RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere
Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.
Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.
Kontaktoplysninger
Toftegårdsvej 16, 8370, Hadsten, Danmark
- 53362561
- info@mobler.dk
- www.mobler.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser
Det tager typisk over 1 måned at svare
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Super service hos Møblér Silkeborg
Super service hos Møblér Silkeborg.
TAK for et lækkert plankebord til en skarp pris, lån af trailer og klasse service. Handler meget gerne hos jer igen :-)

Besvarelse fra Mobler
God service - Frederikssund
Jeg har altid været glad for at handle hos bo bedst / Møblér, og har for nogle år siden (2014) blandt andet købt nogle Conform time-out stole.
Den ene “opgav” vippe funktion den anden dag, og jeg ringede til butikken i Frederikssund, og talte med Steen, som undersøgte om de havde et reservedel kit hjemme - han meldte tilbage at de havde det liggende, og jeg kunne komme forbi med stolen.
To dage efter aflevering af stolen, er den ordnet, super service fra Frederikssund.
Skønt at handle med fagfolk som kender deres produkter.

Besvarelse fra Mobler
Super service både ved køb og reklamation!
Schmidt Grenaa. Købte en Le Klint lampe til Black friday. Kun godt at sige om handlen. Hurtig levering selv om det var en travl periode. Lampen havde desværre en fejl og jeg kontaktede derfor butikken og de var meget hurtige til at sende mig en reservedel. Så tak for super service. En god måde at bedømme en virksomhed på er hvordan de håndtere reklamation og her var intet at klage over :-)

Besvarelse fra Mobler
God service ved Karup Randers
Efter en dårlig oplevelse ved My Home kørte vi til Karup Randers, jer fik vi en god service og et godt tilbud.
En leveringstid tid på 18 uger, det kan vi godt leve med så længe den bliver overholdt. Hvis bare de holder hvad de lover er jeg glad.

Besvarelse fra Mobler
God service i butikken
God service i butikken, der er god tid til at vejlede kunderne. Og specielle ønsker er der mulighed for at fremskaffe.👏
Endvidere er det en fin service at der leveres møbler til Samsø. Selv om øen heldigvis ikke er brofast. 🌺

Besvarelse fra Mobler
God kundeservice og faglig betjening - HORSENS
HORSENS -
Stor ros for imødekommende og forstående kundeservice.
Jeg kom med en reklamation, som slet ikke var Horsens Møblér, da produktet til 10.000,- DKK var købt ved en anden Møblér forretning.
Britta, ejeren var yderst lydhør og interesseret i at løse reklamationen, selvom produktet ikke var købt i Horsens.
Det er professionel engagement i kundeservice, der på bedste Møblér ambassadørmanér løste reklamationen til UG og jeg er dybt taknemmelig for den seriøse faglige behandling.
Det giver tryghed og fremtidige køb sker ved Møblér i Horsens.

Besvarelse fra Mobler
Vi har idag været i Møbler i Odder for…
Vi har idag været i Møbler i Odder for at kigge på en lænestol med tilhørende fodskammel, som vi har set på nettet.
På Bo Bedres hjemmeside kunne vi få sættet til 1000kr mindre end i butikken i Odder, og vi hører derfor om de prismatcher nu hvor de samarbejder med Bo Bedre, for så vil vi hellere støtte deres lokale butik. Vi bliver mødt af en rar kundeservice, der gerne vil prismatche. Han oplyser dog, at vi først kan få stolen et godt stykke inde i det nye år 2021. Vi aftaler med ham, at vi vil tage hjem og ringe til Bo Bedre og høre om deres leveringstid (det tilbyder han ikke at gøre), men bedst som vi kommer hjem ca 45 min senere, bliver prisen i søgende stund ændret til samme pris som i Møbler i Odder. Vi kontakter Bo Bedre der oplyser, at de har fået en opringning ang. at skulle ændre prisen på stolen, så den matcher med prisen i Møbler.
Vores konklusion er dermed, at den ellers rare sælger har kontaktet hovedkontoret, og har fået dem til at ændre prisen, således vi ikke kan få det tilbud vi ellers havde set. Det er virkelig dårlig stil og appellerer ikke ligefrem til at handle lokalt og uden om nethandel..

Besvarelse fra Mobler
INGEN service!!
Møblér med Karup Randers
Jeg blev ikke informeret om at sofaen var forsinket i forhold til levering og skulle selv følge op for at finde ud af dette.
Da jeg så fik sofaen kom den med forkerte ben og jeg skulle vente tre uger på disse, som jeg igen selv skulle kæmpe for blev bestilt og leveret. Jeg fik så benene, men de havde kun 5 med og sofaen har 7 ben... igen igen skal jeg så nu vente og som tidligere skal jeg igen kime dem ned for at finde ud af om de overhoved har bestilt dem og hvornår de bliver leveret. Har aldrig oplevet så dårlig service, når en virksomhed selv fejler.
Som svar på nedenstående ..
Hvis møbler tror at to små pyntepuder gør op for at man har ventet mere en 2 måneder yderligere på at få det man har betalt for samt at det er en kamp hele vejen igennem, så skal de virkelig lære noget om kundeservice.

Besvarelse fra Mobler
Fra god service til løgn og ligyldighed
Det som startede som super god service i Móbler Ikast endte med løgn og ligegyldighed.
Var ude og kikke på nye stole til spisebord. Den valgte stol havde de i tre farver, men havde ikke den lysebrune hjemme, men fik af vide, de var bestilt og der ville komme 12 stk. hjem midt/sidst på ugen. Aftalen blev, at vi reserverede 8 stk., og så ville de ringe, så snart stolene var hjemme. Det bliver onsdag, der sker intet. Det bliver fredag og stadig intet. Ringer så derud kl. 17 og får af vide, at de LIGE er kommet på deres lager, og at hun godt nok havde en seddel om at skulle ringe, men det havde hun ikke lige nået. OKI, vi kikker ud lørdag bliver aftalen så. Kommer derud kl. ca.10,30, hvor vi så møder en ansat, som spørger, om han kunne hjælpe. Vi forklarer, at vi skulle se/hente 8 stole. De er ikke samlet endnu får vi besked på, nej ok det gør vi selv. Ingen problem. Men først 3. gang vi spørger, om vi må se dem, går han ud og finder en stol i lys læder, og det er lige farven, som vi havde håbet. MEN MEN da han så kommer tilbage fra lageret, har de kun 4 stk. Hvor jeg så spørger, om ikke de kan være sat til side. Nej, siger han, for han havde selv pakket dem ud og sat dem på plads den anden dag !!!!!
Så de beklagede meget, men de var nok solgt til anden side!!!!!
28.10.2020
Svar på besked fra Møbler.
Det vil jo så altid blive påstand mod påstand, om der var tale om en reservation eller ej. Men hvis vi er klar over, at det er os, der har formuleret det forkert, så havde vi nok ikke tænkt, at det vart nødvendigt med en anmeldelse af butikken!!!
Vi er på INTET tidspunkt blevet tilbudt at låne 4 stole!! Eneste kommentar, sælger havde, var, at det var meget beklageligt, hvilket han så til gengæld forsøgte at redde den med flere gange.
Men det ændrer stadig ikke på vores oplevelse; at det virkede som om, at de vidste, at de havde lavet en brøler, eftersom vi skulle bede 3 gange om at få lov til at se stolen.

Besvarelse fra Mobler
Boligcentret Jarvig Møbler // Nykøbing F
Absolut den bedste kundeservice jeg længe har modtaget.
Da jeg besøgte Boligcentret Jarvig Møbler fortalte jeg mit ønske til min kommende sofa. Jeg fik efterfølgende en fantastisk rundvisning i deres boligcenter, hvor de viste mig alle deres sofaer som kunne opfylde mine ønsker.
Da jeg fandt drømmesofaen fik jeg et godt tilbud og kunne ikke takke nej. Der var dog lang leveringstid sofaen. Men frygt ej, det løste de hurtigt. Jeg fik i mellemtiden en lånesofa indtil den anden kom på hjem. Lånesofa leverede og afhentede de helt gratis, jeg skulle "blot" holde døren åben og fortælle placeringen af den.
Dette er et boligcenter som vil gå langt for deres kunder, og servicen er helt i top! Tusind tak.

Besvarelse fra Mobler
Fuldstændig elendig virksomhed (Vordingborg)
Hej Læsere.
Denne virksomhed vil jeg klart ikke anbefale, da de snyder med aftaler og priser.
Jeg har brugt omkring 20.000 Kr.- i denne virksomhed, men efter 2-3 måneder kontakter de mig på telefon er forklare at de har glemt at hæve pengene for et bord, jeg havde i min ordre.
Dette er selvfølgelig en menneskelig fejl, dog ønsker de ligepludselig også at der mangler en betaling på yderligere 499 Kr.- af nogle stole som allerede er betalt kontakt.
Det vil sige de har ændret en pris på en vare som allerede er betalt, og opkræver et beløb af en anden pris.
Forklare man det til deres kære kundeservice "Bente" så lyder det som om i telefonen at de er meget desparate efter en betaling, og virker til at de er fuldstændige ligeglade med os kunder og kun tænker på penge.
Spørger man efter en kompensation for deres fejl og besvær, så er der ikke noget at hente.
Her er min anmeldelse (1-10):
(1/10) Svare efter 5 dage på en mail
(1/10) Elendig kundeservice
(1/10) Snyder deres kunder
(1/10) Ikke kundeservice minded personale
(1/10) Opkræver en anden pris end vist.
(1/10) Overholder ikke aftaler
(1/10) Enorom desparat efter penge.

Besvarelse fra Mobler
Tusind tak til Michael Aalborg City Syd…
Tusind tak til Michael Aalborg City Syd for den fantastiske service ud over alt i en temmelig presserende sag. Løste problemet straks på en søndag, hvor vi var i stor knibe på campingpladsen Strandparken.

Besvarelse fra Mobler
I Møbler Ikast har vi haft rigtig gode…
I Møbler Ikast har vi haft rigtig gode serviceoplevelser i forbindelse med køb af senge. Vi er glade og tilfredse med vejledning, priser, produkter og levering.

Besvarelse fra Mobler
Pas på de fusker med priserne
Pas på de fusker med priserne. Deres bari vitrinskab er sat ned med 4000 kr. til nu 2.999 kr. men i bo-bedre er samme vitrinskab, samme navn til fast lav pris til 2.999 🙈 i skal ikke tro i spare penge hos dem...de fusker bare

Besvarelse fra Mobler
I Møblér Skanderborg fik jeg en…
I Møblér Skanderborg fik jeg en virkelig god serviceoplevelse. Efter at være kommet til at købe en sofa, der viste sig at være for stor til rummet (som var 100% min egen fejl) fik jeg alligevel hjælp til at finde en virkelig fair løsning på problemet. Hver gang jeg har besøgt butikken er jeg i øvrigt altid blevet mødt af venlige medarbejdere, der ikke hænger over en eller presser som nogle sælgere ofte gør. Sortimentet er spændende og i de fleste prisklasser. Jeg kommer bestemt tilbage og kan kun anbefale dem.

Besvarelse fra Mobler
god services og virkelig god kvalitet
Lidt lang levering(under corona) men god services og virkelig god kvalitet.
Og meget hjælpsom

Besvarelse fra Mobler
Foreløbig fin service i butikken og ved…
Foreløbig fin service i butikken og ved bestilling. Afventer nu levering af den ønskede stol + skammel, men desværre først i august, pga. fabrikkens sommerferie.
God service i Møbler Odder
God service i Møbler Odder. Levering på den forventede dag og god vejledning ift. vedligehold af havemøbler.
God service og lækker kvalitet
Vi var på udkig efter en ny sofa, og efter mange besøg i mange butikker fandt vi den lækreste sofa hos Møblér i Silkeborg: Chaiselongsofa med 110 cm. bred chaiselong i petroleumsblå. Sælgeren var opmærksom, flink og spørgende, og efter ganske kort tid havde vi besluttet, at det skulle være den sofa.
Efter lidt forhandling, kom vi frem til en fair pris, og sofaen blev bestilt. Grundet Corona var der lang leveringstid, men det fik vi at vide, da vi købte den.
En uge for tidligt kom sofaen, hvilket var super fedt! Den var sindssygt nem at samle - tror kun det tog et kvarter - og nu står den og pryder vores stue.
Tak for lækkert produkt og god service :)
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







