Sonas Bathrooms Anmeldelser 

26
•
TrustScore 3 ud af 5

2,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

In a world where you usually have to gear up for a battle just to get a simple response from customer service, be like Carol! She was incredibly kind, patient and helpful, and went way beyond my e... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Cannot rate the customer service highly enough. Received a number of vanity units for a refurb. One was damaged while taking it out of the box on site. Enquiries made to replace the damaged panel, Ca... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sonas products are all style but no quality. We fitted a very expensive Sonas gold finished tap, sink waste and towel rail in a bathroom. After less than two years the finish is wearing off. A vanity... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointing quality and aftercare from a “premium” brand We invested in a SONAS bathroom expecting a premium product, but after just 2–3 years multiple items have already failed despite careful m... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med badeværelsesudstyr
  2. Keramikfabrikant

Skrevet af virksomheden

SONAS Bathrooms is a leading bathroom brand in, supplying a complete product solution to RMI, New House Build, Self-Build and Commercial end channels. As a wholesaler we supply trade and homeowners via a network of stockists and retailers such as Bathroom & Tile Showrooms, Plumbers Merchants and Builders Providers in the Republic of Ireland and Northern Ireland. In 2023 we will expand our operations to the United Kingdom. SONAS has been in business since 1978, when it was originally founded by John Usher. The award winning company currently employs 95 full time employees at its HQ in Dublin 15. The 135,000 sq. ft facility includes of a modern high bay warehouse with 11,000 pallet positions, a 4,000 sq. ft product showroom and full technical testing area. Our showroom is open to visitors where we provide free pre-purchase consultations to assist customers in selecting products for their new bathrooms. The SONAS collection offers complete bathroom solution including sanitaryware, furniture, showers, baths, taps and heating products. We pride ourselves on providing stylish and durable products to create bathrooms that enhance your life. To view the complete collection or to contact our Bathroom Experts to assist you, visit www.sonasbathrooms.com.


Kontaktoplysninger

2,8

Middel

TrustScore 3 ud af 5

26 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,8

Alle anmeldelser

(26)

9 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not buy Sonas Sansa Mirror - fire hazard

Really disappointed with poor customer service from Sonas Bathrooms. I purchased an expensive large Sansa Mirror with all round LED lighting and demister. Over 3 weeks ago, the light came on itself, the LED dimmed and it could not be turned off as the switch was faulty. All the while the demister was on 24/7 and remained warm to the touch. As well as losing hundreds of euro, this was a clear safety issue which I reported to Sonas by phone and email. I had an electrician call out to disconnect for fire safety reasons. I also asked Sonas to source a replacement switch which I was happy to pay for. To date NOTHING received from Sonas other than to say it was out of warranty!! No feedback on the safety side and no reply to my request for a replacement switch. Do not buy the Sansa mirror as it is dangerous, faulty switch, over heating … and you will get zero support from Sonas. Safety should always be a priority but clearly with this supplier it is not.

10. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Sonas Bathrooms-logo

Besvarelse fra Sonas Bathrooms

Hi Alex,

Sorry to hear you had an issue with one of our products. As a business we pride ourselves on excellent customer service. If something does go wrong we work to resolve it for the customer.

I checked with our Customer Service team who advised that there are aware of your issue which you reported to us on the 19th October. They replied the same day to say we would be happy to source a spare part, even though this is out of warranty. A follow up email was sent to you on the 26th October stating that we have sourced the spare part and we are waiting for a delivery date. The team also informed you that we are happy to provide the part free of charge as a goodwill gesture.

If you have not received this email please contact customerservice@sonasbathrooms.com and the team will be happy to resend.

Kind regards
Louise Murphy
SONAS Bathrooms

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

4 months and still no seat?

4 months ago we ordered a Westbury pedestal sink and toilet through a local outlet. We are still waiting for the toilet seat. The shop we bought from was good enough to give us one to be going on with. While fitting the sink and toilet this week we fount the interaction between the pedestal and sink is awful, one of the worst our plumber (50 years in the business) has seen. The top of the pedestal is actually curved while the sink part is flat. The base of the toilet is also curved causing it to wobble badly. While fitting the cistern we found a cut open empty plastic bag which should have had the wall brackets in, they were missing. The shop who have been helpful throughout called sonas who then sent out completely the wrong part.
I will never buy from them again as they sell badly made products which are far from cheap and the customer service is appalling. I am also passing my experience on to as many as I can as I feel we have been well and truly ripped off.

8. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Sonas Bathrooms-logo

Besvarelse fra Sonas Bathrooms

Hi Tim,

I am sorry to read about your experience. Can you please email us directly at customerservice@sonasbathrooms.com and we do what we can to resolve this for? As a business we pride ourselves on excellent customer service. If something does go wrong we work to resolve it for the customer.

In your email please include details of your experience that you have referred to and any photos or videos to support your comment re badly made products. Our range of products are quality tested and our aftersales department welcome feedback on any product performance issues that do not meet our high standards.

If you would like a call back from our team please also include your contact number. To ensure we can resolve this please let us know the name of the local outlet your purchased from.

Kind regards
Louise
Team SONAS

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kristal shower door roller

Purchased 2 Kristal shower doors roller are pure rubbish have been replaced 4 times in 5 years company acknowledged rollers are poor and sent one free set but am been charged €62 to replace rollers do not seem to have been improved on this time frame but why would u when u can charge for rollers also never heard of problem before but when pushed they admit they are breaking check other reviews

3. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Sonas Bathrooms-logo

Besvarelse fra Sonas Bathrooms

Hi Michael, thank you for raising your concern. We take any quality concerns very seriously as we pride ourselves on providing quality durable products across our range. Having investigated into this issue today with our quality department, they have advised that from their experience where there is an issue in the bottom roller (rather than the top) this indicates an installation issue. Our service team were in contact with you to resolve this and offered a service call as a good will gesture, which I understand you declined. Should you have any other queries regarding SONAS products please contact customerservice@sonasbathrooms.com and we will be happy to assist.
Kind regards
Louise
Team SONAS

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered a slate tray and vat was added…

Ordered a slate tray and vat was added on after purchase.

Very misleading

7. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Sonas Bathrooms-logo

Besvarelse fra Sonas Bathrooms

Hi Gavin, thank you for your review. As a wholesale provider of bathroom products we supply SONAS products to a network of stockists who in turn sell to the trade and homeowners. As such when we provide quotes to our retail partners it is always ex VAT as this is a business-to-business transaction. However, all pricing quoted on our website and in our brochure is RRP (recommended retail price) which includes VAT. I do not know who you received a quote from that was an ex VAT amount. We would be very interested in this so we can ensure that this does not occur in the future. If you could please email info@sonasbathrooms.com with a copy of this quote we will endeavour to resolve it. Thank you for bringing this to our attention.
Kind regards
Louise
Team SONAS

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professional help in a crisis

I recently had to install a toilet and radiator in an emergency situation.I contacted Claire in General Hardware in Newcastle West,Co Limerick.
I recieved great advice and information from this store. Claire contacted Irene in Sonas,who went through everything with me.
I made my order and it was delivered within 24 hours to General Hardware. Thank you Claire and Rob from General Hardware. Thank you Irene from Sonas.... Great experience dealing with you all.. Very pleasant and professional.

6. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Sonas Bathrooms-logo

Besvarelse fra Sonas Bathrooms

Hi Joanne, thank you for sharing your positive experience with SONAS. It is great to hear about the excellent customer service that our team provides every day.
Kind regards
Louise
Team SONAS

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Exceptional customer service in a crisis.

We needed some spares for our shower door.
Despite the Coronavirus lockdown, Gavin McGarry and the team provided the necessary replacements with a minimum of fuss!
They were a pleasure to deal with.
Great service.
Thanks

18. april 2020
Uopfordret anmeldelse
Sonas Bathrooms-logo

Besvarelse fra Sonas Bathrooms

Hi Colin, many thanks for this positive feedback. We pride ourselves on excellent customer service so it is great to hear that you were very well looked after during challenging times!
Kind regards
Louise
Team SONAS

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere