Winchester White Anmeldelser 

1.448
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I'm genuinely sorry to be writing this. I actually left a positive review in the past, but after a lot of fatigue I felt I had to update it. Our experience with Winchester White as tenants was... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We would like to sincerely thank Miss Florina Sava for helping us secure the rental home we had been hoping for. From the very beginning, she was professional, kind, responsive, and incredibly sup... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

From the moment we met Becky, she listened to our needs and found us great properties to view. We ended up securing our dream property thanks to her guidance and the whole process was seamless as she... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have been cooperating with Winchester- White for over a decade. They are true experts at finding tenants - fast and reliable. Taking the recent case as example. Azhaar, the manager of Battersea b... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Boligudlejningskontor
  2. også i
  3. Boligmægler
  4. Ejendomsudlejning

Skrevet af virksomheden

We help busy London landlords manage and let their homes, so they can spend more time doing more of the things that matter. We can see a better world of lettings, and since 2010 we’ve focused entirely on creating just that. Our founding vision has been to transform the lettings experience and to set the example of what best in class really means. 15 years on, our team is united in this goal, growing an agency to defy expectations, provide personal, expert service and put people at the heart of the business.


Kontaktoplysninger

4,6

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(1.448)

35 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Extremely Disappointing Service – Still Waiting for My Deposit Refund!

I rented a property through Winchester White and recently moved out, with my landlord agreeing to a full return of my deposit. After completing all the necessary paperwork, I was told the refund would be processed within 10 days. When it finally arrived (late), the amount was wrong, and I am still waiting for the rest. Despite reaching out multiple times over the past few weeks, there has been no progress.

I’ve now had to chase them yet again – it’s as though they’re making me beg for my own money! Adding their accounting team to the email thread has made no difference. This entire experience has been frustrating and unprofessional, and I’m left with no option but to escalate.

I would advise anyone considering Winchester White to think twice if you expect even a basic level of service and accountability.

1. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Winchester White-logo

Besvarelse fra Winchester White

Dear S N,

Thank you for sharing your feedback, and we are sorry to hear that you feel we haven’t met your expectations.
Please note that your tenancy is directly managed by your landlord, and we do not act in a management capacity.
The Deposit amount returned to you was verified by the paperwork you signed off on. It was clearly shown there would be a slight deduction due to a commission refund owed by yourself.
The outstanding funds you are requesting are not held by Winchester White. We have requested the funds and once received payment will be made over immediately.
This has been communicated to you, and our team will continue to keep you updated.
We appreciate your understanding and patience and we hope to resolve this matter shortly.

Kind Regards,
Winchester White

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Experience

I was working with Filipa in Winchester White to find a rental property. She had been on the ball from the time she took me on as a client, understanding all my requirements, scouting all the areas, identifying the right ones and she knew all about the properties which while you may expect it to be a given .... i have to say is so rare these days. I can whole heartedly recommend Filipa from this firm .... you cant go wrong with her.

22. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It took 3 months to return deposit without any cause

Update: To address WW's reply. I have opened a dispute after 2-MONTHS. I don't think it's fair that a damage that is quoted 45 pound should take more than 2 month to quote. Besides this, you could've let me know that you're waiting a quote on this one. Instead you told me about this deduction after 3-MONTHS, a month after opening the dispute! You should've return my deposit or give a reason why you're holding it in 10-days. If you did I wouldn't open up dispute. Please just admit the wrongdoing on your part instead of trying to put the blame on me for opening a dispute 2-MONTHS afterwards. What I was supposed to do? Wait another 2 MONTHS?

After the end of my tenancy, I've asked to get my deposit back. The agency said the process started but for 2 months, they didn't release my deposit and didn't give any reason.
I've opened a dispute with mydeposits, then they said I've immediately opened dispute without contacting them, and the reason they hold the deposit is 45 pounds of damages, which they never told me anything about and they couldn't come up with evidence that they sent any notice.
I've got my deposit, with deduction after 3 months after opening dispute and filing claim in county court!
Landlords have to return deposit or let tenants know the reason in 10-days. They ignore the law, they don't care about tenants.
I recommend filing claim right after 10-day period to make the progress faster.

30. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Winchester White-logo

Besvarelse fra Winchester White

Dear Bekir,

Thank you for sharing your feedback, and we are sorry to hear that you feel we haven’t met your expectations.
When a tenancy concludes we will await an agreement between landlord and tenant as to any deductions proposed against the deposit amount, ideally this takes place quickly but when there are quotes needed to determine damage it is understandable that the process may take longer. Before an agreement could be reached you opened a dispute directly with MyDeposits which is the scheme that protects your deposit. Once a dispute is lodged, we as an agency hand the full deposit amount over to MyDeposits. Both parties have now submitted their evidence and you will need to wait until a decision has been passed by MyDeposits on how your deposit is to be released. Once this has been determined the deposit will be released to both tenant and landlord as per the decision made.
We would have endeavoured to release your deposit sooner but as you have raised a dispute we will need to follow the process and this will extend the overall time you will need to wait until a decision is made.
Please do await your dispute decision and once this is received your funds will be transferred shortly thereafter.
As always should you require any further assistance or clarification just get in touch and we will be happy to assist further.

Kind Regards,
Winchester White

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great experience

Recently rented a flat. Alessandro was absolutely fantastic. He made the entire experience a smooth one and I felt we were in great hands. He was very knowledgeable, confident and helpful. Highly recommend him and the agency.

11. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Thank you Alessandro for going above and beyond!

A huge thank you to Alessandro Nanni for helping me find the perfect tenant. Alessandro worked around the clock (on a Bank Holiday weekend!) looking for someone who could meet my needs, and he found the perfect fit.
Professional, friendly and always ready to help, he went out of his way to support both me and the tenant throughout the negotiation. I highly recommend Alessandro.

12. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointing

We moved into our new rental property nearly a month ago and still don’t have a fridge. Still no indication from the Property Management Department when we will receive a new one, but been told we won’t receive any compensation despite the long delay. A very disappointing experience. I’m having to chase every day for updates. Raised a formal complaint last week but no one ever got back to me.

2. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Winchester White-logo

Besvarelse fra Winchester White

Dear Sophie,

Thank you for sharing your feedback, and we are sorry to hear that you feel we haven’t met your expectations.
Please note that your tenancy is directly managed by your landlord, and we do not act in a management capacity.
However, your landlord reached out to us for assistance with the fridge breakdown, and as a gesture of goodwill, we offered to help.
Regrettably, the appliance was outside the repair scope, and after the initial investigation, a replacement was suggested as the best course of action.
There has been a slight delay in sourcing the approved model, so we have redirected the order to an alternative supplier to expedite the process.
This has been communicated to you, and our team will continue to keep you updated.
We appreciate your understanding and patience.

Kind Regards,
Winchester White

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A friendly, hardworking agent who delivers amazing results

I recently had the pleasure of working with Alessandro to find an apartment, and I couldn't be happier with the experience. Alessandro is not only incredibly friendly and approachable, but he also has a way of making you feel like you're working with a friend from the very beginning. He took the time to understand exactly what I was looking for and worked tirelessly to help me find the perfect place, even when I was ready to give up. His persistence and dedication really paid off, as he found me an amazing flat that met all of my needs—great location, ideal rental period, and an affordable price.

Alessandro is truly a professional, and I highly recommend him to anyone in need of real estate services. I'm confident that his hard work and genuine care for his clients will take him far in his career.

1. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bryony from Winchester White - A true Gem

Bryony from Winchester White helped us a lot during our search for a property for our daughter. Bryony is quite sincere & I truly appreciate her efforts, She was there all the time even in rain. A true Gem 💎

I recommend the services of Winchester White for all Your property related needs !

26. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

5 Stars

Alessandro was incredibly professional and helpful throughout our entire search process. If we continue to stay in London for an extended stay he will absolutely be our first call!

26. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rachel was incredibly helpful

Rachel was incredibly helpful (and so quick) at helping me with my enquiry! The issue was resolved immediately and she was such a pleasure to deal with. Huge thanks!

25. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bryony was nice

Bryony was nice. Did her job great. She understood quite well what I was looking for in a flat. I ended up renting the first flat she showed even though I had viewd around 20 other after.

19. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rachel is a great asset

Rachel Bagolun provided great communication and assistance; she restored some of the trust I lost in the agency due to past mistakes and lack of action from their end. A lovely person and a great professional! Glad to have connected and dealt with her.

17. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Outstanding service

I had the pleasure of working with Alessandro, and I couldn't be more impressed with his efficiency and dedication. In just two days from our first conversation, he managed to secure a great apartment for us, with the contract signed and everything handled smoothly. Throughout the process, Alessandro was always available, responded promptly to my questions, and communicated clearly, keeping me updated at every step of the process. His professionalism, dedication, and proactive approach made the entire experience smooth and stress-free.

16. september 2024
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere