Mobler Anmeldelser 256

TrustScore 3 ud af 5

3,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️

Virksomhedsoplysninger

  1. Møbelforretning

Skrevet af virksomheden

Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.


Kontaktoplysninger

3,2

Middel

TrustScore 3 ud af 5

256 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

købte er stort rundt spejl i mobler for…

købte er stort rundt spejl i mobler for under et år siden . da vi hang det op faldt det ned et par dage efter , da det vægbeslag som er limet på selv spejlet ikke kunne holde det . Havde det været beslaget på væggen som ikke kunne holde eller var sat forkert op , kunne man sætter ansvaret over på sig selv. Men nej det var spejlet som faldt af beslaget . heldigvis gik det ikke i stykker. Vi tog ned i Mobler i odder, men de ville dikke hjælpe da vi havde forlagt vores kvittering , på trods af, at man kan se at det er en fejl på spejlet . vi søgte ikke penge retur eller anden vare bare et par nye beslag eller et nyt spejl hvor beslag ikke var i stykker . De ville ikke hjælpe os da vi ikke have kvittering og de oplyse os at de ikke havde fået andre klager over det spejl så derfor kunne der heller ikke været noget i vejen med vores spejl . Med små børn og husdyr i hjemmet kan man da kun være lykkelig for at spejlet ikke gik i 1000 stykker, så selv produktet kan da hold til lidt af hvert, det må de få . Men en service det kan de ikke magte at give folk så mit råd hold jer fra Mobler i Odder . .

7. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære John.
Tak for at du tager dig tid til at anmelde os også selvom din anmeldelse er stærkt kritisk. Jeg har været i kontakt med indehaveren af Møblér i Odder, som ikke mener din oplevelse lever op til den standard de normalt har i butikken. Han vil derfor meget gerne i kontakt med dig, således eventuelle misforståelser kan blive ryddet af vejen. Jeg håber derfor at du vil have ulejlighed med at skrive dine kontaktoplysninger direkte til mig via den besked jeg har sendt til dig, eller tage kontakt til butikken i Odder igen.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig service i Gades møbler Aalborg

Elendig service i Gades møbler Aalborg. Har ventet i 30 minutter for at snakke med den eneste der var på arbejde i senge afdelingen. Hun bruger tid på at stå og hyggesnakke med en bestemt kunde om alt muligt privat. Uden at tage kontakt til flere af os andre der ventede. Magen til elendig service skal man lede længe efter.

Det er slut med at handle ved Gades.

22. december 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære René.
Vi er rigtig kede af din anmeldelse. Hos Møblér med Gades har de stor fokus på kontakten med kunden i butikken. De er normalt opmærksomme på de uhensigtsmæssigheder butikkens to afdelinger giver og bemander normalt derefter. Især vejledning i valg af seng kan være en langvarig proces. Butikken vil tage din anmeldelse til efterretning og håber at du vil give os chancen en anden gang.

Med venlig hilsen

Iglin Tanggaard
Kædechef i Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg ved det ikke hvordan sådan en firma…

Jeg ved det ikke hvordan sådan en firma som Møbler kan eksistere i Danmark. Med sine polsk produceret møbler gemt under dansk designer navn. Helt ærligt...

17. december 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Amanda.
Vi er kede af din anmeldelse, som er noget ukonkret. I vores sortiment har vi møbler produceret i en lang række lande, alt efter produkttype og kvalitetskrav. En stor del af vores solgte møbler udvikles, designes og produceres i Danmark. Vi har også møbler i vores sortiment som vi køber gennem danske virksomheder, der udvikler og designer i Danmark og får produceret på højt udviklede fabrikker i Øst Europa. En udflytning som skete i starten af 00'erne, og som er kendetegnende for store dele af møbelbranchen.
Du vil altid kunne få oplyst produktionsland ved henvendelse til os.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef i Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Service helt i top hos Møbler

Service helt i top hos Møbler, Skanderborg - stor tak til Nina og Lars for at yde den helt perfekte service til møblering af vores nye hjem, helt igennem en så dejlig oplevelse, at komme ind i butikken og møde Jeres dejlige smil - tak for det.
Mange hilsner fra Elisabeth og Viggo

6. december 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Elisabeth og Viggo.

Tak for jeres positive anmeldelse og de flotte ord. Vi bliver rigtigt glade når kunderne bemærker vores anstrengelser for at yde en god service og give en god faglig rådgivning.
Held og lykke med jeres nye hjem.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef i Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service hos Gades møbler i…

Super service hos Gades møbler i Aalborg fra medarbejder Jørgen. Han gav sig god tid og ydede en rigtig god vejledning. Valgte en blå Symfoni sofa i læder//semi fra Hjort Knudsen. Ved levering var sofaen indfarvet i to forskellige blå farver. Reklamerede til Jørgen, der sørgede for en hasteordre af en ny sofa og samtidig opgraderede mit valg af sofa til ren læder uden beregning. Har nu fået den flotteste blå læder sofa som jeg sidder fantastisk i og som jeg nyder synet af hver dag.
Tusind tak for hjælpen.

30. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Marianne.
Tak for din positive anmeldelse. Den er vi rigtig stolte af. Vi er glade for at du har bemærker vores gode vejledning samt at den uheldige indfarvning blev løst hurtigt.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gades møbelcenter aalborg

her blev der bare givet en ordentlig ekspedition
tak for hjælpen til at indrette min nye stue
levering til tiden samlet og opstillet

27. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Finn Nielsen.

Tak for din positive anmeldelse. Den er vi rigtig stolte af.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig kundeservice når man har betalt og for dyrt i forhold til kvaliteten

Hvis man henvender sig i butikken bliver man mødt af en mand der bliver langt fra disken på sin stol og er ret ligeglad med det man klager over hvis han ikke er enig.

Vi købte en sofa til en listepris på ca. 40.000 kr
i det vi i Viborg kalder Karup Møbler.

Da vi modtog den (som skulle samles i vores helt nybyggede hjem af personale der insisterede på at gå med arbejds-sko inde på vores nye gulv) var der fejl i en hynde og den dyreste del havde en meget skæv syning.
ved opringning var der ikke meget forståelse. Det er naturligt at der er fold i læder og det plejede altså at være en go sofa.
Så prøvede jeg igen at forklare. Det krævede dog at jeg forklarede min viden om produkter før de lovede at se på det. Herefter hentede de noget af sofaen de havde leveret.
Syningen ville de ikke gøre noget ved (det er første sted jeg bare må sige jeg er skuffet) Hynden fik skiftet betræk. Det hele kom retur incl. arbejds-sko på gulvet igen (ikke noget med man lige har blå futter med til at trække over eller et par til indendørs brug) Men heldigvis fik de så også lige skrammet vores dørkarm nogle steder (Det kan fikses men bliver jo aldrig som har fabrikken)

Så gik der lidt tid og den dyre del ved ved at brase sammen. De antyder nu at vi har hoppet i sofaen. Stop nu lige jer selv. Der er faktisk den del af sofaen vi bruger mindst.
De henter igen i arbejds-sko og forstærker bunden. Sætter ekstra ben på selvom vi har sagt at vi ikke ønsker dette.

Den dovne mand i stolen har heldigvis sagt vi må fjerne benet igen. Men så ved de ikke om det holder. Men det er jo Karup Møblers problem når den braser sammen 2. og 3. gang.

Nu er nogle af delene i sofaen begyndt at hænge i forhold til andre.
Det er 4 dage siden vi blev lovet at en bestemt person ville ringe tilbage dagen efter.
Vi kan se der ikke har været ubesværet opkald og der er ikke kommet sms eller mail.
Flere dage senere kom svaret at man må forvente forskellige højder på modulprodukter.
Vi snakker her ca. 2,5 måske 3 cm.
Da det har helbredsmæssige konsekvenser for mig at benytte områder af sofaen grundet skævhed i sofaen er jeg nu tvunget til at viderebringe min reklamation til højere instans.

Hjort Knudsen er virkelig dårlig kvalitet til prisen

Dårlig service
Alt for dyrt i forhold til kvalitet

25. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Louise.

Tak for at du har taget dig tid til at anmelde os, omend vi ikke er stolte af kun den ene stjerne. Jeg har været i kontakt med butikken som oplyser at de, gennem hele forløbet, har forholdt sig til jeres reklamationer, som hele tiden har udviklet sig. Butikken har strakt sig langt med løsningen og udbedring af de anførte fejl. Med hensyn til indbæring af møbler i et hjem, så skal møbelmontørerne bære sikkerhedssko, det kræver arbejdstilsynet, og blå futter er heller ikke tilladt at trække over sikkerhedsskoene. Endeligt har butikken, trods det sene tidspunkt for anmeldelsen af skaden, tilbudt at få deres forsikring til at vurdere skaden på dørkarmen, det, har jeg fået oplyst, at I ikke ønskede at benytte jer af.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god oplevelse af servicen hos…

Rigtig god oplevelse af servicen hos Møbler i Odder!

19. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Helene.
Tak for din positive anmeldelse. Den er vi rigtig stolte af.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service

Super service, og hurtig information.

18. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Jens Dahl.

Tak for dine 5-stjerner. Vi anstrenger os hver dag for at give vores kunder en god service og god faglig rådgivning. Derfor bliver vi glade når kunderne sætter pris på det.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid sublim service :)

23. oktober 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Peter.

Tak for dine fem stjerner. Dem er vi stolte af og glæder os over når vores kunder bemærker at vi hver dag anstrenger os for at give en personlig service og god faglig rådgivning.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Gades i Aalborg SV

Gades i Aalborg SV:

Jeg har aldrig fået dårligere service!

Jeg køber i juli 2019 en læder hjørnesofa og et sofabord til levering i august 2019. Jeg bliver af butikkens personale lovet, at de vil samle mine møbler ved leveringen. Da varerne skal leveres er det kun sofaen, som jeg får leveret. Stoffet i sofaens hjørne er ødelagt. Og møblerne er ikke samlet. Jeg vælger at samle mine møbler selv uden at gøre mere ud af det, da fejl jo kan ske.

Jeg kontakter Gades for at spørge ind til sofaen og bordet.

Jeg får at vide, at sofaens hjørne vil blive syet. De vil lave reparationen i forbindelse med levering af mit bord. Det sker ikke. De ringer til mig og fortæller, at de i stedet vil skifte delen ud. Det har jeg selvfølgelig ingen indvendinger imod.

Jeg spørger også, hvorfor jeg ikke har fået mit bord og får at vide, at de ikke kan finde det. Det må være leveret til en anden kunde. De oplyser desuden, at de ikke har flere, hvorfor jeg kan få et lånebord. De ved intet om, hvornår jeg kan forvente at få mit eget bord leveret.

Da mit bord endelig kommer er det fyldt med fejl. Bordet skulle være sæbebehandlet, men er ru og ikke færdigbehandlet. Desuden er der sprækker i bordpladen. Jeg kontakter igen Gades og oplyser om fejlene på bordet. De oplyser, at de vil skaffe et nyt hjem.
Jeg har nu i tirsdags efter laaang ventetid fået et nyt bord. Dette bord er også fyldt med fejl.

Jeg kontakter derfor igen Gades. Denne gang oplyser de mig om, at jeg selv skal sæbebehandle bordet, fordi det jo har stået på et lager!! Jeg oplyser, at jeg har betalt for at få et sæbebehandlet bord og derfor ikke selv skal behandle det. De fortæller mig derefter, at der ikke er mere, de kan gøre for mig. Hun vil ikke blive ved med at bytte bordet ud, så hvis jeg ikke er tilfreds kan jeg komme ud og få pengene igen. De vil ikke bruge mere tid på mig.

Jeg er rystet over deres behandling! Og imponeret over, hvor dårlig en service, de har leveret.

Jeg vil ikke anbefale Gades til nogen og har ingen ønsker om at handle der igen.

20. september 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Helle.
Tak for at du tager dig tid til at anmelde os, omend vi er kede af at du har haft en oplevelse der kun berettiger til en stjerne. På baggrund af din anmeldelse har jeg talt med indehaveren af butikken som har gjort en indsats for at finde en løsning sammen med dig. Jeg håber derfor at denne løsning har kunnet løfte din samlede oplevelse af os.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef
Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Et sted du vil handle igen !

God service og personlig rådgivning i høj klasse. Gode tilbud og et udvalg af høj kvalitet og gode mærker. Et sted hvor man kan gøre en god handel og få et godt tilbud på deres varer.

2. september 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Thomas Jensen.

Tusind tak for din fine anmeldelse. Vi er stolte af at du fremhæver vores personlige rådgivning og gode service men også at du bemærker at vi sørger for gode tilbud og et godt udvalg. Det betyder meget for os. Tak for det.

Med venlig hilsen

Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fremragende service man får hos Møbler…

Fremragende service man får hos Møbler i Odder.
Jeg vil rigtig gerne anbefale alle mine venner at gå på indkøb hos Møbler i Odder.

21. august 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Helle.
Tusind tak for din gode anmeldelse. Det har stor værdi med gode anmeldelser og især servicen vil vi gerne være kendt for - så dejligt at du fremhæver den. Tak for det :-)

Med venlig hilsen

Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gades Møbler Alborg sv

Har lige købt hjørnesofa og skænk hos Gades Møbler i Aalborg sv .Har fået en super super service.

17. august 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Susie Gulbæk Nielsen.

Tusind tak for dine 5 stjerner. Det betyder meget for os når vores kunder bemærker vores gode service.

Med venlig hilsen

Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Karup Møbler, Viborg

Vi har dette forår skiftet stort set alle vore møbler ud.
Det gør man ikke ved et enkelt besøg i møbel butikken.

Jeg vil tro vi har besøgt Karup Møbler, Viborg, 10-15 gange. Stillet mange spørgsmål, udfordret kvaliteter, farver, samt opbygning af præcis den reol vi gerne ville have.

Hertil købt møbler som viste sig ikke at passe ind, da de kom hjem i vores stue. Karup hentede dem igen med et smil, og en hyggelig rysten på hovedet.

Lånte møbler hjem i udvalg, og Karup både bragte og hentede.
Sluttelig gik HELE kabalen op, og vi er super tilfredse med slutresultatet, og sender den største ros til alle medarbejdere i afdelingen der har ydet det bedste for at sikre vi fik en god oplevelse.

Hertil gør det jo heller ikke noget, at Karup Møbler har et anderledes udvalg end de mere ensartede og større kædebutikker.

Tak herfra. Vi vender helt sikkert tilbage.
Vh Steen

15. august 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Steen.
Sikke en anmeldelse. Den er vi mægtigt stolte af, især fordi du så fint beskriver den personlige service vi gerne vil yde vores kunder og den faglige vejledning vi gerne vil bidrage med, når der skal vælges møbler. Endnu en gang tak for din anbefaling.

Med venlig hilsen

Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sofa køb

Jeg købet for et år siden en sofa hos Møbler - Karup Møbler i Randers. Jeg gik efter en sofa der vil kunne holde til et familieliv med børn og små hunde der kommer i sofaen. Vigtig for mig at sofa stoffet ikke samlet hundehår til sig.
Oveni havde jeg altid havde ønsker mig en sandfarvet sofa, hvilket jeg ikke tænke var muligt da jeg havde krav om sofaen skulle kunne holde til børn og små hunde i sofaen som selvfølgelig kan svine.
Jeg blev anbefaldet en sandfarvede sofa og at imprægnere sofaen, hvilket jeg gjorde.
Her et år efter står sofaen stadig som ny! Ingen pletter og hundehår glider lige af når jeg støvsuger den.
Sidde komfort er ligeledes stadig som da jeg købte den. Stor anbefaling her fra.
Jeg skal snart have ny seng og den bliver efter den gode service og møbel kvalitets oplevelsen ligeledes købt hos Møbler - Karup Møbler i Randers.

18. juli 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Ditte Bak.

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Hvor bliver vi stolte, når vores faglighed og personlige service bidrager til at du kommer hjem med den helt rigtige sofa til dine behov og drømme. Vi glæder os til at hjælpe dig med sengen. Endnu en gang tak for din anbefaling.

Med venlig hilsen

Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service👍

Jeg købte en vase, som desværre var utæt, så der kom et stort mærke på mit træbord, jeg ringede og fortalte hvad der var sket. De kom og hentede mit bord, sleb det og gav det olie, og kom med det igen efter et par dage. Det kalder jeg service på et stort plan😊

9. juli 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Dorte Nielsen.

Tusind tak for dine 5 stjerner. Hvor er det godt at høre at en dårlig oplevelse med en vase, kan ændres til en god oplevelse. Det betyder meget for os når vores kunder bemærker vores service og roser os for det. Endnu en gang tak for din anbefaling.

Med venlig hilsen

Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dygtig og kompetent medarbejder ( Brian…

Dygtig og kompetent medarbejder ( Brian i Horsens )

Min kone og jeg var ude for at se på møbler sidste weekend.
Efter en mildt sagt skuffende rundtur ved forskellige møbelforhandler, ramte vi som den sidste på vores vej...Møblér i Horsens...

At opleve at stå og blive betjent af en yderst kompetent - og behagelig ansat ( han hedder Brian..spørg efter ham hvis du skal handle møbler i Horsens ) var en super oplevelse...

Han vidste alt om møbler og sammen med ham, fandt vi en sofa - et sofabord - et spisebord og 1 stol..... fantastisk oplevelse... Næste gang vi skal have nyt til hjemmet er det endnu engang Møblér og Brian - vi handler ved..... TAK !

2. juli 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Jack.
Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det betyder meget for os når vores kunder bemærker, og sætter pris på, vores personlige service. Endnu en gang tak for din anbefaling.

Med venlig hilsen

Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Møbler’ Horsens - De bedste

Igen igen - Altid en fantastisk oplevelse at handle hos Møbler’ Horsens. De står på spring for at hjælpe så snart man træder ind i butikken. Michael tegner - fortæller og gir’ gode råd når der skal købes sofa og andet. Britta den sødeste er klar til at hjælpe med tilbehør og gir’ sig tid til at finde lige det rigtige frem, så man kan da kun blive glad i låget af at handle i Møbler’ Horsens - Møbler kommer til tiden og bliver fragtet lige til døren af de altid flinke og friske chauffører, som altid har smil på trods travlhed
Har købt mange møbler/ting i butikken i Horsens, helt tilbage i firserne hvor vand sengen var moderne. Så vi vil og kan varmt anbefale Møbler’ Horsens, for her får man en fantastisk betjening - ud over det sædvanlige. Tak for det 👏👏
Hilsen familien Jakobsen

19. maj 2019
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Jytte.

Tak for dine 5 stjerner og din flotte ord. Vi bliver stolte når kunderne bemærker vores personlige service og vores faglighed. Og vi bliver "glade i låget" af at få ros :-) Tak for det.

Med venlig hilsen

Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere