RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere
Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.
Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.
Kontaktoplysninger
Toftegårdsvej 16, 8370, Hadsten, Danmark
- 53362561
- info@mobler.dk
- www.mobler.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser
Det tager typisk over 1 måned at svare
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Har købt en ny lænestol hos Møblér i…
Har købt en ny lænestol hos Møblér i Odder.
Super gode, venlige og hjælpsomme medarbejder.
Og stolen blev leveret før tiden, så det var så fint.

Besvarelse fra Mobler
Vi anbefaler Nina fra Møblér Skanderborg!
Nina fra Møblér Skanderborg får mine bedste anbefalinger ift. hjælpe os ifm. med reklamation af et spisebord, hvor udtrækket ikke fungerede optimalt.
Man skal altid kende sin møbelforretning, når leverandøren af produktet ikke har gjort sig tilstrækkelig umage. Godt gået Nina!

Besvarelse fra Mobler
Kæmpe ros til Møbler i Silkeborg.
Kæmpe ros til Møbler i Silkeborg.
Kunne jeg give 10 stjerner, så fik de det.
Havde en rigtig træls oplevelse med Møbler i Skanderborg i går.
I dag trådte Torben, Møbler Silkeborg i sambejde med Auping Senge i karakter og løste problemet til vores fulde tilfredshed.

Besvarelse fra Mobler
Pas på hvis du køber hos Møbler i…
Pas på hvis du køber hos Møbler i Skanderborg.
Vi købte den 30 maj 2021 en seng og betalte bl.a. For montering af sengen.
Leveringstid ca 8 uger.
Nu 23 dage efter ringer Lars fra forretningen og siger at prisen er forkert, at den er for en 140 cm. bred madras. Men vi har købt 2 på 90 cm. Vi stod med sælgeren og valgte sengen uden gavl. Nu har vi så også kun købt madrasser og bund, men ingen seng.
Lars er iskold, vi kan betale kr. 5.000,- ekstra for sengen.
Har annulleret handlen, jeg ønsker ikke at handle med utroværdige sælgere.

Besvarelse fra Mobler
Køb med manglende levering og opfølgning
købte spisebord d. 1 marts til levering uge 14.
Fik opkald med orientering om forsinkelse til uge 20. Nu er det d. 1 juni og uge 22 og efter fysisk henvendelse i forretningen stadig ingen levering eller orientering om hvornår bordet forhåbentlig kommer. Har desværre på forretningens opfordring/krav betalt 50% så.......

Besvarelse fra Mobler
Alle 5 stjerner går direkte til Kim fra…
Alle 5 stjerner går direkte til Kim fra Møbler i Odder for en fantastisk service. :)

Besvarelse fra Mobler
Vi køber et sæt sofaer (2+3 personers)…
Vi køber et sæt sofaer (2+3 personers) - og får dem leveret af 2 omgange, da 3 personers er den som stod i udstillingen og jvf. butikken har den kun stået der et par måneder - købt som beset, men naturligvis med garanti! - vi får leveret 3 personers sofa lige før jul, og da de skal slæbe den gamle sofa ud, så får de lavet et stort hak i dørkarmen i stuen (igennem flere lag maling og helt ind til træet, i denne 100 år gamle bygning) - Den ene chauffør tager et billede og siger vi hører fra den ene ejer (Ishøj butikken) så vi kan finde en løsning.
Allerede efter 24 timer, så sidder man HELT anderledes i denne sofa, skummet er fladere, rygskummet er trykket fladere, fjedre siger lyde, når man bruger recliener delen, i den ene side - et par dage efter er hele sædet direkte skævt, så man hælder ind imod midten når man sidder i venstre side.
Kontakter butikken, og de siger at de kigger på det, når de kommer med 2 personers sofaen, og da de kommer med denne, så drejer de nogen fjedre, så den ikke længere siger de lyde, og har ikke så meget at sige til polstring eller mangel på samme, igen rykker vi for: hvad med den karm?
Grundet personlige omstændigheder, så går der nogen uger før vi igen kontakter butikken, og forklare problemet direkte til sælgeren, som siger at de sender en møbelreparatør ud, og de er meget dygtige, og skum kan gøre det ind imellem, han har set det nogen gange specielt på hjørnesofaer (ehmm, det er ikke en hjørnesofa)
Der går yderligere et par uger, så kommer det firma forbi, som de hyrer til den slags, og han tager en masse billeder og siger, at han godt kunne rette skummet, men at den blot ville gøre det igen, og iøvrigt, så hænger den imod venstre, da popnitten (en stor en) som holder den fast til midten af sofaen har meget stort spil, altså kan rykke sig - og det kan han ihvertfald ikke lave, og han vil faktisk ikke lave skummet, og imens vi snakker om det, så finder en flere fejl, eks at der er FOR meget skum i ryggen midt på sofaen, og at den højre side, som min kone sidder i, og kun har været hjemme 50% af tiden grundet arbejde ude, nu OGSÅ viser tydelige tegn på de samme fejl er på vej, skummet er allerede slet ikke ligeså behageligt og virker flat, specielt kontra 2 personers, som kun få gæster har siddet få timer i - han giver mig ret i at det eneste sæde på 3 personers som har "ok komfort" det er det i midten, hvor der så er for meget skum i ryggen, så det ikke passer med de 2 andre sæder, som nu også er meget flade, og grunden til at han ikke vil forsøge at lave skummet, er fordi, at så er det ham der hænger på garantien, også kan han komme hvert 6 mån og laver det igen og igen - dette er en professionel møbelpolstres ord!
Han siger, at han går ned og laver rapport færdig i bilen, ink. alle de billeder han har taget, og når han trykker send, så har både hans chef og møbler en kopi af denne rapport.
nu her 16+ dage efter, har vi intet hørt, og efter 3 dages forsøg, så har vi fået fat i sælgeren, som gav det videre til hans kollega, da han ikke havde mere at tilføje i sagen?!?!?! - hvordan kan man ikke have det når problemet ikke er løst? - ydermere, så påstår de, at de slet ikke har modtaget en rapport, og faktisk i første omgang, at der slet ikke have VÆRET en fra rep. firmaet hos os - er der nogen der kan sende en voksen til butikken i ishøj, så der kan komme styr på det?
Nu efter lange mere eller mindre tilsvininger af min kone, som har forsøgt at forklare dem, at alt det bøvl her, det ender med handlen skal gå retur i sidste ende, så skal vi tage ENDNU en fridag i uge 15 for at få en ny sofa - og vi er tilbudt 500kr for skaden på karmen - hvilket naturligvis på ingen måde dækker en maler! - så den del skal vi nu til at indhente tilbud fra maler og er det for dyrt, så vil butikken bare ikke dække det - flot service?
Den side af sofaen, som konen har siddet ekstremt lidt i, denne er nu også begyndt at sige lyde når man kører op og ned, og venstre side, der er det nu motor eller beslaget som siger lyde og ikke fjedre - alt i alt så virker det som noget super billigt skrammel fra kina (jvf sælger er de fra kina) som ikke kan holde til danskere - vi er ikke kinesere, men danskere som danskere nu er - iøvrigt så sælger os jo selv i butikken, da vi købte sofaerne, hvis nu det næste forsvar er at man maks kan veje 70kg i disse sofaer.
Nu her på trustpilot kan jeg se at møbler er en KÆDE, og derfor må der jo være nogen over butikken i Ishøj, som kunne tage sig af denne sag og få stoppet vanvidet, før vi skal bruge 4-5 måneder yderligere på en sofa mere, før vi ender samme sted!
Svar til møblers svar:
Du er HELT galt på den, det er komi-tragisk, at i holder på, at i har forsøgt at kontakte mig rigtigt mange gange, HELT forkert, og det ved i! - løst? - vi får af se!
Jeres direktør er ligeså anklagende og mener alt fra kunden til det firma i selv sender ud (proff. møbelfirma) ikke har styr på det som de siger - og styr på karmen? - nej!
"Direktøren" der kontaktede os var MAND!

Besvarelse fra Mobler
Super service 😀
Vi købte et lædersofa sæt ved Karup Møbler i Randers som vi fortrød og hellere ville have i en anden farve efter vi havde fået det hjem.
Men det var var ikke noget problem sagde Henning. De hentede bare det igen og vi fik et andet leveret i stedet.
Det kalder jeg god service af Karup Møbler og speciel tak til Henning 🙂
Vh Jørgen

Besvarelse fra Mobler
Min forældre (72 år gamle) havde…
Min forældre (72 år gamle) havde bestilt et bord over nettet. I skanderborg
De fortrød bestillingen, da det var et dyrt bord og de ikke havde set det og ville i stedet vente til der blev åbnet op igen efter corona nedlukning
Jeg skal da lige love for min mor blev skældt ud og kaldt en masse grimme ting i telefonen
Hun skrev efterfølgende en mail og undskyldte, hvor svaret igen var uhøflig. Min mor blev nærmest truet med ønsket om ulykker
Føj siger jeg bare - alle er presset under nedlukning. Men meget meget uprofessionel behandling 😡👎

Besvarelse fra Mobler
Retur vare og bedste service
Vi har fået den bedste service hele vejen igennem med vores sofa der skulle retur da stoffets kvalitet ikke kunne holde efter kort tid.
Derefter valgte vi en læder sofa som vi desværre modtog med en masse fabriks fejl.
Der gav de den bedste service og sendte os en ny.
Den bedste service og kundebehandling hele vejen igennem.
Vores største anbefalinger her fra.

Besvarelse fra Mobler
Møblér i Horsens Super service
Møblér i Horsens, servicen er virkelig i højsædet, Britta var utrolig tålmodig med mig selv 3. gang jeg kom ud til dem og langt om længe fandt den sofa jeg skulle have. De to unge gutter som leverede sofaen var smilende glade og lynhurtige til deres arbejde. alt i alt en super god oplevelse, kommer helt sikkert igen.

Besvarelse fra Mobler
Fin og hurtig service
Fin og hurtig service. Glæder os til næste gang.

Besvarelse fra Mobler
9000 kroner for fire år
Læs hele anmeldelsen!!!
Købte et bord til 9000 kroner for 4 år siden. Efter reklamationen er udløbet begynder kantfinér på bordet at gå løst og slå revner. Jeg henvender mig til Odder møblér som siger de ikke kan gøre noget, da reklamationen er udløbet og jeg selv skal henvende mig til en snedker. Det er da super dårlig kundeservice. 9000 kroner for fire år. Øv!
Efter at have meldt skaden til Forbrugerklagenævnet, har jeg været i dialog med Odder møblér, som har strukket sig langt for at imødekomme mit problem. Løsningen blev, at jeg får en ny bordplade til 1000 kroner plus moms, hvilket jeg finder yderst generøst. En tak til Carl for at gøre hvad han kan for at løse problemet i fred og fordragelighed.
Ikke at melde skaden i "rigtig" tid skal vejes op mod at have købt et bord til 9000 kroner, som jeg mener skal kunne holde i mere end 4 år. Jeg er dog glad for løsningen og påtager mig ansvaret for ikke at have meldt skaden.
3,5/5 stjerner herfra. Den sidste halve får Odder møblér for Carls velvillighed

Besvarelse fra Mobler
Helt fantastisk service.
Helt fantastisk service.
Deres chauffør var syg, men så kørte de selv, så vi fik vores sofa en dag tidligere end aftalt.
Sofaen er i lækker kvalitet og vi er meget glade for den.
Møbler i Ishøj får en varm anbefaling herfra.

Besvarelse fra Mobler
Vi har købet at spisebord hos Gades…
Vi har købet at spisebord hos Gades Møbelcenter Aalborg der har været en meget dårlig service , det viser sig at den laminat som er af meget dårlig kvalitet
de har lovet at kommer at se på det mange gange, men der sker ikke noget ,det er et Skovby bord jeg kan kun sige at hold jer væk fra Gades Møbelcenter i Aalborg .
MVH Tommy Pedersen

Besvarelse fra Mobler
Møbler Skanderborg - så hellere jysk nedenunder da
Ringere kundeservice - lad os istedet kalde det håndtering, for service var det faneme ikke - skal man lede længe efter.
Var i Møblér Skanderborg for at købe ny seng med min kæreste.
Fuldstændig elendig “service” med en arrogant mand der ikke engang anerkender at man står der.
Tænk at gå i en discount butik som Jysk bagefter og have så meget bedre en oplevelse? En ungarbejder i jysk fik gjort de uddannede i møblérs arbejde bedre.
Gik hjem og bestilte en seng på nettet istedet, da hjælpen var tilsvarende på nettet som hos møblér - intet under at fysiske butikker ikke overlever, hvis de leverer service som Møblér Skanderborg.
Virkelig uprofessionelt og fuldstændig uacceptabelt.

Besvarelse fra Mobler
Virkelig ringe kvalitet på møbler!
Virkelig ringe kvalitet på møbler!
Vi købte en ny sofa ved Møbler i Vejle for ca 2 år siden og der har ikke været andet end fejl og mangler på sofaen. !
Vi bestiller en lædersofa ved dem i specialmål, design og er enige om hvordan den skal se ud og det vil tage en 4-6 uger før den ville blive leveret.
Fint, vi får vores nye læder sofa, men den er ikke i samme design, som den vi blev enige om i butikken!? - de var ikke helt enige, men jeg havde ret i, at vi havde sagt den skulle se sådan ud og have det design ligesom sofaen i butikken havde. De siger så at det ikke laves mere ( design- syningerne på sofaen ), jeg siger til dem, at hvis jeg ikke får de syninger som den i butikken, så skal jeg ikke have den lædersofa! Hvorefter de kontakter leverandøren og så kan de lige pludseligt godt lave den lædersofa vi i starten blev enige om. Jeg venter endnu 3-4 uger på den nye lædersofa efter mål og den ankommer og bliver monteret.
Vi har ikke brugt den i godt 1 uge, så begynder den at knirke fra ende til ende, bare ved den mindste bevægelse på sofaen, eller bare man sætter sig på sofaen knirker den og siger nogen meget høje lyde, som om træet er ved at brække.
Selv den dag idag, står vi med en sofa som vi absolut ikke er tilfredse med! Den knirker mere og mere for hverdag der går, slår sig og siger meget høje lyde ved de mindste bevægelser, selvom man bar sætter sig unormalt langsomt på sofaen, giver den sig og siger knirke lyde.
Vi har snakket med dem og de sendte leverandøren ud for at besigtige lædersofaen, men selv de vidste ikke hvorfor den knirker og slår sig så meget som den gør.
De kunne intet gøre, jeg måtte leve med den sådan eller sende en helt ny lædersofa til reparation.
Jeg fortalte Møbler i Vejle at jeg ikke har nogen interesse i at sende en helt ny lædersofa til en pris af 29.000kr til reparation, når de fra start ikke har bygget sofaen ordentligt, for aldrig i mit liv har jeg set så ringe bygge kvalitet på en sofa, som den her jeg har købt ved Møbler, selv Biva kan lave mere kvalitets møbler end det jeg har købt her ved Møbler.
Sagde til dem ved Møbler, at hvis jeg kunne få en form for kulance, så ville jeg evt godt kunne leve med det, men hørte aldrig tilbage fra dem og var så for hurtig til at sige godt om sofaen, så min søster og min bror også købte en sofa ved dem, min søster endte med at returnere den tilbage igen pga af samme problemer og den begyndte at falde fra hinanden!
Så lad være med at købe her, hvis du ønsker nogle ordentlige kvalitets møbler for det er det bestemt ikke !
Meget tilfreds !
Jeg bestilte er vitrineskab på Møblers hjemmeside en fredag aften.
En halv time senere blev jeg ringe op, mht. hvornår leveringen kunne finde sted. (København S afdeling)
15 min. efter mit opkald, fik jeg også en mail om dato og tid omhandlende aftalte levering.
5 dage efter, fik jeg leveret mit skab inden for aftalte tidsrum.
Super god service. Meget tilfreds!

Besvarelse fra Mobler
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







