Mobler Anmeldelser 256

TrustScore 3 ud af 5

3,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️

Virksomhedsoplysninger

  1. Møbelforretning

Skrevet af virksomheden

Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.


Kontaktoplysninger

3,2

Middel

TrustScore 3 ud af 5

256 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har købt en ny lænestol hos Møblér i…

Har købt en ny lænestol hos Møblér i Odder.
Super gode, venlige og hjælpsomme medarbejder.
Og stolen blev leveret før tiden, så det var så fint.

8. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Lise Frandsen.
Tak for at du tager dig tid til at anmelde og tak for de 5 stjerner, dem er vi rigtig stolte af. Håber du fortsat er glad for lænestolen.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi anbefaler Nina fra Møblér Skanderborg!

Nina fra Møblér Skanderborg får mine bedste anbefalinger ift. hjælpe os ifm. med reklamation af et spisebord, hvor udtrækket ikke fungerede optimalt.
Man skal altid kende sin møbelforretning, når leverandøren af produktet ikke har gjort sig tilstrækkelig umage. Godt gået Nina!

5. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Ole Ryssel.
Tusind tak for din flotte anmeldelse og din ros til Nina. I Møblér sætter vi en ære i at give en god service og give god faglig rådgivning - og vi må sige at Nina lever op til dette.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kæmpe ros til Møbler i Silkeborg.

Kæmpe ros til Møbler i Silkeborg.

Kunne jeg give 10 stjerner, så fik de det.

Havde en rigtig træls oplevelse med Møbler i Skanderborg i går.

I dag trådte Torben, Møbler Silkeborg i sambejde med Auping Senge i karakter og løste problemet til vores fulde tilfredshed.

24. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Carsten.
Dejligt at I kunne finde en løsning i Silkeborg :-) Jeg håber du er blevet glad for din seng.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pas på hvis du køber hos Møbler i…

Pas på hvis du køber hos Møbler i Skanderborg.

Vi købte den 30 maj 2021 en seng og betalte bl.a. For montering af sengen.
Leveringstid ca 8 uger.

Nu 23 dage efter ringer Lars fra forretningen og siger at prisen er forkert, at den er for en 140 cm. bred madras. Men vi har købt 2 på 90 cm. Vi stod med sælgeren og valgte sengen uden gavl. Nu har vi så også kun købt madrasser og bund, men ingen seng.

Lars er iskold, vi kan betale kr. 5.000,- ekstra for sengen.

Har annulleret handlen, jeg ønsker ikke at handle med utroværdige sælgere.

23. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Carsten Rasmussen.
Tak for at du tager dig tid til at anmelde os, selvom vi er ærgerlige over at vi kun gør os fortjent til en stjerne.
Desværre måtte butikken konstatere, at der var sket en fejl i det tilbud de havde givet jer og at butikken ville sætte penge til hvis de skulle sælge 2 stk. 90'er senge til den pris.
Vi beklager din oplevelse.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Køb med manglende levering og opfølgning

købte spisebord d. 1 marts til levering uge 14.
Fik opkald med orientering om forsinkelse til uge 20. Nu er det d. 1 juni og uge 22 og efter fysisk henvendelse i forretningen stadig ingen levering eller orientering om hvornår bordet forhåbentlig kommer. Har desværre på forretningens opfordring/krav betalt 50% så.......

1. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Per.
Tak for at du tager dig tid til at anmelde os også selvom vi ikke er glade for antallet af stjerner. Jeg har talt med den sælger der har ansvaret for din ordre. Som du skriver har der været meget lang leveringstid på dit bord, hvilket desværre gør sig gældende på rigtig mange møbler i disse tider. Jeg kan også forstå, at sælger, i forbindelse med udsættelsen, har tilbudt dig at lade handlen gå tilbage - da vi ikke kunne levere som lovet. Nu står bordet klar til at du kan afhente det og sælger tilbyder også at levere det til dig, men er desværre ikke lykkedes med at få fat i dig telefonisk. Vi beklager den lange leveringstid, som har været betinget af Skovbys produktionstider, men håber meget at du bliver glad for dit bord.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Alle 5 stjerner går direkte til Kim fra…

Alle 5 stjerner går direkte til Kim fra Møbler i Odder for en fantastisk service. :)

26. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Lasse.
Tusind tak for dit flotte anmeldelse til Kim i Odder. Han er, som hans kolleger rundt om i Møblér, en meget dygtig møbel fagmand som forstår at give en god og personlig service. Så, fedt at du bemærker det :-)
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi køber et sæt sofaer (2+3 personers)…

Vi køber et sæt sofaer (2+3 personers) - og får dem leveret af 2 omgange, da 3 personers er den som stod i udstillingen og jvf. butikken har den kun stået der et par måneder - købt som beset, men naturligvis med garanti! - vi får leveret 3 personers sofa lige før jul, og da de skal slæbe den gamle sofa ud, så får de lavet et stort hak i dørkarmen i stuen (igennem flere lag maling og helt ind til træet, i denne 100 år gamle bygning) - Den ene chauffør tager et billede og siger vi hører fra den ene ejer (Ishøj butikken) så vi kan finde en løsning.

Allerede efter 24 timer, så sidder man HELT anderledes i denne sofa, skummet er fladere, rygskummet er trykket fladere, fjedre siger lyde, når man bruger recliener delen, i den ene side - et par dage efter er hele sædet direkte skævt, så man hælder ind imod midten når man sidder i venstre side.

Kontakter butikken, og de siger at de kigger på det, når de kommer med 2 personers sofaen, og da de kommer med denne, så drejer de nogen fjedre, så den ikke længere siger de lyde, og har ikke så meget at sige til polstring eller mangel på samme, igen rykker vi for: hvad med den karm?

Grundet personlige omstændigheder, så går der nogen uger før vi igen kontakter butikken, og forklare problemet direkte til sælgeren, som siger at de sender en møbelreparatør ud, og de er meget dygtige, og skum kan gøre det ind imellem, han har set det nogen gange specielt på hjørnesofaer (ehmm, det er ikke en hjørnesofa)

Der går yderligere et par uger, så kommer det firma forbi, som de hyrer til den slags, og han tager en masse billeder og siger, at han godt kunne rette skummet, men at den blot ville gøre det igen, og iøvrigt, så hænger den imod venstre, da popnitten (en stor en) som holder den fast til midten af sofaen har meget stort spil, altså kan rykke sig - og det kan han ihvertfald ikke lave, og han vil faktisk ikke lave skummet, og imens vi snakker om det, så finder en flere fejl, eks at der er FOR meget skum i ryggen midt på sofaen, og at den højre side, som min kone sidder i, og kun har været hjemme 50% af tiden grundet arbejde ude, nu OGSÅ viser tydelige tegn på de samme fejl er på vej, skummet er allerede slet ikke ligeså behageligt og virker flat, specielt kontra 2 personers, som kun få gæster har siddet få timer i - han giver mig ret i at det eneste sæde på 3 personers som har "ok komfort" det er det i midten, hvor der så er for meget skum i ryggen, så det ikke passer med de 2 andre sæder, som nu også er meget flade, og grunden til at han ikke vil forsøge at lave skummet, er fordi, at så er det ham der hænger på garantien, også kan han komme hvert 6 mån og laver det igen og igen - dette er en professionel møbelpolstres ord!

Han siger, at han går ned og laver rapport færdig i bilen, ink. alle de billeder han har taget, og når han trykker send, så har både hans chef og møbler en kopi af denne rapport.

nu her 16+ dage efter, har vi intet hørt, og efter 3 dages forsøg, så har vi fået fat i sælgeren, som gav det videre til hans kollega, da han ikke havde mere at tilføje i sagen?!?!?! - hvordan kan man ikke have det når problemet ikke er løst? - ydermere, så påstår de, at de slet ikke har modtaget en rapport, og faktisk i første omgang, at der slet ikke have VÆRET en fra rep. firmaet hos os - er der nogen der kan sende en voksen til butikken i ishøj, så der kan komme styr på det?

Nu efter lange mere eller mindre tilsvininger af min kone, som har forsøgt at forklare dem, at alt det bøvl her, det ender med handlen skal gå retur i sidste ende, så skal vi tage ENDNU en fridag i uge 15 for at få en ny sofa - og vi er tilbudt 500kr for skaden på karmen - hvilket naturligvis på ingen måde dækker en maler! - så den del skal vi nu til at indhente tilbud fra maler og er det for dyrt, så vil butikken bare ikke dække det - flot service?

Den side af sofaen, som konen har siddet ekstremt lidt i, denne er nu også begyndt at sige lyde når man kører op og ned, og venstre side, der er det nu motor eller beslaget som siger lyde og ikke fjedre - alt i alt så virker det som noget super billigt skrammel fra kina (jvf sælger er de fra kina) som ikke kan holde til danskere - vi er ikke kinesere, men danskere som danskere nu er - iøvrigt så sælger os jo selv i butikken, da vi købte sofaerne, hvis nu det næste forsvar er at man maks kan veje 70kg i disse sofaer.

Nu her på trustpilot kan jeg se at møbler er en KÆDE, og derfor må der jo være nogen over butikken i Ishøj, som kunne tage sig af denne sag og få stoppet vanvidet, før vi skal bruge 4-5 måneder yderligere på en sofa mere, før vi ender samme sted!

Svar til møblers svar:
Du er HELT galt på den, det er komi-tragisk, at i holder på, at i har forsøgt at kontakte mig rigtigt mange gange, HELT forkert, og det ved i! - løst? - vi får af se!

Jeres direktør er ligeså anklagende og mener alt fra kunden til det firma i selv sender ud (proff. møbelfirma) ikke har styr på det som de siger - og styr på karmen? - nej!

"Direktøren" der kontaktede os var MAND!

17. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Rune Balken.
Tak for at du tager dig tid til at anmelde os - også selvom det er en ærgerlig anmeldelse at få. Jeg har talt med ejeren af butikken i Ishøj og jeg kan forstå, at han, af flere omgange, har forsøgt at kontakte dig telefonisk for en aftale om udbedring af skaden på karmen samt om reklamationen på sofaerne, men desværre har han ikke kunnet træffe dig - hvorefter han har afventet at du ville ringe tilbage.
Efter din anmeldelse, kan jeg forstå at I har lykkedes med at fange hinanden og har fået indgået en aftale om din reklamation og udbedringen af den skade som chaufførerne har lavet på din dørkarm, hvilket er helt normalt praksis hos os.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service 😀

Vi købte et lædersofa sæt ved Karup Møbler i Randers som vi fortrød og hellere ville have i en anden farve efter vi havde fået det hjem.
Men det var var ikke noget problem sagde Henning. De hentede bare det igen og vi fik et andet leveret i stedet.
Det kalder jeg god service af Karup Møbler og speciel tak til Henning 🙂
Vh Jørgen

15. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Jørgen.
Tak for din ánmeldelse og de flotte ord. Man må sige at Henning har strakt sig flot for jer, da det ikke er uden omkostninger for os at ombytte varer. Derfor er det ekstra godt, at du bemærker servicen og tager tiden til at anmelde os positivt.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Min forældre (72 år gamle) havde…

Min forældre (72 år gamle) havde bestilt et bord over nettet. I skanderborg

De fortrød bestillingen, da det var et dyrt bord og de ikke havde set det og ville i stedet vente til der blev åbnet op igen efter corona nedlukning

Jeg skal da lige love for min mor blev skældt ud og kaldt en masse grimme ting i telefonen

Hun skrev efterfølgende en mail og undskyldte, hvor svaret igen var uhøflig. Min mor blev nærmest truet med ønsket om ulykker

Føj siger jeg bare - alle er presset under nedlukning. Men meget meget uprofessionel behandling 😡👎

13. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Gitte Friis.
Tak for at du tager dig tid til at anmelde os om end vi ikke er stolte af din anmeldelse. Jeg har talt med butikschefen i butikken i Skanderborg og han beklager dybt at det løb af med ham, da dine forældre afbestilte bordet. Det er ingen hemmelighed, at de måneder hvor vores butikker var tvangslukkede var en svær tid og hvor ekstra omkostninger til afbestilte møbler ikke gjorde situationen bedre. Stort set alle vores møbler produceres til den enkelte kunde, hvorfor det ofte vil være behæftet med omkostninger at skulle sælge et møbel der har været bestilt hjem til en anden.
Det tillader naturligvis ikke, at dine forældre bliver tiltalt på den måde og det vil vi endnu en gang beklage.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Retur vare og bedste service

Vi har fået den bedste service hele vejen igennem med vores sofa der skulle retur da stoffets kvalitet ikke kunne holde efter kort tid.

Derefter valgte vi en læder sofa som vi desværre modtog med en masse fabriks fejl.
Der gav de den bedste service og sendte os en ny.

Den bedste service og kundebehandling hele vejen igennem.

Vores største anbefalinger her fra.

6. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Christina.
Tusind tak for at du tager dig tid til at anmelde os og at du, trods reklamationer, sætter pris på vores service. Netop at gå langt for kunderne kendetegner vores kæde og ejerne af butikkerne.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Møblér i Horsens Super service

Møblér i Horsens, servicen er virkelig i højsædet, Britta var utrolig tålmodig med mig selv 3. gang jeg kom ud til dem og langt om længe fandt den sofa jeg skulle have. De to unge gutter som leverede sofaen var smilende glade og lynhurtige til deres arbejde. alt i alt en super god oplevelse, kommer helt sikkert igen.

14. april 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Peter.
Tusind tak for at du har taget dig tid til at anmelde os og vi er mægtigt stolte af de fem stjerner især fordi service og faglig rådgivning er noget af det vigtigste for os.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fin og hurtig service

Fin og hurtig service. Glæder os til næste gang.

13. april 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Bjarne.
Tak for din positive anmeldelse. Den gør os glade. Vi ses næste gang :-)
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

9000 kroner for fire år

Læs hele anmeldelsen!!!

Købte et bord til 9000 kroner for 4 år siden. Efter reklamationen er udløbet begynder kantfinér på bordet at gå løst og slå revner. Jeg henvender mig til Odder møblér som siger de ikke kan gøre noget, da reklamationen er udløbet og jeg selv skal henvende mig til en snedker. Det er da super dårlig kundeservice. 9000 kroner for fire år. Øv!

Efter at have meldt skaden til Forbrugerklagenævnet, har jeg været i dialog med Odder møblér, som har strukket sig langt for at imødekomme mit problem. Løsningen blev, at jeg får en ny bordplade til 1000 kroner plus moms, hvilket jeg finder yderst generøst. En tak til Carl for at gøre hvad han kan for at løse problemet i fred og fordragelighed.

Ikke at melde skaden i "rigtig" tid skal vejes op mod at have købt et bord til 9000 kroner, som jeg mener skal kunne holde i mere end 4 år. Jeg er dog glad for løsningen og påtager mig ansvaret for ikke at have meldt skaden.

3,5/5 stjerner herfra. Den sidste halve får Odder møblér for Carls velvillighed

12. april 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Peter Resbo.
Tak for at du har taget dig tid til at anmelde os og ikke mindst at du også har taget dig tiden til at ændre din anmeldelse, efter at der var fundet en løsning på skaderne i laminaten.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Helt fantastisk service.

Helt fantastisk service.
Deres chauffør var syg, men så kørte de selv, så vi fik vores sofa en dag tidligere end aftalt.
Sofaen er i lækker kvalitet og vi er meget glade for den.
Møbler i Ishøj får en varm anbefaling herfra.

30. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Lone.
Tusind tak for at du har taget dig tid til at anmelde os og tak for den fine rating. Personlig service er vigtig for alle ejere i Møblér og deres medarbejdere - så din anbefaling betyder meget.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi har købet at spisebord hos Gades…

Vi har købet at spisebord hos Gades Møbelcenter Aalborg der har været en meget dårlig service , det viser sig at den laminat som er af meget dårlig kvalitet
de har lovet at kommer at se på det mange gange, men der sker ikke noget ,det er et Skovby bord jeg kan kun sige at hold jer væk fra Gades Møbelcenter i Aalborg .

MVH Tommy Pedersen

24. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Hej Tommy.
Jeg kan se at du har anmeldt os for den samme sag to gange. Håber du vil slette den ene af dem.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Møbler Skanderborg - så hellere jysk nedenunder da

Ringere kundeservice - lad os istedet kalde det håndtering, for service var det faneme ikke - skal man lede længe efter.

Var i Møblér Skanderborg for at købe ny seng med min kæreste.
Fuldstændig elendig “service” med en arrogant mand der ikke engang anerkender at man står der.
Tænk at gå i en discount butik som Jysk bagefter og have så meget bedre en oplevelse? En ungarbejder i jysk fik gjort de uddannede i møblérs arbejde bedre.

Gik hjem og bestilte en seng på nettet istedet, da hjælpen var tilsvarende på nettet som hos møblér - intet under at fysiske butikker ikke overlever, hvis de leverer service som Møblér Skanderborg.

Virkelig uprofessionelt og fuldstændig uacceptabelt.

19. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Camilla.
Tak for at du har taget dig tid til at anmelde os om end vi ikke er stolte af din rating samt den oplevelse du har haft i butikken. Det absolut ikke er den service i ønsker at give vores kunder. Alle vores butiksejere og deres ansatte gør hver dag en stor indsats for at yde en personlig service og give en god faglig rådgivning, derfor er det også ekstra ærgerligt at du har fået den oplevelse du her beskriver. Jeg har talt med butikschefen og han beklager dybt jeres oplevelse.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef for Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

god købsoplevelse

19. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Johannes.
Tusind tak for din positive anmeldelse - den gør os stolte.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Virkelig ringe kvalitet på møbler!

Virkelig ringe kvalitet på møbler!

Vi købte en ny sofa ved Møbler i Vejle for ca 2 år siden og der har ikke været andet end fejl og mangler på sofaen. !

Vi bestiller en lædersofa ved dem i specialmål, design og er enige om hvordan den skal se ud og det vil tage en 4-6 uger før den ville blive leveret.

Fint, vi får vores nye læder sofa, men den er ikke i samme design, som den vi blev enige om i butikken!? - de var ikke helt enige, men jeg havde ret i, at vi havde sagt den skulle se sådan ud og have det design ligesom sofaen i butikken havde. De siger så at det ikke laves mere ( design- syningerne på sofaen ), jeg siger til dem, at hvis jeg ikke får de syninger som den i butikken, så skal jeg ikke have den lædersofa! Hvorefter de kontakter leverandøren og så kan de lige pludseligt godt lave den lædersofa vi i starten blev enige om. Jeg venter endnu 3-4 uger på den nye lædersofa efter mål og den ankommer og bliver monteret.

Vi har ikke brugt den i godt 1 uge, så begynder den at knirke fra ende til ende, bare ved den mindste bevægelse på sofaen, eller bare man sætter sig på sofaen knirker den og siger nogen meget høje lyde, som om træet er ved at brække.

Selv den dag idag, står vi med en sofa som vi absolut ikke er tilfredse med! Den knirker mere og mere for hverdag der går, slår sig og siger meget høje lyde ved de mindste bevægelser, selvom man bar sætter sig unormalt langsomt på sofaen, giver den sig og siger knirke lyde.

Vi har snakket med dem og de sendte leverandøren ud for at besigtige lædersofaen, men selv de vidste ikke hvorfor den knirker og slår sig så meget som den gør.
De kunne intet gøre, jeg måtte leve med den sådan eller sende en helt ny lædersofa til reparation.

Jeg fortalte Møbler i Vejle at jeg ikke har nogen interesse i at sende en helt ny lædersofa til en pris af 29.000kr til reparation, når de fra start ikke har bygget sofaen ordentligt, for aldrig i mit liv har jeg set så ringe bygge kvalitet på en sofa, som den her jeg har købt ved Møbler, selv Biva kan lave mere kvalitets møbler end det jeg har købt her ved Møbler.

Sagde til dem ved Møbler, at hvis jeg kunne få en form for kulance, så ville jeg evt godt kunne leve med det, men hørte aldrig tilbage fra dem og var så for hurtig til at sige godt om sofaen, så min søster og min bror også købte en sofa ved dem, min søster endte med at returnere den tilbage igen pga af samme problemer og den begyndte at falde fra hinanden!

Så lad være med at købe her, hvis du ønsker nogle ordentlige kvalitets møbler for det er det bestemt ikke !

6. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget tilfreds !

Jeg bestilte er vitrineskab på Møblers hjemmeside en fredag aften.
En halv time senere blev jeg ringe op, mht. hvornår leveringen kunne finde sted. (København S afdeling)
15 min. efter mit opkald, fik jeg også en mail om dato og tid omhandlende aftalte levering.
5 dage efter, fik jeg leveret mit skab inden for aftalte tidsrum.
Super god service. Meget tilfreds!

19. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Josephien.
Tak for din positive anmeldelse og de flotte ord. Netop under nedlukningen af vores butikker, har ejerne af butikkerne været vakse på telefoner og mail, så kunderne fortsat har kunnet opleve vores gode service. Dejligt at du har bemærket det.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere