Mobler Anmeldelser 256

TrustScore 3 ud af 5

3,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️

Virksomhedsoplysninger

  1. Møbelforretning

Skrevet af virksomheden

Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.


Kontaktoplysninger

3,2

Middel

TrustScore 3 ud af 5

256 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service hos Møblér Silkeborg

Super service hos Møblér Silkeborg.
TAK for et lækkert plankebord til en skarp pris, lån af trailer og klasse service. Handler meget gerne hos jer igen :-)

6. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Julie.
Tak for din flotte anmeldelse og fedt at du bemærker den gode service, som er en af vores mærkesager.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service - Frederikssund

Jeg har altid været glad for at handle hos bo bedst / Møblér, og har for nogle år siden (2014) blandt andet købt nogle Conform time-out stole.

Den ene “opgav” vippe funktion den anden dag, og jeg ringede til butikken i Frederikssund, og talte med Steen, som undersøgte om de havde et reservedel kit hjemme - han meldte tilbage at de havde det liggende, og jeg kunne komme forbi med stolen.

To dage efter aflevering af stolen, er den ordnet, super service fra Frederikssund.

Skønt at handle med fagfolk som kender deres produkter.

19. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Henrik.
Hvor er det dejligt når vores ambitioner om at give god personlig service og faglig rådgivning også bliver værdsat af kunderne. Og super at Steen er vaks til at hjælpe dig.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service både ved køb og reklamation!

Schmidt Grenaa. Købte en Le Klint lampe til Black friday. Kun godt at sige om handlen. Hurtig levering selv om det var en travl periode. Lampen havde desværre en fejl og jeg kontaktede derfor butikken og de var meget hurtige til at sende mig en reservedel. Så tak for super service. En god måde at bedømme en virksomhed på er hvordan de håndtere reklamation og her var intet at klage over :-)

16. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Morten.
Tusind tak for at du har taget dig tid til at anmelde os og tak for den fine rating. Vi prioriterer personlig service og høj faglighed, så det er rart når det skinner igennem også når noget ikke er som det skal være.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God service ved Karup Randers

Efter en dårlig oplevelse ved My Home kørte vi til Karup Randers, jer fik vi en god service og et godt tilbud.
En leveringstid tid på 18 uger, det kan vi godt leve med så længe den bliver overholdt. Hvis bare de holder hvad de lover er jeg glad.

12. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Peter.
Tak for din anmeldelse og de 4 stjerner. Ja, leveringstiderne har været meget udfordrede igennem mange måneder, det skyldes desværre hele Covid-19 situationen i en lang række lande. Vi håber at alt blev overholdt og at vi ser dig i butikken igen en anden god gang.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service i butikken

God service i butikken, der er god tid til at vejlede kunderne. Og specielle ønsker er der mulighed for at fremskaffe.👏
Endvidere er det en fin service at der leveres møbler til Samsø. Selv om øen heldigvis ikke er brofast. 🌺

17. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Anette Jansen.
Tak for at du har taget dig tid til at anmelde os og tak for din fine rating og de pæne ord. De gør os stolte.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God kundeservice og faglig betjening - HORSENS

HORSENS -
Stor ros for imødekommende og forstående kundeservice.
Jeg kom med en reklamation, som slet ikke var Horsens Møblér, da produktet til 10.000,- DKK var købt ved en anden Møblér forretning.
Britta, ejeren var yderst lydhør og interesseret i at løse reklamationen, selvom produktet ikke var købt i Horsens.
Det er professionel engagement i kundeservice, der på bedste Møblér ambassadørmanér løste reklamationen til UG og jeg er dybt taknemmelig for den seriøse faglige behandling.
Det giver tryghed og fremtidige køb sker ved Møblér i Horsens.

10. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Kenni.
Tusind tak for din positive anmeldelse og tak for roserne. VI tilstræber altid at give god lokale service og det har Britta også bevist ved at hjælpe dig. Vi glæder os til at servicere dig en anden god gang.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi har idag været i Møbler i Odder for…

Vi har idag været i Møbler i Odder for at kigge på en lænestol med tilhørende fodskammel, som vi har set på nettet.
På Bo Bedres hjemmeside kunne vi få sættet til 1000kr mindre end i butikken i Odder, og vi hører derfor om de prismatcher nu hvor de samarbejder med Bo Bedre, for så vil vi hellere støtte deres lokale butik. Vi bliver mødt af en rar kundeservice, der gerne vil prismatche. Han oplyser dog, at vi først kan få stolen et godt stykke inde i det nye år 2021. Vi aftaler med ham, at vi vil tage hjem og ringe til Bo Bedre og høre om deres leveringstid (det tilbyder han ikke at gøre), men bedst som vi kommer hjem ca 45 min senere, bliver prisen i søgende stund ændret til samme pris som i Møbler i Odder. Vi kontakter Bo Bedre der oplyser, at de har fået en opringning ang. at skulle ændre prisen på stolen, så den matcher med prisen i Møbler.
Vores konklusion er dermed, at den ellers rare sælger har kontaktet hovedkontoret, og har fået dem til at ændre prisen, således vi ikke kan få det tilbud vi ellers havde set. Det er virkelig dårlig stil og appellerer ikke ligefrem til at handle lokalt og uden om nethandel..

22. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Camilla.
Tak for at du tager dig tid til at give din mening til kende. Jeg beklager den oplevelse du har haft omkring prisen på lænestolen. Møblér er en kæde af selvstændigt ejede butikker, hvorfor vi ikke må bestemme butikkernes udsalgspriser, hvilket vi heller ikke gør. I dette tilfælde har butikken i Odder kontaktet Bo Bedre og gjort dem opmærksom på en prisstigning som Bo Bedre ikke har været opmærksomme på. Det er uheldigt, da vores prismatch-løfte gælder alle udbudte priser der kan dokumenteres på bestillingstidspunktet, undtaget er dog specialfremstillede varer, udstillingsmodeller, restpartier og kø- eller åbningstilbud.
Beklager din oplevelse endnu en gang.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

INGEN service!!

Møblér med Karup Randers
Jeg blev ikke informeret om at sofaen var forsinket i forhold til levering og skulle selv følge op for at finde ud af dette.
Da jeg så fik sofaen kom den med forkerte ben og jeg skulle vente tre uger på disse, som jeg igen selv skulle kæmpe for blev bestilt og leveret. Jeg fik så benene, men de havde kun 5 med og sofaen har 7 ben... igen igen skal jeg så nu vente og som tidligere skal jeg igen kime dem ned for at finde ud af om de overhoved har bestilt dem og hvornår de bliver leveret. Har aldrig oplevet så dårlig service, når en virksomhed selv fejler.

Som svar på nedenstående ..
Hvis møbler tror at to små pyntepuder gør op for at man har ventet mere en 2 måneder yderligere på at få det man har betalt for samt at det er en kamp hele vejen igennem, så skal de virkelig lære noget om kundeservice.

20. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Tenna.
Tak for at du tager dig tid til at give din mening til kende, om end vi er kede af at du ikke mener at have oplevet service hos os. I din sag er der tilsyneladende flere ting der er gået galt, det beklager vi dybt. Vores butik i Randers har rigtig gode rutiner med opfølgning på leveringstider og orientering af kunderne, hvis der opstår forsinkelser hos vores producenter. Jeg kan forstå på butikken, at de også har foræret dig et par sofapuder som kompensation for den udskudte levering. Og hvor uheldigt, at sofaen så leveres med forkerte ben og at erstatningsbenene ikke sendt i det rette antal. Jeg kan dog forstå på butikken, har du heldigvis har kunnet benytte sofaen i ventetiden. Vi har fulgt op på vores producent i denne sag og bedt dem om at styrke deres kontrolrutiner.
Vi beklager din oplevelse og håber du bliver glad for din sofa.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fra god service til løgn og ligyldighed

Det som startede som super god service i Móbler Ikast endte med løgn og ligegyldighed.
Var ude og kikke på nye stole til spisebord. Den valgte stol havde de i tre farver, men havde ikke den lysebrune hjemme, men fik af vide, de var bestilt og der ville komme 12 stk. hjem midt/sidst på ugen. Aftalen blev, at vi reserverede 8 stk., og så ville de ringe, så snart stolene var hjemme. Det bliver onsdag, der sker intet. Det bliver fredag og stadig intet. Ringer så derud kl. 17 og får af vide, at de LIGE er kommet på deres lager, og at hun godt nok havde en seddel om at skulle ringe, men det havde hun ikke lige nået. OKI, vi kikker ud lørdag bliver aftalen så. Kommer derud kl. ca.10,30, hvor vi så møder en ansat, som spørger, om han kunne hjælpe. Vi forklarer, at vi skulle se/hente 8 stole. De er ikke samlet endnu får vi besked på, nej ok det gør vi selv. Ingen problem. Men først 3. gang vi spørger, om vi må se dem, går han ud og finder en stol i lys læder, og det er lige farven, som vi havde håbet. MEN MEN da han så kommer tilbage fra lageret, har de kun 4 stk. Hvor jeg så spørger, om ikke de kan være sat til side. Nej, siger han, for han havde selv pakket dem ud og sat dem på plads den anden dag !!!!!
Så de beklagede meget, men de var nok solgt til anden side!!!!!

28.10.2020
Svar på besked fra Møbler.
Det vil jo så altid blive påstand mod påstand, om der var tale om en reservation eller ej. Men hvis vi er klar over, at det er os, der har formuleret det forkert, så havde vi nok ikke tænkt, at det vart nødvendigt med en anmeldelse af butikken!!!
Vi er på INTET tidspunkt blevet tilbudt at låne 4 stole!! Eneste kommentar, sælger havde, var, at det var meget beklageligt, hvilket han så til gengæld forsøgte at redde den med flere gange.
Men det ændrer stadig ikke på vores oplevelse; at det virkede som om, at de vidste, at de havde lavet en brøler, eftersom vi skulle bede 3 gange om at få lov til at se stolen.

17. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Thomas Hvolgaard.
Tak for at du tager dig tid til at give din mening til kende. Og hvor er det ærgerligt at det der starter som en god oplevelse ender med en så stor frustration. Jeg har talt med indehaveren af butikken og de beklager den oplevelse du står tilbage med, om end butikken ikke kan genkende hele din beskrivelse af situationen. Blandt andet at der ikke var tale om reservation men et ønske om at se stolen i cognac, måske det er det du mener med din formulering "se/hente". Ydermere har butikken tilbudt dig at låne dig 4 andre stole i perioden frem til levering af de sidste 4 stole, såfremt du stod med et "akut" behov.
Vi beklager den oplevelse du har haft af situationen.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Boligcentret Jarvig Møbler // Nykøbing F

Absolut den bedste kundeservice jeg længe har modtaget.

Da jeg besøgte Boligcentret Jarvig Møbler fortalte jeg mit ønske til min kommende sofa. Jeg fik efterfølgende en fantastisk rundvisning i deres boligcenter, hvor de viste mig alle deres sofaer som kunne opfylde mine ønsker.

Da jeg fandt drømmesofaen fik jeg et godt tilbud og kunne ikke takke nej. Der var dog lang leveringstid sofaen. Men frygt ej, det løste de hurtigt. Jeg fik i mellemtiden en lånesofa indtil den anden kom på hjem. Lånesofa leverede og afhentede de helt gratis, jeg skulle "blot" holde døren åben og fortælle placeringen af den.

Dette er et boligcenter som vil gå langt for deres kunder, og servicen er helt i top! Tusind tak.

21. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Mathilde.
Tusind tak for at du tager dig tid til at anmelde vores butik i Nykøbing F. Netop at gå langt for kunderne kendetegner vores kæde og ejerne af butikkerne. Og dejligt at der også kunne findes en løsning i forhold til de lange leveringstider, som vi desværre pt. er ramt af pga. konsekvenser af Covid-19 rundt om i Europa.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Suveræn service

20. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Ruth.
Tak for din positive anmeldelse. Personlig service er en af vores mærkesager, hvorfor vi bliver ekstra glade når vores kunder tager sig tid til at sætte pris på det.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fuldstændig elendig virksomhed (Vordingborg)

Hej Læsere.

Denne virksomhed vil jeg klart ikke anbefale, da de snyder med aftaler og priser.

Jeg har brugt omkring 20.000 Kr.- i denne virksomhed, men efter 2-3 måneder kontakter de mig på telefon er forklare at de har glemt at hæve pengene for et bord, jeg havde i min ordre.
Dette er selvfølgelig en menneskelig fejl, dog ønsker de ligepludselig også at der mangler en betaling på yderligere 499 Kr.- af nogle stole som allerede er betalt kontakt.

Det vil sige de har ændret en pris på en vare som allerede er betalt, og opkræver et beløb af en anden pris.

Forklare man det til deres kære kundeservice "Bente" så lyder det som om i telefonen at de er meget desparate efter en betaling, og virker til at de er fuldstændige ligeglade med os kunder og kun tænker på penge.

Spørger man efter en kompensation for deres fejl og besvær, så er der ikke noget at hente.

Her er min anmeldelse (1-10):
(1/10) Svare efter 5 dage på en mail
(1/10) Elendig kundeservice
(1/10) Snyder deres kunder
(1/10) Ikke kundeservice minded personale
(1/10) Opkræver en anden pris end vist.
(1/10) Overholder ikke aftaler
(1/10) Enorom desparat efter penge.

15. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Anton.
Tak for at du tager dig tid til at give din mening til kende. Jeg har været i kontakt med ejeren af Møllers Møbler i Vordingborg, hvor til din kritik går. Han har skrevet nedenstående, grundige og uddybende, svar til dig.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

"Hej Anton
Det er altid kedeligt, når man har en kunde, der ikke er tilfreds, og jeg har derfor gennemgået din handel for at undersøge sagen nærmere.
Du skriver til os, som vi er et stort firma, hvilket ikke helt er tilfælde. Vi er medlem af den indkøbskæde, der hedder Møblér, men dette er det man kalder en frivillig kæde. Her er hver enkelt møbelhandler ejer deres egen forretning, hvor jeg så ejer forretningen i Vordingborg - Møllers Møbler - sammen med Bente, som du har skrevet sammen med.
Vi er et familiefirma, hvor vi selv syntes, at vi gør, hvad vi kan for vores kunder. I forbindelse med din handel er der desværre sket en fejl, da du vælger, at købe spisebordet over nettet og de øvrige ting i vores forretning. Når man handler over nettet, vil beløbet normalt blive trukket automatisk, men da der på din faktura er både køb i forretningen og køb over nettet er det her fejlen er opstået.
Vi har efterfølgende forsøgt at afhjælpe fejlen ved at tilbyde, at du kan betale 500,- pr måneden (uden renter og gebyr samt ansøgning til finansselskab, men bare til vores konto). Vi har ligeledes tilbudt at afhente bordet, så det ikke vil være nogen omkostning for dig, hvis det er udfordringen.
At du skriver, vi er meget desperate for at få vores penge, forstår jeg ikke? - vi tillader os at henvende os til dig efter 3 måneder, da vi kan se din konto hos os endnu står åben. Herudover tilbyder vi dig ovenstående tiltag, for at imødekomme dig bedst muligt, hvilket jeg ikke ser som desperat.
Yderligere mener du, at vi ændrer på priserne, hvilket jeg desværre heller ikke forstår. Hvis du ser på din faktura, er der ikke ændret på nogen priser i forhold til det vi opkræver. Og hvis der efter din opfattelse er opkrævet et forkert beløb, bør du kommentere dette når du modtager fakturaen. Under alle omstændigheder ved jeg, at Bente har ladet dig tvivlen komme til gode, og fjernet det beløb du mente ikke passede.
Som jeg skriver indledningsvis, er vi et lille firma med fire personer tilknyttet i Møllers Møbler i Vordingborg. Vi er selvfølgelig alle kede af, at vi har fået en utilfreds kunde, men vi forstår ikke, at du som kunde ikke reagerer og kontakter os, da du kan se på din konto, at beløbet endnu ikke er hævet som aftalt?
Vi undskylder for din oplevelse af forløbet. Jeg har to kvindelige ekspedienter, der er meget berørt af situationen, da de som udgangspunkt er glade for deres arbejde og til fulde forsøger at gør alle kunder tilfredse.

Med venlig hilsen
Torbjørn Nielsen,
Møllers Møbler i Vordingborg"

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Tusind tak til Michael Aalborg City Syd…

Tusind tak til Michael Aalborg City Syd for den fantastiske service ud over alt i en temmelig presserende sag. Løste problemet straks på en søndag, hvor vi var i stor knibe på campingpladsen Strandparken.

14. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Erika.

Tak for at du har taget dig tid til at give os en positiv anmeldelse. Og dejligt at en presserende situation på campingpladsen blev løst.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I Møbler Ikast har vi haft rigtig gode…

I Møbler Ikast har vi haft rigtig gode serviceoplevelser i forbindelse med køb af senge. Vi er glade og tilfredse med vejledning, priser, produkter og levering.

12. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære kunde.

Tak for din positive anmeldelse. Vi bliver altid stolte når kunderne bemærker vores personlige service og faglige vejledning.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pas på de fusker med priserne

Pas på de fusker med priserne. Deres bari vitrinskab er sat ned med 4000 kr. til nu 2.999 kr. men i bo-bedre er samme vitrinskab, samme navn til fast lav pris til 2.999 🙈 i skal ikke tro i spare penge hos dem...de fusker bare

2. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Lina Jensen.
Tak for at du tager dig tid til at anmelde din oplevelse hos os omend vi ikke er glade for en stjerne. Bari vitrineskabet har en vejledende pris på 7.999, som skabet også bliver solgt til når det ikke er på kampagne. Lige nu som et introtilbud. Vi kan dog se, at du har ret i at samme skab står til Fast lav pris hos andre - derfor retter vi også skabet til Fast lav pris, hvilket betyder at det ikke bliver sat op igen til vejl. pris, som oprindeligt planlagt.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I Møblér Skanderborg fik jeg en…

I Møblér Skanderborg fik jeg en virkelig god serviceoplevelse. Efter at være kommet til at købe en sofa, der viste sig at være for stor til rummet (som var 100% min egen fejl) fik jeg alligevel hjælp til at finde en virkelig fair løsning på problemet. Hver gang jeg har besøgt butikken er jeg i øvrigt altid blevet mødt af venlige medarbejdere, der ikke hænger over en eller presser som nogle sælgere ofte gør. Sortimentet er spændende og i de fleste prisklasser. Jeg kommer bestemt tilbage og kan kun anbefale dem.

28. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Anna.
Tusind tak for din positive anmeldelse og for at du tager dig tid til at anmelde os. Vi er stolte over at du fremhæver vores service, hvilket er væsentligt for os. Vi glæder os til at se dig igen.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

god services og virkelig god kvalitet

Lidt lang levering(under corona) men god services og virkelig god kvalitet.
Og meget hjælpsom

22. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Nicolai Pedersen.
Tak for din positive anmeldelse. Du har helt ret, Corona-situationen giver desværre udfordringer hos flere af vores producenter og leverandører.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God service og lækker kvalitet

Vi var på udkig efter en ny sofa, og efter mange besøg i mange butikker fandt vi den lækreste sofa hos Møblér i Silkeborg: Chaiselongsofa med 110 cm. bred chaiselong i petroleumsblå. Sælgeren var opmærksom, flink og spørgende, og efter ganske kort tid havde vi besluttet, at det skulle være den sofa.
Efter lidt forhandling, kom vi frem til en fair pris, og sofaen blev bestilt. Grundet Corona var der lang leveringstid, men det fik vi at vide, da vi købte den.
En uge for tidligt kom sofaen, hvilket var super fedt! Den var sindssygt nem at samle - tror kun det tog et kvarter - og nu står den og pryder vores stue.
Tak for lækkert produkt og god service :)

27. maj 2020
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere