Aunt Betty Anmeldelser 92

TrustScore 1.5 ud af 5

1,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Broen Esbjerg ved Aunt Betty lørdag eftermiddag. - Jeg bestilte en bland selv salat, og da den unge pige skulle blande den fik jeg næsten ingenting i min skål. F.eks. fik jeg 4 kylling strimler i og... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Esbjerg Storcenter. Beskidt, uhygiejnisk tilberedning af salat og sandwich, pomfritter alt alt for salte, da jeg ville have nye, sagde hun at hun havde smagt dem og de var fine nok. 3 unge piger på jo... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aunt Betty - Esbjerg Storcenter På ingen måde pengene værd. Bestilte en stor salat og en bagel. Der mangler ganske enkelt ingredienser eller kvalitet for at kunne berettige de høje priser En næri... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har inden for en uge været hos Broen og Storcenteret, og begge steder fik vi serveret en salat og bagel. (Takaway og spisning på stedet). Personalet var imødekommende og serviceminded. Kunne sær... Se mere


Kontaktoplysninger

1,7

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

92 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har hentet mad hos Aunt Betty

Har hentet mad hos Aunt Betty, Esbjerg storcenter flere gange og været tilfreds. Men de sidste 2 gange hvor jeg har hentet en stor salat får jeg kun en halv fyldt bøtte til 69 kr. Når man spørg personalet om det kan være rigtig, svarer de surt at den vejer hvad den skal🤥🤥🤥
Dårlig service og for lidt mad til pengene☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹

13. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er en ommer

Aunt Betty fra Esbjerg Storcenter

Bestilte en almindelig salat med ekstra kød, til 79 kr. Bøtten er knap nok fyldt op og ligner ikke en skid af 79 kroner værd... ØV

30. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bedste cafe i byen

Fantastisk lækker mad og hurtig lavet. Super flinkt personale og lækre bagels. Der var ikke overfyldt eller underfyldt. super god udsigt til resten af centeret

Kan klart anbefales Emil Tang

10. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aunt Betty i storcenter Esbjerg.

Aunt Betty i storcenter Esbjerg.

Uhøflig personale, da jeg spurgte ind til om de har pommes og nuggets som de har i Broen, svarede personalerne aggressivt og meget uhøflig,at det ikke har.

Vi har været der før i mange gange men første gang jeg oplever personale var ikke flinke.

Vi fik ikke spist der fordi personale virkede som om de ville af med os

26. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Auntbetty broen 24.11.21

Auntbetty broen 24.11.21
Bestiller noget og spise og 2 stk 0,5l øl til maden da de kommer kan vi se at på glassene stå der 0,4l og spørger servetrisen hvorfor og får at vide at de har fået forkerte glas hjem og ikke har flere af de store ,selvom nabobordet havde fået de store glas. Bliver tilbudt en efterfyldning med det der mangler som vi takker nej til da vi er færdige med at spise
Jeg vil kalde det tyveri ved højlyst dag
MEGET DÅRLIG BEHANDLING

24. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg har spist meget i Aunt Betty…

Jeg har spist meget i Aunt Betty igennem mange år, men her på det sidste syntes jeg godt nok at det er gået ned af bakke. Der er sand og gammelt slatten salat i favorit salaten, bøtten med dressing er kun halv fuld, og bagelen er nærmest ikke smurt med creme cheese, men mega skrabet. Det er altså for dårligt at betale 95 kr for det, når det ikke er i orden.

16. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Lækker salat og kommer der en gang i…

Lækker salat og kommer der en gang i ugen, men syntes det er noget underligt noget at man skal betale 5 kr ekstra for at få et æg i salaten, når alt andet i disken er inkluderet i prisen????
Og syntes det svinger meget med portionen fra gang til gang? Får altid den samme blanding, men sidst måtte jeg spise igen derhjemme.
Derfor kun 2 stjerner

8. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Chefen virker arrogant

Chefen virker arrogant, og medarbejderne render rundt som zombier.. Har flere gange oplevet at få flabet eller arrogante svar tilbage. Deruover er salaterne ikke noget specielt til prisen i forhold til hvad man kan få ved f.eks. Delicious hvor de tilbyder et hav af forskellige sager som flere slags falafel, ordenligt kyllingekød der ikke smager af tilsætningsstoffer og overdreven mængde salt, lækkert brød og et hav af specielle dressinger..

Kunne ligeså godt gå over i Føtex og købe en færdigsalat end at handle ved jer...
Det virker til at i prøver at gøre det finere end det egentlig er, men hverken mad eller service lever op til dette.

Arbejdsmiljøet og personalets adfærd virker umiddelbart som om det er en reaktion der stammer fra dårlig ledelse.. folk virker i hvertfald aldrig glade.

31. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

3/4 fyldt salat

3/4 fyldt salat. Spurgte om de var begyndt at fylde mindre i. Fik et svar tilbage.
-Når man ikke vælger pasta som fylder så bliver den ikke fyldt ud! Men så skal man vel heller ikke betale fuld pris på 69 kr?
Tænker jeg finder min salat et andet sted fremover!

30. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Esbjerg storcenter

D. 7/3-20 fik jeg en bagel hvor der var store stykker plastik i, hvorefter jeg kontaktede aunt Betty der undskyldte med at det måske kom fra brødet. Idag fik min kæreste en bagel fuld at papir. Det er ikke rigtig hyggeligt at finde alt muligt emballagei sin mad. Jeg tænker ikke at vi kommer der igen.
Det er en skam for maden smager sådan set okay.

19. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Esbjerg Storcenter:

Esbjerg Storcenter:

Ingen betjening, på trods af fremvisning af Coronapas. Efter henvisning fra personalet, som lovede at de ville komme og tage imod bestilling ved bordet, satte vi os ved et bord og ventede.

Efter 30 minutter og flere forsøg på kontakt til personalet, som havde travlt med at betjene tilstrømmende kunder, måtte vi forlade stedet, uden mad.

Det er desværre ikke indtrykket, at der er tid til at betjene kunder, det ønsker at spise i restauranten.

Personalet forventer, at nye kunder kender konceptet om at man åbenbart selv skal gå til disken for at bestille. Hvis man vejledte om dette fra start, var problemet slet ikke opstået.

Ærgerlig oplevelse på et ellers godt spisested.

20. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

3/4 fyldte salater og dårlig service

Salaterne variere SÅ meget ift. hvor fyldte de er i Varde. Desværre har vi de sidste mange gange fået 3/4 fyldte salater. Til en pris på 69 kr. forventes de fyldte. Fødevarer som pasta, icebear mm. Koster jo intet at fylde med, trods dette var mængden minimal. Den ene salat kunne man ryste salaten rundt og der var mere end én cm friluft til låget.

Oven i dette taber vi en bøtte dressing udenfor. Vi går ind og spørger efter en ny og har samlet det op vi kunne. Alligevel bliver vi opkrævet 5 kr. for en ny. SÅ dårlig service. I alle butikker bliver man tilbudt en ny varer kvit og frit hvis uheldet er ude!

11. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Varde er en lille by, men Betty er bedst.

Varde er en lille by. Alligevel kan det være svært at komme til, pga turisme vestfra. Skidt med det, vi overlever hver gang.
Tante Betty er min favorit. Jeg er vild med deres salate. Altså jeg har ikke fået noget der var dårligt der. Har boet i Varde i 11 år, og tanten blev hurtigt det sted jeg gik hen. For at få noget lækkert mad med hjem. Det være sig på vej hjem fra tandlæge, ældredans, indkøb, besøg i København osv. Det er der jeg er sikker på god service set med rimelighedens øjne.
Jeg forlanger ikke at damerne skal arbejde over, uden løn, fordi jeg absolut ikke kan komme rettidigt. Så man kan nå at fremstille det ønskede. Næh, man bør som kunde ikke glemme at det ikke er et pizzariaer. Der kan man få chefen til at yde lidt mere. Men i Danmark har vi regler, og faglige forbund med overenskomst. Så skal jeg være rimelig, og en god kunde. Hvis de ikke skal blive sure på mig.
Og lad mig slutte af med lidt hyggeligt og specielt er deres restaurant i Varde. Så noget med hvor skal vi hen i aften, helt ude fra vennerne i Henne Mølle, det er en selvfølgelighed at vi kører ind til tante Betty. Hvad ellers?

26. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stedet overholder ikke gældende Corona regler

Stedet overholder ikke gældende Corona regler omkring afstand. Jeg blev fanget mellem seks kunder i den lille butik i Smedegade uden mulighed for at kunne komme ud med gældende afstand. Tænker det er for mange kunder i den lille butik. Personalet reager ikke, og håndhæver ikke restriktionerne overfor kunderne, tværtimod kalder de flere hen til disken af gangen.
Mvh Birgitte

19. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Kommer over i jeres forretning i…

Kommer over i jeres forretning i Esbjerg storcenter og ankommer 18:30. Der stod 3 foran mig og det virkede ikke som om personalet havde travlt. Da jeg så kommer frem 18:50 og bestiller 2 bagel burgers. Dette kan man så ikke nå fordi de lukker kl 19. Jeg pointerer jeg har ventet 20 minutter og de så må rende lidt hurtigere hvortil ekspedienten flabet svarer: det kan jeg ikke gøre noget ved...

Nej super, jeg måtte så nøjes med det kolde... ikke godt når jeg normalt er en meget tilfreds kunde.
Ikke noget der giver mig den store lyst til at komme igen og omtale jer så positivt som jeg ellers plejer

20. januar 2021
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere