Yards Store Anmeldelser 

246
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have never experienced such rude customer service. This has put me off ever shopping here again and have now warned many others against this. I hope someone could follow up with Amy to discuss her t... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Outstanding service by seller and courier at an unbelievable price. My Tricker’s Bourtons in Caramel Kudu arrived in record time. Cannot be happier, the Bourtons have always been among my grail shoes/... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great little store, it’s hard to find the right balance between good customer service and overbearing, pushy commission chasers but these lads were on the money, with recommendations based on my outfi... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Had a delivery issue with Royal Mail where they damaged my jacket in transit. Called the store to report and got a call back from the warehouse within 10 minutes. Replacement issued immediately. Rea... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Herretøjsbutik

Skrevet af virksomheden

From Wilderness to Metropolis... Explore a considered mix of functional brands, all designed for an active life whether lived out on the mountain tops or deep in the heart of the city. Shop now for Fjallraven, Carhartt, Saucony and more...


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

246 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(246)

27 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Appalling service - A complete waste of time, "Yards still to go to improve" !! !

Placed an order on the Yards Store website on Friday at 12:00 for an item that was showing in stock, the order deadline was 14:00, paid the £7.95 for the next day delivery which would have been Saturday - No communication whatsoever received, phoned the store on Saturday, "customer services" were closed (what a surprise).

Phoned the store, was told they "don't have the ability to contact the warehouse" & "Don't deal directly with customer placed orders" - what a joke !

Saturday came & went, no delivery received, emailed customer services, no response - called them & eventually got through to someone who clearly did not care, was then informed that the item was out of stock - so all in all, a complete waste of time.

No communications, awful customer services, no delivery = no sale !

No wonder the high-street is dying out with "service" like this - I wouldn't even bother with this, clearly "Yards still to go to improve" !!

20. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Carl,
We're really so sorry this has been your experience with us.
Firstly, to clarify - our Next Day service on the website does clearly state Next Working Day so this would have arrived Monday, not Saturday. There is an option to select Saturday delivery if this is specifically needed.
Our store staff deal with customers face to face in the shops and do not have access to our website customers - it's just treated as a separate department, we hope you understand this is necessary and quite normal as in any business. The store were not being unhelpful, they just were unable to contact the office at that time.
We are truly sorry that the item you ordered was unavailable. Our warehouse had been looking for the item and were leaving no stone unturned - when you called first thing on Monday morning, it was before our CS team had been notified and confirmation given that this item could not be located. Had it been an hour later, we would have contacted you regarding the situation.
We're sorry you have been left with a poor impression and fully understand your frustration. We do take on board feedback and shall endeavour to speed up the notification process and also avoid the unavailability of stock at all times.
Many thanks
Yards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Delivered promptly

Delivered promptly, quality product.

12. december 2024
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Angela,
Your feedback is invaluable to us. Thank you for taking the time to share your positive review. - Team Yards

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

extremely rude and unhelpful customer service and price errors

I have never experienced such rude customer service. This has put me off ever shopping here again and have now warned many others against this. I hope someone could follow up with Amy to discuss her tone of voice with customers and how she comes across as it affecting your brand image. Please be warned that this brand hike up their prices ahead of sales - the product I received was labelled as £45 less than advertised online. I recommend shopping their brands elsewhere!

13. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hello Yasmin.
We received an opening email from you accusing us of falsley increasing our prices, as you have also done in this review. This is a totally false statement.
You bought a Sunspel perfume, correctly priced on our website as £125 for 100ml. We discounted this in our sale at 20% and you purchased it for a correctly discounted price of £100. We sent you a link to the Sunspel website to verify this price.
The perfume that we shipped was unfortunately incorrectly labelled as £80. As explained (politely), this was incorrectly labelled (human error) as £80 is the correct price for the 50ml perfume, not the 100ml perfume. This can also be verified on the Sunspel website.
At no point did you see the price of £80 prior to purchase for a 100ml perfume.
We did reassure you several times that you had not been overcharged - you in fact bought this at a 20% discounted price, as you thought you were when you placed your order.
We also pointed out that you could of course return the order for full refund.
The purpose of your emails was to get a further discount off an already generously discounted item - you were requesting what worked out to be a 49% discount off the correct RRP, which unfortunately we were unable to do.
After your 5th email we reaffirmed that you had not been misled or overcharged in any way.
The offer to return for refund stood, but you chose not to return the product.
Best regards
Yards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Recommended!

Fastest international shipping ever!

13. november 2024
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Paul,
We're incredibly grateful for your 5-star review! -Team Yards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy online access

Easy online access, dispatched the item quickly. Good customer service.

11. november 2024
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Gian,
We greatly appreciate your 5-star review! It's wonderful to know that you’re satisfied with our product/service. -Team Yards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Favourite shop in Manchester

Favourite shop in Manchester. Darcy, Ed, Neil, Miles, Charlie and Ollie are all excellent staff, focused on superb customer service.

25. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Stuart,
Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you had a great experience with our product and service.-Team Yards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent on line and instore

Great shop be it in store or online , love visiting my local shop in Sheffield excellent in all ways

13. oktober 2024
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi John,

We greatly appreciate your 5-star review! It's wonderful to know that you’re satisfied with our product/service online and in store!- Team Yards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast delivery

Fast delivery

11. september 2024
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Chik,
We appreciate your feedback and are thrilled to hear about your positive experience. Thank you for your support-Team Yards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super fast delivery

Super fast delivery for my new Patagonia Down Hoody.

12. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Jacky,
We're pleased to have provided a positive experience for you. Thank you for your feedback! -Team Yards

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Where do I start…

Where do I start…
So I purchased a And wander bag from yards store sheffield. I got home and realised the bag wasn’t for me and it was smaller than I realised when looking at it in store ( totally my fault I get that ) so I went back to store to return it. They gave me a credit note in which you can only spend that credit note in store
( not online ) again this was fine. I couldn’t find anything in store so I left it and went home. I then went on yards stores website and found a few bits that I liked and I noticed that you could do a telephone order. So I rang up the store to order the bits id seen online so that I could go into store , try them on and then use my credit note to purchase them.
So after a week 1 item arrived but the other I was waiting on. The guys in store took my name, email and number to contact me once both of the items arrived in store. 2 and a half weeks later I’d still not heard anything so I went into the store to find out what’s happening. I got passed from pillar to post by staff members as I was told “ sorry I didn’t deal with this transaction so I know nothing about it, joe who sorted the phone ordered isn’t in today” which left me standing there like a Lemon wondering what to do??
So I went home and they told me they’d chase it up when Joe was working.
The day after Joe rang me to tell me
1 of the items had arrived and they were waiting for the other….. ten minutes later another chap rang me to tell me that 1 of the items had arrived but because non of the staff had communicated that item had now been sent back to the warehouse and sold to someone else.. and the other item I ordered has been sent to the Manchester store and had been sat there for weeks. So in the end I was told that I can’t order via the phone to store as they can’t trust their own system or staff. I’m a big collector of clothes and wouldn’t usually do this but this has been such a process and mess around for me to just get 2 items. I would NOT recommend buying anything from this store unless you are 1000% sure you like it. Very unprofessional service and a joke of a system. I was happy to see yards had opened a store in sheffield but as a business owner myself I won’t be recommending this store to any of my customers. They have offered me 15% off the 1 item which should be arriving in store this week but after travelling to store twice ( half an hour away from my house ) it’s just not enough and I really am disappointed in the hassle and mess around they’ve cause me. If they just accepted returns this whole process would have never had to happen
If I could leave 0 stars then I would

16. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Edward,
I’m really sorry to hear about your frustrating experience with your order and the communication issues at our Sheffield store. It’s understandable how disappointing it must have been to deal with so many complications and to feel left in the dark.

I appreciate your feedback about the return policy and the challenges you faced with the phone order. This is certainly not the level of service we aim to provide, and I will ensure your concerns are shared with the team so we can improve our processes.

I understand the 15% discount may not feel sufficient after all the inconvenience you experienced.

Thank you for bringing this to our attention, and I’m truly sorry for the hassle you've gone through. Your feedback is invaluable to us, and we hope to do better in the future.- Team Yards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Everything is perfect and smooth

Ordering from Yards Store is super easy and convenient. It only takes 7 day for delivery to Asia and the stuff has no defect. Would definitely order again!

13. august 2024
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Panisara,
Thank you for your positive review. We're committed to delivering excellent service. -Team Yards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic shop

Fantastic shop, great choice of top clothing, fantastic customer service.

12. august 2024
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Craig,
Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you had a great experience with our product and service. -Team Yards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brliant!

Brilliant prices, brilliant service. You can’t ask for anything more.

12. juli 2024
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Thank you for the great feedback and 5 stars!
- Team Yards Store

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Thank you

Thank you
5/5*****
Albert Nicpon(Network Rail)

11. juli 2024
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Thank you for the 5 Stars Albert!
- Team Yards Store

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Prompt

Prompt, fast service
Thank you

9. februar 2024
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hello Andrew

Thank you for your positive review! We're glad to hear about your experience and appreciate your support.

Team Yard Store

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Helpful customer service

There was a little hiccup with my order over the busy Christmas period, but the staff were very helpful and sorted everything for me. I found them very personable, and I was more than happy with what I ordered

13. december 2023
Yards Store-logo

Besvarelse fra Yards Store

Hi Bryn,

We're genuinely sorry for the 'hiccup' and pleased this was resolved for you. Thank you so much for leaving such a great review and thank you for your order, we really appreciate it.
Yards

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere