4411 Anmeldelser 593

TrustScore 2 ud af 5

2,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bij 4411 zou ik zeker geen betaal gegevens toevoegen wegens te onbetrouwbaar. Echter heb ik ook via overschrijving op een bepaald geen afschriften ontvangen, nog sms (een sms ter bevestiging van een n... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Waarom krijg ik telkens een bericht van mijn provider met de melding: Proximus-klant, je hebt nu 10,00 EUR verbruikt bovenop je maandelijkse abonnement. Denk eraan dat diensten van derden (sms-pa... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Schandalig. Het parkeren werkt prima via sms en app. Echter sinds mijn verhuis 6 jaar geleden worden facturen blijkbaar nog steeds op mijn oude adres gestuurd, ondanks dat dit in de app is aan... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Handige app maar opgelet Ik gebruik verschillende wagens die in de app geconfigureerd zijn. Je kan de wagen bij elk gebruik selecteren maar daar kijk je snel over en ik heb reeds verschillende prob... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Parkeringsplads

Skrevet af virksomheden

Betaal mobiel je parking in meer dan 200 steden of koop een digitaal bus-, tram- en treinticket met de 4411-app! 4411 is de grootste parkeerapplicatie België en wordt gebruikt door meer dan 3,5 miljoen gebruikers. 🚙


Kontaktoplysninger

2,1

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

593 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Onbetrouwbaar zodra er iets misloopt

Ik startte correct een parkeersessie via 4411. De app gaf aan dat de sessie actief was, maar die werd vrijwel onmiddellijk beëindigd zonder duidelijke waarschuwing. Gevolg: een parkeerboete.

Volgens 4411 zou de sessie “door de gebruiker zijn stopgezet”, maar dit kon niet worden aangetoond omdat de relevante logs niet meer beschikbaar waren. Er werd geen technische fout bevestigd, maar ook geen sluitend bewijs geleverd dat ik bewust iets fout deed.

De conclusie: als gebruiker draag je volledig het risico wanneer hun systeem faalt of onduidelijk handelt. Er wordt geen verantwoordelijkheid genomen en je blijft zelf met de gevolgen zitten.

Werkt zolang alles perfect loopt, maar biedt geen enkele bescherming wanneer dat niet zo is. Dat voelt onrechtvaardig en onbetrouwbaar.

16. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

4411.be zijn bandieten!

Voor alle duidelijkheid BE-MOBILE is de baas van zowel 4411.be (straatparkeren) als Q-Park (parkeergarages). Dit zijn pure bandieten en afpersers!

Op 04/10/2025 parkeer ik mijn auto in de parkeergarage Q-Park Antwerpen Centraal. Na enige tijd betaal ik voor mijn parkeersessie bij de automaat in de parkeergarage. De eerste keer € 7,20. De volgende maand ontvang ik onterecht een factuur van 4411.be om dit bedrag opnieuw te betalen + € 0,35 administratiekosten, in totaal € 7,55.

Enige tijd later (20/11/2025) moet ik weer in die buurt zijn en maak ik opnieuw gebruik van dezelfde parkeergarage. Ik betaal opnieuw bij de automaat ter plaatse. Deze keer € 6,90. De volgende maand ontvang ik opnieuw onterecht een factuur van 4411.be voor zowel de vorige betaling als deze. Ik merk echter dat ik voor deze parkeersessie € 9,20 wordt aangerekend in plaats van 6,90 + 0,35 = € 7,25, ook al zijn beide parkeersessies ter plaatse aan de automaat betaald. Ik weiger deze factuur te betalen, aangezien alle sessies reeds ter plaatse zijn betaald.

Ik heb talloze keren contact opgenomen met zowel 4411.be als Q-Park, talloze e-mails gestuurd en vele telefoontjes gepleegd. Maar er is geen oplossing. Niet alleen proberen ze me meer in rekening te brengen dan ik daadwerkelijk in de parkeergarage heb betaald, maar men heeft nu ook mijn rekening geblokkeerd. Het is duidelijk dat dit escaleert.

Ondertussen heeft men mij verschillende keren beloofd om het teveel betaalde sommen terug te storen en heb ik eveneens de onterechte factuur betaald. En wat denk je? Is dit eindelijk opgelost? Nee, dus. Ik ontving op 24/12 een email van een deurwaarder WDT (Weyns Jan, De Troij Birgit & De Troij Louis). Terwijl ik alles nu 2 keer betaald heb! Dit is niet alleen valsheid in geschrifte (door hogere bedragen te factureren dan ik werkelijk betaald heb) en fraude (door onterecht facturen te sturen voor reeds betaalde diensten) maar pure afpersing!

Hieronder NOGMAALS de VISA-transactie-IDs en de mensen met wie ik contact heb
gehad.

Betaling ID's
-------------
20/11: d68c157df0754d8c82133b6028bf12b3
04/10: 45ae6a3b27224582a4bdb34a8b9fdd99

Support Tickets
---------------
ticketnr.: #456003
ticketnr.: #453612
ticketnr.: #455408
ticketnr.: #450791
ticketnr.: #440979
ticketnr.: #457467

Contact
-------
tel.: Erwin (4411.be) 02/12/2025
tel.: Sven (4411.be) 09/12/2025
tel.: Stefan (Q-Park) 09/12/2025 (telefoonnr.Q-Park: 02/7111768)
email: Yannick (4411.be) 03/11/2025 & 09/12/2025
email: Gabriel (4411.be) 08/12/2025 & 09/12/2025
email: Quinn (4411.be) 10/12/2025 & 11/12/2025
email: Stef (Q-Park) 11/12/2025

4. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Probleem parkeren in H. Hart parking Leuven

Het parkeren verliep vlot en gemakkelijk in Hasselt. Toch was er bij het parkeren in Leuven H. Hart parking een probleem dat ze snel opgelost hebben. Waarvoor mijn dank aan zowel Qpark als 4411.
Edwin

10. december 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Beste,

Bedankt voor je feedback en de perfecte score. Super!

Groeten,

4411-Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechte klantenservice

Slechte klantenservice. Vragen worden simpelweg afgewimpeld alsof het de gebruiker zijn eigen fout is dat er iets mis loopt. Doen geen enkele moeite om tot een oplossing te komen.

5. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Geen service, geen oplossing, blijvende problemen

op 16/12 wilde ik een parkeersessie starten, tevergeefs want ik kreeg telkens een foutmelding. Dan werd ik uit hun systeem gegooid en moest ik een heel nieuw account aanmaken. Als ik een wachtwoord wilde kiezen en klikte op "inloggen" dan bleef ik hangen op dezelfde pagina. Heb contact opgenomen met 4411 en ze informeerde me dat er inderdaad een probleem was maar dat dit binnen enkele minuten opgelost ging worden. Ondertussen zijn we twee uur verder en werkt het nog steeds niet. bijna 100% zeker dat ik een boete ga ontvangen wegens ongeldig parkeren in de straten van Antwerpen. Ik denk niet dat 4411 deze boete zal betalen. ookal is het hun schuld indien ik deze zou ontvangen.

16. december 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Beste,

Op dinsdagnamiddag 16/12/2025 hebben wij een algemene technische storing ondervonden. Hierdoor was onze app en smsdienst helaas niet bereikbaar en was het niet mogelijk sessies te starten of stoppen. Intussen is die storing opgelost en verloopt de parkeerdienst weer normaal. Onze excuses voor het ongemak.

Indien je niet via de 4411-dienst kan betalen, verzoeken wij je op een andere manier voor jouw sessie te betalen.

Met vriendelijke groeten,

Het 4411-team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Direct antwoord en oplossing

Ik heb swift respons gekregen op mijn verstuurde mail en na enkele heen en weer mails waren al mijn problemen opgelost door de vlotte Quinn van de helpdesk .
Echt , waar komen die bad reviews vandaan ?

17. november 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Hallo,

Bedankt voor je feedback en de perfecte score! Geweldig!

Met vriendelijke groeten,

Het 4411-team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

display parkeerpaal defect

display parkeerpaal defect, geeft geen info ivm parkeertijd. 4411 geactiveerd om 19u46. Blijkbaar was het dan niet meer te betalen. Afrekening ontvangen tot volgende dag 19u. Dus 4411 begint aan te rekenen in de toekomst als je die activeert in periode dat niet betalend is. Slim gezien om veel centen te verdienen !

14. november 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Beste,

Sessies die na het betalende vak worden gestart, worden in een wachtrij geplaatst om de volgende dag te beginnen, wanneer je opnieuw voor parkeren moet betalen. De uren buiten het betalende vak worden uiteraard niet in rekening gebracht.

Met vriendelijke groeten,

Het 4411-team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zowel flitsmeister als 4411 benaderd…

Zowel flitsmeister als 4411 benaderd omdat de rekening niet klopte. Alle mails en sms'en zijn no-reply in de hoop de consument te frustreren. Geen reactie maar wel mails ontvangen met het dreigement van oplopende kosten. Zielig . Antwoord van de medewerker klopt niet. In plaats van de zaken op te lossen krijg ik een brief van de deurwaarder. Vermijdt dit bedrijf ten aller tijden.

6. november 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Beste,

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over onze diensten. Via de helpdesk hebben we je al van de nodige informatie voorzien.

Met vriendelijke groeten

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

schandalig

schandalig! klantvriendelijkheid 0.0

5. november 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Beste,

Heb je reeds geprobeerd om onze klantenservice te contacteren via het contactformulier op onze website: https://support.4411.be/hc/nl

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

2 x betalen

Ik heb in in Q-parking in Leuven betaald via de automaat bij de uitgang v/d parking. Nadien toch nog een factuur gekregen van 4411. Toen met een bankafschrift de betaling aan de automaat in Leuven bewezen. Dit is blijkbaar niet genoeg want 4411 vraagt via, een niet bestaande link, een en ander aan te vragen te bewijzen...
Blijkbaar gaat het dubbel innen/factureren vanzelf via de nummerplaat herkenning, maar wordt de, eventuele betaling aan de kassa, niet doorgeven. Uiteindelijk correct terugbetaald. Opletten of je nummerplaatherkenning aan of uit staat in de 4411 app.

18. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Beste,

Als je de nummerplaatherkenning binnen de 4411-app actief hebt geplaatst, zal er automatisch een parkeersessie starten binnenin de 4411-app vanaf je nummerplaat aan de ingang van een met ANPR-camera's uitgeruste parkeergarage opgemerkt is.

Om de terugbetaling aan te vragen verzoeken we je vriendelijk het Q-Park formulier te vervolledigen via de volgende link: https://www.q-park.be/nl-be/klantendienst/terugbetalingsverzoek/

Met vriendelijke groeten

Het 4411-team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Onmogelijk om een deftig antwoord te…

Absoluut niet ik heb geen deftig antwoord van jullie gekregen

17. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Beste,

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over onze diensten. Via de helpdesk hebben we je al van de nodige informatie voorzien.

Met vriendelijke groeten

Het 4411-team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Parkeerkosten betalen voor een auto die al meer dan een jaar niet meer in bezit is.

Ik ontvang al maanden berichten dat ik een parkeeractie moet betalen voor een auto die op dat moment al meer dan een jaar niet meer in mijn bezit is. Ik dacht eerst aan spam maar helaas. Er komt namelijk een het incassobureau Intrum om de hoek kijken die mij een factuur stuurt en aangeeft dat ik de parkeerkosten moet betalen. En op tijd want anders komt er €40 extra kosten bij. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice maar ik krijg geen reactie. Schandalig dit! Ga niet met 44 11 in zee!!!

13. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Beste,

Bij je vorige aanvraag kreeg je een aantal suggesties van FAQ-artikelen die je verder zouden kunnen helpen. Daarbij duidde je aan dat je geholpen was, waardoor je aanvraag als opgelost werd gemarkeerd en vervolgens ook gesloten werd.

Heb je toch nog vragen dan kan je ons contacteren via het contactformulier op onze website: https://support.4411.be/hc/nl

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Grosse ARNAQUE

J'ai lancé un payement à 23h25 pour la journée du lendemain 19/9, le stationnement étant payant à partir de 9h. Mais l'sms m'annonce que mon voucher à démarrer immédiatement! Et pour 12h, jusque demain 11h du matin! Alors que c'est la nuit et que le stationnement n'est pas payant!! Trouvez vous ça normal?
Il n'est indiqué nul part que le voucher démarre dès l'envoi du SMS . Quand on va à un horodateur de rue, il ne nous compte pas les heures gratuite! Comment s'en mettre autant plein les poches. En plus d'avoir le monopole sur tout Bruxelles. Je trouve ça scandaleux. Travailleuse de nuit, j'aimerai ne pas devoir mettre un réveil à 9h pour lancer un SMS. Avec la technologie d'aujourd'hui ça ne devrait pas être compliqué de conditionner l'App à un payement uniquement durant les heures payantes! Mais bon, vous y gagnerez moins c'est certain...

19. september 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Bonjour,

Nous vous avons répondu via votre demande au service support.

Bien à vous,
4411 Helpdesk

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The app is good but the system is…

The app is good but the system is really terrible, the app automatically stops after 2 hours in Leuven without upfront notification or sth and then after that you will get a fine of 25€ really no need to use the app anymore. It has been my third time like this, will pay on the machine is more safer to be sure about how many hours to stay!!!
Need a refund at least to avoid paying 2 times, the parking fee + fine!!

17. september 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Dear customer,

Once the maximum parking time has been reached, the session will be automatically terminated. Parking times are determined by the city of Leuven itself and 4411 has no influence on this.

Kind regards,
The 4411 team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Verander niet van bank

Het systeem om te parkeren werkt prima. Als je echter van bank wisselt is het pure horror om die bankgegevens via je smartphone te veranderen. Aanpassen via een laptop is gewone horror.
En wat het antwoord hier beneden van 4411 betreft: neen, de klantendienst in het weekend contacteren ? En om gewoon een nieuwe bankrekening in te geven ? Na twee sessies en anderhalf uur klooien heb ik het zelf kunnen regelen. En toen 0.02 euro kosten betaald. Dus een ganse 0.02 euro. En een verschuldigde 3.12 euro parkeergeld. Die 's anderendaags ook nog eens (dubbel dus) gedebiteerd is van onze rekenng via automatische inning

7. september 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Beste,

Heb je reeds geprobeerd om onze klantenservice te contacteren via het contactformulier op onze website: https://support.4411.be/hc/nl

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

FAUT AVOIR ENVIE....

J'ai voulu m'inscrire mais j'étais bloqué parce qu'un 1er stationnement de 3,75€ était impayé parce que mon opérateur n'était pas au courant (on ne m'avait rien dit à ce sujet). Je change de mode de paiement, mais pas possible de payer ce montant par mon compte bancaire (code non valide alors que ma carte fonctionne). Je passe à la carte VISA, qui ne marche pas non plus (ma banque dit qu'elle fonctionne aussi). Je lis que je dois remplir un document de domiciliation européenne (on n'avait rien dit avant dans le processus ?). Un mail me dit de payer les 3.75€ sur leur compte. Ce qui est fait....mais je constate que mon compte reste bloqué parce que je devrais encore 0,03€ !! Même cinéma pour payer par bancontact ou VISA. Leur site demande alors 0,02€ (et pas 0,03€ ?) que je parviens à payer avec bancontact. Suis-je encore bloqué pour 0,01€ ? Je constate que VISA ne fonctionne pas parce qu'ils veulent la considérer comme une carte de débit et non de crédit, pour paiement immédiat (ce qui n'est pas annoncé non plus). Procédure d'une lourdeur incroyable (grosse perte de temps) pondue par un informaticien compliqué, par rapport à Seety où c'est simple, rapide, convivial et efficace. Je fais un essai avec 4411 (si ça marche ?) sinon, je laisse tomber.

2. september 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Bonjour,
Nous vous avons répondu via votre demande au service support. Pourriez-vous nous revenir par cette demande svp ?

Bien à vous,
4411 Helpdesk

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stond 9 dagen geleden in P&R…

Stond 9 dagen geleden in P&R linkeroever via nummerplaat herkenning ben er na enkel uren parkeren terug buiten gereden en de slagboom ging automatisch open dus ik denk de sessie is nu gestopt .
Doch 9 dagen later zie ik dat de sessie nog steeds verder loopt. Ik bel naar 4411 om dit te melden. Doch ze zeggen dat ze niets kunnen doen dus de sessie blijft verder lopen . U kan een mail sturen naar de parkeergarage zeggen ze .
Dus ze kunnen wel geld ontvangen maar helpen met bedrieglijke praktijken doen ze niet !! Pas dus op voor deze dienst . Niet meer gebruiken zou ik zeggen .

20. august 2025
Uopfordret anmeldelse
4411-logo

Besvarelse fra 4411

Beste,

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over onze diensten. Via de helpdesk hebben we je al van de nodige informatie voorzien.

Met vriendelijke groeten

Het 4411-team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere