Mobler Anmeldelser 256

TrustScore 3 ud af 5

3,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️

Virksomhedsoplysninger

  1. Møbelforretning

Skrevet af virksomheden

Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.


Kontaktoplysninger

3,2

Middel

TrustScore 3 ud af 5

256 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hos vores lokale og velassorterede…

Hos vores lokale og velassorterede Møbel forretning, kan man altid vide sig sikker på en god og professionel behandling.
Skulle man ønske et produkt der ikke lige er på hylde, så kan man være sikker på at man nok skal få det leveret, så hurtigt som producenten fremsender det.
Kvaliteten af produkterne, har ind til dato aldrig fejlet noget.
Vi sætter pris på at kunne handle LOKALT.

20. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aldrig har jeg fået så kedelig en…

Aldrig har jeg fået så kedelig en oplevelse, som i jeres butik i Odder. Min kæreste og jeg har besøgt butikken tre gange, for at finde den rigtige lampe. Ikke en eneste gang, har personalet så meget som kigget op fra deres stol. Vi beslutter os dog alligevel at købe en lampe derfra, da det er det eneste sted vi kan få den. Der findes ikke ét gram kunderservice i den butik. De får dog én stjerne for den fine lampe :-)

20. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Købte skovby sofabord i pigmenteret eg

Købte skovby sofabord i pigmenteret eg, på bolig og design messe i Bellacenteret samt en gratis skovby olie til bordet. Fin behandling der. Vi måtte selv rykke for levering af bord da leveringstiden var overskredet. Olien var ikke med. Gjorde opmærksom på dette. Fik en olie som ikke var den lovet olie. Gjorde opmærksom på det og fik en ny olie som ikke var til et Hvid pigmenteret bord. Gjorde opmærksom på det og fik lovning på ny. Ingenting modtaget og ingen tilbagemelding på opfølgning på mail. Korrespondance er sket med møbler kbh s. 28.4. Nu er olie modtaget.

24. april 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service som altid i Aalborg

Købte idag ny seng i sengeafdelingen i Gades møbler, Aalborg og har endnu engang fået en service til topkarakter. Tusind tak til Michael og Tommy fra møbelafdelingen for super betjening👍👍👍👍👍

17. april 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Ditte.
Tak for din anmeldelse som vi er rigtig stolte af. Det betyder meget for os at yde en faglig og personlig service og det har Michael og Tommy klaret flot.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Denne anmeldelse omhandler Møblér i…

Denne anmeldelse omhandler Møblér i Silkeborg.

Vi har købt en sofa for flere år siden, og er således uden for garanti / reklamationsret. Desværre er den gået en smule i stykker og hælder lidt til den ene side. Fabrikanten har afvist vores reklamation, selvom det kunne være noget, man burde kigge på. Alligevel har Møblér haft deres montør forbi i dag, og har lavet sofaen uden beregning. Det er rigtig fin service, som vi bestemt sætter pris på. Tak for den gode behandling.

16. april 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Stef.
Tak for at du har taget dig tid til at anmelde os og tak for dine 5 stjerner. For os betyder faglig vejledning og god service rigtig meget. Dejligt at Møblér i Silkeborg og deres dygtige montør kunne løse problemet med sofaen.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Kørte forgæves

Uheldig service. Vi venter ude foran i 20 minutter i butikken i Ishøj, uden at der bliver åbnet. Trods deres live support melder tilbage der burde være åbent.

12. april 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Mike.
Tak for at du har taget dig tid til at anmelde os, omend vi ikke er stolte af den oplevelse du har haft. Også tak for at du har været yderligere behjælpelig med dato og nærmere beskrivelse af din oplevelse, det har hjulpet os med at finde årsagen til fejlen. Grundet Corona-situationen har vores chat-service ikke haft et godt nok indblik i ændrede åbningstider. Det er yderst beklageligt og skal ikke gentage sig.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Møblér Odder - tilidsvækkende god service

Vi har netop købt bord og seng hos Møblér Odder. Begge dele blev leveret fragtfrit ufhængigt af hinanden. Vejledning i butikken var rigtig god og vi kom omkring mange aspekter omkring købene. Særligt sengen blev gennemgået detaljeret. En forglemmelse om lovet rabat rettede butikken egenhændigt og uden opfordring, og det giver ekstra tillid til butik og personale og lyst til at handle der igen.

24. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Køber en skænk plus en hængevitrine hos…

Køber en skænk plus en hængevitrine hos møbler i Horsens. Da jeg bestiller i starten af januar står der 3-5 dages levering. Jeg bliver så ringet op at de først kan levere om 3 uger. Varerne kommer i slutningen af januar. Begynder at samle skænken og da jeg er færdig finder jeg en lille fejl i toppladen. For mig ligner det en fejl i produktionen. Ringer til sælgeren Morten. Han siger at træ er et naturligt produkt så jeg skal bare lige slibe den lidt. Holder fast i at det er en produktionsfejl. De sender efter 2 uger en mand ud for at slibe toppen. Han siger med samme at det er en fejl i produktionen. Sælgeren siger at de vil sende mig en ny topplade. Siger til ham at jeg ikke kan skille det ad uden at det går i stykker da pladen er limet på. Han vil så sende en mand ud og gøre det for mig. Jeg går så igang med hængevitrinen. Finder med det samme 3 fejl på denne også. Ringer igen til sælger. Han siger at de vil skaffe nye dele til mig. Nu er vi så henne i den anden uge i februar. Jeg siger til ham de må få styr på deres leverandør. Han tilbyder mig nu at komme med er sæt der er samlet. Jeg finder så ud af at han vil give mig en demomodel fra butikken. Jeg siger nej tak til dette da han ikle vil give mig rabat på en demomodel. Han tilbyder mig så et nyt sæt som jeg skal vente på 3 uger mere. Han vil dog ikle give noget kompensation for at jeg har ventet 3 mdr på møbler. Jeg siger til ham at de bare kan hente det hele igen så. Skal ALDRIG handle i den butik igen.

25. februar 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Morten Thorhauge.

Tak for at du giver dig tid til at anmelde os omend vi er kede af kun en stjerne. Jeg har talt med sælger Morten som er ansat i Møblér Vejle og ikke i Horsens som du skriver i din anmeldelse. Det er rigtig uheldigt at flere ting går galt på en gang, men jeg læser også, at "sælger Morten" har gjort hvad der er muligt for at løse problemerne for dig men at I ikke har kunnet finde en løsning som du er tilfreds med. Han er endda gået videre en købeloven tilskriver og ladet din handel er gået tilbage.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super håndtering af reklamation

Vi købte en en sofa hos Møblér i Horsens i sommers efter en virkelig god (og meget tålmodig) rådgivning af en herre ved navn Michael.
Da sofaen blev leveret opdagede vi allerede dagen efter at tråde var begyndt at løsne sig i stoffet flere steder.
Vi kontaktede Michael som herefter tog kontakt til fabrikanten. Efterfølgende mødte Michael op sammen med en repræsentant fra fabrikanten hos os og inspicerede sofaen personligt.
De konkluderede at det helt klart var gået galt i vævningen af stoffet hos stofleverandøren.
De tilfød herefter at vi kunne få sofaen byttet dog med et andet stof da stofleverandøren først ville finde årsagen til at fejlen kunne ske inden de turde levere flere med samme stof.
Vi fik derfor mulighed for at vælge et nyt (og bedre) stof og den nye sofa blev efterfølgende leveret fejlfri. Vi er særdeles glade for den.
Det er desværre efterhånden så sjældent at man møder virkelig god service i dagens Danmark at jeg simpelthen var nødt til at skrive dette.
Vi har været super tilfredse med processen som viser hvordan man bør håndtere en reklamation.

19. februar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BONDEFANGERI

BONDEFANGERI

OBS Pas på denne møbelkæde og vær opmærksom på.: Hvis du skal have et Ege tæppe tilskåret efter mål stiger kvadratmeterprisen fra 322 kr. til 390 kr. skiltes der med.

Men det lykkedes forretningen at få kvadratmeterprisen op på 601 kr.

Mit tæppe til en trappe var på 8,87 kvadratmeter. "Tilskåret efter mål" stiger prinsen med antal kvadratmeter gange 68 kr., i alt 603 kr

Hvad du ikke får at vide, før fakturaen ankommer er,"Omkostning for udskæring" betales med1.875 kr.. Du betaler således 603 kr.
+1.875 kr. ca. 2.478 kr. Det ligner den samme ydelse 2 gange. At skilte med det mindre beløb og skjule det største kalder jeg bondefangeri. Det havde været langt billigere at købe det i fuld bredde og skære det ud. Udskæring og udregning ville være meget nemt og spildet ville være minimalt.

Kvadratmeterprisen er steget fra 322 kr til 601Kr. Keine hexeri nur Behändigkeit.
Og så er der en kunde mindre i den møbelkæde.
Hvis nogen læser denne anmeldelse er det værd at lægge mærke til at direktøren trods alt ikke forsvarer forretningen.

12. februar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Møbler Vejle, kedelig oplevelse

Vi har købt varer for 30.000 i Møbler Vejle. Plus betaler 500,- for levering.
Det er mega frustrerende at de kun kan levere på onsdag, mellem 11 og 14. Selv om jeg insisterer på, at det er et rigtigt dårligt tidspunkt for os, for vi ikke kan være hjemme i det tidsrum, så har de ikke andre løsninger. De kan ikke levere en anden dag samme uge, og hvis det alligevel ikke skulle levere på onsdag, så er det først om to uger, de kan levere igen. Ukendt om det så kan lade sig gøre på en fredag/lørdag eller efter kl. 15, hvor vi med sikkerhed kan regne med at kunne være hjem.
Desuden er to af møblerne ustillingsmodeller, og den medarbejder, jeg talte med, kunne heller ikke bekræfte, at der ikke er fejl på dem. Vi så møblerne for knap 3 uger siden, og ville bare beroliges, at de stadig er i fin stand.

Den behandling synes jeg, hører til en aftale, hvor man får møblerne leveret gratis, og ikke når vi betaler for levering af møbler til 30.000.
Det er slet ikke overens med beskrivelsen af levering på hjemmesiden.
De får to stjerner, fordi vi stadig håber at få en aftale på plads. Måske ved at nogen svarer på vores besked her. Og vi kan kun håbe, at møblerne kommer frem i fin stand.
Kedeligt.

10. februar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har købt spisebord og stole ved…

Vi har købt spisebord og stole ved møblér.dk i sunds. Verdens bedste service👍

1. februar 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Lennarth Holmgaard.
Tusind tak for din flotte anmeldelse. Den sætter vi stor pris på, især da service og god rådgivning er vores kerneværdier.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Handler aldrig i Møblér igen !!!

Har købt et sofa sæt i ægte læder i Møblér, som jeg ved modtagelse af finde utallige af skader på. Kontakter så møbler for at finde en løsning hvilket de også mener der skal findes. De fortæller at det hele er op til fabrikken/ leverandøren hvad der skal ske og vender i første omgang tilbage med at vi kan få en “lak” eller “rep” stift til at plette skaderne !!! Hvad fande*** det for en løsning uanset str på skaden ?
Vi for så aftalt at det ikke er iorden så nu skal sofaerne sendes til Polen eller hvor de nu blir samlet for at de kan se på dem og evt udskifte det de kan.
Jeg har prøvet at få handlen ophævet eller returneret møblerne, hvilket Møblér afviser blank!! Så ingen returret.
Der er desværre meget mere til denne historie men, Ja lang historie kort - handler aldrig der igen!!

Svar til jeres retur svar:

Den “hjælp” Du hentyder til der yders er ikke noget i heller kan være stolte af!
Vil stadig mene måden sagen er håndteret på og ikke mindst tiden er utrolig dårlig service.

Anbefaler stadig IKKE Møblér til andre der påtænker at handle møbler eller lign.

31. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære KBJ.
Tak for at du tager dig tid til at anmelde os, selvom vi ikke er stolte af din rating. Vi anstrenger os for at yde en god service og faglig rådgivning. Og det er ærgerligt når et nyt møbel er fejlbehæftet. Jævnfør købeloven, er vi berettiget til at udbedre fejlen, hvilket er helt typisk når det drejer sig om møbler som ofte er produceret efter ordren. Jeg ved at butikken gør en indsats for at hjælpe dig med at få udbedret fejlen.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Har købt klædeskab til levering

Har købt klædeskab til levering i fredags. Leveringen glippede pga misforståelser, men Møbler i Odder har løst misforståelserne upåklageligt. Ser nu frem til at få skabet leveret i morgen

31. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Lotte Vogensen.
Tak for at du tager dig tid til at anmelde os, også selvom det en anmeldelse som ærgrer os. Jeg har været i kontakt med indehaver af Møblér i Odder som er meget ked af den situation du er havnet i. Som du allerede ved, har butikken overset en ændring af den bekræftede leveringsdato fra leverandøren, hvilket betyder at de ikke har informeret dig. Det beklager de dybt. Butikken vil kontakte dig for at være behjælpelig med en løsning.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super fin service hos Møbler.dk i Sunds

Har købt seng hos Møbler.dk i Sunds ved Herning.
Alt fra bestilling i butikken til levering og montering er forløbet helt som lovet.
De allerbedste anbefalinger herfra til Kenth og Co.
Mvh
Luise

12. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Luise.

Tak for dine 5-stjerner. Den bliver Kenth & Co. stolte af :-)
Vi anstrenger os hver dag for at give vores kunder en god service og god faglig rådgivning. Derfor bliver vi glade når kunderne sætter pris på det.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget tilfreds og altid go oplevelse

Altid meget imødekommende, og behagelig betjening. Samt meget professionel rådgivning!
Kommer ikke til at købe møbler andre steder end hos sunds møbler!
Tak for handlen

9. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Nicolai.

Tak for din positive anmeldelse. Den er vi rigtig stolte af.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere