Bij 4411 zou ik zeker geen betaal gegevens toevoegen wegens te onbetrouwbaar. Echter heb ik ook via overschrijving op een bepaald geen afschriften ontvangen, nog sms (een sms ter bevestiging van een n... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Waarom krijg ik telkens een bericht van mijn provider met de melding: Proximus-klant, je hebt nu 10,00 EUR verbruikt bovenop je maandelijkse abonnement. Denk eraan dat diensten van derden (sms-pa... Se mere
Virksomheden har svaret
Schandalig. Het parkeren werkt prima via sms en app. Echter sinds mijn verhuis 6 jaar geleden worden facturen blijkbaar nog steeds op mijn oude adres gestuurd, ondanks dat dit in de app is aan... Se mere
Handige app maar opgelet Ik gebruik verschillende wagens die in de app geconfigureerd zijn. Je kan de wagen bij elk gebruik selecteren maar daar kijk je snel over en ik heb reeds verschillende prob... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Betaal mobiel je parking in meer dan 200 steden of koop een digitaal bus-, tram- en treinticket met de 4411-app! 4411 is de grootste parkeerapplicatie België en wordt gebruikt door meer dan 3,5 miljoen gebruikers. 🚙
Kontaktoplysninger
Kardinaal Mercierlaan 1A, 9090, Melle, Belgien
- help@4411.be
- 4411.io
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 24 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
nadat ik mijn parkeersessie gestopt…
nadat ik mijn parkeersessie gestopt had, is er op de een of andere manier een nieuwe sessie gestart terwijl ik daar niet meer geparkeerd was. Zelfs als ik kan bewijzen met mijn google locatie dat de auto er niet meer stond, weigeren ze de ten onrechte sessie te annuleren. Het antwoord dat ze geven op deze review is ook zeer teleurstellend. De helpdesk weigert gewoon mij te helpen. Ze blijven volhouden dat ik een nieuwe parkeersessie gestart heb. Het enige wat kan gebeurd zijn is dat mijn GSM in mijn zak zat en daar door de wrijving ergens een knopje geactiveerd heeft. Ik stond in elk geval niet meer geparkeerd. Dus een zeer gevaarlijke app als die zo makkelijk een sessie start.

Besvarelse fra 4411
Vraagtekens bij gebruik 4411 AppWaarom krijg ik telkens een bericht van…
Waarom krijg ik telkens een bericht van mijn provider met de melding:
Proximus-klant, je hebt nu 10,00 EUR verbruikt bovenop je maandelijkse abonnement. Denk eraan dat diensten van derden (sms-parkeren, bustickets, televoting, enz.) buiten je bundel vallen. Tip: volg je verbruik op de voet of blokkeer diensten van …
Fijne dag nog!
Kan u mij dit uitleggen a.u.b.
Peter

Besvarelse fra 4411
Dubbele betaling
We hadden gratis parking via een abonnement maar die parking registreert eveneens de nummerplaat en daar je de app hebt betaal je dus dubben...zonder verwittiging dat ze je geregistreerd hebben ook al staat dat aangevinkt in de app. En als je om uitleg vraagt hoe dat te voorkomen in de toekomst krijg je geen antwoord op hun vraag. Pure diefstal!!!! Dus mensen oppassen als je die app gebruikt en om te reageren op jullie antwoord....want kan anders niet...jullie betalen niks terug en geven mensen ook geen melding als ze zo een parking in of uitrijden...nummerplaatherkenning staat op want is nodig of je betaald langs straat en krijgt nog een bekeuring...bende dieven ja

Besvarelse fra 4411
Tout pour prendre votre fric
Pas de confirmation validation de l'achat directe
Je me renseignait pour un billet et en voulant scroller j'ai appuyer sur le bouton qui a direct validé l'achat, tout est fait pour prendre votre fric suffit de regarder les avis hop desinstallation directe

Besvarelse fra 4411
Scam-like platform that hides behind technicalities – avoid at all costs
I had a confirmed parking session through 4411, explicitly approved until the end of March. Their own team confirmed this. But without warning, the session was automatically ended on March 18, simply because I started a new session elsewhere with the same license plate - something I was never warned about, and that remained invisible in the app. So I kept parking under the assumption that everything was fine. No alert. No pop-up. Nothing.
Result? Five fines from the City of Brussels, all because 4411’s system decided to end my valid session without telling me. When I contacted them, their answer was essentially: “Too bad, not our problem. Talk to someone else.”
Let’s be clear:
- They confirmed my parking was valid.
- Their system ended it without consent or notice.
- I was left to deal with the fallout.
This is not just bad customer service — it’s systemic negligence, and frankly borders on scamming. Hiding behind "another company writes the fines" doesn't erase the fact that they created the problem in the first place.
If you want to park without having to worry about your session disappearing behind your back, stay far away from 4411. They take no responsibility, offer no help, and leave you to pay for their system’s failures.
Absolutely disgraceful.

Besvarelse fra 4411
J'ai reçu une amende pour ne soi-disant…
J'ai reçu une amende pour ne soi-disant pas avoir payé mon stationnement. J'ai pourtant enclenché l'application 4411 dès mon stationnement jsq au départ. Le montant était de 0 eur, soi disant en zone non payante à cette heure-là. Le service client 4411, face à ma plainte, se défend en invoquant une "marge d'erreur liée à la technologie". est-ce vraiment au client de payer pour un paramétrage incorrect?!

Besvarelse fra 4411
app werkt zeer goed
Ik heb nog nooit "problemen" gehad bij het gebruiken van de app. Wel al eens een verkeerd voertuig ingevuld of vergeten af te sluiten maar dat is dan mijn eigen schuld. Ik begrijp sommige reviews niet...trek gewoon uw ogen open en schuif je "domme" fout niet door naar iemand anders.

Besvarelse fra 4411
Onbereikbaarheid bij fout in de app
Ik was altijd tevreden van het gebruiksgemak. Het standaardbedrag dat wordt aangerekend per sessie is soms in verhouding tot de eigenlijke parkeerkosten aan de hoge kant, maar dat heb ik er wel voor over. Nu ik echt een probleem heb ondervonden met het parkeren met nummerplaatherkenning, blijkt 4411 onbereikbaar. Er wordt niet gereageerd op mails en de chatbot in de app kon me ook niet verder helpen. Intussen tikt de rekening verder aan en krijg ik nergens gehoor.

Besvarelse fra 4411
U betaalt best niet electronisch
U betaalt best niet electronisch, voor je het weet, vergeet je je parkeersessie af te sluiten, er komt geen sms’je om je te waarschuwen diezelfde dag maar een week later en dan staat de teller al op 35€, contact opgenomen, geen gehoor, doorschuifpolitiek naar de gemeente, jammer en les geleerd, betaal cash mensen!

Besvarelse fra 4411
Parkeerretributie gekregen van €40
Parkeerretributie gekregen van €40. Straatparkeren gescand via de app. Heeft de automaat van mijn eerste parkeersessie (na stop gezet)) gescand die op 5 km van elkaar verwijderd waren. Andere zone dus.
Misnoegd
Sonia

Besvarelse fra 4411
Opdringerig
3x op 1 dag tijd een betalingsherinnering gekregen waar ik nog 2 weken tijd voor had! Wat is jullie probleem 4411????????

Besvarelse fra 4411
Attention arnaque
Attention arnaque. Ce site cette application est une véritable arnaque méfiez-vous ça fait plus d'un an qui me retire sur mon compte des petites sommes car ils avaient coché toutes les options lors de la création du compte lorsque j'ai voulu essayer lors d'un stationnement en rue et donc à chaque fois que j'allais dans un parking il me facturer un stationnement alors que je payais également le stationnement au parking même. Cette entreprise met tout en œuvre pour que vous ne puissiez pas les joindre et vous n'avez aucun recours. Ce sont des voleurs en bande organisé ils m'ont volé 50 €

Besvarelse fra 4411
Steeds problemen met 4411
Steeds problemen met 4411. Sessie niet kunnen stopzetten. Contact opgenomen met parkeergarage. Zij verwezen ons naar 4411. Contact opgenomen met 4411. Zij verwezen ons naar de parkeergarage. Terug contact opgenomen met parkeergarage. 4411 moet dit stopzetten, maar doen het niet. Ondertussen blijft sessie nog lopen.
Nooit meer 441
Ik heb meermaals mijn sessie willen afsluiten maar het ging niet omv geen internetverbinding. Maar ik had internetverbinding. Iedere keer de prijs mogen betalen tot einde van de dag. Heb een bezwaar geschreven maar die blijft onbeantwoord. Alles is betaald en toch blijven ze nog geld reclameren. Nu proberen zo vlug mogelijk mijn account op te zeggen. 4411 nooit meer.
Door fout in de app kon ik geen sessie…
Door fout in de app kon ik geen sessie starten bij 'start sessie' .
echter bleek later die dag dat er Toch 3 sessies gestart zijn.
Als je hiervoor contact opneemt schuiven ze eerst de schuld in u schoenen,als je ze duidelijk maakt dat er een storing was negeren ze je mail gewoon(2 weken) als ik een herinnering stuur kunnen ze plots direct antwoorden om te zeggen dat ze niet zover terug in de historiek kunnen gaan en niet meer kunnen zien wat er fout liep en draaien ze rond de pot en geven antwoorden die niets met het voorval te maken hebben, en ik dan maar contact met het stad moet opnemen.terwijl de fout bij hun ligt en niet bij de stad...als ik hun daarop wijs word mijn mail echter weer gewoon genegeerd.
Maw klantenservice dikke 0 en voelt aan als oplichterij

Besvarelse fra 4411
Systeem werkt niet!
Ik vind het een schande dat je een SMS stuurt om correct te parkeren, maar dat deze SMS voor 1 of andere manier niet doorgaat, zodat je niet in regel parkeert. Ik had dit niet door. Daarenboven kreeg ik op exact het ogenblik dat ik een SMS stuurde een boete, terwijl ik een tiental meter van mijn wagen sta, aan de parkeerautomaat! Dus men laat de mensen zelfs niet de tijd om zich in regel te stellen. En bij betwisting, met bewijs, wordt deze boete zelfs ook niet geannuleerd. Ik zal klacht indienen, enerzijds vermits men een mens zelfs niet de tijd geeft om zich in regel te stellen, en anderzijds vermits het systeem niet correct werkt!

Besvarelse fra 4411
Eenvoudige fraude met de 4411-app!!
4411-app!!! Let op als je deze gebruikt. Met eenvoudig logins zonder validatie van telefoonnr kan deze app gebruikt worden om Treintickets en de lijn tickets te kopen. De app voorziet niet in een MFA (multifactor authenticatie) om zich ervan te verzekeren dat de aankoop door de rechtmatige gsmnr gebruikt werd. Ik heb zelf op een paar dagen tijd een factuur van 51€ op mijn rekening staan terwijl ik ze al 5jaar niet meer gebruik. 4411 Betalingen via de bankapp is wel veilig.... Afsluiten die handel en overschakelen op 4411 via de bank app dus! Benieuwd hoe het bedrijf met dit probleem verder gaat. Ik laat PV opmaken bij de politie met bewijs van dat ik bij elke verrichting niet gebruik maakte van het openbaar vervoer aan de hand van deurbel camerabeelden en bewijs toegangsbadge van het bedrijf.

Besvarelse fra 4411
Foute geoloctie
Ik maak voor het werk dagdagelijks gebruik van 4411. Toch merk ik op dat wanneer je de app gebruikt, de locatie van de app niet overeenkomt met de palen. vb: zo sta ik heel vaak geparkeerd op een bepaalde zone via geolocatie van de app, helaas heeft dit eens een slecht dag en neemt een paalnummer van 6km verder. Ik vertrouw jullie app en mijn geld aan jullie dus ik veronderstel dat dit ook correct verloopt.
Gevolg: boete van 40€ (Antwerpen)
Enkele meters verschil tss 2 paalnummers (Knokke) hupla, €40 boete.
Kan dit echt niet anders, de bewijzen zijn er dat er effectief een betaling heeft plaatsgevonden. Wat kan de bestuurden doen aan het feit dat jullie app de mist ingaat… ???

Besvarelse fra 4411
Comment peut-on me facturer un…
Comment peut-on me facturer un stationnement avec une domiciliation alors que je stationnais à un qpark au même moment???
Juste avec une caméra, vous facturer la première voiture qui passe?
Et vous prélevez tranquillement de l'argent sur le compte en banque des gens...
Account staat "blacklisted"
Account staat "blacklisted". Als excuus antwoordt support: "Momenteel maak je gebruik van betaalmethode TELCO (verrekening via je telecomfactuur) en staat jouw account op non-actief wegens een verkeerde instelling van je M-paylimiet. Dat is een limiet, bepaald door je telecomoperator, wat toelaat om berichten naar betalende nummers zoals 4411 te versturen. Daarop kan 4411 helaas geen invloed uitoefenen."
Ik heb helaas geen M-paylimiet ingesteld. Geen geldig argument dus.
Edit 18/04/2025
Ik sprak nergens over een nieuwe provider. Ik ben al 21 jaar bij dezelfde provider aangesloten. Wordt vervolgd!

Besvarelse fra 4411
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







