RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere
Super service hos Gades møbler i Aalborg fra medarbejder Jørgen. Han gav sig god tid og ydede en rigtig god vejledning. Valgte en blå Symfoni sofa i læder//semi fra Hjort Knudsen. Ved levering var so... Se mere
Virksomheden har svaret
Jeg bestilte er vitrineskab på Møblers hjemmeside en fredag aften. En halv time senere blev jeg ringe op, mht. hvornår leveringen kunne finde sted. (København S afdeling) 15 min. efter mit opkal... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.
Kontaktoplysninger
Toftegårdsvej 16, 8370, Hadsten, Danmark
- 53362561
- info@mobler.dk
- www.mobler.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 36 % af deres negative anmeldelser
Det tager typisk over 1 måned at svare
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Møbler’ Horsens - De bedste
Igen igen - Altid en fantastisk oplevelse at handle hos Møbler’ Horsens. De står på spring for at hjælpe så snart man træder ind i butikken. Michael tegner - fortæller og gir’ gode råd når der skal købes sofa og andet. Britta den sødeste er klar til at hjælpe med tilbehør og gir’ sig tid til at finde lige det rigtige frem, så man kan da kun blive glad i låget af at handle i Møbler’ Horsens - Møbler kommer til tiden og bliver fragtet lige til døren af de altid flinke og friske chauffører, som altid har smil på trods travlhed
Har købt mange møbler/ting i butikken i Horsens, helt tilbage i firserne hvor vand sengen var moderne. Så vi vil og kan varmt anbefale Møbler’ Horsens, for her får man en fantastisk betjening - ud over det sædvanlige. Tak for det 👏👏
Hilsen familien Jakobsen

Besvarelse fra Mobler
Fuldstændig enestående service i…
Fuldstændig enestående service i forbindelse med køb af ny sofa

Besvarelse fra Mobler
Min kone og jeg var bare oppe for at…
Min kone og jeg var bare oppe for at kigge, vi kommer til at snakke med sælgeren rasmus fra ikast afd. og vi går og kigger på sofaer. Vi finder lidt forskelligt og han kommer med gode input mht materialer og farver. Min kone er mest til det “normale”, men rasmus for os overtalt til at vælge noget med farver. Vi fik igår leveret sofa, stol og 2stk. Puffer i verdens flotteste blomme farve. Vi er simpelhen ovenud tilfreds med helt gennemført professionel service, og en helt kanon sælger.
Vi kan kun sige 1000 tak.
Hilsen Mikkel Ottzen

Besvarelse fra Mobler
Et meget dårligt sted at handle
Jeg bestilte en skænk, et sofabord og en puf. Sofabord og puf var der en længere leveringstid på end skænken. Jeg betaler det samlede beløb med det samme og afventer svar.
Efter tre uger har jeg ikke hørt noget, så jeg ringer. En kvindelig ansat oplyser at skænk og sofabord er på lager og kan ikke svare på hvorfor de ikke har taget kontakt til mig. Skænken og sofabordet bliver leveret tre dage efter.
Skænken skal samles selv. Da lågerne monteres er de skæve og kan ikke justeres. Jeg kontakter Møblér i Aalborg. De beder mig sende billeder. Det viser sig at to af hængslerne er monteret forkert. De monteres korrekt og problemet er der stadig. Jeg ringer igen og snakker med den kvindelige ansatte fra tidligere, som oplyser at det ikke kan passe. Jeg klager og beder om at de tager ansvar. De sender to mænd ud, fire dage efter, som skal lave det, men de kan heller ikke. Dagen efter henter de skænken og mener med garanti, at de kan lave den. Skænken kommer retur samme dag og lågerne er stadig skæve. Jeg ringer til chefen og de tager den retur. Samtidig har sofabordet kanter, der er rykker hul i mine strømpebukser. Jeg klager igen og det ender med at de henter sofabordet og pengene returneres. Puffen modtager jeg ikke, for de gider ikke regne ud hvad puffens pris er, udfra det samlede beløb.
Jeg handler aldrig ved Møblér i Aalborg pga af den dårlige service samtidig med at kvalitet og pris ikke stemmer overens.
Det eneste positive der er ved Møblér i Aalborg, er en sælger der hedder Tommy. Han solgte mig en sofa i december 2018. Så handler man i Møblér i Aalborg, så spørg efter Tommy.
Super fin kundeservice og information…
Super fin kundeservice og information hos Møblér i Randers.

Besvarelse fra Mobler
Ualmindelig fin service.
Ualmindelig fin service. God tid til at få hjælp og blive vejledt.
Kan klart anbefales.

Besvarelse fra Mobler
Super service ved køb og levering
Super service ved køb og levering!
Kan klart anbefale Møbler, Vejle
Mvh/Reinert

Besvarelse fra Mobler
Meget blandet oplevelse
D. 20. nov. 2018 bestilte jeg 4 Fusion skalstole i grafitgrå på tilbud til 349 kr. pr stk. inde på hjemmesiden mobler.dk. Jeg skulle vælge en butik til afhentning af stolene, og valgte den nærmeste Møbler butik i Aars. Jeg modtog lige efter bestillingen på nettet en ordrebekræftelse, men hverken på hjemmesiden eller i mailen med ordrebekræftelsen stod der noget om leveringstid på stolene. Da jeg vidste, at jeg pr. 1. marts skal flytte til Ans, mente jeg jo selvfølgeligt, at der var rigelig tid til at stolene kunne afhentes i Aars.
Jeg hørte herefter ikke noget fra hverken Møblers hjemmeside eller Aars Bolighus. Jeg skrev til chat funktionen på Møblers hjemmeside efter 6 ugers ventetid uden nogen mail, og de henviste bare til butikken, da de ikke har adgang til at følge ordrene, hvilket kan undre - hvad skal de så med en chat funktion? Først efter 3. mail til Aars Bolighus kom der svar d. 7. jan. 2019 (altså 7 uger efter bestillingen) og de skrev til mig:
"Den lange ventetid skyldes at stolen er i restordre ude ved fabrikken, dette medføre at producenten ikke kan oplyse os om et evt. leverings tidspunkt, og at vi således ligeledes ikke kan give dig et leverings tidspunkt. Ydermere jule og nytårs ferie, hvor fabrikken har lukket, forsinket processen yderligere. Vi kontakter regelmæssigt producenten for at hører om din bestilling og kontakter dig selvfølgelig med det samme, når der er nyt".
Efter yderligere 1 måneds ventetid uden nogen besked om, hvornår mine bestilte stole dukker op, så skrev jeg igen en mail til Aars Bolighus, da tiden for min flytning nærmer sig. Jeg er så blevet ringet op af en fra Aars bolighus, som nu pludseligt fortæller mig, at stolene slet ikke er bestilt endnu, fordi de skal fylde en hel container op, før de bestiller varer hjem, fordi de ikke vil betale transport af kun 4 stole til mig! Han sagde flere gange, at han da ikke vil bestille 50-100 stole hjem i den farve, bare fordi jeg vil købe 4! Jeg har altså ventet på mine stole i næsten 3 måneder, og det viser sig så, at det hverken er pga. restordre eller ferielukket, som de i januar påstod i mailen til mig, men at de ikke vil bestille stolene hjem til mig, før de kan samle varer nok sammen til en hel container!!!! Vedkommende virkede meget træt af, at kædens hjemmeside lader kunderne bestille møbler, som de ikke i forvejen har på lager i butikken, men det kan da på ingen måde være kundens problem. Han sagde, at de mest sælger skalstolene i hvid, men hvis de ikke gider bestille stolen hjem i grafitgrå, som vi valgte på Møblers hjemmeside, så skal kæden da ikke give kunderne den valgmulighed på deres hjemmeside!!
Den ansatte prøvede så at løse problemet ved at finde nogle skalstole til mig i en anden farve i en Møbler butik i Ans, hvor jeg skal flytte til om 2 uger, men de skalstole, som Møbler butikken i Ans har på lager, er ikke en farve vi kan lide, og vi vil ikke spises af med at skulle acceptere en anden vare, end vi har bestilt, for at butikken slipper for at skaffe de bestilte stole hjem i den farve, som vi velovervejet har bestilt.
Jeg fik at vide, at vi så kunne slette min bestilling, men nu har jeg ventet i 3 måneder på de stole, og jeg er mildest talt rødglødende rasende over den behandling, så jeg forventer at Møbler kæden ser og få skaffet de stole hjem til mig, som jeg har ventet på i 3 måneder, og at det sker meget snart! Det er da på ingen måde rimeligt, at man efter 3 måneders ventetid får at vide, at så kan bestillingen bare annulleres, eller jeg fortsat kan vente på ubestemt tid, til det passer butikken at bestille stolene hjem til mig efter at jeg så er flyttet 60 km væk.
Dette er den ringeste kundeservice, jeg nogensinde har oplevet mht. køb af møbler.
Har i dag d. 18. feb. ringet kædechefen i Møbler op, og hun beklager meget forløbet, så nu ser jeg frem til, at hun sørger for, at stolene bliver skaffet hjem til os, men det burde jo ikke være nødvendigt, at skulle gå helt til kædechefen, for at få en ordentlig behandling.
D. 20. feb. I dag har kædechefen ringet og oplyst, at hun har fundet de 4 bestilte stole i en Møbler butik på Sjælland, som havde dem hjemme, og de kommer her over på næste fredag - dagen hvor vi flytter til Ans, så de leveres på den nye adresse. Dette er vi meget glade for. Super behandling af hovedkontoret, men denne behandling skulle vi jo have haft i butikken, hvor stolene var bestilt til.

Besvarelse fra Mobler
Møble'r Ullerslev
Møble'r Ullerslev
Vi har lige købt seng og fået en super behandling. Vejledningen var super og vi er meget tilfredse.

Besvarelse fra Mobler
Møbler Vejle
Til møbler Vejle
Alting god betjening og atmosfære i butikken. Og tak for hjælp med udpakning og montering af vores nye sofa, da min mand var uarbejdsdyktig pga. Nyopereret fod. Rigtig god service, af et par meget flinke unge mænd. Vi vender altid tilbage til jer, hvorfor mon?
😊

Besvarelse fra Mobler
Vi har haft en god service hel vejen…
Møbler Vejle
Vi har haft en god service hele vejen rundt både i butikken og derhjemme til levering. Vi er meget tilfredse.

Besvarelse fra Mobler
Møblér aalborg
Igen en god og hurtig handel ved Møblér Aalborg
2 dage efter købet stod mine 2 dejlige Læderstole i min stue
Alt igen fungerede bare perfekt

Besvarelse fra Mobler
Møbler Horsens
Kanon service i butikken og ikke mindst ved leveringen. Jeres chauffør yder en særdeles god service og er høflig. Ikke sidste gang vi handler hos jer.

Besvarelse fra Mobler
Møblér Vejle
Møblér Vejle. Fik en fremragende betjening og kom frem til en rigtig god løsning. Morten gav en rigtig god præsentation og vejledning.
Vi tager der op igen en anden gang. Levering og montering til tiden.
God jul.
vh Irene & Tonni

Besvarelse fra Mobler
Møbler Vejle.
Møbler Vejle. En god oplevelse, alt er som vi har aftalt.

Besvarelse fra Mobler
Møbler Vejle fik vi en fremragende…
Møbler Vejle fik vi en fremragende service af Henrik. Møblerne blev leveret og samlet som lovet - vi kan kun anbefale dem til andre.

Besvarelse fra Mobler
Mega dårlig service
Mega dårlig service. Selv fra ejeren.
Skulle overhovedet ingen stjerne have, men ellers har man ingen mulighed for at skrive sin mening. Vil ALDRIG anbefale Gades Møbler til nogle. Troede godt nok de var mere profesionelle - men nej, vi blev sgu klogere.

Besvarelse fra Mobler
Fantastisk service
Fantastisk service, intet mindre. Møblér i Odder skulle lige prøves, det kunne jo være at servicen var lige så god som for 7 år siden. Kompetent sælger med masser af tid. Skaffede lige en læderstol på 15 minutter og ringer i morgen om leveringstid på et bord. Der er stort udvalg og nemt at komme til butikken istedet for at køre til Århus.

Besvarelse fra Mobler
Inhouse Bornholm, ligeglade med kunderne i butikken
Vi står og skal overtage et hus, og valgte at køre til Møblér (Inhouse Bornholm). Man forventer jo når man går i en møbelbutik at der er en service fra stedets personale.
Og derfor er det også ganske nemt at anmelde denne butik. For det er slet INGEN service.
Vi gik rundt i butikken i ca. 30 min. og blev på intet tidpunkt kontaktet af en medarbejder.
Man er tydeligvis ligeglade med sine mulige kunder, og derfor valgte vi at forlade butikken.

Besvarelse fra Mobler
🆘 Advarset 🆘 Møble'r i Skanderborg
🆘 Advarset 🆘 Møble'r i Skanderborg, hvor vi købte 2 stk. Jensen madrasser til vores eksklusive Jensen senge.
Da vi efter kort tid, ikke syntes de rigtig passede til sengene, kontaktede vi Hans, som sendte en ny madras. Det blev ikke anderledes, hvorfor der kom en repræsentant fra JENSEN, som hed Fyllgraf og en mand fra Møbler i Virhlund.
Resultat fandt de hurtigt ud af: JENSEN madresser passede ikke til JENSEN sengene, der skulle en konstruktionsændring til, så de anbefalede os, at kontakte en snedker og det var ikke deres problem.
Det kunne Hans godt se,var lidt "skævt" hvorfor at lovede at vende tilbage med et rigtigt godt tilbud, hørte aldrig fra ham, der er nu gået et år......
Så lad være med at handle der.

Besvarelse fra Mobler
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







