Broen Esbjerg ved Aunt Betty lørdag eftermiddag. - Jeg bestilte en bland selv salat, og da den unge pige skulle blande den fik jeg næsten ingenting i min skål. F.eks. fik jeg 4 kylling strimler i og... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Esbjerg Storcenter. Beskidt, uhygiejnisk tilberedning af salat og sandwich, pomfritter alt alt for salte, da jeg ville have nye, sagde hun at hun havde smagt dem og de var fine nok. 3 unge piger på jo... Se mere
Aunt Betty - Esbjerg Storcenter På ingen måde pengene værd. Bestilte en stor salat og en bagel. Der mangler ganske enkelt ingredienser eller kvalitet for at kunne berettige de høje priser En næri... Se mere
Har inden for en uge været hos Broen og Storcenteret, og begge steder fik vi serveret en salat og bagel. (Takaway og spisning på stedet). Personalet var imødekommende og serviceminded. Kunne sær... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Broen Esbjerg ved Aunt Betty lørdag…
Broen Esbjerg ved Aunt Betty lørdag eftermiddag. - Jeg bestilte en bland selv salat, og da den unge pige skulle blande den fik jeg næsten ingenting i min skål. F.eks. fik jeg 4 kylling strimler i og da jeg spurgte om jeg ikke kunne få lidt mere i svarede hun at det ville koste 10kr mere. Desuden da jeg skulle vælge hvad der skulle i salaten fx majs, kunne jeg tælle der var kommet 12 majs i, og 8 madammebønner. Og så 1 brocoli stykke der blev revet i endnu mindre bider. Gullerødstrimler nippede hun til med fingerspidserne og tænke … Ej seriøst ? Godt nok vejede hun det til sidst … men stadig ??? Der var nok mere bulgur (vejer mere) i end salat. Desuden var hun ikke særlig service minded og så stram og irriteret ud da jeg sagde jeg syntes der kom for lidt i af salat. Resten af familien havde samme oplevelse af dem der valgte salat. Kommer der ALDRIG igen og vil bestemt ikke anbefale.
Esbjerg Broen
Esbjerg Broen
24/3-26
I får kun 1 stjerne pga jeres regel om man ikke kan drikke egne drikkevarer hos jer selvom man køber maden fra jer.
Hvorfor skal I bestemme hvad jeg skal drikke til min mad?
Seriøst, step it up
Velsmagende mad
Velsmagende mad, men desværre fuldstændig ødelagt af usandsynligt dårlig service og ubehageligt personale
Så dårlig bagel og service
Så dårlig bagel og service, nærmest ingen kød og dressing, bare generelt dårlig bagel!
Gemmeleg - ER der egentlig kød i?
Virkelig ærgerligt at der bliver sparet så meget på kyllingen i en stor salat. Hold da op- jeg skulle virkelig lede efter de få stykker der var . Markant ændring i dag - og jeg har købt salater der i så mange år og været tilfreds .
Jeg må sige det overrasker mig hvordan der bliver sparet på den dyre råvare uden det afspejles imprison
Skam jer ….
Esbjerg storcenter lørdag 23/8
Esbjerg storcenter lørdag 23/8
I dag købte vi en nachos til at tage med hjem og dele. Vi bestiller med salsa og guacamole
Da konen henter den får vi salsa og creme fraiche… jeg vælger at gå ind for at bytte den.
Pigebarnet går om bagved og kommer tilbage efter 30 sek med vores guacamole.
Det er jo åbenlyst at det gad man ikke til at starte med og derfor gav man noget andet med end vi havde bestilt…
Kom nu ind i kampen og vis lidt god kundeservice
Mvh Mikael
55 kr for 291 gram!!!!! Sindsygt og kommer ALDRIG til at se igen!
I dag har jeg bestilt en lille salat til 55 kr
Da jeg hente den undre jeg mig over hver let den er.
Da jeg kommer hjem ser jeg at den ikke engang er halv fyldt op
Jeg vælger at veje den og med bøtten den er lavet i vejer den 291gram
Det er simpelhen noget forbandet svineri at give 55kr for 291gram uanset hvad stedet hedder
Det kommer aldrig til at ske igen at jeg køber salat hos Aunt Betty!!!!
Jeg har alle dage nydt at komme og…
Jeg har alle dage nydt at komme og spise hos her, der stoppet dog i dag, hvor jeg fik salat serveret på en tallerken med indtørret mad rester på. Gulvet ude i spise området, var fyldt flere steder med madrester. Det er bestemt ikke okay, at man skal spise sit mad, på en beskidt tallerken og et sted hvor det flyder med mad rester på gulvet! Så frem over finder jeg et andet sted at spise, beskeden fra personalet var at det var skidt fra deres hansker. Nej var det ikke, da det godt indtørret og sad godt fast.
Aunt Betty - Lækkert og sundt
Har inden for en uge været hos Broen og Storcenteret, og begge steder fik vi serveret en salat og bagel. (Takaway og spisning på stedet).
Personalet var imødekommende og serviceminded.
Kunne særligt lide, at salaten blev skåret i mundrette stykker.
Helt klart steder vi vil besøge igen.
Tak for lækkert mad. 😋😀
Tyveri Gavekort vi fik et gavekort i jul i julegave 2023. Den var købt den 29.11 23 i dag den 21. 12 24 ville vi indløse den og fik at vide den var udløbet, i min verden er det ren tyveri.n
Gyldighed på en gavekort som er købt til fuld pris. Dvs at et gave købt i god tid før jul ikke kan bruges næste år under juleindkøb
Aunt Betty i broen Esbjerg
Jeg anmelder her min oplevelse hos Aunt Betty i broen Esbjerg.
Burde være mulighed for at give minus stjerner på alle parametre. Synes ikke jeg er hverken urimelig eller stiller for høje krav.
1) Betjening var i bedste fald ikke smilende eller i møde kommende.
2) Gulve flyder med skidt og madrester.
3) Flere borde var ikke af ryddet, og når personalet så viste sig for at tømme et bord, blev hverken bord eller siddepladser tørret af.
4) Når personalet havde afleveret en bestilling tog man ikke noget med sig ud, men returnerede til disken tomhændet, uagtet at der tydeligvis var brug for afrydning.
5) Havde bestilt to brændt bagel. Begge var varme, men havde jeg været en del af køkkenet, var al salat været kasseret, en stor del af denne var brun i kanterne, lige som smagsoplevelsen bestemt er blevet dårligere siden vi købte her sidst.
6) De to bagels blev serveret samtidig og selvom de skulle være ens, var der forskel på indholdet.
Af godt skal siges, at vore to sodavand var smagfulde og dejligt kolde.
AUNT BETTY I BROEN
AUNT BETTY I BROEN, ESBJERG
Virkelig dårlig oplevelse, maden var ikke særlig lækker, der var brugt service på mange af bordene, bordene var ikke tørret af OG DET VAR BESTEMT IKKE FORDI DER VAR TRAVLT PÅ NOGEN MÅDE.
lækker mad og glade unge mennesker!
lækker mad og glade unge mennesker!
det er altid skønt at komme hos aunt betty, deres mad er god og gode priser.
en lækker salat til frokost til blot 54 kr, det kan noget!
god service! klar anbefaling
god service, de gør det godt, smiler til kunderne og gør deres bedste.
der har været mange mennesker de gange jeg har været der, og pigerne holder hovedet koldt, og gør deres arbejde 10/10.
klar anbefaling!
kommer bestemt igen
Det bliver dårligere og dårligere både…
Det bliver dårligere og dårligere både i storcenter og Beoen. sidst jeg bestilte en bagel med laks - ville de i stedet for røget laks bruge plukket kogt laks! Godt jeg opdagede det, for det er da slet ikke det samme. De havde ikke røget, men de er da lige ved en Coop.
Dressing, fyld og grønt falder også i kvalitet og bliver mindre i mængder og prisen. I dag købte jeg 7 bagel og en børnetallerken - pris, hygiejne, ventetid, oprydning og kvalitet er virkelig blevet dårlig. Vild tørre bagels, småt med fyld, ikke den gode hvidløgsdressing, halv sur ekspedienter og vi havde intet sagt - bare ventet i over 20 minutter.? Vi har brugt det meget, men det var sidste gang.
Har spist mange gange på Aunt Betty og…
Har spist mange gange på Aunt Betty og har sådan set været tilfreds med maden. Men når personalet rydder et bord tørrer de ikke bordet af og madrester ligger på stole og gulvet. Det kan godt være at de har travl, men man kan ikke lade kunderne sidde ved et beskidt bord. Det er dovenskab når man ikke vil bruge 1 eller 2 minutter på at tørre borde af. Så må de ansætte nogen der egner sig til dette job. Ellers lukker Aunt Betty snart og det vil være synd.
Den ringeste oplevelse…
Har igen haft den ringeste oplevelse ved aunt Betty Esbjerg, efter jeg fik en flabet behandling ved vores første besøg hvor jeg påtalte den manglende indhold af kylling i min Bagel, blev hun så fornærmet og vendte øjen af os. her til aften gav vi dem endnu en chance denne gang benyttede vi af et late night tilbud på en brændt Bagel, her oplever igen det er meget sparsomt med indhold næsten ingen kylling ingen smag af andet end sød fransk sennep, min datter fik en gang nachos også kunne man godt se at ost skulle man kigge langt efter, det er nu blevet så ringe det er slut med at besøge resturanten, dengang hvor de startede ved Føtex var det godt sted at komme det er så slut nu desværre.
Beskidt, uhøflige, uhygiejnisk
Esbjerg Storcenter. Beskidt, uhygiejnisk tilberedning af salat og sandwich, pomfritter alt alt for salte, da jeg ville have nye, sagde hun at hun havde smagt dem og de var fine nok. 3 unge piger på job, men ingen fjernede madrester fra gulvene hvor man kunne sidde og spise, der var to borde fyldt med snavs og affald, ingen rydder op, bestilte et extra stk fisk, da det kom blev tallerken smidt hårdt på bordet uden videre og så gik den sure mokke. Den ene stjerne er for mango ananas smootien.
Betaler ekstra for ingenting
Jeg har flere gange bestilt takeaway med ekstra creme cheese og det kommer aldrig i, selvom jeg betaler 5kr ekstra, så burde det da komme i - og det er sket flere gange, nederen bagel man åbner
Broen Esbjerg
Efterhånden bliver det ringere og…
Efterhånden bliver det ringere og ringere...
Bestilte 2x nachos med kylling.
Bestilte ekstra kylling og ekstra ost på begge, men der var så lidt på at jeg betvivler om der overhovedet kommer noget på hvis ikke man bestiller ekstra..
Og så til den pris....
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








