en brændt bagel, hvor fyldet var okay, men bollen så tør den mindede om knækbrød... nuggets havde fået for meget i sin tid, hvilket nok var 3 dage før for de var jo p**** kolde. Ingen frugt fulgte med vaflerne som ellers er reklameret. Salaten der blev bestilt var ok, men ellers er jeg virkelig virkelig direkte rasende over at have betalt knap 400 for noget som jeg ikke ville have betalt 50kr for, hvis jeg havde kigget i pakkerne inden jeg gik ud af butikken. F****** elendig mad, for sige det direkte....

26. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aunt Betty - Esbjerg broen

Ville fejre min kones fødselsdag med en kage og kaffe. Men det var dumt at vælge Aunt Betty i Esbjerg, broen. Kagen var tør og kedelig. Kaffen var ok, men det er første gang jeg har fået en capputino uden et lille stykke chokolade

25. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aunt Betty, Broen, Esbjerg

Efter en shoppetur i Gågaden og Centret var jeg blevet sulten og søgte en sted hvor jeg kunne få mig en god salat. Fik øje på ‘Aunt Betty’; caféen var velbesøgt. Der var græsk salat på menuen. Bingo, det her er stedet, hvor jeg vil nyde min frokost - det skulle jeg ikke have gjort…
Sølle tre stykker kylling “prydede” min græske salat. Kylling burde også stå i anførelsestegn, for den var fyldt af vand således at alt kødstruktur var væk, den var smagløs og bare nej tak-agtig. Der var ikke spor af tomat og agurk i min græske salat, kun strimlet krølsalat af en slags, ringe af rødløg, salatost i mikrotern og sorte oliven i ringe (og så er jeg venlig når jeg kalder det produkt oliven). Tzatzikien var okay og ligeledes kernebaglen. Så de to sidstnævnte ting udgjorde hovedparten af min frokost - ikke lige det jeg havde sat næsen op efter, da jeg bestilte Græsk Salat. ‘Aunt Betty’ klinger af at være et hyggeligt sted med lødig cafémad, men lad dig ikke narre som jeg gjorde. Næste gang jeg er i Esbjerg finder jeg et andet sted at nyde min frokost; det kan kun blive en bedre oplevelse.

11. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

aunt Betty broen.

Var på aunt Betty broen.
for at købe en bagel med tun. Den bedste af slaggen, vi har desværre ikke en aunt betty i varde mere. Så kørte til Esbjerg. og havde glædet mig til at nyde den, men til stor skuffelse opdager jeg der er majs og peberfrugt i tunsalaten! En købe tunsalat. Som slet ikke smager behageligt ! Og den røg i skraldespanden. Virkelig ærgerligt. I var ellers de eneste der kunne lave en god tunsalat. - men det var sidste gang

5. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Svinesti

Jeg undrer mig over, at personalet ikke finder det nødvendigt at rydde og vaske bordene, efter gæsterne er gået. Det var 5. gang jeg besøger AB i Esbjerg Storcenter og det samme syn der møder mig. Man skal bede om at få et ryddet bord. Det var flere borde som ikke var ryddet, men man kunne da godt svinge sig op til at fjerne service og servietter fra ET bord, men det blev ikke tørret af. Mens jeg var der fik alt lov at blive liggende på bordene. Jeg forlod AB og gik rund og købte julegaver. Da jeg efter Ca. 1 timr går forbi AB igen var der stadig ikke ryddet af 😡😡

5. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aunt Betty - Esbjerg storcenter

Aunt Betty - Esbjerg Storcenter
På ingen måde pengene værd.
Bestilte en stor salat og en bagel.
Der mangler ganske enkelt ingredienser eller kvalitet for at kunne berettige de høje priser
En nærig omgang med kedelig gul iceberg, kun “spor”efter bacon.
Engang var Aunt Betty et kvalitetsstempel, men idag skriger det manglende kvalitetskontrol og ledelse.

16. september 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har i dag hentet salat …og det er så…

Har i dag hentet salat …og det er så sidste gang …60 g kylling i en lille salat og bægeret er slet ikke fyldt op.
Kan kun sige fra nu af bliver det kylling og Co ….det er meget billigere og mere kylling.

11. september 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi har lige fået lidt mad på Aunt Betty…

Vi har lige fået lidt mad på Aunt Betty på Broen i Esbjerg og der har åbenbart været travlhed. Jeg spurgte, den unge mand som ryddede bordene af, om det var normalt, at man ikke tørrede bordene af og til det svarede han, at de havde simpelthen haft så travlt. Ja, vi kommer her ikke igen, så har vi prøvet det.

10. september 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

For en beskidt tallerken

For en beskidt tallerken, nævner det ved kassen, men bliver mødt af et personale der bortforklare det med det er fra deres handsker når de giver tallerkenen. For det første var det indtørret og for det andet er det bare super dårlig service man møder derinde, der ikke er villig til at imødekomme kunden. Super uprofessionelt

1. september 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Skuffende

Esbjerg storcenter

Har spist MANGE gange på Aunt Betty både her og i Broen, og det har været både min og familiens favoritcafe i længe.
Men i dag blev jeg mødt af 4 meget forvirrer unge piger, der tydeligvis ikke anede hvad de lavede, stod i over 10 min før der overhovedet blev spurgt om de kunne hjælpe, kunder stod længe og ventede fordi de rendte forvirret rundt, og slet ikke havde noget overblik. Nachos var brændt, med næsten ingen ost, min favorit salat, glemte de både bagel, dressing og parmesan, og den var langt fra, i nærheden af, at være lige så lækker og indbydende som den plejer at være, over 100 kr. for en tallerkenfuld slatten icebergsalat med et par skiver tomat og 4 små stykker kylling, det er godt nok frækt.
Var en trofast kunde hos jer, men det sluttede her.

17. august 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mængden af fyld er alt for ringe

Jeg købte en alm bagel. Nu er det længe siden jeg har købt en bagel, da jeg hovedsageligt bestiller salat. Der var så lidt fyld i. Der var ikke nok kylling til at dække bunden, der var ingen salat, et par skiver af grønt, en skive ost, lidt jalaoeno, og det var det. Til en pris på 74 kr. Er det simpelthen for ringe. Til sammenligning kan få et helt meal på for eksempel Burger King, eller nej der får du mere for penge med gratis sodavand refil.

30. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig oplevelse

Kartofler til børnebidraget var så salt at de var uspiselige. Der har ikke salat i som ellers er vist, og tilbehør til kartofler var heller ikke med. Når man henvender sig til den svarer de ikke. Meget dårlig service

3. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Storcenter Esbjerg

Storcenter Esbjerg
Service var ok, ikke særlig smilende (nok træt)

Bestilte den Alm. Salat, dog var den slet ikke fyldt op. Informerede om det men hun sagde at det var den mængde man fik der.

20. maj 2022
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere