RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere
Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.
Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.
Kontaktoplysninger
Toftegårdsvej 16, 8370, Hadsten, Danmark
- 53362561
- info@mobler.dk
- www.mobler.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser
Det tager typisk over 1 måned at svare
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Verdens bedste service!
Jeg har kun gode ord om Møblér i Skalborg og den ekstrem gode service, som vi har modtaget. Vi er blevet mødt med forståelse, tålmodighed, ekspertise samt gode råd. Selv efter mange spørgsmål/længere rådgivning og et pludselig valgskifte til en helt anden møbelserie, blev vi mødt med smil og hjælpsomhed.
Gunnar har givet os den bedste service, som jeg personligt nogensinde har oplevet. Han er uden tvivl gået "above and beyond" for os og deres fine butik samt store udvalg er helt sikkert et besøg værd!

Besvarelse fra Mobler
Bestilte 2 elevationssenge fra Mørkøv Bolignyt
Bestilte 2 elevationssenge fra Møblér Mørkøv Bolignyt.
De kom på nævnte leveringsdato.
Der var 2 flinke leveringsarbejdere ude og sætte dem op. Og alt virker bare helt perfekt.
De var super hurtige og gjorde deres arbejde flot og godt. Handler helt klart hos Møblér Mørkøv Bolignyt igen.

Besvarelse fra Mobler
Fantastisk oplevelse
Vi havde en fantastisk oplevelse i Gades Møblercenter i Aalborg, hvor vi blev mødt med hjælpsomhed, tålmodighed og åbenhed omkring fordele og ulemper i forbindelse med vores specifikke overvejelser.
Vi vil klart anbefale et besøg i Gades Møbelcenter i Aalborg, hvis man leder efter nye møbler.

Besvarelse fra Mobler
Nemt og hurtig levering
Nemt og hurtig levering, faktisk under 24 timer fra bestilling til levering :D måske bare heldigt men det var Nice :D

Besvarelse fra Mobler
Klaus fra Møbler Ishøj leverer klasse service
Den 12 februar køber vi et vitrineskab i Møbler Ishøj, men da vi får det samlet er det tydeligt at hele konstruktionen er skæv, da den ene låge er helt skæv.
Vi kontakter Møbler i Ishøj, og sender nogle billeder og videoer i deres retning. De kontakter leverandøren, som siger vi skal prøve at justere højden på fødderne, da det burde kunne løse problemet. Vi havde allerede afprøvet det, og det var tydeligt at det ikke alene var det der kunne løse problemet.
Møbler sender derfor en servicemand ud, der skal se på vitrineskabet, hvortil han konkluderer at skabet er defekt.
Dagen efter ringe Klaus fra Møbler, som har været kontaktpersonen fra starten af, og hele tiden holdt os opdateret og leveret en fantastisk service hele vejen. Han fortæller at en nyt vitrineskab ryger vores vej med levering til døren, og det bliver allerede leveret 2 dage efter, selvom der kunne gå i til 10 dage.
Det viser sig dog at nye vitrineskab har en dårlig svejsning, som betyder at det ikke kan samles ordentligt, men heldigvis har vi stadig det gamle vitrineskab, hvor den ene side kan erstatte den nye defekte side.
Og endelig har vi det vitrineskab vi afprøvede ude i butikken. Vi har hele vejen fået rigtig god service, men at vi i realiteten modtager 2 defekte produkter er lidt skidt, men heldigvis kan vi anvende en del fra det første på det nye, så at vi ender ud med et produkt der er funktionelt.

Besvarelse fra Mobler
God kundeservice
Vi bestilte 1 sofa, 1 spisebord og 6 spisestole.
Det eneste vi havde udfordringer med var stolene, en ret lav kvalitet fra leverandøren.
Vi kontaktede Møbler så hurtigt som muligt, da vi pakkede dem ud, for at fortælle om at vi har modtaget nogle dårlige stole, det var intet problem og vi fik 4 nye, som dog også var af dårlig kvalitet.
Dette skete på 3 gange, og til sidst fik vi nogle fornuftige stole.
Stor ros til tålmodigheden, hjælpen og forståelsen fra Møbler Horsens.
Derudover fik vi et fornuftigt tilbud på vores samlede køb hos Horsens, hvor det ikke just var tilfældet i Vejle, der var ikke noget at hente der.

Besvarelse fra Mobler
super fin service
Super fin service og samarbejde med Wengberg møbler. Vi havde en konkret problem med senge som vi havde købt. Per Frederiksen var meget hjælpsom og samarbejdende i forhold til producenten. En rigtig fin oplevelse når der er problemer med det produkt man har købt. Ingen tvivl om, at Wengberg sætter service i forhold til kunden højt.

Besvarelse fra Mobler
Sunds Møbler får 5/5 stjerner
Sunds Møbler får 5/5 stjerner.
Vi har handlet med Sunds Møbler siden 2015 hhv. sofa, sofabord, stole, spisebord og reolsystem. I alle tilfælde har vi fået en god kundeservice med professionel rådgivning og vejledning til at finde kvalitetsmøbler til fornuftige priser. Produkterne har efterfølgende vist sig at leve op til forventeningerne.
Særligt har vi været glade for at handle med butiksejer Morten Sørensen, som er dygtig til at pejle sig ind på hvilke muligheder, der passer til vores behov og hurtig til at undersøge, om producenten kan justere møblerne i forhold til vores ønsker.
En enkelt gang har vi haft behov for reklamation, og her har Morten straks taget sig af problemet og sørget for en løsning, som vi er meget tilfredse med.
Samlet kan vi give en god anmeldelse til Sunds Møbler og i særdeleshed til butiksejer Morten Sørensen.
/N. Jakobsen

Besvarelse fra Mobler
Superservice hos Wengberg Møbler, Glumsø
Her fik vi lørdag formiddag fantastisk hjælp at Per Frederiksen. På grund af særligt problem, havde vi akut behov for nye senge med elevation. Der blev lyttet til vores behov, og Per gav fyldig information. Mandag eftermiddag blev de nye senge kvikt leveret, sat op og de gamle taget med retur. ' Vi gør alt for vores kunder', sagde Per, og det lever de til fulde op til. Vi giver Wengberg Møbler og Per vores varmeste anbefaling. A & J, Næstved

Besvarelse fra Mobler
Køb ikke møbler her!
Køb ikke møbler her! Kvaliteten hos Karup møbler er meget dårlig!
Vi har købt et ensfarvet grønt sofasæt, samt lænestol og tilhørende fodskammel i samme farve med få måneders interval inkl. dyr stofbehandling for at bevare farverne. Kort efter garantien er udløbet har alle fem dele nu fået hver sin grønne nuance. Skummet holder heller ikke på formerne.
Svar på reaktion 22.03.2022
Tak for din besked. Du forholder dig dog ikke til det vi er blevet lovet og man forventer ikke så dårlig kvalitet hos en møbelhandler som jeres. Vi har givet over 15.000,- for olivengrønne møbler, men nu er de allerede gulnet.

Besvarelse fra Mobler
Vi har lige handlet med Jesper
Vi har lige handlet med Jesper, ved møbler i Horsens. Helt fantastisk service, følte os så godt vejledet, super profesionelle, og meget venlige. Som kunde føler man sig velkommen. Vi var forbi der engang i sidste uge, den unge mand vi da talte med, kom hen til os og sagde, velkommen tilbage, det er da fantastisk han kunne huske os, jo vi var velkommen. Kan kun anbefale møbler, Vejlevej 79 Horsens.

Besvarelse fra Mobler
Har købt en masse møbler hos Wengberg i…
Har købt en masse møbler hos Wengberg i Glumsø .
De var meget hjælpsomme især sælger Per Frederiksen, som var utrolig hjælpsom, idérig, fandt gode løsninger og var hele tiden på. Meget hjælpsom. Nu glæder jeg mig bare til at få mine flotte møbler leveret. Stor tak til Wengberg Glumsø

Besvarelse fra Mobler
Hej Iglin Tanggaard.
Hej Iglin Tanggaard.
Ja, vi er da også kede af, at man ikke kan undlade at give en stjerne for bedømmelse - for så havde I ikke fået en. Vi er kede af, at vi fik købt en seng hos jer, da vi synes vi har fået en vildt dårlig service. Man burde nok have givet os muligheden for ombytning uden merpris, ligesom andre møbelkæder ombytter med et smil. Vi gjorde møbelhuset opmærksom på, at vi ikke var tilfreds med hårdheden i sengen. Det var både på mail og telefonisk. Hvad skulle det betyde for sådan et stort møbelhus at betale de 3000,- kr. og så have en tilfreds kunde og godt omdømme i stedet for nu at have en kunde som ikke er tilfreds. Vi er kede af, at vi ikke kommer til at købe mere hos jer fremover.
Super service Møbler Thisted
Super service Møbler Thisted - vi havde en sofa hvor den ene ende var knækket. Skaden blev udbedret uden beregning til trods sofaen var 3 år gammel (kun brugt i sommerhus) - tak for fantastisk service, vi kommer igen 👍

Besvarelse fra Mobler
Stamford sofa, ringe kvalitet
Vi er blevet de uheldige ejere af en stamford sofa..
Køb og levering var som det skulle være, men kort tid efter vi havde modtaget sofaen og efter at have siddet i den i en rum tid, kunne vi konstatere at hynderne falder så meget sammen er fjedrene kunne mærkes igennem. Dette er ikke behageligt.. Vi kontaktede vejle afdelingen, da vi var overbevist om at dette måtte være en fejl. De var ude og se på sofaen og sammenlignede den med udstillingsmodellen i butikken. og konkluderede af kvaliteten var som den skulle være og at det bare var en blød sofa. De var også selv i stand til at mærke fjedrene igennem, men det ændrede ikke noget..
Det eneste vi kan konkludere er at vi har købt katten i sækken. Desværre var dette en sofa med en listepris til 20.000..
En efterfølende søgning på nettet bekræfter også at dette mærke har massevis af dårligere reviews og at kvaliteten sejler.
Jeg synes ikke det er for meget at forlange at en forhandler forholder sig bare en lille smule kritisk til de produkter de sælger. Specielt kvalitet og pris er så langt fra hinanden.
Efter at have haft sofaen i noget tid, må vi også erkende at mange af de problemer andre har oplevet også er på vej på vores.. Hyndebetrækket sejler rundt og krøller. Den er meget sværd at holde pæn. Sofaen knager. Det tynde overfladeskum i hynderne er allerede begyndt at krølle, således at man kan se og mærke det.
Vi anbefaler ingen af købe en stamford sofa og at være meget kritisk hvis vi vælger at handle hos møbler. Vi handler der i hvert fald aldrig mere..
Har lige handlet igen hos Møblér i Vordingborg
Har lige handlet igen hos Møblér i Vordingborg. Super venlig service og har lige fået leveret en udstillingsmodel af en lækker lænestol. Den blev båret helt ind på plads med stor forsigtighed. Telefonisk aftale om pris stemte også overens, så er yderst tilfreds og vil til enhver tid handle hos dem igen.

Besvarelse fra Mobler
SUPER service i butikken i Odder
SUPER service i butikken i Odder. Meget professionelt og behageligt.
Vi handlede fysisk i butikken med Kim og efterfølgende telefonisk og pr. mail med Hasse.
Vi kom efter seng til junior og endte med at købe til hele familien, da vi følte at det var det HELT rigtige.
5 stjerner med pil op🙂

Besvarelse fra Mobler
Gades møbelcenter Aalborg
I uge 21 bestilte vi en lænestol ude ved jer, fik og vide at den var på fjernlageret så der ville ikke gå lang tid at få den leveret, sagde I…Dagen efter blev vi ringet op, at der ville alligevel gå lidt tid, i uge 31 fik vi at vide. Det godtog vi og sagde at det var ok i uge 31. Tiden gik og vi kontaktede jeg så tirsdag d. 20/7 uge 29 for at høre status og fik at vide at han ikke troede på at vi kunne få den til aftalt tid,men ham vi handlede med ville kontakte os samme dag. Vi hørte ikke noget så onsdag d. 21/7 uge 29 tog vi så ud til jer for og høre hvorfor I ikke havde haft ringet det kunne Rasmus ikke svare på og vi fik og vide at nu var det i uge 36 vi kunne få den. Det syntes min kone og jeg ikke var okay, og vi syntes at de må finde på noget alternativt nu hvor vi har ventet 8 uger. Han gik ud på lageret for han skulle se hvad de havde derude… super fint….
Han kom så tilbage og viste os 2 -3 forskellige lænestole men til helt andre priser end det vi skulle gi. (5000kr.)
Spurte og de vil sælge en stol til 8000kr. Til Samme Pris som den vi skulle have haft, (stolene han viste lå imellem 8000-14.000) men magen til frækhed skal man lede langt efter. Han sagde nej det kunne der overhovedet ikke være tale om. Syntes ikke det er at lave en god service til sine kunder oven i købet blev han personligt over for både min kone og jeg. Jeg Syntes at det er jer som butik som skal yde en kundeservice nu hvor i ikke kan holde aftalen at finde en løsning men nej, vi skulle betale det mere som de andre kostede ellers kunne vi bare vente.
Syntes det er jer det løber fra jeres ansvar og ikke kan leve op til jeres navn, samt at Rasmus kun kom med undskyldninger med de har ferie og de ikke kan ringe til dem… det kan ikke være vores problem som kunde det er noget i skal løse og ikke bare trække på skulderen.
Og blive personligt er heller ikke okay og sige at vi var meget negative og i meget dårligt humør,det var vi ikke men det blev vi efter mødet med en sælger som Rasmus
Vi har altid handlet ved jer men det stopper så her…….
Elendig stof kvalitet på deres sofaer.
Vi har købt en 6 personers hjørnesofa hos mobler ishøj (stamford 2621, stof mood 2850 antracit). Jeg kan på ingen måder anbefale denne sofa da kvaliteten af stoffet er under al kritik og er slet ikke egnet til denne type brug.
Allerede efter få uger kunne vi se at den var gal da sofaen samler mere støv og snavs end min luftrenser i stuen.. Det betyder at vi mindst 2 gange om ugen bliver nødt til at støvsuge sofaen bare så den kan se ren ud.
Det der er endnu værre er, at stoffet på sofaen har problemer med pilling at den efter få uger efter modtagelse ligner en slidt 10 år gammel bomulds tshirt(!)
Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man sælger sådan et produkt hos móbler til listepris på over 20.000 kr når kvaliteten varen er så elendig som den er.
Og her har jeg ikke engang nævnt de knirkelyde som har drevet os til vanvid siden dag 1, som måske eller måske ikke er fixet efter et besøg af deres reparatør.
Næste step bliver simpelthen forbrugerklagenævnet hvis mobler ikke tager sig sammen og erkender at kvaliteten på stoffet ikke er egnet til sofaer.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







