Bij 4411 zou ik zeker geen betaal gegevens toevoegen wegens te onbetrouwbaar. Echter heb ik ook via overschrijving op een bepaald geen afschriften ontvangen, nog sms (een sms ter bevestiging van een n... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Waarom krijg ik telkens een bericht van mijn provider met de melding: Proximus-klant, je hebt nu 10,00 EUR verbruikt bovenop je maandelijkse abonnement. Denk eraan dat diensten van derden (sms-pa... Se mere
Virksomheden har svaret
Schandalig. Het parkeren werkt prima via sms en app. Echter sinds mijn verhuis 6 jaar geleden worden facturen blijkbaar nog steeds op mijn oude adres gestuurd, ondanks dat dit in de app is aan... Se mere
Handige app maar opgelet Ik gebruik verschillende wagens die in de app geconfigureerd zijn. Je kan de wagen bij elk gebruik selecteren maar daar kijk je snel over en ik heb reeds verschillende prob... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Betaal mobiel je parking in meer dan 200 steden of koop een digitaal bus-, tram- en treinticket met de 4411-app! 4411 is de grootste parkeerapplicatie België en wordt gebruikt door meer dan 3,5 miljoen gebruikers. 🚙
Kontaktoplysninger
Kardinaal Mercierlaan 1A, 9090, Melle, Belgien
- help@4411.be
- 4411.io
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 24 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Kon ik maar 0 sterren geven.
Kon ik maar 0 sterren geven.
Een slechtere klantenservice bestaat niet.
Al de zoveelste negatieve aanvaring met 4411.
Bij 4411 zou ik zeker geen betaal…
Bij 4411 zou ik zeker geen betaal gegevens toevoegen wegens te onbetrouwbaar. Echter heb ik ook via overschrijving op een bepaald geen afschriften ontvangen, nog sms (een sms ter bevestiging van een nieuw afschrift kost trouwens 15 cent ?!?). Wat ze dan wel weer kunnen sturen op hetzelfde email adres is een brief van een incasso bureau. Zelf als je gelijk hebt, moet je nog steeds extra kosten betalen. Ik zou zeggen 4411 ten alle tijden vermijden (indien mogelijk).
Slechte ervaring met de 4111-app
Slechte ervaring met de 4111-app. Op zaterdag 14 juni in Rotterdam geparkeerd waar het na 23:00 uur gratis is. De app hoort dan automatisch te stoppen (wat de avond ervoor wel lukte), maar liep nu de hele nacht door tot 05:20 uur. Resultaat: onterechte extra kosten.
De klantenservice weigert de fout in hun eigen software op te lossen en stuurt me doodleuk door naar de gemeente Rotterdam. De gemeente heeft hier niets mee te maken; dit is een fout in de app. Waardeloze service en schuiven met verantwoordelijkheid. Pas op met deze app!
Hopelijk zorgt dit ervoor dat ze de zaak snel en correct voor je oplossen!
NOOIT NOG 4411
Op 10/02 + 15/05 kwam ik na een parkeersessie van 75 minuten aan mijn voertuig met de geactiveerde instelling 'stuur een melding als ik in de buurt ....'.
Deze melding was blijkbaar niet zo geactiveerd door 4411. 's Avonds om 21 u krijg ik een bericht, 'uw parkeersessie is afgelopen' .... Ik kreeg respectievelijk een rekening van € 47 en € 49.
Kortom een schande dat dit bedrijf haar klanten onnodig en op slinkse wijze behandeld.
Het verdienmodel is zonder meer pervers.
Dus nooit nog 4411 gebruiken, maar ga naar EasyPark, Seety of Yellowbrick.
De goedkoopste oplossing is betalen aan de paal.
4411 oplichting, fraude of software bug
Zonder mijn toedoen staat er plots een vreemde wagen in mijn account…doet een parkeersessie op een parking waar ik nooit geweest ben en de kosten worden aan mijn account toegewezen…
4411 weigert te herkennen wat ik meermaals heb aangegeven…niet mijn wagen, niet mijn parkeersessie…vergeefs 4411 rekent parkeersessie door op mijn account.
Dit is frustrerend, ja staat hulpeloos, dit ruikt naar fraude of oplichting.
Uiteraard zeg ik mijn account bij deze malafide parkeer app op. Gaat ook met sms en is pak goedkoper.
Men zegge het voort.
Service client très nul et malhonnête
Service client très nul et malhonnête, plusieurs mails pour contester un double paiement et aucune réponse de leur part.
Je conseille à tous le monde de désactiver la reconnaissance des plaques.
Ne mérite même pas 1 étoile
Ne mérite même pas 1 étoile. Catastrophique service. Il bug : Je suis et je vis à Bruxelles. Je reçois un décompte de stationnement à Andenne !! alors que je n'ai jamais été à Andenne de ma vie. Après plusieurs plaintes, le support de ce site me demande de leur envoyé un fichier qui se trouve sur mon GSM et m'explique comment faire. Je le fais. Puis ils m'envoi un email me disant qu'après étude de ce fichier, c'est moi qui a poussé sur le bouton AND ce qui a enclenché une demande de stationnement à Andenne !!!! alors que j'étais à Bruxelles !! Etrange explication !!! Alors je leur ai envoyé la carte de mes "trajets Google" de toute la journée où on voit clairement que j'étais tte la journée à Bruxelles. Je leur ai dit qu'il y avait un bug dans leur programme et j'attends leur réponse. Entre temps comme je n'ai plus confiance dans cette application, j'ai enlever ma carte de crédit de mon compte le temps d'avoir leur position définitive et s'ils ne veulent pas rectifier leur programme et me rendre l'argent qu'ils on retiré indûment je vais envoyer tout le dossier à Test achat et aussi au SPF Economie au service de lutte contre la fraude. Entre temps je n'utilise plus cette application.
Si qqu'un veut un renseignement supplémentaire sur ma mésaventure avec ce site voici mes coordonnées :
Antoine Hourani - le site ne veut pas que je publie mon e-mail c'est dommage!!!
Service client catastophique
Service client catastophique, aucune reponse a ma demande pour une reclamation d erreur de facturation de 0,54€. Personnel arrogant au téléphone, pas de reponse au mail, ni courrier recommandé.... uniquement des reponses automatique par l intelligence artificielle et le personnel qui repete toujours les memes questions, les memes reponses sans écouter le problème de fond.
4411 est une agence privée, qui aura prochainement le monopole des app pour le paiement des parkings qui semble avoir pour seul objectif de faire de l argent....
Le montant est faible, mais le principe est important : lorsqu'une erreur de facturation est signalée, un client est en droit d'obtenir une réponse claire et motivée.
Une expérience très décevante, qui ne correspond pas à ce que l'on est en droit d'attendre d'un service lié à la gestion du stationnement public.
Elle mérite 0 cette application
Elle mérite 0 cette application, mais dommage 0 n'existe pas. Des problèmes à tous les niveaux de cette application, même avec le paiement, le booking etc.. désolé mais c’est une vraie m... sur votre téléphone.
Automatisch parkeersysteem faalt, maar klant draagt alle verantwoordelijkheid
Wij gebruikten een parking die via de 4411-app werkt met automatische nummerplaatherkenning (ANPR). Bij het verlaten van de parking ging de slagboom automatisch open, waardoor wij er redelijkerwijs van uitgingen dat de parkeersessie correct beëindigd was.
Achteraf bleek echter dat de sessie niet automatisch was stopgezet, met een veel hogere kost tot gevolg.
Wij hebben dit tijdig gemeld via de app en vervolgens meerdere keren per e-mail opgevolgd. Reacties bleven telkens lang uit. Uiteindelijk werd ons meegedeeld dat wij zelf hadden moeten controleren of de sessie effectief was stopgezet, ondanks het feit dat het systeem expliciet werkt met automatische stopzetting bij het uitrijden.
Tijdens de procedure bij de Consumentenombudsdienst erkende 4411 bovendien dat technische fouten of foutieve nummerplaatherkenning mogelijk zijn. Toch bleef men weigeren tussen te komen en werd de verantwoordelijkheid doorgeschoven naar de parkinguitbater.
Wat ons vooral teleurstelt, is niet alleen de fout zelf, maar vooral de manier waarop hiermee werd omgegaan:
* zeer trage of uitblijvende communicatie,
* verantwoordelijkheid afschuiven,
* en geen enkele klantgerichte oplossing ondanks tijdige melding en tussenkomst van de Consumentenombudsdienst.
Op basis van de vele gelijkaardige reviews blijkt dit bovendien geen alleenstaand geval te zijn.
Ayant payé des tickets de stationnement…
Ayant payé des tickets de stationnement en souche avec l'aide d'une employée de Brussels Parking dont la plupart ne sont pas utiliser. On me menace de poursuites judiciaires pour une redevance 1.05€.
Un service sencer facilité les démarches de Brussels Parking est aujourd'hui un service d'extorsion !
TOTAAL GEEN FEELING MET HUN GEBRUIKERS / KLANTEN
Beste,
Het door u gehanteerde beleid is voor ons onaanvaardbaar.
Het feit dat een ten onrechte aangerekende betaling niet wordt teruggestort en wij als klant hierdoor tweemaal dienen te betalen, is bijzonder moeilijk te begrijpen en te verantwoorden.
Als gevolg van een foutieve afsluiting worden wij geconfronteerd met een dubbele aanrekening, ondanks het feit dat er een sms-bericht werd verstuurd. Dat er in dergelijke omstandigheden geen klantgericht beleid wordt toegepast om tot een redelijke oplossing te komen, is voor ons onbegrijpelijk.
Minstens zou men mogen verwachten dat er een terugbetaling gebeurt of dat er constructief wordt meegedacht om tot een passende oplossing te komen.
Schandalig.
Schandalig.
Het parkeren werkt prima via sms en app.
Echter sinds mijn verhuis 6 jaar geleden worden facturen blijkbaar nog steeds op mijn oude adres gestuurd, ondanks dat dit in de app is aangepast.
Al tweemaal heeft 4411 een incassoburo ingeschakeld in plaats van een factuur te sturen naar mijn huidig adres, ondanks mijn pogingen hen duidelijk te maken dat ze een oud adres hebben (de deurwaarder vindt mijn huidig adres natuurlijk wel)
Zij hebben mijn profiel gelinkt aan een…
Zij hebben mijn profiel gelinkt aan een bedrijf waardoor alle parkeersessies van dat bedrijf bij mij aangerekend worden al honderden euro's . Na dit te melden krijg ik gewoon de mededeling dat ik de factuur moet betalen. En ze dit niet gaan oplossen. Pure oplichting.
Veel te hoge transactiekosten
Veel te hoge transactiekosten, klantenservice trekt op niets, bij dubbele aanrekenen kosten en fout van hun, onmogelijk om je geld terug te krijgen.
Niet betrouwbaar
Pure oplichting
In december 2x geparkeerd Avenue Toison d’Or. Pas bij afrekening bij mijn Telefoon operator gezien dat er 2x 24,99 is afgegaan. Klacht ingediend bij 4411, zij beweren dat ik de app niet stopgezet had.
Vandaag in Aalst werkte de app weer niet, foto van genomen, ticket aan de automaat genomen, foto genomen. Bij nazicht in de app: alweer de volledige 3u aangerekend. Weer klacht ingediend, maar vreemd genoeg kan ik bewijzen niet uploaden. Monopolie mag gerust aangeklaagd worden.
Dubbel gefactureerd, geen contact mogelijk
Bij het parkeren bleek de parkeerpaal vast te lopen op het betaalscherm. Daardoor moest ik via de 4411-app gaan. Daar moest ik de prijs dubbel betalen t.o.v. de parkeerpaal. Om een boete te vermijden deed ik dit alsnog in de veronderstelling dat dit achteraf rechtgezet kon worden. Echter kwam er geen respons op mijn mails, kreeg ik toch de te hoge factuur en sturen ze betaalherinneringen zonder te antwoorden op mijn mails. De wanpraktijken bij 4411 lijken nogal op een scam.
Hopeloos
Het enige wat constant werkt bij 4411 is dat 4411 véél kost en niet werkt, Opnieuw een probleem met betaling... opnieuw hopeloze pogingen om een credit card te registreren. Maar één ding is nieuw, deze keer. Ik pik het niet meer en zoek elders een oplossing.
Foute parkeercode in parkeergarage
In een parkeergarage start de parkeersessie met een verkeerde code (ME1 ipv ME31). Ik krijg dit in de app niet aangepast (vakje is uitgegrijsd).
Die verkeerde code lijkt me toch verantwoordelijkheid van 4411 gezien de plek waar ik stond midden in de parkeergarage was en een andere zone dus op meer dan 6m afstand lag.
Maar 4411 wijst elke verantwoordelijkheid af. Dus kijk dubbel na! En blijkbaar moet je een screenshot maken wanneer je de parkeercode niet kan aanpassen.
Beter Seety gebruiken...
Slechte afstemming via app + manuele…
Slechte afstemming via app + manuele betaling.
Al 2x maal via P+R nummerplaat gescand, maar door een ander gezinslid via automaat betaald. Sessie blijft in de app gewoon doorlopen... reactie van klantendienst is zo goed als onbestaand of zó traag dat het probleem (door een tweede keer gebruik) stopt, maar je zit wel met die extra kosten... onmogelijk om die sessie via de app zelf te stoppen.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








